abonnement Unibet Coolblue
pi_169473245
Hallo,

Om te beginnen kon ik niet zo 123 een goede titel verzinnen voor dit forum. maar dat ter zijde

Als background info. we hebben elkaar 3 jaar geleden leren kennen. Het klikte meteen alleen hoe snel het klikte was het ook weer over. Ieder ging weer zijn eigen weg en na een jaar kwamen we weer op elkaars pad. Weer een aantal leuke weken gehad en toen was het weer over. Er was nooit ruzie of iets. Maar ze was voor mij het ideale meisje qua looks en persoonlijkheid.

Helaas is het nooit tot een relatie geworden. Maar wel een leuke tijd. Ik heb haar voor het laatst 2 jaar geleden gezien. Vlak daarna had ik een relatie met een andere meid die ongeveer anderhalf jaar duurde. In die tijd zat het vorige meisje nog steeds in mijn hoofd, bijna dagelijks dacht ik aan haar, aan hoe graag ik toch liever met haar zou zijn ook al hield ik van mijn huidige vriendin.

Nu het al ongeveer een half jaar uit is, blijft de drang maar groeien om weer contact op te nemen met het meisje in kwestie. Ik heb dr al 2 jaar niet meer gesproken. De laatste tijd komt ze steeds terug in mijn dromen en droom ik waar ik eigenlijk overdag ook over dag droom. De verlangen worden steeds groter om die tijd weer op te pakken.

Wat me het meeste tegenhoudt is om haar weer een bericht te sturen na die lange tijd. Ik heb haar nummer niet maar heb dr wel als vriend op facebook. Ik heb geen idee hoe ze nu in het leven staat en hoe ik haar het beste kan benaderen en of het wel een goed idee is om er aan te beginnen. Het blijft maar aan me knagen en ik weet niet goed wat ik ermee moet. Maar toch zit ik vast in de tweestrijd van " if it's meant to be it will be and if you want it go get it".

Lastig.

Iemand advies? ;(
Under the bridge, asleep in the shade.
All of the terrible choices that I made.
pi_169473331
Stuur haar gewoon een privéberichtje op Facebook dan, niet geschoten is altijd mis.
  zondag 12 maart 2017 @ 22:25:05 #3
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_169473371
Tja, gewoon doen natuurlijk, anders weet je het nooit. Een berichtje sturen op fb kan heel laagdrempelig.

Vergeet niet dat je haar waarschijnlijk hebt geidealiseerd en geperfectioneerd in je gedachten en dat je nu gek bent op een gedachte.
pi_169473464
Hebben jullie al seks gehad in het verleden?
pindazakje
pi_169473606
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Hebben jullie al seks gehad in het verleden?
nope
Under the bridge, asleep in the shade.
All of the terrible choices that I made.
pi_169473624
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:25 schreef Jinkx het volgende:
Tja, gewoon doen natuurlijk, anders weet je het nooit. Een berichtje sturen op fb kan heel laagdrempelig.

Vergeet niet dat je haar waarschijnlijk hebt geidealiseerd en geperfectioneerd in je gedachten en dat je nu gek bent op een gedachte.
Tja, daar heb je wel een punt
Under the bridge, asleep in the shade.
All of the terrible choices that I made.
pi_169473636
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:31 schreef sigurrosz het volgende:

[..]

nope
Gemiste kans, nu kom je de friendzone sowieso niet meer uit.
pindazakje
pi_169473741
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:32 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Gemiste kans, nu kom je de friendzone sowieso niet meer uit.
Daar dacht ik ook aan. gaat nog moeilijk worden
Under the bridge, asleep in the shade.
All of the terrible choices that I made.
pi_169473780
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:35 schreef sigurrosz het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook aan. gaat nog moeilijk worden
Misschien heeft ze sowieso geen lekkere tieten, die kans is vrij groot is mijn ervaring.
pindazakje
  zondag 12 maart 2017 @ 22:37:54 #10
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169473808
Wie niet waagt blijft maagd ............

Ts´er je MOET gewoon kontakt opnemen. Anders zal het je nooit loslaten! En wie weet zt er wel degelijk een relatie in. Jullie zijn nu beiden wat ouder en ook wat ervarener.

Succes !!

^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_169585336
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:37 schreef LeesFoknl het volgende:
Wie niet waagt blijft maagd ............

Ts´er je MOET gewoon kontakt opnemen. Anders zal het je nooit loslaten! En wie weet zt er wel degelijk een relatie in. Jullie zijn nu beiden wat ouder en ook wat ervarener.

Succes !!

^O^ ^O^
Dit! Gewoon een berichtje sturen.
^O^
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:33:47 #12
456432 Kamina
Tenacious!
pi_169587044
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:21 schreef sigurrosz het volgende:
Hallo,

Om te beginnen kon ik niet zo 123 een goede titel verzinnen voor dit forum. maar dat ter zijde

Als background info. we hebben elkaar 3 jaar geleden leren kennen. Het klikte meteen alleen hoe snel het klikte was het ook weer over. Ieder ging weer zijn eigen weg en na een jaar kwamen we weer op elkaars pad. Weer een aantal leuke weken gehad en toen was het weer over. Er was nooit ruzie of iets. Maar ze was voor mij het ideale meisje qua looks en persoonlijkheid.

