abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169509490
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

er was helemaal niks aan de hand geweest als die minister van buitenalndse zaken gewoon mocht komen, net als in frankrijk zaterdag avond, maar doordat rutte nagenoeg meteen aangaf dat het hoogst onwenselijk was dat hij zou komen, werd er een standpunt ingenomen wat er toe heeft geleid naar de situatie waarin we ons nu bevinden.

en trokken opeens de zalen zich terug waar die vrouwelijke minister zou komen. waarom? gewoon door politiek in de achtergrond.

erdo en co. treffen blaam evenals rutte en co.
Als Nederland 'Nee' zegt, dan is het gewoon 'Nee'. Dan kan je wel huilie lopen doen, maar het blijft 'Nee'. Als Turkije dat gerespecteerd had, in plaats van als een jengelende kleuter zijn zin door te willen drijven, dan was er niets aan de hand geweest.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169509514
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

hunnie hebben het gedaan inderdaad.
Nederland heeft zich voorbereid op alle mogelijke scenario's nadat de Turken een uiterst onbetrouwbare bondgenoot bleken te zijn. Better safe than sorry.
pi_169509520
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Als Nederland 'Nee' zegt, dan is het gewoon 'Nee'. Dan kan je wel huilie lopen doen, maar het blijft 'Nee'. Als Turkije dat gerespecteerd had, in plaats van als een jengelende kleuter zijn zin door te willen drijven, dan was er niets aan de hand geweest.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
pi_169509531
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:54 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nederland heeft zich voorbereid op alle mogelijke scenario's nadat de Turken een uiterst onbetrouwbare bondgenoot bleken te zijn. Better safe than sorry.
"Nederland" :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
pi_169509537
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je lijkt al net zo'n simpele als Erdogan.
pi_169509554
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:55 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je lijkt al net zo'n simpele als Erdogan.
:Y)
pi_169510057
de fractie voorzitter van de grootste turkse oppositie partij van turkije de CHP, die van het NEE kamp is, Kilicdaroglu is pissed. hij zegt dat "europeanen kennelijk het meest een JA willen omdat ze het JA kamp saboteren en adviseren om NEE te stemmen. dit is impliciet een JA stem advies". zo heeft het CHP alle buitenlandse meetings gecancelled omdat dit door het JA kamp gespinned zou worden als zijnde "het NEE kamp heult samen met de Europeanen tegen Turkije (het JA kamp)"

kan je het nog volgen? ;)
pi_169510124
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:23 schreef Slayage het volgende:
de fractie voorzitter van de grootste turkse oppositie partij van turkije de CHP, die van het NEE kamp is, Kilicdaroglu is pissed. hij zegt dat "europeanen kennelijk het meest een JA willen omdat ze het JA kamp saboteren en adviseren om NEE te stemmen. dit is impliciet een JA stem advies". zo heeft het CHP alle buitenlandse meetings gecancelled omdat dit door het JA kamp gespinned zou worden als zijnde "het NEE kamp heult samen met de Europeanen tegen Turkije (het JA kamp)"

Nee, ik wil niet 1 pizza maar 2.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169510190
Als Rutte of Wilders nu de Nederturken zou oproepen om 'Ja' te stemmen, zouden ze dan massaal 'Nee' gaan stemmen?
pi_169510428
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hullie hebben enorm de deksel op de neus gekregen en blŤren nu alles bij elkaar in een verwoede poging om aandacht te krijgen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169510458
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hullie hebben enorm de deksel op de neus gekregen en blŤren nu alles bij elkaar in een verwoede poging om aandacht te krijgen.
zalige onwetendheid
pi_169510478
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

zalige onwetendheid
Je ziet hier echt een tekst in?
pi_169510764
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:31 schreef Physsic het volgende:
Als Rutte of Wilders nu de Nederturken zou oproepen om 'Ja' te stemmen, zouden ze dan massaal 'Nee' gaan stemmen?
Dat was ook mijn idee alleen moet Wilders (of vergelijkbaar) dus die campagne gaan organiseren: Stem aub Ja en zorg dat we in de EU in elk geval afscheid gaan nemen van Turkije, stort dat land in ellende stem Ja.
pi_169510963
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je ziet hier echt een tekst in?
Jij niet?
pi_169510985
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Jij niet?
Ik niet meer. Dat ligt aan mij.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:59:01 #268
382180 LelijKnap
Verlichtingsfundamentalist
pi_169511709
Nee, de Europeanen willen geen YES, EU-fantasten willen een YES. Hoe verder Turkije van ons afdrijft, hoe beter.
Leven is het verliezen van illusies. - LK
pi_169512984
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als Turken na dit hele Erdogan debacle nu nog voor 'ja' stemmen dan waren ze toch reddeloos verloren.
idd de turken gewoon en hun gang laten gaan. willen ze meer erdogan, stemmen ze ja. willen ze minder erdogan dan stemmen ze nee.

als nederland zullen gewoon met welke uitkomst dan ook moeten dealen. we mogen er wel een mening over hebben, maar we gaan er niet over.
pi_169514980
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als Turken na dit hele Erdogan debacle nu nog voor 'ja' stemmen dan waren ze toch reddeloos verloren.
Het zou je verbazen hoe eenvoudig een relatief laag opgeleid volk gemanipuleerd kan worden in een land zonder kritische en onafhankelijke media.
pi_169527950
De Duitsers (der Spiegel) hebben het door....

image-1117683-galleryV9-xefo-1117683.jpg
Je kunt beter ťťn kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_169533725
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 07:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
De Duitsers (der Spiegel) hebben het door....

[ afbeelding ]
:s)

janeikelboom twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 12:17:46 Zouden Rutte en Erdogan elkaar nog eens bedanken voor deze wederzijdse steun in campagnetijd? reageer retweet
pi_169534228
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:23 schreef Slayage het volgende:

Ik heb het eerder gezegd en ik zal het nog een keer zeggen: het interesseert mij geen reet wat ze in Turkije doen, waar ze op stemmen en wie er de baas is. Als in Nederland de Nederlandse regering maar de baas is. Als de Turken hun land richting dictatuur willen stemmen, ga vooral je gang. En als je ja wilt stemmen om Nederland dwars te zitten: vooral doen. Ik ben ook voor een Ja stem in het Turkse referendum. Hoe langer Erdogan aan de macht is, hoe kleiner de kans is dat Turkije ooit lid wordt van de EU. Vooral Ja stemmen dus.

Als Nederland zegt “u bent niet welkom” en de minister komt toch, wie is er dan dom? Wat had de Turkse regering verwacht? Dat zij hier met open armen ontvangen zou worden? Dit is geen Turkije, Erdogan heeft hier NIETS te vertellen, hij en de andere leden van de Turkse regering hebben zich zolang ze zich op Nederlands grondgebied te schikken naar de Nederlandse regering, en als die regering zegt: “u moet zsm via de kortste route Nederland verlaten” dan hebben ze zich maar daaraan te houden en anders kan de ultieme consequentie inderdaad geweld betekenen.

En Nederland is noch de Turkse bevolking, noch Erdogan enige verantwoording verschuldigd voor het handelen op Nederlands grondgebied.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 14:18:39 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169535401
agreed, ik vind het persoonlijk maar onzin dat Nederland zo moeilijk doet ... zal mij roesten als die figuren hier een feestje willen bouwen voor hun referendum (zolang ze maar netjes belasting afdragen) maar nee = nee hoor

dus ook niet toch ja via een omwegje en het gaat ook geen ja worden als je hele regering zich als een stel kleuters gaat gedragen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')