abonnement Unibet Coolblue
pi_169486404

Heerlijke lunch vandaag bij andere 'Neder'Turken die weer hun fantastische keuken voorschotelden.


Klacht

Dat niet alle NederTurken achter dictator en facist Recep Tayyip Erdogan staan was vanmiddag te merken tijdens de genoten middaglunch (al vaker genoten combo) die niet alleen fantastisch smaakte, maar ook de steunbetuiging die geuit werd voor de Rotterdamse Politie afgelopen weekend.

"U moest eens weten hoe wij ons voelen als wij in Turkije zijn en daar continue door mede-landgenoten worden aangekeken alsof wij verraders en buitenlanders zijn en de Politie die elke stap die je doet, ook als er niks te zoeken valt, argwanend volgt, je provoceert en je het leven onmogelijk maakt daar in Ankara,Istanboel of welke andere Turkse stad."

"Hulde voor de Politie hier in Nederland met die Marokkaanse burgemeester door die klootzakken eens te laten voelen hoe het is als je de deksel op je neus krijgt na je constante geprovoceer en intimidatie. Want reken maar dat al die Turken die daar zo liepen te dwepen met Erdogan, vaak niet eens uit Rotterdam kwamen maar van buiten af, en speciaal waren opgeroepen om te komen intimideren omdat ze ervan uitgingen dat Nederlanders wel veel praten maar nooit durven op te treden."
pi_169486541
Iwanius :')
pi_169486565
pi_169486579
Wat is nu de klacht?
pi_169486638
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:15 schreef scrupuleus het volgende:
Wat is nu de klacht?
Iwanius.
pi_169486684
Dus die lui kwamen niet uit Rotterdam, van waar dan wel?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169486742
Heel veel uit de grensstreken met Duitsland, klopt want ik hoorde zelf toen ik een aantal Turken iets wilde vragen ze in het Duits terug antwoorden.
pi_169486776
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:23 schreef Iwanius het volgende:
Heel veel uit de grensstreken met Duitsland, klopt want ik hoorde zelf toen ik een aantal Turken iets wilde vragen ze in het Duits terug antwoorden.
Klinkt wel een beetje raar, dat er zoveel lui, met scooter en al, zo kortdag naar hier komt om te protesteren, heb je ook meer dan dat jij een enkeling Duits heb horen praten?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 13 maart 2017 @ 18:11:43 #10
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_169487521
Leuk topic weer, hier een politieoptreden voor je topic:

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_169494506
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:23 schreef Iwanius het volgende:
Heel veel uit de grensstreken met Duitsland, klopt want ik hoorde zelf toen ik een aantal Turken iets wilde vragen ze in het Duits terug antwoorden.
Waarom heb jij eigenlijk niet live verslag gedaan op periscope of zo? Dat ben je eigenlijk wel aan je stand verplicht als zoiets gebeurt in je eigen stadje, terwijl je normaal elke scheet die daar gelaten wordt fotografeert en op fok post. Die gast van tv rijnmond had 100.000 kijkers en die had echt niets te melden. Dat had jij vast beter gedaan.
pi_169494570
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Klinkt wel een beetje raar, dat er zoveel lui, met scooter en al, zo kortdag naar hier komt om te protesteren, heb je ook meer dan dat jij een enkeling Duits heb horen praten?
Ik vond dat ook opvallend wat ik er van gezien heb bij die tv rijnmond verslaggever, echt heel veel mensen die hij probeerde te interviewen spraken geen nederlands (en wel duits).
pi_169495102
Doorgeslagen politiegeweld is ook niet oké als het zich richt op de groep waar je zelf een hekel aan hebt. Beschamend optreden van de politie en de Rotterdamse politiestaat is helaas weer een stapje dichterbij. Aboutaleb bedankt.
  PR/Manusje van alles maandag 13 maart 2017 @ 21:47:56 #14
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_169495318
quote:
13s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:41 schreef AnanYaw het volgende:
Doorgeslagen politiegeweld is ook niet oké als het zich richt op de groep waar je zelf een hekel aan hebt. Beschamend optreden van de politie en de Rotterdamse politiestaat is helaas weer een stapje dichterbij. Aboutaleb bedankt.
gast, echt, hoe slim denk jij zelf nou dat je bent?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_169496868
Prima reactie van de Koerden. Daar kunnen de Erdo-adepten een voorbeeld aan nemen.
pi_169498759
quote:
4s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:07 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke lunch vandaag bij andere 'Neder'Turken die weer hun fantastische keuken voorschotelden.


Klacht

Dat niet alle NederTurken achter dictator en facist Recep Tayyip Erdogan staan was vanmiddag te merken tijdens de genoten middaglunch (al vaker genoten combo) die niet alleen fantastisch smaakte, maar ook de steunbetuiging die geuit werd voor de Rotterdamse Politie afgelopen weekend.

"U moest eens weten hoe wij ons voelen als wij in Turkije zijn en daar continue door mede-landgenoten worden aangekeken alsof wij verraders en buitenlanders zijn en de Politie die elke stap die je doet, ook als er niks te zoeken valt, argwanend volgt, je provoceert en je het leven onmogelijk maakt daar in Ankara,Istanboel of welke andere Turkse stad."

