abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169454799
Oorspronkelijke OP:

Het kabinet wil niet dat de Turkse regering op 11 maart in Nederland campagne komt voeren om stemmen te winnen voor een nieuwe grondwet. Vandaag werd bekend dat de Turkse minister van Buitenlandse Zaken naar een manifestatie in Rotterdam wil komen.

"De Nederlandse regering heeft vandaag inderdaad bevestiging gekregen van Turkse autoriteiten dat een campagnemanifestatie in Nederland in de planning staat. We achten dit niet gewenst en we zullen dit overbrengen aan de Turkse regering", laat het ministerie van Buitenlandse Zaken weten.

Op 16 april is er in Turkije een referendum over een nieuwe grondwet. Die legt kort gezegd de macht bij de president, in plaats van bij de volksvertegenwoordiging. Minister Cavusoglu wil campagne voeren voor Erdogan.


Openbare orde

Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam deelt het standpunt van de regering, laat zijn woordvoerder weten. Aboutaleb houdt de komende dagen nauw contact met het kabinet over de ontwikkelingen rond het aangekondigde bezoek van Cavusoglu.

Aboutaleb zou de bijeenkomst alleen kunnen tegenhouden als de openbare orde verstoord dreigt te worden. Andere juridische mogelijkheden heeft hij niet, zegt hij.
Absurd

D66-leider Pechtold en PVV-leider Wilders willen ook niet dat de Turkse regering in Nederland campagne komt voeren voor het grondwet-referendum in Turkije.

"Ik vind het absurd dat een land dat afglijdt naar dictatoriale neigingen hier campagne komt voeren", zegt Pechtold. Hij vindt dat alle juridische middelen onderzocht moeten worden om een dergelijk bezoek tegen te houden.


Niet welkom

Ook PVV-leider Wilders denkt dat het onverstandig is om dit bezoek door te laten gaan. "Ik weet niet of het juridisch mogelijk is zo’n bezoek tegen te houden, ik ben geen jurist. Maar zo iemand zou in Nederland niet welkom moeten zijn."

ChristenUnie-leider Segers wil de zaak eerst bestuderen. Andere partijen hebben nog niet gereageerd op het nieuws.


Spanningen

De Unie van Europese Turkse Democraten, die gelieerd is aan de AK-partij van president Erdogan, zegt dat op 11 maart in ieder geval de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Cavusoglu naar Nederland komt. "In een grote zaal waarbij we boven de duizend mensen verwachten", zegt de secretaris van de UETD.

In Duitsland en Oostenrijk hebben deze aangekondigde campagne-bezoeken tot spanningen tussen de regeringen geleid. De Oostenrijkse regering heeft gezegd dat president Erdogan niet welkom is om campagne te komen voeren.
De burgemeesters van twee Duitse steden hebben geen toestemming gegeven voor bijeenkomsten met de Turkse minister van Economische Zaken Zeybekci en zijn collega van Justitie Bozdag, tot woede van de Turkse regering.

In november 2015 maakte de Nederlandse regering bezwaar tegen een brief van de Turkse regering aan Turkse Nederlanders om op de AK-partij van president Erdogan te stemmen. Het kabinet noemde de brief ongepast en riep de ambassadeur op het matje.

http://nos.nl/artikel/216(...)rland-ongewenst.html
_

Dit is wel het meest hypocriete wat je kan verzinnen. Een legale* partij mag niet campagne komen voeren, Maar een terreur groep die op de blacklist staat mag mede extremisten openlijk steunen. Uiteraard met een vergunning. :{


janeikelboom twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 12:17:46 Zouden Rutte en Erdogan elkaar nog eens bedanken voor deze wederzijdse steun in campagnetijd? reageer retweet
HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 14:22:11 Onnodige &gevaarlijke stemmingmakerij van én NL én Turkije. Zonder verkiezingen&referendum voor de deur was dit nooit zo geëscaleerd. #fail reageer retweet
Game on ^O^ .

*schrijffout uit oorspronkelijke OP aangepast, van "legaal" in "legale" op instigatie van SecretPret: zie eerste post.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169455207
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 00:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

een grens stellen door een minister uit turkije niet te laten landen in nederland, omdat wij kennelijk hier onze zaakjes niet op orde hebben en de openbare orde niet kunnen garanderen???
...
wat we vandaag hebben gezien was gewoon een genante vertoning van kijk ons stoer doen tegenover de turken om een paar extra stemmen te winnen. niets meer niets minder.
Een grens stellen door niet toe te geven aan dreigementen die worden geuit op het moment dat je nog samen naar een oplossing aan het zoeken bent.
Ik ben het met je eens dat het een gênante vertoning was, maar ik doel dan zelf vooral op de idiote uitspraken van Erdogan en het schandalige gedrag van de relturken.
pi_169455304
quote:
Turkse politici die campagne willen voeren in Duitsland en Nederland mogen dit helemaal niet doen volgens de Turkse kieswet. Deze wet bestaat al sinds 2008 en werd ingevoerd door regeringspartij AK.
Alleen als het je uitkomt dit een voorlichtingscampagne noemen
_O- _O-
pi_169455534
http://www.ad.nl/dossier-(...)-frankrijk~a68ef1c1/

Frankrijk pakt het wel wat slimmer aan, gewoon die man zijn praatje laten houden en klaar.
pi_169455567
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:40 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)-frankrijk~a68ef1c1/

Frankrijk pakt het wel wat slimmer aan, gewoon die man zijn praatje laten houden en klaar.
Maar de man overtreedt de Turkse wet door campagne te voeren in het buitenland !
Moet Frankrijk hem dan niet aanhouden en uitleveren zodat hij in Turkije berecht kan worden voor zijn misdaden ?
pi_169455648
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:43 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Maar de man overtreedt de Turkse wet door campagne te voeren in het buitenland !
Moet Frankrijk hem dan niet aanhouden en uitleveren zodat hij in Turkije berecht kan worden voor zijn misdaden ?
:') :') _____!!
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169455655
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:43 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Maar de man overtreedt de Turkse wet door campagne te voeren in het buitenland !
Moet Frankrijk hem dan niet aanhouden en uitleveren zodat hij in Turkije berecht kan worden voor zijn misdaden ?
Handhaving van de Turkse wet is een Turkse aangelegenheid.
pi_169455667
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:51 schreef SecretPret het volgende:

[..]

:') :') _____!!
Zou wel de ultieme trollactie zijn.
Hadden we hier in Nederland met de familieminister moeten doen. En dan nog veel misbaar maken dat we wel zeker wilden weten dat Erdogan haar niet onmenselijk zou behandelen omdat wij geen gevangen uitleveren als we weten dat ze gemarteld worden ;)
pi_169455680
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:51 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Handhaving van de Turkse wet is een Turkse aangelegenheid.
We kunnen als Europese landen toch zeker wel sociaal zijn met onze bondgenoot ?
Berechten mogen ze vervolgens idd zelf doen - maar aanhouden en uitleveren... waarom niet ?
  zondag 12 maart 2017 @ 19:31:21 #10
441609 pechvogel-010
Geboren pechvogel
pi_169467704
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:20 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Alleen als het je uitkomt dit een voorlichtingscampagne noemen
_O- _O-
Ja, dat hebben ze bij de BBC gisteren goed uitgelegd. ze overtreden hun eigen wet. Maar als het om eigen propaganda gaat dan bestaan er ineens geen wetten
pi_169469353
'Dit was Ruttes diplomatieke versie van ‘pleur op’' Het point of no return. Was dat het intrekken van de landingsrechten van Cavusoglu’s vliegtuig. Of waren Nederland en Turkije dat punt toen al voorbij?

Oud-minister van Buitenlandse Zaken Ben Bot waarschuwde vrijdagavond nog zo: ,,Nederland moet dit spel voorzichtig spelen. We moeten niet in de openstaande Turkse val trappen, zodat de Turken kunnen zeggen: jullie doen nu met de vrijheid van meningsuiting iets wat je ons steeds verwijt.''

Had Nederland (als het dat al wilde) kunnen voorkomen dat die val dichtklapte? Had de diplomatieke rel van ongekende weerga die zich de afgelopen 48 uur afspeelde in Rotterdam ergens op een punt afgewend kunnen worden?


-----------------

Had Nederland maar net als Duitsland het hoofd koel gehouden

‘Een potje armdrukken’ noemde deze krant de krachtmeting tussen Turkije en Nederland van de afgelopen dagen. Een betere beeldspraak is er niet, of het zou die van paniekvoetbal moeten zijn.

Ongetwijfeld heeft Turkije aan de escalatie van het conflict de grootste schuld. Tegen de uitdrukkelijke wens van een bevriende natie en Navo-partner in stuurde premier Erdogan zijn beide ministers unverfrohren op weg. En toen dat niet goedschiks ging, kwamen er de grofste vergelijkingen met het nazi-regime aan te pas. Waar het op verstandig en evenwichtig bestuur aankomt, heeft Turkije een probleem met zichzelf.

Voor Turkije zijn de hier wonende Turken 100 procent Turks, voor Nederland zijn ze 100 procent Nederlands. Dat mag paradoxaal klinken, maar wereldwijd komt dat wel vaker voor. Vreemd is het dan niet dat Turkse politici zich ook in het buitenland tot ‘hun’ onderdanen richten wanneer er in de Turkse wetgeving iets op het spel staat. Nederlandse parlementariërs doen dat met ‘onze’ expats in het buitenland soms ook.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 12 maart 2017 @ 20:33:55 #12
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169469561
In de Turkse pers ook veel zelfreflectie, of eindig je dan voor onbepaalde tijd in het gevang wegens belediging van de Turkse staat?
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 12 maart 2017 @ 20:37:32 #14
441609 pechvogel-010
Geboren pechvogel
pi_169469716
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:33 schreef Morendo het volgende:
In de Turkse pers ook veel zelfreflectie, of eindig je dan voor onbepaalde tijd in het gevang wegens belediging van de Turkse staat?
Heel weinig..de "neutrale" pers zijn merendeels opgepakt of gesloten
  zondag 12 maart 2017 @ 20:38:13 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169469753
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:37 schreef pechvogel-010 het volgende:

[..]

Heel weinig..de "neutrale" pers zijn merendeels opgepakt of gesloten
En dan janken over de vrijheid hier.. schaamteloos.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 12 maart 2017 @ 20:48:25 #16
441609 pechvogel-010
Geboren pechvogel
pi_169470178
uiteindelijk zal weinig veranderen. Straks zitten weer alle leiders van Europa om de tafel met Erdogan. Want wij hebben Turkije hard nodig in de stijd tegen de vluchtelingenstroom
  zondag 12 maart 2017 @ 21:09:40 #17
198365 Morendo
The Real Deal
pi_169471002
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:48 schreef pechvogel-010 het volgende:
uiteindelijk zal weinig veranderen. Straks zitten weer alle leiders van Europa om de tafel met Erdogan. Want wij hebben Turkije hard nodig in de stijd tegen de vluchtelingenstroom
Valt ook wel mee, de Balkan kan op slot.

