abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 maart 2017 @ 11:05:43 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169479134
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O ja, mensen mogen ook klagen over honden hoor, en er zijn aardig wat honden- en kattenhaters. Maar daar dat geaccepteerd gedrag :P Als ik zeg 'ik heb het niet zo op katten' dan schiet niemand in de spagaat.
Mwah, ik ervaar dat toch anders....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169479145
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zou ook geen oppas regelen als bruidspaar, dat regelen de ouders zelf maar.
Laat je ze ook hun eigen eten en drinken meenemen?

Dat is gechargeerd natuurlijk, maar het getuigt wel van een heel hollandse opvatting over gastvrijheid. Als wij gewoon feestjes geven regelen wij ook mensen die alles in goede banen leiden, in plaats van 'daar staat de koelkast, als je dorst hebt, pak maar'.

Maar dat is dus hoe ik in het leven sta.

En ik snap best dat zeker bij normale feestjes dat bij vrijwel iedereen anders ligt, maar als je kijkt wat je uitgeeft aan een bruiloft, dan zal die oppas het verschil niet maken en als dat de feestvreugde voor iedereen verhoogt... snij je jezelf dan niet in de vingers door lekker principieel niets te regelen voor de kinderen van jouw gasten?

Jouw feestje, jouw regels, maar misschien toch eens iets om over na te denken.
  maandag 13 maart 2017 @ 11:16:09 #258
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169479282
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nodig je die mensen toch niet meer uit? Als jij zo allergisch bent voor kinderen, dan moet je maatregelen nemen. De wereld past zich aan niemand aan, jij moet jezelf aan de wereld aanpassen.

En hoe naar dat ook voor jou is: kinderen zijn de norm. We zijn namelijk allemaal kind geweest en de meeste mensen planten zichzelf voort. Ze zijn dus vrijwel overal en niemand is bereid om zijn kinderen weg te stoppen voor die paar mensen die allergisch zijn voor kinderen. En terecht!
Je vindt het heerlijk om mij elke keer te pakken he. Al vanaf het begin van dit topic. Er zijn mensen die hier veel 'ergere' dingen zeggen en daar zie ik je niet reageren. Je irritatie naar mij toe begint hopeloos op te vallen
  maandag 13 maart 2017 @ 11:20:03 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169479348
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is dat iedere keer als het zogezegd off topic gaat dat komt omdat er weer vanuit de groep 'kids, hell no!' weer wat is opgeroepen. Of dat nu een klacht is over dat ouders die naar de sauna gaan recht hebben op vergoeding voor kinderopvang (first world problems!), of de klacht dat iemand in de toekomst wellicht gevraagd gaat worden om op te passen op kinderen (oplossing: zeg nee), of whatever...

Als men al die side steps ongewenst vindt, is het dan niet een idee om ze zelf niet als eerste te zetten?
Je kunt ook, zoals mijn collega al aangaf, niet overal op duiken.

Om de OP nog maar eve erbij te pakken:

Dit is géén discussietopic, de insteek is 'ik zoek herkenning', 'zijn er eensgezinden', niet 'ik zoek een oplossing' of 'tegenspraak'.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 13 maart 2017 @ 11:25:16 #260
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169479442
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je kunt ook, zoals mijn collega al aangaf, niet overal op duiken.

Om de OP nog maar eve erbij te pakken:

Dit is géén discussietopic, de insteek is 'ik zoek herkenning', 'zijn er eensgezinden', niet 'ik zoek een oplossing' of 'tegenspraak'.
Toch vragen er een hoop mensen een oplossing of mening.
Hoe gaan jullie om met...

Een topic hou je ook niet echt levend zonder enige vorm van discussie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169479471
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je kunt moeilijk wel het ene rustige kind van familie wel uitnodigen en de draak van je goede vriend niet.
Vind je? Meeste mensen hebben wel inzicht in wat wel en niet gewenst is. Maar goed, vertaalt natuurlijk helemaal naar wat voor soort ouders je dan wordt; van die 'mijn engeltje doet nooit iets verkeerd' of 'ja inderdaad, schijtvervelend als die uk weer eens loopt te janken' ouders.

