abonnement Unibet Coolblue
pi_169826169
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 22:30 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Voor de buitenwereld zou ik er niet naartoe gaan, maar zelf heb ik er opzich geen bezwaar tegen. Als je zin hebt in een wip en het lukt in de club niet, dan betaal je er toch gewoon ff'tjes voor. Net als dat je niet altijd naar het toilet gratis kan, nou ja dan betaal je toch als de nood hoog is.
De hoeren zijn voor jou inderdaad de enige ontsnapping uit virgin lane.
pi_169827984
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:07 schreef velden het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je dit zou willen doen...het is zo onpersoonlijk.
Zoiets als macdonalds.
Het is even lekker en daarna is het leeg.
Ga voor goed voedsel wat je voedt.
Gatver ben jij in je leven wel eens naar de McDonalds geweest, ieuwwwww..... Nee echt? zelfs vaker dan 1 keer? Ohh zelfs erger, de KFC en Pizzahut ook al aangedaan. Walgelijk, dat je dat kunt.
Met andere woorden, zo af en toe geeft de McDonalds ook even voldoening.
Een goede maaltijd is inderdaad voedzamer en gezonder. Maar damn.... zo'n milkshake of quarterpounder is af en toe best lekker. toch? :Y
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:28:09 #153
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169871702
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:16 schreef JohnShooter het volgende:

[..]

ik volg het niet meer
Ach John, die zijn gewoon een beetje aan het ouwe hoeren!

>:O >:O >:O
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 30 maart 2017 @ 16:29:44 #154
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_169887117
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 07:35 schreef JohnShooter het volgende:
Ik vind vrouwen die geen prostituee zijn maar wel al tientallen mannen over zich heen hebben gehad eerlijk gezegd nog erger.
Laatste date die ik via een datingsite had, had gvd 31 kerels gehad. Is ook niks geworden trouwens.
Weet je wat nou zo vreemd is als het andersom was geweest dan was het niet vies maar normaal.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_169887537
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:29 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Weet je wat nou zo vreemd is als het andersom was geweest dan was het niet vies maar normaal.
Tja, dat is nou eenmaal gewoon zoals het is. Doe je niks aan. Evolutionair en biologisch zo bepaald.
pi_169888421
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:29 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Weet je wat nou zo vreemd is als het andersom was geweest dan was het niet vies maar normaal.
Dat vind ik even smerig eigenlijk.
pi_170026623
Onpersoonlijk is het zeker niet.
Maak ook wel is gebruik van een dame van plezier, maar als ze naar 3 maanden je niet gezien te hebben nog dingen van je weet te vertellen vind ik dat een beetje voorbarig.

Ik denk altijd maar zo, als ik een avondje ga stappen om een ONS te zoeken ben ik meer dan 50 euro kwijt.
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:07 schreef velden het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je dit zou willen doen...het is zo onpersoonlijk.
Zoiets als macdonalds.
Het is even lekker en daarna is het leeg.
Ga voor goed voedsel wat je voedt.

Het is toch veel mooier om man vrouw...gevoelens voor elkaar en dan voor elkaar kiezen en dan heb je altijd sex elke dag.

Maar goed, hier spreekt een vrouw.

Waarom is er zooeen grote markt voor vrouwprostitutees en niet voor mannen?
Ok, omdat een vrouw makkelijker een man kan regelen.
Dus is het een kwestie van hormonen zou je zeggen.
Maar dan is er toch daarbovenop de moraal? Je hoeft je niet over te geven aan lustgevoelens.
Ergens heb ik het idee, ook al wordt het als beroep gezien, dat de integriteit van een vrouw die dat beroep uitoefent helemaal naar de knoppen is. Dat je emotioneel beschadigd bent of raakt.

Je geeft jezelf wel aan een man. Het is zo intiem!
Onbewuste processen.
pi_170036880
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 20:12 schreef Its174ever het volgende:
Onpersoonlijk is het zeker niet.
Maak ook wel is gebruik van een dame van plezier, maar als ze naar 3 maanden je niet gezien te hebben nog dingen van je weet te vertellen vind ik dat een beetje voorbarig.

Ik denk altijd maar zo, als ik een avondje ga stappen om een ONS te zoeken ben ik meer dan 50 euro kwijt.

[..]

Waarom zou je een ONS willen als je ook elke dag en nacht sex kunt hebben met de vrouw van je dromen....waarom zo macdonalds
pi_170039353
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 20:12 schreef Its174ever het volgende:
Onpersoonlijk is het zeker niet.
Maak ook wel is gebruik van een dame van plezier, maar als ze naar 3 maanden je niet gezien te hebben nog dingen van je weet te vertellen vind ik dat een beetje voorbarig.

