abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 12 maart 2017 @ 11:41:43 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_169456353
DEN HAAG - Deze escalatie is ongekend en helpt niemand behalve premier Mark Rutte die omwille van de verkiezingen kiezers van Geert Wilders probeert af te snoepen. Dat zegt Denk-leider Tunahan Kuzu op twitter.



Hij doelt op de situatie die zaterdag ontstond nadat het Nederlandse kabinet had besloten de landingsrechten van het vliegtuig van de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlüt Çavusoglu in te trekken. Later op de dag werd de Turkse minister Fatma Betül Sayan Kaya (Familiezaken) de toegang geweigerd tot het Turkse consulaat in Rotterdam.

,,Ik roep @MinPres op om eens de-escalerend op te treden en roep burgemeester Aboutaleb op om geen geweld te gebruiken tegen burgers'', zegt Kuzu ook nog.

http://www.telegraaf.nl/b(...)atie_ongekend__.html

Geen geweld gebruiken tegen burgers. :D :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169456368
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:41 schreef tong80 het volgende:
helpt niemand behalve premier Mark Rutte die omwille van de verkiezingen kiezers van Geert Wilders probeert af te snoepen
En zo is het maar net.
  zondag 12 maart 2017 @ 11:51:04 #3
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169456511
Wat fijn dat we stem van Ankara straks rechtstreeks kunnen horen in het parlement in Den Haag.

Ook fijn dat Kuzu's idool Erdogan ons land, dat zo heeft geleden onder nazi-bezetting, vergelijkt met nazi's. Maar dat zijn de emoties he, daar heeft Kuzu wel begrip voor. En ook fijn dat het 'Allahu Akbar' gekrijs, van vele duizenden, urenlang kon doorgaan. Dergelijke betrokkenheid van burgers met de publieke zaak ziet Kuzu ook graag.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169456581
Zwak om pas na de rellen te reageren.

Maar wel lafhartig de voorafgaande dag de telefoon naast de haak neerleggen.

Kuzu's belangen liggen niet in Nederland.

Kuzu's belangen liggen in de lange arm van Erdogan.

Schaf nu eens dat dubbele paspoort af.

Daarom PVV.
pi_169456611
Uiteindelijk waren het maar 1000 turken op de been, dat is dus een ienimiene minderheid! Denk kan wel opstappen.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_169456636
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:41 schreef tong80 het volgende:

,,Ik roep @MinPres op om eens de-escalerend op te treden en roep burgemeester Aboutaleb op om geen geweld te gebruiken tegen burgers'', zegt Kuzu ook nog.

http://www.telegraaf.nl/b(...)atie_ongekend__.html

Geen geweld gebruiken tegen burgers. :D :{

:P
roept hij burgers ook op om geen geweld te gebruiken tegen overheidsdienaren?
pi_169456693
Ik denk dat Kuzu wat te vroeg piekt.
  User die overal opduikt 2022 zondag 12 maart 2017 @ 12:03:39 #8
186611 Haags
pi_169456741
Walgelijke vent :r
Zonder wrijving geen glans
pi_169456774
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:54 schreef Elzies het volgende:
Zwak om pas na de rellen te reageren.

Maar wel lafhartig de voorafgaande dag de telefoon naast de haak neerleggen.

Kuzu's belangen liggen niet in Nederland.

Kuzu's belangen liggen in de lange arm van Erdogan.

Schaf nu eens dat dubbele paspoort af.

Daarom PVV.
Goede argumenten wel, goed onderbouwd ook. typisch PVV gedrag.

Mocht de PVV ooit de grootste worden dan kan ik je vertellen dat 9 van de 10 punten die op dat kladje van Geert staan, niet gaan gebeuren zonder grondwetwijziging, en die gaat er never nooit niet komen. Dus je kan als een dom schaap achter die haarbal aan lopen en luisteren naar zijn geschreeuw zonder wol of nadenken hoe we het wel beter kunnen regelen.
  zondag 12 maart 2017 @ 12:06:24 #10
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169456790
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

roept hij burgers ook op om geen geweld te gebruiken tegen overheidsdienaren?
Uiteraard. Deze Turkse jongeman links wil de gevallen agent alleen helpen met weer op te staan.

pi_169456824
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:06 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Uiteraard. Deze jongen links wil de gevallen agent alleen helpen met weer op te staan.

[ afbeelding ]
Je kan wachten op klachten. Deze man staat er wel mooi op trouwens.
pi_169456874
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:41 schreef tong80 het volgende:
DEN HAAG - Deze escalatie is ongekend en helpt niemand behalve premier Mark Rutte die omwille van de verkiezingen kiezers van Geert Wilders probeert af te snoepen. Dat zegt Denk-leider Tunahan Kuzu op twitter.

[ afbeelding ]

Hij doelt op de situatie die zaterdag ontstond nadat het Nederlandse kabinet had besloten de landingsrechten van het vliegtuig van de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlüt Çavusoglu in te trekken. Later op de dag werd de Turkse minister Fatma Betül Sayan Kaya (Familiezaken) de toegang geweigerd tot het Turkse consulaat in Rotterdam.

,,Ik roep @MinPres op om eens de-escalerend op te treden en roep burgemeester Aboutaleb op om geen geweld te gebruiken tegen burgers'', zegt Kuzu ook nog.

http://www.telegraaf.nl/b(...)atie_ongekend__.html

Geen geweld gebruiken tegen burgers. :D :{

:P
Dit laat maar weer zien wat voor on-Nederlandse partij dit is.

Islamitisch, Turks-Nederlands en Pro-Erdogan...

En dan oproepen om geen geweld te gebruiken tegen burgers, terwijl ze de openbare orde verstoren en vernielingen hebben aangericht.

Ik denk dat dit Denk ook nog wel wat stemmen gaat opleveren.
pi_169456901
DENK zit in een spagaat. Kritiek leveren op het gedrag van Turkije zou betekenen dat ze hun eigen achterban (Turken in Nederland) tegen zich krijgen. Dat zou funest zijn voor de verkiezingsuitslag komende woensdag.

Maar al te veel kritiek op Nederland zou DENK ontmaskeren als de Nederland-hatende moslimpartij die ze werkelijk zijn.

Dus probeert Kuzu het met wat wijze woorden over de-escaleren en vermijden van geweld. Zijn analyse over Rutte die kiezers van Wilders wil afsnoepen, is uiteraard krankzinnig. Nederland heeft er niet om gevraagd dat Turkije hier komt stoken in het weekend voor de verkiezingen.
  zondag 12 maart 2017 @ 12:13:49 #14
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169456909
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:06 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Uiteraard. Deze Turkse jongeman links wil de gevallen agent alleen helpen met weer op te staan.

[ afbeelding ]
Respect dat onze politie niet met scherp schiet op dit soort figuren maar toch de orde houdt.
  zondag 12 maart 2017 @ 12:14:50 #15
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169456932
DENK belicht het ook mooi vanuit turkse kant. Geen twijfel over waar de loyaliteit ligt; de dampende schoot van erdogan.
pi_169456958
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:14 schreef ChrisCarter het volgende:
DENK belicht het ook mooi vanuit turkse kant. Geen twijfel over waar de loyaliteit ligt; de dampende schoot van erdogan.
Ik vind het echt problematische vormen aannemen. Deze nationalistische groeperingen zullen ons straks nog duur komen te staan. Leuk zo'n multiculturele samenleving, maar wanneer houden die idealisten zich eens bezig met dit soort problemen.
  zondag 12 maart 2017 @ 12:18:30 #17
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169456982
Ja, een balkanisering van ons Nederland dreigt wel.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 12 maart 2017 @ 12:19:25 #18
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169456997
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:16 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik vind het echt problematische vormen aannemen. Deze nationalistische groeperingen zullen ons straks nog duur komen te staan. Leuk zo'n multiculturele samenleving, maar wanneer houden die idealisten zich eens bezig met dit soort problemen.
Art1kel is van hetzelfde laken een pak.

Zat ze gisteravond stamelend en stotterend op de radio te vertellen dat er weinig mensen zijn in de 1e en 2e kamer die "op haar lijken". Waarop de presentator terecht reageert met: maar niemand die daar zit lijkt op elkaar toch?

Die zieke focus op afkomst of kleur komt bij hen vandaan. Man al ben je paars of groen wat kan mij dat schelen.
pi_169457011
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
DENK zit in een spagaat. Kritiek leveren op het gedrag van Turkije zou betekenen dat ze hun eigen achterban (Turken in Nederland) tegen zich krijgen. Dat zou funest zijn voor de verkiezingsuitslag komende woensdag.

Maar al te veel kritiek op Nederland zou DENK ontmaskeren als de Nederland-hatende moslimpartij die ze werkelijk zijn.

Dus probeert Kuzu het met wat wijze woorden over de-escaleren en vermijden van geweld. Zijn analyse over Rutte die kiezers van Wilders wil afsnoepen, is uiteraard krankzinnig. Nederland heeft er niet om gevraagd dat Turkije hier komt stoken in het weekend voor de verkiezingen.
En ook nog als mosterd na de maaltijd. Er was geen echte escalatie.
pi_169457054
quote:
''Zij weten niet wat politiek en internationale diplomatie inhouden.''

''Wat zijn zij angstig en lafhartig.''

''Ze zijn een overblijfsel van het nazisme, zij zijn fascisten. Zo moet je dat zien''
Dit zei Erdogan gisteren over Nederland. Dit is toch compleet de omgekeerde wereld. Heel de Europese Unie zou nu als 1 unie achter Nederland moeten staan en Turkije hierover hard aanspreken.
pi_169457115
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En ook nog als mosterd na de maaltijd. Er was geen echte escalatie.
Ik weet dat je dit graag vanuit je natuur downplayed, maar stenen gooien naar de politie, rellen en winkels/auto's vernielen vallen nu ook weer niet onder "vreedzaam" protest wat de NOS gisteren 400x moest herhalen tussen de stenengooiende Turken door.
  zondag 12 maart 2017 @ 12:27:21 #22
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169457132
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:22 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dit zei Erdogan gisteren over Nederland. Dit is toch compleet de omgekeerde wereld. Heel de Europese Unie zou nu als 1 unie achter Nederland moeten staan en Turkije hierover hard aanspreken.
De bange schijterds durven dat niet vanwege de vluchtelingen"deal"
  Trouwste user 2022 zondag 12 maart 2017 @ 12:34:59 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_169457281
Er is het nodige te doen om het twitteraccount van Tunahan Kuzu. Gisteravond tweette de DENK-leider drie keer over de Turkse demonstraties in Rotterdam en alle keren werden zijn berichten massaal gedeeld door nepaccounts.