Ben blij dat ik voornamelijk die laatste soort ken. En die laten die uk dan ook gewoon thuis of komen niet als er wat te doen is.

Zou nooit iemand verbieden om kinderen mee te nemen, wel duidelijk maken dat het niet gewenst is en dat ik een volwassen feestje geef, waar ze niet thuishoren.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_169479495
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:27 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Vind je? Meeste mensen hebben wel inzicht in wat wel en niet gewenst is. Maar goed, vertaalt natuurlijk helemaal naar wat voor soort ouders je dan wordt; van die 'mijn engeltje doet nooit iets verkeerd' of 'ja inderdaad, schijtvervelend als die uk weer eens loopt te janken' ouders.

Ben blij dat ik voornamelijk die laatste soort ken. En die laten die uk dan ook gewoon thuis of komen niet als er wat te doen is.

Zou nooit iemand verbieden om kinderen mee te nemen, wel duidelijk maken dat het niet gewenst is en dat ik een volwassen feestje geef, waar ze niet thuishoren.
Nou ja, als het goed is nodig je mensen uit op je trouwdag die je er graag bij wilt hebben, en dat zijn ook de mensen die jou kennen en weten hoe je zo'n dag in wilt vullen. Vandaar dus ook dat wij het niet expliciet hoefden te zeggen/verbieden. Dus dat was wel 'n hele mooie!
Ja doei.
pi_169479501
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is voor mij zeker een langetijdsplan. We hebben maar één leven, en daarin willen we samen de meest belangrijke persoon voor elkaar zijn, alles kunnen doen samen zonder enige vorm van belemmering die we aan kunnen zien komen (los van alle andere dingen die je onvoorzien op je pad kunt krijgen). Ik vind kinderen niet 'nu even 'irritant'', het is geen 'fase' ofzo ;)
Begrijpelijk. Wel denk ik dat je uiteindelijk contact kunt verliezen met de nieuwe generatie en wat daar speelt, dat zou ik denk ik wel missen (tenzij je dat in je werk kan doen natuurlijk, wat voor jou niet uitgesloten is vermoed ik).

Niet dat dat een reden zou zijn om voor kinderen te kiezen overigens.
pi_169479512
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Wel denk ik dat je uiteindelijk contact kunt verliezen met de nieuwe generatie en wat daar speelt, dat zou ik denk ik wel missen (tenzij je dat in je werk kan doen natuurlijk, wat voor jou niet uitgesloten is vermoed ik).

Niet dat dat een reden zou zijn om voor kinderen te kiezen overigens.
Ik hoop inderdaad via het onderwijs nog wat 'bij te blijven' ;) :Y en er zijn andere manieren om 'in touch' te blijven natuurlijk, maar dat is helemaal aan jezelf om daar moeite voor te doen. :P
Ja doei.
  maandag 13 maart 2017 @ 11:32:09 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169479529
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:25 schreef Lexa31 het volgende:

[..]

Mijn intentie met dit topic: mensen vinden die ook geen kinderwens hebben. Mensen die mijn verhaal herkennen. Mensen die herkennen wat mensen tegen je zeggen als je zegt ik wil geen kinderen.
Maar als mensen het idd belachelijk vinden dat je min of meer geacht wordt kinderen te krijgen, en je daarmee dus wat steun hebt, dan is dat net zo hard ongewenst als blijkt dat die mensen die het met je eens zijn zelf kinderen hebben, en dus uit ervaring kunnen vertellen dat je zeker geen kinderen moet krijgen als je ze niet wilt hebben, sterker nog; ook als je wel kinderen wilt hebben moet je eerst eens goed beseffen wat er bij komt kijken.

