abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:11:29 #152
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169503332
Ik denk dat een probleem is dat veel mannen en sommige vrouwen zich moeilijk kunnen inleven in de situatie van vrouwen die lastiggevallen worden. Mannen worden nou eenmaal nauwelijks lastiggevallen, überhaupt worden mannenlichamen nauwelijks geseksualiseerd buiten de slaapkamer (en zelfs daar soms niet). Terwijl een boel mannen waarschijnlijk die bevestiging en waardering heel erg fijn zouden vinden.

Als vrouwen dan het gedrag dat mannen graag zouden willen gaan beschrijven als lastigvallen, is er een botsing: die vrouwen snappen niet dat sommigen dat gedrag juist positief zien, en de mannen snappen niet dat sommigen dat gedrag juist als negatief zien. En dan praat je naast elkaar heen.
pi_169503392
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik denk dat een probleem is dat veel mannen en sommige vrouwen zich moeilijk kunnen inleven in de situatie van vrouwen die lastiggevallen worden. Mannen worden nou eenmaal nauwelijks lastiggevallen, überhaupt worden mannenlichamen nauwelijks geseksualiseerd buiten de slaapkamer (en zelfs daar soms niet). Terwijl een boel mannen waarschijnlijk die bevestiging en waardering heel erg fijn zouden vinden.

Als vrouwen dan het gedrag dat mannen graag zouden willen gaan beschrijven als lastigvallen, is er een botsing: die vrouwen snappen niet dat sommigen dat gedrag juist positief zien, en de mannen snappen niet dat sommigen dat gedrag juist als negatief zien. En dan praat je naast elkaar heen.
Wat hier ook nog wel een nuttige toevoeging aan is denk ik, is dat je als vrouw bijna altijd zwakker bent. Waardoor iets wat voor een man onschuldig lijkt, voor een vrouw ook enger kan lijken.

Als een aantal keer nee, geen nee is geweest. Al is het maar een kneusje wat achter je aan hobbelt om met je te praten, worden die random complimenten toch een stuk minder leuk..
  Moderator dinsdag 14 maart 2017 @ 10:55:10 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_169504034
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 07:37 schreef torentje het volgende:
Dezelfde samenleving, waar we miljoenen mannen moeten dulden, die niets wezenlijks te vertellen weten. Waar sexy-vrouwen niet woest mogen worden van een dergelijk stupide gedrag. Een samenleving waar sexy-vrouwen de mannen die niets wezenlijks te vertellen weten niet imiteren mogen. Dat zou dan weer geen typisch vrouwengedrag zijn.
Stel je niet zo aan.
Tjezus, wees blij als je een keer nagefloten of gecomplimenteerd wordt. Dat is toch gewoon hartstikke leuk?
pi_169505047
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan.
Tjezus, wees blij als je een keer nagefloten of gecomplimenteerd wordt. Dat is toch gewoon hartstikke leuk?
Dat jij dat leuk vindt betekent niet automatisch dat iedere vrouw dat maar leuk vindt.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:57:30 #156
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_169505069
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan.
Tjezus, wees blij als je een keer nagefloten of gecomplimenteerd wordt. Dat is toch gewoon hartstikke leuk?
niet door lelyke vent als jij
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Moderator dinsdag 14 maart 2017 @ 11:58:17 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_169505077
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

niet door lelyke vent als jij
:D
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:59:45 #158
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169505108
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:D
*hik*
pi_169505137
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik denk dat een probleem is dat veel mannen en sommige vrouwen zich moeilijk kunnen inleven in de situatie van vrouwen die lastiggevallen worden. Mannen worden nou eenmaal nauwelijks lastiggevallen, überhaupt worden mannenlichamen nauwelijks geseksualiseerd buiten de slaapkamer (en zelfs daar soms niet). Terwijl een boel mannen waarschijnlijk die bevestiging en waardering heel erg fijn zouden vinden.