‘Contact gehad met Aboutaleb en geprobeerd bij Rutte om mijn bijdrage te leveren om te deëscalaren. Nog steeds toe bereid.’, tikt Kuzu. Het bericht wordt ruim drieduizend keer gedeeld. Hetzelfde geldt voor zijn andere twee tweets.

Volgens data-analist Thomas Boeschoten is dat een opmerkelijk hoog aantal. Meer dan drieduizend ‘retweets’ is ongebruikelijk. Nog opvallender: wanneer gekeken wordt naar wie deze berichten hebben gedeeld, komen er hoofdzakelijk nepaccounts omhoog. Daarnaast zou ook het aantal reacties dat Kuzu op zijn berichten krijgt niet in verhouding staan met het aantal ‘retweets’ en reacties.

Het is niet de eerste keer dat Kuzu in opspraak komt vanwege nepaccounts. Eerder werd al bekend dat een 'aantal jongeren' achter nepprofielen op social media van DENK zat om tegenstanders aan te vallen en reclame te maken voor de eigen partij. Destijds liet hij weten dat de jongeren erop zijn aangesproken en het niet meer zou gebeuren.

http://www.ad.nl/binnenla(...)epaccounts~a4575e3c/

:{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169457327
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik weet dat je dit graag vanuit je natuur downplayed, maar stenen gooien naar de politie, rellen en winkels/auto's vernielen vallen nu ook weer niet onder "vreedzaam" protest wat de NOS gisteren 400x moest herhalen tussen de stenengooiende Turken door.
Dat is waar. Ik zie het eerder als het positief inzien dan. Het had makkelijk werkelijk heel fout kunnen gaan. Veel mensen hier wilden dat ook duidelijk gisteren. Het viel mee. Dat maakt het gevaar niet minder.
  zondag 12 maart 2017 @ 12:37:53 #25
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169457328
Kuzu _O_ , heb hem altijd al een verstandige man gevonden.
pi_169457341
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:34 schreef tong80 het volgende:
Er is het nodige te doen om het twitteraccount van Tunahan Kuzu. Gisteravond tweette de DENK-leider drie keer over de Turkse demonstraties in Rotterdam en alle keren werden zijn berichten massaal gedeeld door nepaccounts.

‘Contact gehad met Aboutaleb en geprobeerd bij Rutte om mijn bijdrage te leveren om te deëscalaren. Nog steeds toe bereid.’, tikt Kuzu. Het bericht wordt ruim drieduizend keer gedeeld. Hetzelfde geldt voor zijn andere twee tweets.

Volgens data-analist Thomas Boeschoten is dat een opmerkelijk hoog aantal. Meer dan drieduizend ‘retweets’ is ongebruikelijk. Nog opvallender: wanneer gekeken wordt naar wie deze berichten hebben gedeeld, komen er hoofdzakelijk nepaccounts omhoog. Daarnaast zou ook het aantal reacties dat Kuzu op zijn berichten krijgt niet in verhouding staan met het aantal ‘retweets’ en reacties.

Het is niet de eerste keer dat Kuzu in opspraak komt vanwege nepaccounts. Eerder werd al bekend dat een 'aantal jongeren' achter nepprofielen op social media van DENK zat om tegenstanders aan te vallen en reclame te maken voor de eigen partij. Destijds liet hij weten dat de jongeren erop zijn aangesproken en het niet meer zou gebeuren.

http://www.ad.nl/binnenla(...)epaccounts~a4575e3c/

:{

:P
De vraag is dan hoe belangrijk retweets zijn.......
pi_169457488
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
DENK zit in een spagaat. Kritiek leveren op het gedrag van Turkije zou betekenen dat ze hun eigen achterban (Turken in Nederland) tegen zich krijgen. Dat zou funest zijn voor de verkiezingsuitslag komende woensdag.

Maar al te veel kritiek op Nederland zou DENK ontmaskeren als de Nederland-hatende moslimpartij die ze werkelijk zijn.

Dus probeert Kuzu het met wat wijze woorden over de-escaleren en vermijden van geweld. Zijn analyse over Rutte die kiezers van Wilders wil afsnoepen, is uiteraard krankzinnig. Nederland heeft er niet om gevraagd dat Turkije hier komt stoken in het weekend voor de verkiezingen.
Ik denk niet dat DENK in een spagaat zit, DENK behartigt de belangen van de allochtonen waaronder de Turkse Nederlanders. Zij zullen er geen geheim van maken, dat ze het uitzetten van een Turkse minister (zoals de Turken dat zien) niet zullen accepteren. Het gaat DENK om hun achterban, dat is pro Turkije en anti Nederland. En veel allochtonen die gematigd waren zullen waarschijnlijk zich nu niet meer gehoord voelen door het Nederlands rijk.

Dus ik ga er van uit dat DENK de laatste drie dagen alleen maar gaat profiteren van deze escalatie.
  zondag 12 maart 2017 @ 12:49:27 #28
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169457591
Dit is toch wel een dieptepunt van onze democratie. Rutte die op zo'n grove wijze misbruik maakt van zijn macht voor persoonlijk gewin, om de verkiezingen te winnen. Sinds Willem III hebben we zoiets niet meegemaakt.
pi_169457610
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De vraag is dan hoe belangrijk retweets zijn.......
Ik zou wel eens een reactie willen zien van DENK op de opmerking van Kaya dat ze onmenselijk is behandeld.
pi_169457641
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik zou wel eens een reactie willen zien van DENK op de opmerking van Kaya dat ze onmenselijk is behandeld.
Daar reageert men niet op. Daar is DENK goed in. Maar begrijp jij het belang van retweeten?
pi_169457671
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar reageert men niet op. Daar is DENK goed in. Maar begrijp jij het belang van retweeten?
Ik zit niet op twitter, wat mijn mening denk ik al aangeeft.
Vermoed dat ze zich groter willen voordoen dan ze zijn.
  zondag 12 maart 2017 @ 12:57:29 #32
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169457780
Ook met 3 of 4 zetels gaat DENK niks bereiken. Er is namelijk niemand die ze serieus neemt of met ze wil samenwerken. Net als Wilders komen Kuzu en co niet verder dan wat tweets en slecht gemonteerde filmpjes en fotoshops het internet op gooien. Ze bedienen zich daarbij van dubieuze technieken zoals fake-accounts, niet onderbouwde uitspraken (Kuzu over doktoren), hebben een partijprogramma met totaal onhaalbare punten en partijleden zoals Ozturk worden er aan alle kanten uitgeluld in een debat.

Verder zijn ze nu even hot omdat het afgelopen jaar het integratie- / immigratievraagstuk door de actualiteit flink speelde. Maar dat blijft niet zo. De komende 4 jaar zal dit clubje zichzelf dusdanig belachelijk maken dat ze langzaam weer in de vergetelheid raken.
pi_169457826
Tijd om mensne met dubbel paspoort en loyaliteit het land uit te zetten. Kuzu is er een van.

Willen we Nederlands Nederland en een toekomst zonder burgeroorlog dan moeten we met stevige maatregelen durven komen, waaronder grootschalige uitzettingen van "mensen met een migratieachtergrond".
pi_169457906
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:51 schreef Morendo het volgende:
Wat fijn dat we stem van Ankara straks rechtstreeks kunnen horen in het parlement in Den Haag.
Die van Israel hadden we al, we kunnen er wel een soort VN van maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169457969
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:05 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Goede argumenten wel, goed onderbouwd ook. typisch PVV gedrag.

Mocht de PVV ooit de grootste worden dan kan ik je vertellen dat 9 van de 10 punten die op dat kladje van Geert staan, niet gaan gebeuren zonder grondwetwijziging, en die gaat er never nooit niet komen. Dus je kan als een dom schaap achter die haarbal aan lopen en luisteren naar zijn geschreeuw zonder wol of nadenken hoe we het wel beter kunnen regelen.
Net Buitenhof gekeken? Daar stond CDA-er Buma Wilders al naar de mond te praten door stoer te roepen dat de Turks-Nederlandse dubbele nationaliteit beter kan worden afgeschaft. Dat het zo niet langer kan.

Wat we zien is dat de argumenten en voorstellen van Wilders (die eerst krampachtig als racistisch werden verketterd) zich al in de praktijk aan het inhalen is. Immigratie is een tweede voorbeeld. De afbraak van de EU een derde.

Regeren of niet, de invloed van Wilders is al zoveel groter. Die beweging zal alleen maar gaan toenemen. Daarom schrijf ik ook dat een ondemocratisch gezamenlijk cordon sanitair jegens de PVV niet zal gaan werken.

Kijk, ik stem niet op nalopers met een zwakke ruggengraat zoals Mark Rutte. Ik stem op degene die het eerlijke verhaal vertellen en daarvoor de oplossingen geeft, hoe conventioneel dat ook bij anderen mag overkomen.

Leef niet in het verleden. Maak jezelf niet de gevangene van de eigen misplaatste idealen van ooit. Geloof niet in het terug stoppen van de geest in de fles, want dat gaat toch niet gebeuren. De beweging laat zich niet stoppen. Daarom PVV.
  zondag 12 maart 2017 @ 13:08:46 #36
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169458025
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:11 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dit laat maar weer zien wat voor on-Nederlandse partij dit is.

Islamitisch, Turks-Nederlands en Pro-Erdogan...

En dan oproepen om geen geweld te gebruiken tegen burgers, terwijl ze de openbare orde verstoren en vernielingen hebben aangericht.

Ik denk dat dit Denk ook nog wel wat stemmen gaat opleveren.
Wolven in de schaapskleding van 'democratie' en 'gelijkheid'.
denk had al eerder kant gekozen. En hard. Dit is eens te meer een bevestiging van waar zij voor staan. Geen Nederlandse kant in ieder geval.

Trap er niet in.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169458039
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

Net Buitenhof gekeken? Daar stond CDA-er Buma Wilders al naar de mond te praten door stoer te roepen dat de Turks-Nederlandse dubbele nationaliteit beter kan worden afgeschaft. Dat het zo niet langer kan.
Politiek is altijd rond de verkiezingen zo, is nooit anders geweest, ik verbaas me hier in ieder geval niet over.