Bovendien zal Europa dan Turkije zeer hard treffen met sancties en dat kan die proleteneconomie niet goed hebben. Wij hebben als West-Europa Turkije op allerlei manieren bij de ballen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 12 maart 2017 @ 21:14:14 #18
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169471167
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:40 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)-frankrijk~a68ef1c1/

Frankrijk pakt het wel wat slimmer aan, gewoon die man zijn praatje laten houden en klaar.
Je wilt het gewoon niet snappen _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 12 maart 2017 @ 21:41:24 #19
441609 pechvogel-010
Geboren pechvogel
pi_169472095
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je wilt het gewoon niet snappen _O-.
Duitsland nog sluwer door een soort 2 sporen beleid. Ja, Turkse ministers zijn welkom in Duitsland om hun praatje te houden zolang ze aan de regels houden. Maar lokaal wordt het toch verboden via allerlei regeltjes. De ene keer is het de brandveiligheid, dan weer de ruimte die niet geschikt is voor zo veel mensen, de aanvraag van de vergunning niet op tijd.
Enzovoorts
pi_169479526
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169479548
Ik weet al waar ik op ga stemmen. Dit komt mooi uit voor VVD en PVV. Ik zag laatst in een grafiek dat VVD veel meer rechts is dan PVV?
pi_169479594
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik weet al waar ik op ga stemmen. Dit komt mooi uit voor VVD en PVV. Ik zag laatst in een grafiek dat VVD veel meer rechts is dan PVV?
wablief?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169479661
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

wablief?
Wat snap je niet
pi_169479844
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:40 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Wat snap je niet
je hele post :P

maar heb je nou een vraag? want je eindigt je zin waar er geen vraag wordt gesteld met een vraagteken :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169480845
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

je hele post :P

maar heb je nou een vraag? want je eindigt je zin waar er geen vraag wordt gesteld met een vraagteken :P
Je bent ook Turks? Begrijpend lezen lukt niet?
pi_169480867
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:55 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Je bent ook Turks? Begrijpend lezen lukt niet?
_O- _O- :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169480911
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

_O- _O- :')
:W
pi_169480931
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je wilt het gewoon niet snappen _O-.
Ze snapt het wel.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 13:08:20 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169481075
quote:
10s.gif Op zondag 12 maart 2017 21:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je wilt het gewoon niet snappen _O-.
hij heeft wel gelijk hier

als je de man gewoon zijn praatje had laten houden dan had je er geen last van gehad en had hij er verder geen voordeel aan gehad (als dat ons heel erg kan boeien)

nu wint hij overal zieltjes en hoeft hij er geen kut voor te doen :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 13:09:53 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169481101
naja Rutte wint er stemmen mee dus het zal wel ergens nut hebben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169481130
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:09 schreef sp3c het volgende:
naja Rutte wint er stemmen mee dus het zal wel ergens nut hebben
Dan moet je voor Rutte zijn dat zo te zien.
  maandag 13 maart 2017 @ 13:13:21 #32
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_169481172
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:36 schreef Slayage het volgende:

HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 14:22:11 Onnodige &gevaarlijke stemmingmakerij van én NL én Turkije. Zonder verkiezingen&referendum voor de deur was dit nooit zo geëscaleerd. #fail reageer retweet
Zonder overdreven gejank van journalisten als Harold zou sowieso 90% van alle ellende verdwijnen.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_169481206
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:09 schreef sp3c het volgende:
naja Rutte wint er stemmen mee dus het zal wel ergens nut hebben
komen er nog peilingen voor woensdag?

ik vraag me af hoeveel stemmen dit rutte heeft opgeleverd, want ook hier zie ik allemaal reacties van users, dat hij het werelds zou hebben gedaan. >:O
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 maart 2017 @ 13:18:13 #34
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169481291
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:36 schreef Slayage het volgende:

HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 14:22:11 Onnodige &gevaarlijke stemmingmakerij van én NL én Turkije. Zonder verkiezingen&referendum voor de deur was dit nooit zo geëscaleerd. #fail reageer retweet
Zonder referendum waren er überhaupt geen Turkse provocaties geweest.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 13:28:08 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169481557
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan moet je voor Rutte zijn dat zo te zien.
Ik niet maar als ik de reacties zo zie lijkt het me evident ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169481587
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ik niet maar als ik de reacties zo zie lijkt het me evident ...
Dat voel ik nu ook aankomen.
  maandag 13 maart 2017 @ 13:29:44 #37
190104 Jareth
Such a pity...
pi_169481597
Turkse politici die campagne willen voeren in Duitsland en Nederland mogen dit helemaal niet doen volgens de Turkse kieswet. Deze wet bestaat al sinds 2008 en werd ingevoerd door regeringspartij AK.

Laat Erdogan nu die wet even snel gewijzigd hebben? :')

Voor de rest vraag ik mij überhaupt af waarom mensen willen stemmen voor een land waar ze al jaren niet meer wonen. De propaganda bij de grijze wolven doet het goed hier in Nederland blijkbaar.

Mijn mening is dat je nu pas goed gaat zien hoe onredelijk Nationalistisch mensen zijn. Ik weet niet hoe ik dat tegen moet houden, maar ik vind het van de zotte dat een Nederlander met een Amerikaans paspoort en al tientallen jaren in Amerika woont voor een partij in Nederland kan stemmen.

De vrouw is gewoon geweigerd omdat ze de boel belazerde en provoceerde. De Nederlandse regering als sukkeltjes weg zette en dacht ermee weg te komen zoals altijd. Nederland heeft in het verleden al laten blijken het onderdanige neukertje van Turkije te zijn. Nu zeggen ze een keer nee, en besef je alleen maar meer en meer hoe fout Nederland in het verleden heeft gehandeld, door rekening te houden met een zoveelste paspoort. Zelfs zo ver gaan dat ze nazaten van voorouders melden bij het land waar ze de tweede of derde nationaliteit van hebben i.p.v dit an de ouders zelf over te laten.

Dan heb ik meer respect voor landen als Iran, die geen rekening houden met Nederland. Je kan daar wel tien paspoorten hebben, maar die worden gezien als een stukje toiletpapier gezien. Niet meer en niet minder. Daar gaat geen rekening gehouden worden met je tweede of zesde nationaliteit. Had Nederland ook moeten doen. De voorgaande regeringen hebben deze eilandjes gekweekt in Nederland. Nu ben je te laat.

Krijg je dit soort oorlogszuchtige idioten op je dak
NWS / "NL heeft 48.000 soldaten, maar er wonen 400.000 Turken in NL" #2
En ik hoop toch op een beetje verstand van de Turkse burger, want dit spant wel de kroon :D
NWS / Turkse nieuwszender: Politie gooide atoombommen
Echt, wat een opruiers.

Doet me denken aan die radiozender Radio Télévision Libre des Mille Collines
Die hebben heel wat voor elkaar gekregen.

Sta wel paf dat ons Nederlandse regering dit durft trouwens. Ik vond onze regeringen nogal onderdanig nl.
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 13:31:31 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169481640
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:29 schreef Jareth het volgende:

Sta wel paf dat ons Nederlandse regering dit durft trouwens. Ik vond onze regeringen nogal onderdanig nl.
das ook nergens op gebaseerd

iemand zei ooit 'broeha we zijn het braafste jongetje van de klas' en daar is iedereen toen maar achteraan gelopen :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 13 maart 2017 @ 13:37:13 #39
190104 Jareth
Such a pity...
pi_169481774
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

das ook nergens op gebaseerd

iemand zei ooit 'broeha we zijn het braafste jongetje van de klas' en daar is iedereen toen maar achteraan gelopen :')
Die andere voorbeelden zijn niet uit de lucht gegrepen. Zijn gewoon feiten.

Ik heb Nederland nog nooit de tanden bloot gezien. Noem jij dan eens voorbeelden van wel?
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
  maandag 13 maart 2017 @ 13:40:48 #40
190104 Jareth
Such a pity...
pi_169481885
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

komen er nog peilingen voor woensdag?

ik vraag me af hoeveel stemmen dit rutte heeft opgeleverd, want ook hier zie ik allemaal reacties van users, dat hij het werelds zou hebben gedaan. >:O
Mijn stem zal hij niet krijgen, maar dit is naar aanleiding van een interview hier. Daarbij ligt het eraan in hoeverre kranten hierover zwijgen. Nederland is wel een land die sust dus denk niet dat ze hierom meer stemmen krijgen. Denk wel dat de groep grijze wolven groter is dan ik dacht.
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
pi_169482086
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef Jareth het volgende:

[..]

Mijn stem zal hij niet krijgen, maar dit is naar aanleiding van een interview hier. Daarbij ligt het eraan in hoeverre kranten hierover zwijgen. Nederland is wel een land die sust dus denk niet dat ze hierom meer stemmen krijgen. Denk wel dat de groep grijze wolven groter is dan ik dacht.
Die is aardig klein hoor.
pi_169482118
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef Jareth het volgende:

[..]

Denk wel dat de groep grijze wolven groter is dan ik dacht.
die groep is marginaal. tenzij je elke turks met een turkse vlag thuis ziet als zijnde "grijze wolf", want dan heb je het over nagenoeg alle turken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 maart 2017 @ 15:00:16 #43
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169483812
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Die is aardig klein hoor.
Wat is Fidan toch een intelligente vrouw O+

http://www.ad.nl/dossier-(...)turkijerel~a443a7af/
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  maandag 13 maart 2017 @ 15:01:54 #44
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169483852
...en ze is inmiddels bedreigd door allerlei instanties.

http://www.ad.nl/dossier-(...)derlanders~a3f92a99/

:')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  maandag 13 maart 2017 @ 15:02:24 #45
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_169483862
De bedreigingen komen van anonieme personen, via Twitter en e-mail. ,,Ik kreeg zogenaamd een bericht van de MIT, de veiligheidsdienst in Turkije. Dat ik op moet passen met mijn familie, dat ik het land niet meer in kom en dat ik goed om me heen moet kijken als ik op straat loop.”
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_169483895
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 15:02 schreef Montelly het volgende:
De bedreigingen komen van anonieme personen, via Twitter en e-mail. ,,Ik kreeg zogenaamd een bericht van de MIT, de veiligheidsdienst in Turkije. Dat ik op moet passen met mijn familie, dat ik het land niet meer in kom en dat ik goed om me heen moet kijken als ik op straat loop.”
Dan moet je aangifte doen.
pi_169489443
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:53 schreef Slayage het volgende:
[url=https://www.nrc.nl/nieuws/2017/03/12/nederland-moet-nu-zwijgen-over-het-vrije-woord-7326495-a1549947]Nederland moet nu zwijgen over het vrije woord

Meer macht voor president Erdogan is een slecht idee, schrijft Thomas Spijkerboer. Maar de voorstanders daarvan moeten het wel kunnen bepleiten.
Waarom moet dat bepleit kunnen worden in Nederland..? Doe dat gewoon in Turkije. En geef daar dan ook meteen het nee-kamp evenveel ruimte.
pi_169489468
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 15:00 schreef Montelly het volgende:

[..]

Wat is Fidan toch een intelligente vrouw O+

http://www.ad.nl/dossier-(...)turkijerel~a443a7af/
Vrouw/vriendin van Wierd Duk.
pi_169489576
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:56 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarom moet dat bepleit kunnen worden in Nederland..? Doe dat gewoon in Turkije. En geef daar dan ook meteen het nee-kamp evenveel ruimte.
als je het NEE kamp alle ruimte geeft en het JA kamp onmogelijk maakt, kan je niet anders dan de conclusie trekken dat de vrijheid van meningsuiting hier in nederland vwb dit onderwerp alleen geldt voor het NEE kamp.

dat is de strekking van het artikel en zo liggen de feiten nu voor ons.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169489635
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

als je het NEE kamp alle ruimte geeft en het JA kamp onmogelijk maakt, kan je niet anders dan de conclusie trekken dat de vrijheid van meningsuiting hier in nederland vwb dit onderwerp alleen geldt voor het NEE kamp.

dat is de strekking van het artikel en zo liggen de feiten nu voor ons.
In Turkije dus, bedoel ik.

Wat mij betreft komt er voor beide kampen geen campagne in Nederland.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 19:02:19 #52
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169489645
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

als je het NEE kamp alle ruimte geeft en het JA kamp onmogelijk maakt, kan je niet anders dan de conclusie trekken dat de vrijheid van meningsuiting hier in nederland vwb dit onderwerp alleen geldt voor het NEE kamp.

dat is de strekking van het artikel en zo liggen de feiten nu voor ons.
Heeft er een minister, politicus of een ander belangrijk persoon een nee campagne gehouden in Nederland?
pi_169489665
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heeft er een minister, politicus of een ander belangrijk persoon een nee campagne gehouden in Nederland?
vrijheid van meningsuiting geldt ook voor buitenlanders...

ik meen dat er in die meeting waar keklik bij was ook een chp iemand aanwezig was overigens.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169489681
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:02 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heeft er een minister, politicus of een ander belangrijk persoon een nee campagne gehouden in Nederland?
Ja, een Nederlandse politicus. xD
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 19:04:15 #55
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169489702
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

vrijheid van meningsuiting geldt ook voor buitenlanders...
Ik bedoel een Turkse minister, politicus etc. Dus een tegenpool van een minister van Buitenlandse zaken of een minister van familiezaken.
pi_169489724
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik bedoel een Turkse minister, politicus etc. Dus een tegenpool van een minister van Buitenlandse zaken of een minister van familiezaken.
hoe is dat mogelijk als alle ministers van de AKP zijn dude?

