abonnement Unibet Coolblue
pi_169434365
Ben al een tijdje op zoek naar een pak, veel gezocht via google afbeeldingen. Uiteindelijk kwam ik bij aliexpress terecht. Wilde in eerste instantie een pak in Nederland kopen maar heb zojuist een pak gekocht voor 78 euro inclusief verzendkosten.

Ik ben benieuwd of het iets is en ik wilde eigenlijk jullie ervaringen weten met betrekking tot het kopen van pakken in China via bijvoorbeeld Aliexpress.
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 15:48:10 #2
230491 Zith
pls tip
pi_169434416
Kon je het ook daadwerkelijk op maat krijgen? Ik zelf heb vroeger wel wat pakken en overhemden besteld op itailor, veel keuze uit stoffen, kleuren en motieven en design.. Daar moet je wel je maten doorgeven(schouderbreedte, ruglengte enzo). Maar dat is niet zo goedkoop meer.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169434766
Veel pakken en kleding daar en denk nog veel meer worden gemaakt door kindjes....
Als je het liefst goedkoop uit wil zijn en geen medelijden heb dan kan het wel iets voor je zijn.
Een goed pak is wel wat duurder dan 78 euro, dus voor het geld hoef je het niet te laten.
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 16:24:13 #4
230491 Zith
pls tip
pi_169434961
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:11 schreef 0108daniel het volgende:
Veel pakken en kleding daar en denk nog veel meer worden gemaakt door kindjes....
Als je het liefst goedkoop uit wil zijn en geen medelijden heb dan kan het wel iets voor je zijn.
Een goed pak is wel wat duurder dan 78 euro, dus voor het geld hoef je het niet te laten.
Er is bijna geen kinderarbeid in de textielindustrie in China. Sowieso is er (relateif in Azie) heel weinig kinderarbeid in China omdat het illegaal is en er gedwongen en gratis scholing (inclusief ontbijt en lunch) is voor alle kinderen (en in de cultuur scholing ook heel centraal staat). Op het platteland is er nog wat kinderarbeid daar werken ze niet in de textiel.

Ook zijn kinderen niet in overvloed aanwezig in China dankzij de vroegere 1-kindsregeling dus zijn ze er zuiniger op.

Dit is een beter idee van hoe ze kleden maken.


I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169436547
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:48 schreef Zith het volgende:
Kon je het ook daadwerkelijk op maat krijgen? Ik zelf heb vroeger wel wat pakken en overhemden besteld op itailor, veel keuze uit stoffen, kleuren en motieven en design.. Daar moet je wel je maten doorgeven(schouderbreedte, ruglengte enzo). Maar dat is niet zo goedkoop meer.
Ik denk dat het wel op maat gemaakt wordt, dat stond erbij tenminste. Mijn vrouw heeft van alles opgemeten vandaag. De reviews waren ook allemaal positief dus ik ga ervan uit dat het een mooi passend pak wordt, zo niet dan heb ik pech gehad denk ik.
pi_169437134
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:36 schreef ShoNuf het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel op maat gemaakt wordt, dat stond erbij tenminste. Mijn vrouw heeft van alles opgemeten vandaag. De reviews waren ook allemaal positief dus ik ga ervan uit dat het een mooi passend pak wordt, zo niet dan heb ik pech gehad denk ik.
Wat kost zo'n pak op maat gemaakt in China?
  zaterdag 11 maart 2017 @ 18:14:41 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169437233
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:09 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Wat kost zo'n pak op maat gemaakt in China?
OP lezen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 18:16:08 #8
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169437264
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:48 schreef Zith het volgende:
Kon je het ook daadwerkelijk op maat krijgen? Ik zelf heb vroeger wel wat pakken en overhemden besteld op itailor, veel keuze uit stoffen, kleuren en motieven en design.. Daar moet je wel je maten doorgeven(schouderbreedte, ruglengte enzo). Maar dat is niet zo goedkoop meer.
Pak voor 139 euro plus verzendkosten.
Heb prima ervaring met itailor, pak zit goed en is beter afgewerkt dan confectie die 3-6 keer zoveel kost.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 18:19:02 #9
230491 Zith
pls tip
pi_169437316
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Pak voor 139 euro plus verzendkosten.
Heb prima ervaring met itailor, pak zit goed en is beter afgewerkt dan confectie die 3-6 keer zoveel kost.
Naja, bedoelde met 'dat is niet zo goedkoop meer' dat ze vroeger wat goedkoper waren.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 11 maart 2017 @ 18:22:08 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169437375
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Naja, bedoelde met 'dat is niet zo goedkoop meer' dat ze vroeger wat goedkoper waren.
Zwakke euro, stijgende loonkosten in productielanden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169437792
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:24 schreef Zith het volgende:

