abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169503070
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
:')

Hebben jullie de kans om de blanke westerse man terecht te bashen en dan gaat het alleen nog over de islam.
Echt he
pi_169503072
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
:')

Hebben jullie de kans om de blanke westerse man terecht te bashen en dan gaat het alleen nog over de islam.
Moslims zijn niet zo triest om alles te linken aan religie. Pedofilie komt overal ter wereld voor en heeft geen religie of ras.
pi_169503079
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Moslims zijn niet zo triest om alles te linken aan religie. Pedofilie komt overal ter wereld voor en heeft geen religie of ras.
Er wordt nergens in de OP ook maar iets vermeld over moslims. Dus die citaten uit de koran hebben hier echt weinig te zoeken.
pi_169503087
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er wordt nergens in de OP ook maar iets vermeld over moslims. Dus die citaten uit de koran hebben hier echt weinig te zoeken.
Een aantal claimen hier ( en wel vaker in andere topics) dat de islam pedofilie stimuleert.
pi_169503106
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:57 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Een aantal claimen hier ( en wel vaker in andere topics) dat de islam pedofilie stimuleert.
Ja en dan verwijs je gewoon naar de OP waarin niks wordt gezegd over de islam en het feit dat Westerse blanke mannen een groot aandeel hebben in pedofilie.
pi_169503118
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:57 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Een aantal claimen hier ( en wel vaker in andere topics) dat de islam pedofilie stimuleert.
Dat argument was een stuk sterker geweest als je er niet zelf over was begonnen hier.
pi_169503127
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:57 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Een aantal claimen hier ( en wel vaker in andere topics) dat de islam pedofilie stimuleert.
Is toch ook gewoon zo? Niets is perfect.
pi_169503139
Het is bv bizar dat hoe klein Nederland ook is er zo vaak Nederlanders opduiken in internationale Pedo netwerken.
pi_169503147
Of het aantal autochtone Nederlanders die vieze dingen doen in bv Aziatische landen.
pi_169503228
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:59 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dat argument was een stuk sterker geweest als je er niet zelf over was begonnen hier.
Klopt, maar dat zei ik omdat een aantal hier reageerden waarvan ik wist dat die in andere topics altijd zeggen dat de islam en pedofilie nauw samen met elkaar hangen.

Diezelfde mensen die bij Arabische namen altijd roepen dat het de islam is, maar nu het Nederlanders zijn nergens roepen dat het wat te maken heeft met het christendom.
pi_169503237
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is bv bizar dat hoe klein Nederland ook is er zo vaak Nederlanders opduiken in internationale Pedo netwerken.
Ja, dat mag jij zeggen. Als ik zoiets als moslima zeg, staan ze op hun achterste smerige poten.
pi_169503273
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, dat mag jij zeggen. Als ik zoiets als moslima zeg, staan ze op hun achterste smerige poten.
Nou dan weet je ook hoe het zit toch :P

Snap je punt wel hoor maar tis een beetje vreemd dat het nu nog alleen over islam en moslims gaat terwijl niet moslims, en zelfs Nederlanders er toch echt wel een groot aandeel in hebben.
pi_169503302
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, dat mag jij zeggen. Als ik zoiets als moslima zeg, staan ze op hun achterste smerige poten.
Smerige poten... volgens mij zit je altijd schuimbekkend achter je pc.
pi_169503435
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:06 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, dat mag jij zeggen. Als ik zoiets als moslima zeg, staan ze op hun achterste smerige poten.
Dat komt omdat ze het probleem dan bij jou neerleggen en men niet spreekt over het werkelijke probleem.

Het scoort om te roepen Mohammed is pedo!1!1!1!1 terwijl praktijk toont dat mannen van jong houden en sommigen van kinderen.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:32:48 #165
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_169503688
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
:')

Hebben jullie de kans om de blanke westerse man terecht te bashen en dan gaat het alleen nog over de islam.
Ik ben bang dat dit gegeven vooral van doen heeft met het feit dat in de westerse wereld politie en maatschappelijke instanties actief zoeken naar kindermisbruik. Het is geen bewijs dat niet-blanke westerse mannen of niet-westerse mannen zich anders gedragen.

Wie zeg dertig jaar terug gaat in de tijd ziet dat er toen hier ook veel minder zaken aan het licht kwamen. Aan de ene kant omdat er toen maatschappelijk iets anders over pedofilie werd gedacht en aan de andere kant was er vanuit justitie veel minder aandacht voor. Dat betekent echter niet dat het toen minder voorkwam dan nu.