:')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 19:06:24 #57
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169489767
En vind je het niet uiterst hypocriet dat er in Turkije geen enkel mogelijkheid is om een nee campagne te voeren terwijl de staat illegaal staatsmiddelen gebruikt voor een ja campagne?

Mensen worden ontslagen omdat ze nee willen stemmen. Bijeenkomsten worden belemmerd door betonblokken en vrachtwagens op strategische plekken te zetten etc.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 19:07:35 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169489803
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe is dat mogelijk als alle ministers van de AKP zijn dude?

:')
Wat lul je dan? Wie zou er dan hier campagne moeten voeren of hebben gevoerd voor nee stemmers?
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 19:07:38 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169489806
wat er in Turkije gebeurt zou ons niet moeten boeien natuurlijk

in NL kun je gewoon je nee campagne voeren als je zou willen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 19:08:53 #60
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169489856
Als Turkije nou eerst nee campagnes toelaat in Turkije kunnen we gaan kijken naar ja campagnes in het buitenland.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 19:10:46 #61
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169489922
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef sp3c het volgende:
wat er in Turkije gebeurt zou ons niet moeten boeien natuurlijk

in NL kun je gewoon je nee campagne voeren als je zou willen
Je kan ook een ja campagne voeren. Wie houdt Slayage tegen als die een campagne zou startend nu?

Typisch Turkse huilie huilie slachtofferrol weer dit.
pi_169489963
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat lul je dan? Wie zou er dan hier campagne moeten voeren of hebben gevoerd voor nee stemmers?
wat zit je dom te lullen met wat lul je dan?

ik weet niet of je ongesteld bent of zo, maar jij bent degene die domme vragen stelt en dan krijg ik de vraag wat lul je dan? get real gast :')

maar jij bent ook trots op rutte, kan ik dat aannemen? :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169489989
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:07 schreef sp3c het volgende:
wat er in Turkije gebeurt zou ons niet moeten boeien natuurlijk

in NL kun je gewoon je nee campagne voeren als je zou willen
das bekend, maar mag je ook je ja campagne voeren?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 19:12:51 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169489997
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:08 schreef Kyran het volgende:
Als Turkije nou eerst nee campagnes toelaat in Turkije kunnen we gaan kijken naar ja campagnes in het buitenland.
Turkije heeft geen stem over hoe het gaat in Nederland

als wij iets willen verbieden dan verbieden we dat ... het doet er niet toe wat Turkije vind of doet, echt gewoon helemaal, totaal, niets
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169490031
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:08 schreef Kyran het volgende:
Als Turkije nou eerst nee campagnes toelaat in Turkije kunnen we gaan kijken naar ja campagnes in het buitenland.
erdo de dictator ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169490084
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je kan ook een ja campagne voeren. Wie houdt Slayage tegen als die een campagne zou startend nu?

Typisch Turkse huilie huilie slachtofferrol weer dit.
mij is het onmogelijk maken van een ja campagne meeting ontgaan, maar ik kan uiteraard niet alles bijhouden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 19:15:41 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169490106
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

das bekend, maar mag je ook je ja campagne voeren?
ja toch?

nu vind ik het ook een stomme verkiezingsstunt om die ministers te weigeren hoor maar de vrijheid van meningsuiting is niet in het gedrang hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169490163
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

Turkije heeft geen stem over hoe het gaat in Nederland

als wij iets willen verbieden dan verbieden we dat ... het doet er niet toe wat Turkije vind of doet, echt gewoon helemaal, totaal, niets
je hebt die telegraaf voorblad al opgehangen thuis in de woonkamer?

"wij zijn hier de baas" _O- _O- _O-

iets met internationaal recht en vrijheid van meningsuiting?

maar zoals ik al aangaf is die vrijheid van meningsuiting alleen van toepassing als het je uitkomt O~)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169490226
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja toch?

nu vind ik het ook een stomme verkiezingsstunt om die ministers te weigeren hoor maar de vrijheid van meningsuiting is niet in het gedrang hier
er zijn nu onderhand 4 (bij mij bekend) ja campagne meetings onmogelijk gemaakt.

ik ken niet 1 nee campagne meeting dat onmogelijk is gemaakt.

als de feiten anders zijn hoor ik het graag.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 19:18:43 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169490235
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat zit je dom te lullen met wat lul je dan?

ik weet niet of je ongesteld bent of zo, maar jij bent degene die domme vragen stelt en dan krijg ik de vraag wat lul je dan? get real gast :')

maar jij bent ook trots op rutte, kan ik dat aannemen? :')
Ja, ik ben trots op Nederland dat ze eindelijk eens ballen tonen. Ik ben trots op Nederland dat ze niet een stap terugzetten, omdat een dictator een paar honderd km verderop weer dreigt met dingen en zijn minions de straat op stuurt.

En ik schaam me diep dat ik dezelfde roots heb als de Neanderthalers die met stenen, verkeersborden en vuurwerk de politie aanvallen. Als je ze iets vroeg kwamen ze niet verder dan 'Erdogan' of 'Allah Ahkbar'.

Jij lult krom om je zelf gelijk te kunnen geven. Je zegt dat er wel nee campagne gevoerd worden, maar geen ja campagne. Er is hier niemand uit Turkije geweest om een nee campagne te voeren, dus je vergelijkt appels met peren. Ik weet dat het normaal is voor AKP en Erdogan om zo alsnog gelijk te kunnen krijgen of in een slachtofferrol te kunnen gaan zitten, maar dat werkt niet meer.
pi_169490257
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 19:19:22 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169490265
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

je hebt die telegraaf voorblad al opgehangen thuis in de woonkamer?

"wij zijn hier de baas" _O- _O- _O-
dat doet er in principe niet toe lijkt me maar lachen joh

quote:
iets met internationaal recht en vrijheid van meningsuiting?

maar zoals ik al aangaf is die vrijheid van meningsuiting alleen van toepassing als het je uitkomt O~)
wat met internationaal recht en vrijheid van meningsuiting precies?

het is heel makkelijk met allerlei dure termen te strooien maar waar doel je precies op?

verplichten het internationaal recht en de vrijheid van meningsuiting ons om die ministers te laten spreken of wat?

wat probeer je te zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 19:22:27 #73
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169490380
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

erdo de dictator ;(
Er zijn dus geen nee campagnes gesaboteerd?
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 19:24:33 #74
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169490455
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat doet er in principe niet toe lijkt me maar lachen joh

[..]

wat met internationaal recht en vrijheid van meningsuiting precies?

het is heel makkelijk met allerlei dure termen te strooien maar waar doel je precies op?

verplichten het internationaal recht en de vrijheid van meningsuiting ons om die ministers te laten spreken of wat?

wat probeer je te zeggen
Ome erdo says so
pi_169490495
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:18 schreef Kyran het volgende:

Er is hier niemand uit Turkije geweest om een nee campagne te voeren, dus je vergelijkt appels met peren.
Metin Feyzioğlu en Abdullatif Sener, die beide hier de nee campagne komen steunen zijn tegenwoordig woonachtig in nederland?

ik ben niet de gene die krom lult noch liegt ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 19:27:56 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169490589
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ome erdo says so
doe niet zo vervelend man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169490610
Erdogan naar Europese Hof voor de Rechtvan de Mens...

oh thou irony
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 19:28:38 #78
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169490611
En die hebben ook duizende bijeen laten komen en de veiligheid in gevaar gebracht?
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 19:29:32 #79
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169490654
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Erdogan naar Europese Hof voor de Rechtvan de Mens...

oh thou irony
:)
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 19:30:37 #80
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169490700
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

doe niet zo vervelend man
Sorry, maar enige waar ik dit an hoor zijn zijn volgers. Ik kan het nergens anders op baseren en ben ook benieuwd.
pi_169491026
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat doet er in principe niet toe lijkt me maar lachen joh

[..]

wat met internationaal recht en vrijheid van meningsuiting precies?

het is heel makkelijk met allerlei dure termen te strooien maar waar doel je precies op?

verplichten het internationaal recht en de vrijheid van meningsuiting ons om die ministers te laten spreken of wat?

wat probeer je te zeggen
sorry ik wist niet dat je nog op basisschool niveau zat met je juridische kennis, maar ik zal het hieronder in jip en janneke taal voor je uitleggen:

- de vrijheid van meningsuiting geldt ook voor buitenlanders, dus ook voor die turkse ministers
- diplomatieke onschendbaarheid geldt voor die turkse ministers, dat impliceert dat ze mag gaan en staan waar ze willen, tenzij er gegronde reden zijn en die waren er simpelweg niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169491072
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ome erdo says so
ik ben koyun en jij bent elitaire kemalist die de koyun wil opvoeden ja toch? :W
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169491145
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sorry, maar enige waar ik dit an hoor zijn zijn volgers. Ik kan het nergens anders op baseren en ben ook benieuwd.
"zijn volgers"

gast mijn mening wordt ook gedeeld door nederlandse journalisten in meerdere artikelen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 19:42:21 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169491150
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

sorry ik wist niet dat je nog op basisschool niveau zat met je juridische kennis, maar ik zal het hieronder in jip en janneke taal voor je uitleggen:
doe gewoon ook niet zo vervelend joh

quote:
- de vrijheid van meningsuiting geldt ook voor buitenlanders, dus ook voor die turkse ministers
- diplomatieke onschendbaarheid geldt voor die turkse ministers, dat impliceert dat ze mag gaan en staan waar ze willen, tenzij er gegronde reden zijn en die waren er simpelweg niet.
je zegt nu exact hetzelfde als net maar dan in iets meer woorden

waar staat dit, hoe verplicht de diplomatische onschendbaarheid ons het om die figuren maar te pas en te pas politieke manifestaties te laten organiseren?

dat doet het helemaal niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169491201
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

doe gewoon ook niet zo vervelend joh

[..]

je zegt nu exact hetzelfde als net maar dan in iets meer woorden

waar staat dit, hoe verplicht de diplomatische onschendbaarheid ons het om die figuren maar te pas en te pas politieke manifestaties te laten organiseren?

dat doet het helemaal niet
lees de artikelen die ik heb gedeeld er op na. ik zuig dit niet uit mijn duim. ik ben niet creatief genoeg om het te verzinnen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 19:44:39 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169491215
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

lees de artikelen die ik heb gedeeld er op na. ik zuig dit niet uit mijn duim. ik ben niet creatief genoeg om het te verzinnen.
geef ff dan ipv gelijk de kleuterschool koning uit te hangen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169491230
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

geef ff dan
zoek opdracht slayage. luilak.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 19:45:21 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169491237
nou laat maar joh :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169491250
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

ipv gelijk de kleuterschool koning uit te hangen
ja maar dat is leuk om te doen lan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169491264
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:45 schreef sp3c het volgende:
nou laat maar joh :')
*BOKS*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 19:46:07 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169491265
nou en
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 19:47:05 #92
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169491301
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

sorry ik wist niet dat je nog op basisschool niveau zat met je juridische kennis, maar ik zal het hieronder in jip en janneke taal voor je uitleggen:

- de vrijheid van meningsuiting geldt ook voor buitenlanders, dus ook voor die turkse ministers
- diplomatieke onschendbaarheid geldt voor die turkse ministers, dat impliceert dat ze mag gaan en staan waar ze willen, tenzij er gegronde reden zijn en die waren er simpelweg niet.
Newsflash, ze had geen diplomatieke onschendbaarheid. Als je dat nou eerst even zelf uitzoekt voordat je in Jip en Janneke taal iemand de les wil lezen zou het mooi zijn.
pi_169491311
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

sorry ik wist niet dat je nog op basisschool niveau zat met je juridische kennis, maar ik zal het hieronder in jip en janneke taal voor je uitleggen:

- de vrijheid van meningsuiting geldt ook voor buitenlanders, dus ook voor die turkse ministers
- diplomatieke onschendbaarheid geldt voor die turkse ministers, dat impliceert dat ze mag gaan en staan waar ze willen, tenzij er gegronde reden zijn en die waren er simpelweg niet.
Maareh..
quote:
Volgens Marieke de Hoon, docent internationaal recht aan de VU, dit weekend op sociale media, kan de Turkse minister zich misschien nog beroepen op “afgeleide staatsimmuniteit”. Namelijk door te claimen dat zij eigenlijk namens het Turkse staatshoofd kwam en het doel van haar bezoek paste in de reguliere uitoefening van haar werk als minister van Familiezaken. Dat leek haar overigens niet erg aannemelijk, maar mogelijk wel verdedigbaar. Wat de Turkse zaak niet sterker maakt is dat de minister geen deel uitmaakt van de Turkse diplomatieke missie in Nederland, of anderszins in Nederland werkzaam is met diplomatieke status. Dat Turkse ministers over een diplomatiek paspoort beschikken legt andere landen ook geen verplichtingen op.
pi_169491333
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:47 schreef Kyran het volgende:

[..]