[..]

Er is bijna geen kinderarbeid in de textielindustrie in China. Sowieso is er (relateif in Azie) heel weinig kinderarbeid in China omdat het illegaal is en er gedwongen en gratis scholing (inclusief ontbijt en lunch) is voor alle kinderen (en in de cultuur scholing ook heel centraal staat). Op het platteland is er nog wat kinderarbeid daar werken ze niet in de textiel.

Ook zijn kinderen niet in overvloed aanwezig in China dankzij de vroegere 1-kindsregeling dus zijn ze er zuiniger op.

Dit is een beter idee van hoe ze kleden maken.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 18:48:02 #12
230491 Zith
pls tip
pi_169437860
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:44 schreef vaduz het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
https://www.poverties.org/blog/child-labour-in-china

quote:
About 15 years ago, China achieved its goal of universal primary education and thus managed to wipe out most of child labour occurring in the country.
:*
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169437918
quote:
Goede bron. :') De grote fabrieken waar grote westerse merken hun waar laten maken worden geregeld door auditors bezocht. Die chinees waar jij zaken mee doet op Aliexpress laat het gewoon ergens achter af in een steegje naaien. Geen hond die dat controleerd. Die mooie foto's zijn van iemand anders zijn fabriek.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 18:50:53 #14
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_169437929
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:45 schreef ShoNuf het volgende:
Ben al een tijdje op zoek naar een pak, veel gezocht via google afbeeldingen. Uiteindelijk kwam ik bij aliexpress terecht. Wilde in eerste instantie een pak in Nederland kopen maar heb zojuist een pak gekocht voor 78 euro inclusief verzendkosten.

Ik ben benieuwd of het iets is en ik wilde eigenlijk jullie ervaringen weten met betrekking tot het kopen van pakken in China via bijvoorbeeld Aliexpress.
De beste test of het iets is, is er een keertje mee in de regen lopen. Gaat het colbert aan alle kanten bobbelen dan weet je dat het niets is. Heb je altijd nog een broek voor een redelijke prijs, mits het Super 110 of 130 wol is.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 18:59:31 #15
230491 Zith
pls tip
pi_169438097
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:50 schreef vaduz het volgende:

[..]

Goede bron. :')
Zou je mij kunnen vertellen wat er mis is met de bron, en in deze reacties ook aangeven hoe de gegeven referenties naar andere publicaties niet het juiste beeld geven van de situatie in China?

Verder:

https://en.wikipedia.org/(...)il_dans_le_monde.png

Bron: World Bank.

Als dit ook geen goede bron is, kan je dan aangeven wat wel een goede bron is?

