abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 maart 2017 @ 19:00:02 #301
241662 Jian
Well, well, well
pi_169512626
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:46 schreef PeZu het volgende:

[..]

nee hij heeft geen plannen,bv hij stelt de koran verbieden, hoe dat zou moeten heeft hij geen plan voor en dat is met alles, niks is berekend. Niks meer dan oneliners maar hee dat gaat er in als zoete koek

Ja geweldig dat hij dat roept vd zorg etc, kijk nu eens waar de pvv allemaal heeft tegen gestemd de agelopen jaren, juist de plannen om de zorg en de zorg v ouderen te verbeteren en toen riepen ze ook al dat er voor de mensen zijn.

Er is niks veranderd wat dat betreft, ja het sentiment van de mensen door die overdreven angst omtrent islamisering, let wel ik zeg niet dat er geen problemen zijn, dat gezeik in bv zaandam moet je resoluut aanpakken maar de aangehaalde zaken als een kerstboom verbod of halaeten in kantines klopt geen snars of dat het leeuwendeel van de moslims hier de sharia willen invoeren puur inspelen op de onderbuik

En ik vind dat zulke tactieken geen proteststem waard zijn, kies dan gewoon een echt democratische partij die wel een doorgerekend plan kan presenteren
Een doorgerekend plan waar door de coalitievorming niets van terecht komt......

Ik wil niet oordelen over de haalbaarheid van de plannen van Wilders op het gebied van zorg en ouderen, zijn uitgangspunt; eerst zij die hun hele leven ervoor betaald hebben is wat mij betreft in elk geval wel een gezond standpunt! Daarnaast heeft hij nooit geregeerd dus als er niets veranderd is (hetgeen ik bestrijd) dan kun je hem dat niet aanwrijven.

Jij stapt overigens een stuk makkelijker over de problemen met de Islam heen dan mijn Nederlands/Marokkaanse (islamitische) compagnon, die onderbouwd grote problemen voorziet als de huidige ontwikkelingen rond de islam zich voortzetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')