Maar goed, iemand die wel kinderen heeft mag het dus niet met je eens zijn dat je vooral geen kinderen moet krijgen als je ze niet wilt.
Dat juist die mensen je tips kunnen geven over hoe om te gaan met vragen over oppassen, en feestjes enz. doet er ook niet toe.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169479537
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja, als het goed is nodig je mensen uit op je trouwdag die je er graag bij wilt hebben, en dat zijn ook de mensen die jou kennen en weten hoe je zo'n dag in wilt vullen. Vandaar dus ook dat wij het niet expliciet hoefden te zeggen/verbieden. Dus dat was wel 'n hele mooie!
Ja precies dat dus. Mijn vrienden die weten mijn standpunt ook prima. En ik ga er dan ook wel van uit dat ze mij genoeg respecteren om rekening met mijn wensen te houden. Prettig als het ook zo kan dan O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_169479553
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja precies dat dus. Mijn vrienden die weten mijn standpunt ook prima. En ik ga er dan ook wel van uit dat ze mij genoeg respecteren om rekening met mijn wensen te houden. Prettig als het ook zo kan dan O+
Wij hebben een vriend/kennis nooit mee gezien nadat we hem vertelden dat zijn neukertje/FWB niet welkom was. "Ja, maar trouwerijen zijn altijd +1, automatisch, dus ik wilde d'r meenemen,en de vraag was eigenlijk vooral een mededeling zodat jullie het wisten en er rekening mee konden houden" :') O+ Mis je niks aan, ook een klein kind blijkbaar _O-
Ja doei.
  maandag 13 maart 2017 @ 11:35:52 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169479578
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Wel denk ik dat je uiteindelijk contact kunt verliezen met de nieuwe generatie en wat daar speelt, dat zou ik denk ik wel missen (tenzij je dat in je werk kan doen natuurlijk, wat voor jou niet uitgesloten is vermoed ik).

Niet dat dat een reden zou zijn om voor kinderen te kiezen overigens.
Een hoop ouders hebben geen flauw idee waar hun kinderen mee bezig zijn, vooral niet als het pubers zijn, dus om het "contact met de nieuwe generatie" te behouden hoef je er ook echt niet aan te beginnen hoor ;)
De enige reden om bewust een kind te krijgen is eigenlijk dat je heel graag een kind wilt hebben, en dat je je ook realiseert wat het inhoudt, en niet alleen als je een makkelijk kind hebt waar je eigenlijk nooit wat mee hebt, maar ook als blijkt dat er een en ander niet goed zit, want zodra het kind er is kan het niet meer terug en zit je er aan vast; bij een gezond kind zo'n 18-21 jaar, bij een kind waar iets mee is zit je er de rest van je leven aan vast.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169479589
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wij hebben een vriend/kennis nooit mee gezien nadat we hem vertelden dat zijn neukertje/FWB niet welkom was. "Ja, maar trouwerijen zijn altijd +1, automatisch, dus ik wilde d'r meenemen,en de vraag was eigenlijk vooral een mededeling zodat jullie het wisten en er rekening mee konden houden" :') O+ Mis je niks aan, ook een klein kind blijkbaar _O-
Dan stond het wel in de uitnodiging, knuppel _O-
Ja, zo werkt dat natuurlijk niet, zonde dat het dan zo moet, maar weet je iig wel wat je er aan hebt. Net als ouders die die uk te pas en te onpas meesleuren, zelfs als het een kleine terrordraak is. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_169479627
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:36 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dan stond het wel in de uitnodiging, knuppel _O-
Ja, zo werkt dat natuurlijk niet, zonde dat het dan zo moet, maar weet je iig wel wat je er aan hebt. Net als ouders die die uk te pas en te onpas meesleuren, zelfs als het een kleine terrordraak is. :')
Om dan na een tijdje zuchten, steunen, kreunen, gezicht op donderslag, verwoede pogingen tot rust manen en 'DIT iS dE LAATSTE KEER DAT IK HET ZEG'-en te vragen wanneer jij aan de kinderen begint, want je krijgt er toch zoveel voor terug O+
Ja doei.
  maandag 13 maart 2017 @ 11:42:32 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169479692
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Om dan na een tijdje zuchten, steunen, kreunen, gezicht op donderslag, verwoede pogingen tot rust manen en 'DIT iS dE LAATSTE KEER DAT IK HET ZEG'-en te vragen wanneer jij aan de kinderen begint, want je krijgt er toch zoveel voor terug O+
Zijn er serieus mensen die dat na elkaar zeggen? Zeker bij kinderloze stellen zou ik de vraag niet durven stellen wanneer ze eens aan kinderen beginnen, het is geen nette vraag.
Het is een beetje ongewenste bemoeienis zeg maar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_169479713
Het is me op gelegenheden wel eens gebeurd, vooral met mensen die me niet kennen _O- want die vragen dat niet :')
Ja doei.
  maandag 13 maart 2017 @ 11:45:03 #273
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_169479747
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Om dan na een tijdje zuchten, steunen, kreunen, gezicht op donderslag, verwoede pogingen tot rust manen en 'DIT iS dE LAATSTE KEER DAT IK HET ZEG'-en te vragen wanneer jij aan de kinderen begint, want je krijgt er toch zoveel voor terug O+
Met hun driedubbele wallen onder de ogen van het slaaptekort :')

