abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169470131


Moeten we ons leger gaan vergroten of is het al te laat? De vijfde colonne lijkt binnengehaald.

Laatste reactie:

quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Niemand wilde naar Janmaat luisteren en nu gaat men huilie huile doen?
standaarddrinker
pi_169470230
Pim zei het al he.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 12 maart 2017 @ 20:50:36 #4
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169470281
pi_169470301
Pim lacht ons uit vanuit zijn relaxte graf in Italië.

[ Bericht 7% gewijzigd door DrDentz op 12-03-2017 23:00:36 ]
standaarddrinker
  zondag 12 maart 2017 @ 20:53:38 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169470391
Dat hele gedoe met die Turken is compleet aan me voorbij gegaan.
Ik hou de laatste tijd het nieuws niet meer in de gaten, omdat ik genoeg heb van de verkiezingen.

Hoe erg was dat probleem met die Turken? Ik heb alleen van wat rellen in Rotterdam gehoord.

Gaat de PVV nu de verkiezingen winnen na dit incidentje?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 12 maart 2017 @ 21:07:13 #7
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_169471026
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:07 schreef Drugshond het volgende:
Ja en 17 miljoen - 400.000 = ??
17 miljoen GroenLinks-gezinnetjes in doorzonwoningen met nette tuintjes, daar gaan we de oorlog niet mee winnen, als hun kinderen Sem en Mila de strot wordt afgesneden door Turkse semi-militaire groepen die door de Nederlanden trekken gaan ze online een klachtenformulier opzoeken.
standaarddrinker
  zondag 12 maart 2017 @ 21:11:43 #9
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_169471079
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:10 schreef DrDentz het volgende:

[..]

17 miljoen GroenLinks-gezinnetjes in doorzonwoningen met nette tuintjes, daar gaan we de oorlog niet mee winnen, als hun kinderen Sem en Mila de strot wordt afgesneden door Turkse semi-militaire groepen die door de Nederlanden trekken gaan ze online een klachtenformulier opzoeken.
De Spanjaarden hebben we ook 80 jr gek kunnen maken. Denk dat dit iets sneller gaat.
  zondag 12 maart 2017 @ 21:12:57 #10
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169471117
Leuk hoor, maar slechts 270.000 van die Turken zijn stemgerechtigd (dus oud genoeg) de Erdogan-aanhang bedraagt 69%: 186.300.

Ongeveer de helft daarvan zal vrouw zijn, dus niet bijster gevaarlijk.

Dan heb je nog de gehandicapten.

Het aantal Erdo-soldaatjes loopt dan toch wel erg rap terug. En dan moeten ze ook nog bewapend worden... :')
pi_169471130
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

De Spanjaarden hebben we ook 80 jr gek kunnen maken. Denk dat dit iets sneller gaat.
Erdogan zegt wel dat er zware maatregelen komen om ons op onze plaats te zetten. Misschien stuurt hij een Hertog van Alva om ons mores te leren.
standaarddrinker
pi_169471486
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:13 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Erdogan zegt wel dat er zware maatregelen komen om ons op onze plaats te zetten. Misschien stuurt hij een Hertog van Alva om ons mores te leren.
En dan paar stadjes uitmoorden?
I´m back.
pi_169471560
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En dan paar stadjes uitmoorden?
Gewoon een beetje belegeren en een afkoopsom eisen en daarna alsnog plunderen
standaarddrinker
pi_169471833
Kun je nagaan als ze zich ´voegen´ bij de andere moslims in dit land. De Marokkanen, Irakezen, etc.

Dan heb je toch een aardige bloeddorstige krijgsmacht te pakken. Er hoeft niet zo veel te gebeuren daarvoor denk ik. In Frankrijk zie je al regelmatig georganiseerde rellen en andere acties. In Duitsland hebben we al regelmatig massale aanrandingen gezien. Langzaam maar zeker beginnen ze zich te 'verenigen' en zich meer en meer af te zetten tegen de infidels.

Er hoeft niet zoveel te gebeuren.

Maar goed, lekker Groenlinks stemmen. Goed voor het mileu en hij lacht zo lief :)
  zondag 12 maart 2017 @ 21:46:17 #15
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_169472232
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:32 schreef matigeuser het volgende:
Kun je nagaan als ze zich ´voegen´ bij de andere moslims in dit land. De Marokkanen, Irakezen, etc.

Dan heb je toch een aardige bloeddorstige krijgsmacht te pakken. Er hoeft niet zo veel te gebeuren daarvoor denk ik. In Frankrijk zie je al regelmatig georganiseerde rellen en andere acties. In Duitsland hebben we al regelmatig massale aanrandingen gezien. Langzaam maar zeker beginnen ze zich te 'verenigen' en zich meer en meer af te zetten tegen de infidels.

Er hoeft niet zoveel te gebeuren.

Maar goed, lekker Groenlinks stemmen. Goed voor het mileu en hij lacht zo lief :)
Is het nu niet, dan wel binnen +-50 jaar.
De bom zal een keer barsten.
Dat is in alle 'multiculturele' rijken in de geschiedenis zo geweest, waarom zou dat nu anders zijn? Dat zit gewoon in de aard van de mens.
Daarom zal multiculti ook nooit werken, en als het al werkt dan is het alleen in tijden van economische voorspoed.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  zondag 12 maart 2017 @ 22:01:31 #16
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_169472655
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:10 schreef DrDentz het volgende:

[..]

17 miljoen GroenLinks-gezinnetjes in doorzonwoningen met nette tuintjes, daar gaan we de oorlog niet mee winnen, als hun kinderen Sem en Mila de strot wordt afgesneden door Turkse semi-militaire groepen die door de Nederlanden trekken gaan ze online een klachtenformulier opzoeken.
Nederland is groter dan Amsterdam waar die groenlinks gezinnetjes wonen.
Veel nuchtere boeren waar we wel wat aan hebben.