"Hulde voor de Politie hier in Nederland met die Marokkaanse burgemeester door die klootzakken eens te laten voelen hoe het is als je de deksel op je neus krijgt na je constante geprovoceer en intimidatie. Want reken maar dat al die Turken die daar zo liepen te dwepen met Erdogan, vaak niet eens uit Rotterdam kwamen maar van buiten af, en speciaal waren opgeroepen om te komen intimideren omdat ze ervan uitgingen dat Nederlanders wel veel praten maar nooit durven op te treden."
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:42:10 #17
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_169503800
quote:
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_169504679
Koerden. _O_ Die ownen de Turken al tientallen jaren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 12:02:35 #19
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_169505166
Koerden _O_
ooit een Koeridische gedatet, knettergek O+
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:13:35 #20
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_169509876
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:23 schreef Iwanius het volgende:
Heel veel uit de grensstreken met Duitsland, klopt want ik hoorde zelf toen ik een aantal Turken iets wilde vragen ze in het Duits terug antwoorden.
komt omdat dat het enige is dat ze nog kunnen van toen ze zonnebrillenverkoper waren in Marmaris
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:14:44 #21
178497 Pensylvania
met zonder dubbel n
pi_169509902
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:02 schreef EDMAN- het volgende:
Koerden _O_
ooit een Koeridische gedatet, knettergek O+
hoe voelt dat nou? zo'n snor aan je lul?
vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
pi_169509941
Iwanius, jij moet toch wel ontzettend dik en ongezond zijn met dat gevreet en gerook héél de dag?
Ik eet dat nog niet eens als diner, en jij werkt het even weg tijdens de lunch.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169512904
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:14 schreef Pensylvania het volgende:

[..]

hoe voelt dat nou? zo'n snor aan je lul?
Ik durf eigenlijk wel te stellen dat o.a. Koerdische meisjes in Nederland minder vaak een snor hebben dan autochtone meisjes. Veel blonde meisjes laten hem namelijk gewoon staan, omdat deze toch alleen bij de juiste lichtval zichtbaar is, terwijl meiden met donkerder haar vaak gelijk ingrijpen als er snorhaartjes verschijnen.
pi_169512983
Lekker eten weer iwanus.
  Moderator dinsdag 14 maart 2017 @ 19:23:39 #25
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_169513175
Heb je dat allemaal alleen op of had je 4 tafelgenoten?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_169528298
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
Leuk topic weer, hier een politieoptreden voor je topic:

[ afbeelding ]
:D
pi_169609774
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:24 schreef Fokpop het volgende:

Waarom heb jij eigenlijk niet live verslag gedaan op periscope of zo? Dat ben je eigenlijk wel aan je stand verplicht als zoiets gebeurt in je eigen stadje, terwijl je normaal elke scheet die daar gelaten wordt fotografeert en op fok post. Die gast van tv rijnmond had 100.000 kijkers en die had echt niets te melden. Dat had jij vast beter gedaan.
Wat denk jij dan. Dat ik een hoop dingen niet doe (ondanks dat het mij al voor velen is aangeraden,gevraagd = start eigen Youtube kanaal,vlog,blog, media streams e.d.) heeft een reden en die is in de basis dat ik erg lui ben om er een verplichting van te maken. Dat van die foto's plaatsen e.d. en af en toe een recensie schrijven wat ik deed vind ik wel het maximale wat ik wil doen omdat je de tijdsduur daarvan zelf bepaalt. Al dat andere verplicht je elke dag op een bepaalt uur het te brengen en daar houd ik dus niet van. Ik leef graag erg "vrij" zonder verplichtingen.

Maar wie weet doe ik het misschien weleens zo een "live stream" Voordeel: Ik heb i.i.g een mobiel met een top batterij, iets dat de iPhone verhoudingsgewijs nog steeds niet heeft.

Tijd zal het leren. :s)
pi_169612570
Welk restaurant is dat , ziet er lekker uit.
pi_169615960
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:13 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik durf eigenlijk wel te stellen dat o.a. Koerdische meisjes in Nederland minder vaak een snor hebben dan autochtone meisjes. Veel blonde meisjes laten hem namelijk gewoon staan, omdat deze toch alleen bij de juiste lichtval zichtbaar is, terwijl meiden met donkerder haar vaak gelijk ingrijpen als er snorhaartjes verschijnen.
Klopt. Koerdische meiden zijn dan vaak ook wel lekker _O_
pi_169616000
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:36 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Klopt. Koerdische meiden zijn dan vaak ook wel lekker _O_
Vrouwen met rugvacht en semi-snorren vind jij lekker ja. :')
pi_169635601
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:37 schreef Atak het volgende:

[..]

Vrouwen met rugvacht en semi-snorren vind jij lekker ja. :')
Daar hebben ze wax voor uitgevonden
  Grootste baggeraar 2022 zondag 19 maart 2017 @ 20:37:25 #32
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_169636783
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:18 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Iwanius.
Komop dude, wat is er mis met hem? Explain or bok op.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_169637017
Koerden zijn geen Turken. Matig TS matig...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')