Newsflash, ze had geen diplomatieke onschendbaarheid. Als je dat nou eerst even zelf uitzoekt voordat je in Jip en Janneke taal iemand de les wil lezen zou het mooi zijn.
Alleen de regeringsleider heeft dat, en niet een of andere muts van familiezaken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169491401
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maareh..

[..]

niet iedereen deelt deze mening dus.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169491463
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

niet iedereen deelt deze mening dus.
De mening of de minister wel of geen diplomatieke onschendbaarheid genoot? Dat is toch geen mening?
pi_169491490
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:47 schreef Kyran het volgende:

[..]

wonen Metin Feyzioğlu en Abdullatif Sener tegenwoordig nou in nederland?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169491549
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

De mening of de minister wel of geen diplomatieke onschendbaarheid genoot? Dat is toch geen mening?
hoe de situatie dat gecreeerd is valt uit te leggen. of er door de nederlandse autoriteiten rechtmatig is gehandeld of niet?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169491872
De Erdofielen in Nederland zijn de grootste huichelaars die ik ken. Op het werk maar doen of ze het zo onverstandig vinden van Turkije en een beetje de collega's pleasen en onder elkaar Nederland uitfoeteren.
pi_169491930
Iedereen die zich verzet tegen de komst van de gekozen dictatuur is hier welkom om te spreken. Een ieder die hier komt om de gekozen dictatuur te promoten mag direct over de grens worden gezet.

Oh, wacht :s)
pi_169492073
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
De Erdofielen in Nederland zijn de grootste huichelaars die ik ken. Op het werk maar doen of ze het zo onverstandig vinden van Turkije en een beetje de collega's pleasen en onder elkaar Nederland uitfoeteren.
butt hurt gulenisten die elke kans grijpen om hun kennis van zaken te melden over "erdofielen" _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169492112
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 20:20:57 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169492516
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alleen de regeringsleider heeft dat, en niet een of andere muts van familiezaken.
dan nog werkt het niet helemaal zoals Slayage lijkt te geloven :D

diplomatieke onschendbaarheid betekend dat je vrijgesteld bent van rechtsvervolging, dat wil niet zeggen dat je alles mag doen en laten wat je wil ... alleen dat je er geen straf voor kan krijgen

als je aankondigd de wet te gaan breken dan staat het het land in kwestie natuurlijk gewoon vrij om dat te voorkomen en zoiemand op de trein naar Duitsland zetten lijkt me dan de meest voor de hand liggende optie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169492872
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

butt hurt gulenisten die elke kans grijpen om hun kennis van zaken te melden over "erdofielen" _O_
Op dit moment zijn de Erolf-orks wel wat meer butthurt. Die lieden braken de ene na de andere achterlijke uitspraak uit.
pi_169492894
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Op dit moment zijn de Erolf-orks wel wat meer butthurt. Die lieden braken de ene na de andere achterlijke uitspraak uit.
lees bovenstaande artikel ;)

overigens worden de gulenisten in turkije "uitgeroeid" iets wat je van erdoganisten niet kan zeggen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 maart 2017 @ 20:36:37 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169492941
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

lees bovenstaande artikel ;)
Aparte mensen wonen er in Turkije als ze bij Erdo's apengedrag warme gevoelens krijgen.

Ik zou me de ballen uit de broek schamen als mijn premier zich zo opstelde.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169493145
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:36 schreef Perrin het volgende:

[..]

Aparte mensen wonen er in Turkije als ze bij Erdo's apengedrag warme gevoelens krijgen.
turken zijn een patriarchaal volkje, dit gegeven geldt voor de gehele turkse samenleving, niet alleen voor "AKP lui". omdat het een patriarchale cultuur is, hechten ze waarde aan een "sterke leider" in woord en daad. heel veel turken vinden het bv geweldig dat hij "sterke taal bezigt tegenover europeanen, die turken toch al niet motten". en hij is simpelweg meester in het bespelen van de aanwezige sentiment in turkije. theater voor het politieke gewin.

wat jij apengedrag noemt bv vinden vele turken GE-WEL-DIG.

wij in nederland begrepen bv ook niet waarom de playboy Berlusconi op handen werd gedragen door velen in italie. daar kan je het mee vergelijken denk ik.

en een ouder ertikel over erdo

Erdogan is een toonbeeld van 'hypermannelijkheid': stoer, hard, grof, compromisloos, wilskrachtig, rechtlijnig. Hij is het archetype van de kabadayi, de getapte ritselaar die wordt geassocieerd met Kasimpasa, de volksbuurt in Istanbul waar Erdogan opgroeide.

Volgens de Turkse politicologe Selin Akyüz, die een proefschrift schreef over masculiniteit in de Turkse politiek, is de kabadayi een joviale, gerespecteerde oom op wie iedereen een beroep kan doen, maar wel een met een harde korst. De kabadayi heeft een vulgaire kant. Hij gebruikt straattaal, soms op het schunnige af. Politiek is niet voor mietjes.


[ Bericht 16% gewijzigd door Slayage op 13-03-2017 21:17:58 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169493436
marklowen twitterde op maandag 13-03-2017 om 08:32:53 #AKP MP: We should thank #Germany and #Netherlands. Their actions will give the 'yes' vote in referendum at least another 2% https://t.co/LLP4Xe9YYM reageer retweet
Erdogan's Perfect Storm

Netherlands Dispute Gives Turkey Perfect Election Fodder

Ankara is piling on in its dispute with the Netherlands after the country refused to allow key government members to hold political rallies in the country over the weekend. Turkey is calling for retaliation in the "harshest ways" and President Erdogan has found the perfect election issue.
...
Turkish President Recep Tayyip Erdogan, it seemed, had run out of stories to tell. He had retold the legend of his rise from the very bottom of society to the political pinnacle, and of his energetic battle against his country's enemies, so often that his referendum campaign had long felt like a repeat of earlier elections.

Turkish voters are slated to cast ballots on April 16 on the introduction of a presidential system that would transfer virtually all power in the country to the president. But Erdogan has had a tough time persuading voters of the need for these reforms.

Now, though, it is the Europeans, of all people who are feeding Erdogan the arguments he needs. The moves in recent days by politicians in Germany and the Netherlands to prevent Turkish politicians from making campaign appearances in those countries have once again lent relevance to Erdogan's campaign. The dispute with Europe allows Erdogan to play his favorite role: that of a fearless outsider taking on the world's powerful
.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169493964
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169494143
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

lees bovenstaande artikel ;)
Dat artikel doet voorkomen alsof Erdolf handelt vanuit ratio, alsof hij een vooropgezet plan heeft. Dat is dus niet zo. Hij en zijn ministers zijn gewoon een groep primaten die alleen maar aan het schreeuwen zijn.
pi_169494380
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat artikel doet voorkomen alsof Erdolf handelt vanuit ratio, alsof hij een vooropgezet plan heeft. Dat is dus niet zo.
jij zal het wel beter weten dan een erdo/turkije kenner als joost lagendijk daarom treffen we ook artikelen van jou in de nrc.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169494730
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat artikel doet voorkomen alsof Erdolf handelt vanuit ratio, alsof hij een vooropgezet plan heeft. Dat is dus niet zo. Hij en zijn ministers zijn gewoon een groep primaten die alleen maar aan het schreeuwen zijn.
Deels waar. Erdolf is zelf niet bijster slim, maar wel zo geslepen als de duivel. Hij handelt wel met een vooropgezet plan en wordt daar rijkelijk voor beloond met veel geld, goud en macht, maar dat plan is niet van hemzelf. Zijn ministers zijn de simpelste vorm van hielenlikkers, zoals die zich vaak in dictaturen voordoen. Het is iets van alle tijden. Van de farao's tot de huidige dictators als Erdogan. Dit zal zo blijven tot het einde ter tijden en er zal altijd een kleine minderheid zijn die niet zal buigen voor tirannen, net als in de tijden van de farao's en net als in de huidige tijd van dictators als Erdogan.
pi_169494794
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat artikel doet voorkomen alsof Erdolf handelt vanuit ratio, alsof hij een vooropgezet plan heeft. Dat is dus niet zo. Hij en zijn ministers zijn gewoon een groep primaten die alleen maar aan het schreeuwen zijn.
Ja, dat noemen ze tegenwoordig "geopolitiek".
I´m back.
pi_169494863
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Deels waar. Erdolf is zelf niet bijster slim, maar wel zo geslepen als de duivel. Hij handelt wel met een vooropgezet plan en wordt daar rijkelijk voor beloond met veel geld, goud en macht, maar dat plan is niet van hemzelf. Zijn ministers zijn de simpelste vorm van hielenlikkers, zoals die zich vaak in dictaturen voordoen. Het is iets van alle tijden. Van de farao's tot de huidige dictators als Erdogan. Dit zal zo blijven tot het einde ter tijden en er zal altijd een kleine minderheid zijn die niet zal buigen voor tirannen, net als in de tijden van de farao's en net als in de huidige tijd van dictators als Erdogan.
Dit zie je ook in veel bedrijven in het klein. Allemaal kleine Erdogannetjes en een hele kliek hielenlikkers.
I´m back.
  maandag 13 maart 2017 @ 21:41:51 #116
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169495108
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit zie je ook in veel bedrijven in het klein. Allemaal kleine Erdogannetjes en een hele kliek hielenlikkers.
Apengedrag idd. :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169495345
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:41 schreef Perrin het volgende:

[..]

Apengedrag idd. :{
Nergens voor nodig om nu apen te beledigen voor wat Erdofielen doen.
  maandag 13 maart 2017 @ 21:50:50 #118
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169495414
Dat tribale volg-de-leider is toch echt iets wat we zoveel mogelijk moeten zien kwijt te raken. Het heeft al voor zoveel ellende gezorgd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169495473
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit zie je ook in veel bedrijven in het klein. Allemaal kleine Erdogannetjes en een hele kliek hielenlikkers.
hoe behartig ik mijn belangen? daar zijn wij mensen altijd mee bezig. behartig ik mijn belangen door mee te gaan met de powers that be of wanneer ik er tegenin ga?
vaak hangt ons standpunt ook af van het feit hoe ver we ons persoonlijk identificeren met die power. dan is het niet alleen een belangen kwestie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169495541
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:50 schreef Perrin het volgende:
Dat tribale volg-de-leider is toch echt iets wat we zoveel mogelijk moeten zien kwijt te raken. Het heeft al voor zoveel ellende gezorgd.
de aard van de mens zal nooit veranderen. we zijn nu eenmaal "geprogrammeerd" als leiders en volgers, dat is onze biologie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169495576
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 maart 2017 @ 21:58:22 #122
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169495679
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

de aard van de mens zal nooit veranderen. we zijn nu eenmaal "geprogrammeerd" als leiders en volgers, dat is onze biologie.
Gelukkig hebben we ook rationele capaciteiten, de een wat meer dan de ander helaas.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169495764
quote:
15s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we ook rationele capaciteiten, de een wat meer dan de ander helaas.
de een sluit de ander niet uit.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169495899
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:55 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Als al die Nutellawinkels in Amsterdam failliet gaan komen er zeker donerzaken voor in de plaats :D


#AltijdNummerBir
pi_169496057
turken gaan verder escaleren :')

quote:
Nederlandse ambassadeur niet meer welkom in Turkije

De Turkse vicepremier Numan Kurtulmus heeft maandag diplomatieke sancties tegen Nederland aangekondigd. Alle onderhandelingen tussen beide landen op het hoogste politieke niveau worden voorlopig opgeschort. De Nederlandse ambassadeur is niet meer welkom in Turkije en alle Nederlandse diplomatieke vluchten naar het land zijn de komende tijd niet welkom, schrijven Reuters en AP. Kurtulmus deed deze uitspraken op een persconferentie.

"We doen exact hetzelfde als zij tegen ons deden. Vliegtuigen met Nederlandse diplomaten of gezanten laten we niet in Turkije landen, of van ons luchtruim gebruikmaken", zei de vicepremier. "Zij die verantwoordelijk zijn voor het creëren van deze crisis, moeten deze ook oplossen."