Kijk, ik stem niet op nalopers met een zwakke ruggengraat zoals Mark Rutte. Ik stem op degene die het eerlijke verhaal vertellen en daarvoor de oplossingen geeft, hoe conventioneel dat ook bij anderen mag overkomen.
[/quote]

Bekijk dit maar even:

Als je voorbij de linkse satire kijkt blijft de eind vraag nog steeds onbeantwoord: hoe dan? Geert komt niet met oplossingen, hij loopt alleen te schoppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 13:10:58 ]
  zondag 12 maart 2017 @ 13:11:21 #38
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169458083
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Tijd om mensne met dubbel paspoort en loyaliteit het land uit te zetten. Kuzu is er een van.

Willen we Nederlands Nederland en een toekomst zonder burgeroorlog dan moeten we met stevige maatregelen durven komen, waaronder grootschalige uitzettingen van "mensen met een migratieachtergrond".
Als mensen zo extreem zijn dat ze dit doen, dan is het een 5de colonne.
Loyaliteit niet bij de NLse en zo laten opnaaien door een buitenlandse dictator? Wegwezen!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169458129
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
DENK zit in een spagaat. Kritiek leveren op het gedrag van Turkije zou betekenen dat ze hun eigen achterban (Turken in Nederland) tegen zich krijgen. Dat zou funest zijn voor de verkiezingsuitslag komende woensdag.

Maar al te veel kritiek op Nederland zou DENK ontmaskeren als de Nederland-hatende moslimpartij die ze werkelijk zijn.

Dus probeert Kuzu het met wat wijze woorden over de-escaleren en vermijden van geweld. Zijn analyse over Rutte die kiezers van Wilders wil afsnoepen, is uiteraard krankzinnig. Nederland heeft er niet om gevraagd dat Turkije hier komt stoken in het weekend voor de verkiezingen.
Krankzinnig? Denk je dat het kabinet ook zo ingegrepen had zonder verkiezingen voor de deur?
  zondag 12 maart 2017 @ 13:14:54 #40
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169458159
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:34 schreef tong80 het volgende:
Er is het nodige te doen om het twitteraccount van Tunahan Kuzu. Gisteravond tweette de DENK-leider drie keer over de Turkse demonstraties in Rotterdam en alle keren werden zijn berichten massaal gedeeld door nepaccounts.

‘Contact gehad met Aboutaleb en geprobeerd bij Rutte om mijn bijdrage te leveren om te deëscalaren. Nog steeds toe bereid.’, tikt Kuzu. Het bericht wordt ruim drieduizend keer gedeeld. Hetzelfde geldt voor zijn andere twee tweets.

Volgens data-analist Thomas Boeschoten is dat een opmerkelijk hoog aantal. Meer dan drieduizend ‘retweets’ is ongebruikelijk. Nog opvallender: wanneer gekeken wordt naar wie deze berichten hebben gedeeld, komen er hoofdzakelijk nepaccounts omhoog. Daarnaast zou ook het aantal reacties dat Kuzu op zijn berichten krijgt niet in verhouding staan met het aantal ‘retweets’ en reacties.

Het is niet de eerste keer dat Kuzu in opspraak komt vanwege nepaccounts. Eerder werd al bekend dat een 'aantal jongeren' achter nepprofielen op social media van DENK zat om tegenstanders aan te vallen en reclame te maken voor de eigen partij. Destijds liet hij weten dat de jongeren erop zijn aangesproken en het niet meer zou gebeuren.

http://www.ad.nl/binnenla(...)epaccounts~a4575e3c/

:{

:P
Leugenachtig, achterbaks, eng en smerig mannetje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169458171
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Krankzinnig? Denk je dat het kabinet ook zo ingegrepen had zonder verkiezingen voor de deur?
Ja. Dit staat los van campagnes. Nogmaals: de burgemeester is een PVDA man en moslim.
pi_169458177
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Krankzinnig? Denk je dat het kabinet ook zo ingegrepen had zonder verkiezingen voor de deur?
Ja dat denk ik wel, je maakt je als regering volkomen ongeloofwaardig door mensen niet welkom te vinden maar daarna wel toegang te geven. Waarschijnlijk hadden ze niet moeilijk gedaan over die toespraken maar vanaf het moment dat ze daar een stokje voor staken hadden ze geen keus meer en lag het initiatief bij de Turken.
pi_169458189
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Krankzinnig? Denk je dat het kabinet ook zo ingegrepen had zonder verkiezingen voor de deur?
Ik denk dat de hele situatie misschien niet zo was ontstaan als hier geen verkiezingen waren. Maar uitgerekend in het weekend voor de verkiezingen - dwars door onze campagne heen - komen de Turken hierheen. Terecht dat daar een stokje voor is gestoken.
pi_169458222
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Dit staat los van campagnes. Nogmaals: de burgemeester is een PVDA man en moslim.
PvdA'ers en moslims willen geen zetels scoren?
  zondag 12 maart 2017 @ 13:18:11 #45
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169458234
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Dit staat los van campagnes. Nogmaals: de burgemeester is een PVDA man en moslim.
En wederom heeft Aboutaleb zich een zeer competent bestuurder getoond hierin.
pi_169458250
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik denk dat de hele situatie misschien niet zo was ontstaan als hier geen verkiezingen waren. Maar uitgerekend in het weekend voor de verkiezingen - dwars door onze campagne heen - komen de Turken hierheen. Terecht dat daar een stokje voor is gestoken.
De grap is dat het in Turkije ook verkiezingstijd is, Erdogan wil met een referendum nog meer macht naar zich toe trekken.

Door de aandacht te verleggen naar de racistische/fascistische Europeanen hoopt hij te scoren.

En het werkt.
  zondag 12 maart 2017 @ 13:19:09 #47
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_169458256
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Krankzinnig? Denk je dat het kabinet ook zo ingegrepen had zonder verkiezingen voor de deur?
Het os toch Aboutaleb die een APV'tje zet
:')
  zondag 12 maart 2017 @ 13:19:45 #48
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169458274
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:16 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik denk dat de hele situatie misschien niet zo was ontstaan als hier geen verkiezingen waren. Maar uitgerekend in het weekend voor de verkiezingen - dwars door onze campagne heen - komen de Turken hierheen. Terecht dat daar een stokje voor is gestoken.
Ook zonder campagne.

Je voert namelijk campagne voor je eigen politiek in een totaal ander land. Je hebt geen jurisdictie en werkt ook nog eens ecalerend op een al precair onderdeel: de turkse integratie die niet lekker loopt in de landen waar je die campagne wil voeren. 'onze burgers'? Houd op. Ze wonen, werken, leven en zijn geboren in dat buitenland. Het zijn niet 'jouw burgers'. En als dat wel zo is, neem je ze lekker mee terug.

Of zijn het nu opeens wel weer turken?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 maart 2017 @ 13:20:17 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169458280
Gelukkig is er geen partij in Nederland die ook maar denkt over samenwerken met dit clubje. Levert hooguit wat facepalm-momenten in de kamer op.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169458294
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:09 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Politiek is altijd rond de verkiezingen zo, is nooit anders geweest, ik verbaas me hier in ieder geval niet over.

Kijk, ik stem niet op nalopers met een zwakke ruggengraat zoals Mark Rutte. Ik stem op degene die het eerlijke verhaal vertellen en daarvoor de oplossingen geeft, hoe conventioneel dat ook bij anderen mag overkomen.
Bekijk dit maar even:

Als je voorbij de linkse satire kijkt blijft de eind vraag nog steeds onbeantwoord: hoe dan? Geert komt niet met oplossingen, hij loopt alleen te schoppen.
[/quote]


Ik heb die uitzending gezien en zijn hoe dan? verhaal aangehoord.

Lubach moet eerst eens goed onderzoek doen naar de oplossingen die al sinds 2004 in het partijprogramma van de PVV staan. Die moeite nam hij niet.

Kijk, alle politici komen met oplossingen waarvan je van tevoren weet dat ze daar nooit een meerderheid over zullen gaan halen. Veel aangereikte oplossingen van de PVV zijn deels al door de gevestigde partijen overgenomen. Gewoon een gegeven feit.

Een Jesse Klaver vormt daar momenteel geen uitzondering op. Het partijprogramma van GL zal bij een eventuele formatie met GL (wat ik niet verwacht) nog minder gaan opleveren dan een A-4 tje.

Dus ik zou een vergelijkbaar filmpje over Jesse Klaver kunnen maken met de kreet hoe dan Jesse?

Hier prik je zo doorheen. Als zijn Trump filmpje geen internet hit was geweest had vandaag de dag niemand van Lubach gehoord. Zijn show liep niet en dreigde in de vergetelheid te raken. Hoe dan? :)
pi_169458361
Kuzu maakt zich steeds belachelijker. Als hij echt wat wil betekenen voor zijn medelanders dan wijst hij ze op de gevaren van een JA bij dit referendum.
pi_169458415
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ook zonder campagne.

Je voert namelijk campagne voor je eigen politiek in een totaal ander land. Je hebt geen jurisdictie en werkt ook nog eens ecalerend op een al precair onderdeel: de turkse integratie die niet lekker loopt in de landen waar je die campagne wil voeren. 'onze burgers'? Houd op. Ze wonen, werken, leven en zijn geboren in dat buitenland. Het zijn niet 'jouw burgers'. En als dat wel zo is, neem je ze lekker mee terug.

Of zijn het nu opeens wel weer turken?
Het zijn Turken die in het verkeerde land wonen (niet te verwarren met Turkse Nederlanders).
pi_169458422
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:23 schreef Chadi het volgende:
Kuzu maakt zich steeds belachelijker. Als hij echt wat wil betekenen voor zijn medelanders dan wijst hij ze op de gevaren van een JA bij dit referendum.
Maar de partij financiering dan?
  zondag 12 maart 2017 @ 13:27:14 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169458439
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig is er geen partij in Nederland die ook maar denkt over samenwerken met dit clubje. Levert hooguit wat facepalm-momenten in de kamer op.
Daarom. Af en toe cabaret in de Kamer, zo nu en dan een hersenscheet van Kuzu op Twitter. Of een kinderachtig filmpje op Youtube.

Ik geef ze dit jaar nog, daarna zal het vuurtje DENK snel doven.
pi_169458447
Ik heb toch het idee dat het vrij onnodig op de spits gedreven is.

Het ging vooral om de inhoud; men vindt Erdogan en zijn kliek verwerpelijk en wil niet dat die boodschap hier verkondigd wordt. Een spreekverbod voor iemand waar je het niet mee eens bent - mij lijkt dat dat op gespannen voet staat met de vrijheid van meningsuiting.