Helaas is het nooit tot een relatie geworden. Maar wel een leuke tijd. Ik heb haar voor het laatst 2 jaar geleden gezien. Vlak daarna had ik een relatie met een andere meid die ongeveer anderhalf jaar duurde. In die tijd zat het vorige meisje nog steeds in mijn hoofd, bijna dagelijks dacht ik aan haar, aan hoe graag ik toch liever met haar zou zijn ook al hield ik van mijn huidige vriendin.

Nu het al ongeveer een half jaar uit is, blijft de drang maar groeien om weer contact op te nemen met het meisje in kwestie. Ik heb dr al 2 jaar niet meer gesproken. De laatste tijd komt ze steeds terug in mijn dromen en droom ik waar ik eigenlijk overdag ook over dag droom. De verlangen worden steeds groter om die tijd weer op te pakken.

Wat me het meeste tegenhoudt is om haar weer een bericht te sturen na die lange tijd. Ik heb haar nummer niet maar heb dr wel als vriend op facebook. Ik heb geen idee hoe ze nu in het leven staat en hoe ik haar het beste kan benaderen en of het wel een goed idee is om er aan te beginnen. Het blijft maar aan me knagen en ik weet niet goed wat ik ermee moet. Maar toch zit ik vast in de tweestrijd van " if it's meant to be it will be and if you want it go get it".

Lastig.

Iemand advies? ;(
Het forum heeft al een naam, namelijk FOK!
1 + 1 = blauw
  dinsdag 21 maart 2017 @ 18:45:24 #13
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_169681023
Ik zou niet blijven hangen in "als het meant to be is gebeurt het van zelf". Wil je dit wel echt, dan schiet :) je hebt niets te verliezen want contact heb je al niet met haar. Dus in het ergste geval veranderd er eigenlijk niets!
pi_169682642
Is er geen andere manier waarop je haar kan benaderen? Misschien door naar een concert of feest te gaan waar ze ook naartoe gaat (dat kan je zien bij evenementen). Ga dan bijvoorbeeld met gemeenschappelijk vrienden.

Op welke manier heb je in het verleden contact met haar gehad?

Natuurlijk kan je een berichtje sturen, niet geschoten altijd mis, maar echt effectief lijkt het me niet.
pi_169697132
Doen :) zo is mijn huidige relatie ook begonnen! ;)
Mijn vriend had over mij gedroomd en stuurde mij een berichtje na anderhalf jaar geen contact :D
Kort daarna weer afgesproken en nu al 4 jaar samen ;)
pi_169705386
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:37 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Doen :) zo is mijn huidige relatie ook begonnen! ;)
Mijn vriend had over mij gedroomd en stuurde mij een berichtje na anderhalf jaar geen contact :D
Kort daarna weer afgesproken en nu al 4 jaar samen ;)
Nu ben ik toch wel benieuwd of hij het feit dat hij over je gedroomd had ook in de eerste paar berichtjes had gezet toen hij opnieuw contact zocht eigenlijk
pi_169705550
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:37 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Doen :) zo is mijn huidige relatie ook begonnen! ;)
Mijn vriend had over mij gedroomd en stuurde mij een berichtje na anderhalf jaar geen contact :D
Kort daarna weer afgesproken en nu al 4 jaar samen ;)
Dat is nog eens romantisch!!! :) O+
Ik word er stil van.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_169723522
quote:
11s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:12 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nu ben ik toch wel benieuwd of hij het feit dat hij over je gedroomd had ook in de eerste paar berichtjes had gezet toen hij opnieuw contact zocht eigenlijk
Dat deed hij ja :P
Hij zei dat hij over me gedroomd had en dat ie zich afvroeg hoe het met me ging O+
pi_169723839
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:21 schreef sigurrosz het volgende:

Nu het al ongeveer een half jaar uit is, blijft de drang maar groeien om weer contact op te nemen met het meisje in kwestie. Ik heb dr al 2 jaar niet meer gesproken. De laatste tijd komt ze steeds terug in mijn dromen en droom ik waar ik eigenlijk overdag ook over dag droom. De verlangen worden steeds groter om die tijd weer op te pakken.

(..)

Iemand advies? ;(
dromen en verliefdheden hebben vaak meer met jezelf te maken dan met de ander...

waarbij 'onvervulde' dromen of verliefdheden op afstand vaak veel romantischer zijn omdat je er volop van alles in kunt fantaseren.

de vraag is vooral waarom jij nog zo over haar nadenkt en wat je hoopt te bereiken als je nu contact hebt...

heb je misschien het gevoel dat je toen in het contact met haar misschien dingen niet gedaan of gezegd hebt, die je eigenlijk wel had willen zeggen...

Hoe is dat 'uitgaan' precies gegaan, je doet er nogal vaag over, alsof dat 'plots' weg was en dat er 'niets gebeurd' is, alsof zomaar vanuit het niets dat contact verbroken is, ...
het enige dat je daarover zegt is: "Weer een aantal leuke weken gehad en toen was het weer over. "

Is dat contact toen verbroken doordat jij geen initiatief nam, omdat je misschien iets had moeten zeggen of doen en dat naliet... of toch eerder omdat je toen je andere vriendin leerde kennen? (al lijkt in je woorden dat je die pas leerder kennen nadat het contact met de ander al verbroken was).

Sowieso, _wie_ verbrak het contact... eigenlijk altijd gaat daarbij het initiatief van een van de beide personen uit, al kan het ook zijn dat de ene verder geen initiatief neemt en de ander het er ook 'bij laat zitten'... maar zelfs dan zou ik het wel interssant vinden of zij ophield contact met jou te zeken of dat het andersom was.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')