Hij bracht ook de vluchtelingendeal ter sprake, waarvan Turkije eerder op maandag al zei deze te willen 'heroverwegen'. Als het moet, gaat Turkije "stappen ondernemen", zei Kurtulmus, zonder daar verder op in te gaan.

De aangekondigde maatregelen zouden Nederland moeten helpen terug te komen op de fouten die zij hebben begaan, zei de vicepremier volgens Reuters. Nederland heeft volgens hem "gestampt" op internationale wetgeving.
:|W

http://www.hurriyet.com.t(...)a-kararlari-40394111

[ Bericht 27% gewijzigd door Slayage op 13-03-2017 22:15:33 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169496314
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:04 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Als al die Nutellawinkels in Amsterdam failliet gaan komen er zeker donerzaken voor in de plaats :D

#AltijdNummerBir
gelukkig heb ik geen nutella maar een pindakaas verslaving :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 22:17:41 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169496331
hazelnoten zijn toch goor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169496529
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

gelukkig heb ik geen nutella maar een pindakaas verslaving :P
Niet eckt Turks van je :D


Ik was Zaterdag nog in De Pindakaaswinkel in de Czaar Peterstraat, paradise :9
pi_169499663
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:08 schreef Slayage het volgende:
turken gaan verder escaleren :')

[..]

:|W

http://www.hurriyet.com.t(...)a-kararlari-40394111
Turkije staat als een kleine kleuter in de hoek te stampvoeten hopend op aandacht.
pi_169500102
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 00:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Turkije staat als een kleine kleuter in de hoek te stampvoeten hopend op aandacht.
En met enig idee geeft men het weg aan een dictator.
pi_169500139
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:08 schreef Slayage het volgende:
turken gaan verder escaleren :')

[..]

:|W

http://www.hurriyet.com.t(...)a-kararlari-40394111
:D

ik begin langzaam het idee te krijgen dat ze op hun pik zijn getrapt
pi_169501266
Laat ze lekker gaan, deksel op de neus en wat boeit die maatregelen.
Massaal kapsalon boycotten dat zal ze leren.
pi_169501278
Rutte en Merkel deden Turkije meer toezeggingen inzake vluchtelingenopvang dan rest van Europa wist

De Nederlandse premier Mark Rutte en Duits bondskanselier Angela Merkel hebben bij het sluiten van de vluchtelingendeal tussen de Europese Unie en Turkije concrete toezeggingen gedaan. Nederland en Duitsland spraken af jaarlijks 150.000 tot 250.000 vluchtelingen uit Turkije te halen en toe te laten in de EU. Dat schrijft de Duitse krant Die Welt. Die aantallen en de afspraak met Turkije zouden de andere Europese lidstaten niet zijn meegedeeld.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)an-Europa-wist.dhtml
https://www.welt.de/polit(...)luechtlingszahl.html

Voor het perspectief.
pi_169501289
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 02:20 schreef LelijKnap het volgende:
Rutte en Merkel deden Turkije meer toezeggingen inzake vluchtelingenopvang dan rest van Europa wist

De Nederlandse premier Mark Rutte en Duits bondskanselier Angela Merkel hebben bij het sluiten van de vluchtelingendeal tussen de Europese Unie en Turkije concrete toezeggingen gedaan. Nederland en Duitsland spraken af jaarlijks 150.000 tot 250.000 vluchtelingen uit Turkije te halen en toe te laten in de EU. Dat schrijft de Duitse krant Die Welt. Die aantallen en de afspraak met Turkije zouden de andere Europese lidstaten niet zijn meegedeeld.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)an-Europa-wist.dhtml
https://www.welt.de/polit(...)luechtlingszahl.html

Voor het perspectief.
Nepnieuws.
pi_169501314
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 02:22 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Nepnieuws.
Zo, alweer eentje klaar geprogrammeerd.
pi_169501324
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 02:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zo, alweer eentje klaar geprogrammeerd.
Je links deugen niet.
pi_169501362
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 02:30 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Je links deugen niet.
Dat links niet deugt klopt.
pi_169501364
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 02:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat links niet deugt klopt.
Links, rechts is volkomen achterhaald. Vrijdenkers moeten we hebben.
pi_169503196
moment van aanhouding van de minister en haar clubje. niet anders te omschrijven dan ziek...




[ Bericht 0% gewijzigd door Slayage op 14-03-2017 10:28:19 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169503872
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169504809
Zat me ineens af te vragen of we morgen protesterende Turken gaan zien bij de stemlokalen in Nederland.....
pi_169504835
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:37 schreef vannelle het volgende:
Zat me ineens af te vragen of we morgen protesterende Turken gaan zien bij de stemlokalen in Nederland.....
lijkt me nyet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 maart 2017 @ 11:46:47 #144
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169505040
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mooi om te zien dat er genoeg Turken zijn die wel na willen denken.

Ik stem al jaren rechts, dus voor mij veranderd er sowieso weinig.
het zijn net mensen inderdaad ;)

de turken worden steeds rijker in het land en stemmen daarom steeds meer en meer op de VVD, heel natuurlijk ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 maart 2017 @ 12:26:33 #146
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169505599
Echt wtf Erdogan, hoe laag wil je gaan, hoe lang wil je hier nog mee doorgaan. Die gast is totaal de weg kwijt.

http://www.cumhuriyet.com(...)ndiracak_sozler.html

quote:
Savaşın bile bir ahlakı vardır. Savaşta bile sağlık ekiplerine ateş açılmaz. Hollandalı gibi olursa açar onu söyleyeyim. Hollandalıları Srebrenitza (Bosna-Hersek savaşı) katliamından tanırız. Onların karakterinin ne kadar bozuk olduğunu 8 bin Boşnak’ı orada katlettiklerinden tanırız.
Zelfs tijdens een oorlog zijn er bepaalde moralen. Tijdens een oorlog schiet je niet op hulptroepen. Als je zoals Nederland bent, doe je dit natuurlijk wel, laat ik dat even aankaarten. De Nederlanders kennen we nog van de genocide van Srebrenica. Dat ze een slecht karakter hebben kunnen we concluderen uit het feit dat ze daar 8.000 Bosniërs hebben vermoord.

Let wel hij zegt niet "hebben niet ingegrepen" of "hebben toegestaan dat er 8.000 Bosniërs werden vermoord". Als dit zijn letterlijke woorden waren zegt hij gewoon letterlijk dat de Nederlanders 8.000 Bosniërs hebben vermoord. Mooie verdraaiing van de feiten.
pi_169505619
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:26 schreef Kyran het volgende:
Echt wtf Erdogan, hoe laag wil je gaan, hoe lang wil je hier nog mee doorgaan. Die gast is totaal de weg kwijt.

http://www.cumhuriyet.com(...)ndiracak_sozler.html

[..]

Zelfs tijdens een oorlog zijn er bepaalde moralen. Tijdens een oorlog schiet je niet op hulptroepen. Als je zoals Nederland bent, doe je dit natuurlijk wel, laat ik dat even aankaarten. De Nederlanders kennen we nog van de genocide van Srebrenica. Dat ze een slecht karakter hebben kunnen we concluderen uit het feit dat ze daar 8.000 Bosniërs hebben vermoord.

Let wel hij zegt niet "hebben niet ingegrepen" of "hebben toegestaan dat er 8.000 Bosniërs werden vermoord". Als dit zijn letterlijke woorden waren zegt hij gewoon letterlijk dat de Nederlanders 8.000 Bosniërs hebben vermoord. Mooie verdraaiing van de feiten.
alles voor het pluche w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169505689
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:03 schreef Slayage het volgende:
moment van aanhouding van de minister en haar clubje. niet anders te omschrijven dan ziek...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_ prachtige krachtige foto
pi_169505703
Dat veel Turken niet zo'n scherp beeld hebben van de betekenis van het begrip genocide is toch geen nieuws?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 maart 2017 @ 12:39:08 #150
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169505784
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:03 schreef Slayage het volgende:
moment van aanhouding van de minister en haar clubje. niet anders te omschrijven dan ziek...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind je hier ziek aan?

- Ze wisten niet of en hoe zwaar ze bewapend waren.
- Diegene die dat had kunnen vertellen (de consul) reageerde niet en nam zijn telefoon niet op
- Ze wisten niet hoe ver de bewaking zou gaan, zouden ze schieten, zouden ze zich overgeven?

Uiteindelijk blijven het mensen die zonder toestemming in Nederland waren, bewapend, zonder onschendbaarheid, dus prima aanpak.

Wat hadden ze dan moeten doen?
pi_169506153
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat vind je hier ziek aan?

- Ze wisten niet of en hoe zwaar ze bewapend waren.
- Diegene die dat had kunnen vertellen (de consul) reageerde niet en nam zijn telefoon niet op
- Ze wisten niet hoe ver de bewaking zou gaan, zouden ze schieten, zouden ze zich overgeven?

Uiteindelijk blijven het mensen die zonder toestemming in Nederland waren, bewapend, zonder onschendbaarheid, dus prima aanpak.

Wat hadden ze dan moeten doen?
dat ze (beide kampen) het zo hebben laten escaleren en er uiteindelijk wapens getrokken moesten worden. dat is simpelweg ziek...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 maart 2017 @ 13:03:10 #152
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169506189
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat ze (beide kampen) het zo hebben laten escaleren en er uiteindelijk wapens getrokken moesten worden. dat is simpelweg ziek...
Ja, daar ben ik het mee eens :) Jammer, ziek veel woorden voor te bedenken.
pi_169506306
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het mee eens :) Jammer, ziek veel woorden voor te bedenken.
door polarisering winnen de polariseerders (is dat een woord? :P ). in dit geval de mensen die de keuze hebben gemaakt om het zo ver te laten komen dus de politici aan het roer. erdo en rutte, die hier allebei een slaatje uit wilden slaan. rutte wil morgen weer nummer 1 worden en erdo wil graag een ja komende maand. alles voor het pluche.

ik zie de politiek al jaren als een noodzakelijk kwaad en afgelopen weekend werd mijn standpunt weer bekrachtigd, hoeveel kwaad het in de samenleving kan veroorzaken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169506979
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:03 schreef Slayage het volgende:
moment van aanhouding van de minister en haar clubje. niet anders te omschrijven dan ziek...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig. krijgen ze het eens terug.
pi_169507250
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat ze (beide kampen) het zo hebben laten escaleren en er uiteindelijk wapens getrokken moesten worden. dat is simpelweg ziek...
Er is maar een kamp die het heeft laten escaleren. En dat wilde men ook en nog steeds.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 14:02:49 #156
441609 pechvogel-010
Geboren pechvogel
pi_169507300
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Prachtig. krijgen ze het eens terug.
... deze had ik nog niet op TV gezien in bewegend beeld. Het lijkt wel zo een actie van een kapping of de aanhouding van een zwaar bewapende most wanted
pi_169507308
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:03 schreef Slayage het volgende:
moment van aanhouding van de minister en haar clubje. niet anders te omschrijven dan ziek...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze worden hier gefouilleerd op wapens. Dit is ook niet het moment van aanhouding van de minister, want zij weigerde nog steeds uit de auto te komen.
pi_169507321
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Prachtig. krijgen ze het eens terug.
Wat krijgen de Turken precies terug en waarom vind je het prachtig dat de Turken in hun aars worden genomen hier?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 14:06:25 #159
441609 pechvogel-010
Geboren pechvogel
pi_169507366
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ze worden hier gefouilleerd op wapens. Dit is ook niet het moment van aanhouding van de minister, want zij weigerde nog steeds uit de auto te komen.
Idd, dit was het voorgerecht toen ze de auto's wilden wegtakkelen. Het moment van de aanhouding hebben we op TV "gezien". Er was niets te zien, alleen een gillende dame met auto's en zwaar bewapende eenheden eromheen. Je zag niets
pi_169507462
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er is maar een kamp die het heeft laten escaleren. En dat wilde men ook en nog steeds.
er was helemaal niks aan de hand geweest als die minister van buitenalndse zaken gewoon mocht komen, net als in frankrijk zaterdag avond, maar doordat rutte nagenoeg meteen aangaf dat het hoogst onwenselijk was dat hij zou komen, werd er een standpunt ingenomen wat er toe heeft geleid naar de situatie waarin we ons nu bevinden.