Daarnaast ook heel veel "GroenLinks/PvdA/Denk gezinnetjes met een Turkse roots die zich ook afvragen waar die Erdogan en de NL politiek zich druk om maken.
Laat de jeugd maar een keertje rellen en de ME oefenen.
En daarna gaan we over tot de orde van de dag.
  zondag 12 maart 2017 @ 22:43:55 #17
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169473985
Europees leger.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator zondag 12 maart 2017 @ 22:59:30 #18
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169474356
Oh gossie, we gaan allemaal dood. En Pim lacht in zijn graf, natuurlijk, dat doen dode mensen wel vaker.

En dan zeggen ze dat de Turken malloten zijn, nou, wij hebben er ook meer dan genoeg gezien dit topic, de gemiddelde voetbal klassieker levert meer arrestaties en geweld op.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 12 maart 2017 @ 23:12:15 #19
132605 kawotski
Il Dottore
pi_169474696
quote:
6s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:43 schreef richolio het volgende:
Europees leger.
En door wie wordt dat Europese leger bestuurd? Door diezelfde EU die er nog steeds alles aan doet om Turkije binnen de EU te krijgen. Geef mij maar een nationaal leger dat op eigen houtje een paar raketten richting de dictator stuurt.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_169474835
Ah, Yeni Akit. Een van de schoothondjes van Erdogan, samen met onder andere Sabah, A Haber, ATV, NTV, etc.

Een 'krant' die er om bekend staat meer leugens te verspreiden dan een Oost-Europees hoertje soa's kan verspreiden.
  Moderator zondag 12 maart 2017 @ 23:18:22 #21
54278 crew  Tijger_m
42
pi_169474840
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:12 schreef kawotski het volgende:

[..]

En door wie wordt dat Europese leger bestuurd? Door diezelfde EU die er nog steeds alles aan doet om Turkije binnen de EU te krijgen. Geef mij maar een nationaal leger dat op eigen houtje een paar raketten richting de dictator stuurt.
Waar haal je die onzin vandaan? De EU doet al decennia niets om Turkije binnen te halen en het EUP heeft recentelijk nog de aanvragprocedure compleet bevroren.

Een nationaal leger dat raketten gaat afvuren naar een ander land omdat die gemene dingen over ons zegt? En de Turken zijn de boosdoeners? Man, man, man....

PS: Nederland heeft geen raketten die Turkije kunnen bereiken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_169474938
Deze vergelijking slaat natuurlijk nergens op. :')
  zondag 12 maart 2017 @ 23:28:12 #23
164607 sc00p
D66-rechter
pi_169475002
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:24 schreef aloa het volgende:
Deze vergelijking slaat natuurlijk nergens op. :')
Ik ook, bedankt!
pi_169475311
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En mijn kinderen, die half Duits zijn, die moeten Nederland ook uit? En mogen we nog wel Duitse feestdagen vieren, zoals het christelijke Frohnleichnam? Of de Duitse versie van sinterklaas?

Ik vind dat je een beetje beter moet nadenken over de dingen die je zegt.
Ik heb het niet over Duitsers. Die staan zowel qua etniciteit als cultuur zo dicht bij ons dat het geen conflicten geeft. Als je goed mijn posts leest dan weet je dat ook wel. De vrije immigratie binnen de EU is prima zolang er geen islamitische landen bij de EU komen. Het gaat in mijn posts uiteraard om niet-westerse mensen die qua cultuur te ver van ons af staan om één samenleving mee te vormen.
  zondag 12 maart 2017 @ 23:48:40 #25
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_169475982
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:24 schreef aloa het volgende:
Deze vergelijking slaat natuurlijk nergens op. :')
want..
standaarddrinker
pi_169476092
1 Nederlandse soldaat maait zo 20 van die wenkbrauwen omver. Dus wat willen ze doen dan.
  maandag 13 maart 2017 @ 00:47:29 #28
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169476124
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:12 schreef kawotski het volgende:

[..]

En door wie wordt dat Europese leger bestuurd? Door diezelfde EU die er nog steeds alles aan doet om Turkije binnen de EU te krijgen. Geef mij maar een nationaal leger dat op eigen houtje een paar raketten richting de dictator stuurt.
Lol :D Wat een onzin. De EU doet daar precies niets aan.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169476194
In Nederland wonen geen 400.000 Erdogan-stemmers en van wat er overblijft dat wel op 'm stemt heb je leeftijdsgroepen die nog niet of niet meer kunnen vechten, in Turkije zelf stemde slechts iets minder dan de helft op zijn partij. De meeste Nederturken gaan zich niet mobiliseren voor wat er ook maar opgedragen wordt vanuit Turkije.

Getallen tegen elkaar wegzetten heeft geen relatie met de realiteit.
pi_169476278
Turkije heeft 750.000 militairen en toch weten jaarlijks een paar duizend Nederlandse Barbie's, Sterretjes en Jokertjes meerdere Turkse kuststeden langdurig te bezetten en kapot te slopen. Kwaliteit boven kwantiteit.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_169476297
quote:
19s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Turkije heeft 750.000 militairen en toch weten jaarlijks een paar duizend Nederlandse Barbie's, Sterretjes en Jokertjes meerdere Turkse kuststeden langdurig te bezetten en kapot te slopen. Kwaliteit boven kwantiteit.
Daar zal Erdogan niets van zeggen, want dat brengt geld in het laadje.
pi_169476298
In Turkije stemt iets meer dan de helft op ErdoGod, in Nederland is dat rond de 70% van de Neder-Turken. Op een dictator stemmen en er niet gaan wonen. SAD!
standaarddrinker
pi_169476315
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:07 schreef DrDentz het volgende:
In Turkije stemt iets meer dan de helft op ErdoGod, in Nederland is dat rond de 70% van de Neder-Turken. Op een dictator stemmen en er niet gaan wonen. SAD!
Er zitten ook wel een paar tussen die door de commune worden meegezogen om op Erdogan te stemmen en wat ook meetelt is dat de Turkse staat iedere Nederturk tot de voordeur aan het monitoren is waardoor het me nog meevalt dat het cijfer de 99% niet aantikt. Een paar jaar geleden in een voorzichtig gesprek met iemand het over Erdogan gehad, dat was een MHP stemmer die Erdogan's bloed wel kon drinken, heel apart voor een MHP'er, dus die variabelen zijn er ook nog.
  maandag 13 maart 2017 @ 01:12:14 #34
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169476324
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:44 schreef Sjemmert het volgende:
1 Nederlandse soldaat maait zo 20 van die wenkbrauwen omver. Dus wat willen ze doen dan.
pang pang met de super-soaker :')
pi_169476325
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er zitten ook wel een paar tussen die door de commune worden meegezogen om op Erdogan te stemmen en wat ook meetelt is dat de Turkse staat iedere Nederturk tot de voordeur aan het monitoren is waardoor het me nog meevalt dat het cijfer de 99% niet aantikt.
Ben jij de advocaat van de NederTurk, Gregory Peck?
standaarddrinker
pi_169476343
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Daar zal Erdogan niets van zeggen, want dat brengt geld in het laadje.
Zo ongeveer de helft van de import en export van Turkije komt en gaat naar de EU. Zo'n 10% van de economie drijft op toerisme. Erodogan en z'n Europese hooliganbrigade komen zichzelf vanzelf wel een keer tegen binnenkort.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_169476357
Ik vind de koers van de regering verstandig. We moeten ons niet laten provoceren en we moeten er gewoon ver boven staan. Erdogan is puur uit op dit soort provocatie. Door te happen, speelt Nederland hem in de kaart.

