abonnement Unibet Coolblue
pi_169479201
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik verbied niemand om in huis met kleding van het andere geslacht rond te lopen. Allemaal prima.

Waar ik wel op tegen ben, is de invloed op de samenleving: gender-neutrale toiletten, transgenders die kinderen krijgen of adopteren, de teloorgang van het gezin.
Leef en laat leven. En eigenlijk het enige wat ik jou hier zie posten is waar je op tegen bent. En dat is echt fucking veel.
pi_169479225
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik verbied niemand om in huis met kleding van het andere geslacht rond te lopen. Allemaal prima.

Waar ik wel op tegen ben, is de invloed op de samenleving: gender-neutrale toiletten, transgenders die kinderen krijgen of adopteren, de teloorgang van het gezin.
Precies wat ik dus eigenlijk aanhaal, mensen moeten zich in jouw gezichtsveld gedragen naar hoe jij vind dat het hoort te zijn. Helaas, dat is een gedachtegoed waar we dus niet naar moeten streven maar juist vanaf moeten komen. Jij hebt volstrekt niet het recht om zulke zaken voor anderen te bepalen.

Verdere dingen die je opnoemt zie ik ook geen probleem in, op welke manier heeft het op jou een nadelige invloed als ik vragen mag? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2017 11:12:05 ]
pi_169479261
quote:
15s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leef en laat leven. En eigenlijk het enige wat ik jou hier zie posten is waar je op tegen bent. En dat is echt fucking veel.
Nee hoor. Ik heb tegen de teloorgang van de Europese cultuur. Dat transgender-gezeur is daar onderdeel van, evenals multiculturalisme. Daar ben ik op tegen. Ik ben vóór herstel van de Europese cultuur.
pi_169479275
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:11 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Precies wat ik dus eigenlijk aanhaal, mensen moeten zich in jouw gezichtsveld gedragen naar hoe jij vind dat het hoort te zijn. Helaas, dat is een gedachtegoed waar we dus niet naar moeten streven maar juist vanaf moeten komen. Jij hebt volstrekt niet het recht om zulke zaken voor anderen te bepalen.

Verdere dingen die je opnoemt zie ik ook geen probleem in, op welke manier heeft het op jou een nadelige invloed als ik vragen mag? :)
De teloorgang van de Europese cultuur en de samenleving heeft invloed op iedereen. Jullie weten duidelijk niet wat het is om in een krachtige samenleving te leven in plaats van deze multikulti rubberentegel-maatschappij vol snowflakes en tuig.
pi_169479304
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb tegen de teloorgang van de Europese cultuur. Dat transgender-gezeur is daar onderdeel van, evenals multiculturalisme. Daar ben ik op tegen. Ik ben vóór herstel van de Europese cultuur.
Ja maar je bent er vaker naar gevraagd wat dat dan is. Bv de Nederlandse cultuur waar je het altijd over hebt. Maar je kon verder niet uitleggen wat je dan terug wilde.

Voor mij is de Europese of in iedergeval de Nederlandse cultuur dat je men in hun waarde laat. Ook al doen ze dingen anders dan ik gewend ben of niet helemaal begrijp. Dat mensen die hier wonen het recht hebben en de vrijheid voelen om te zijn wie ze zijn mits ze anderen niets ontzeggen of de wet niet respecteren.

Enige wat ik jou hier zie zeggen is dat je tegen dingen bent.
pi_169479322
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb tegen de teloorgang van de Europese cultuur. Dat transgender-gezeur is daar onderdeel van, evenals multiculturalisme. Daar ben ik op tegen. Ik ben vóór herstel van de Europese cultuur.
Nu haal je er in een keer weer iets heel anders erbij :). En je ontwijkt mij vraag, laat ik dan maar met een paar nieuwe komen ..

Wat heeft de Europese cultuur te maken met transgenders? Kun je überhaupt de Europese cultuur definiëren? Ik betwijfel het ten zeerste. Nogal een uiterst veranderlijk en divers stukje grond dat Europa, altijd zo geweest. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2017 11:18:37 ]
pi_169479735
Het is en blijft een man.

Hoe je het ook wendt of keert.

