abonnement Unibet Coolblue
pi_169502424
De neef van Romy is een nichtje geworden
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_169502455
Post van Oma Neel

Als die zou komen zou ze alles zeggen....

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_169502458
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 08:52 schreef Injetta het volgende:
Billy heeft geld voor een nieuwe neus, een quad huren, wekelijks een partij nieuwe kleren, zonnebril, maar.... niet voor een wekker! Dan is Jessie nodig om haar wakker te maken.
En Jessie doet dat maar al te graag.
Je vergeet de kosten voor de aanbouw van het atelier. :D

Ze zal wel een geldboompje hebben, ergens.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_169502525
Jessie word een beetje uitgelachen omdat hij beweert vegan te worden omdat dat ook goed is voor de wereld



Bats: Dat is het laatste waar jij het voor zou doen...je doet het alleen maar voor de laatste paar kilo's

Jessie wil nog iets uitleggen maar bats is wat afgeleid waarop hij wegloopt met: " nou ja, de post van een ander is belangrijker dan wat ik te melden heb, vooral als het post is van iemand waar een piemel aan vast zit"
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_169502534
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:01 schreef kejo het volgende:

[..]

klinkt als het verhaal van loetje.....de oprichter van de restaurants in amsterdam bekend van de biefstukken....
Wat? Had die ook een oma met zo'n verhaal? Of zelf meegemaakt? Of degene die van de trap is gevallen?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_169502547
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:12 schreef Injetta het volgende:

[..]

Wat? Had die ook een oma met zo'n verhaal? Of zelf meegemaakt? Of degene die van de trap is gevallen?
Loetje is zelf van de trap gevallen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_169502551
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:12 schreef pullup het volgende:
Jessie word een beetje uitgelachen omdat hij beweert vegan te worden omdat dat ook goed is voor de wereld

[ afbeelding ]

Bats: Dat is het laatste waar jij het voor zou doen...je doet het alleen maar voor de laatste paar kilo's

Jessie wil nog iets uitleggen maar bats is wat afgeleid waarop hij wegloopt met: " nou ja, de post van een ander is belangrijker dan wat ik te melden heb, vooral als het post is van iemand waar een piemel aan vast zit"
Ze lijken wel een 30 jaar getrouwd stel....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_169502556
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:14 schreef pullup het volgende:

[..]

Loetje is zelf van de trap gevallen
Wanneer?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_169502563
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_169502566
Ik ken alleen Linke Loetje -O-
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_169502570
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:14 schreef Injetta het volgende:

[..]

Wanneer?
Pas geleden

http://www.parool.nl/amst(...)-overleden~a4469603/
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_169502572
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:14 schreef Injetta het volgende:

[..]

Wanneer?
Laat maar. Al gevonden. Inderdaad zelfde verhaal als die oma. Vreemd...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_169502592
Bas krijgt een sneer via de post van de moeder van Romy.

Hij mag niet meer tegen haar bitchen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_169502606
quote:
Ik dacht daar tuimelt er weer 1 van de trap af. :P
pi_169502612
Bas zeikt vervolgens Ramona lekker af en neemt de moeder van Rooms en Romy zelf meteen mee
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_169502645
En Jessie is extatisch want hij heeft weer een trainingspak verkocht.
Kijk hem glunderen

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_169502647
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:14 schreef Injetta het volgende:

[..]

Wanneer?
ongeveer 2 weken geleden
pi_169502655
Jeroens moeder is enthousiast over Rob, ongeveer haar leeftijd. *; Volgens moeders doet Rob het goed. Ik had wat kritiek verwacht daar.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_169502696
Er is wat discussie over het zo hard draaien van de muziek vlak bij de koeien.

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_169502744
Jacco de beste Dj's oefenen met een koptelefoon :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_169502779
Ze bedenken om 9.30 dat de ondernemersvergadering van 9.00 wel niet door zal gaan
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_169502781
Billy Boyd je bent echt z'on knappeling, Boyd komt omdat ik vlees eet,
Jessie: Dikke Moon ligt op bed nog.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_169502827

:{
pi_169502835
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:35 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
:{
:D
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Moderator dinsdag 14 maart 2017 @ 09:42:55 #175
388664 crew  Dotteke
pi_169502899
:'(
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')