abonnement Unibet Coolblue
pi_169497476
ik ben student en wil graag een huisdier. omdat een hond veel tijd nodig heeft en driemaal per dag moet uitgelaten worden is dit ivm studie geen optie. nu zit ik aan een kat/poes te denken. het enige wat ik me afvraag is of het wel geschikt is voor mij. ik heb ongeveer 5 dagen per week van 9:00 tot 15:00 school. ik woon op mezelf in een appartement. mijn kamer is 4m bij 4,5m en heeft een gang badkamer en keuken en een klein balkon.

lijkt het jullie handig om een kat te nemen?
pi_169497535
Nee, zo'n katje zit dan de hele dag alleen. En twee katten op zo'n klein oppervlak lijkt me ook niet echt geschikt.
  maandag 13 maart 2017 @ 22:59:48 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_169497578
Lijkt me wel erg klein... Nog afgezien van de ruimte voor de kat: waar ga je de kattenbak laten?
So we just called him Fred
pi_169497655
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:59 schreef FredvZ het volgende:
Lijkt me wel erg klein... Nog afgezien van de ruimte voor de kat: waar ga je de kattenbak laten?
ik zat aan de keuken te denken omdat daar ook afzuiging is
pi_169497906
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:58 schreef Hiddendoe het volgende:
Nee, zo'n katje zit dan de hele dag alleen. En twee katten op zo'n klein oppervlak lijkt me ook niet echt geschikt.
Kan prima. Katten slapen vooral en kunnen prima alleen thuis zijn.
pi_169497923
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:08 schreef k_man het volgende:

[..]

Kan prima. Katten slapen vooral en kunnen prima alleen thuis zijn.
Mijn ervaring is anders.
  maandag 13 maart 2017 @ 23:15:46 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_169498098
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:59 schreef FredvZ het volgende:
waar ga je de kattenbak laten?
Gewoon bij de buren in de tuin laten schijten ja toch.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_169498257
Jezus 4 bij 4,5, waar ga jij leven dan? oO<
pi_169498312
quote: