abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169550708
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:02 schreef Atak het volgende:
Ik mocht drie keer stemmen. Twee keer op DENK gestemd als proteststem. :9
En dat als moslimhater.
pi_169550828
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:03 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

En dat als moslimhater.
Ik wou niet op DENK stemmen maar sommige anti-denkers die zaten echt om mijn zenuwen te werken.
pi_169550890
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Heb je echt op denk gestemd
Nee :@
pi_169551148
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:06 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nee :@
Ben jij vrouwenmepper Xaban?
U MAD?
pi_169551405
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:06 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nee :@
Gelukkig ik schat je echt hoger in.
pi_169551421
*O* kuzu *O* azarkan *O* Öztürk *O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169551940
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ben jij vrouwenmepper Xaban?
Ja.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Gelukkig ik schat je echt hoger in.
Ik ben wel blij voor ze. Hebben ze goed gedaan.
pi_169552263
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:22 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Ik ben wel blij voor ze. Hebben ze goed gedaan.
Waarom ben je blij voor ze? Ze zorgen samen met Wilders voor polarisatie.
pi_169552395
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

PVV tokkie
zo doen siert je niet canim
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_169552632
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:29 schreef Beach het volgende:

[..]

zo doen siert je niet canim
Je ergert mij.
  donderdag 16 maart 2017 @ 10:49:35 #36
448174 Amazing_Jebediah
haatbaard met zachte g
pi_169565591
Dat die Ozturk nu door die drie zetels nog in de Kamer mag zitten is echt om te janken. Deze man is een gevaar voor DENK zelf en voor alles wat met politiek te maken heeft. Kan geen fatsoenlijk Nederlands, wordt agressief om elke scheet en zero kennis van zaken. Jammer :')

Wel mooi om te zien dat in de grotere studensteden zoals Utrecht, Delft of Groningen alternatieve partijen zoals GL en D66 de grootste zijn geworden. Er is nog hoop voor de toekomst
pi_169565603
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:49 schreef Amazing_Jebediah het volgende:
Dat die Ozturk nu door die drie zetels nog in de Kamer mag zitten is echt om te janken. Deze man is een gevaar voor DENK zelf en voor alles wat met politiek te maken heeft. Kan geen fatsoenlijk Nederlands, wordt agressief om elke scheet en zero kennis van zaken. Jammer :')

Wel mooi om te zien dat in de grotere studensteden zoals Utrecht, Delft of Groningen alternatieve partijen zoals GL en D66 de grootste zijn geworden. Er is nog hoop voor de toekomst
Ergerlijk he.. belachelijk gewoon dat dit spreekrecht heeft.
pi_169565648
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:49 schreef Amazing_Jebediah het volgende:
Dat die Ozturk nu door die drie zetels nog in de Kamer mag zitten is echt om te janken. Deze man is een gevaar voor DENK zelf en voor alles wat met politiek te maken heeft. Kan geen fatsoenlijk Nederlands, wordt agressief om elke scheet en zero kennis van zaken. Jammer :')
eens.

heb zelf op de nr 4 gestemd van de lijst, maar helaas.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169565668
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:49 schreef Amazing_Jebediah het volgende:
Dat die Ozturk nu door die drie zetels nog in de Kamer mag zitten is echt om te janken. Deze man is een gevaar voor DENK zelf en voor alles wat met politiek te maken heeft. Kan geen fatsoenlijk Nederlands, wordt agressief om elke scheet en zero kennis van zaken. Jammer :')

Wel mooi om te zien dat in de grotere studensteden zoals Utrecht, Delft of Groningen alternatieve partijen zoals GL en D66 de grootste zijn geworden. Er is nog hoop voor de toekomst
Hij is alleen voor de baardfactor.
  donderdag 16 maart 2017 @ 10:59:32 #40
448174 Amazing_Jebediah
haatbaard met zachte g
pi_169565762
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ergerlijk he.. belachelijk gewoon dat dit spreekrecht heeft.
Gaat de Turken hier in NL nog een enorm last bezorgen maarja blijkbaar is dit wat de mensen willen
pi_169565847
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:59 schreef Amazing_Jebediah het volgende:

[..]

Gaat de Turken hier in NL nog een enorm last bezorgen maarja blijkbaar is dit wat de mensen willen
lijkt me eerder een resultaat van loyaliteit vanuit kuzu naar zijn "lotgenoot" ipv een weloverwogen beslissing. al zeker niet "wat de mensen willen".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169566398
Selçuk Öztürk had ergens onderaan de lijst moeten staan. Je kan hem heel makkelijk provoceren... :')
pi_169566437
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Selçuk Öztürk had ergens onderaan de lijst moeten staan. Je kan hem heel makkelijk provoceren... :')
Hij gebruikt meestal slecht vertaalde Erdogan leuzen die Erdogan ook gebruikt zoals "wie ben jij?" is typisch iets wat Erdogan zou zeggen.
pi_169566686
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:30 schreef Atak het volgende:

[..]

Hij gebruikt meestal slecht vertaalde Erdogan leuzen die Erdogan ook gebruikt zoals "wie ben jij?" is typisch iets wat Erdogan zou zeggen.
"wie ben jij?" is eerder een turkse uitdrukking dat erdo ook gebruikt dan een "erdo leus" ;)

maar toont maar dat hij denkt in het turks en als het ware zijn gedachten eerst moet vertalen naar het nederlands voordat de woorden uit zijn strot komen.

ondertussen heb je het debat al verloren uiteraard. hebben we het niet gehad over zijn limburgse tongval :')

volgens mij zei hij ooit tegen marcouch, "allah zal je straffen" wat uiteraard een slechte vertaling is van een turkse gezegde "allah belani versin".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169566736
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Selçuk Öztürk had ergens onderaan de lijst moeten staan. Je kan hem heel makkelijk provoceren... :')
hij voldoet zo wel aan het stereotype van "de turk die zijn emoties niet de baas is". iets wat turken in het algemeen vaak nekt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169567899
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij voldoet zo wel aan het stereotype van "de turk die zijn emoties niet de baas is". iets wat turken in het algemeen vaak nekt.
Precies. Tunahan en Farid komen veel beter uit hun woorden.
pi_169567935
quote:
10s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

"wie ben jij?" is eerder een turkse uitdrukking dat erdo ook gebruikt dan een "erdo leus" ;)

maar toont maar dat hij denkt in het turks en als het ware zijn gedachten eerst moet vertalen naar het nederlands voordat de woorden uit zijn strot komen.

ondertussen heb je het debat al verloren uiteraard. hebben we het niet gehad over zijn limburgse tongval :')

volgens mij zei hij ooit tegen marcouch, "allah zal je straffen" wat uiteraard een slechte vertaling is van een turkse gezegde "allah belani versin".
OzTurk was er nog van PvDA en Kuzu wilt hem niet weg doen vanwege schuldgevoelens. OzTurk is nu wel Achilles hiel (zwakke plek). Waarschijnlijk gaan ze op hem timmeren totdat hij een uitglijder maakt.
pi_169567945
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 12:48 schreef Atak het volgende:

[..]

OzTurk was er nog van PvDA en Kuzu wilt hem niet weg doen vanwege schuldgevoelens. OzTurk is nu wel Achilles hiel (zwakke plek). Waarschijnlijk gaan ze op hem timmeren totdat hij een uitsmijter maakt.
Uitglijder.
pi_169568541
*Turkse

Hoi. :W
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169568584
Of, 'Türk' vrienden. Echt een Turk die 'Türkçe' vrienden heeft bedacht. :')
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')