abonnementen ibood.com bol.com
pi_169475531
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik ben niemand aan het verdedigen. Snap je mijn posts niet? Ik zeg al de hele tijd dat beide partijen dit stom hebben aangepakt.
Nederland heeft dit gewoon prima aangepakt. Het is enkel en alleen Turkije dat verantwoordelijk is voor deze situatie. Zij zijn degene die begonnen met hun agressieve optreden en hun provocaties (die nog steeds gaande zijn). Als je dat niet inziet zal je wel een Erdo-adept zijn.
I'm 75 years old, and I still wake up with the little guy saluting.
pi_169476304
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:56 schreef the-eye het volgende:
Duits-Turkse politicologe doet aangifte tegen Erdogan wegens volksopruiing

Fatma Nur Kizolok van het adviescollege voor buitenlanders uit de Duitse stad Dreieich (deelstaat Hessen) ergert zich aan Erdogans bewering dat in Duitsland met nazi-methodes wordt gewerkt. Daarom heeft ze een aanklacht ingediend tegen de Turkse president. ...

https://www.nieuwskoerier(...)wegens-volksopruiing
^O^
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  maandag 13 maart 2017 @ 01:13:20 #128
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_169476334
Gewoon PVV stemmen 🎉
Deze denker niet serieus nemen
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_169476382
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:57 schreef Old_Pal het volgende:
DENK manifesteert zich steeds meer als een staatsondermijnende organisatie.
Ik vind juist dat Tunahan Kuzu met zijn uitlatingen van vandaag overkomt als een waar staatsman.

Een Turks staatsman, welteverstaan :X
- DJ11 @ RADIO 49 / WEBSITE / TOPIC
pi_169476520
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:13 schreef Zelfscanner het volgende:
Gewoon PVV stemmen 🎉
Jup, het is 2017. De lange termijn doet er niet meer toe, als er maar wat boze onbenullen in de kamer zitten onder de PVV vlag. Nederland staat er momenteel lekker voor in de indexen, maar men gaat voor een lagere positie, net als Turkije.. prima.

quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:14 schreef MrRatio het volgende:
Kuzu is zelf iemand die graag escaleert.
Geweld tegen burgers onacceptabel? Dat hoorde ik niet als het om Koerden gaat, of om betogers op het Taksimplein, of om de schuldig verklaarde Gulen-aanhangers.
Het lijkt me dat een onafhankelijke commissie nog maar eens moet kijken naar de banden tussen Denk en het huidige Turkse regime.
  maandag 13 maart 2017 @ 01:56:46 #131
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_169476578
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:08 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

^O^
Ach ja, leuk maar ja... ik bedoel, je bereikt er ook niets mee. Alsof dit ergens toe leidt.
  maandag 13 maart 2017 @ 01:57:46 #132
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_169476585
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:13 schreef Zelfscanner het volgende:
Gewoon PVV stemmen 🎉
Deze denker niet serieus nemen
Ik ga Nieuwe Wegen stemmen, denk ik. Lijst 15, net als LPF trouwens in 2002. (Dacht ik).
pi_169476713
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ga Nieuwe Wegen stemmen, denk ik. Lijst 15, net als LPF trouwens in 2002. (Dacht ik).
_O_
  maandag 13 maart 2017 @ 02:32:34 #134
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_169476717
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2017 02:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

_O_
Zijn er veel hoor, merk ik.
pi_169476780
quote:
12s.gif Op maandag 13 maart 2017 02:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn er veel hoor, merk ik.
Ik ken er ook een paar. Misschien zitten de peilingen er wel naast en rolt er woensdag toch een zeteltje uit de koker.
  maandag 13 maart 2017 @ 02:56:23 #136
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_169476786
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 02:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ken er ook een paar. Misschien zitten de peilingen er wel naast en rolt er woensdag toch een zeteltje uit de koker.
Hoop het iig.
  maandag 13 maart 2017 @ 04:39:11 #137
418547 Old_Pal
Bijna bejaard
pi_169476900
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind juist dat Tunahan Kuzu met zijn uitlatingen van vandaag overkomt als een waar staatsman.