Ik heb ook vrienden die je echt nooit meer ziet sinds ze een kind hebben. Elke poging tot een keer iets afspreken wordt met een of andere vage smoes afgewimpeld want kind. En vervolgens zijn diezelfde personen beledigd als jij zelf besluit geen carnaval te gaan vieren en lekker op vakantie te gaan omdat er toch nooit iemand mee gaat en vinden ze dat toch zo ongezellig.
Don't let my username fool you...
pi_169479806
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:45 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Met hun driedubbele wallen onder de ogen van het slaaptekort :')

Ik heb ook vrienden die je echt nooit meer ziet sinds ze een kind hebben. Elke poging tot een keer iets afspreken wordt met een of andere vage smoes afgewimpeld want kind. En vervolgens zijn diezelfde personen beledigd als jij zelf besluit geen carnaval te gaan vieren en lekker op vakantie te gaan omdat er toch nooit iemand mee gaat en vinden ze dat toch zo ongezellig.
Het is allemaal een stuk makkelijker als je meegaat in de kindershizzle en dan lekker playdates kan organiseren en kindvriendelijke activiteiten kan doen enzo met elkaar. Kennissen van me die zijn ook helemaal in de broedel nu want ze moesten en zouden zo ongeveer tegelijk met hun vrienden zwanger zijn zodat die kinderen dan ook weer beste vrienden konden worden en ze altijd samen dingen konden doen en dit-dat-alles O+ :%
Ja doei.
pi_169479815
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Toch vragen er een hoop mensen een oplossing of mening.
Hoe gaan jullie om met...

Een topic hou je ook niet echt levend zonder enige vorm van discussie.
Deze mag verder in de feedback :)

Rest heb ik een boel opgeruimd.
Persoonlijke ruzies mogen per DM of gewoon niet.

Hierna zal ik gaan noten en verwijderen.
Wil je toch je mening kwijt over waarom je je genoodzaakt voelt om te reageren in dit topic of vind waarom iemand dat niet mag, mag dat op een normale (!) manier hier

R&P / Reageren en interpreteren online - hoe ermee omgaan?
Hell To The Liars
  maandag 13 maart 2017 @ 11:51:44 #276
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_169479840
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is allemaal een stuk makkelijker als je meegaat in de kindershizzle en dan lekker playdates kan organiseren. Kennissen van me die zijn ook helemaal in de broedel nu want ze moesten en zouden zo ongeveer tegelijk met hun vrienden zwanger zijn zodat die kinderen dan ook weer beste vrienden konden worden en ze altijd samen dingen konden doen en dit-dat-alles O+ :%
Wat een goeie reden om aan kinderen te beginnen! ......NOT :(