Of verbouwt.

Verder wens ik hem geluk en welzijn.
  maandag 13 maart 2017 @ 11:58:34 #108
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_169479981
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Is dit het toppunt of dieptepunt qua assimilatie? :')
Alleen in combinatie met diepe xenos-teksten aan de keukenmuur.
pi_169480017
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het gender-geneuzel is bedoeld om het gezin kapot te maken.
Klopt, mensen die transgender zijn zijn helemaal niet oprecht maar onderdeel van het complot om het westen kapot te maken.
  maandag 13 maart 2017 @ 12:26:23 #110
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169480390
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het gender-geneuzel is bedoeld om het gezin kapot te maken.
Wat een bullshit. Of raken mensen spontaan onvruchtbaar als er een transgender langsloopt? :')
  maandag 13 maart 2017 @ 12:29:08 #111
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169480428
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb tegen de teloorgang van de Europese cultuur. Dat transgender-gezeur is daar onderdeel van, evenals multiculturalisme. Daar ben ik op tegen. Ik ben vóór herstel van de Europese cultuur.
Je zou je eens moeten verdiepen in de Europese geschiedenis. Travestie en transsekualiteit kwam toen ook veel voor en werd vaak nog breder gedragen maatschappelijk. Ook homoseksualiteit in hogere kringen, incestueze relaties.

Kun je mooi lullen met je europese cultuur ;)
pi_169480462
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Of raken mensen spontaan onvruchtbaar als er een transgender langsloopt? :')
Die toiletten zorgen ervoor dat mensen beïnvloed worden door transgenders. Wie kent ze niet, transgenders die hun hele leven normaal waren totdat ze een openbaar toilet binnen wandelden.
pi_169481196
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
En dus worden ze niet begrepen. Is toch niet raar ?
Dat ze niet begrepen worden is dan ook het probleem niet.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169481470
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:14 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat ze niet begrepen worden is dan ook het probleem niet.
Wat is het probleem dan wel ?
pi_169481539
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan wel ?
Dat ze niet geaccepteerd worden, dat 'het de kop moeten worden ingedrukt'.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169481633
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:27 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat ze niet geaccepteerd worden, dat 'het de kop moeten worden ingedrukt'.
Het is onnatuurlijk dus wordt het afgestoten. Ik vind dat niet vreemd, of een probleem.
pi_169481750
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het is onnatuurlijk dus wordt het afgestoten. Ik vind dat niet vreemd, of een probleem.
Dat het voor jou geen probleem is dat het wordt afgestoten snap ik, dat zou je niet zeggen als je zelf niet prettig in je lichaam zou zitten. Dat het onnatuurlijk is een onjuiste bewering.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169481814
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Alsof de meeste Nederlandse families hier blij om zouden zijn, haar familie lijkt het nog best redelijk te doen eigenlijk in een moeilijke situatie.
Eerst moesten haar moeder en opa dood, en daarna moest haar vader nog oprotten naar Turkije. Maar inderdaad, daarna gedroegen zij zich inderdaad best redelijk :')
pi_169481848
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb tegen de teloorgang van de Europese cultuur. Dat transgender-gezeur is daar onderdeel van, evenals multiculturalisme. Daar ben ik op tegen. Ik ben vóór herstel van de Europese cultuur.
Nooit geweten dat jij stiekem zo'n eurofiel bent. Heeft onze huisracist toch nog enkele goede punten.
pi_169481888
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat het voor jou geen probleem is dat het wordt afgestoten snap ik, dat zou je niet zeggen als je zelf niet prettig in je lichaam zou zitten. Dat het onnatuurlijk is een onjuiste bewering.
Dat is niet onjuist. Je lichaam kunstmatig laten verbouwen is per definitie onnatuurlijk. Het is heel anders dan op hetzelfde geslacht vallen wat wel natuurlijk kan zijn en ook in de natuur voorkomt.
pi_169481921
Lekker boeiend of het natuurlijk is. Semantische non-discussie. Slangengif is natuurlijk, maar ik zal het niet drinken.
pi_169481924
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:44 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het altijd opmerkelijk en enigszins teleurstellend om te zien hoe sommige mensen nog altijd over dit soort zaken denken.