Als vrouwen dan het gedrag dat mannen graag zouden willen gaan beschrijven als lastigvallen, is er een botsing: die vrouwen snappen niet dat sommigen dat gedrag juist positief zien, en de mannen snappen niet dat sommigen dat gedrag juist als negatief zien. En dan praat je naast elkaar heen.
Dat is inderdaad een probleem als je geen inlevingsvermogen hebt. Dat lijkt een terugkerend thema in de discussie te zijn: alleen maar redeneren vanuit je eigen situatie. Nou ja en die paar mensen die denken dat als je je wel in kan leven in de andere situatie daar maar één conclusie uit getrokken kan worden.
pi_169505515
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:01 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een probleem als je geen inlevingsvermogen hebt. Dat lijkt een terugkerend thema in de discussie te zijn: alleen maar redeneren vanuit je eigen situatie. Nou ja en die paar mensen die denken dat als je je wel in kan leven in de andere situatie daar maar één conclusie uit getrokken kan worden.
Kijk, het maakt ook uit door wie je wordt nagefloten. Vaak zijn het type mannen die je vies laten voelen wanneer ze iets naroepen. Denk dat mooie mannen het ook niet leuk vinden als een vies wijf (zwetend 120 kg-lijf met kort pittig kapsel) ze achterna loopt en dingen naroept, van wie ook op het nieuws komt - zo nu en dan - dat ze mannen bestijgt in donkere steegjes.. kan ik zo beter inlevingsvermogen kweken? :p
pi_169505559
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:24 schreef Red_85 het volgende:
Er is een verschilletje tussen 'psst pssst pssssst, EH HOER!' en 'Goooedemorgen schoonheid, wat zie jij er goed uit vandaag!'.
Die laatste is een stuk meer creepy.
pi_169506105
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 08:16 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

En buiten dit forum vormen we een samenleving. Een plek waar mensen elkaar groeten, onzinnige gesprekken over het weer voeren, elkaar helpen, vriendschappen vormen, liefdsrelaties aangaan, blauwtjes lopen etc. zodat je in de avond naar bed kan gaan en kan denken "vandaag heb ik wat met mijn dag gedaan".
Maar in de huidige samenleving heeft men geen normale liefde voor sexy-vrouwen. De sexy-vrouwen zijn verplicht om bij een van de inmiddels vele zwakbegaafden te blijven. Want die moeten dan toch maar geholpen worden door iedereen. Toch.?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 13:09:40 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169506316
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:58 schreef torentje het volgende:

Maar in de huidige samenleving heeft men geen normale liefde voor sexy-vrouwen. De sexy-vrouwen zijn verplicht om bij een van de inmiddels vele zwakbegaafden te blijven. Want die moeten dan toch maar geholpen worden door iedereen. Toch.?
Wat bazel jij toch allemaal voor onsamenhangende nonsens. Check even in de spiegel of je mond scheefhangt. Zo ja: bel 112.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 13:11:48 #164
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169506355
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:20 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Kijk, het maakt ook uit door wie je wordt nagefloten. Vaak zijn het type mannen die je vies laten voelen wanneer ze iets naroepen. Denk dat mooie mannen het ook niet leuk vinden als een vies wijf (zwetend 120 kg-lijf met kort pittig kapsel) ze achterna loopt en dingen naroept, van wie ook op het nieuws komt - zo nu en dan - dat ze mannen bestijgt in donkere steegjes.. kan ik zo beter inlevingsvermogen kweken? :p
Alsof een beetje vrouw zich niet af en toe eens goed vies wil voelen :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169506509
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:58 schreef torentje het volgende:

[..]

Maar in de huidige samenleving heeft men geen normale liefde voor sexy-vrouwen. De sexy-vrouwen zijn verplicht om bij een van de inmiddels vele zwakbegaafden te blijven. Want die moeten dan toch maar geholpen worden door iedereen. Toch.?
Wat is dit nu weer voor gebrabbel? Waar héb je het in godsnaam over?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 14:12:22 #166
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_169507471
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:58 schreef torentje het volgende:

[..]