Ik heb met mijn 12e al altijd gezegd dat ik geen kinderen wilde, maar nu begint mijn vriendin toch langzaam kriebels te krijgen... Ben bang dat ik er over een paar jaar toch aan moet geloven :{
Don't let my username fool you...
pi_169479851
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wat een goeie reden om aan kinderen te beginnen! ......NOT :(

Ik heb met mijn 12e al altijd gezegd dat ik geen kinderen wilde, maar nu begint mijn vriendin toch langzaam kriebels te krijgen... Ben bang dat ik er over een paar jaar toch aan moet geloven :{
Euh. Dan ben je dus niet compatible. :{
Ja doei.
  maandag 13 maart 2017 @ 11:53:03 #278
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169479866
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is allemaal een stuk makkelijker als je meegaat in de kindershizzle en dan lekker playdates kan organiseren en kindvriendelijke activiteiten kan doen enzo met elkaar. Kennissen van me die zijn ook helemaal in de broedel nu want ze moesten en zouden zo ongeveer tegelijk met hun vrienden zwanger zijn zodat die kinderen dan ook weer beste vrienden konden worden en ze altijd samen dingen konden doen en dit-dat-alles O+ :%
Dit herken ik dus ook. De vriendengroep die er ooit was werd al wat minder, maar zeker nu ze allemaal tegelijk in het kleine grut zitten en kraamfeesten en babyshowers met elkaar organiseren merken wij ook gewoon dat we geen aansluiting meer vinden.

Maar dat is ook weer het dynamische van vriendengroepen, uiteindelijk is het gewoon omdat de levenstijlen niet meer compatible zijn. Er komen ook wel weer nieuwe mensen voor terug.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 13 maart 2017 @ 11:54:05 #279
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_169479886
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wat een goeie reden om aan kinderen te beginnen! ......NOT :(

Ik heb met mijn 12e al altijd gezegd dat ik geen kinderen wilde, maar nu begint mijn vriendin toch langzaam kriebels te krijgen... Ben bang dat ik er over een paar jaar toch aan moet geloven :{
In plaats daarvan kun je ook nu zeggen dat het echt geen optie is, dat lijkt mij een stuk eerlijker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 13 maart 2017 @ 11:54:36 #280
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_169479892
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dit herken ik dus ook. De vriendengroep die er ooit was werd al wat minder, maar zeker nu ze allemaal tegelijk in het kleine grut zitten en kraamfeesten en babyshowers met elkaar organiseren merken wij ook gewoon dat we geen aansluiting meer vinden.

Maar dat is ook weer het dynamische van vriendengroepen, uiteindelijk is het gewoon omdat de levenstijlen niet meer compatible zijn. Er komen ook wel weer nieuwe mensen voor terug.
Is dat zo? Ik denk dat dat wel steeds lastiger wordt als je eenmaal boven de dertig bent... Je hebt zelf ook een best druk leven (ook zonder kinderen) en je leert toch minder makkelijk nieuwe mensen kennen.
Don't let my username fool you...
pi_169479922
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:54 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik denk dat dat wel steeds lastiger wordt als je eenmaal boven de dertig bent... Je hebt zelf ook een best druk leven (ook zonder kinderen) en je leert toch minder makkelijk nieuwe mensen kennen.
Nieuwe hobbies zoeken 8-)
Ja doei.
  maandag 13 maart 2017 @ 11:56:33 #282
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169479939
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wat een goeie reden om aan kinderen te beginnen! ......NOT :(

Ik heb met mijn 12e al altijd gezegd dat ik geen kinderen wilde, maar nu begint mijn vriendin toch langzaam kriebels te krijgen... Ben bang dat ik er over een paar jaar toch aan moet geloven :{
Het zijn vaak de vrouwen die mannen in de kinderen dwingen. Als jij geen kinderen wilt moet je dat echt heel duidelijk zeggen. Je moet niks he
pi_169479968
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:54 schreef Metalfreak het volgende:

Is dat zo? Ik denk dat dat wel steeds lastiger wordt als je eenmaal boven de dertig bent... Je hebt zelf ook een best druk leven (ook zonder kinderen) en je leert toch minder makkelijk nieuwe mensen kennen.
Dat laatste lijkt mij echt van jezelf afhangen. Als je inderdaad heel druk bent met vanalles, dan wellicht niet, maar heb je dan ook tijd voor en zin in nieuwe vriendschappen?
  maandag 13 maart 2017 @ 11:58:20 #284
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_169479978
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nieuwe hobbies zoeken 8-)
Mijn hobby's zijn altijd voornamelijk dingen die ik alleen doe. Heb genoeg hobby's wat dat betreft. Vriendin niet zo, maar die stort zich dan weer volledig op haar werk.
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:56 schreef Lexa31 het volgende:

[..]

Het zijn vaak de vrouwen die mannen in de kinderen dwingen. Als jij geen kinderen wilt moet je dat echt heel duidelijk zeggen. Je moet niks he
Daar ben ik me heel bewust van hoor ;) Wellicht draai ik nog wel bij, maar daar hebben we het al regelmatig over samen.
Don't let my username fool you...
  maandag 13 maart 2017 @ 11:58:22 #285
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169479979
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:54 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik denk dat dat wel steeds lastiger wordt als je eenmaal boven de dertig bent... Je hebt zelf ook een best druk leven (ook zonder kinderen) en je leert toch minder makkelijk nieuwe mensen kennen.
Bijna al mijn vriendinnen hebben kids. Zie ze bijna nooit meer. (Komt niet alleen door kids hoor maar beide druk) ik ben zelf net begonnen met een sport, hele leuke groep meiden. Dus opzich leer je vrij snel mensen kennen..
pi_169479985
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:54 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik denk dat dat wel steeds lastiger wordt als je eenmaal boven de dertig bent... Je hebt zelf ook een best druk leven (ook zonder kinderen) en je leert toch minder makkelijk nieuwe mensen kennen.
Boven de 30 worden de vriendschappen wellicht ook anders. Je hoeft geen dertig vrienden van de jaarclub in de directe kring te hebben, maar een paar goede vrienden bij wie je je ei kwijt kunt en met wie je alles kunt delen, daar heb je dan misschien genoeg aan.
Tap tap tap
pi_169479998
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:51 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wat een goeie reden om aan kinderen te beginnen! ......NOT :(

Ik heb met mijn 12e al altijd gezegd dat ik geen kinderen wilde, maar nu begint mijn vriendin toch langzaam kriebels te krijgen... Ben bang dat ik er over een paar jaar toch aan moet geloven :{
OK, dat is toch ook een slechte reden om aan kinderen te beginnen? Jij wilt al heel lang niet maar omdat je vriendin wel wil moet je eraan geloven? :X

Ik ben zelf bewust niet kindloos, maar ik vind dit wel een nuttig topic. Mijn zusje zegt altijd heel stellig dat ze geen kinderen wil, en tot nu toe zeiden wij (overige gezinsleden) altijd tegen elkaar 'ooooh wacht maar'... Volgens mij niet tegen haar, maar ik ga er nu wel meer op letten :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_169480007
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:59 schreef tombolafan het volgende:
Volgens mij niet tegen haar, maar ik ga er nu wel meer op letten :Y
O+ :*
Ja doei.
pi_169480018
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:44 schreef Isabeau het volgende:
De Grote Babyshow herken ik wel :Y Heb een bloedhekel aan verjaardagen en dergelijke waarbij iedereen de hele tijd naar het kind/de kinderen kijken en het alleen daar over kunnen hebben. Weet je, zó interessant is zo'n baby/peuter/kleuter nog helemaal niet. Je kan er doorgaans niet echt een leuk gesprek mee hebben of zo en komisch zijn ze alleen per ongeluk.
Fucking irritant. Wat dat betreft snap ik de reacties van de mensen die geen kinderen willen wel.

Wij doen er niet aan mee, die hysterie. We vallen anderen zo min mogelijk lastig met onze kinderen.
Whatever...
pi_169480030
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:56 schreef Lexa31 het volgende:

[..]