en trokken opeens de zalen zich terug waar die vrouwelijke minister zou komen. waarom? gewoon door politiek in de achtergrond.

erdo en co. treffen blaam evenals rutte en co.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169507491
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wat krijgen de Turken precies terug en waarom vind je het prachtig dat de Turken in hun aars worden genomen hier?
"erdo krijgt eindelijk eens op zijn donder" is een geluid uit anti erdo turkse kringen atm.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169507508
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

er was helemaal niks aan de hand geweest als die minister van buitenalndse zaken gewoon mocht komen, net als in frankrijk zaterdag avond, maar doordat rutte nagenoeg meteen aangaf dat het hoogst onwenselijk was dat hij zou komen, werd er een standpunt ingenomen wat er toe heeft geleid naar de situatie waarin we ons nu bevinden.

en trokken opeens de zalen zich terug waar die vrouwelijke minister zou komen. waarom? gewoon door politiek in de achtergrond.

erdo en co. treffen blaam evenals rutte en co.
Je mag gewoon op bepaalde punten niet toegeven. Een normaal land was niet zo dwingend geweest in "we komen toch en doen wat we willen".
pi_169507567
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je mag gewoon op bepaalde punten niet toegeven. Een normaal land was niet zo dwingend geweest in "we komen toch en doen wat we willen".
die (verwerpelijke) houding trokken de turken later.

al afgelopen week werd er kennelijk in den haag al besproken wat er zaterdag zou gebeuren. nog voordat de vliegrechten werden ingetrokken op zaterdag.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169507589
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

die (verwerpelijke) houding trokken de turken later.

al afgelopen week werd er kennelijk in den haag al besproken wat er zaterdag zou gebeuren. nog voordat de vliegrechten werden ingetrokken op zaterdag.
Natuurlijk is dat tevoren al bepaald. Je kunt een gek niet campagne laten voeren in jouw land.
pi_169507633
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

"erdo krijgt eindelijk eens op zijn donder" is een geluid uit anti erdo turkse kringen atm.
Ah :P Jij bent 100% pro Erdo? ;)
pi_169507652
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:20 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ah :P Jij bent 100% pro Erdo? ;)
Is dat een retorische vraag? Slayage ken je toch wel?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169507678
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Is dat een retorische vraag? Slayage ken je toch wel?
Nou ja, als iemand zo lang domme dingen blijft doen kan je er toch niet 100% achter blijven staan..
pi_169507703
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:22 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nou ja, als iemand zo lang domme dingen blijft doen kan je er toch niet 100% achter blijven staan..
Nogmaals, je kent Slayage toch wel? Hij zou sterven voor Erdolf.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169507726
En wie is er de haas uiteindelijk? Het gewone volk in Turkije. Ons raakt het niet. Wel triest.
  Moderator dinsdag 14 maart 2017 @ 14:26:21 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169507773
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:17 schreef Slayage het volgende:

[..]

die (verwerpelijke) houding trokken de turken later.

al afgelopen week werd er kennelijk in den haag al besproken wat er zaterdag zou gebeuren. nog voordat de vliegrechten werden ingetrokken op zaterdag.
het lijkt me niet meer dan logisch dat men dit soort dingen van te voren ff bespreekt met elkaar ja _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169507786
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:20 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ah :P Jij bent 100% pro Erdo? ;)
mij kan je wel rekenen tot de "harde kern" AKP stemmers. betekent niet dat ik alles uit zijn koker steun. net als deze actie van de confrontatie opzoeken met nederland. dit heeft turken in nederland enorm geschaad. nederland had gewoon niet moeten happen en dat heeft -rutte wel gedaan omdat er morgen verkiezingen zijn en rutte graag weer nummer 1 wil worden. nummer 2 worden en alsnog premier worden staat niet zo leuk op je CV natuurlijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169507809
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

mij kan je wel rekenen tot de "harde kern" AKP stemmers. betekent niet dat ik alles uit zijn koker steun. net als deze actie van de confrontatie opzoeken met nederland. dit heeft turken in nederland enorm geschaad. nederland had gewoon niet moeten happen en dat heeft -rutte wel gedaan omdat er morgen verkiezingen zijn en rutte graag weer nummer 1 wil worden. nummer 2 worden en alsnog premier worden staat niet zo leuk op je CV natuurlijk.
Je woont hier en je kiest voor een dictator in een ander land.
pi_169507813
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

er was helemaal niks aan de hand geweest als die minister van buitenalndse zaken gewoon mocht komen,
Dat weet je niet. Aboutaleb was daar niet gerust op, aangezien de organisator eerst Ahoy en daarna Gelredome wilde afhuren, maar toen dat niet lukte er werd geprobeerd om een klein zaaltje (max. paar honderd man) af te huren. Met als argument dat er niet zo veel mensen zouden komen.
Aboutaleb zag het ook niet zitten dat er honderden/duizenden demonstranten naar de straat van de consul zouden vertrekken. Zeker niet toen er ook nog binnen de Turkse gemeenschap werd opgeroepen om massaal een bezoek te gaan brengen aan de bijeenkomst. Er was dus geen geschikte locatie geregeld voor de bijeenkomst.
pi_169507819
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:22 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nou ja, als iemand zo lang domme dingen blijft doen kan je er toch niet 100% achter blijven staan..
wel als er geen betere, bij mij passende alternatief is.

geldt voor iedereen in turkije. in turkije zijn er niet zo veel politieke smaakjes als in nederland
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169507825
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nogmaals, je kent Slayage toch wel? Hij zou sterven voor Erdolf.
nee dankje
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169507858
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

het lijkt me niet meer dan logisch dat men dit soort dingen van te voren ff bespreekt met elkaar ja _O-
ff bespreekt is wat anders dan een scenario uitspelen. dat die turkse minister naar nederland zou komen was helemaal niet ter sprake bv tot de bewuste dag.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169507865
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

wel als er geen betere, bij mij passende alternatief is.

geldt voor iedereen in turkije. in turkije zijn er niet zo veel politieke smaakjes als in nederland
Het alternatief is er wel. Niet stemmen. Het is jouw probleem helemaal niet. Maar je verdedigd de man ook nog.
pi_169507871
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je woont hier en je kiest voor een dictator in een ander land.
dat mag jij zo zien wmb
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169507885
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat mag jij zo zien wmb
Zo ziet heel Nederland het. Er is een groep Nederlandse Turken die een dwaas aan de macht wil helpen.
pi_169507923
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat weet je niet.
waren de rellen in frankrijk en duitsland grootschalig nav het bezoek van die turkse ministers?

nee want die zijn niet overgegaan om de confrontatie op te zoeken, zoals rutte heeft gedaan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169507937
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het alternatief is er wel. Niet stemmen. Het is jouw probleem helemaal niet. Maar je verdedigd de man ook nog.
sinds wanneer is niet stemmen een oplossing?

ik ben ook turks staatsburger en heb zo ook mijn rechten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169507945
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

waren de rellen in frankrijk en duitsland grootschalig nav het bezoek van die turkse ministers?

nee want die zijn niet overgegaan om de confrontatie op te zoeken, zoals rutte heeft gedaan.
Maar je bent niet verplicht mee te gaan in een gek die zichzelf wil promoten. De confrontatie zoekt men zelf. We wilden dit niet.
pi_169507949
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zo ziet heel Nederland het.
dat vind ik helemaal okay.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 14 maart 2017 @ 14:35:17 #184
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169507960
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

sinds wanneer is niet stemmen een oplossing?

ik ben ook turks staatsburger en heb zo ook mijn rechten.
Maar moeten de mensen die in Turkije zelf wonen het niet zelf besluiten? Waarom bemoei jij je met ze?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169507966
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

sinds wanneer is niet stemmen een oplossing?

ik ben ook turks staatsburger en heb zo ook mijn rechten.
En je woont hier met rechten. Rechten waar de man waar jij op stemt maling aan heeft. Wel makkelijk.
  Moderator dinsdag 14 maart 2017 @ 14:36:15 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169507978
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

ff bespreekt is wat anders dan een scenario uitspelen. dat die turkse minister naar nederland zou komen was helemaal niet ter sprake bv tot de bewuste dag.
is gewoon een gedegen voorbereiding ofzo daar kan niemand last van hebben, als die coupplegers dat ook gedaan hadden dan was dit probleem allang opgelost *)

mazzeltje dat voor ons is dan dat Turken zo lekker voorspelbaar blijkbaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169508002
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar je bent niet verplicht mee te gaan in een gek die zichzelf wil promoten. De confrontatie zoekt men zelf. We wilden dit niet.
als er geen tegenstander is die hapt is er geen conflict. en rutte hapte met veel stemmen voor hem als resultaat
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508036
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

als er geen tegenstander is die hapt is er geen conflict. en rutte hapte met veel stemmen voor hem als resultaat
Dat is gewoon een drogreden. Dan moet je altijd op je knieen gaan om een conflict te vermijden. Dat doe ik ook niet. Je gaat er wonen als Erdogan de machthebber is op de manier die hij wil?
pi_169508040
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

Maar moeten de mensen die in Turkije zelf wonen het niet zelf besluiten? Waarom bemoei jij je met ze?
de turkse staatsburgers gaan het beslissen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508053
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

de turkse staatsburgers gaan het beslissen.
Laat het idd afhangen van de mensen daar.
pi_169508060
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Laat het idd afhangen van de mensen daar.
ik ben ook turks staatsburger lieverd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 14 maart 2017 @ 14:40:32 #192
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169508062
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

de turkse staatsburgers gaan het beslissen.
Maar waarom voel jij je geroepen om voor de mensen in Turkije te bepalen wat het beste voor hen is?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169508066
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

de turkse staatsburgers gaan het beslissen.
Wij als EU zijn niet echt afhankelijk van Turkije. Begrijp dat goed.
pi_169508083
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik ben ook turks staatsburger lieverd
Je bent beide. Daarom ben ik ook tegen de dubbele nationaliteit accepteren.
pi_169508087
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

Maar waarom voel jij je geroepen om voor de mensen in Turkije te bepalen wat het beste voor hen is?
ja
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508097
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja
Het is geen antwoord......
pi_169508106
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wij als EU zijn niet echt afhankelijk van Turkije. Begrijp dat goed.
we zijn allemaal afhankelijk van elkaar, zo is de natuur, zo is het internationale bestel.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508135
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je bent beide. Daarom ben ik ook tegen de dubbele nationaliteit accepteren.
als ik mijn nederlandse staatsburgerschap zou inleveren, zou ik me niet minder nederlands voelen en als ik mijn turkse staatsburgerschap zou inleveren zou ik me niet minder turks voelen.

dat is een misvatting imo
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 14 maart 2017 @ 14:44:18 #199
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169508136
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is geen antwoord......
Ik ben oprecht benieuwd, kan me er weinig bij voorstellen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169508139
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

we zijn allemaal afhankelijk van elkaar, zo is de natuur, zo is het internationale bestel.
Dat werkt niet zo op politiek vlak. Mijn leven gaat niet veranderen door ruzie met Turkije.
pi_169508158
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

als ik mijn nederlandse staatsburgerschap zou inleveren, zou ik me niet minder nederlands voelen en als ik mijn turkse staatsburgerschap zou inleveren zou ik me niet minder turks voelen.

dat is een misvatting imo
Je had het recht nooit moeten hebben gekregen. Dan was dit probleem er niet.
pi_169508163
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat werkt niet zo op politiek vlak. Mijn leven gaat niet veranderen door ruzie met Turkije.
dat mag jij denken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508166
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is geen antwoord......
wat niet?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508174
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je had het recht nooit moeten hebben gekregen. Dan was dit probleem er niet.
welk recht?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508179
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat mag jij denken
Dat is 100% zeker zo. Turkije raakt mij nooit. Jij raakt Turken wel.
pi_169508191
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jij raakt Turken wel.
eens
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508200
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

welk recht?
Ga je nu de debiel spelen?
pi_169508203
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

waren de rellen in frankrijk en duitsland grootschalig nav het bezoek van die turkse ministers?

nee want die zijn niet overgegaan om de confrontatie op te zoeken, zoals rutte heeft gedaan.
Zij zullen een geschikte locatie hebben geregeld, dat was in Nederland niet het geval.
pi_169508208
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ga je nu de debiel spelen?
niet dat ik weet?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508219
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

niet dat ik weet?
Het komt zo over. Maar je stemt ook voor Erdogan dus het is je vergeven.
pi_169508246
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het komt zo over. Maar je stemt ook voor Erdogan dus het is je vergeven.
w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508269
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

w/
Gewoon heel hard gillen terwijl Turkije in een dal stort. Veel succes.
pi_169508280
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Gewoon heel hard gillen terwijl Turkije in een dal stort. Veel succes.
zal best meevallen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508318
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

zal best meevallen
Dat gaat na gisteren niet meevallen. Heb ik je al commentaar horen hebben op uiterst bizarre uitspraken van Erdogan?
pi_169508342
Het zou mij niet eens verbazen dat hij de fictieve partner van Rutte straks een hoer gaat noemen. Op dat niveau zitten we nu.
pi_169508354
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:57 schreef Physsic het volgende:

[..]

