abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 14 maart 2017 @ 08:58:13 #51
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169502377
Herplaatsing was toch al lang bekend? Enige nieuws voor mij zijn de concrete cijfers.
pi_169502379
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 02:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Wat een toeval dat die onzin nu ineens naar buiten komt.
Ja het is een reeks van toevalligheden :Y
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_169502400
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 08:58 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja het is een reeks van toevalligheden :Y
Alles valt op zijn plek, het is een complot.
pi_169502410
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 08:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

En heb je ze ook allemaal doorgelezen?

Want alleen je naam in documenten zegt natuurlijk helemaal niks of is dat weer te ingewikkeld voor je?
Wat ben je toch hufter. :')
pi_169502421
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 08:59 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Alles valt op zijn plek, het is een complot.
Dat verklaart wat hunter2011 in dit topic doet inderdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169502422
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 08:53 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het AD berichtte gisteravond dat Rutte alweer toenadering heeft gezocht tot de Turkse minister van Buitenlandse zaken die hij afgelopen weekend niet liet landen. Rutte wil het gesprek aan door een 'goed bord' met deze man te gaan eten.

Dus het lijkt er weer op dat onze beroepsleugenaar weer aanstalten maakt om bij Erdogan op schoot te gaan kruipen. Trap er dus (weer) niet in.
Laat me raden, het probleem is zeker dat de minister een moslim is?

Het is toch vrij logisch dat 2 landen die nogal veel verdragen met elkaar hebben en in nogal veel samenwerkingsverbanden hebben blijven praten?
pi_169502441
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Laat me raden, het probleem is zeker dat de minister een moslim is?

Het is toch vrij logisch dat 2 landen die nogal veel verdragen met elkaar hebben en in nogal veel samenwerkingsverbanden hebben blijven praten?
Die logica ontgaat veel mensen tegenwoordig.
pi_169502463
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:00 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Wat ben je toch hufter. :')
:') En heb je die search al bekeken?

Ik wel en tot nu toe niks schokkends kunnen vinden, betekend niet dat het er niet zou kunnen zijn maar het is nogal achterlijk om nieuws proberen te maken van het aantal keer dat een naam in de wikileaks genoemd zou zijn.

Maar krijg het idee dat jij de wikileaks niet helemaal begrepen hebt, verreweg het grootste gedeelte van wat er in de leaks staat is totaal niet interessant. Op zich wel weer goed anders kreeg je namelijk gefilterde leaks.
pi_169502541
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Laat me raden, het probleem is zeker dat de minister een moslim is?

Het is toch vrij logisch dat 2 landen die nogal veel verdragen met elkaar hebben en in nogal veel samenwerkingsverbanden hebben blijven praten?
Niet met deze regering. Zolang Erdogan aan de macht is moet Nederland alle politieke banden verbreken. Dan pas hou je de rug recht. Tenzij Erdogan excuses maakt. We weten allemaal dat dit nooit zal gebeuren.

Het bedrijfsleven is wat mij betreft een ander verhaal. Die moeten daar zelf maar uitkomen.

Rutte probeert deze rel te gebruiken om deze verkiezingen te winnen. Maar we weten allemaal (net als bij geen cent naar Griekenland toe) dat Rutte opnieuw zijn kiezers keihard voorliegt en hij voor de lente alweer bij Erdogan op schoot gaat kruipen. Trap er niet in.

Wat betreft de vluchtelingendeal. Het was de onwil van een hopeloos verdeeld EU (en waarbij landen als Polen en Hongarije weigerden vluchtelingen op te nemen) dat Rutte zich verlaagde tot een deal met deze dictator. We zien continue wat voor vergissing dat was. Geef dat gewoon toe en weet ook dat de EU in de praktijk niet in staat is om met dergelijke crisissen om te gaan. Daarom eenzijdig het opzeggen van het open Schengenverdrag waarmee we de grenzen gaan sluiten. Hongarije heeft bewezen dat het wel degelijk kan en dat het wel degelijk werkt.
pi_169502546
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 08:49 schreef HSG het volgende:

[..]

Dat krijg je wel toch? Ze kunnen in Den Haag wel roepen "we moeten de vluchtelingen z.s.m. aan het werk krijgen" maar je hebt al 500.000 werklozen. Hebben ze daar al plannen voor?
De werkloosheid in Nederland is geen 5,4% zoals het CBS opgeeft maar rond de 10%

Het CBS knoeit met cijfers in opdracht van Rutte en vrienden.
Een voorbeeld, er zijn er nog meer: http://nieuws.tpo.nl/2014(...)januari-2015-met-19/
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 09:16:54 #61
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_169502582
Ik geloof er niets van. Zo dom acht ik die twee niet.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_169502819
Zijn Rutte, Samsom en Dijkhoff al gearresteerd?
pi_169502851
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:13 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niet met deze regering. Zolang Erdogan aan de macht is moet Nederland alle politieke banden verbreken. Dan pas hou je de rug recht. Tenzij Erdogan excuses maakt. We weten allemaal dat dit nooit zal gebeuren.
Dat lijkt me zeer onverstandig, vrienden hoeven we niet te worden maar wat jij voorstelt maakt het niet beter.