Is het wellicht te lastig voor je om aan te geven dat ik juist zat met dat er in China relatief met de rest van Azie weinig kinderarbeid is?

groetjes

quote:
De grote fabrieken waar grote westerse merken hun waar laten maken worden geregeld door auditors bezocht. Die chinees waar jij zaken mee doet op Aliexpress laat het gewoon ergens achter af in een steegje naaien. Geen hond die dat controleerd. Die mooie foto's zijn van iemand anders zijn fabriek.
De aliexpress chinees koopt zijn spul per tienduizend stuks van de fabrikanten daar. Daarom kan je van elke shirtje honderden aliexpress aanbieders vinden die allemaal al duizenden reviews erop hebben. De kleine straatratten kunnen niet concurreren tegen de grote industriele kledingbedrijven en goed georganiseerde verkopers, de kleine straatraatten staan niet op aliexpress.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169438244
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:59 schreef Zith het volgende:

[..]

Zou je mij kunnen vertellen wat er mis is met de bron, en in deze reacties ook aangeven hoe de gegeven referenties naar andere publicaties niet het juiste beeld geven van de situatie in China?
Om te beginnen refereerd jouw bron uit 2015 dus voornamelijk naar artikelen uit 2006 en eerder. Relevant voor de huidige situatie dus? En dit is enkel een eerste hint. Ga lekker zelf onderzoeken naar je bronnen doen.
quote:
De aliexpress chinees koopt zijn spul per tienduizend stuks van de fabrikanten daar.
Voor de locale markt. Zonder westerse audits dus.
quote:
Daarom kan je van elke shirtje honderden aliexpress aanbieders vinden
Er ooit aan gedacht dat fabrikanten designs van elkaar kopieeren? In China?
quote:
die allemaal al duizenden reviews erop hebben.
Dat doet het hem. Die klanten zijn allemaal afgereisd naar de fabriek om het even te controleren.
quote:
De kleine straatratten kunnen niet concurreren tegen de grote industriele kledingbedrijven, de kleine straatraatten staan niet op aliexpress.
De grote industriele kledingbedrijven doen de belangrijke orders. De rest besteden ze uit. Onderaannemers besteden vervolgens weer uit naar anderen, etc. etc. Ik denk dat je totaal geen weet hebt van zakendoen in China.

Dat ik hier nog serieus op inga. 8)7
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 19:36:19 #17
230491 Zith
pls tip
pi_169438885
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:07 schreef vaduz het volgende:

[..]

Om te beginnen refereerd jouw bron uit 2015 dus voornamelijk naar artikelen uit 2006 en eerder. Relevant voor de huidige situatie dus? En dit is enkel een eerste hint. Ga lekker zelf onderzoeken naar je bronnen doen.
Is het wellicht te lastig voor je om aan te geven dat ik juist zat met dat er in China relatief met de rest van Azie weinig kinderarbeid is?

Enig idee hoeveel China is geindustrialiseerd in de laatste 10 jaar? Zou economische groei positief zijn of negatief op kinderarbeid? :thinking emoji: China zat volgens de World Bank in 2006 ver onder de rest van Azie, je claimt dat in die 10 jaar economische groei China oppeens bovengemiddeld meer kinderarbeid dan andere aziatische landen heeft gekregen?

HIer nog een peer reviewed artikel; ~7.5% in 2010, dat was ~10% in 2006 volgens de World Bank: http://www.sciencedirect.(...)ii/S1043951X1630061X

Zou je bij je volgende reactie willen aangeven dat ik gelijk zat of anders bronnen leveren waaruit blijkt dat China relatief meer kinderarbeid heeft dan de andere landen in ZO Azie? Alvast bedankt! :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Zith op 11-03-2017 19:41:57 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169439094
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:24 schreef Zith het volgende:

[..]

Er is bijna geen kinderarbeid in de textielindustrie in China.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:36 schreef Zith het volgende:

[..]

Is het wellicht te lastig voor je om aan te geven dat ik juist zat met dat er in China relatief met de rest van Azie weinig kinderarbeid is?
Nu is het al relatief. Wil je je verhaal nog een paar keer aanpassen voordat ik er verder op in ga?