De omvang van de rellen in Rotterdam moet trouwens ook niet worden overdreven. Nederland telt zo'n 100.000 Turkse Nederlanders en er verblijven zo'n 300.000 Turken in Nederland. Van deze laatstgenoemde groep waren maar een paar honderd man op de been om hun land en hun leider te steunen.

Wanneer ze hun koffers pakken en Nederland voorgoed verlaten is onbekend.
pi_169476365
quote:
19s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zo ongeveer de helft van de import en export van Turkije komt en gaat naar de EU. Zo'n 10% van de economie drijft op toerisme. Erodogan en z'n Europese hooliganbrigade komen zichzelf vanzelf wel een keer tegen binnenkort.
Ik ben bang dat de inwoners van Turkije zichzelf gaan tegenkomen met dit regime. Erdogan plakt gewoon tot 2029 aan het pluche en houdt de zakken van zichzelf en z'n sleutelfiguren wel gevuld. Al het mismanagement zal op het bord komen van de rest van de wereld.
pi_169476372
quote:
19s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zo ongeveer de helft van de import en export van Turkije komt en gaat naar de EU. Zo'n 10% van de economie drijft op toerisme. Erodogan en z'n Europese hooliganbrigade komen zichzelf vanzelf wel een keer tegen binnenkort.
Niet te vroeg juichen. De EU moet eerst eenheid tonen en daadwerkelijk tot een gezamenlijke boycot komen.

Wat Nederland wat mij betreft sowieso moet doen:
- De banden met Turkije verbreken
- Het associatieverdrag met Turkije opzeggen
- In actie komen tegen dubbele nationaliteiten
- Re-migratie stimuleren onder Turken in Nederland

De toekomst van Erdogan-fanboys ligt niet in Nederland.
pi_169476384
De partij van Erdogan heet 'Partij voor Rechtvaardigheid en Ontwikkeling'. De Partij van Peter R. de Vries heette 'Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang'. Verklaart dat zijn pro-Turken standpunt in deze kwestie?

PeterRdeV twitterde op zondag 12-03-2017 om 10:33:07 Aboutaleb zei over Charlie Hebdo: wie niet tegen een grapje kan moet oprotten. Maar Turken moeten in ZIJN R'dam worden geweerd en opgepakt. reageer retweet
PeterRdeV twitterde op zondag 12-03-2017 om 12:22:04 Hoe zouden onze politici reageren als Poetin de Turken zo had behandeld? Voorspelling: dan was de wereld te klein geweest!! #Hypocriet reageer retweet
Peter R. en Erdolf spelen onder 1 hoedje.
standaarddrinker
pi_169476398
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik ben bang dat de inwoners van Turkije zichzelf gaan tegenkomen met dit regime. Erdogan plakt gewoon tot 2029 aan het pluche en houdt de zakken van zichzelf en z'n sleutelfiguren wel gevuld. Al het mismanagement zal op het bord komen van de rest van de wereld.
Het zal een tweede Rusland worden, voor zover het dat nog niet is, als de Turken niet op tijd wakker worden. Erdogan en intimi verheffen zichzelf tot multimiljardair. De bevolking wordt gevoerd met trotse nationalistische wanen en uit de weg gewerkt als ze kritisch zijn. En heeft straks een keiharde recensie te behappen en geen cent meer te besteden.

Gaat de rest van de wereld er iets aan missen? Goedkope last minutes naar de zon kunnen ook wel elders, Griekenland bv. Hun enige andere troef is Syrië en haar vluchtelingen. Ook dat zal niet heel lang meer blijven.

Ik wens ze alle geluk van de wereld. Ze hadden de kans om in de vaart der volkeren op te klimmen, gaat 'm niet worden zo.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_169476400
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen. De EU moet eerst eenheid tonen en daadwerkelijk tot een gezamenlijke boycot komen.

Wat Nederland wat mij betreft sowieso moet doen:
- De banden met Turkije verbreken
- Het associatieverdrag met Turkije opzeggen
- In actie komen tegen dubbele nationaliteiten
- Re-migratie stimuleren onder Turken in Nederland

De toekomst van Erdogan-fanboys ligt niet in Nederland.
Als Nederland met ieder land waar men het op een bepaald vlak niet eens is de banden gaat verbreken dan heeft men nog wel even een lange weg te gaan. Het associatieverdrag opzeggen lijkt me ook niet wenselijk want dan komen er weer stromen vluchtelingen deze kant op en staat jan met de pet 'daar' weer over te klagen. Dat gaat niet werken. Verder verbiedt de Turkse staat volgens mij het afnemen van de Turkse nationaliteit. Maar dit zou je moeten verifiëren. En waarom zou je mensen die Erdogan vrezen moeten stimuleren om terug te keren naar Turkije?
  maandag 13 maart 2017 @ 01:43:37 #43
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169476509
Ik vraag me af of het een strategische zet is dat de rest van de EU zijn mond houdt, of dat de EU nu toch echt aan het afbrokkelen is. Dat laatste zou natuurlijk erg treurig zijn.
Ik geef de EU morgen (werkdag) nog een kans om te reageren, anders is mijn vertrouwen wel een beetje verdwenen.
De grootste netto betaler van de EU krijgt gewoon geen ruggensteun. Schandalig
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 13 maart 2017 @ 01:56:43 #44
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169476577
wat een vernederende kutfoto is dit zeg, lijkt net alsof koenders niet mee mag doen met het gesprek

Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169476579
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:12 schreef bijstandboy het volgende:

[..]

pang pang met de super-soaker :')
Jij staat zeker tussen de wenkbrauwen ? Met je wenkbrauw.
pi_169476671
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:56 schreef Onnoman het volgende:
wat een vernederende kutfoto is dit zeg, lijkt net alsof koenders niet mee mag doen met het gesprek

[ afbeelding ]
Een gesprek met Boris Johnson lijkt me überhaupt niet interessant.
  maandag 13 maart 2017 @ 02:25:23 #47
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169476689
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:57 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Jij staat zeker tussen de wenkbrauwen ? Met je wenkbrauw.
Ik ben allergisch voor schapievlees en stem pvv :')
pi_169476698
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 02:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Een gesprek met Boris Johnson lijkt me überhaupt niet interessant.
Hij schijnt een aardige biografie geschreven te hebben over Churchill. En dat heb ik van yvonne.
I´m back.
pi_169476702
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:56 schreef Onnoman het volgende:
wat een vernederende kutfoto is dit zeg, lijkt net alsof koenders niet mee mag doen met het gesprek

[ afbeelding ]
Koenders is gewoon 30 cm groter dan de rest, die anderen hebben niet eens in de gaten dat hij er staat.
I´m back.
pi_169476709

Tukker meets Turken
standaarddrinker
pi_169476755
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als Nederland met ieder land waar men het op een bepaald vlak niet eens is de banden gaat verbreken dan heeft men nog wel even een lange weg te gaan. Het associatieverdrag opzeggen lijkt me ook niet wenselijk want dan komen er weer stromen vluchtelingen deze kant op en staat jan met de pet 'daar' weer over te klagen. Dat gaat niet werken. Verder verbiedt de Turkse staat volgens mij het afnemen van de Turkse nationaliteit. Maar dit zou je moeten verifiëren. En waarom zou je mensen die Erdogan vrezen moeten stimuleren om terug te keren naar Turkije?
Dit gaat over veel meer dan het "niet eens zijn". Dit is een land dat ons op zeer ernstige wijze heeft geschoffeerd en dat hier woonachtige mensen als hun staatsburgers claimt en ze ophitst.

Rutte heeft vanochtend nog bij WNL uitgelegd dat de situatie wat betreft "vluchtelingen" inmiddels heel anders is. In 2015 konden ze zo doorlopen, nu is dat niet meer het geval. In Griekenland en op de Balkan zit alles dicht. Bovendien is het openzetten van de poorten ook voor Turkije onprettig, omdat grote groepen Irakezen, Pakistanen en dergelijke dan via Turkije naar Europa wille komen (wat niet zal lukken).

Opzegging van het associatieverdrag biedt ons juist de mogelijkheid om dubbele nationaliteiten aan te pakken én een stokje te steken voor de dienstplicht die Turken moeten vervullen in Turkije.

Turkije is een gevaarlijk islamitisch land dat lid wil worden van de EU. Dit moeten we niet willen. De gebeurtenissen van dit weekend hebben eens te meer de ware aard van het land laten zien, net als de loyaliteit van grote groepen Turken in Europa.

We moeten af van deze situatie; het verbreken van de banden met deze schurkenstaat is een noodzakelijke stap.
pi_169476766
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 02:31 schreef DrDentz het volgende:

Tukker meets Turken
Lol, grappig kereltje is dat toch die Tukker. :D.
I´m back.
pi_169476798
quote:
Die emotie bij Fortuyn was altijd zo mooi. Een eerlijke oprechte vent, toch zonde :(
pi_169476833
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 03:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die emotie bij Fortuyn was altijd zo mooi. Een eerlijke oprechte vent, toch zonde :(
Ja, moet toch eens een boek over geschreven worden. Ik heb mijn mening omtrent Fortuyn wel bijgesteld, een beetje, toch.
Toch wel 1 van de grootste drama's in NL of all times. Maar wie was Fortuyn, wat wilde hij? Het definitieve boek is nooit geschreven over hem. Waarom niet?
I´m back.
pi_169476844
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 03:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, moet toch eens een boek over geschreven worden. Ik heb mijn mening omtrent Fortuyn wel bijgesteld, een beetje, toch.
Toch wel 1 van de grootste drama's in NL of all times. Maar wie was Fortuyn, wat wilde hij? Het definitieve boek is nooit geschreven over hem. Waarom niet?
Wat Baudet wil komt heeeel dicht in de buurt van Pim. Geen haat jegens Islam maar wel gewoon aanpassen etc
pi_169476845
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 03:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wat Baudet wil komt heeeel dicht in de buurt van Pim. Geen haat jegens Islam maar wel gewoon aanpassen etc
Baudet heb ik niets mee, windbag zeggen de Engelsen geloof ik, ik zie meer wat in Nieuwe Wegen.
I´m back.
pi_169476851
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 03:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Baudet heb ik niets mee, windbag zeggen de Engelsen geloof ik, ik zie meer wat in Nieuwe Wegen.
Ik kijk niet zozeer naar de persoon maar naar de punten. Baudet heeft hele sterke punten en zwicht in geen enkel debat.
pi_169476856
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 03:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik kijk niet zozeer naar de persoon maar naar de punten. Baudet heeft hele sterke punten en zwicht in geen enkel debat.
Ja, nou ja, dat vind ik niet echt. Ik vind het echt een windbag. En verder is hij verbaal gewoon niet sterk ook imho. Los daarvan, ik zie er niets in. Ik stem sws centrumlinks. Denk dat de grootste intellectueel van NL wrs alleen onder rechtsjes stemmen ophaalt.
I´m back.
pi_169476873
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 03:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou ja, dat vind ik niet echt. Ik vind het echt een windbag. En verder is hij verbaal gewoon niet sterk ook imho. Los daarvan, ik zie er niets in. Ik stem sws centrumlinks. Denk dat de grootste intellectueel van NL wrs alleen onder rechtsjes stemmen ophaalt.
Ben zelf meer een middenstemmer maar met boompjes knuffelen schieten we niks op en wat hij zegt over de kartels dat is al 40 jaar aan de gang en mits hij 5-6 zetels gaat halen (gaat waarschijnlijk gebeuren) dan is dat afgelopen. Denk dat er een hoop gaat veranderen de aankomende jaren.
pi_169476876
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 03:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ben zelf meer een middenstemmer maar met boompjes knuffelen schieten we niks op en wat hij zegt over de kartels dat is al 40 jaar aan de gang en mits hij 5-6 zetels gaat halen (gaat waarschijnlijk gebeuren) dan is dat afgelopen. Denk dat er een hoop gaat veranderen de aankomende jaren.
Ja, dat klopt die kartel-partijen, maar dat weet iedereen, is niet een geniale ingeving van het gymnasium-wonderkind.
I´m back.
  maandag 13 maart 2017 @ 03:56:19 #61
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169476884
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 03:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ben zelf meer een middenstemmer maar met boompjes knuffelen schieten we niks op en wat hij zegt over de kartels dat is al 40 jaar aan de gang en mits hij 5-6 zetels gaat halen (gaat waarschijnlijk gebeuren) dan is dat afgelopen. Denk dat er een hoop gaat veranderen de aankomende jaren.
PVV *O*
  maandag 13 maart 2017 @ 04:06:08 #62
395200 deadprez
One more rail
pi_169476888
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 03:40 schreef Poepz0r het volgende:
(gaat waarschijnlijk gebeuren)
Hahah. Volgens Baudet zelf ja, maar echt realistisch is het niet.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_169476891
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 04:06 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hahah. Volgens Baudet zelf ja, maar echt realistisch is het niet.
10 zetels op zijn minst (eigenlijk 76 zetels...).
I´m back.
pi_169477132
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:31 schreef DrDentz het volgende:

[..]

want..
het slaat nergens op!

Hoeveel Turken wonen er in Duitsland...Die kunnen dan ook wel ophouden, als je het tegenover het leger zet.
Kijk eens naar de bevolking van de VS en vergelijk dat met het leger.

Onzin :7
pi_169477167
Kuzu:

http://www.telegraaf.nl/b(...)valt_verkeerd__.html

quote:
Den Haag - De nieuwe partij Denk gaat opnieuw feilloos mee in de lijn van de Turkse propaganda. Als enige Kamerleden steunen Kuzu en Öztürk het kabinet niet in het weigeren van Turkse ministers. Bovendien versterkt het Nederturkse duo het verhaal van Ankara dat de Rotterdamse politie demonstranten aanviel, in plaats van andersom.

Het aanbod van Kuzu om te helpen met de-escaleren, valt dan ook verkeerd. „De hulp van Denk bij zo’n conflict is als een pyromaan die komt helpen bij het blussen van een brand die hij zelf heeft aangestoken”, zegt PvdA-leider Asscher.
pi_169477207
quote:
Dat is nou precies waarom je dat tuig niet in de kamer wilt. Het is de kanker van je democratisch systeem. Daarom moet de grondwet gewijzigd worden. (Er zijn twéé Artikel1's die de volgende verkiezingen niet moeten halen.)

Magoe dat roep ik inmiddels ook al weer jaren. Ronduit ruzies met bevriende theedrinkers gehad omdat ik dit beweerde maar het komt gewoon allemaal uit.
pi_169477212
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:01 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Dat is nou precies waarom je dat tuig niet in de kamer wilt. Het is de kanker van je democratisch systeem. Daarom moet de grondwet gewijzigd worden. (Er zijn twéé Artikel1's die de volgende verkiezingen niet moeten halen.)

Magoe dat roep ik inmiddels ook al weer jaren. Ronduit ruzies met bevriende theedrinkers gehad omdat ik dit beweerde maar het komt gewoon allemaal uit.
laten we hopen dat ze geen één zetel halen.
pi_169477225
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:02 schreef aloa het volgende:

[..]

laten we hopen dat ze geen één zetel halen.
Die DENK haalt helaas wel een paar zetels..
  maandag 13 maart 2017 @ 08:32:17 #69
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169477362
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:01 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Dat is nou precies waarom je dat tuig niet in de kamer wilt. Het is de kanker van je democratisch systeem. Daarom moet de grondwet gewijzigd worden. (Er zijn twéé Artikel1's die de volgende verkiezingen niet moeten halen.)

Magoe dat roep ik inmiddels ook al weer jaren. Ronduit ruzies met bevriende theedrinkers gehad omdat ik dit beweerde maar het komt gewoon allemaal uit.
Wat wil je niet? Andere meningen in de Tweede Kamer?
pi_169477488
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat wil je niet? Andere meningen in de Tweede Kamer?
Partijen die de belangen van een ander land behartigen ipv die van Nederland.
pi_169477519


:D
  maandag 13 maart 2017 @ 09:01:14 #72
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_169477531
De grondwet wijzigen om partijen te weren... _O- En dan met een strak gezicht klagen dat Erdogan zo slecht is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_169477538
quote:
:') . De Telegraaf :') . Wat een goedkoop vod is het af en toe toch ook.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169477542
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:56 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Partijen die de belangen van een ander land behartigen ipv die van Nederland.
Daar heb je idd een goed punt.
  maandag 13 maart 2017 @ 09:02:16 #75
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169477546
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:06 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Die DENK haalt helaas wel een paar zetels..
Laat Kuzu, Ozturk en die Marokkaan maar lekker zichzelf belachelijk blijven maken in de Kamer. Misschien is dat beter dan dat ze buiten het zicht gaan lopen stoken.
pi_169477661
quote:
Wat een krant
standaarddrinker
pi_169477725


[ Bericht 100% gewijzigd door Montagui op 13-03-2017 09:25:39 ]
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 13 maart 2017 @ 09:26:22 #78
3542 Gia
User under construction
pi_169477737
400 000 Turken tegenover 16.000.000 Nederlanders.
Overigens gaat de politie en de ME uiteraard ook meevechten.
En uiteraard hebben we nog bondgenoten.
Die 400 000 Turken, kunnen hun boeltje wel pakken, dan.
  maandag 13 maart 2017 @ 09:33:19 #79
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169477815
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de koers van de regering verstandig. We moeten ons niet laten provoceren en we moeten er gewoon ver boven staan. Erdogan is puur uit op dit soort provocatie. Door te happen, speelt Nederland hem in de kaart.