Maar goed je hebt ook al aangetoond dat je spektakel wel leuk vind.

quote:
Het bedrijfsleven is wat mij betreft een ander verhaal. Die moeten daar zelf maar uitkomen.
Dat is een mooi streven maar in de huidige wereld vrijwel onmogelijk.

quote:
Rutte probeert deze rel te gebruiken om deze verkiezingen te winnen. Maar we weten allemaal (net als bij geen cent naar Griekenland toe) dat Rutte opnieuw zijn kiezers keihard voorliegt en hij voor de lente alweer bij Erdogan op schoot gaat kruipen. Trap er niet in.
Ja en water is nat.

Al vind ik dat op schoot kruipen wat ongefundeerd aangezien dat in de afgelopen jaren ook niet het geval was. Dat jij dit anders ziet snap ik wel, alt-righters gaan nogal graag voor de confrontatie, alleen wel grappig dat het nu alt-right vs Turks alt-right is.

quote:
Wat betreft de vluchtelingendeal. Het was de onwil van een hopeloos verdeeld EU (en waarbij landen als Polen en Hongarije weigerden vluchtelingen op te nemen) dat Rutte zich verlaagde tot een deal met deze dictator. We zien continue wat voor vergissing dat was. Geef dat gewoon toe en weet ook dat de EU in de praktijk niet in staat is om met dergelijke crisissen om te gaan.
Die deal was nu niet echt nieuw en ook niet alleen van Rutte, alleen het getal is nieuw te noemen als dit bericht waar is natuurlijk

quote:
Daarom eenzijdig het opzeggen van het open Schengenverdrag waarmee we de grenzen gaan sluiten. Hongarije heeft bewezen dat het wel degelijk kan en dat het wel degelijk werkt.
Erg slim ben je niet wel? Waar gaan we dan je uitkering van betalen Elzies?
pi_169502885
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:14 schreef cempexo het volgende:

[..]

De werkloosheid in Nederland is geen 5,4% zoals het CBS opgeeft maar rond de 10%

Het CBS knoeit met cijfers in opdracht van Rutte en vrienden.
Een voorbeeld, er zijn er nog meer: http://nieuws.tpo.nl/2014(...)januari-2015-met-19/
Dus 1,7 miljoen werklozen. Maar dat is toch inclusief ongewenste vreemdelingen, gelukszoekers en asielzoekers?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169503099
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:41 schreef HSG het volgende:

[..]

Dus 1,7 miljoen werklozen. Maar dat is toch inclusief ongewenste vreemdelingen, gelukszoekers en asielzoekers?
Ja inderdaad.

MAAR...er is een groep zgn NUG mensen. Dat betekent Niet Uitkerings Gerechtigden. Dat zijn werknemers die werkloos zijn maar geen uitkering meer krijgen omdat ze eerst hun eigen vermogen moeten opmaken. Zoals een spaarrekening en je eigen huis. Die groep staat niet geregistreerd bij het CBS. Immers er is geen transactie.

Die groep wordt door een expert geschat tussen de 250.000 en 500.000 !!

Wel hebben ze in hun werkperiode alle premies voor de sociale wetten moeten betalen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_169503143
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:58 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ja inderdaad.

MAAR...er is een groep zgn NUG mensen. Dat betekent Niet Uitkerings Gerechtigden. Dat zijn werknemers die werkloos zijn maar geen uitkering meer krijgen omdat ze eerst hun eigen vermogen moeten opmaken. Zoals een spaarrekening en je eigen huis. Die groep staat niet geregistreerd bij het CBS. Immers er is geen transactie.

Die groep wordt door een expert geschat tussen de 250.000 en 500.000 !!

Wel hebben ze in hun werkperiode alle premies voor de sociale wetten moeten betalen.
Ja maar zij hebben geld en dat is niet eerlijk heur.

En dan moeten zo'n figuur als Jessie Klaver in de tweede kamer krijgen. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169503172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat lijkt me zeer onverstandig, vrienden hoeven we niet te worden maar wat jij voorstelt maakt het niet beter.

[..]

Dat is een mooi streven maar in de huidige wereld vrijwel onmogelijk.

[..]

