abonnement Unibet Coolblue
pi_169502456
Rutte zegt altijd dat hij niet met Wilders gaat regeren.

Ik schat de kans best groot in dat Rutte de dag na de dag na de verkiezingen weg is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 09:45:42 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169502936
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:05 schreef Resistor het volgende:
Rutte zegt altijd dat hij niet met Wilders gaat regeren.

Ik schat de kans best groot in dat Rutte de dag na de dag na de verkiezingen weg is.
Oh, hij zet zichzelf in de waagschaal. Goed gezien, zou best eens mogelijk kunnen zijn inderdaad.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169502957
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:05 schreef Resistor het volgende:
Rutte zegt altijd dat hij niet met Wilders gaat regeren.

Ik schat de kans best groot in dat Rutte de dag na de dag na de verkiezingen weg is.
Wanneer de verkiezingsuitslag tegenvalt dan mag Mark optiefen.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 09:53:23 #29
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_169503033
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:05 schreef Resistor het volgende:
Rutte zegt altijd dat hij niet met Wilders gaat regeren.

Ik schat de kans best groot in dat Rutte de dag na de dag na de verkiezingen weg is.
Dat zou inderdaad nog een nachtmerriescenario kunnen zijn. Rutte wordt geslachtofferd, PVV en VVD gaan regeren samen met... wie eigenlijk? 50+ en SGP? Dan mis je nog een stuk of 15 zetels.
pi_169507160
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:46 schreef Fisherman het volgende:
Kijk de pvv is natuurlijk een partij van kneusjes voor kneusjes. Een stelletje luchtfietsers bij elkaar. Op politiek niveau wil je er niet mee geassocieerd worden. Net zo min als dat je in het dagelijks leven met pvv kneusjes in aanraking wilt komen.
Groot gelijk. PVV stemmers zijn de kansloze idioten binnen onze samenleving. Hoe diep moet je gezonken zijn als je PVV gaat stemmen? Echt zielig eigenlijk. Tokkies :r . Best opmerkelijk eigenlijk hoeveel domme mensen er zich in Nederland bevinden die op zo'n achterlijke partij kunnen stemmen :') :') :') .
pi_169507344
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:53 schreef Marmal het volgende:

[..]

Groot gelijk. PVV stemmers zijn de kansloze idioten binnen onze samenleving. Hoe diep moet je gezonken zijn als je PVV gaat stemmen? Echt zielig eigenlijk. Tokkies :r . Best opmerkelijk eigenlijk hoeveel domme mensen er zich in Nederland bevinden die op zo'n achterlijke partij kunnen stemmen :') :') :') .
Verder alles een beetje redelijk in je bovenkamer? :)

Of is je achternaam toevallig van der Graaf?
pi_169507536
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:53 schreef Marmal het volgende:

[..]

Groot gelijk. PVV stemmers zijn de kansloze idioten binnen onze samenleving. Hoe diep moet je gezonken zijn als je PVV gaat stemmen? Echt zielig eigenlijk. Tokkies :r . Best opmerkelijk eigenlijk hoeveel domme mensen er zich in Nederland bevinden die op zo'n achterlijke partij kunnen stemmen :') :') :') .


Bravo!
pi_169507886
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:05 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Verder alles een beetje redelijk in je bovenkamer? :)

Of is je achternaam toevallig van der Graaf?
Het is volgens mij algemeen bekend dat de gemiddelde PVV stemmer niet veel verschilt van Volkertje. En dat er in die boven kamer vrij weinig zit, maar dat terzijde.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 14:41:51 #34
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169508086
Tja, schijnt allemaal te kunnen in deze schijndemocratie. Politici schreeuwen massaal dat Wilders nooit zal regeren en geen premier zal worden en journalisten blèren het na. Klinkt heel democratisch. :')
pi_169508289
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Tja, schijnt allemaal te kunnen in deze schijndemocratie. Politici schreeuwen massaal dat Wilders nooit zal regeren en geen premier zal worden en journalisten blèren het na. Klinkt heel democratisch. :')
Alles is geoorloofd om Wilders niet de grootste te laten worden... gooi de democratie maar overboord.

Kan Rutte weer 4 jaar in z'n ivoren toren gaan zitten. Die meent toch het prerogatief te hebben blijkbaar w/
pi_169508359
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Tja, schijnt allemaal te kunnen in deze schijndemocratie. Politici schreeuwen massaal dat Wilders nooit zal regeren en geen premier zal worden en journalisten blèren het na. Klinkt heel democratisch. :')
Wat is daar niet democratisch aan of snapt de hersendode troll de termen democratie en coalitie vormen ook al niet?

PS: Dat je heel dom bent weten we al en dementie maakt het voor de hersendode opa ook niet makkelijker natuurlijk.

Het is overigens wel vaker gebeurt dat de grootste partij niet in de regering terecht komt maar dat had de hersendode opa natuurlijk ook moeten weten, neem aan dat je de jaren 70 nog wel bewust hebt meegemaakt.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2017 14:55:39 ]
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:14:03 #37
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_169508741
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:30 schreef Akkadianfokker het volgende:

[..]

Toch wel kut voor degene die campagne aan het voeren zijn voor de PVV. Of hebben ze toch wat te zeggen in Nederland als de PVV wint?
Ik denk dat Wilders helemaal niet wil regeren. Die gaat weer een toneelstukkie opvoeren om tot een regering te komen. Loopt weg uit de onderhandelingen en gaat vervolgens weer 4 jaar lang roeptoeteren in de oppositie.
pi_169511783
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:05 schreef Resistor het volgende:
Rutte zegt altijd dat hij niet met Wilders gaat regeren.

Ik schat de kans best groot in dat Rutte de dag na de dag na de verkiezingen weg is.
Waarom zou Rutte opstappen? Ik zie dat vaker voorbij komen maar ik begrijp het niet waarom hij dat zou doen..
pi_169511965


Delen is lief
standaarddrinker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')