De andere punten lijken er vooral bij bedacht om te voorkomen dat ze hier zou spreken. Zoals de openbare orde. Ik vraag me af wat er zou zijn gebeurd als die minister hier gewoon in een zaal een bijeenkomst had gehouden. Waren er dan rellen uitgebroken? Lijkt me niet zo waarschijnlijk. Wat dat betreft heeft het alleen maar contra-productief uitgepakt.

En waarom mocht de minister het consulaat niet in? Wat zou er allemaal mis kunnen gaan als ze daar naar binnen was gegaan? Vond het een vreemde maatregel.

Er zijn ook tienduizenden Nederlanders in het buitenland, die hier stemrecht hebben. Wat zou er gebeuren als Koenders een zaaltje Nederlanders in Sydney toe zou willen spreken en op deze manier behandeld zou worden?

Hoe verwerpelijk het huidige Turkse regime ook is, ik vond de opstelling van Nederland bijna net zo bizar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 13:30:15 ]
  zondag 12 maart 2017 @ 13:29:37 #56
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169458475
quote:
6s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:27 schreef k_man het volgende:
Ik heb toch het idee dat het vrij onnodig op de spits gedreven is.

Het ging vooral om de inhoud; men vindt Erdogan en zijn kliek verwerpelijk en wil niet dat die boodschap hier verkondigd wordt. Een spreekverbod voor iemand waar je het niet mee eens bent - mij lijkt dat dat op gespannen voet staat met de vrijheid van meningsuiting.

De andere punten lijken er vooral bij bedacht om te voorkomen dat ze hier zou spreken. Zoals de openbare orde. Ik vraag me af wat er zou zijn gebeurd als die minsiter hier gewoon in een zaal een bijeenkomst had gehouden. Waren er dan rellen uitgebroken? Lijkt me niet zo waarschijnlijk. Wat dat betreft heeft het alleen maar contra-productief uitgepakt.

En waarom mocht de minister het consulaat niet in? Wat zou er allemaal mis kunnen gaan als ze daar naar binnen was gegaan? Vond het een vreemde maatregel.

Er zijn ook tienduizenden Nederlanders in het buitenland, die hier stemrecht hebben. Wat zou er gebeuren als Koenders een zaaltje Nederlanders in Sydney toe zou willen spreken en op deze manier behandeld zou worden?

Hoe verwerpelijk het huidige Turkse regime ook is, ik vond de opstelling van Nederland bijna net zo bizar.
Als Turkije zich normaal had gedragen en niet meteen termen als 'nazi' en 'fascist' had gebruikt, weet ik bijna zeker dat ze gewoon in een zaaltje hadden mogen spreken.
  zondag 12 maart 2017 @ 13:30:22 #57
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169458495
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig is er geen partij in Nederland die ook maar denkt over samenwerken met dit clubje. Levert hooguit wat facepalm-momenten in de kamer op.
Leuk clubje om in de Commissie Stiekem te hebben.

Waarschijnlijk krijgt Kuzu rechtstreeks vanuit Ankara opdracht om bepaalde vragen te stellen/documenten te ontvreemden.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169458514
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:29 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als Turkije zich normaal had gedragen en niet meteen termen als 'nazi' en 'fascist' had gebruikt, weet ik bijna zeker dat ze gewoon in een zaaltje hadden mogen spreken.
Volgens mij begonnen ze daar pas mee nadat ze te horen hadden gekregen dat de minister niet welkom is.
pi_169458518
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:23 schreef Chadi het volgende:
Kuzu maakt zich steeds belachelijker. Als hij echt wat wil betekenen voor zijn medelanders dan wijst hij ze op de gevaren van een JA bij dit referendum.
  zondag 12 maart 2017 @ 13:36:16 #60
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169458631
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:31 schreef k_man het volgende:

[..]

Volgens mij begonnen ze daar pas mee nadat ze te horen hadden gekregen dat de minister niet welkom is.
Maakt dat hun taalgebruik gepast?
pi_169458663
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Maakt dat hun taalgebruik gepast?
Zei ik dat?

Volgens mij mis je het punt van mijn post.
pi_169458665
quote:
6s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:27 schreef k_man het volgende:
Ik heb toch het idee dat het vrij onnodig op de spits gedreven is.

Het ging vooral om de inhoud; men vindt Erdogan en zijn kliek verwerpelijk en wil niet dat die boodschap hier verkondigd wordt. Een spreekverbod voor iemand waar je het niet mee eens bent - mij lijkt dat dat op gespannen voet staat met de vrijheid van meningsuiting.

De andere punten lijken er vooral bij bedacht om te voorkomen dat ze hier zou spreken. Zoals de openbare orde. Ik vraag me af wat er zou zijn gebeurd als die minister hier gewoon in een zaal een bijeenkomst had gehouden. Waren er dan rellen uitgebroken? Lijkt me niet zo waarschijnlijk. Wat dat betreft heeft het alleen maar contra-productief uitgepakt.

En waarom mocht de minister het consulaat niet in? Wat zou er allemaal mis kunnen gaan als ze daar naar binnen was gegaan? Vond het een vreemde maatregel.

Er zijn ook tienduizenden Nederlanders in het buitenland, die hier stemrecht hebben. Wat zou er gebeuren als Koenders een zaaltje Nederlanders in Sydney toe zou willen spreken en op deze manier behandeld zou worden?

Hoe verwerpelijk het huidige Turkse regime ook is, ik vond de opstelling van Nederland bijna net zo bizar.
Het is op de spits gedreven vanwege de verkiezingen.

De lijn van dit kabinet is vier jaar lang sussend geweest, ik heb geen enkel voorbeeld van dit soort ingrijpen.

Aan de andere kant heeft Erdogan nu ook een referendum geplaatst staan, en het is voor hem gunstig om de aandacht te verleggen naar de 'fascistische/racistische' Europeanen.

Kortom, Erdogan is gaan provoceren, en Nederland is erop ingegaan.
pi_169458702
quote:
6s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:27 schreef k_man het volgende:
En waarom mocht de minister het consulaat niet in? Wat zou er allemaal mis kunnen gaan als ze daar naar binnen was gegaan? Vond het een vreemde maatregel.
Als je iemand weigert moet je het goed doen.

Laat je haar het consulaat in, kan ze een toespraak houden uit een raam of van een balkon.
pi_169458854
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wolven in de schaapskleding van 'democratie' en 'gelijkheid'.
denk had al eerder kant gekozen. En hard. Dit is eens te meer een bevestiging van waar zij voor staan. Geen Nederlandse kant in ieder geval.

Trap er niet in.
Je zou als Nederlandse partij sws altijd het Nederlands belang moeten dienen... Daar is Denk heel vaag over.
pi_169458883
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als je iemand weigert moet je het goed doen.

Laat je haar het consulaat in, kan ze een toespraak houden uit een raam of van een balkon.
Ja, ze had ook op straat kunnen gaan staan met een megafoon. Beetje ver gezocht hoor. :)
pi_169458933
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, ze had ook op straat kunnen gaan staan met een megafoon. Beetje ver gezocht hoor. :)
Dat is niet vergezocht.

Als je haar toelaat, kan ze spreken. Dus je moet of toestaan dat ze haar mensen toespreekt, of je moet haar weigeren.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 maart 2017 @ 13:50:12 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169459017
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:30 schreef Morendo het volgende:

[..]

Leuk clubje om in de Commissie Stiekem te hebben.

Waarschijnlijk krijgt Kuzu rechtstreeks vanuit Ankara opdracht om bepaalde vragen te stellen/documenten te ontvreemden.
Ze gaan nooit groot genoeg worden voor die commissie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169459054
'Denk', gekozen omdat het zo vaak voorkomt in het Nederlandse vocabulaire. Ik weet nog een betere, 'is' , of dubbel 'isis'.
  zondag 12 maart 2017 @ 13:59:57 #69
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169459252
Rutte heeft zich altijd een lafaard getoond. Nog nooit heb ik dat liegende onderkruipsel iets zien doen wat moed vergt. En dan zou hij nu opeens zonder enkele bijbedoeling door moedig optreden de wereld doen schokken? Ik geloof er geen reet van. :D
pi_169459290
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Rutte heeft zich altijd een lafaard getoond. Nog nooit heb ik dat liegende onderkruipsel iets zien doen wat moed vergt. En dan zou hij nu opeens zonder enkele bijbedoeling door moedig optreden de wereld doen schokken? Ik geloof er geen reet van. :D
Reken maar dat Rutte en Koenders getergd zijn tot het uiterste. Doel was bij voorbaat rellen en stemmen voor Denk. Oftewel inmenging en beinvloeden Nederlandse verkiezingen.
pi_169459342
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:06 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Uiteraard. Deze Turkse jongeman links wil de gevallen agent alleen helpen met weer op te staan.

[ afbeelding ]
Waarom wordt dat gespuis niet gewoon neergemaaid ?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:04:31 #72
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_169459364
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:01 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Reken maar dat Rutte en Koenders getergd zijn tot het uiterste. Doel was bij voorbaat rellen en stemmen voor Denk. Oftewel inmenging en beinvloeden Nederlandse verkiezingen.
We zullen zien wat er van "superheld" Rutte overblijft na de verkiezingen. Ik zou er niet teveel van verwachten.
pi_169459379
Je ziet het ook aan de manier hoe Kuzu opereert: eerst tijd niets zeggen en dan op het juiste moment erin komen.
Het is echt geen toeval dat dit 3 dagen voor de verkiezingen gebeurt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Loekie1 op 12-03-2017 14:15:24 ]
  zondag 12 maart 2017 @ 14:41:01 #74
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169460201
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:06 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Uiteraard. Deze Turkse jongeman links wil de gevallen agent alleen helpen met weer op te staan.

[ afbeelding ]
Ah het stereotype DENK-stemmer.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_169460378
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:05 schreef Loekie1 het volgende:
Je ziet het ook aan de manier hoe Kuzu opereert: eerst tijd niets zeggen en dan op het juiste moment erin komen.
Het is echt geen toeval dat dit 3 dagen voor de verkiezingen gebeurt.
Hij zegt ook nooit inhoudelijk iets over wat het land verder kan helpen. Daar gaat men ook niet over.
pi_169460413
Maar dat is het idee ook bij bepaalde moslims. "Het gaat over mij". En dat de hele tijd. Het lijkt mij vermoeiend.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:51:34 #77
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169460499
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:03 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom wordt dat gespuis niet gewoon neergemaaid ?
Wij zij geen USA, als dat op beeld komt dan worden de demonstraties alleen maar groter. Nu laat de politie zien dat ze zich niet tot hetzelfde niveau verlagen.
吴 曼 迪
pi_169460527
quote:
17s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:51 schreef megamandy het volgende:

[..]

