abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169503070
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
:')

Hebben jullie de kans om de blanke westerse man terecht te bashen en dan gaat het alleen nog over de islam.
Echt he
pi_169503072
quote:

Hebben jullie de kans om de blanke westerse man terecht te bashen en dan gaat het alleen nog over de islam.
Moslims zijn niet zo triest om alles te linken aan religie. Pedofilie komt overal ter wereld voor en heeft geen religie of ras.
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_169503079
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Moslims zijn niet zo triest om alles te linken aan religie. Pedofilie komt overal ter wereld voor en heeft geen religie of ras.
Er wordt nergens in de OP ook maar iets vermeld over moslims. Dus die citaten uit de koran hebben hier echt weinig te zoeken.
pi_169503087
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er wordt nergens in de OP ook maar iets vermeld over moslims. Dus die citaten uit de koran hebben hier echt weinig te zoeken.
Een aantal claimen hier ( en wel vaker in andere topics) dat de islam pedofilie stimuleert.
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_169503106
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:57 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Een aantal claimen hier ( en wel vaker in andere topics) dat de islam pedofilie stimuleert.
Ja en dan verwijs je gewoon naar de OP waarin niks wordt gezegd over de islam en het feit dat Westerse blanke mannen een groot aandeel hebben in pedofilie.
pi_169503118
quote:

[..]

Dat argument was een stuk sterker geweest als je er niet zelf over was begonnen hier.
pi_169503127
quote:

[..]

Is toch ook gewoon zo? Niets is perfect.
pi_169503139
Het is bv bizar dat hoe klein Nederland ook is er zo vaak Nederlanders opduiken in internationale Pedo netwerken.
pi_169503147
Of het aantal autochtone Nederlanders die vieze dingen doen in bv Aziatische landen.
pi_169503228
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:59 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dat argument was een stuk sterker geweest als je er niet zelf over was begonnen hier.
Klopt, maar dat zei ik omdat een aantal hier reageerden waarvan ik wist dat die in andere topics altijd zeggen dat de islam en pedofilie nauw samen met elkaar hangen.

Diezelfde mensen die bij Arabische namen altijd roepen dat het de islam is, maar nu het Nederlanders zijn nergens roepen dat het wat te maken heeft met het christendom.
pi_169503237
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is bv bizar dat hoe klein Nederland ook is er zo vaak Nederlanders opduiken in internationale Pedo netwerken.
Ja, dat mag jij zeggen. Als ik zoiets als moslima zeg, staan ze op hun achterste smerige poten.
pi_169503273
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, dat mag jij zeggen. Als ik zoiets als moslima zeg, staan ze op hun achterste smerige poten.
Nou dan weet je ook hoe het zit toch :P

Snap je punt wel hoor maar tis een beetje vreemd dat het nu nog alleen over islam en moslims gaat terwijl niet moslims, en zelfs Nederlanders er toch echt wel een groot aandeel in hebben.
pi_169503302
quote:

[..]

Smerige poten... volgens mij zit je altijd schuimbekkend achter je pc.
pi_169503435
quote:

[..]

Dat komt omdat ze het probleem dan bij jou neerleggen en men niet spreekt over het werkelijke probleem.

Het scoort om te roepen Mohammed is pedo!1!1!1!1 terwijl praktijk toont dat mannen van jong houden en sommigen van kinderen.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:32:48 #165
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_169503688
quote:

Ik ben bang dat dit gegeven vooral van doen heeft met het feit dat in de westerse wereld politie en maatschappelijke instanties actief zoeken naar kindermisbruik. Het is geen bewijs dat niet-blanke westerse mannen of niet-westerse mannen zich anders gedragen.

Wie zeg dertig jaar terug gaat in de tijd ziet dat er toen hier ook veel minder zaken aan het licht kwamen. Aan de ene kant omdat er toen maatschappelijk iets anders over pedofilie werd gedacht en aan de andere kant was er vanuit justitie veel minder aandacht voor. Dat betekent echter niet dat het toen minder voorkwam dan nu.

Ook vrouwelijke pedofilie komt overigens gewoon voor. Daarvoor geldt nog steeds dat het veelal onder het tapijt wordt geschoven of wordt goedgepraat (een vijftienjarige jongen met een vrouw van dertig wordt anders bekeken dan een vijftienjarig meisje met een man van dertig of wat dat betreft een vijftienjarige jongen met een man van dertig).

De stelling hierboven dat pedofilie geen ras, geslacht of religie heeft, die klopt in mijn ogen als een bus.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_169503730
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:32 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dit gegeven vooral van doen heeft met het feit dat in de westerse wereld politie en maatschappelijke instanties actief zoeken naar kindermisbruik. Het is geen bewijs dat niet-blanke westerse mannen of niet-westerse mannen zich anders gedragen.

Wie zeg dertig jaar terug gaat in de tijd ziet dat er toen hier ook veel minder zaken aan het licht kwamen. Aan de ene kant omdat er toen maatschappelijk iets anders over pedofilie werd gedacht en aan de andere kant was er vanuit justitie veel minder aandacht voor. Dat betekent echter niet dat het toen minder voorkwam dan nu.

Ook vrouwelijke pedofilie komt overigens gewoon voor. Daarvoor geldt nog steeds dat het veelal onder het tapijt wordt geschoven of wordt goedgepraat (een vijftienjarige jongen met een vrouw van dertig wordt anders bekeken dan een vijftienjarig meisje met een man van dertig of wat dat betreft een vijftienjarige jongen met een man van dertig).