Laat deze mensen lekker zijn en worden wie zij willen. Doen toch geen vlieg kwaad? :) Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen zich zo druk kunnen maken om de geaardheid/sekse van een ander mens. Waarom zou dit je storen? :)

Blijft eeuwig zonde dat we allerlei beperkende ideeën hebben gecreëerd over geslacht en vervolgens nog verdere ernstig bekrompen visies over hun deze zouden moeten zijn en functioneren. Past iemand niet in een hokje -> veroordelen. Bevalt je een hokje niet -> veroordelen. Zo kun je toch niet in het leven staan? Maar goed, helaas wel blijkt.
Wat overigens wel opvalt is dat de meeste weerstand vanuit de hetero man komt. Nog nooit gehoord van vrouwen, transgenders of homo's die - al dan niet groepsgewijs - heteromannen opzoeken en in elkaar slaan. Voor het omgekeerde bestaat er inmiddels een staande uitdrukking (potenrammen). Kennelijk hebben heteromannen heel wat te compenseren.
pi_169481929
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:40 schreef Sjemmert het volgende:
Dat is niet onjuist. Je lichaam kunstmatig laten verbouwen is per definitie onnatuurlijk. Het is heel anders dan op hetzelfde geslacht vallen wat wel natuurlijk kan zijn en ook in de natuur voorkomt.
Met die definitie is het ook heel onnatuurlijk dat je dat berichtje net gepost hebt.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169481966
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:42 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Met die definitie is het ook heel onnatuurlijk dat je dat berichtje net gepost hebt.
Deze snap ik niet, leg uit ?
pi_169482048
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Deze snap ik niet, leg uit ?
Die mensen kunnen zich ombouwen omdat de technologie voorhanden is en ze daar gebruik van kunnen maken. Dat komt in de natuur niet voor. Jij kon dat berichtje typen omdat de technologie voorhanden is en je daar gebruiken van kan maken, ook dat komt in de natuur niet voor.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_169482078
quote:
9s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die toiletten zorgen ervoor dat mensen beïnvloed worden door transgenders. Wie kent ze niet, transgenders die hun hele leven normaal waren totdat ze een openbaar toilet binnen wandelden.
Alsof de gemiddelde Nederlander een deur openbreekt als een ander staat te plassen.

Net als bij tatoeages, dadelijk ben je nog 'anders' omdat je er geen hebt.

We moeten ook niet gaan doorschieten. Ik lig er echt niet wakker van of er nu wel of geen verbouwde man/vrouw in het hokje naast me zijn behoefte doet.
pi_169482675
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:47 schreef Elzies het volgende:

[..]

Alsof de gemiddelde Nederlander een deur openbreekt als een ander staat te plassen.

Net als bij tatoeages, dadelijk ben je nog 'anders' omdat je er geen hebt.

We moeten ook niet gaan doorschieten. Ik lig er echt niet wakker van of er nu wel of geen verbouwde man/vrouw in het hokje naast me zijn behoefte doet.
Toevallig laatst zo'n aflevering gezien van iemand die zich geen man of vrouw voelt. Ben ff de naam kwijt :P En die mocht ergens in Amsterdam een genderneutraal toilet openen. En zij vertelde toch echt dat als zij naar het openbare toilet gaat en dus moet kiezen tussen het heren of dames toilet zij toch heel vaak commentaar krijgt. Of dat mensen zelfs roepen dat ze daar niks te zoeken heeft. En dat zij in het dagelijkse leven dus constant wordt geconfronteerd met het moeten kiezen welk toilet zij ingaat.

Dus blijkbaar liggen er toch echt mensen wakker van.
pi_169482681
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:41 schreef Kaas- het volgende:
Lekker boeiend of het natuurlijk is. Semantische non-discussie. Slangengif is natuurlijk, maar ik zal het niet drinken.
:D
pi_169482838
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:47 schreef Elzies het volgende:

[..]