Wij zij geen USA, als dat op beeld komt dan worden de demonstraties alleen maar groter. Nu laat de politie zien dat ze zich niet tot hetzelfde niveau verlagen.
Demonstreren heeft niks te maken met geweld.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 12 maart 2017 @ 14:54:51 #79
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169460592
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Demonstreren heeft niks te maken met geweld.
Dat zeg ik ook niet. Maar het is toch wel duidelijk dat als de media beelden verspreidt waar de politie iemand in elkaar slaat dat daar mensen tegen gaan demonstreren?
Wat die jongen hier doet is inderdaad geen demonstreren maar ruzie zoeken onder het mom van demonstreren maar helaas zien veel mensen dat niet waardoor ze hen willen "bijstaan" als de politie ook geweld zou gebruiken.
吴 曼 迪
pi_169460686
quote:
17s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:54 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Maar het is toch wel duidelijk dat als de media beelden verspreidt waar de politie iemand in elkaar slaat dat daar mensen tegen gaan demonstreren?
Wat die jongen hier doet is inderdaad geen demonstreren maar ruzie zoeken onder het mom van demonstreren maar helaas zien veel mensen dat niet waardoor ze hen willen "bijstaan" als de politie ook geweld zou gebruiken.
Ik denk alleen maar bepaald soort mensen en die kunnen we dan ook meteen neer knuppelen _O_ _O_ _O_
Pieter, Hendrik en Anita zullen er niet voor de straat opgaan als een paar van die kut relschoppers in elkaar gehoekt worden live op tv
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 12 maart 2017 @ 15:00:06 #81
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169460734
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik denk alleen maar bepaald soort mensen en die kunnen we dan ook meteen neer knuppelen _O_ _O_ _O_
Pieter, Hendrik en Anita zullen er niet voor de straat opgaan als een paar van die kut relschoppers in elkaar gehoekt worden live op tv
Nee waarschijnlijk hen niet. Maar al die solidaire mensen die gister ook tijdens een Woman March liepen te demonstreren in Amsterdam :')
Het zal dan voor meerdere mensen een principekwestie worden.
吴 曼 迪
pi_169460756
quote:
17s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:00 schreef megamandy het volgende:

[..]

Nee waarschijnlijk hen niet. Maar al die solidaire mensen die gister ook tijdens een Woman March liepen te demonstreren in Amsterdam :')
Het zal dan voor meerdere mensen een principekwestie worden.
Och dat volk :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_169460779
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:31 schreef k_man het volgende:

[..]

Volgens mij begonnen ze daar pas mee nadat ze te horen hadden gekregen dat de minister niet welkom is.
Nee daar begonnen ze mee nadat NL wel enkele eisen had hoe het een en ander eruit zou moeten komen te zien. Zodat het niet op de nacht van de coup ging lijken.

Verder vind ik campagne voeren in andere landen dubieus.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_169460883
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nee daar begonnen ze mee nadat NL wel enkele eisen had hoe het een en ander eruit zou moeten komen te zien. Zodat het niet op de nacht van de coup ging lijken.

Verder vind ik campagne voeren in andere landen dubieus.
Koenders zei vanochtend in Buitenhof dat er op zich best campagne gevoerd mag worden voor het Turkse referendum, maar niet door Turkse bewindsleiden.
pi_169461008
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:07 schreef k_man het volgende:

[..]

Koenders zei vanochtend in Buitenhof dat er op zich best campagne gevoerd mag worden voor het Turkse referendum, maar niet door Turkse bewindsleiden.
Die vrijheid is er natuurlijk. Voor iedereen. Hier.
pi_169461062
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die vrijheid is er natuurlijk. Voor iedereen. Hier.
Ik zie niet waarom het zoveel erger zou zijn als een minister een zaal komt toespreken dan wanneer een ander het doet. De openbare orde wordt er steeds bijgehaald, maar dat lijkt me meer de stok om mee te slaan dan de echte reden. In andere landen was men er ook niet blij me, maar heeft het uiteindelijk wel door kunnen gaan en ik heb niet gehoord dat het daar tot opstootjes o.i.d. heeft geleid.
pi_169461097
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik zie niet waarom het zoveel erger zou zijn als een minister een zaal komt toespreken dan wanneer een ander het doet. De openbare orde wordt er steeds bijgehaald, maar dat lijkt me meer de stok om mee te slaan dan de echte reden. In andere landen was men er ook niet blij me, maar heeft het uiteindelijk wel door kunnen gaan en ik heb niet gehoord dat het daar tot opstootjes o.i.d. heeft geleid.
Omdat het dan officieel wordt. Maar Turkije wil dit ook. Die verdeling. Het is een land waar alle vrijheid al jaren weg is en die nu hier gebruik wil maken van vrijheden. Dat kan niet.
  zondag 12 maart 2017 @ 15:27:58 #88
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_169461318
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:15 schreef k_man het volgende:
De openbare orde wordt er steeds bijgehaald, maar dat lijkt me meer de stok om mee te slaan dan de echte reden.
De Turken hebben een minister het land in gesmokkeld en Turken in Nederland opgeroepen massaal naar Rotterdam te gaan. Als dat geen bewuste bedreiging van de openbare orde is dan is niets het.

quote:
'Niet Nederland, maar Turkije schond recht' | NOS

De Turkse overheid schond een belangrijke regel in het internationaal recht door het bezoek van minister Kaya van Familiezaken aan Nederland door te zetten. Dat zegt Marieke de Hoon, universitair docent Volkenrecht aan de VU Amsterdam.

Volgens De Hoon zou Nederland het juridische argument kunnen aanvoeren dat Turkije zich bemoeide met interne Nederlandse aangelegenheden. Dat is een schending van het zogenoemde non-interventiebeginsel, dat inhoudt dat staten baas zijn in eigen land.

"Nederland heeft duidelijk gezegd: wij stellen voorwaarden omdat we vrezen voor de openbare orde en veiligheid. Als Turkije vervolgens een minister de grens overbrengt om een politieke speech te houden die die openbare orde in gevaar brengt, dan is dat mogelijk een schending van dat non-interventiebeginsel", zegt De Hoon.

Minister Koenders van Buitenlandse Zaken zei vanmiddag dat Nederland in zijn recht stond door Kaya de deur te wijzen. Dat vindt De Hoon ook. De manier waarop Kaya naar de grens is begeleid, is wat haar betreft proportioneel.

Zij zegt dat ook de status van Kaya meespeelt. "Het staatshoofd heeft immuniteit, maar een minister van Familiezaken hoeft echt niet persé naar Nederland te komen, laat staan om een pro-Erdogan-campagne te voeren."

"Pure provocatie", noemt diplomatiek deskundige Robert van de Roer de keuze van de Turkse minister om toch naar Rotterdam af te reizen, ondanks het Nederlandse verzoek dat niet te doen. Hij vindt het goed dat de regering voet bij stuk heeft gehouden en de Turkse minister Kaya heeft uitgezet.

"Nadat Turkije had gedreigd met politieke en economische sancties, kon Nederland eigenlijk niet anders dan zeggen: dit accepteren we niet", zegt Van de Roer. "Dit was het diplomatieke 'pleur op' van premier Rutte." Dat de protesten in Rotterdam kleinschalig zijn gebleven, is volgens hem het bewijs dat het kabinet dit op een juiste manier heeft aangepakt.

Oud-Europarlementariër, publicist en Turkije-kenner Joost Lagendijk is het daar niet mee eens. Als Nederland de Turkse minister gewoon had laten spreken op een campagnebijeenkomst, dan was de situatie nooit zo uit de hand gelopen, zei hij gisteravond in Nieuwsuur. Hij vindt dat de diplomatieke rel "absurde proporties" heeft aangenomen.

Volgens Lagendijk kan de reactie van het kabinet niet los worden gezien van de verkiezingen van volgende week. "Alle politieke partijen zijn bang dat Geert Wilders hier een slaatje uit slaat", zei hij. "Geen enkele politieke partij wil slap lijken tegenover de Turkse president Erdogan. Daardoor liggen we nu in de loopgraven."

De situatie was overigens ingewikkelder geweest als de minister van Familiezaken het Turkse consulaat wél was binnengekomen, zegt De Hoon. Dat komt doordat het consulaat in principe onschendbaar is: de Nederlandse overheid mag daar niet handhavend optreden.

De Hoon: "Nederland had die onschendbaarheid wel kunnen opheffen door aan te voeren dat de Turkse overheid het diplomatieke verdrag heeft geschonden door misleiding. Maar het zou de situatie aanzienlijk hebben bemoeilijkt."

Van de Roer verwacht dat de banden tussen Turkije en Nederland de komende weken verder op de proef worden gesteld. "Er komt waarschijnlijk nog meer uit de koker van Erdogan", zegt hij. "Dan is het van belang dat we rustig blijven en onze eigen normen en waarden hoog houden."

Bron: nos.nl


[ Bericht 72% gewijzigd door Papierversnipperaar op 12-03-2017 15:36:01 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_169461796
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De Turken hebben een minister het land in gesmokkeld en Turken in Nederland opgeroepen massaal naar Rotterdam te gaan. Als dat geen bewuste bedreiging van de openbare orde is dan is niets het.

[..]