De omvang van de rellen in Rotterdam moet trouwens ook niet worden overdreven. Nederland telt zo'n 100.000 Turkse Nederlanders en er verblijven zo'n 300.000 Turken in Nederland. Van deze laatstgenoemde groep waren maar een paar honderd man op de been om hun land en hun leider te steunen.

Wanneer ze hun koffers pakken en Nederland voorgoed verlaten is onbekend.
Niet te vergeten dat er een deel van die Turken uit het buitenland kwamen om hier te protesteren. Waren een hoop Belgische & Duitse kentekens in de buurt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 13 maart 2017 @ 09:38:08 #80
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169477879
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:56 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Partijen die de belangen van een ander land behartigen ipv die van Nederland.
Ik stel voor dat we aan de kiezers overlaten of ze dat willen of niet.
  maandag 13 maart 2017 @ 09:42:26 #81
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169477934
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:56 schreef Onnoman het volgende:
wat een vernederende kutfoto is dit zeg, lijkt net alsof koenders niet mee mag doen met het gesprek

[ afbeelding ]
Lekker boeiend wat die mongool uit UK nou weer gevreten heeft.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_169478038
Er moet wel 'iets' gebeuren vind ik, je kunt deze etterende open wond met al die Nederturken loyaal aan Erdogan niet onbehandeld laten na dit weekend. Ik ben benieuwd wat Wilders hierover zegt in het debat vanavond met Rutte. Misschien is een stem op hem het overwegen waard.
standaarddrinker
pi_169478071
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben benieuwd wat Wilders hierover zegt in het debat vanavond met Rutte.
Precies hetzelfde wat hij altijd zegt natuurlijk. Nederland weer van Ons, 'remigratie stimuleren', misschien iets over een vijfde colonne als hij zich avontuurlijk voelt en nog een paar keer roepen dat Nederland voor de Nederlanders moet zijn.

Beetje kut voor hem dat Rutte eigenlijk best sterk blijft in deze kwestie, daar kan hij hem niet echt op aanvallen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169478175
Ik vind Rutte wel vrij onzichtbaar in deze kwestie, het volk wil een krachtig Trump-achtig geluid horen.
standaarddrinker
pi_169478196
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:51 schreef DrDentz het volgende:
Er moet wel 'iets' gebeuren vind ik, je kunt deze etterende open wond met al die Nederturken loyaal aan Erdogan niet onbehandeld laten na dit weekend. Ik ben benieuwd wat Wilders hierover zegt in het debat vanavond met Rutte. Misschien is een stem op hem het overwegen waard.
Jij bent benieuwd wat Wilders hierover gaat zeggen? Werkelijk? Jij hebt de afgelopen twaalf jaar onder een steen geleefd, begrijp ik?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169478266
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:03 schreef KoosVogels het volgende:

Jij bent benieuwd wat Wilders hierover gaat zeggen? Werkelijk? Jij hebt de afgelopen twaalf jaar onder een steen geleefd, begrijp ik?
Ik gok iets met 'minder' :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169478272
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij bent benieuwd wat Wilders hierover gaat zeggen? Werkelijk? Jij hebt de afgelopen twaalf jaar onder een steen geleefd, begrijp ik?
Het kan zijn dat hij deze kwestie vanavond zeer genuanceerd benadert en de complexiteit ervan benadrukt.
standaarddrinker
pi_169478385
48000 getrainde soldaten tegenover een stel debielen met een IQ van gemiddeld 80, nou nou.. wat een tikkende tijdbom.
pi_169478614
Bevelen van Erdogan

Wanneer het voorbij is, kijkt hij de ME’er aan. ‘Fokking witte racist!’ roept hij. Zijn vrienden echoën hem na. ‘Allah is groot!’ scanderen ze. Dan, rond 3.00 uur, is de strijd plotseling gestreden. Een ME’er loopt op een groepje af. ‘Gaat u naar huis mevrouw, lekker slapen,’ zegt hij terwijl hij zijn hand op de schouder van een vrouwelijke demonstrant legt. ‘Dat was ik al van plan meneer,’ antwoordt ze.

Onur, die vanuit Eindhoven naar Rotterdam is gereden toen hij de rellen op tv zag, denkt te weten waarom de rust plotseling is wedergekeerd. ‘Erdogan heeft gezegd dat iedereen naar huis moet gaan, daarom is het nu rustig. Maar op het moment dat hij zegt dat de Turken echt in opstand moeten komen, dan gaan ze door tot 6.00 uur in de ochtend. Iedereen is bereid voor hem te vechten. Ik hoop niet dat het zover komt, want dat gaat heel fout aflopen.’
http://www.elsevier.nl/ne(...)-van-erdogan-468232/

Lekker weer.
pi_169478717
Geloof er geen reet van. Erdogan lag toen al lang te ronken.
pi_169478755
Ze luisteren alleen naar Erdogan, dat was al veel langer duidelijk. Geen greintje respect voor - wat dan maar ook - in dit land w/

Waarschijnlijk denken ze zelfs dat Erdogan de reïncarnatie van Allah in hoogsteigen persoon is _O-
pi_169478764
Hordes (Neder)Turken dromen ervan Nederland plat te branden en op de rokende puinhopen de Turkse vlag te hijsen.
pi_169478783
Zeg dat nou niet, daarmee speel je Wilders in de kaart!
standaarddrinker
pi_169478832
janboehm twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 22:21:45 He, türkischer Staatspräsident, die Niederländer sind KEINE NAZIS! Waren sie auch nie wirklich!Das können wir Nazis bestätigen. reageer retweet
_O-
pi_169478980
Het associatieverdrag met Turkije is wel een dingetje. Turken hoeven niet in te burgeren dankzij dat associatieverdrag.