Alsof de gemiddelde Nederlander een deur openbreekt als een ander staat te plassen.
Kennelijk zijn genderneutrale toiletten voor flink wat Nederlanders een probleem.
pi_169483015
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Toevallig laatst zo'n aflevering gezien van iemand die zich geen man of vrouw voelt. Ben ff de naam kwijt :P En die mocht ergens in Amsterdam een genderneutraal toilet openen. En zij vertelde toch echt dat als zij naar het openbare toilet gaat en dus moet kiezen tussen het heren of dames toilet zij toch heel vaak commentaar krijgt. Of dat mensen zelfs roepen dat ze daar niks te zoeken heeft. En dat zij in het dagelijkse leven dus constant wordt geconfronteerd met het moeten kiezen welk toilet zij ingaat.

Dus blijkbaar liggen er toch echt mensen wakker van.
Als je als transgendervrouw (en die zijn zaakjes van onderen nog heeft hangen) besluit om als vrouw het vrouwentoilet te bezoeken........en je wordt vervolgens aangesproken omdat je er toch nog te mannelijk uitziet........dan zou ik de voortgang van zo'n geslacht veranderende operatie toch nog maar eens heroverwegen. ;)
pi_169483042
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als je als transgendervrouw (en die zijn zaakjes van onderen nog heeft hangen) besluit om als vrouw het vrouwentoilet te bezoeken........en je wordt vervolgens aangesproken omdat je er toch nog te mannelijk uitziet........dan zou ik de voortgang van zo'n geslacht veranderende operatie toch nog maar eens heroverwegen. ;)
Alsof je zo'n operatie doet om minder commentaar te krijgen...
pi_169483043
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als je als transgendervrouw (en die zijn zaakjes van onderen nog heeft hangen) besluit om als vrouw het vrouwentoilet te bezoeken........en je wordt vervolgens aangesproken omdat je er toch nog te mannelijk uitziet........dan zou ik de voortgang van zo'n geslacht veranderende operatie toch nog maar eens heroverwegen. ;)
Nou geloof dat dat meisje wat het toilet opende echt een vrouw was maar met een wat mannelijk uiterlijk.
  maandag 13 maart 2017 @ 14:35:57 #133
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_169483261
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb tegen de teloorgang van de Europese cultuur. Dat transgender-gezeur is daar onderdeel van, evenals multiculturalisme. Daar ben ik op tegen. Ik ben vóór herstel van de Europese cultuur.
Hopelijk snap je dat mensen zoals jij met hun kortzichtige gedrag en banale acties ervoor hebben gezorgd dat bescherming van deze groepen op de agenda kwam? Weet je hoe die genderneutraliteit in Amerika met de toiletten eigenlijk gekomen is? Daar werden op agressieve, verbale en/of vernederende wijzen namelijk transgenders, anders geaarden of niet typisch gendergeklede mensen van toiletten of andere genderspecifieke plekken verwijderd. Zelfs verhalen van meisjes met korte haren die er niet te vrouwelijk uitzagen ontsprongen de dans niet. Tel daarbij in Amerika nog eens op dat daar (nog steeds trouwens) vaak transgenders en anders geaarden in elkaar worden geramd en helaas ook vermoord omdat ze zo zijn en er ontstaat een beweging in de groep die het zat is en zich tegen dat soort apengedrag wil beschermen. Hopelijk zie je dat jouw gedrag en egoïstische visie niet het gevolg is van zogenaamd moreel verval, maar de oorzaak van hetgeen is waartegen je zo strijdt...
put
your
clothes
on!
pi_169483528
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:38 schreef Drxx het volgende:

[..]

Eerst moesten haar moeder en opa dood, en daarna moest haar vader nog oprotten naar Turkije. Maar inderdaad, daarna gedroegen zij zich inderdaad best redelijk :')
Zij heeft nog enig contact met familie en heeft geen bedreigingen te verduren.
Naar Turkse maatstaven gaat het dus wel redelijk.
Juridisch leven dit soort mensen wel in Nederland maar het zijn allah en Erdokhan die de klok slaan.
  maandag 13 maart 2017 @ 14:49:50 #135
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_169483574
quote:
Haar vader wil dat ze ‘volgens de islam leeft’ en normaal doet.
Dat is het onmogelijke vragen. Als je volgens de islam moet leven kun je nooit normaal doen ! -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 13 maart 2017 @ 14:53:29 #136
391904 dexamfetamine
Om te studeren
pi_169483651
Alleen maar respect voor haar!
pi_169483730
De echte vraag is wie zou haar geven?