Ach het is slechts het zoveelste voorbeeld van de enorme zelfhaat van veel Nederlanders. De regering maakte misschien aan het begin een foutje, maar daarna namen de Turken het over met geweld, dreigementen, scheldpartijen en bedrog. Toch voelen mensen zich nog geroepen om onze overheid af te zeiken ter verdediging van een tirannieke moordenaar. Ongelofelijk.
  zondag 12 maart 2017 @ 15:58:49 #90
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169462092
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik zie niet waarom het zoveel erger zou zijn als een minister een zaal komt toespreken dan wanneer een ander het doet. De openbare orde wordt er steeds bijgehaald, maar dat lijkt me meer de stok om mee te slaan dan de echte reden. In andere landen was men er ook niet blij me, maar heeft het uiteindelijk wel door kunnen gaan en ik heb niet gehoord dat het daar tot opstootjes o.i.d. heeft geleid.
Nou, gisteren heeft uitgewezen dat het terecht was.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 12 maart 2017 @ 16:32:15 #91
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169462934
Kuzu pakt het slim aan. Hij weet dat als hij zich er voor uit spreekt dat de aanhouding onterecht was, hij heel Nederland over zich heen krijgt. Als hij dat niet doet, verliest hij zijn achterban. Wat is dan nou niet handiger voor Kuzu om het op de verkiezingsretoriek van de andere partijen te houden. Heeft toch nog iets van zich laten horen.
  zondag 12 maart 2017 @ 16:38:51 #92
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_169463107
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze gaan nooit groot genoeg worden voor die commissie.
Helaas doet grootte van je fractie niet ter zake. :'(
pi_169463113
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik zie niet waarom het zoveel erger zou zijn als een minister een zaal komt toespreken dan wanneer een ander het doet. De openbare orde wordt er steeds bijgehaald, maar dat lijkt me meer de stok om mee te slaan dan de echte reden. In andere landen was men er ook niet blij me, maar heeft het uiteindelijk wel door kunnen gaan en ik heb niet gehoord dat het daar tot opstootjes o.i.d. heeft geleid.
Mij niet. Het zal niet de eerste keer zijn dat Turkse gebeurtenissen zorgen voor veel onrust binnen de Turkse gemeenschap in Nederland. Ik denk dat men (Rutte e.d.) gewoon niet meer zit te wachten op dit soort Turkse zaken in Nederland. Doe dat lekker in Turkije.
  zondag 12 maart 2017 @ 17:12:12 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169463995
Turken die in Nederland de Nederlandse vlag in de fik steken moeten ze op hun uitkering korten of een fraudeonderzoek op loslaten. Bizar gewoon. Wel geld van ons aannemen, maar tegen Nederland zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169466578
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 17:12 schreef LXIV het volgende:
Turken die in Nederland de Nederlandse vlag in de fik steken moeten ze op hun uitkering korten of een fraudeonderzoek op loslaten. Bizar gewoon. Wel geld van ons aannemen, maar tegen Nederland zijn.
Nee, concrete maatregel is wat Wilders al vanaf 2004 verkondigt, namelijk de afschaffing van het aanmeten van een automatische dubbele nationaliteit vanuit een buitenlandse mogendheid. Ook als hier al generaties lang migrantenkinderen geboren en getogen zijn.

Marokko speelt precies hetzelfde vuile spelletje, waarbij Nederland de lasten draagt en zij de lusten. Dit moet stoppen.

In 2004 werd je voor zo'n opvatting nog verkettert als racist, maar nu heeft diezelfde werkelijkheid ons al meerdere malen ingehaald. En het zal zich blijven herhalen. Laat dat verblinde multiculturele ideaal van dat ze uiteindelijk toch wel zullen integreren nu eens los. De decennialange praktijk heeft laten zien dat dit niet werkt.

Dus gewoon een verbod op het aanmeten van de dubbele nationaliteit in Nederland. Blijven buitenlandse mogendheden hardleers dan wordt je uitgezet en ga je terug naar dat desbetreffende land.

Binnen die parameters kunnen we als land best kijken voor uitzonderingssituaties voor Nederlanders met een migratie-achtergrond die dat zelf ook vervelend vinden maar zich toch vooral Nederlander voelen, maar op een gegeven moment trek je de streep voor de toekomstige generaties.

Globalisering is een illusie. Mede door inkomensongelijkheid. Mede door klimaatsveranderingen. Mede door een toenemende overbevolking. Uiteindelijk gaan de grenzen dicht.
  zondag 12 maart 2017 @ 18:53:01 #96
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_169466735
Denk is een ongewenste partij.
<hr>
pi_169467424
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:58 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Nou, gisteren heeft uitgewezen dat het terecht was.
Nee, juist niet. Gisteren heeft uitgewezen dat het verbieden waarschijnlijk contra-productief heeft uitgepakt. Als die minister gewoon ergens een zaal had kunnen toespreken had dat niet deze hoeveelheid ellende opgeleverd.
pi_169467548
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De Turken hebben een minister het land in gesmokkeld en Turken in Nederland opgeroepen massaal naar Rotterdam te gaan. Als dat geen bewuste bedreiging van de openbare orde is dan is niets het.
Ja, dat was nadat een normaal bezoek onmogelijk was gemaakt. Het binnen smokkelen was dus geen aanleiding om het bezoek te verbieden, maar een gevolg daarvan.

Zoals ik al zei; het is van beide kanten onnodig op de spits gedreven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 19:25:24 ]
  zondag 12 maart 2017 @ 19:28:38 #99
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_169467642
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:24 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dat was nadat een normaal bezoek onmogelijk was gemaakt.
Door de Turken, door te gillen en te dreigen.
quote:
Het binnen smokkelen was dus geen aanleiding om het bezoek te verbieden, maar een gevolg daarvan.
Nee, het smokkelen was een provocatie nadat Turkije een eventueel normaal bezoek zelf onmogelijk had gemaakt.
quote:
Zoals ik al zei; het is van beide kanten onnodig op de spits gedreven.
Nee, de Turken drijven alles op de spits. Ze bedrijven populisme om de aandacht af te leiden van economische problemen en trappen rellen om een dictatuur te installeren. Rechtstreeks afgekeken van Putin.

NWS / "Nederland heeft 48.000 soldaten, maar er wonen 400.000 Turken in NL"

Hier Erdogans verkapte oorlogsverklaring.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_169467975
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Door de Turken, door te gillen en te dreigen.

Nee, het smokkelen was een provocatie nadat Turkije een eventueel normaal bezoek zelf onmogelijk had gemaakt.

Nee, de Turken drijven alles op de spits. Ze bedrijven populisme om de aandacht af te leiden van economische problemen en trappen rellen om een dictatuur te installeren. Rechtstreeks afgekeken van Putin.

NWS / "Nederland heeft 48.000 soldaten, maar er wonen 400.000 Turken in NL"

Hier Erdogans verkapte oorlogsverklaring.
Je mist kennelijk m'n hele punt.

De Turkse minister wilde hier een bijeenkomst houden. Dat had waarschijnlijk probleemloos gekund, want dat is in andere landen ook gebeurd. Men heeft het echter willen voorkomen, met de openbare orde als argument. Het ironische is dat juist het verbod heeft geleid tot een verstoring van de openbare orde, terwijl het zogenaamd bedoeld was om dat te voorkomen.

Alles waar jij mee komt is van na en verbod en was waarschijnlijk niet gebeurt zonder verbod.
pi_169468148
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Je mist kennelijk m'n hele punt.

De Turkse minister wilde hier een bijeenkomst houden. Dat had waarschijnlijk probleemloos gekund, want dat is in andere landen ook gebeurd. Men heeft het echter willen voorkomen, met de openbare orde als argument. Het ironische is dat juist het verbod heeft geleid tot een verstoring van de openbare orde, terwijl het zogenaamd bedoeld was om dat te voorkomen.

Alles waar jij mee komt is van na en verbod en was waarschijnlijk niet gebeurt zonder verbod.
Openbare orde was het gebruikte argument, niet de reden.
pi_169468178
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Openbare orde was het gebruikte argument, niet de reden.
Ja, dat is precies wat ik hierboven al meerdere malen zeg.
pi_169468241
quote:
3s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:49 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dat is precies wat ik hierboven al meerdere malen zeg.
Ja, maar dat was iedereen toch wel duidelijk? Rutte was daar ook geenszins geheimzinnig over.
pi_169468275
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:20 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee, juist niet. Gisteren heeft uitgewezen dat het verbieden waarschijnlijk contra-productief heeft uitgepakt. Als die minister gewoon ergens een zaal had kunnen toespreken had dat niet deze hoeveelheid ellende opgeleverd.
Dat is de makkelijke uitweg kiezen en je principes overboord gooien.
  zondag 12 maart 2017 @ 19:57:15 #105
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169468373
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Je mist kennelijk m'n hele punt.

De Turkse minister wilde hier een bijeenkomst houden. Dat had waarschijnlijk probleemloos gekund, want dat is in andere landen ook gebeurd. Men heeft het echter willen voorkomen, met de openbare orde als argument. Het ironische is dat juist het verbod heeft geleid tot een verstoring van de openbare orde, terwijl het zogenaamd bedoeld was om dat te voorkomen.

Alles waar jij mee komt is van na en verbod en was waarschijnlijk niet gebeurt zonder verbod.
Bedoel je dan ook dat er dan geen reden was geweest om Nederland uit te maken voor fascisten?
  zondag 12 maart 2017 @ 20:01:07 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169468485
Dit is een van de weinige keren dat Kuzu geen onzin uitkraamt. In ieder geval dat het een goedkope verkiezingsstunt is die ons als land nog best eens duur kan komen te staan. Maar ja, de onderbuik is weer gevoed en misschien schaaft de VVD een paar Henk en Ingrids van de PVV af. Je moet het er maar voor over hebben.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169468652
Waarom wordt DENK niet verboden? Het is duidelijk dat DENK alles behalve Nederlands is en volgens mij is het verboden om een vreemde mogendheid het land binnen te laten.
pi_169468885
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:34 schreef tong80 het volgende:
Er is het nodige te doen om het twitteraccount van Tunahan Kuzu. Gisteravond tweette de DENK-leider drie keer over de Turkse demonstraties in Rotterdam en alle keren werden zijn berichten massaal gedeeld door nepaccounts.

‘Contact gehad met Aboutaleb en geprobeerd bij Rutte om mijn bijdrage te leveren om te deëscalaren. Nog steeds toe bereid.’, tikt Kuzu. Het bericht wordt ruim drieduizend keer gedeeld. Hetzelfde geldt voor zijn andere twee tweets.

Volgens data-analist Thomas Boeschoten is dat een opmerkelijk hoog aantal. Meer dan drieduizend ‘retweets’ is ongebruikelijk. Nog opvallender: wanneer gekeken wordt naar wie deze berichten hebben gedeeld, komen er hoofdzakelijk nepaccounts omhoog. Daarnaast zou ook het aantal reacties dat Kuzu op zijn berichten krijgt niet in verhouding staan met het aantal ‘retweets’ en reacties.