Ook vrouwelijke pedofilie komt overigens gewoon voor. Daarvoor geldt nog steeds dat het veelal onder het tapijt wordt geschoven of wordt goedgepraat (een vijftienjarige jongen met een vrouw van dertig wordt anders bekeken dan een vijftienjarig meisje met een man van dertig of wat dat betreft een vijftienjarige jongen met een man van dertig).

De stelling hierboven dat pedofilie geen ras, geslacht of religie heeft, die klopt in mijn ogen als een bus.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_169503730
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:32 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dit gegeven vooral van doen heeft met het feit dat in de westerse wereld politie en maatschappelijke instanties actief zoeken naar kindermisbruik. Het is geen bewijs dat niet-blanke westerse mannen of niet-westerse mannen zich anders gedragen.

Wie zeg dertig jaar terug gaat in de tijd ziet dat er toen hier ook veel minder zaken aan het licht kwamen. Aan de ene kant omdat er toen maatschappelijk iets anders over pedofilie werd gedacht en aan de andere kant was er vanuit justitie veel minder aandacht voor. Dat betekent echter niet dat het toen minder voorkwam dan nu.

Ook vrouwelijke pedofilie komt overigens gewoon voor. Daarvoor geldt nog steeds dat het veelal onder het tapijt wordt geschoven of wordt goedgepraat (een vijftienjarige jongen met een vrouw van dertig wordt anders bekeken dan een vijftienjarig meisje met een man van dertig of wat dat betreft een vijftienjarige jongen met een man van dertig).

De stelling hierboven dat pedofilie geen ras, geslacht of religie heeft, die klopt in mijn ogen als een bus.
Tja als ik roep dat cijfers altijd gekleurd zijn omdat de focus ergens op gelegd wordt telt dat niet. Zo met het voorbeeld dat politie zich vooral op allochtonen focussen en die daarmee goed vertegenwoordigd zijn in cijfers is ook stom volgens velen.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:44:54 #167
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_169503850
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:36 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Tja als ik roep dat cijfers altijd gekleurd zijn omdat de focus ergens op gelegd wordt telt dat niet. Zo met het voorbeeld dat politie zich vooral op allochtonen focussen en die daarmee goed vertegenwoordigd zijn in cijfers is ook stom volgens velen.
Dat kan inderdaad best een factor zijn. Ook de soort criminaliteit waar mensen bij betrokken zijn, kan een factor zijn. Straatcriminaliteit vs witte boordencriminaliteit bijvoorbeeld. Dat gezegd hebbende, er is nog een verschil tussen 'bias' en 'taboe'. Vooroordelen en onderwerpen waarover gezwegen wordt. Wat jij noemt kan bias zijn, waar ik over praat is meer taboe.

Goede wetenschappers corrigeren overigens voor bias.

Persoonlijk vind ik het altijd vreemd dat cijfers in die wereld over 'verdachten' gaan. Ik ben veel meer geïnteresseerd in 'veroordeelden'. Dus nadat de onafhankelijke rechter ernaar heeft gekeken.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_169503862
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:36 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Tja als ik roep dat cijfers altijd gekleurd zijn omdat de focus ergens op gelegd wordt telt dat niet. Zo met het voorbeeld dat politie zich vooral op allochtonen focussen en die daarmee goed vertegenwoordigd zijn in cijfers is ook stom volgens velen.
Hahaha, je was me net voor.

Alles om die daden van de blanke christelijke man te bedekken...
pi_169503879
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze het probleem dan bij jou neerleggen en men niet spreekt over het werkelijke probleem.

Het scoort om te roepen Mohammed is pedo!1!1!1!1 terwijl praktijk toont dat mannen van jong houden en sommigen van kinderen.
Ze mochten willen dat ze ook maar een beetje aan de profeet Mohammed kunnen tippen.

Blijkbaar liegen de cijfers er niet om dat vooral blanke ( en dan vooral Nederlandse) mannen oververtegenwoordigd zijn in de pedofilie.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2017 10:47:30 ]
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:48:47 #170
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169503905
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ze mochten willen dat ze ook maar een beetje aan de profeet Mohammed kunnen tippen.

