abonnementen ibood.com bol.com
pi_169528298
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Leuk topic weer, hier een politieoptreden voor je topic:

[ afbeelding ]
:D
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:35:15 #27
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als Wolken
pi_169609774
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:24 schreef Fokpop het volgende:

Waarom heb jij eigenlijk niet live verslag gedaan op periscope of zo? Dat ben je eigenlijk wel aan je stand verplicht als zoiets gebeurt in je eigen stadje, terwijl je normaal elke scheet die daar gelaten wordt fotografeert en op fok post. Die gast van tv rijnmond had 100.000 kijkers en die had echt niets te melden. Dat had jij vast beter gedaan.
Wat denk jij dan. Dat ik een hoop dingen niet doe (ondanks dat het mij al voor velen is aangeraden,gevraagd = start eigen Youtube kanaal,vlog,blog, media streams e.d.) heeft een reden en die is in de basis dat ik erg lui ben om er een verplichting van te maken. Dat van die foto's plaatsen e.d. en af en toe een recensie schrijven wat ik deed vind ik wel het maximale wat ik wil doen omdat je de tijdsduur daarvan zelf bepaalt. Al dat andere verplicht je elke dag op een bepaalt uur het te brengen en daar houd ik dus niet van. Ik leef graag erg "vrij" zonder verplichtingen.

Maar wie weet doe ik het misschien weleens zo een "live stream" Voordeel: Ik heb i.i.g een mobiel met een top batterij, iets dat de iPhone verhoudingsgewijs nog steeds niet heeft.

Tijd zal het leren. :s)
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_169612570
Welk restaurant is dat , ziet er lekker uit.
pi_169615960
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:13 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik durf eigenlijk wel te stellen dat o.a. Koerdische meisjes in Nederland minder vaak een snor hebben dan autochtone meisjes. Veel blonde meisjes laten hem namelijk gewoon staan, omdat deze toch alleen bij de juiste lichtval zichtbaar is, terwijl meiden met donkerder haar vaak gelijk ingrijpen als er snorhaartjes verschijnen.
Klopt. Koerdische meiden zijn dan vaak ook wel lekker _O_
pi_169616000
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:36 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Klopt. Koerdische meiden zijn dan vaak ook wel lekker _O_
Vrouwen met rugvacht en semi-snorren vind jij lekker ja. :')
pi_169635601
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Vrouwen met rugvacht en semi-snorren vind jij lekker ja. :')
Daar hebben ze wax voor uitgevonden
  zondag 19 maart 2017 @ 20:37:25 #32
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_169636783
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:18 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Iwanius.
Komop dude, wat is er mis met hem? Explain or bok op.
The fail is strong in this one.
Op maandag 24 maart 2014 13:33 schreef NietDoen het volgende:
Jammer dat we een democratisch land leven, zou zo veel makkelijker te zijn om Vogeltjesdans gewoon alleenheerser te maken _O_
pi_169637017
Koerden zijn geen Turken. Matig TS matig...
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')