abonnement Unibet Coolblue
pi_169453835
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:29 schreef praadje het volgende:
Geen probleem. Ik weet niet hoe ik twee posts in een bericht krijg dus deed ik het even zo.
Ik heb mijzelf twee keer iemand zien quoten in 1 bericht met een antwoord. Ik zou niet weten hoe je dat doet.
pi_169453836
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is iets ingewikkelder. Maar het idee is nu duidelijk ;)
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik heb mij zelf twee keer iemand zien quoten in 1 bericht met een antwoord. Ik zou niet weten hou je dat doet.
Gelukt?
pi_169453839
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:33 schreef praadje het volgende:

[..]

[..]

Gelukt?
En nu de tekst TUSSEN twee quotes. Maar dit is ook al bijzonder.
pi_169453840
Even getest. Bericht gewoon quoten en dan verder scrollen en weer quoten. Net zo veel als je wilt. Reactievenster loopt mee.
Nu maar naar bed, slaapwel allen.
pi_169453843
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En nu de tekst TUSSEN twee quotes. Maar dit is ook al bijzonder.
Tekst tussen twee quotes, zoiets?

quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:35 schreef praadje het volgende:
Even getest. Bericht gewoon quoten en dan verder scrollen en weer quoten. Net zo veel als je wilt. Reactievenster loopt mee.
Nu maar naar bed, slaapwel allen.
pi_169453844
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:36 schreef praadje het volgende:

[..]

Tekst tussen twee quotes, zoiets?

[..]

Een beetje laten zien wat jij beter kan dan ik........
pi_169453845
Haha ik rommel gewoon maar wat aan. Heb er echt geen verstand van. Maar gewoon je tekst tussen die quotes plaatsen. En nu duik ik er echt in, we zijn offtopic ook trouwens.
pi_169453847
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:38 schreef praadje het volgende:
Haha ik rommel gewoon maar wat aan. Heb er echt geen verstand van. Maar gewoon je tekst tussen die quotes plaatsen. En nu duik ik er echt in, we zijn offtopic ook trouwens.
Niet als je nu quotes van Erdogan aanhaalt. Bedenk wel.....leuke all in vakanties naar Turkije zijn dan van de baan.
  zondag 12 maart 2017 @ 06:50:41 #159
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_169453866
Ze hadden haar een dag in vreemdelingen bewaring moeten zetten en die bewaapende beveiligers moeten aanhouden. Het is veel te soft aangepakt. Tevens direct sancties tegen de Turken, bv alle turkse maatschappijen weigeren en een negatief reisadvies uit doen gaan ,zodat er geen tourist meer naar Turkije kan. Dit moet je keihard spelen, net als de Russen dat deden, anders loopt Erdogan over ons heen.
  zondag 12 maart 2017 @ 07:05:31 #160
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_169453892
quote:
Turkije kondigt zware maatregelen tegen Nederland aan

De Turkse premier Binali Yildirim heeft zondagochtend "zware tegenmaatregelen" aangekondigd, in reactie op de uitzetting van de Turkse minister Fatma Betül Sayan Kaya. Volgens de premier is de diplomatieke onschendbaarheid van Kaya geschonden.
Spannend _O_
  zondag 12 maart 2017 @ 07:15:59 #162
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_169453906
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 07:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Spannend _O_
Zeker, Nederland heeft echter een veel grotere stok om mee te slaan. Een tourismeban, of zware economische sancties treffen de Turken veel harder dan andersom. Ik zou het laten escaleren, totdat Erdogan op zijn knieen om vergiffenis vraagt.
pi_169453907
Laat die kut Turken toch kapot vallen :r
Alle banden verbreken, negatief reisadvies afgeven, onze ambassadeur terughalen, Turkse ambassadeur het land uitschoppen, NL nationaliteit afpakken van iedere Turk die daar was en sowieso dubbele nationaliteiten afschaffen.

Elke wet, elk verdrag is te wijzigen of op te zeggen.

Niet buigen voor dat kutvolk. Er is een grens overschreden, genoeg is genoeg!

w/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_169453915
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 06:29 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zoals hierboven al gezegd vind ik het prima dat ze haar niet hebben laten praten beter lezen dus ;).
Sorry verkeerd gelezen :@
  zondag 12 maart 2017 @ 07:40:08 #165
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169453964
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 07:17 schreef StateOfMind het volgende:
Laat die kut Turken toch kapot vallen :r
Alle banden verbreken, negatief reisadvies afgeven, onze ambassadeur terughalen, Turkse ambassadeur het land uitschoppen, NL nationaliteit afpakken van iedere Turk die daar was en sowieso dubbele nationaliteiten afschaffen.

Elke wet, elk verdrag is te wijzigen of op te zeggen.

Niet buigen voor dat kutvolk. Er is een grens overschreden, genoeg is genoeg!

w/
Je weet er in ieder geval een heel spektakel van te maken. Lucht het op, knul? :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 12 maart 2017 @ 07:40:37 #166
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169453966
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 07:15 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Zeker, Nederland heeft echter een veel grotere stok om mee te slaan. Een tourismeban, of zware economische sancties treffen de Turken veel harder dan andersom. Ik zou het laten escaleren, totdat Erdogan op zijn knieen om vergiffenis vraagt.
:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169453974
Dit conflict is de schuld van de Rabobank!!!
U MAD?
pi_169454007
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 07:17 schreef StateOfMind het volgende:
Laat die kut Turken toch kapot vallen :r
Alle banden verbreken, negatief reisadvies afgeven, onze ambassadeur terughalen, Turkse ambassadeur het land uitschoppen, NL nationaliteit afpakken van iedere Turk die daar was en sowieso dubbele nationaliteiten afschaffen.

