abonnement Unibet Coolblue
pi_169448310
Met een Eurail ticket gaan de poortjes op NS stations niet open en ik wil even lekker klagen bij de verantwoordelijke partij.
Maar ja, wie is dat? NS? Translink? Nog een ander bedrijf? Iemand?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_169448489
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 23:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Met een Eurail ticket gaan de poortjes op NS stations niet open en ik wil even lekker klagen bij de verantwoordelijke partij.
Maar ja, wie is dat? NS? Translink? Nog een ander bedrijf? Iemand?
NS, het zijn NS-poortjes.
dag
  zondag 12 maart 2017 @ 00:27:26 #3
104871 remlof
Europees federalist
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 12 maart 2017 @ 00:57:23 #4
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_169450548
Translink doet niks met poortjes. Translink bekommert zich om de transacties. Tientje erop, kwartje eraf, hartstikke moeilijk genoeg voor die mensjes.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_169450709
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 23:59 schreef Peter het volgende:

[..]

NS, het zijn NS-poortjes.
Dank!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_169451628
Ik zou beginnen bij de partij waar je je kaartje hebt gekocht. Daar heb je namelijk een overeenkomst mee.
  zondag 12 maart 2017 @ 09:02:38 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_169454429
Daar heeft de NS een oplossing voor: https://support.nsinterna(...)67/kw/ov%20chipkaart
So we just called him Fred
pi_169455259
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:02 schreef FredvZ het volgende:
Daar heeft de NS een oplossing voor: https://support.nsinterna(...)67/kw/ov%20chipkaart
Die oplossing werkt niet. Het kaartje heeft een vierkante barcode, maar de melding die het poortje geeft is "barcode not recognized". En op de blauwe knop drukken? Screw that. Ik heb de poortjes geopend met mijn ov chipkaart en we zijn met z'n 2en er doorheen gelopen.
Ik ben 100% vóór een systeem dat zwartrijders en mensen die overlast veroorzaken buiten houdt. Als het systeem zélf echter overlast veroorzaakt bij buitenlandse reizigers (die sowieso al geen idee hebben wat ze moeten doen) en als het systeem mensen buitensluit die wel een geldig ticket hebben, dan haak ik af. Dat is op geen enkele manier goed te praten.

Maar goed, ik heb het al doorgegeven en "er wordt een melding van gemaakt". Met andere woorden: het verdwijnt in één of andere statistiek. Oh well, wij gebruiken mijn workaround wel.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 12 maart 2017 @ 10:19:13 #9
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169455285
Moet je nog altijd uitchecken en inchecken als je van NS naar Syntus of een andere maatschappij overstapt? :')
pi_169455298
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:19 schreef leolinedance het volgende:
Moet je nog altijd uitchecken en inchecken als je van NS naar Syntus of een andere maatschappij overstapt? :')
ja, maar daar gaat dit topic niet over
  Donald Duck held zondag 12 maart 2017 @ 19:45:51 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_169468105
Je hebt soms meerdere codes op zo'n kaartje staan. De verkeerde moet je wel afdekken voor de lezer met je vinger. In geval van deze bijvoorbeeld krijg ik alleen het poortje in nederland open met de code rechtsboven:
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_169470216
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hebt soms meerdere codes op zo'n kaartje staan. De verkeerde moet je wel afdekken voor de lezer met je vinger. In geval van deze bijvoorbeeld krijg ik alleen het poortje in nederland open met de code rechtsboven:
[ afbeelding ]
Er staan idd twee barcodes op. We gaan het morgen proberen!
Dit zijn ten minste goede antwoorden. "Ik maak er een melding van" van de NS helpt mij niks verder.
Dank! U hoort nog van ons.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_169476390
gister werkte mijn internationale mobiele ticket ook niet, terwijl ik al vaker ben weggeweest op die manier
er stond gelukkig een medewerker van de ns die hem kon openen
pi_169486395
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hebt soms meerdere codes op zo'n kaartje staan. De verkeerde moet je wel afdekken voor de lezer met je vinger. In geval van deze bijvoorbeeld krijg ik alleen het poortje in nederland open met de code rechtsboven:
[ afbeelding ]
We hebben dit vandaag geprobeerd, zelfs met een stuk papier over de andere barcode. Beide barcodes getest, maar het poortjes bleef dicht en de melding "barcode not recognised" bleef komen.

Sterk staaltje "Hoe maken we toeristen in de war" van de NS.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 19 maart 2017 @ 21:13:27 #15
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_169638375
Kreeg ook de poortjes van Rotterdam CS niet open met Thalystickets. Dus een passagekaart gekregen van de helpdesk. Onhandig, maar het werkte.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')