Ik niet. :P
pi_169484667
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:41 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Wat overigens wel opvalt is dat de meeste weerstand vanuit de hetero man komt. Nog nooit gehoord van vrouwen, transgenders of homo's die - al dan niet groepsgewijs - heteromannen opzoeken en in elkaar slaan. Voor het omgekeerde bestaat er inmiddels een staande uitdrukking (potenrammen). Kennelijk hebben heteromannen heel wat te compenseren.
We leven natuurlijk nog steeds in een maatschappij die voortkomt uit een concept van heteronormaliteit. Voor sommige heteromannen doet het afbraak aan het beeld van de man (mannelijkheid), misschien wel hun zelfbeeld, als zij mannen zien die transgender/homo zijn en/of vrouwelijk gedrag vertonen.

In onze Westerse wereld wordt inmiddels veel getolereerd, maar echt geaccepteerd? Je hoort wel: ja ik heb geen problemen met homo's, als ze zich maar niet verwijfd gedragen of openlijk met elkaar intiem zijn. Met andere woorden: iemand mag homo zijn, als hij zich maar gedraagt als een hetero man (zou moeten doen) ;). Tevens hoef ik ook niet uit te leggen hoe sommige mannen nog over vrouwen denken, en hoe deze in bepaalde landen/gebieden onderdrukt worden.

Ooit is er een idee ontstaan dat de man superieur is aan de vrouw, zoals de mens dat zou zijn aan een dier. Religie heeft deze gedachtegoederen enkel aangewakkerd en eeuwenlang verstevigd.

We gaan gelukkig de goede kant op, maar we zijn er als wereld nog lang niet. Zou prachtig zijn als er ooit een tijd komt dat we ons niet meer druk maken om dit soort in principe oppervlakkige en onbelangrijke zaken :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2017 15:40:32 ]
pi_169484772
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:46 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Die mensen kunnen zich ombouwen omdat de technologie voorhanden is en ze daar gebruik van kunnen maken. Dat komt in de natuur niet voor. Jij kon dat berichtje typen omdat de technologie voorhanden is en je daar gebruiken van kan maken, ook dat komt in de natuur niet voor.
Oke... juist.
pi_169487143
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:49 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is het onmogelijke vragen. Als je volgens de islam moet leven kun je nooit normaal doen ! -O-
Oh ja joh, want?
pi_169488086
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
De echte vraag is wie zou haar geven?

Ik niet. :P
Waarom niet?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_169505696
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 15:39 schreef Dejannn het volgende:

[..]

We leven natuurlijk nog steeds in een maatschappij die voortkomt uit een concept van heteronormaliteit. Voor sommige heteromannen doet het afbraak aan het beeld van de man (mannelijkheid), misschien wel hun zelfbeeld, als zij mannen zien die transgender/homo zijn en/of vrouwelijk gedrag vertonen.

In onze Westerse wereld wordt inmiddels veel getolereerd, maar echt geaccepteerd? Je hoort wel: ja ik heb geen problemen met homo's, als ze zich maar niet verwijfd gedragen of openlijk met elkaar intiem zijn. Met andere woorden: iemand mag homo zijn, als hij zich maar gedraagt als een hetero man (zou moeten doen) ;). Tevens hoef ik ook niet uit te leggen hoe sommige mannen nog over vrouwen denken, en hoe deze in bepaalde landen/gebieden onderdrukt worden.

Ooit is er een idee ontstaan dat de man superieur is aan de vrouw, zoals de mens dat zou zijn aan een dier. Religie heeft deze gedachtegoederen enkel aangewakkerd en eeuwenlang verstevigd.

We gaan gelukkig de goede kant op, maar we zijn er als wereld nog lang niet. Zou prachtig zijn als er ooit een tijd komt dat we ons niet meer druk maken om dit soort in principe oppervlakkige en onbelangrijke zaken :)
En dat is precies de reden waarom ik een ongelofelijke tyfushekel aan religie cq religieuzen heb.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')