Het is alleen geen Nederlands associatieverdrag met Turkije, maar een Europees verdrag. En Nederland heeft in 1963 heel erg zijn best gedaan om dat verdrag voor elkaar te krijgen. Goed, toen liepen er in Nederland nog maar een handvol Noord-Afrikaanse gastarbeiders rond en niet een populatie van 400.000 Turken en tigtig Marokkanen.

Om een Europees verdrag ongedaan te krijgen, moet je heel Europa achter je zien te krijgen, wat tamelijk onmogelijk is. En zelfs al zou het kunnen, gaan er jaren overheen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169478989
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:42 schreef Loekie1 het volgende:
Hordes (Neder)Turken dromen ervan Nederland plat te branden en op de rokende puinhopen de Turkse vlag te hijsen.
En er zijn er ook heel veel die ervan dromen gewoon een normaal leven te kunnen leiden zonder inmenging van buitenaf.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 13 maart 2017 @ 10:59:59 #97
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169479031
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:57 schreef Jordy-B het volgende:
Het associatieverdrag met Turkije is wel een dingetje. Turken hoeven niet in te burgeren dankzij dat associatieverdrag.

Het is alleen geen Nederlands associatieverdrag met Turkije, maar een Europees verdrag. En Nederland heeft in 1963 heel erg zijn best gedaan om dat verdrag voor elkaar te krijgen. Goed, toen liepen er in Nederland nog maar een handvol Noord-Afrikaanse gastarbeiders rond en niet een populatie van 400.000 Turken en tigtig Marokkanen.

Om een Europees verdrag ongedaan te krijgen, moet je heel Europa achter je zien te krijgen, wat tamelijk onmogelijk is. En zelfs al zou het kunnen, gaan er jaren overheen.
Tijden veranderen, verdragen verouderen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  maandag 13 maart 2017 @ 11:02:15 #98
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169479065
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:57 schreef Jordy-B het volgende:
Het associatieverdrag met Turkije is wel een dingetje. Turken hoeven niet in te burgeren dankzij dat associatieverdrag.

Het is alleen geen Nederlands associatieverdrag met Turkije, maar een Europees verdrag. En Nederland heeft in 1963 heel erg zijn best gedaan om dat verdrag voor elkaar te krijgen. Goed, toen liepen er in Nederland nog maar een handvol Noord-Afrikaanse gastarbeiders rond en niet een populatie van 400.000 Turken en tigtig Marokkanen.

Om een Europees verdrag ongedaan te krijgen, moet je heel Europa achter je zien te krijgen, wat tamelijk onmogelijk is. En zelfs al zou het kunnen, gaan er jaren overheen.
Wat boeit zo'n verdrag nou. Alsof een Turk of Marokkaan gaat inburgeren omdat er ergens een wetje is gedeponeerd.
pi_169479096
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Tijden veranderen, verdragen verouderen.
Hun geldigheid veroudert echter niet. Als puntje bij paaltje komt en er een gang naar de rechter is, wat in het verleden al eens gebeurd is, dan is zo'n verdrag nog net zo geldig als de dag dat hij ondertekend is.

quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:02 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wat boeit zo'n verdrag nou. Alsof een Turk of Marokkaan gaat inburgeren omdat er ergens een wetje is gedeponeerd.
Omdat je verblijfsvergunning dan in het geding kan komen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169479202
Waarom en door wie is dat verdrag eigenlijk opgesteld?

Ik zie het al:
http://nos.nl/artikel/216(...)jwel-onmogelijk.html

Dan blijft wel de vraag, wie heeft ervoor gezorgd dat er 500.000 Turken naar Nederland kwamen? Dan ben je toch wel strontnaief.

[ Bericht 38% gewijzigd door Loekie1 op 13-03-2017 11:17:03 ]
pi_169479312
Ze zijn nu bezig met websites hacken:

pi_169479470
Ze hacken ons helemaal de snorrenmoeder!
standaarddrinker
pi_169479562
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:18 schreef wolkentoetje het volgende:
Ze zijn nu bezig met websites hacken:

[ afbeelding ]
Een of andere modeblog die voor de hack nog nooit zoveel bezoekers getrokken heeft als het aantal ramptoeristen dat nu komt kijken?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169480194
Prachtig dat die Turken denken dat 48k getrainde soldaten geen 400k burgers kunnen overheersen. :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_169480373
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:12 schreef ITrade het volgende:
Prachtig dat die Turken denken dat 48k getrainde soldaten geen 400k burgers kunnen overheersen. :')
Of dat de bevolking met de handjes over elkaar blijft zitten als er echt stront aan de knikker is. We liggen gewoon niet echt wakker van paar blèrende Turken in Rotjeknor.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169480584
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:01 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Dat is nou precies waarom je dat tuig niet in de kamer wilt. Het is de kanker van je democratisch systeem. Daarom moet de grondwet gewijzigd worden. (Er zijn twéé Artikel1's die de volgende verkiezingen niet moeten halen.)

Magoe dat roep ik inmiddels ook al weer jaren. Ronduit ruzies met bevriende theedrinkers gehad omdat ik dit beweerde maar het komt gewoon allemaal uit.
De grondwet veranderen omwille van een stel idioten. Laten we dat maar gewoon niet doen.
pi_169480621
quote:
Wat een pauper krant blijft het toch ook.
pi_169480722
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Of dat de bevolking met de handjes over elkaar blijft zitten als er echt stront aan de knikker is. We liggen gewoon niet echt wakker van paar blèrende Turken in Rotjeknor.
Precies dit.

Als slechts / hooguit 1% van de bevolking massaal de straat op gaat is er geen houden meer aan. Dan komen we ordetroepen tekort.