Vrouw/vriendin van Wierd Duk.

Ik zie het ja.
Verklaart een hoop...
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_169508437
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zie het ja.
Verklaart een hoop...
Wat dan? :P
pi_169508451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat gaat na gisteren niet meevallen. Heb ik je al commentaar horen hebben op uiterst bizarre uitspraken van Erdogan?
verkiezingsretoriek in verkiezingstijd. elkaar voor rotte vis uitmaken is in turkije de norm.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:53 schreef Jaroon het volgende:
Het zou mij niet eens verbazen dat hij de fictieve partner van Rutte straks een hoer gaat noemen. Op dat niveau zitten we nu.
heeft rutte een partner?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 14 maart 2017 @ 14:59:18 #221
117098 Hathor
Effe niet
pi_169508468
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

verkiezingsretoriek in verkiezingstijd. elkaar voor rotte vis uitmaken is in turkije de norm.
Volgens mij ook alleen maar sinds Erdogan er zit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 14:59:32 #222
117098 Hathor
Effe niet
pi_169508474
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

heeft rutte een partner?
Ja, zijn rechterhand.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169508477
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

verkiezingsretoriek in verkiezingstijd. elkaar voor rotte vis uitmaken is in turkije de norm.
Die norm ligt echt schandalig laag. Op het niveau dat je wereldwijd niet serieus genomen wordt.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 14:59:52 #224
117098 Hathor
Effe niet
pi_169508481
Soms gaat hij vreemd met links trouwens.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_169508494
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

heeft rutte een partner?
Ik denk dat de enige partner die Rutte zo af en toe heeft ook echt een hoer is.
pi_169508501
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Volgens mij ook alleen maar sinds Erdogan er zit.
is altijd zo geweest. turkse politiek is altijd een strijd der ego's geweest. een en al modder gooien tot en met. en dat spelletje speelt erdo gewoon heel goed en dat verklaart ook deels zijn succes in turkije.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508511
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:00 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik denk dat de enige partner die Rutte zo af en toe heeft ook echt een hoer is.
Dat kan ook nog. Niets mis mee. Dan zou Erdogan een punt hebben.
pi_169508523
Het is toch wel erg triest als andere landen voor nazi's, fascisten en massamoordenaars uitmaken wordt vergoeilijk als "het spelletje goed spelen".
pi_169508527
Beste Erdogan-aanhangers,

Het wordt tijd om in de spiegel te kijken.
De reden dat de relatie tussen Turkije en Europa slecht is heeft alles te maken met de mensenrechten situatie in het land.

Laat ik eerst zeggen dat ik geen Gulenist ben.
Er zitten tienduizenden onschuldige mensen in gevangenissen.
Mensen die niks met de coup te maken hebben. Leraren, artsen, verpleegkundigen, politieagenten, professoren etc.
Omdat ze Gulenisten zouden zijn. Sympathie hebben met iemand of ergens op een school van Gulen gezeten hebben, wil niet zeggen dat je de gevangenis in gegooid mag worden. Wat zou jij ervan vinden als jij de gevangenis in wordt gegooid omdat je voor Erdogan bent?
Er zijn gezinnen met drie kinderen waarvan beide ouders in de gevangenis zitten. De ouders zijn leraar en lerares. Kinderen worden door de grootouders opgevoed. Soms komen ze in een tehuis. Is dit rechtvaardig? Hoe zou jij het vinden als jij een kind bent en je ouders worden gearresteerd en weggevoerd? Als ik aan de situaties denk, dan word ik soms verdrietig.
Er zijn families die verscheurd worden hierdoor. Families waarvan twee broers niet meer met elkaar spreken omdat de een voor Gulen is en de andere voor Erdogan.

Als Turkije de relatie wil verbeteren, zou Turkije een geste moeten doen. Er zou een generaal pardon moeten komen voor alle leraren, artsen, politieagenten etc. Mensen van wie vaststaat dat ze niks met de coup te maken hebben gehad. Ze zijn al genoeg gestraft. Vaak zijn ze hun baan ook al verloren. Turkije zal veel goodwill kweken met zo een actie. Als Turkije al deze mensen vrijlaat, dan weet ik zeker dat AKP ministers ook campagnebijeenkomsten kunnen houden in Europese landen. Landen willen niet meewerken aan een referendum, dat op papier misschien democratisch is, maar meer macht centraliseert terwijl dat land op grote schaal mensenrechten schendt. De EU landen zijn solidair met duizenden kinderen waarvan de ouders onterecht in de gevangenis zitten. Schrijf de AKP een brief waarin je de vrijlating van alle onschuldige mensen vraagt. Zorg ervoor dat families weer verenigd kunnen worden.

Ik roep ook de grootste oppositiepartij CHP op om grote demonstraties te organiseren om deze mensen vrij te krijgen.
pi_169508536
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat kan ook nog. Niets mis mee. Dan zou Erdogan een punt hebben.
Inderdaad.
pi_169508581
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:02 schreef polderturk het volgende:
Beste Erdogan-aanhangers,

Het wordt tijd om in de spiegel te kijken.
De reden dat de relatie tussen Turkije en Europa slecht is heeft alles te maken met de mensenrechten situatie in het land.

Laat ik eerst zeggen dat ik geen Gulenist ben.
Er zitten tienduizenden onschuldige mensen in gevangenissen.
Mensen die niks met de coup te maken hebben. Leraren, artsen, verpleegkundigen, politieagenten, professoren etc.
Omdat ze Gulenisten zouden zijn. Sympathie hebben met iemand of ergens op een school van Gulen gezeten hebben, wil niet zeggen dat je de gevangenis in gegooid mag worden. Wat zou jij ervan vinden als jij de gevangenis in wordt gegooid omdat je voor Erdogan bent?
Er zijn gezinnen met drie kinderen waarvan beide ouders in de gevangenis zitten. De ouders zijn leraar en lerares. Kinderen worden door de grootouders opgevoed. Soms komen ze in een tehuis. Is dit rechtvaardig? Hoe zou jij het vinden als jij een kind bent en je ouders worden gearresteerd en weggevoerd? Als ik aan de situaties denk, dan word ik soms verdrietig.
Er zijn families die verscheurd worden hierdoor. Families waarvan twee broers niet meer met elkaar spreken omdat de een voor Gulen is en de andere voor Erdogan.

Als Turkije de relatie wil verbeteren, zou Turkije een geste moeten doen. Er zou een generaal pardon moeten komen voor alle leraren, artsen, politieagenten etc. Mensen van wie vaststaat dat ze niks met de coup te maken hebben gehad. Ze zijn al genoeg gestraft. Vaak zijn ze hun baan ook al verloren. Turkije zal veel goodwill kweken met zo een actie. Als Turkije al deze mensen vrijlaat, dan weet ik zeker dat AKP ministers ook campagnebijeenkomsten kunnen houden in Europese landen. Landen willen niet meewerken aan een referendum, dat op papier misschien democratisch is, maar meer macht centraliseert terwijl dat land op grote schaal mensenrechten schendt. De EU landen zijn solidair met duizenden kinderen waarvan de ouders onterecht in de gevangenis zitten. Schrijf de AKP een brief waarin je de vrijlating van alle onschuldige mensen vraagt. Zorg ervoor dat families weer verenigd kunnen worden.

Ik roep ook de grootste oppositiepartij CHP op om grote demonstraties te organiseren om deze mensen vrij te krijgen.
Triest. Weet wel dat ik achter je sta. Al zegt dat in werkelijkheid niets.
pi_169508608
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:02 schreef polderturk het volgende:
Beste Erdogan-aanhangers,

Het wordt tijd om in de spiegel te kijken.
De reden dat de relatie tussen Turkije en Europa slecht is heeft alles te maken met de mensenrechten situatie in het land.

Laat ik eerst zeggen dat ik geen Gulenist ben.
Er zitten tienduizenden onschuldige mensen in gevangenissen.
Mensen die niks met de coup te maken hebben. Leraren, artsen, verpleegkundigen, politieagenten, professoren etc.
Omdat ze Gulenisten zouden zijn. Sympathie hebben met iemand of ergens op een school van Gulen gezeten hebben, wil niet zeggen dat je de gevangenis in gegooid mag worden. Wat zou jij ervan vinden als jij de gevangenis in wordt gegooid omdat je voor Erdogan bent?
Er zijn gezinnen met drie kinderen waarvan beide ouders in de gevangenis zitten. De ouders zijn leraar en lerares. Kinderen worden door de grootouders opgevoed. Soms komen ze in een tehuis. Is dit rechtvaardig? Hoe zou jij het vinden als jij een kind bent en je ouders worden gearresteerd en weggevoerd? Als ik aan de situaties denk, dan word ik soms verdrietig.
Er zijn families die verscheurd worden hierdoor. Families waarvan twee broers niet meer met elkaar spreken omdat de een voor Gulen is en de andere voor Erdogan.

Als Turkije de relatie wil verbeteren, zou Turkije een geste moeten doen. Er zou een generaal pardon moeten komen voor alle leraren, artsen, politieagenten etc. Mensen van wie vaststaat dat ze niks met de coup te maken hebben gehad. Ze zijn al genoeg gestraft. Vaak zijn ze hun baan ook al verloren. Turkije zal veel goodwill kweken met zo een actie. Als Turkije al deze mensen vrijlaat, dan weet ik zeker dat AKP ministers ook campagnebijeenkomsten kunnen houden in Europese landen. Landen willen niet meewerken aan een referendum, dat op papier misschien democratisch is, maar meer macht centraliseert terwijl dat land op grote schaal mensenrechten schendt. De EU landen zijn solidair met duizenden kinderen waarvan de ouders onterecht in de gevangenis zitten. Schrijf de AKP een brief waarin je de vrijlating van alle onschuldige mensen vraagt. Zorg ervoor dat families weer verenigd kunnen worden.

Ik roep ook de grootste oppositiepartij CHP op om grote demonstraties te organiseren om deze mensen vrij te krijgen.
veel succes :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508616
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:02 schreef polderturk het volgende:
Ik roep ook de grootste oppositiepartij CHP op om grote demonstraties te organiseren om deze mensen vrij te krijgen.
Ik vermoed dat ze er dan heel wat minder goed van afkomen dan dat rellend tuig in Rotterdam.
pi_169508619
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

veel succes :P
Jij vindt het wel prima.
pi_169508671
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jij vindt het wel prima.
pas na het referendum verwacht ik een matiging in retoriek en beleid in TR. goed bedoeld en verwoord, daar niet van maar atm niet realistisch.

en iedereen zou wat vaker in de spiegel moeten kijken niet alleen erdo aanhangers ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508690
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

pas na het referendum verwacht ik een matiging in retoriek en beleid in TR. goed bedoeld en verwoord, daar niet van maar atm niet realistisch.

en iedereen zou wat vaker in de spiegel moeten kijken niet alleen erdo aanhangers ;)
En net doen of dat wat beschreven wordt in de post hier voor niet gebeurt is en doorgaat.......
  dinsdag 14 maart 2017 @ 15:11:15 #238
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169508693
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

en iedereen zou wat vaker in de spiegel moeten kijken niet alleen erdo aanhangers ;)
Tot nu toe komt het geschuimbek maar van één kant..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169508711
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En net doen of dat wat beschreven wordt in de post hier voor niet gebeurt is en doorgaat.......
echt heh...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508717
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

echt heh...
Jij doet het.
pi_169508732
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

echt heh...
Je kan gewoon mede schuldig zijn aan iets fouts.
pi_169508733
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jij doet het.
tfoe
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169508754
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

tfoe
Het niet uit de woorden kunnen komen lijkt mij iets dat je gemeen hebt met je leider.
  Moderator dinsdag 14 maart 2017 @ 15:22:50 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169508886
gaan jullie lekker?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169508917
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

pas na het referendum verwacht ik een matiging in retoriek en beleid in TR. goed bedoeld en verwoord, daar niet van maar atm niet realistisch.

en iedereen zou wat vaker in de spiegel moeten kijken niet alleen erdo aanhangers ;)
Het moet NU gebeuren. Dan zal de Turkse regering bij iedereen goodwill kweken. Ook bij Gulen aanhangers. Er zijn ook AKP- aanhangers die familieden hebben die in de gevangenis zitten. Bij hun zal er ook goodwill gekweekt worden.
Er zitten duizenden onschuldige mensen in de gevangenis.