Elke wet, elk verdrag is te wijzigen of op te zeggen.

Niet buigen voor dat kutvolk. Er is een grens overschreden, genoeg is genoeg!

w/
Absoluut! Veelzeggend is dat vanuit de EU geen enkele steunreactie is gekomen. Nederland mag het zelf oplossen. Daarom op 15 maart, met volle overtuiging een stem op de PVV.

Hier waarschuwt Wilders al sinds 2004 voor. Gisteren werd opnieuw duidelijk dat de multiculturele integratie volledig is mislukt. Hierover hoeven we geen discussie meer te voeren.

Dat Wilders vanaf dag 1 sinds de oprichting van de PVV zijn gelijk heeft aangetoond. Dat een dubbele nationaliteit niet deugt en leidt tot dit soort problemen. Het de integratie in de weg staat en buitenlandse regeringen een vrijbrief geeft eigen onderdanen te mobiliseren in een ander land. In een andere cultuur met andere normen en waarden.

Verder mag Erdogan schreeuwen en dreigen wat die wil. Nederland is de derde investeerder van Turkije. Dat gaat stoppen en dat gaat de Turken geld en banen kosten.

Steeds minder Westerlingen willen nog naar Turkije op vakantie. Dat gaat de Turken geld en banen kosten.

Turken woonachtig in Europa zullen steeds vaker als groep worden aangekeken op de daden van hun dictator in Turkije die hij als makke schaapjes de straat op wil sturen met Turkse vlaggen en zijn afbeelding. Dat zal de Turken in Europa uiteindelijk fatsoenlijke huizen, banen en geld gaan kosten. Bovendien het gevoel van tweederangs burger versterken.
pi_169454013
De Nederlandse politiek doet er nu alles aan om de partijen PVV en Denk zo groot mogelijk te laten laten maken aanstaande woensdag.

Men heeft dus niks geleerd van de geschiedenis van juli 1914. Hoe kun je iets compleet laten escaleren.
pi_169454018
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 07:53 schreef Idisrom het volgende:
De Nederlandse politiek doet er nu alles aan om de partijen PVV en Denk zo groot mogelijk te laten laten maken aanstaande woensdag.

Men heeft dus niks geleerd van de geschiedenis van juli 1914. Hoe kun je iets compleet laten escaleren.
Wat was het alternatief? Wegkijken en je laten chanteren? Dan geef je de PVV zo 76 zetels cadeau. Laten we de kwestie hier vooral niet gaan omdraaien.
pi_169454046
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 07:54 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat was het alternatief? Wegkijken en je laten chanteren? Dan geef je de PVV zo 76 zetels cadeau. Laten we de kwestie hier vooral niet gaan omdraaien.
Je moet gewoon kleine dingen niet opblazen. Als een Turkse leider hier wil langs komen om voor verkiezingen iets te speechen, dat moet gewoon kunnen.

Wij moeten niet de intentie hebben om te denken van wat de Nederturken ergens over moeten vinden. Als het goed is dan steunen ze Erdogan niet in de grondswetwijziging, maar ja, dan gaan wij niet voor hen bepalen.
  zondag 12 maart 2017 @ 08:03:10 #172
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169454053
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 08:00 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Je moet gewoon kleine dingen niet opblazen. Als een Turkse leider hier wil langs komen om voor verkiezingen iets te speechen, dat moet gewoon kunnen.

Wij moeten niet de intentie hebben om te denken van wat de Nederturken ergens over moeten vinden. Als het goed is dan steunen ze Erdogan niet in de grondswetwijziging, maar ja, dan gaan wij niet voor hen bepalen.
Wie hebben nu iets opgeblazen?
Dit was gewoon een provocatie van Erdogan en een test van zijn vijfde colonne.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_169454054
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 08:00 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Je moet gewoon kleine dingen niet opblazen. Als een Turkse leider hier wil langs komen om voor verkiezingen iets te speechen, dat moet gewoon kunnen.

Wij moeten niet de intentie hebben om te denken van wat de Nederturken ergens over moeten vinden. Als het goed is dan steunen ze Erdogan niet in de grondswetwijziging, maar ja, dan gaan wij niet voor hen bepalen.
En dat zelfde volk gaat woensdag ook nog is op een partij als DENK stemmen. Belachelijk dat ze 2x stemrecht hebben. Enige wat je als Nederland kan doen is in ieder geval niet toelaten dat ze dan ook nog is met je ballen gaan spelen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_169454056
Eind jaren '80- ben ik wakker geschrokken door de vele demonstraties in o.a. Utrecht en Deventer door onze Turken hier, die demonstreerden voor het doodsvonnis van Salmon Rusdie.

En dat was een wake-up-call. Maar deze, in mijn ogen verkeerde, opvatting verander je niet door mensen (Turkse regeringsleiders) toegang te verbieden. Dan wakker je het juist aan.
  PR/Manusje van alles zondag 12 maart 2017 @ 08:04:00 #175
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_169454057
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 07:53 schreef Idisrom het volgende:
De Nederlandse politiek doet er nu alles aan om de partijen PVV en Denk zo groot mogelijk te laten laten maken aanstaande woensdag.

Men heeft dus niks geleerd van de geschiedenis van juli 1914. Hoe kun je iets compleet laten escaleren.
wat vond je van het optreden van de turk dan? Dat hij heel nederland wegzet als facist en nazi's?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')