abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169508464
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:56 schreef nostra het volgende:

[..]

En dat is jammer, omdat je het verschrikkelijk gemakkelijk maakt voor je tegenpartij om juist jezelf weg te zetten als gekke henkie. Die abortuswetgeving is helaas geworteld in een serieuze (levens)overtuiging en om die te kunnen doorbreken moet je die ook serieus nemen. Niet wegzetten alsof die overtuiging hetzelfde is als mannen verbieden om zich af te trekken en te verplichten een vinger in hun anus te steken.
Moah, weet ik niet hoor. Humor is juist bij uitstek een goede manier om misstanden aan de kaak te stellen. Of dit de goede manier is, is dus een kwestie van smaak.
Verder ben ik van mening dat Mekka moet worden vernietigd.
pi_169508489
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:59 schreef stopnaald het volgende:
Moah, weet ik niet hoor. Humor is juist bij uitstek een goede manier om misstanden aan de kaak te stellen. Of dit de goede manier is, is dus een kwestie van smaak.
Dat is ook zo, mijn keuze zou het niet zijn, maar ieder zijn ding. In ieder geval levert het genoeg aandacht op, zelfs op een Nederlands forum. ;)
pi_169511118
Dat illegale aspect maakt het alleen maar spannender.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:24:17 #29
455560 Logic91
Always stay rational
pi_169511135
Religieuzen. Nough said. :')
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:30:19 #30
308438 Ser_Ciappelletto
Stuur me pics van je tieten
pi_169511221
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:44 schreef nostra het volgende:

[..]

Je hoeft mij er niet van te overtuigen dat er daar volkomen absurd met abortus wordt omgesprongen hoor. Ik vind alleen dat een wetsvoorstel indienen met een masturbatieverbod voor mannen het doel nogal voorbij schiet. Het is schattig bedacht hoor: 'laat ik dan ook eens iets heel geks roepen, dan zien ze misschien in hoe gek ze zelf zijn!', de uitvoering laat alleen nogal te wensen over.
Volgens mij is het vooral een poging om te laten zien dat zulke maatregelen in iedere andere context duidelijk compleet belachelijk zijn, terwijl ze de keiharde werkelijkheid zijn als het om vrouwelijke gezondheid gaat.
pi_169511353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat lijkt me een gat in de markt. :D
Zekers, het exploiteren van masturbatiehuizen als het thuis eventjes niet meer kan. :)
pi_169512432
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Volgens mij is het vooral een poging om te laten zien dat zulke maatregelen in iedere andere context duidelijk compleet belachelijk zijn, terwijl ze de keiharde werkelijkheid zijn als het om vrouwelijke gezondheid gaat.
Dat zal, maar ik vind het totaal geen vergelijkbare maatregelen, wat je met 'zulke' wel lijkt te impliceren. Buiten de overige maatregelen geplaatst vind ik een dag bedenktijd bijvoorbeeld helemaal niet vreemd en kan dat juist beschermend werken voor iemand die een abortus overweegt.

Naar mijn mening verwerpelijke maatregelen als het verplicht moeten meeluisteren naar een echo van het kloppend hartje, of een folder krijgen waarin de staat meldt wat voor enorme risico's je loopt als je toch zou besluiten om een abortus te ondergaan, maken een zodanige impact op de persoonlijke levenssfeer dat ik het bijna verwerpelijk vind om als spiegelbeeld daarvan te veinzen alsof je zou willen invoeren dat een man niet mag masturberen of zich moet onderwerpen aan een rectaal onderzoek. Ze degradeert daarmee het terechte punt dat ze heeft tot spielerei.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 18:59:02 #33
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169512601
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:48 schreef nostra het volgende:

[..]

Ze degradeert daarmee het terechte punt dat ze heeft tot spielerei.
Eh, nee? Ze maakt juist een punt. Beide wetten zijn allebei belachelijk.

Dat is nou al de tweede keer dat je blijk geeft het niet te snappen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169512647
Ik ben bang dat veel jongens en mannen dergelijke boetes niet gaan trekken.
pi_169512717

[ Bericht 100% gewijzigd door fukforce op 14-03-2017 19:10:34 ]
pi_169513094
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
Eh, nee? Ze maakt juist een punt. Beide wetten zijn allebei belachelijk.

Dat is nou al de tweede keer dat je blijk geeft het niet te snappen.
Tja goed, ik begrijp het punt dat ze probeert te maken, ik vind het alleen uitermate knullig uitgevoerd. Als jouw interpretatie daarvan is dat ik het niet snap, dan is dat jouw goed recht natuurlijk.
pi_169520322
Goed voor de prostitutie. Als dat goedkoper is dan de boete... nou ja, wat moet, dat moet...
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')