abonnement Unibet Coolblue
pi_169671847
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:47 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Dank :)
Check anders even hun website ;)
  dinsdag 21 maart 2017 @ 09:51:08 #177
414827 Wave103
It's not pop music
pi_169671880
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 09:49 schreef Leonos het volgende:

[..]

Check anders even hun website ;)
Zie het nu ook inderdaad, kwam daarnet niet verder dan de webshop |:(
  dinsdag 21 maart 2017 @ 11:17:40 #178
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169673253
Hebben ze ook campa super record bij de Lidl in de winkel jongens?

Gr gr kaas
pi_169674755
Mijn Garmin edge 810 heeft al enige tijd kuren. Geloof dat veel meer mensen hier last van hebben bij dit model. Als ik een route volg welke ik heb in geladen wil hij nog wel eens uitvallen of vastlopen. Afgelopen weekend was ik de gehele rit kwijt. Al diverse keren een update gedraaid, maar dit heeft probleem nog steeds niet verholpen. Sinds vorige week komt daar bij dat mijn hoogtemeters skyhigh zijn. Heb nu hoogte handmatig ingesteld, maar dit is natuurlijk kut als ik eens ergens anders ga fietsen. Van de week heeft hij automatisch de hoogte gekalibreerd met als gevolg dat er van de hoogtemeters niks klopte. Had, 200hms meer op rit van 200-300hms. Iemand hier dezelfde ervaringen en wellicht een oplossing? Geloof dat merendeel hier met een 810 rijdt.
pi_169675140
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 12:50 schreef poiuytr het volgende:
Mijn Garmin edge 810 heeft al enige tijd kuren. Geloof dat veel meer mensen hier last van hebben bij dit model. Als ik een route volg welke ik heb in geladen wil hij nog wel eens uitvallen of vastlopen. Afgelopen weekend was ik de gehele rit kwijt. Al diverse keren een update gedraaid, maar dit heeft probleem nog steeds niet verholpen. Sinds vorige week komt daar bij dat mijn hoogtemeters skyhigh zijn. Heb nu hoogte handmatig ingesteld, maar dit is natuurlijk kut als ik eens ergens anders ga fietsen. Van de week heeft hij automatisch de hoogte gekalibreerd met als gevolg dat er van de hoogtemeters niks klopte. Had, 200hms meer op rit van 200-300hms. Iemand hier dezelfde ervaringen en wellicht een oplossing? Geloof dat merendeel hier met een 810 rijdt.
Paar keer gehad. sindsdien doe ik het volgende; Zorgen dat hte interne geheugen van de garmin zat ruimte heeft; dus oude ritjes verwijderen/zeker van zijn dat ze op de SD staan... Niet al te grote maps gebruiken (dat je heel europa inlaadt ofzo), en deze uiteraard op de SD. De route wel zelf op het apparaat.

En dan he tbelangrijkste; ik zet mn bluetooth UIT als ik ga fietsen met een route. sinds ik het op deze manier doe is ie niet meer uitgevallen. Maar het euvel kwam al zo sporadisch voor dat ik niet zeker durf te zeggen dat het nu opgelost is.

Wel idd een bekend probleem. Voor mij een reden een volgende keer garmin te laten liggen. Hun support en firmware updates zijn een lachertje. Ze doen geen tiefus aan bekende problemen.

Die hoogtemeters geen idee. Die negeer ik toch altijd, slan nergens op. Als ff flink de zon op dat kutding schijnt sta je 600 meter hoger. Als het een beetje afwisselend bewolkt/zon is rij ik een rondje ringvaart met 400hm
pi_169675540
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 13:17 schreef muzas het volgende:

[..]

Paar keer gehad. sindsdien doe ik het volgende; Zorgen dat hte interne geheugen van de garmin zat ruimte heeft; dus oude ritjes verwijderen/zeker van zijn dat ze op de SD staan... Niet al te grote maps gebruiken (dat je heel europa inlaadt ofzo), en deze uiteraard op de SD. De route wel zelf op het apparaat.