Al vind ik dat op schoot kruipen wat ongefundeerd aangezien dat in de afgelopen jaren ook niet het geval was. Dat jij dit anders ziet snap ik wel, alt-righters gaan nogal graag voor de confrontatie, alleen wel grappig dat het nu alt-right vs Turks alt-right is.

[..]

Die deal was nu niet echt nieuw en ook niet alleen van Rutte, alleen het getal is nieuw te noemen als dit bericht waar is natuurlijk

[..]

We gaan naar een wereld toe die in plaats van globaliseert weer terug gaat naar de kern van het nationale bestaan. Dat kan ook niet anders want onze wereld raakt overbevolkt, kent een ongelooflijke inkomensongelijkheid, klimaatproblematiek, oorlogen en tal van conflicten. Die problematiek kun je niet allemaal op één centraal gebied opvangen. Dus de grenzen zullen noodgedwongen een keer dicht gaan. Trump doet nu hetzelfde in zijn land met de bouw van de Muur.

We zien dat het Schengenakkoord met het open grenzensysteem niet werkt. We zien een steeds meer verdeelde EU, juist omdat die veel te groot is geworden. Dus ook de EU zal mettertijd ophouden met bestaan en worden omgevormd tot een veel kleiner samenwerkingsverband.

Er zal uiteindelijk een immigratiestop komen. Anders zetten we het voortbestaan van onze eigen samenleving op het spel en we leven al in een hopeloos verdeelde samenleving waar decennia lange integratie volledig is mislukt. Feitelijk is het niet vijf voor twaalf, maar al tien over twaalf. Laten we met onze huidige problemen ervoor zorgen dat het geen half een of een uur wordt.

Dat vergt keuzes op basis van ratio en niet op basis van misplaatst idealisme. Daar horen deals met een dictator niet bij. Evenmin het afkopen voor een probleem wat voor Turkije net zo groot is. De Balkan is afgesloten. Erdogan mag zijn grenzen open zetten, hij haalt dezelfde problematiek in eigen land binnen. Kortom, we hebben die deal met Turkije helemaal niet nodig. Wat nodig is zijn dichte grenzen. En al helemaal geen toetreding gesprekken met Turkije voor EU-lidmaatschap. Dat zijn de keuzes die nu gemaakt dienen te worden.

Er moet een minister van remigratie komen die bepaald wie wel of niet welkom is in Nederland. Een fatsoenlijk uitzetbeleid moet worden opgestart en de afschaffing van de dubbele nationaliteit in lijn van wat we nu ook in Amerika zien. Er moet hervormt worden en die hervormingen hadden gisteren in plaats van vandaag en morgen al moeten gebeuren.
pi_169503271
Maar hoe gaan we bepalen wie wel of niet welkom in Nederland is?

Ik heb niks met jou en je achterlijke gedachtegoed, dus als mijn kant wint kan ik er voor zorgen dat jij niet meer welkom bent?

Of zullen we die macht maar niet bij de politiek neerleggen?

wellicht moet je je eens gaan verdiepen in de geschiedenis, genoeg voorbeelden te vinden over de globe van hoe het afloopt met een samenleving als zo gaat doen als jij in al je onwetendheid voorstelt. Niet dat jij dit wil inzien, jij hebt het duidelijk niet op persoonlijke vrijheid en laat je graag leiden als een onderdanig slaafje door een stoere sterke leider.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2017 10:09:37 ]
pi_169503537
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:01 schreef HSG het volgende:

[..]

Ja maar zij hebben geld en dat is niet eerlijk heur.

En dan moeten zo'n figuur als Jessie Klaver in de tweede kamer krijgen. :')
Ik kreeg vanmorgen een brief van mijn Deense hypotheekbank dat ik dit jaar en een deel volgend jaar een negatieve rente krijg van 0,07%. Dat houdt in dat ik nu maandelijks geld krijg ipv te betalen.

Verder is het gemiddelde inkomen p.p. enorm verschillend:

In NL is dat 2250 per maand
In DK is dat 5320 per maand

Emigreren loont !
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_169503642
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:24 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ik kreeg vanmorgen een brief van mijn Deense hypotheekbank dat ik dit jaar en een deel volgend jaar een negatieve rente krijg van 0,07%. Dat houdt in dat ik nu maandelijks geld krijg ipv te betalen.

Verder is het gemiddelde inkomen p.p. enorm verschillend:

In NL is dat 2250 per maand
In DK is dat 5320 per maand

Emigreren loont !
Denemarken een gemiddeld inkomen van ¤ 5.320,- per maand? Tuurlijk :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169503664
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:24 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ik kreeg vanmorgen een brief van mijn Deense hypotheekbank dat ik dit jaar en een deel volgend jaar een negatieve rente krijg van 0,07%. Dat houdt in dat ik nu maandelijks geld krijg ipv te betalen.