Het zijn vaak de vrouwen die mannen in de kinderen dwingen. Als jij geen kinderen wilt moet je dat echt heel duidelijk zeggen. Je moet niks he
Net zo goed kun je ook beslissen dat je prima gelukkig bent zonder kinderen, maar dat je toch besluit mee te gaan met die kinderwens.

Heb ik gedaan (nou was ik nooit van de duidelijke nee, maar meer van nu niet). En dat is helemaal goed gekomen. Tenminste, bij mij. Mijn vrouw zou wetende wat ze nu weet niet meer aan kinderen beginnen.
pi_169480074
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Net zo goed kun je ook beslissen dat je prima gelukkig bent zonder kinderen, maar dat je toch besluit mee te gaan met die kinderwens.

Heb ik gedaan (nou was ik nooit van de duidelijke nee, maar meer van nu niet). En dat is helemaal goed gekomen. Tenminste, bij mij. Mijn vrouw zou wetende wat ze nu weet niet meer aan kinderen beginnen.
Hoe dat zo? Verschrikkelijke hellraisers?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 13 maart 2017 @ 12:04:13 #292
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169480083
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Net zo goed kun je ook beslissen dat je prima gelukkig bent zonder kinderen, maar dat je toch besluit mee te gaan met die kinderwens.

Heb ik gedaan (nou was ik nooit van de duidelijke nee, maar meer van nu niet). En dat is helemaal goed gekomen. Tenminste, bij mij. Mijn vrouw zou wetende wat ze nu weet niet meer aan kinderen beginnen.
Ik zou dat niet kunnen. Meegaan in een kindwens. Maar ik ben vrouw en dit is mijn lichaam, daar komt sowieso geen kindje in.
pi_169480130
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:04 schreef Lexa31 het volgende:

[..]

Ik zou dat niet kunnen. Meegaan in een kindwens. Maar ik ben vrouw en dit is mijn lichaam, daar komt sowieso geen kindje in.
Jouw lichaam, jouw feestje. Dat las ik een paar topics geleden ook over vrouwen die bewust voor een ingreep wilde gaan om zichzelf niet meer vruchtbaar te maken. Jouw lichaam. Niet dat van je partner.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 13 maart 2017 @ 12:07:56 #294
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169480135
Moet eerlijk zeggen dat ik veel vriendinnen had. Zie sommigen misschien 1x per jaar. Allemaal kinderen. Laatst met een hele oude oud vriendin contact gezocht, binnenkort afspreken. Zij heeft geen kids, je zoekt elkaar toch meer op of je zoekt toch meer vriendinnen uit die ook geen kids hebben. Vriendinnen? Eigenlijk heb ik die gewoon echt niet. Mijn zus is mijn vriendin, heeft geen kids. Ze wil wel dus dat wordt ook anders denk ik.
  maandag 13 maart 2017 @ 12:08:34 #295
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169480141
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jouw lichaam, jouw feestje. Dat las ik een paar topics geleden ook over vrouwen die bewust voor een ingreep wilde gaan om zichzelf niet meer vruchtbaar te maken. Jouw lichaam. Niet dat van je partner.
Precies!
pi_169480153
Is het trouwens nog gelukt Samzz, met wat dingen op 'n rijtje zetten voor de huisarts?
Ja doei.
pi_169480202
quote:
2s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Verschrikkelijke hellraisers?
Integendeel. Zeker de oudste is buitengewoon rustig en die kun je echt urenlang met wat speelgoed in een hoek zetten en dan moet je af en toe gaan kijken of ze nog leeft, zo stil zit ze dan te spelen (ja, of ze is lekker aan het zingen, dat doet ze ook vaak).

De jongste vraagt wat meer aandacht, maar we krijgen nog steeds van iedereen te horen dat we geluk hebben met zulke lieve en rustige kinderen.

Al vanaf het begin heeft mijn vrouw aangegeven dat ze het tegen vindt vallen. Ze vindt de omgang met onze dochters niet leuk. Ja, eventjes. Maar een volle dag is voor haar de hel. Ze is dan ook always on. Altijd druk, altijd agenda vol, altijd hectiek nodig.

