abonnementen ibood.com bol.com
pi_169478835
registreer om deze reclame te verbergen
In samenwerking met TT Circuit Assen heeft Dagblad van het Noorden dit jaar voor het eerst een MotoGP Team-manager spel gelanceerd: TT Teammanger.

In het spel ben je leider van een virtueel MotoGP-team bestaande uit 2 coureurs, een chassis en een motor. Je start met een budget van 60 miljoen euro dat je gedurende het seizoen kunt vergroten door slim te investeren en strategisch te wisselen. De deadline ligt kort voor de kwalificatie voor de ouverture van het seizoen. Die is tijdens het laatste weekend van maart in Qatar.

Per grand prix kan de samenstelling worden gewijzigd. Telkens ligt de deadline kort voor de kwalificatie, zodat de deelnemer de resultaten van de vrije training en weerprognose voor de racedag kan meewegen in zijn keus.

Deelname voor een heel seizoen is 4,95. Valt mee dus :)

mockup_1.png?583614230217

Ik heb alvast een FOK!-subleague gemaakt: https://www.ttteammanager.nl/join/118/86e372

[ Bericht 5% gewijzigd door MotoJeff op 13-03-2017 12:19:01 ]
  maandag 13 maart 2017 @ 10:50:17 #2
188813 de_boswachter
Boegbeeld / Fenomeen / Viesdik
pi_169478869
Je vergeet erbij te vermelden dat het 4,95 kost.
Afgehaakt.
Zwarte user is racisme !
#jesuisbowa
pi_169726287
Ga me morgen nog last-minute aanmelden denk ik.

Twijfelde eerst een beetje. Ik weet nog steeds niet wie ik in m'n team moet! Twijfel tussen het kiezen van mijn 2 favoriete coureurs :@ en de 2 waarvan ik denk dat ze de meeste races (en mogelijk het WK) gaan winnen :{.
what am i supposed to do when the best part of me was always you?
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')