:)

Ik vind trouwens dat Nederland en Europa groot gevaar lopen met die vele Erdogan-Turken die hier wonen. EÚn bevel uit Ankara en de steden staan hier in brand.

Als de relatie tussen Turkije en Europa escaleert dienen deze Erdogan-Turken onmiddellijk in detentiekampen te worden opgesloten zoals de Amerikanen ook met de Japanners deden na de aanval op Pearl Harbour.
Vroeger toen alles beter was, was alles slechter
pi_169477085
Die Kuzu toch:

http://nos.nl/artikel/216(...)-ons-onder-druk.html

De partij Denk zet moskeebesturen onder druk om hun achterban aan te sporen op Denk te stemmen. Dat zegt de Raad van Marokkaanse MoskeeŰn in Nederland (RMMN). Die heeft naar eigen zeggen van verschillende moskeebestuurders dergelijke signalen ontvangen.

Door de "agressieve stijl van campagnevoeren" zouden sommige moslims er niet voor uit durven komen dat ze kritiek op Denk hebben of liever op een andere partij stemmen. Volgens de raad werkt Denk polariserend door kiezers continu aan te spreken op hun geloof of etnische afkomst.

Volgens woordvoerder Sa´d Bouharrou moet iedereen woensdag in alle vrijheid kunnen kiezen. Hij noemt het verder kwalijk dat Denk geen afstand neemt van omstreden imams en op Facebook nep-accounts gebruikt om andere politici zwart te maken. "Wij roepen Denk op haar toon te wijzigen, want de onderwerpen die deze partij aankaart verdienen alle aandacht."
Islamitische meetlat

Om kiezers te helpen, heeft de RMMN een 'islamitische meetlat' opgesteld, waarin politieke partijen worden beoordeeld op drie thema's die de raad belangrijk vindt: de aanpak van discriminatie en moslimhaat, de bescherming van de vrijheid van godsdienst en het verbindend vermogen.

D66, GroenLinks en Artikel1 scoren daarin de maximale zes punten. De PVV en de SGP eindigen als laatsten met nul punten. Denk zit met vier punten in de middenmoot. Die partij scoort goed op de eerste twee criteria, maar mist volgens de RMMN verbindend vermogen.
  maandag 13 maart 2017 @ 07:55:01 #139
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169477186
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 07:25 schreef wolkentoetje het volgende:
Die Kuzu toch:

http://nos.nl/artikel/216(...)-ons-onder-druk.html

De partij Denk zet moskeebesturen onder druk om hun achterban aan te sporen op Denk te stemmen. Dat zegt de Raad van Marokkaanse MoskeeŰn in Nederland (RMMN). Die heeft naar eigen zeggen van verschillende moskeebestuurders dergelijke signalen ontvangen.

Door de "agressieve stijl van campagnevoeren" zouden sommige moslims er niet voor uit durven komen dat ze kritiek op Denk hebben of liever op een andere partij stemmen. Volgens de raad werkt Denk polariserend door kiezers continu aan te spreken op hun geloof of etnische afkomst.

Volgens woordvoerder Sa´d Bouharrou moet iedereen woensdag in alle vrijheid kunnen kiezen. Hij noemt het verder kwalijk dat Denk geen afstand neemt van omstreden imams en op Facebook nep-accounts gebruikt om andere politici zwart te maken. "Wij roepen Denk op haar toon te wijzigen, want de onderwerpen die deze partij aankaart verdienen alle aandacht."
Islamitische meetlat

Om kiezers te helpen, heeft de RMMN een 'islamitische meetlat' opgesteld, waarin politieke partijen worden beoordeeld op drie thema's die de raad belangrijk vindt: de aanpak van discriminatie en moslimhaat, de bescherming van de vrijheid van godsdienst en het verbindend vermogen.