Ik denk altijd maar zo, als ik een avondje ga stappen om een ONS te zoeken ben ik meer dan 50 euro kwijt.

[..]

Het is niet dat een avondje uit heel veel geld moet kosten, maar je kans op een ONS is natuurlijk geen 100%...dus als je echt doelgericht op zoek bent naar een ONS zal het je meerdere avonden kosten om er een te regelen. En dan kom je wel makkelijk over de 50 euro per ONS...
pi_170039401
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:42 schreef velden het volgende:

[..]

Waarom zou je een ONS willen als je ook elke dag en nacht sex kunt hebben met de vrouw van je dromen....waarom zo macdonalds
Zat redenen hoor.
pi_170039510
is TS nou nog geweest of niet?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170040305
Festival kaarten zijn al over de 50 meestal.
Dan drink ik nog voor een euro of 50.
Ik ben hoe dan ook altijd wel 100 euro lichter...

quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 12:40 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Het is niet dat een avondje uit heel veel geld moet kosten, maar je kans op een ONS is natuurlijk geen 100%...dus als je echt doelgericht op zoek bent naar een ONS zal het je meerdere avonden kosten om er een te regelen. En dan kom je wel makkelijk over de 50 euro per ONS...
Ik ben niet snel verliefd moet ik eerlijk toegeven, en zou zo niet weten wie de vrouw van me dromen is..
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:42 schreef velden het volgende:

[..]

Waarom zou je een ONS willen als je ook elke dag en nacht sex kunt hebben met de vrouw van je dromen....waarom zo macdonalds
pi_170040325
--

[ Bericht 100% gewijzigd door Its174ever op 06-04-2017 13:28:26 (dubbele post) ]
pi_170040335
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:27 schreef Its174ever het volgende:
Festival kaarten zijn al over de 50 meestal.
Dan drink ik nog voor een euro of 50.
Ik ben hoe dan ook altijd wel 100 euro lichter...

[..]

Maar dat is dan toch niet puur voor die ONS? Neem aan dat je daarheen gaat en wat drinkt omdat je het leuk vindt?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_170040453
Dat klopt ook. Maar om nou 20 euro mee te nemen en alleen uit te gaan om een dame te regelen vind ik ook triest.
Helemaal als het een keer niet lukt.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch niet puur voor die ONS? Neem aan dat je daarheen gaat en wat drinkt omdat je het leuk vindt?
pi_170040475
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:34 schreef Its174ever het volgende:
Dat klopt ook. Maar om nou 20 euro mee te nemen en alleen uit te gaan om een dame te regelen vind ik ook triest.
Helemaal als het een keer niet lukt.

[..]

Maar het haalt wel je een onsje kost meer onderuit. Want dat onsje op zichzelf is niet wat geld kost.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_170040519
Ja als je op tinder bezig bent zit zou je in principe ook voor 10 euro een onsje kunnen hebben, maar wel een hoop slap geouwehoer erbij.
Ik zeg nu alleen dat als ik uit ga en opzoek ga naar een ons me het ¤100 kost, want ik zie het nut niet van uitgaan en dan low budget bezig gaan.

Ook 3 dames op me werk "afgewezen", had ik zelfs gratis overheen kunnen gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar het haalt wel je een onsje kost meer onderuit. Want dat onsje op zichzelf is niet wat geld kost.
pi_170040850
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:38 schreef Its174ever het volgende:
Ja als je op tinder bezig bent zit zou je in principe ook voor 10 euro een onsje kunnen hebben, maar wel een hoop slap geouwehoer erbij.
Ik zeg nu alleen dat als ik uit ga en opzoek ga naar een ons me het ¤100 kost, want ik zie het nut niet van uitgaan en dan low budget bezig gaan.

Ook 3 dames op me werk "afgewezen", had ik zelfs gratis overheen kunnen gaan.

[..]

echt. ik snap dit gewoon niet

Sex doe je toch omdat je gevoelens hebt, omdat het klikt?
Dan wil je het toch niet bij een nachtje houden?
dan ben je toch afgestompt ? Er gratis overheen gaan? manmanman
pi_170040928
Zoals ik hier boven al zei, heb niet echt gevoelens als ik die al wel heb zijn ze na een week of 2 wel weg.
Iedereen is anders hé. :Y

btw dat eroverheen gaan komt niet eens echt van mij, ik zat in dat scenario met een vrouw te praten waarna de andere dame die achter mij stond naar die dame keek en 2 vuisten op elkaar klapte zo van "die gaan neuken", draaide ik me eigen om omdat die dame in kwestie voor mij moest lachen en zag ik dit dus.
Ik denk dus dat ik niet de enige was die er zo over dacht...
Dat was letterlijk na een minuut of 10, dus hoever je dan van een klik zoals jij hem beschrijft kan spreken weet ik niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:55 schreef velden het volgende:

[..]

echt. ik snap dit gewoon niet

Sex doe je toch omdat je gevoelens hebt, omdat het klikt?
Dan wil je het toch niet bij een nachtje houden?
dan ben je toch afgestompt ? Er gratis overheen gaan? manmanman



[ Bericht 11% gewijzigd door Its174ever op 06-04-2017 14:04:41 ]
pi_170041026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 13:38 schreef Its174ever het volgende:
Ja als je op tinder bezig bent zit zou je in principe ook voor 10 euro een onsje kunnen hebben, maar wel een hoop slap geouwehoer erbij.
Ik zeg nu alleen dat als ik uit ga en opzoek ga naar een ons me het ¤100 kost, want ik zie het nut niet van uitgaan en dan low budget bezig gaan.

Ook 3 dames op me werk "afgewezen", had ik zelfs gratis overheen kunnen gaan.

[..]

Je kan zelfs voor 0 euro een onsje hebben. Sterker nog, aan een onsje op zichzelf betaal je niet, anders is het prostitutie.
Dat je geld betaald voor een leuke tijd en tijdens die leuke tijd misschien een lekkertje tegenkomt met wie je het bed wil delen maakt niet dat dat lekkertje je geld heeft gekost.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_170041077
Dat zeg ik toch ook met als voorbeeld die dames op mijn werk?
Ik zeg ook niet dat je in die uitgaan gevallen voor de seks betaald, maar je bent wel 100 euro lichter voordat je het hebt.
In dat geval zie ik dus niet veel verschil behalve die 50 euro.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Je kan zelfs voor 0 euro een onsje hebben. Sterker nog, aan een onsje op zichzelf betaal je niet, anders is het prostitutie.
Dat je geld betaald voor een leuke tijd en tijdens die leuke tijd misschien een lekkertje tegenkomt met wie je het bed wil delen maakt niet dat dat lekkertje je geld heeft gekost.
pi_170041157
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:07 schreef Its174ever het volgende:
Dat zeg ik toch ook met als voorbeeld die dames op mijn werk?
Ik zeg ook niet dat je in die gevallen voor de seks betaald, maar je bent wel 100 euro lichter voordat je het hebt.
In dat geval zie ik dus niet veel verschil behalve die 50 euro.

[..]

Tuurlijk is er wel verschil, want je betaald die 100 euro bij dat onsje niet voor de seks. Dat betaal je voor die leuke avond, dat festival en ga zo maar door. Wat je ook gewoon nog ernaast doet als je wel naar de hoeren gaat. Dan ga je dus eerst naar dat festival en later naar de hoeren, die 2 zaken staan los van elkaar.
Je kan een festival bezoeken en daar geld voor betalen gewoonweg niet vergelijken met betalen voor seks. Op dat festival lopen nu eenmaal geen vrouwen rond waar jij voor betaald bij de kassa daar.

Trouwens, ik heb niets tegen de keuze naar de hoeren te gaan, ik vind alleen die rare berekeningen waarom een onsje duurder zou zijn dan de hoeren raar. Het klopt niet namelijk, slaat nergens op.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_170041239
Ik praat over mij specifiek, en hoe ik 8 v.d 10 keer een onsje regel.
Wat een ander doet of vind moet die zelf weten.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Tuurlijk is er wel verschil, want je betaald die 100 euro bij dat onsje niet voor de seks. Dat betaal je voor die leuke avond, dat festival en ga zo maar door. Wat je ook gewoon nog ernaast doet als je wel naar de hoeren gaat. Dan ga je dus eerst naar dat festival en later naar de hoeren, die 2 zaken staan los van elkaar.
Je kan een festival bezoeken en daar geld voor betalen gewoonweg niet vergelijken met betalen voor seks. Op dat festival lopen nu eenmaal geen vrouwen rond waar jij voor betaald bij de kassa daar.

Trouwens, ik heb niets tegen de keuze naar de hoeren te gaan, ik vind alleen die rare berekeningen waarom een onsje duurder zou zijn dan de hoeren raar. Het klopt niet namelijk, slaat nergens op.
pi_170044209
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:15 schreef Its174ever het volgende:
Ik praat over mij specifiek, en hoe ik 8 v.d 10 keer een onsje regel.
Wat een ander doet of vind moet die zelf weten.

[..]

Maar stel je "regelt" een onsje, hoe gaat dat dan?
Dan zeg je erna, hee was leuk, doei he?!
Of, nou moeten we vaker doen, ja we bellennn
pi_170044237
en zeg je dan ook, van hee, ik ben van de onsjes hoor voordat je sex gaat hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')