Hopelijk komt het nooit zo ver en kunnen we vertrouwen op de overheid.
Dat die rel-Turken zich laten indoctrineren door Erdogan en massaal vastklampen aan hun 'eercultuur' is ons probleem niet.
  maandag 13 maart 2017 @ 13:01:12 #109
3542 Gia
User under construction
pi_169480923
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:42 schreef Loekie1 het volgende:
Hordes (Neder)Turken dromen ervan Nederland plat te branden en op de rokende puinhopen de Turkse vlag te hijsen.
Ik heb zo waah waah waah waanzinnig gedroomd....
pi_169481108
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De grondwet veranderen omwille van een stel idioten. Laten we dat maar gewoon niet doen.
Laten we maar wel doen want het is hun natte droom dat ze via onze democratie net als in Turkije de boel naar hun hand kunnen zetten.
  maandag 13 maart 2017 @ 13:13:51 #111
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_169481189
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De grondwet veranderen omwille van een stel idioten. Laten we dat maar gewoon niet doen.
Jawel hoor, we moeten als de donder onze eigen vrijheden overboord kieperen. Voordat anderen dat doen!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 13 maart 2017 @ 13:36:25 #112
164607 sc00p
D66-rechter
pi_169481759
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:18 schreef wolkentoetje het volgende:
Ze zijn nu bezig met websites hacken:

[ afbeelding ]
Hahahah schattig, door zich zelf als randdebielen te gaan gedragen, lijkt het net alsof wij niets fout gedaan hebben. :D
Ik ook, bedankt!
pi_169482128
standaarddrinker
pi_169482904
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:49 schreef DrDentz het volgende:

Wat een baas
Zeer goed verhaal, jammer dat alleen de Turken waarschijnlijk op hem gaan haten in plaats van het in te zien.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_169491229
De Turkse president Recep Tayyip Erdoğan zegt dat Turkije naar het Europees Hof voor de Rechten van de Mens stapt vanwege de Nederlandse weigering van Turkse ministers.

LOL
standaarddrinker
pi_169494702
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:45 schreef DrDentz het volgende:
De Turkse president Recep Tayyip Erdoğan zegt dat Turkije naar het Europees Hof voor de Rechten van de Mens stapt vanwege de Nederlandse weigering van Turkse ministers.

LOL
Daar wens ik hem heel veel succes mee. ^O^

huis.gif
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 13 maart 2017 @ 21:54:15 #117
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_169495539
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:12 schreef ITrade het volgende:
Prachtig dat die Turken denken dat 48k getrainde soldaten geen 400k burgers kunnen overheersen. :')
Niet weten dat alle Turkse mannen waarschijnlijk heel wat meer schietervaring hebben dan die zes kogels die de Nederlandse militair in zijn carrière mag verschieten.
pi_169496778
quote:
9s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:54 schreef Nobu het volgende:

[..]

Niet weten dat alle Turkse mannen waarschijnlijk heel wat meer schietervaring hebben dan die zes kogels die de Nederlandse militair in zijn carrière mag verschieten.
:')

[ Bericht 30% gewijzigd door ITrade op 13-03-2017 22:44:51 ]
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_169499785
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:45 schreef DrDentz het volgende:
De Turkse president Recep Tayyip Erdoğan zegt dat Turkije naar het Europees Hof voor de Rechten van de Mens stapt vanwege de Nederlandse weigering van Turkse ministers.

LOL
En elders in het nieuws:
"Spicer: Trump didn't mean wiretapping when he tweeted about wiretapping"

Ik heb het idee dat met de komst van alle populisten de logica ook maar meteen voorgoed de das om wordt gedaan. Waarom zou je nog zoeken naar waarheden als de grootste gemene delers alles voor zoete koek slikken wat er uitgekraamt wordt.
pi_169499932
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 00:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En elders in het nieuws:
"Spicer: Trump didn't mean wiretapping when he tweeted about wiretapping"

Ik heb het idee dat met de komst van alle populisten de logica ook maar meteen voorgoed de das om wordt gedaan. Waarom zou je nog zoeken naar waarheden als de grootste gemene delers alles voor zoete koek slikken wat er uitgekraamt wordt.
En waarom leren we op school nog goed te discussiëren en geen drogredenen te gebruiken als je daarmee president van de Verenigde Staten kunt worden?
standaarddrinker
  dinsdag 14 maart 2017 @ 00:21:27 #121
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169499964
Zouden ze die Turkse vrouwtjes van 60/70-plus die wel eens bij mij door de wijk schuifelen ook tot die 400.000 soldaten rekenen?
pi_169499983
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 00:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zouden ze die Turkse vrouwtjes van 60/70-plus die wel eens bij mij door de wijk schuifelen ook tot die 400.000 soldaten rekenen?
Die moet je niet onderschatten
standaarddrinker
pi_169500310
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 00:19 schreef DrDentz het volgende:

[..]

En waarom leren we op school nog goed te discussiëren en geen drogredenen te gebruiken als je daarmee president van de Verenigde Staten kunt worden?
precies, en iemand als Spicer zou normaal gesproken ook niet zo hoog komen.

En als deze trend zich nog een jaartje of 5-10 doorzet dan kunnen de meeste scholen en universiteiten ook wel een reorganisatie gebruiken (zoals in Turkije). Want dan komt het op het punt waarop de populist liever andere punten in het lespakket ziet want dan zijn bepaalde wetenschappelijke benaderingen te links of niet in lijn met de politiek. Tel daar ook de nieuwe vrije markt voor marketingdieven bij op. Ook consumentenrechten zullen langzamerhand naar de kloten gaan, want als de grote leider de boel belazerd staat het alle scammers ook vrij om de markt verder om zeep te helpen. Een sloot aan mensen die normaal gesproken te corrupt of incompetent zijn om een hogere functie te bekleden krijgen nu alle ruimte om zich hoger te ontpoppen. En daar maak ik me bij zowel Wilders, Erdogan als Trump wel zorgen om. Bij Erdogan is dat namelijk allemaal al gebeurd. En helaas komen er steeds meer landen bij die maar wat aan gaan klooien. Drijfzand.
pi_169501206
standaarddrinker
pi_169501490
Erdogan wil zelf het vriendschapsverdrag met Nederland opzeggen... 8)7

:D _O- *O*
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')