Het is niet de eerste keer dat Kuzu in opspraak komt vanwege nepaccounts. Eerder werd al bekend dat een 'aantal jongeren' achter nepprofielen op social media van DENK zat om tegenstanders aan te vallen en reclame te maken voor de eigen partij. Destijds liet hij weten dat de jongeren erop zijn aangesproken en het niet meer zou gebeuren.

http://www.ad.nl/binnenla(...)epaccounts~a4575e3c/

:{

:P
Een nieuw blik open getrokken.
http://www.dumpert.nl/mediabase/7070933/38a71b7c/koopt_de_partij_denk_volgers_op_twitter_.html
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 12 maart 2017 @ 20:14:43 #109
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_169468906
Kuzu is zelf iemand die graag escaleert.
Geweld tegen burgers onacceptabel? Dat hoorde ik niet als het om Koerden gaat, of om betogers op het Taksimplein, of om de schuldig verklaarde Gulen-aanhangers.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zondag 12 maart 2017 @ 20:14:58 #110
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_169468911
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:48 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Openbare orde was het gebruikte argument, niet de reden.
De reden is dat de Turken hun nationale onrust exporteren naar de diaspora.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_169468961
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De reden is dat de Turken hun nationale onrust exporteren naar de diaspora.
Het is veel simpeler: Als je een volk binnen haalt, dan haal je ook de problemen van dat volk binnen. Of het nou om Turken gaat of om andere volkeren, problemen ellende van Afrika en het midden-oosten zie je in het klein in Nederland. Immigratie uit niet-westerse landen gaat overal gepaard met een gigantische toename van geweld, verpaupering en verkrachtingen. Dat is vooral goed te zien aan Zweden dat in enkele jaren is veranderd in een failed state louter door ongebreidelde immigratie uit niet-westerse landen.
  zondag 12 maart 2017 @ 20:23:33 #112
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169469217
quote:
9s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:01 schreef jogy het volgende:
Dit is een van de weinige keren dat Kuzu geen onzin uitkraamt. In ieder geval dat het een goedkope verkiezingsstunt is die ons als land nog best eens duur kan komen te staan. Maar ja, de onderbuik is weer gevoed en misschien schaaft de VVD een paar Henk en Ingrids van de PVV af. Je moet het er maar voor over hebben.
Doet een beetje denken aan de kleine ondernemer die jarenlang 'beschermingsgeld' afdroeg aan de maffia, het op een gegeven moment helemaal gehad heeft met dit onrecht, nog langer weigert te betalen, maffioso dreigen hem en zijn familie pijn te doen.... en jij geeft de schuld aan die kleine ondernemer....
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 12 maart 2017 @ 20:29:09 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169469377
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:23 schreef Morendo het volgende:

[..]

Doet een beetje denken aan de kleine ondernemer die jarenlang 'beschermingsgeld' afdroeg aan de maffia, het op een gegeven moment helemaal gehad heeft met dit onrecht, nog langer weigert te betalen, maffioso dreigen hem en zijn familie pijn te doen.... en jij geeft de schuld aan die kleine ondernemer....
Het punt is dat als dit anderhalf jaar geleden zou spelen dat het heel anders was gelopen, want geen verkiezingen. En uiteindelijk met het oog op internationale betrekkingen zou het heel goed op andere manieren opgelost kunnen worden. Dat is een beetje het probleem wat ik ermee heb en nog niet eens dat men het gedaan heeft maar wel de beweegredenen van de actie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 12 maart 2017 @ 20:38:27 #114
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169469762
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Het punt is dat als dit anderhalf jaar geleden zou spelen dat het heel anders was gelopen, want geen verkiezingen. En uiteindelijk met het oog op internationale betrekkingen zou het heel goed op andere manieren opgelost kunnen worden. Dat is een beetje het probleem wat ik ermee heb en nog niet eens dat men het gedaan heeft maar wel de beweegredenen van de actie.
Dat is niet meer dan een vermoeden van jouw kant. Dat behalve de regeringspartijen ook alle oppositiepartijen de regering steunen (over de vijfde colonne schapenlovers van Denk wil ik het niet hebben) spreekt wat mij betreft boekdelen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169470368
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:57 schreef the-eye het volgende:

[..]

Bedoel je dan ook dat er dan geen reden was geweest om Nederland uit te maken voor fascisten?
Waarschijnlijk niet nee. Een bijeenkomst zoals men hier wilde houden, is al eerder gehouden in allerlei landen (Frankrijk, Oostenrij, Duitsland). Alleen Nederland hapte op de provocaties. Als die minister gewoon ergens een verhaaltje had kunnen houden was iedereen het nu alweer vergeten.
  zondag 12 maart 2017 @ 20:57:15 #116
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_169470505
DENK manifesteert zich steeds meer als een staatsondermijnende organisatie.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zondag 12 maart 2017 @ 20:57:48 #117
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169470535
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet nee. Een bijeenkomst zoals men hier wilde houden, is al eerder gehouden in allerlei landen (Frankrijk, Oostenrij, Duitsland). Alleen Nederland hapte op de provocaties. Als die minister gewoon ergens een verhaaltje had kunnen houden was iedereen het nu alweer vergeten.
Puur speculatief. De peilingen vallen blijkbaar tegen, Erdogan noemde de Duitsers al nazi's (hoe haal je het in godsnaam in je hoofd?!), dan kwamen de dreigementen van Cavusoglu.... we konden niet anders.

Tenzij we het prettig vinden om voortaan als deurmat te dienen voor iedere autoritaire, proleet op aarde.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169471067
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Puur speculatief. De peilingen vallen blijkbaar tegen, Erdogan noemde de Duitsers al nazi's (hoe haal je het in godsnaam in je hoofd?!), dan kwamen de dreigementen van Cavusoglu.... we konden niet anders.

Tenzij we het prettig vinden om voortaan als deurmat te dienen voor iedere autoritaire, proleet op aarde.
Natuurlijk kunnen we wel anders. Niet ingaan op provocaties. De verstandigste zijn. Je niet verlagen tot hun niveau. Andere landen kunnen dat ook, dus waarom wij niet? Oh ja, verkiezingen...
pi_169471075
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet nee. Een bijeenkomst zoals men hier wilde houden, is al eerder gehouden in allerlei landen (Frankrijk, Oostenrij, Duitsland). Alleen Nederland hapte op de provocaties. Als die minister gewoon ergens een verhaaltje had kunnen houden was iedereen het nu alweer vergeten.
Dat mocht niet voor de verkiezingen van woensdag:
quote:
Demnach hatte Deutschlands Außenminister Sigmar Gabriel bei seinem Treffen mit Cavusoglu am vergangenen Mittwoch in Berlin seinem türkischen Amtskollegen die Bitte der niederländischen Regierung weitergegeben, direkt vor der anstehenden Parlamentswahl in Holland auf Wahlkampfauftritte zu verzichten, da dies nur Gegner der Türkei und des Islams in Holland stärken würde.
http://www.bild.de/politi(...)n-50811432.bild.html

Rutte was dus bang dat de PVV van die toespraak zou profiteren, de analyse van Denk was best goed.
pi_169471094
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:11 schreef k_man het volgende:

[..]

Natuurlijk kunnen we wel anders. Niet ingaan op provocaties. De verstandigste zijn. Je niet verlagen tot hun niveau.
Braaf omrollen en accepteren dat er over je heen gelopen wordt, dan is het tenminste snel voorbij.
  zondag 12 maart 2017 @ 21:13:14 #121
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169471129
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:11 schreef k_man het volgende:

[..]

Natuurlijk kunnen we wel anders. Niet ingaan op provocaties. De verstandigste zijn. Je niet verlagen tot hun niveau. Andere landen kunnen dat ook, dus waarom wij niet? Oh ja, verkiezingen...
Ja, en het verkrachte meisje had geen kort rokje moeten aantrekken. Je bent het slachtoffer aan het beschuldigen en dat siert je allerminst.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_169471217
Over retweets van Kuzu's trollenleger:

I´m back.
pi_169473949
quote:
15s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:13 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, en het verkrachte meisje had geen kort rokje moeten aantrekken. Je bent het slachtoffer aan het beschuldigen en dat siert je allerminst.
Ik ben niemand aan het verdedigen. Snap je mijn posts niet? Ik zeg al de hele tijd dat beide partijen dit stom hebben aangepakt.
  zondag 12 maart 2017 @ 22:59:42 #124
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169474363
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik ben niemand aan het verdedigen. Snap je mijn posts niet? Ik zeg al de hele tijd dat beide partijen dit stom hebben aangepakt.
Onzin. Slechts een partij treft blaam. Je moet wel zienderogen blind zijn of een vijfde colonne nederturk om er een andere mening op na te houden.

Ook tekenend dat de gehele Nederlandse politiek de acties van het kabinet billijkten. Van SP tot PVV. Van D66 tot SGP.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 12 maart 2017 @ 23:56:31 #125
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_169475501
Duits-Turkse politicologe doet aangifte tegen Erdogan wegens volksopruiing

Fatma Nur Kizolok van het adviescollege voor buitenlanders uit de Duitse stad Dreieich (deelstaat Hessen) ergert zich aan Erdogans bewering dat in Duitsland met nazi-methodes wordt gewerkt. Daarom heeft ze een aanklacht ingediend tegen de Turkse president. ...

https://www.nieuwskoerier(...)wegens-volksopruiing
pi_169475531
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik ben niemand aan het verdedigen. Snap je mijn posts niet? Ik zeg al de hele tijd dat beide partijen dit stom hebben aangepakt.
Nederland heeft dit gewoon prima aangepakt. Het is enkel en alleen Turkije dat verantwoordelijk is voor deze situatie. Zij zijn degene die begonnen met hun agressieve optreden en hun provocaties (die nog steeds gaande zijn). Als je dat niet inziet zal je wel een Erdo-adept zijn.
pi_169476304
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:56 schreef the-eye het volgende:
Duits-Turkse politicologe doet aangifte tegen Erdogan wegens volksopruiing

Fatma Nur Kizolok van het adviescollege voor buitenlanders uit de Duitse stad Dreieich (deelstaat Hessen) ergert zich aan Erdogans bewering dat in Duitsland met nazi-methodes wordt gewerkt. Daarom heeft ze een aanklacht ingediend tegen de Turkse president. ...

https://www.nieuwskoerier(...)wegens-volksopruiing
^O^
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  maandag 13 maart 2017 @ 01:13:20 #128
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_169476334
Gewoon PVV stemmen 🎉
Deze denker niet serieus nemen
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_169476382
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:57 schreef Old_Pal het volgende:
DENK manifesteert zich steeds meer als een staatsondermijnende organisatie.
Ik vind juist dat Tunahan Kuzu met zijn uitlatingen van vandaag overkomt als een waar staatsman.