En Turkije doet er het beste aan de stembusgang in het buitenland weer af te schaffen.
Sommige AKP-ers zetten mensen die NEE willen stemmen weg als terroristen en verraders. Je kan niet verwachten dat Europese landen mee gaan werken aan een dergelijk referendum.
pi_169509127
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:24 schreef polderturk het volgende:

Het moet NU gebeuren.
gast, gaat niet gebeuren zoals ik zei. dus maak je niet druk. is niet goed voor je hart.

net als met rusland komt er na het referendum een U turn iig vwb de relaties met nederland en verwacht ik dat de teugels zullen vieren in het land mbt gulen/pkk en wat niet.

dan is de buit namelijk binnengehaald en kunnen ze weer "normaal doen". wat dat ook mag zijn voor turkse begrippen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169509341
Hee, ineens vond de Hurriyet het nodig om overste Karremans weer 'ns in beeld te brengen....

Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_169509401
abutaleb had kennelijk toestemming gegeven om te schieten die avond zonder dat ie wist dat de beveiligers bewapend waren. wat ze dus niet waren. het had dus allemaal veel erger kunnen aflopen :{
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169509447
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:49 schreef Slayage het volgende:
abutaleb had kennelijk toestemming gegeven om te schieten die avond zonder dat ie wist dat de beveiligers bewapend waren. wat ze dus niet waren. het had dus allemaal veel erger kunnen aflopen :{
Aboutaleb had geprobeerd om bij de consul te checken of het gevolg bewapens was, maar nadat de consul eerder al glashard had lopen liegen vermeed deze vervolgens alle contact.
Aboutaleb heeft daarom toestemming gegeven om te schieten INDIEN DAT NODIG WAS.
Als de consul zich als een diplomaat had gedragen in plaats van als een relturk, was dit alles dus niet nodig geweest.
pi_169509473
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:51 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Aboutaleb had geprobeerd om bij de consul te checken of het gevolg bewapens was, maar nadat de consul eerder al glashard had lopen liegen vermeed deze vervolgens alle contact.
Aboutaleb heeft daarom toestemming gegeven om te schieten INDIEN DAT NODIG WAS.
Als de consul zich als een diplomaat had gedragen in plaats van als een relturk, was dit alles dus niet nodig geweest.
hunnie hebben het gedaan inderdaad.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169509490
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 14:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

er was helemaal niks aan de hand geweest als die minister van buitenalndse zaken gewoon mocht komen, net als in frankrijk zaterdag avond, maar doordat rutte nagenoeg meteen aangaf dat het hoogst onwenselijk was dat hij zou komen, werd er een standpunt ingenomen wat er toe heeft geleid naar de situatie waarin we ons nu bevinden.

en trokken opeens de zalen zich terug waar die vrouwelijke minister zou komen. waarom? gewoon door politiek in de achtergrond.

erdo en co. treffen blaam evenals rutte en co.
Als Nederland 'Nee' zegt, dan is het gewoon 'Nee'. Dan kan je wel huilie lopen doen, maar het blijft 'Nee'. Als Turkije dat gerespecteerd had, in plaats van als een jengelende kleuter zijn zin door te willen drijven, dan was er niets aan de hand geweest.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169509514
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

hunnie hebben het gedaan inderdaad.
Nederland heeft zich voorbereid op alle mogelijke scenario's nadat de Turken een uiterst onbetrouwbare bondgenoot bleken te zijn. Better safe than sorry.
pi_169509520
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Als Nederland 'Nee' zegt, dan is het gewoon 'Nee'. Dan kan je wel huilie lopen doen, maar het blijft 'Nee'. Als Turkije dat gerespecteerd had, in plaats van als een jengelende kleuter zijn zin door te willen drijven, dan was er niets aan de hand geweest.
hunnie hebben het gedaan inderdaad.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169509531
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:54 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nederland heeft zich voorbereid op alle mogelijke scenario's nadat de Turken een uiterst onbetrouwbare bondgenoot bleken te zijn. Better safe than sorry.
"Nederland" :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169509537
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

hunnie hebben het gedaan inderdaad.
Je lijkt al net zo'n simpele als Erdogan.
pi_169509554
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:55 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je lijkt al net zo'n simpele als Erdogan.
:Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169510057
de fractie voorzitter van de grootste turkse oppositie partij van turkije de CHP, die van het NEE kamp is, Kilicdaroglu is pissed. hij zegt dat "europeanen kennelijk het meest een JA willen omdat ze het JA kamp saboteren en adviseren om NEE te stemmen. dit is impliciet een JA stem advies". zo heeft het CHP alle buitenlandse meetings gecancelled omdat dit door het JA kamp gespinned zou worden als zijnde "het NEE kamp heult samen met de Europeanen tegen Turkije (het JA kamp)"

kan je het nog volgen? ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169510124
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:23 schreef Slayage het volgende:
de fractie voorzitter van de grootste turkse oppositie partij van turkije de CHP, die van het NEE kamp is, Kilicdaroglu is pissed. hij zegt dat "europeanen kennelijk het meest een JA willen omdat ze het JA kamp saboteren en adviseren om NEE te stemmen. dit is impliciet een JA stem advies". zo heeft het CHP alle buitenlandse meetings gecancelled omdat dit door het JA kamp gespinned zou worden als zijnde "het NEE kamp heult samen met de Europeanen tegen Turkije (het JA kamp)"

kan je het nog volgen? ;)
Nee, ik wil niet 1 pizza maar 2.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169510190
Als Rutte of Wilders nu de Nederturken zou oproepen om 'Ja' te stemmen, zouden ze dan massaal 'Nee' gaan stemmen?
pi_169510428
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

hunnie hebben het gedaan inderdaad.
Hullie hebben enorm de deksel op de neus gekregen en blèren nu alles bij elkaar in een verwoede poging om aandacht te krijgen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_169510458
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hullie hebben enorm de deksel op de neus gekregen en blèren nu alles bij elkaar in een verwoede poging om aandacht te krijgen.
zalige onwetendheid
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169510478
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

zalige onwetendheid
Je ziet hier echt een tekst in?
pi_169510764
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:31 schreef Physsic het volgende:
Als Rutte of Wilders nu de Nederturken zou oproepen om 'Ja' te stemmen, zouden ze dan massaal 'Nee' gaan stemmen?
Dat was ook mijn idee alleen moet Wilders (of vergelijkbaar) dus die campagne gaan organiseren: Stem aub Ja en zorg dat we in de EU in elk geval afscheid gaan nemen van Turkije, stort dat land in ellende stem Ja.
pi_169510963
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je ziet hier echt een tekst in?
Jij niet?
pi_169510985
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Jij niet?
Ik niet meer. Dat ligt aan mij.
pi_169511709
Nee, de Europeanen willen geen YES, EU-fantasten willen een YES. Hoe verder Turkije van ons afdrijft, hoe beter.
pi_169512984
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als Turken na dit hele Erdogan debacle nu nog voor 'ja' stemmen dan waren ze toch reddeloos verloren.
idd de turken gewoon en hun gang laten gaan. willen ze meer erdogan, stemmen ze ja. willen ze minder erdogan dan stemmen ze nee.

als nederland zullen gewoon met welke uitkomst dan ook moeten dealen. we mogen er wel een mening over hebben, maar we gaan er niet over.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169514980
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als Turken na dit hele Erdogan debacle nu nog voor 'ja' stemmen dan waren ze toch reddeloos verloren.
Het zou je verbazen hoe eenvoudig een relatief laag opgeleid volk gemanipuleerd kan worden in een land zonder kritische en onafhankelijke media.
pi_169527950
De Duitsers (der Spiegel) hebben het door....

Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_169533725
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 07:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
De Duitsers (der Spiegel) hebben het door....

[ afbeelding ]
:s)

janeikelboom twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 12:17:46 Zouden Rutte en Erdogan elkaar nog eens bedanken voor deze wederzijdse steun in campagnetijd? reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169534228
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:23 schreef Slayage het volgende:
de fractie voorzitter van de grootste turkse oppositie partij van turkije de CHP, die van het NEE kamp is, Kilicdaroglu is pissed. hij zegt dat "europeanen kennelijk het meest een JA willen omdat ze het JA kamp saboteren en adviseren om NEE te stemmen. dit is impliciet een JA stem advies". zo heeft het CHP alle buitenlandse meetings gecancelled omdat dit door het JA kamp gespinned zou worden als zijnde "het NEE kamp heult samen met de Europeanen tegen Turkije (het JA kamp)"

kan je het nog volgen? ;)
Ik heb het eerder gezegd en ik zal het nog een keer zeggen: het interesseert mij geen reet wat ze in Turkije doen, waar ze op stemmen en wie er de baas is. Als in Nederland de Nederlandse regering maar de baas is. Als de Turken hun land richting dictatuur willen stemmen, ga vooral je gang. En als je ja wilt stemmen om Nederland dwars te zitten: vooral doen. Ik ben ook voor een Ja stem in het Turkse referendum. Hoe langer Erdogan aan de macht is, hoe kleiner de kans is dat Turkije ooit lid wordt van de EU. Vooral Ja stemmen dus.

Als Nederland zegt “u bent niet welkom” en de minister komt toch, wie is er dan dom? Wat had de Turkse regering verwacht? Dat zij hier met open armen ontvangen zou worden? Dit is geen Turkije, Erdogan heeft hier NIETS te vertellen, hij en de andere leden van de Turkse regering hebben zich zolang ze zich op Nederlands grondgebied te schikken naar de Nederlandse regering, en als die regering zegt: “u moet zsm via de kortste route Nederland verlaten” dan hebben ze zich maar daaraan te houden en anders kan de ultieme consequentie inderdaad geweld betekenen.

En Nederland is noch de Turkse bevolking, noch Erdogan enige verantwoording verschuldigd voor het handelen op Nederlands grondgebied.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 14:18:39 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169535401
agreed, ik vind het persoonlijk maar onzin dat Nederland zo moeilijk doet ... zal mij roesten als die figuren hier een feestje willen bouwen voor hun referendum (zolang ze maar netjes belasting afdragen) maar nee = nee hoor

dus ook niet toch ja via een omwegje en het gaat ook geen ja worden als je hele regering zich als een stel kleuters gaat gedragen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 15 maart 2017 @ 14:28:11 #276
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169535571
quote:
10s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

:s)

janeikelboom twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 12:17:46 Zouden Rutte en Erdogan elkaar nog eens bedanken voor deze wederzijdse steun in campagnetijd? reageer retweet
Komen we toch weer op die eeuwige paradox van de complotdenker:

De regering is:
1) Te incompetent om ook maar iets goed te doen.
2) Slim en sluw genoeg om dit soort samenzweringen door te voeren zonder dat het ooit uitkomt.

#DikkeDoei!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 14:42:26 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169535878
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

"Nederland" :')
Nederland w/
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169538781
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 14:28 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Komen we toch weer op die eeuwige paradox van de complotdenker:

De regering is:
1) Te incompetent om ook maar iets goed te doen.
2) Slim en sluw genoeg om dit soort samenzweringen door te voeren zonder dat het ooit uitkomt.

#DikkeDoei!
geen complot. samenloop van omstandigheden waar rutte en erdo gretig gebruik van hebben gemaakt voor het electorale gewin ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 15 maart 2017 @ 18:04:17 #279
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169540489
quote:
10s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

geen complot. samenloop van omstandigheden waar rutte en erdo gretig gebruik van hebben gemaakt voor het electorale gewin ;)
Daar kan ik me wel in vinden :)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')