abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169456312
Een beetje ondergesneeuwd vanwege de ontwikkelingen tussen Nederland en Turkije, maar wat heb ik toch gelachen met het lijsttrekkersdebat van het Jeugdjournaal.

De lijsttrekkers van D66,CDA, PvdA, VVD, PVV,SP moesten zich van een hele andere kant laten zien omdat ze tegenover kinderen stonden. Dat wekte echt hilarische momenten op. Vooral de gespeelde spelletjes (waaronder Torentje prik) werkte op mijn lachspieren.

Juist omdat ze tegenover kinderen stonden verdween het venijn en het ingestudeerde wat we kennen uit al die voorafgaande veelal saaie debatten.

Het riep bij mij wel de vraag op of de huidige wijze waarop de debatten worden gevoerd feitelijk achterhaald zijn geworden.

Dit debat riep ruimte op om elkaar eens te kunnen complimenteren. Je als lijsttrekker meer van je persoonlijke kant te laten zien. Dus mijn stelling luidt of het niet tijd wordt de lijsttrekkersdebatten in een andere meer geloofwaardige vorm aan te gaan bieden.
pi_169456567
De politici horen zichzelf graag praten. Maar dulden geen vragen die hen in verlegenheid zouden brengen. Een heel belangrijke vraag is namelijk, waarom verheimelijken politici dat ze allemaal maatjes hebben die andersdenkenden mishandelen en verkopen willen.?
pi_169458084
De leukste vraag vond ik wel van zo'n koter die aan Alexander Pechtold vroeg op wat voor type vrouw hij viel.

Het joch wist niet dat Pechtold momenteel in scheiding ligt met zijn huidige vrouw.

Hilarische televisie. _O-

(al gun ik de man zijn scheidingsperikelen niet)
pi_169470450
kinderen en politiek; het zou verboden moeten worden.
pi_169470708
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:55 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
kinderen en politiek; het zou verboden moeten worden.
Net zoals kinderen en het geloof.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_169470815
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Net zoals kinderen en het geloof.
Precies, en naast religie en politiek:
Sinterklaas, kerstman, paashaas, 11 november Sint Maarten, computerspelletjes en speelgoedwinkels, Nickelodeon, hypotheekrenteaftrek, evolutie, maanlanding, etc :D
pi_169470954
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Precies, en naast religie en politiek:
Sinterklaas, kerstman, paashaas, 11 november Sint Maarten, computerspelletjes en speelgoedwinkels, Nickelodeon, hypotheekrenteaftrek, evolutie, maanlanding, etc :D
En dan Zwarte Piet vergeten :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_169470969
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En dan Zwarte Piet vergeten :')
Anders word ik weer voor raciest/landverrader uitgemaakt. :)
pi_169471014
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:08 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Anders word ik weer voor raciest/landverrader uitgemaakt. :)
Dat ben je volgens Erdolf sowieso al _O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_169471074
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat ben je volgens Erdolf sowieso al _O-
Ik kan ook niets goed doen en dat terwijl ik zo mijn best doe om aardig gevonden te worden door Erdolfie. :'(
pi_169471108
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:11 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ik kan ook niets goed doen en dat terwijl ik zo mijn best doe om aardig gevonden te worden door Erdolfie. :'(
Stuur Erdolf een geit (het liefst maagd) om het goed te maken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_169471157
quote:
14s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Stuur Erdolf een geit (het liefst maagd) om het goed te maken.
Been there, done that, maar hij begreep niet wat een zoenoffer was. Wist ik veel dat men geen geiten kust.
pi_169471308
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Been there, done that, maar hij begreep niet wat een zoenoffer was. Wist ik veel dat men geen geiten kust.
Rare jongens, die Turken :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')