Een Turks staatsman, welteverstaan :X
pi_169476520
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:13 schreef Zelfscanner het volgende:
Gewoon PVV stemmen 🎉
Jup, het is 2017. De lange termijn doet er niet meer toe, als er maar wat boze onbenullen in de kamer zitten onder de PVV vlag. Nederland staat er momenteel lekker voor in de indexen, maar men gaat voor een lagere positie, net als Turkije.. prima.

quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:14 schreef MrRatio het volgende:
Kuzu is zelf iemand die graag escaleert.
Geweld tegen burgers onacceptabel? Dat hoorde ik niet als het om Koerden gaat, of om betogers op het Taksimplein, of om de schuldig verklaarde Gulen-aanhangers.
Het lijkt me dat een onafhankelijke commissie nog maar eens moet kijken naar de banden tussen Denk en het huidige Turkse regime.
pi_169476578
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:08 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

^O^
Ach ja, leuk maar ja... ik bedoel, je bereikt er ook niets mee. Alsof dit ergens toe leidt.
I´m back.
pi_169476585
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:13 schreef Zelfscanner het volgende:
Gewoon PVV stemmen 🎉
Deze denker niet serieus nemen
Ik ga Nieuwe Wegen stemmen, denk ik. Lijst 15, net als LPF trouwens in 2002. (Dacht ik).
I´m back.
pi_169476713
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ga Nieuwe Wegen stemmen, denk ik. Lijst 15, net als LPF trouwens in 2002. (Dacht ik).
_O_
pi_169476717
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2017 02:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

_O_
Zijn er veel hoor, merk ik.
I´m back.
pi_169476780
quote:
12s.gif Op maandag 13 maart 2017 02:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn er veel hoor, merk ik.
Ik ken er ook een paar. Misschien zitten de peilingen er wel naast en rolt er woensdag toch een zeteltje uit de koker.
pi_169476786
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 02:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ken er ook een paar. Misschien zitten de peilingen er wel naast en rolt er woensdag toch een zeteltje uit de koker.
Hoop het iig.
I´m back.
  maandag 13 maart 2017 @ 04:39:11 #137
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_169476900
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind juist dat Tunahan Kuzu met zijn uitlatingen van vandaag overkomt als een waar staatsman.

Een Turks staatsman, welteverstaan :X
:)

Ik vind trouwens dat Nederland en Europa groot gevaar lopen met die vele Erdogan-Turken die hier wonen. Eén bevel uit Ankara en de steden staan hier in brand.

Als de relatie tussen Turkije en Europa escaleert dienen deze Erdogan-Turken onmiddellijk in detentiekampen te worden opgesloten zoals de Amerikanen ook met de Japanners deden na de aanval op Pearl Harbour.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_169477085
Die Kuzu toch:

http://nos.nl/artikel/216(...)-ons-onder-druk.html

De partij Denk zet moskeebesturen onder druk om hun achterban aan te sporen op Denk te stemmen. Dat zegt de Raad van Marokkaanse Moskeeën in Nederland (RMMN). Die heeft naar eigen zeggen van verschillende moskeebestuurders dergelijke signalen ontvangen.

Door de "agressieve stijl van campagnevoeren" zouden sommige moslims er niet voor uit durven komen dat ze kritiek op Denk hebben of liever op een andere partij stemmen. Volgens de raad werkt Denk polariserend door kiezers continu aan te spreken op hun geloof of etnische afkomst.

Volgens woordvoerder Saïd Bouharrou moet iedereen woensdag in alle vrijheid kunnen kiezen. Hij noemt het verder kwalijk dat Denk geen afstand neemt van omstreden imams en op Facebook nep-accounts gebruikt om andere politici zwart te maken. "Wij roepen Denk op haar toon te wijzigen, want de onderwerpen die deze partij aankaart verdienen alle aandacht."
Islamitische meetlat

Om kiezers te helpen, heeft de RMMN een 'islamitische meetlat' opgesteld, waarin politieke partijen worden beoordeeld op drie thema's die de raad belangrijk vindt: de aanpak van discriminatie en moslimhaat, de bescherming van de vrijheid van godsdienst en het verbindend vermogen.

D66, GroenLinks en Artikel1 scoren daarin de maximale zes punten. De PVV en de SGP eindigen als laatsten met nul punten. Denk zit met vier punten in de middenmoot. Die partij scoort goed op de eerste twee criteria, maar mist volgens de RMMN verbindend vermogen.
  maandag 13 maart 2017 @ 07:55:01 #139
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169477186
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 07:25 schreef wolkentoetje het volgende:
Die Kuzu toch:

http://nos.nl/artikel/216(...)-ons-onder-druk.html

De partij Denk zet moskeebesturen onder druk om hun achterban aan te sporen op Denk te stemmen. Dat zegt de Raad van Marokkaanse Moskeeën in Nederland (RMMN). Die heeft naar eigen zeggen van verschillende moskeebestuurders dergelijke signalen ontvangen.

Door de "agressieve stijl van campagnevoeren" zouden sommige moslims er niet voor uit durven komen dat ze kritiek op Denk hebben of liever op een andere partij stemmen. Volgens de raad werkt Denk polariserend door kiezers continu aan te spreken op hun geloof of etnische afkomst.

Volgens woordvoerder Saïd Bouharrou moet iedereen woensdag in alle vrijheid kunnen kiezen. Hij noemt het verder kwalijk dat Denk geen afstand neemt van omstreden imams en op Facebook nep-accounts gebruikt om andere politici zwart te maken. "Wij roepen Denk op haar toon te wijzigen, want de onderwerpen die deze partij aankaart verdienen alle aandacht."
Islamitische meetlat

Om kiezers te helpen, heeft de RMMN een 'islamitische meetlat' opgesteld, waarin politieke partijen worden beoordeeld op drie thema's die de raad belangrijk vindt: de aanpak van discriminatie en moslimhaat, de bescherming van de vrijheid van godsdienst en het verbindend vermogen.

D66, GroenLinks en Artikel1 scoren daarin de maximale zes punten. De PVV en de SGP eindigen als laatsten met nul punten. Denk zit met vier punten in de middenmoot. Die partij scoort goed op de eerste twee criteria, maar mist volgens de RMMN verbindend vermogen.
Ligt compleet in de lijn der verwachting dit.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169477192
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 07:55 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ligt compleet in de lijn der verwachting dit.
Nou ja Pechtold en Klaver kunnen opgelucht ademhalen want ze scoren als beste langs de islamitische meetlat van RMMN.. :')
  maandag 13 maart 2017 @ 07:58:27 #141
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169477196
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet nee. Een bijeenkomst zoals men hier wilde houden, is al eerder gehouden in allerlei landen (Frankrijk, Oostenrij, Duitsland). Alleen Nederland hapte op de provocaties. Als die minister gewoon ergens een verhaaltje had kunnen houden was iedereen het nu alweer vergeten.
Lieg je nu opzettelijk of ben je gewoon bijzonder slecht geïnformeerd? De bijeenkomsten in Oostenrijk zijn niet doorgegaan (http://www.nu.nl/buitenla(...)-politici-weren.html), Duitsland heeft hem een kleine besloten bijeenkomst op het consulaat gegeven, grote openbare manifestaties gingen niet door, dit wilde Nederland in de eerste instantie ook doen maar toen begonnen ze al over sancties. Dan ben je als gesprekspartner natuurlijk wel klaar.
  maandag 13 maart 2017 @ 08:05:17 #142
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169477221
quote:
7s.gif Op maandag 13 maart 2017 07:58 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Lieg je nu opzettelijk of ben je gewoon bijzonder slecht geïnformeerd? De bijeenkomsten in Oostenrijk zijn niet doorgegaan (http://www.nu.nl/buitenla(...)-politici-weren.html), Duitsland heeft hem een kleine besloten bijeenkomst op het consulaat gegeven, grote openbare manifestaties gingen niet door, dit wilde Nederland in de eerste instantie ook doen maar toen begonnen ze al over sancties. Dan ben je als gesprekspartner natuurlijk wel klaar.
Dit, ja. Dus al die mensen die blijven roepen dat Duitsland het wel goed gedaan heeft: Nederland probeerde exact hetzelfde te doen als Duitsland maar dat werd door Turkije niet geaccepteerd.

Turkije heeft hier bewust op escalatie aangestuurd.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 13 maart 2017 @ 09:00:23 #143
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_169477522
Kuzu is de buikspreekpop van Erdogan, niet verrassend dit.
pi_169477548
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind juist dat Tunahan Kuzu met zijn uitlatingen van vandaag overkomt als een waar staatsman.

Een Turks staatsman, welteverstaan :X
DENK is gewoon opgericht door de lange arm van Erdogan om zodoende politieke invloed in Nederland te kunnen uit oefenen.

Ik ben ervan overtuigt dat deze hele rel bewust is georkestreerd door de Turkse regering zodat de Turken zich hier in de slachtofferrol kunnen wanen en daardoor op 15 maart hier op DENK gaan stemmen en op 16 april met het Turkse referendum vóór meer machtsuitbreiding van Erdogan.

Zo slaat Erdogan twee vliegen in een klap. Sluw, maar slim.
pi_169478417
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 02:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ken er ook een paar. Misschien zitten de peilingen er wel naast en rolt er woensdag toch een zeteltje uit de koker.
Nog nooit iets over gelezen. Ik stem Wilders, gewoon, omdat het kan en omdat Nederlandse politiek me niets boeit.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_169478656
DENK nou eens na :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_169478915
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:17 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Nog nooit iets over gelezen. Ik stem Wilders, gewoon, omdat het kan en omdat Nederlandse politiek me niets boeit.
Waarom stem je dan überhaupt, als politiek je toch niks interesseert?
pi_169479633
Fuck Kutzu.
  maandag 13 maart 2017 @ 11:58:06 #149
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_169479972
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 02:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ken er ook een paar. Misschien zitten de peilingen er wel naast en rolt er woensdag toch een zeteltje uit de koker.
Dat is geloof ik wel de enige partij die zich gaat inzetten voor het kromme zorgstelsel/asielbeleid wat we nu hebben. Naast 50 plus kwam deze er bij mij ook hoog uit op de stemwijzer.

Hmm, goed programma.
pi_169480542
uiteraard heet rutte dit laten escaleren omdat er verkiezingen aankomen. hij kon toch niks anders, wilders had dan de verkiezingen volledig gekaapt met een tirade tegen turkije.

en turkije hoopte hier ook op, vandaar de harde toon die ze gelijk tegen ons aansloegen.

rutte blij, erdogan blij, na woensdag gaan ze weer normaal doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')