Blijkbaar liegen de cijfers er niet om dat vooral blanke ( en dan vooral Nederlandse) mannen oververtegenwoordigd zijn in de pedofilie.
Ja? Welke cijfers dan?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:49:29 #171
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_169503918
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:00 schreef Scjvb het volgende:
Dit schurkt eigenlijk al tegen pedofilie aan onder vermoedelijk een nóg groter aantal Nederlandse jongemannen. }:|
Het artikel biedt anders weinig context. Als van die 1200 mannen een kleine 1000 19-jarige maagden zijn, die aangeven niet echt een probleem te hebben met "17" dan schurkt dat aan tegen pedofilie? En een volwassen dame van 18 jaar oud die met een kerel van 50+ afspreekt, dat is wel oké?

Een stukje duiding in het artikel zou prettig zijn.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_169503953
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja? Welke cijfers dan?
Je weet cijfers over Marokkanen en islam altijd feilloos te vinden zonder te vragen. Neem aan dat je het dan nu ook wel kan. :)

Maar vertel me eens, heeft dit te maken met het christendom? Waarom zijn blanke mensen oververtegenwoordigd in de pedofilie? Zijn Nederlandse mannen zo smerig dan?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:55:09 #173
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169504033
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Je weet cijfers over Marokkanen en islam altijd feilloos te vinden zonder te vragen. Neem aan dat je het dan nu ook wel kan. :)
Die cijfers zijn van de CBS die toegang heeft tot overheidsstatistieken mbt criminaliteit en culturele achtergrond etc... Mensen die betaald worden om zo veel mogelijk storende factoren weg te werken.

quote:
Maar vertel me eens, heeft dit te maken met het christendom? Waarom zijn blanke mensen oververtegenwoordigd in de pedofilie? Zijn Nederlandse mannen zo smerig dan?
Ik zie tot nu toe nog geen bewijs dat blanke mannen oververtegenwoordigd mbt pedofilie. Maar misschien heb ik een post met wat goede data over het hoofd gezien?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169504051
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Die cijfers zijn van de CBS die toegang heeft tot overheidsstatistieken mbt criminaliteit en culturele achtergrond etc... Mensen die betaald worden om zo veel mogelijk storende factoren weg te werken.

[..]

Ik zie tot nu toe nog geen bewijs dat blanke mannen oververtegenwoordigd mbt pedofilie. Maar misschien heb ik een post met wat goede data over het hoofd gezien?
Je kop nou niet in de zand steken, SpecialK. Vertel me eens hoe dit kan? Heb je hier een verklaring voor? Is het DNA? Heeft het te maken met het christendom? Of zijn sommige Nederlanders gewoon verknipt opgevoed?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 10:58:56 #175
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_169504100
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

Waarom zijn blanke mensen oververtegenwoordigd in de pedofilie?
Je blijft dit helaas fact free roepen, wat mij doet vermoeden dat je niet geïnteresseerd bent in een serieuze discussie. Amerikaans onderzoek wijst bijvoorbeeld uit dat het percentage blanken, zwarten en hispanics ongeveer overeenkomt met de vertegenwoordiging in de algemene populatie. Voor Nederland zijn er geen cijfers.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_169504114
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:58 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Je blijft dit helaas fact free roepen, wat mij doet vermoeden dat je niet geïnteresseerd bent in een serieuze discussie. Amerikaans onderzoek wijst bijvoorbeeld uit dat het percentage blanken, zwarten en hispanics ongeveer overeenkomt met de vertegenwoordiging in de algemene populatie. Voor Nederland zijn er geen cijfers.
Ik heb het niet over Amerika. Misschien een idee dat weg te laten?

Het is overduidelijk ( daar heb je geen cijfers voor nodig) dat Nederlanders erg veel van jonge mesjes houden.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:01:03 #177
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169504137
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Je kop nou niet in de zand steken, SpecialK.
Ik steek gelukkig mijn kop nooit in het zand.

quote:
Vertel me eens hoe dit kan? Heb je hier een verklaring voor? Is het DNA? Heeft het te maken met het christendom? Of zijn sommige Nederlanders gewoon verknipt opgevoed?
Ik denk dat je eerst moet bewijzen dat een correlatie bestaat voordat je kan gaan lopen speculeren over hoe iets kan.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169504175
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik steek gelukkig mijn kop nooit in het zand.

[..]