Kinderarbeid komt in China systematisch gewoon voor. Net zoals er bijvoorbeeld giftige chemicalieen systematisch verkeerd worden toegepast. Als jij je ogen daar voor wilt sluiten, moet je dat vooral doen en geloven dat China een 1e wereld land is. Inderdaad zijn er de laatste decennia's verbeteringen geweest, wat ik niet zal ontkennen. Maar weet wel dat dit niet zalig makend is en vooral de (zuid-)oost kust betreft en zeker niet de binnenlanden, waar ze eeuwen achterlopen op de rest van de beschaving.
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 19:49:36 #19
230491 Zith
pls tip
pi_169439242
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:43 schreef vaduz het volgende:

[..]

[..]

Nu is het al relatief. Wil je je verhaal nog een paar keer aanpassen voordat ik er verder op in ga?
Waarom knip en plak je selectief? Is het wellicht omdat je moeite hebt om aan te geven dat ik inderdaad juist zat met dat er in China relatief weinig kinderarbeid is?

Hier was de zin die naast jouw geknipte zin stond:

quote:
Er is bijna geen kinderarbeid in de textielindustrie in China. Sowieso is er (relatief in Azie) heel weinig kinderarbeid in China.
Had je die zin ernaast niet gelezen? Ben je gewoon express aan het proberen mij in een slecht daglicht te zetten? Heb je wellicht moeite met aangeven dat ik juist zat?

quote:
Kinderarbeid komt in China systematisch gewoon voor. Net zoals er bijvoorbeeld giftige chemicalieen systematisch verkeerd worden toegepast. Als jij je ogen daar voor wilt sluiten, moet je dat vooral doen en geloven dat China een 1e wereld land is. Inderdaad zijn er de laatste decennia's verbeteringen geweest, wat ik niet zal ontkennen. Maar weet wel dat dit niet zalig makend is en vooral de (zuid-)oost kust betreft en zeker niet de binnenlanden, waar ze eeuwen achterlopen op de rest van de beschaving.
Fijn dat je begint te nuanceren. Kan ik dus aannemen dat je mij gelijk geeft dat er relatief weinig kinderarbeid is in China in vergelijking met de rest van Azie? Zo nee, zou je dan een bron kunnen leveren waarin blijkt dat ik geen gelijk heb?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169439703
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:49 schreef Zith het volgende:

[..]

Waarom knip en plak je selectief? Is het wellicht omdat je moeite hebt om aan te geven dat ik inderdaad juist zat met dat er in China relatief weinig kinderarbeid is?
In China is er wel relatief veel kinderarbeid: het komt er systematisch voor. China vergelijken met andere Aziatische staten die het nog beroerder doen, maakt het er voor China niet beter op: Zonder een fysiek bezoek aan de fabriek te brengen is het in China onmogelijk om kinderarbeid uit te sluiten. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Nederland waar kinderarbeid effectief bestreden wordt door de overheid.
quote:
Ben je gewoon express aan het proberen mij in een slecht daglicht te zetten? Heb je wellicht moeite met aangeven dat ik juist zat?
Zeer zeker niet. Je claim is gewoon zo belachelijk dat ik er geen tijd in ga steken om ieder argument uitgebreid te weerleggen. Overigens zou ik me zelf eerder om andere producteigenschappen zorgen maken: kinderarbeid is immers een factor die niet op de veiligheid van de eindgebruiker van invloed is. Tevens kun je beargumenteren dat kinderarbeid een katalysator voor economische groei kan zijn en er juist kinderarbeid in de toekomst voorkomen kan worden, door het nu te tolereren (Hoewel er in de praktijk natuurlijk minimaal in de locale economie geinvesteerd gaat worden en het oneigenlijke economische voordeel bijna geheel in de zakken van een kleine groep zal stromen.).