Maar in de huidige samenleving heeft men geen normale liefde voor sexy-vrouwen. De sexy-vrouwen zijn verplicht om bij een van de inmiddels vele zwakbegaafden te blijven. Want die moeten dan toch maar geholpen worden door iedereen. Toch.?
wel we hebbe de wallen toch
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_169508708
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:20 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor gebrabbel? Waar héb je het in godsnaam over?
Tja, zwakbegaafden kunnen niet begrijpend lezen of normaal reageren. Blijkt weer eens.
pi_169508772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:12 schreef torentje het volgende:

[..]

Tja, zwakbegaafden kunnen niet begrijpend lezen of normaal reageren. Blijkt weer eens.
:') :D oké hoor.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:17:15 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169508791
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:15 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

:') :D oké hoor.
Toch mooi, die zelfkennis van TS.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169509312
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:20 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Kijk, het maakt ook uit door wie je wordt nagefloten. Vaak zijn het type mannen die je vies laten voelen wanneer ze iets naroepen. Denk dat mooie mannen het ook niet leuk vinden als een vies wijf (zwetend 120 kg-lijf met kort pittig kapsel) ze achterna loopt en dingen naroept, van wie ook op het nieuws komt - zo nu en dan - dat ze mannen bestijgt in donkere steegjes.. kan ik zo beter inlevingsvermogen kweken? :p
Ik besef me zeer goed dat het uitmaakt door wie je wordt nagefloten en daarom kun je dus niet stellen dat de daad fout is. Ja het is fijner wanneer een knappe man interesse in je toont, maar wat moeten de dikke, lelijke, vieze mannen dan? Ogen voor zich, doorlopen en het niet wagen om te lang naar een vrouw te kijken? Of moeten vrouwen gewoon accepteren dat mannen waarvan ze het niet willen interesse in ze gaan hebben en dat soms laten merken?

Overigens denk ik dat het bij iemand (al dan niet roepend) achterna lopen al niet erg veel uitmaakt wie het doet. Dat is asociaal en onverdedigbaar gedrag. Daar moeten we ons tegen verzetten en mannen hebben er een rol in dat van andere mannen te veroordelen. Dat geldt ook voor ongewenst aanraken, niet van ophouden weten, schelden als een meisje niet (gewenst) reageert. Alleen is het daarvoor juist van belang dat we onderscheid blijven maken tussen benaderingen die misschien (in sommige siuaties) vervelend zijn, maar niet ongepast en benaderingen die simpelweg nooit oké zijn.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:01:11 #171
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169509631
Wanneer je een mooi schilderij, mooie boot, mooie auto, vliegtuig of weet ik veel een nieuwe roflcopter ziet, dan denk je ''wow''. En soms zeg je dat ook. Als de eigenaar dat niet wil, moet hij of zij het maar opbergen. De eigenaar heeft wel gelijk als hij of zij eist dat je er vanaf blijft ook al heb je, zeg maar, direct zicht op het interieur.
  Moderator dinsdag 14 maart 2017 @ 16:04:45 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_169509702
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:01 schreef TheThirdMark het volgende:
Wanneer je een mooi schilderij, mooie boot, mooie auto, vliegtuig of weet ik veel een nieuwe roflcopter ziet, dan denk je ''wow''. En soms zeg je dat ook. Als de eigenaar dat niet wil, moet hij of zij het maar opbergen. De eigenaar heeft wel gelijk als hij of zij eist dat je er vanaf blijft ook al heb je, zeg maar, direct zicht op het interieur.
^O^
pi_169509734
'sexy-vrouw' :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:06:29 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_169509744
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:01 schreef TheThirdMark het volgende:
Wanneer je een mooi schilderij, mooie boot, mooie auto, vliegtuig of weet ik veel een nieuwe roflcopter ziet, dan denk je ''wow''. En soms zeg je dat ook. Als de eigenaar dat niet wil, moet hij of zij het maar opbergen. De eigenaar heeft wel gelijk als hij of zij eist dat je er vanaf blijft ook al heb je, zeg maar, direct zicht op het interieur.
Maar er van uitgaan dat je ook meteen maar een ritje mag maken in een mooie boot, mooie auto, vliegtuig of weet ik veel, gaat wel een stapje verder. Net als een reactie verwachten van de eigenaar van die ooie boot, mooie auto, vliegtuig of weet ik veel, en als deze uitblijft hinderlijk gaan volgen. Dat gaat te ver, toch?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:12:44 #175
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169509858
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:01 schreef TheThirdMark het volgende:
Wanneer je een mooi schilderij, mooie boot, mooie auto, vliegtuig of weet ik veel een nieuwe roflcopter ziet, dan denk je ''wow''. En soms zeg je dat ook. Als de eigenaar dat niet wil, moet hij of zij het maar opbergen. De eigenaar heeft wel gelijk als hij of zij eist dat je er vanaf blijft ook al heb je, zeg maar, direct zicht op het interieur.
Raar dat je dan altijd zo'n grote bakkes over boerka's en nikaabs hebt. Ook niets anders dan het netjes opbergen van je eigendommen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169510203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Raar dat je dan altijd zo'n grote bakkes over boerka's en nikaabs hebt. Ook niets anders dan het netjes opbergen van je eigendommen.
_O-