D66, GroenLinks en Artikel1 scoren daarin de maximale zes punten. De PVV en de SGP eindigen als laatsten met nul punten. Denk zit met vier punten in de middenmoot. Die partij scoort goed op de eerste twee criteria, maar mist volgens de RMMN verbindend vermogen.
Ligt compleet in de lijn der verwachting dit.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169477192
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 07:55 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ligt compleet in de lijn der verwachting dit.
Nou ja Pechtold en Klaver kunnen opgelucht ademhalen want ze scoren als beste langs de islamitische meetlat van RMMN.. :')
  maandag 13 maart 2017 @ 07:58:27 #141
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169477196
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet nee. Een bijeenkomst zoals men hier wilde houden, is al eerder gehouden in allerlei landen (Frankrijk, Oostenrij, Duitsland). Alleen Nederland hapte op de provocaties. Als die minister gewoon ergens een verhaaltje had kunnen houden was iedereen het nu alweer vergeten.
Lieg je nu opzettelijk of ben je gewoon bijzonder slecht ge´nformeerd? De bijeenkomsten in Oostenrijk zijn niet doorgegaan (http://www.nu.nl/buitenla(...)-politici-weren.html), Duitsland heeft hem een kleine besloten bijeenkomst op het consulaat gegeven, grote openbare manifestaties gingen niet door, dit wilde Nederland in de eerste instantie ook doen maar toen begonnen ze al over sancties. Dan ben je als gesprekspartner natuurlijk wel klaar.
  maandag 13 maart 2017 @ 08:05:17 #142
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169477221
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2017 07:58 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Lieg je nu opzettelijk of ben je gewoon bijzonder slecht ge´nformeerd? De bijeenkomsten in Oostenrijk zijn niet doorgegaan (http://www.nu.nl/buitenla(...)-politici-weren.html), Duitsland heeft hem een kleine besloten bijeenkomst op het consulaat gegeven, grote openbare manifestaties gingen niet door, dit wilde Nederland in de eerste instantie ook doen maar toen begonnen ze al over sancties. Dan ben je als gesprekspartner natuurlijk wel klaar.
Dit, ja. Dus al die mensen die blijven roepen dat Duitsland het wel goed gedaan heeft: Nederland probeerde exact hetzelfde te doen als Duitsland maar dat werd door Turkije niet geaccepteerd.

Turkije heeft hier bewust op escalatie aangestuurd.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 13 maart 2017 @ 09:00:23 #143
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169477522
Kuzu is de buikspreekpop van Erdogan, niet verrassend dit.
pi_169477548
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

DENK is gewoon opgericht door de lange arm van Erdogan om zodoende politieke invloed in Nederland te kunnen uit oefenen.

Ik ben ervan overtuigt dat deze hele rel bewust is georkestreerd door de Turkse regering zodat de Turken zich hier in de slachtofferrol kunnen wanen en daardoor op 15 maart hier op DENK gaan stemmen en op 16 april met het Turkse referendum vˇˇr meer machtsuitbreiding van Erdogan.

Zo slaat Erdogan twee vliegen in een klap. Sluw, maar slim.
pi_169478417
quote:

[..]

Nog nooit iets over gelezen. Ik stem Wilders, gewoon, omdat het kan en omdat Nederlandse politiek me niets boeit.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_169478656
DENK nou eens na :)
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  maandag 13 maart 2017 @ 10:53:23 #147
6280 k_man
pedante eikel
pi_169478915
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:17 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Nog nooit iets over gelezen. Ik stem Wilders, gewoon, omdat het kan en omdat Nederlandse politiek me niets boeit.
Waarom stem je dan Řberhaupt, als politiek je toch niks interesseert?
I got the style but not the grace - I got the clothes but not the face
foto's
pi_169479633
Fuck Kutzu.
  maandag 13 maart 2017 @ 11:58:06 #149
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_169479972
quote:

[..]

Dat is geloof ik wel de enige partij die zich gaat inzetten voor het kromme zorgstelsel/asielbeleid wat we nu hebben. Naast 50 plus kwam deze er bij mij ook hoog uit op de stemwijzer.

Hmm, goed programma.
pi_169480542
uiteraard heet rutte dit laten escaleren omdat er verkiezingen aankomen. hij kon toch niks anders, wilders had dan de verkiezingen volledig gekaapt met een tirade tegen turkije.

en turkije hoopte hier ook op, vandaar de harde toon die ze gelijk tegen ons aansloegen.

rutte blij, erdogan blij, na woensdag gaan ze weer normaal doen.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')