Ik denk dat je eerst moet bewijzen dat een correlatie bestaat voordat je kan gaan lopen speculeren over hoe iets kan.
Daar is geen bewijs voor. Net zoals je ook altijd dingen roept over de islam zonder bewijs. Begrijp niet waarom je hier niet over wilt spreken. Kan je me dan even uitleg geven? Heeft het te maken met het christendom?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:03:37 #179
451005 Grems
Clown World
pi_169504184
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:59 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik heb het niet over Amerika. Misschien een idee dat weg te laten?

Het is overduidelijk ( daar heb je geen cijfers voor nodig) dat Nederlanders erg veel van jonge mesjes houden.
Sterke bron wel.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:06:58 #180
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169504242
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is bv bizar dat hoe klein Nederland ook is er zo vaak Nederlanders opduiken in internationale Pedo netwerken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Of het aantal autochtone Nederlanders die vieze dingen doen in bv Aziatische landen.
Ik vraag me af of dat is omdat wij er als Nederlanders, als het om Nederlanders gaat, alterter op zijn. Immers, waarom zou je in de Nederlandse krant zetten dat 2 Italianen zijn opgepakt voor zoiets? En of het van andere landen niet door hun onder de pet wordt gehouden als in "geen vuile was buiten hangen".
Ik zou bijvoorbeeld niet durven zeggen of de kinderprostitutie in Azië (Thailand met name) een Nederlands dingetje is, omdat ik weet dat Duitsers en Engelsen er ook volop gebruik van maken, maar wie het dan het meest doet? Geen idee. Ik denk ook niet dat dit wordt bijgehouden, alleen als er een opgepakt wordt en dan kun je concluderen dat Nederlanders gewoon te stom zijn om het stiekem te doen of zo.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:07:59 #181
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169504267
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:03 schreef Grems het volgende:

[..]

Sterke bron wel.
Ze heeft vast nog wel een Soera achter de hand om het bewijs te leveren :')
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:08:56 #182
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169504282
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Daar is geen bewijs voor.
Als er geen bewijs is voor iets dan lijkt het mij oninteressant om er over te praten alsof het waar is.

quote:
Net zoals je ook altijd dingen roept over de islam zonder bewijs.
Oh? Wat roep ik zoal over de islam zonder bewijs?

Geef even wat voorbeelden.

quote:
Begrijp niet waarom je hier niet over wilt spreken.
Ik wil best over dingen praten, hoor. Maar ik ga niet mee in conclusies die je zomaar even hebt verzonnen om een totaal off-topic punt te maken over je favo onderwerpje.

quote:
Kan je me dan even uitleg geven? Heeft het te maken met het christendom?
Uitleg over wat? Kom maar eerst met bewijs dat blanke mannen zich disproportioneel vaker schuldig maken aan pedofilie dan mensen met een andere huidskleur. Als je dat hebt gedaan gaan we samen lekker gezellig nadenken over wat de oorzaken kunnen zijn, ja?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169504297
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:06 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

[..]

Ik vraag me af of dat is omdat wij er als Nederlanders, als het om Nederlanders gaat, alterter op zijn. Immers, waarom zou je in de Nederlandse krant zetten dat 2 Italianen zijn opgepakt voor zoiets? En of het van andere landen niet door hun onder de pet wordt gehouden als in "geen vuile was buiten hangen".
Ik zou bijvoorbeeld niet durven zeggen of de kinderprostitutie in Azië (Thailand met name) een Nederlands dingetje is, omdat ik weet dat Duitsers en Engelsen er ook volop gebruik van maken, maar wie het dan het meest doet? Geen idee. Ik denk ook niet dat dit wordt bijgehouden, alleen als er een opgepakt wordt en dan kun je concluderen dat Nederlanders gewoon te stom zijn om het stiekem te doen of zo.
:D

Probeer nu te zoeken naar cijfers en wat hierboven wordt gezegd klopt. Vind ze eigenlijk niet. Misschien is het een vooroordeel maar ik denk toch echt dat het voornamelijk westerse mannen zijn en vrouwen die voornamelijk op zoek zijn naar dit soort dingen.
pi_169504324
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:06 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

[..]