Inderdaad, ik vond het een hele mooie analogie, maar dan is het raar als je vrouwen (vanaf een bepaalde mate) gaat verbieden om zich te bedekken. Want dan bedoel je met opbergen dus dat ze maar het huis niet uit moeten gaan.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 16:36:37 #177
37769 erodome
Zweefteef
pi_169510283
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:01 schreef TheThirdMark het volgende:
Wanneer je een mooi schilderij, mooie boot, mooie auto, vliegtuig of weet ik veel een nieuwe roflcopter ziet, dan denk je ''wow''. En soms zeg je dat ook. Als de eigenaar dat niet wil, moet hij of zij het maar opbergen. De eigenaar heeft wel gelijk als hij of zij eist dat je er vanaf blijft ook al heb je, zeg maar, direct zicht op het interieur.
Dan wordt ze weer een slons, geen echte vrouw, kort pittig kapsel mislukkeling genoemd...
Het is gewoon nooit goed, maar vooral een beetje kritisch zijn op 'jezelf' ( tussen haakjes omdat niet persoonlijk bedoeld) is er niet bij.
De reactie die 'jij' geeft op iets ligt niet bij dat iets, maar bij jou.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169526540
quote:
15s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:30 schreef Copycat het volgende:
13 procent - zowel mannen als vrouwen - vindt dat een meisje in een kort rokje ook niet moet zeuren als ze wordt lastiggevallen.

:{
Ja dit vind ik echt ziekelijk.....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 15 maart 2017 @ 09:23:58 #179
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_169529292
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:29 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:

[..]

De overeenkomst is i.i.g. dat het misselijkmakende teksten zijn.
Wat precies is er zo misselijkmakend aan de laatste opmerking?
Krekker is de bom!
  woensdag 15 maart 2017 @ 09:51:57 #180
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_169529828
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:29 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Niet alle mannen hoor. Alleen het type dat onbeschoft en onopgevoed is. Sommige mensen krijgen weinig respect me voor anderen.

