abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 maart 2017 @ 15:30:33 #1
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_169484489
Beste,

vandaag advies gekregen van 3 leraren om met de opleiding te gaan stoppen. Ik studeer Persoonlijke begeleider gehandicaptenzorg. volgens hun mis ik een aantal kernkwaliteiten denk hierbij aan zins opbouw (is relevant voor het schrijven van zorgplannen begeleidingsplannen etc) en verdieping. Ook ben ik nogal laks.

Vorige jaar heb ik mijn Niveau 3 opleiding gehaald Medewerker Maatschappelijke zorg.
Ik heb nu het gevoel dat ik een zwart gat ben beland. Wat moet ik nu ? Doorgaan en proberen te halen, wat qua tijd heel krap word, en ik het waarschijnlijk niet ga halen omdat ik niet de kwaliteiten hiervoor heb. Aan de andere kant als ik nu stop met school heb ik voor niks lesgeld betaald en moet ik redelijk wat studiefinanciering terugbetalen. als is dat mijn minste zorg.

Ik ben bang voor de reactie uit de omgeving als ik zeg dat ik stop met school. Mijn broers zijn allemaal hoger opgeleid dan mij. Mijn moeder wil ik daar in tegen ook niet teleurstellen.Mijn vrienden zeggen allemaal dat ik moet doorgaan en zien waar het schip strand. en dat ik spijt van ga krijgen als ik het niet doe. Daar in tegen zie ik mijzelf ook geen zorgplannen of iets dergelijks schrijven. Werken met de mensen vind ik mooier dan achter een computer zitten zorgplannen schrijven.

Ik zit nu in de knoop met mijzelf, dat zat ik al voordat ik dit advies heb gekregen dat is verder niet relevant.

Ik zoek nu een beetje een uitlaat klep en dat doe ik hier op het forum door middel van schrijven. Ook zou het fijn zijn als jullie nog adviezen.

Groetjes!
Binge-watcher
pi_169484536
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 15:30 schreef benjamin15 het volgende:
volgens hun mis ik een aantal kernkwaliteiten denk hierbij aan zins opbouw (is relevant voor het schrijven van zorgplannen begeleidingsplannen etc)
Gebaseerd op deze zin denk ik dat ze wel gelijk hebben :@ sorry :@