Ik vraag me af of dat is omdat wij er als Nederlanders, als het om Nederlanders gaat, alterter op zijn. Immers, waarom zou je in de Nederlandse krant zetten dat 2 Italianen zijn opgepakt voor zoiets? En of het van andere landen niet door hun onder de pet wordt gehouden als in "geen vuile was buiten hangen".
Ik zou bijvoorbeeld niet durven zeggen of de kinderprostitutie in Azië (Thailand met name) een Nederlands dingetje is, omdat ik weet dat Duitsers en Engelsen er ook volop gebruik van maken, maar wie het dan het meest doet? Geen idee. Ik denk ook niet dat dit wordt bijgehouden, alleen als er een opgepakt wordt en dan kun je concluderen dat Nederlanders gewoon te stom zijn om het stiekem te doen of zo.
Duitser en Engelsen zijn ook blanke mensen.

Dus, vertel, waarom?
pi_169504327
Die schijnheiligheid als het lijdend onderwerp niet de islam betreft is vermakend :)
pi_169504365
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:11 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Duitser en Engelsen zijn ook blanke mensen.

Dus, vertel, waarom?
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:11 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Duitser en Engelsen zijn ook blanke mensen.

Dus, vertel, waarom?
Hij reageert op mijn post waar ik het over autochtonen heb.
pi_169504377
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:08 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Als er geen bewijs is voor iets dan lijkt het mij oninteressant om er over te praten alsof het waar is.

[..]

Oh? Wat roep ik zoal over de islam zonder bewijs?

Geef even wat voorbeelden.

[..]

Ik wil best over dingen praten, hoor. Maar ik ga niet mee in conclusies die je zomaar even hebt verzonnen om een totaal off-topic punt te maken over je favo onderwerpje.

[..]

Uitleg over wat? Kom maar eerst met bewijs dat blanke mannen zich disproportioneel vaker schuldig maken aan pedofilie dan mensen met een andere huidskleur. Als je dat hebt gedaan gaan we samen lekker gezellig nadenken over wat de oorzaken kunnen zijn, ja?
Ach, doe niet zo hypocriet. Je gaat normaliter prat op vooroordelen over de islam te verkondigen zonder bewijs of gewoon wat verzen neer te zetten zonder context of tafsir. Nu het gaat over een onderwerp over blanken wil je ineens cijfers.

Nogmaals, hoe kan dat toch? Is het een gebrek aan opvoeding?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:14:19 #188
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169504386
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:32 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dit gegeven vooral van doen heeft met het feit dat in de westerse wereld politie en maatschappelijke instanties actief zoeken naar kindermisbruik. Het is geen bewijs dat niet-blanke westerse mannen of niet-westerse mannen zich anders gedragen.

Dat klopt. Er stond enige tijd geleden een artikel over kindbruiden in de National Geographic. Daaruit bleek dat er weliswaar landen zijn waar dat formeel verboden is, maar waar het toch veel voorkomt omdat òf de politie corrupt is, òf ze het gewoon geen drol interesseert om het te handhaven. Volgens mij ging dat onder meer over Saoedi-Arabië.
Juist omdat het formeel verboden is, is er voor hulporganisaties weinig tegen te doen, ze kunnen immers niet eisen dat het verboden is. Handhaving eisen ligt veel moeilijker in dat soort landen.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:15:55 #189
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169504410
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ach, doe niet zo hypocriet. Je gaat normaliter prat op vooroordelen over de islam te verkondigen zonder bewijs of gewoon wat verzen neer te zetten zonder context of tafsir.
Ik weet oprecht niet waar je het over hebt. Ik denk eigenlijk dat je me verward hebt met andere users? Maar als je een quote van me kan vinden waarin je vind dat ik zoiets doe zonder bewijs dan ben ik bereid om er over te praten.

quote:
Nu het gaat over een onderwerp over blanken wil je ineens cijfers.
Ik wil altijd cijfers.

quote:
Nogmaals, hoe kan dat toch? Is het een gebrek aan opvoeding?
Ik weet niet wat aan de grondslag ligt van jouw gedrag maar laten we het inderdaad gooien op een gebrek aan opvoeding.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169504411
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:14 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat klopt. Er stond enige tijd geleden een artikel over kindbruiden in de National Geographic. Daaruit bleek dat er weliswaar landen zijn waar dat formeel verboden is, maar waar het toch veel voorkomt omdat òf de politie corrupt is, òf ze het gewoon geen drol interesseert om het te handhaven. Volgens mij ging dat onder meer over Saoedi-Arabië.
Juist omdat het formeel verboden is, is er voor hulporganisaties weinig tegen te doen, ze kunnen immers niet eisen dat het verboden is. Handhaving eisen ligt veel moeilijker in dat soort landen.
Met alle respect hoor, maar Arabische mannen zie ik geen kinderen van 1 jaar verkrachten en misbruiken. Laat staan ziekelijke foto's en video's maken en dit verspreiden op een speciaal platform. Dat is toch echt iets van de blanken. Wil graag weten hoe dit kan.
pi_169504434
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik weet oprecht niet waar je het over hebt. Ik denk eigenlijk dat je me verward hebt met andere users? Maar als je een quote van me kan vinden waarin je vind dat ik zoiets doe zonder bewijs dan ben ik bereid om er over te praten.

