abonnement Unibet Coolblue
pi_169482401
Ik ben benieuwd of iemand raad weet met het volgende; we zijn bezig het oude laminaat ( is al meer dan 15 jr oud) te verwijderen om een nieuwe parket vloer te kunnen aanleggen. Wat blijkt, de vloer ligt in zijn geheel onder de keuken (kunststof keuken dat direct recht op de grond staat zonder plint / poten etc) . Ook ligt het laminaat onder een muurtje in een andere kamer , zelfde verhaal.. heel handig gelegd dus destijds. Hoe zou je dit het best kunnen verwijderen, weg kunnen zagen zonder de keuken/muur te beschadigen?
pi_169482587
Met een Dremel langs de randjes afzagen en onder de keuken en muur laten liggen?
dag
pi_169482864
Een multitool.
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_169482928
multitool zoals een Fein

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_169483431
Dank allemaal, zo'n multitool gaan we dan inderdaad huren bij de gamma
pi_169495700
Huren is net zo duur als eentje kopen bij de Action en die doet het vast en zeker ook de volgende klussen nog uitstekend.
Laat die handjes wapperen!
pi_169536130
En de gamma heeft deze niet in het huur assortiment als het goed is.
pi_169543608
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:58 schreef Gieliovd het volgende:
Huren is net zo duur als eentje kopen bij de Action en die doet het vast en zeker ook de volgende klussen nog uitstekend.
Precies, en zaagjes kan je goedkoop bij Ecotools bestellen. Reken maar dat je er daar een hoop van nodig hebt.
pi_169544323
uh multitool en laminaat is ellende, dat kost je een vermogen aan zaag bladen..
tenminste, als je laminaat van enigszins kwaliteit is, budget spul kom je nog wel doorheen, maar meerdere meters (5+) zou ik niet aanbevelen, ondanks dat ik super blij ben met mn bosch multitool. Zou dan eerder kijken naar een (mini)cirkelzaag die op diepte is in te stellen.
pi_169544814
Invalzaag / cirkelzaag of lamellofrees.
Met de laatste kom je het dichtsbij en haal je voor ca 8 tientjes bij de bouwmarkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')