Verder is het gemiddelde inkomen p.p. enorm verschillend:

In NL is dat 2250 per maand
In DK is dat 5320 per maand

Emigreren loont !
Ja maar de kosten zijn ook hoger in Denemarken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_169503810
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:08 schreef Chewie het volgende:
Maar hoe gaan we bepalen wie wel of niet welkom in Nederland is?

Ik heb niks met jou en je achterlijke gedachtegoed, dus als mijn kant wint kan ik er voor zorgen dat jij niet meer welkom bent?

Of zullen we die macht maar niet bij de politiek neerleggen?

wellicht moet je je eens gaan verdiepen in de geschiedenis, genoeg voorbeelden te vinden over de globe van hoe het afloopt met een samenleving als zo gaat doen als jij in al je onwetendheid voorstelt. Niet dat jij dit wil inzien, jij hebt het duidelijk niet op persoonlijke vrijheid en laat je graag leiden als een onderdanig slaafje door een stoere sterke leider.
Je mag het een achterlijk gedachtegoed noemen, maar dat is de richting waar we als samenleving naar toe gaan. Leuk of niet. Stapsgewijs gaat het gewoon gebeuren.

Verbied de dubbele nationaliteit in Nederland. Daarmee ontneem je buitenlandse mogendheden om hier allochtonen automatisch een dubbele nationaliteit aan te meten. Die zullen dus bij wet terug moeten. De hier al verblijvende allochtonen zou ik bij de invoering van dit wetsvoorstel een keuze geven. De keuze om de tweede nationaliteit af te staan of terug naar het moederland. Daar kun je marges voor bedenken.

Het is overigens niet alleen Wilders die de dubbele nationaliteit aan de kaak stelt. Buma deed dat laatst in Buitenhof ook. Het wordt onhoudbaar en onwerkbaar. Daarom heeft zo'n wetsvoorstel ook geen donder met enige discriminatie te maken, maar met het beschermen van je samenleving tegen buitenlandse invloeden.

Ook het voortbestaan van de EU is onhoudbaar. Uiteindelijk zal men aan afstoting moeten doen of anders stort het kaartenhuis in elkaar. Dat scenario werd bij de laatste EU top serieus besproken, dus het is gewoon realiteit. Het gaat linksom of rechtsom gewoon gebeuren.

De vraag blijft in wat voor tijdsmarge. Naarmate de problematiek en spanningen toenemen zullen zittende politici meer bereid zijn hieraan toe te geven. Economische welvaart speelt een rol. Nederland kent nog steeds een half miljoen werklozen en legio aan flex banen. Er komt een grote golf aan 50+ bijstandsouderen aan die geen werk kunnen vinden.

Dat terwijl hier bedrijven goedkopere Oost-Europese tijdelijke arbeidskrachten aannemen en Nederland nog steeds tienduizenden asielzoekers jaarlijks opneemt en hun voorziet van gratis zorg, gratis woonruimte op een al oververhitte en krappe huizenmarkt. Terwijl onze twintigers geen startwoningen meer kunnen betalen en met een fixe studieschuld werkloos bij pap en mams op de bank zitten.

Dit is een onhoudbare situatie die vraagt om verandering. Nogmaals, maak keuzes op basis van ratio en niet op basis van het maatschappelijke gif wat wij misplaatst idealisme noemen.
pi_169503952
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Denemarken een gemiddeld inkomen van ¤ 5.320,- per maand? Tuurlijk :') .
Bij deze: http://www.tradingeconomics.com/denmark/wages
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_169504024
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:31 schreef HSG het volgende:

[..]

Ja maar de kosten zijn ook hoger in Denemarken.
Nee integendeel. Zo betalen wij geen ziektekostenverzekering, geen eigen risico, vergoeding medicatie.
Benzine 95 is 1.34 p liter
Hypotheek ken je al
Huizenprijs is 50% lager, 99% vrijstaand en dubbel zo groot op 1500-2000 grond. OZB een fractie. tov NL

Om maar 4 voorbeelden te noemen
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_169504259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:54 schreef cempexo het volgende:

[..]

Nee integendeel. Zo betalen wij geen ziektekostenverzekering, geen eigen risico, vergoeding medicatie.
Benzine 95 is 1.34 p liter
Hypotheek ken je al
Huizenprijs is 50% lager, 99% vrijstaand en dubbel zo groot op 1500-2000 grond. OZB een fractie. tov NL

Om maar 4 voorbeelden te noemen
Denemarken heeft vast een hoop zaken wat slechter geregeld is dan in NL.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')