[..]

Ik wil altijd cijfers.

[..]

Ik weet niet wat aan de grondslag ligt van jouw gedrag maar laten we het inderdaad gooien op een gebrek aan opvoeding.
Doe nou niet alsof je neus bloedt. Je hypocrisie is tenenkrommend, echt.

Of toch te maken met het christendom? Moedigt die niet seks aan met kinderen?
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:17:14 #192
451005 Grems
Clown World
pi_169504443
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Met alle respect hoor, maar Arabische mannen zie ik geen kinderen van 1 jaar verkrachten en misbruiken. Laat staan ziekelijke foto's en video's maken en dit verspreiden op een speciaal platform. Dat is toch echt iets van de blanken. Wil graag weten hoe dit kan.
Als je getrouwd bent is het natuurlijk geen verkrachting. Naar goed voorbeeld van de profeet.
pi_169504448
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Met alle respect hoor, maar Arabische mannen zie ik geen kinderen van 1 jaar verkrachten en misbruiken. Laat staan ziekelijke foto's en video's maken en dit verspreiden op een speciaal platform. Dat is toch echt iets van de blanken. Wil graag weten hoe dit kan.
Zullen echt wel Arabische mannen bij zitten hoor.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:17:57 #194
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169504460
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ach, doe niet zo hypocriet. Je gaat normaliter prat op vooroordelen over de islam te verkondigen zonder bewijs of gewoon wat verzen neer te zetten zonder context of tafsir. Nu het gaat over een onderwerp over blanken wil je ineens cijfers.

Nogmaals, hoe kan dat toch? Is het een gebrek aan opvoeding?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het inderdaad gebrek aan opvoeding is dat in andere landen het arresteren en berechten van pedoseksuelen geen prioriteit heeft, waardoor jij abusievelijk denkt dat het daar minder voorkomt.
In Nederland wordt je uitgekotst als uitkomt dat je iets met jonge kinderen hebt uitgevreten, in vele buitenlanden is het volkomen oké om met heel jonge meisjes de huwelijksnacht door te brengen en geen haan die daar na kraait, ondanks formele verboden. Kijk maar naar de spastische reacties van moslims op het feit dat hun profeet trouwde met een minderjarige, het wordt blijkbaar normaal gevonden en wie er kwaad van spreekt krijgt een soort fatwah over zich uitgestort.
pi_169504477
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:17 schreef Grems het volgende:

[..]

Als je getrouwd bent is het natuurlijk geen verkrachting. Naar goed voorbeeld van de profeet.
Verkrachting= doodstraf in de islam.

Maar waarom zoveel blanke pedofielen?
pi_169504480
Maghrebijnse is op wraak mode _O-
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:18:58 #197
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169504482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:17 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Doe nou niet alsof je neus bloedt. Je hypocrisie is tenenkrommend, echt.
Ik neem aan dat je bewijs kan vinden voor mijn hypocrisie? Ik bedoel.. die cijfers voor misbruik in relatie tot huidskleur zijn er niet.. maar die zogenaamde posts van mij waarin in zonder bewijs allerhande dingen loop te verkondigen over de islam... die kan je gewoon terug vinden in mijn posthistorie toch?

Dus ik ben benieuwd.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 14 maart 2017 @ 11:19:00 #198
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_169504483
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:17 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Doe nou niet alsof je neus bloedt. Je hypocrisie is tenenkrommend, echt.

Of toch te maken met het christendom? Moedigt die niet seks aan met kinderen?
Nou daar zou ik dan wel een relevante Bijbeltekst over willen zien.
pi_169504488
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zullen echt wel Arabische mannen bij zitten hoor.
Gedraag me even als bepaalde blanke heren hier op het forum bij islamitische onderwerpen. Snapt gij? :D
pi_169504497
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
Maghrebijnse is op wraak mode _O-
Nou, vind de hypocrisie echt hilarisch. Dat stoort me.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')