Overigens vind ik dat je een leuke /mooie vrouw best mag aanspreken. Maar dan wel op een normale en vriendelijke manier. En als ze er niet van gediend is laat je haar met rust.
En wat wel of niet als normaal en vriendelijk wordt gezien verschilt per persoon. Lees alleen al de reacties in dit topic maar eens door.
Krekker is de bom!
  woensdag 15 maart 2017 @ 09:56:07 #181
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_169529905
en wat is er mis met he snol, wa kos het
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 09:59:18 #182
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_169529970
Ik word altijd zenuwachtig van sexy vrouwen.. meestal kijk ik dan een andere kant op :@
Hoe zou je er op komen om iets naar ze te roepen?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 15 maart 2017 @ 10:36:43 #183
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169530705
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Raar dat je dan altijd zo'n grote bakkes over boerka's en nikaabs hebt. Ook niets anders dan het netjes opbergen van je eigendommen.
Goh laat ik nu net een tegenstander zijn van een verbod op nikaabs en boerka's :')
Toch wel leuk dat jouw inteelt brijntje weer een fapje gemacht heeft.
  woensdag 15 maart 2017 @ 10:37:22 #184
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169530722
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan wordt ze weer een slons, geen echte vrouw, kort pittig kapsel mislukkeling genoemd...
Het is gewoon nooit goed, maar vooral een beetje kritisch zijn op 'jezelf' ( tussen haakjes omdat niet persoonlijk bedoeld) is er niet bij.
De reactie die 'jij' geeft op iets ligt niet bij dat iets, maar bij jou.
Er zit nogal een wereldbreed verschil tussen je waardering laten blijken en al kwijlend ergens bij blijven staan.
pi_169531071
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:51 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

En wat wel of niet als normaal en vriendelijk wordt gezien verschilt per persoon. Lees alleen al de reacties in dit topic maar eens door.
Daar ben ik mij van bewust. Extreme ben ik niet zo van. Dus hey hoer vind ik niet kunnen, maar een verbod om. Met vreemden te praten op straat zoals torentje lijkt te willen vind ik complete bullshit.

Voor mij ligt de grens bij aangeven dat je er niet van gediend bent, niet reageren en naroepen en fluiten.

Overigens vinden veel vrouwen die ik ken positieve aandacht mbt hun uiterlijk stiekem wel leuk, zolang het niet bedreigend is. Dwz dat ze het niet zo erg vinden om vanaf een bouwsteiger te worden nagelaten, maar dat ze het doodeng vinden als iemand in de avond op het station naast haar gaat lopen en oneerbare voorstellen gaat doen. Er zit nogal een spectrum tussen gewoon met iemand praten of juist iemand lastig vallen.
Whatever...
  woensdag 15 maart 2017 @ 11:04:51 #186
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169531203
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:36 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Goh laat ik nu net een tegenstander zijn van een verbod op nikaabs en boerka's :')
Toch wel leuk dat jouw inteelt brijntje weer een fapje gemacht heeft.
Deed je je best om het zo verkeerd mogelijk te schrijven of? _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169531263
Nvm
pi_169531720
quote:
14s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:37 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Er zit nogal een wereldbreed verschil tussen je waardering laten blijken en al kwijlend ergens bij blijven staan.
Idd.
We hebben een probleem met mensen die het niet laten bij een waardering laten blijken en dat op een fatsoenlijke manier doen.
Die grens mag van mij best wat duidelijker gesteld worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 15 maart 2017 @ 11:36:38 #189
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169531790
Wat een suggestieve titel weer....
Fade to Black
  woensdag 15 maart 2017 @ 12:56:04 #190
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_169533616
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 11:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Idd.
We hebben een probleem met mensen die het niet laten bij een waardering laten blijken en dat op een fatsoenlijke manier doen.
Die grens mag van mij best wat duidelijker gesteld worden.
Maar het mag niet doorslaan in alles wat een willekeurige vrouw niet prettig vindt om te horen dan maar (bijv dmv een boete) strafbaar stellen.

Ik denk dat we hiervoor de huidige kaders vd wet moeten benutten (bedreiging, etc).

Uitschelden e.d. is overigens ook absoluut niet oke, maar als je dat strafbaar stelt dan ook voor de rest v/d burgers die uit het niets wordt uitgescholden, maar dan weer de vraag: waar trek je de grens? Gaan we er dan hetzelfde mee om al bij belediging van abmtebaar in functie of anders, etc.
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')