En dan he tbelangrijkste; ik zet mn bluetooth UIT als ik ga fietsen met een route. sinds ik het op deze manier doe is ie niet meer uitgevallen. Maar het euvel kwam al zo sporadisch voor dat ik niet zeker durf te zeggen dat het nu opgelost is.

Wel idd een bekend probleem. Voor mij een reden een volgende keer garmin te laten liggen. Hun support en firmware updates zijn een lachertje. Ze doen geen tiefus aan bekende problemen.

Die hoogtemeters geen idee. Die negeer ik toch altijd, slan nergens op. Als ff flink de zon op dat kutding schijnt sta je 600 meter hoger. Als het een beetje afwisselend bewolkt/zon is rij ik een rondje ringvaart met 400hm
Had 50% nog bruikbaar op interne opslag, die handleidingen staan er in 15 talen op van elke 3mb :') even terug gebracht naar 15% in gebruik. Activiteiten valt qua bestandsgrootte nog wel mee, nu alle activiteiten overgeplaatst naar SD kaart, dat duurde wel even ondanks de grootte totaal. Staan niet zo heel veel ritten op heb 'm net 3/4 jaar. Ik gebruik altijd de Benelux light versie (600mb) welke op mijn SD-kaart staat, heb ook nog een uitgebreide kaart van Duitsland op SD staan die laad ik alleen als ik Duitsland fiets.

Dank voor je input, hopen dat hij nu minder vaak uitvalt. Probleem met die hoogtemeters irriteert mij wel mateloos voorheen deed hij het perfect, ook bij mijn oude toestel de 800. Aankomen dagen maar eens even aankijken anders stuur ik hem retour.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:30:12 #182
545 dop
:copyright: dop
pi_169676489
Meerdere bekende die een 810 hebben/hadden.
Met zulke klachten.
1 daar van zij dat hij bij Garmin kaarten geen problemen had maar wel als hij openstreetmaps gebruikte.

Aantal zijn over op wahoo elemnt en daar over stuk beter te spreken.
Ondanks dat de kaarten daar op minder detail hebben en in zwart wit zijn.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_169676511
Gewoon Mio kopen _O_
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:35:20 #184
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169676578
Hahah garmin :')
  dinsdag 21 maart 2017 @ 14:41:39 #185
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169677626
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:31 schreef Leonos het volgende:
Gewoon Mio kopen _O_
^O^
pi_169678016
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 14:30 schreef dop het volgende:
Meerdere bekende die een 810 hebben/hadden.
Met zulke klachten.
1 daar van zij dat hij bij Garmin kaarten geen problemen had maar wel als hij openstreetmaps gebruikte.

Aantal zijn over op wahoo elemnt en daar over stuk beter te spreken.
Ondanks dat de kaarten daar op minder detail hebben en in zwart wit zijn.
Elemnt lees en hoor ik ook veel positieve verhalen over, alleen nogal bug gevoelig nu, welke wel gelijk op worden gelost. Stap liever wat later in als product verder ontwikkelt is, ben niet zo van updaten, koop liever iets dat gelijk goed is. Daarbij vind ik het voor mountainbike in heuvelachtig terrein echt een dikke min die zwart/ wit kaart. Op de racer boeit dat niet zoveel. Mio heb ik persoonlijk niks mee. Liefst koop ik dan een 1000 of ruil hem weer in voor 800. 400¤ uitgeven aan een fietscomputer vertik ik eigenlijk ook :') #fml