De stelling hierboven dat pedofilie geen ras, geslacht of religie heeft, die klopt in mijn ogen als een bus.
Tja als ik roep dat cijfers altijd gekleurd zijn omdat de focus ergens op gelegd wordt telt dat niet. Zo met het voorbeeld dat politie zich vooral op allochtonen focussen en die daarmee goed vertegenwoordigd zijn in cijfers is ook stom volgens velen.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:44:54 #167
79262 Dwersdriever
pi_169503850
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:36 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Tja als ik roep dat cijfers altijd gekleurd zijn omdat de focus ergens op gelegd wordt telt dat niet. Zo met het voorbeeld dat politie zich vooral op allochtonen focussen en die daarmee goed vertegenwoordigd zijn in cijfers is ook stom volgens velen.
Dat kan inderdaad best een factor zijn. Ook de soort criminaliteit waar mensen bij betrokken zijn, kan een factor zijn. Straatcriminaliteit vs witte boordencriminaliteit bijvoorbeeld. Dat gezegd hebbende, er is nog een verschil tussen 'bias' en 'taboe'. Vooroordelen en onderwerpen waarover gezwegen wordt. Wat jij noemt kan bias zijn, waar ik over praat is meer taboe.

Goede wetenschappers corrigeren overigens voor bias.

Persoonlijk vind ik het altijd vreemd dat cijfers in die wereld over 'verdachten' gaan. Ik ben veel meer ge´nteresseerd in 'veroordeelden'. Dus nadat de onafhankelijke rechter ernaar heeft gekeken.
We Came A Long Time Ago
pi_169503862
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:36 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hahaha, je was me net voor.

Alles om die daden van de blanke christelijke man te bedekken...
pi_169503879
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze het probleem dan bij jou neerleggen en men niet spreekt over het werkelijke probleem.

Het scoort om te roepen Mohammed is pedo!1!1!1!1 terwijl praktijk toont dat mannen van jong houden en sommigen van kinderen.
Ze mochten willen dat ze ook maar een beetje aan de profeet Mohammed kunnen tippen.

Blijkbaar liegen de cijfers er niet om dat vooral blanke ( en dan vooral Nederlandse) mannen oververtegenwoordigd zijn in de pedofilie.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:48:47 #170
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169503905
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ze mochten willen dat ze ook maar een beetje aan de profeet Mohammed kunnen tippen.

Blijkbaar liegen de cijfers er niet om dat vooral blanke ( en dan vooral Nederlandse) mannen oververtegenwoordigd zijn in de pedofilie.
Ja? Welke cijfers dan?
Nobody exists on purpose.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:49:29 #171
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_169503918
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:00 schreef Scjvb het volgende:
Dit schurkt eigenlijk al tegen pedofilie aan onder vermoedelijk een nˇg groter aantal Nederlandse jongemannen. }:|
Het artikel biedt anders weinig context. Als van die 1200 mannen een kleine 1000 19-jarige maagden zijn, die aangeven niet echt een probleem te hebben met "17" dan schurkt dat aan tegen pedofilie? En een volwassen dame van 18 jaar oud die met een kerel van 50+ afspreekt, dat is wel okÚ?

Een stukje duiding in het artikel zou prettig zijn.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_169503953
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja? Welke cijfers dan?
Je weet cijfers over Marokkanen en islam altijd feilloos te vinden zonder te vragen. Neem aan dat je het dan nu ook wel kan. :)

Maar vertel me eens, heeft dit te maken met het christendom? Waarom zijn blanke mensen oververtegenwoordigd in de pedofilie? Zijn Nederlandse mannen zo smerig dan?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:55:09 #173
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169504033
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Je weet cijfers over Marokkanen en islam altijd feilloos te vinden zonder te vragen. Neem aan dat je het dan nu ook wel kan. :)
Die cijfers zijn van de CBS die toegang heeft tot overheidsstatistieken mbt criminaliteit en culturele achtergrond etc... Mensen die betaald worden om zo veel mogelijk storende factoren weg te werken.

quote:
Maar vertel me eens, heeft dit te maken met het christendom? Waarom zijn blanke mensen oververtegenwoordigd in de pedofilie? Zijn Nederlandse mannen zo smerig dan?
Ik zie tot nu toe nog geen bewijs dat blanke mannen oververtegenwoordigd mbt pedofilie. Maar misschien heb ik een post met wat goede data over het hoofd gezien?
Nobody exists on purpose.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_169504051
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Die cijfers zijn van de CBS die toegang heeft tot overheidsstatistieken mbt criminaliteit en culturele achtergrond etc... Mensen die betaald worden om zo veel mogelijk storende factoren weg te werken.

[..]

Ik zie tot nu toe nog geen bewijs dat blanke mannen oververtegenwoordigd mbt pedofilie. Maar misschien heb ik een post met wat goede data over het hoofd gezien?
Je kop nou niet in de zand steken, SpecialK. Vertel me eens hoe dit kan? Heb je hier een verklaring voor? Is het DNA? Heeft het te maken met het christendom? Of zijn sommige Nederlanders gewoon verknipt opgevoed?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:58:56 #175
79262 Dwersdriever
pi_169504100
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

Waarom zijn blanke mensen oververtegenwoordigd in de pedofilie?
Je blijft dit helaas fact free roepen, wat mij doet vermoeden dat je niet ge´nteresseerd bent in een serieuze discussie. Amerikaans onderzoek wijst bijvoorbeeld uit dat het percentage blanken, zwarten en hispanics ongeveer overeenkomt met de vertegenwoordiging in de algemene populatie. Voor Nederland zijn er geen cijfers.
We Came A Long Time Ago
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')