Ik hoop voor haar dat het beter wordt als ze ouder zijn en ze gewoon met ze kan winkelen. Dat zal ze wel volhouden als ze oud genoeg zijn schat ik zo in. ;)

Gevolg is dan ook dat de kinderen erg naar mij toe trekken. Mij maakt het allemaal niet uit, ik vermaak me prima met ze. Doordeweeks ben ik ook druk hoor (maar daar hebben we dus iemand voor in huis), maar het weekend is vaak voor de kinderen. En mijn vrouw gaat dan ook vaak mee, maar niet van harte.

Such is life.
pi_169480230
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:04 schreef Lexa31 het volgende:

[..]

Ik zou dat niet kunnen. Meegaan in een kindwens. Maar ik ben vrouw en dit is mijn lichaam, daar komt sowieso geen kindje in.
Maar jij bent dan ook overtuigd 'nee'. En eigenlijk moet je het ook bij twijfel niet doen. Dat het bij mij goed is gevallen wil niet zeggen dat het bij anderen ook goed valt. En als beide ouders het eigenlijk maar vervelend vinden om kinderen te hebben, dan lijkt mij dat erg naar opgroeien. Je voelt als kind echt wel of je gewenst bent of niet.

Dus jouw beslissing om ze niet te nemen support ik voor de volle 100% hoor.
  maandag 13 maart 2017 @ 12:17:05 #299
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169480248
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook overtuigd 'nee'. En eigenlijk moet je het ook bij twijfel niet doen. Dat het bij mij goed is gevallen wil niet zeggen dat het bij anderen ook goed valt. En als beide ouders het eigenlijk maar vervelend vinden om kinderen te hebben, dan lijkt mij dat erg naar opgroeien. Je voelt als kind echt wel of je gewenst bent of niet.

Dus jouw beslissing om ze niet te nemen support ik voor de volle 100% hoor.
Precies. Wij voelen geen enkele twijfel dus dat zit goed. We zitten dan ook gelukkig precies op 1 lijn.
pi_169480286
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:07 schreef Lexa31 het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik veel vriendinnen had. Zie sommigen misschien 1x per jaar. Allemaal kinderen. Laatst met een hele oude oud vriendin contact gezocht, binnenkort afspreken. Zij heeft geen kids, je zoekt elkaar toch meer op of je zoekt toch meer vriendinnen uit die ook geen kids hebben. Vriendinnen? Eigenlijk heb ik die gewoon echt niet. Mijn zus is mijn vriendin, heeft geen kids. Ze wil wel dus dat wordt ook anders denk ik.
Ik heb ook maar drie vrienden die ik al had voordat ik 18 was. Vriendschappen zijn vaak tijdelijk en ook gebaseerd op gemeenschappelijke deler.

Als je geen kinderen hebt en daar ook niet in meegaat, dan sluit je daarmee een groot deel van de mensen uit. Maar zoek een hobby die vooral kinderlozen zal trekken (iemand een idee?) en je zal snel mensen treffen die wel bij je passen lijkt mij.
  maandag 13 maart 2017 @ 12:24:53 #301
465754 Lexa31
Love the life you live
pi_169480367
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb ook maar drie vrienden die ik al had voordat ik 18 was. Vriendschappen zijn vaak tijdelijk en ook gebaseerd op gemeenschappelijke deler.

Als je geen kinderen hebt en daar ook niet in meegaat, dan sluit je daarmee een groot deel van de mensen uit. Maar zoek een hobby die vooral kinderlozen zal trekken (iemand een idee?) en je zal snel mensen treffen die wel bij je passen lijkt mij.
Ach opzich red ik mij prima zonder vrienden, heb het ook druk genoeg. Amper tijd voor en als ik tijd heb ben ik liever met mijn partner. Ben altijd al redelijk veel alleen geweest, vind ik stiekem ook heerlijk haha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')