Eerst maar eens tips van muzas opvolgen en kijken hoe hij reageert.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 16:35:25 #189
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_169678697
Volgens mij hebben die Garmins een beetje trage processor enof een te klein werkgeheugen?
pi_169678796
Net als de gemiddelde Fokker.
Aldus.
pi_169679377
Ik ga voor die nieuwe Wahoo Elemnt Bolt.
Wilde voor edge820 gaan als upgrade van 800 zodat ik ook di2 integratie heb, maar lees teveel nare verhalen over batterij die erg snel leeg is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:59 schreef poiuytr het volgende:
Daarbij vind ik het voor mountainbike in heuvelachtig terrein echt een dikke min die zwart/ wit kaart. Op de racer boeit dat niet zoveel.
Al die kleurtjes op de garmin 800 zijn ook niet echt handig bij de kaart anders, soms moet je echt goed kijken of het nou je route is of weer een of andere kleur voor een bepaald type weg.
  dinsdag 21 maart 2017 @ 18:34:30 #192
545 dop
:copyright: dop
pi_169680792
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 15:59 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Elemnt lees en hoor ik ook veel positieve verhalen over, alleen nogal bug gevoelig nu, welke wel gelijk op worden gelost. Stap liever wat later in als product verder ontwikkelt is, ben niet zo van updaten, koop liever iets dat gelijk goed is. Daarbij vind ik het voor mountainbike in heuvelachtig terrein echt een dikke min die zwart/ wit kaart. Op de racer boeit dat niet zoveel. Mio heb ik persoonlijk niks mee. Liefst koop ik dan een 1000 of ruil hem weer in voor 800. 400¤ uitgeven aan een fietscomputer vertik ik eigenlijk ook :') #fml

Eerst maar eens tips van muzas opvolgen en kijken hoe hij reageert.
de elemnt heeft veel updates omdat er snel iets word gedaan met input van klanten.
maar elemnt schijnt echt op een goed nivo te zijn nu, zie ook dcrainmaker die ook een review van element broertje Bolt heeft (al genoemd door Ddx)
garmin is daar een stuk minder vlot met updaten maar lost bugs dus ook gewoon traag of niet op.
updates en instellingen en kaarten kun je makkelijk via je mobiel laden/updaten.
dat word door de jongens die ik ken als een grote plus gezien.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  FOK!fotograaf dinsdag 21 maart 2017 @ 20:09:42 #193
145146 Andyy
pi_169683429
Dank voor de felicitaties *O*
pi_169683765
Joow, ik zou graag kennis willen maken met dit topic. Wat wordt hier vooral besproken qua wielrennen? Worden er ranglijsten bijgehouden?is er een communicatie programma voor wielrenners? Etc. :)
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  dinsdag 21 maart 2017 @ 21:03:39 #195
545 dop
:copyright: dop
pi_169685141
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 20:18 schreef SecretPret het volgende:
Joow, ik zou graag kennis willen maken met dit topic. Wat wordt hier vooral besproken qua wielrennen? Worden er ranglijsten bijgehouden?is er een communicatie programma voor wielrenners? Etc. :)
Eerst een foto van je fiets anders zeggen wij niets :p
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  FOK!fotograaf dinsdag 21 maart 2017 @ 21:09:22 #196
145146 Andyy
pi_169685389
En we gaan je fiets met de grond gelijkmaken als er ook maar iets niet klopt
pi_169685755
Tipje van de sluier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169686306
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 21:18 schreef ratatat het volgende:
Tipje van de sluier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die moet eigenlijk weer de OP in nu de primavera meet niet is door gegaan. :P
  FOK!fotograaf dinsdag 21 maart 2017 @ 21:33:18 #199
145146 Andyy
pi_169686444
Ja jammer dat die niet doorging, net een beetje fatsoenlijk getraind :(
Komende twee weekenden koersen en weekend daarop in de Ardennen. Komt helemaal goed de volgende meet
  FOK!fossiel dinsdag 21 maart 2017 @ 21:34:41 #200
1455 Keroppi
kool kikker
pi_169686497
Ik zocht nog een 750 ml bidon (had destijds bij mijn fiets een 500 ml variant gekregen) en toen kwam ik deze tegen:

SPOILER: Hele grote afbeelding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel een geinig design, iets anders dan de standaard bidon. En ook nog super hipster verantwoord want het is gemaakt van suikerriet en zou dus ook niet naar plastic moeten smaken.
En hij kleurt ook nog eens goed bij mijn frame 8-)
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')