quote:
Fijn dat je begint te nuanceren. Kan ik dus aannemen dat je mij gelijk geeft dat er relatief weinig kinderarbeid is in China in vergelijking met de rest van Azie?
Het komt er systematisch voor en de maatregelen er tegen lijken zeer geleidelijk invloed te hebben: geen reden dus om het te bagatelliseren en mensen te verzekeren dat ze met een gerust hart chinese waren kunnen kopen, zonder verdere inspectie op het gebied van kinderarbeid. Verder is het vrij evident dat in minder ontwikkelde landen kinderarbeid vaker voorkomt, dus is het weinig relevant om China te vergelijken met andere Aziatische landen als Bangladesh met een significant lager BBP per hoofd van de bevolking.
pi_169450454
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

OP lezen
Ja dat heb ik gelezen, dacht dat je dat in NL had gekocht.
pi_169478137
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:45 schreef ShoNuf het volgende:
Ben al een tijdje op zoek naar een pak, veel gezocht via google afbeeldingen. Uiteindelijk kwam ik bij aliexpress terecht. Wilde in eerste instantie een pak in Nederland kopen maar heb zojuist een pak gekocht voor 78 euro inclusief verzendkosten.

Ik ben benieuwd of het iets is en ik wilde eigenlijk jullie ervaringen weten met betrekking tot het kopen van pakken in China via bijvoorbeeld Aliexpress.
Ik heb er totaal geen ervaring mee, maar ben wel benieuwd naar wat jij ervan vindt! TVP dus ;)
pi_169479161
Tja, ik heb tot nu toe wel meer dan 100x wat besteld uit China via Aliexpress. Dit waren echter allemaal kleine zaken voor mijn dochters (max 5 euro of zo). Tot nu toe nooit klachten gehad.

Nu een voor mij serieuze bestelling, ben wel gewoon benieuwd of het iets is. Als het bezorgd is zal ik zeker een foto plaatsen + mijn commentaar.
pi_169479926
https://www.reddit.com/r/(...)_clothes_from_china/
Altijd leuk om de foto's op reddit even te bekijken.
  maandag 13 maart 2017 @ 13:31:05 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_169481625
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:07 schreef ShoNuf het volgende:
Tja, ik heb tot nu toe wel meer dan 100x wat besteld uit China via Aliexpress. Dit waren echter allemaal kleine zaken voor mijn dochters (max 5 euro of zo). Tot nu toe nooit klachten gehad.

Nu een voor mij serieuze bestelling, ben wel gewoon benieuwd of het iets is. Als het bezorgd is zal ik zeker een foto plaatsen + mijn commentaar.
Ben benieuwd. Vond het ter plaatste in Korea (en China) al lastig, maar goed dan zien ze je ook als wandelende portemonnee.

Via Aliexpress zou ik het niet direct aandurven zonder feedback van anderen te zien. Ben benieuwd wat je binnen krijgt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:09 schreef vaduz het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:49 schreef Zith het volgende:
Mod-modus: Jullie discussie, mits onderbouwd en niet op de man leent zich uitstekend voor een los topic. Laten we het hier over de ervaringen van de daadwerkelijke kleding houden. /einde moderatiebericht.
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_clothes_from_china/
Altijd leuk om de foto's op reddit even te bekijken.
Tja, gevalletje je krijgt waarvoor je betaald waarschijnlijk. Ga er vanuit dat die mensen zonder enig inlezen wat spul besteld hebben _O-.

Paar echte foto's vragen helpt vaak ook al wel, zo al wel vaker met een aantal items vooraf van de koop afgezien.

[ Bericht 25% gewijzigd door RobertNL op 13-03-2017 13:36:53 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_169730993
Even een update, pak is verzonden en ik hoop dat het eind volgende week bezorgd wordt.
pi_169747408
Nou, hier het resultaat.
Ik draag nooit een pak dus ik weet ook niet of het goed zit, dus geef je mening. Overhemd en stropdas horen er niet bij trouwens.

http://imgur.com/a/rddjM
pi_169747659
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:50 schreef ShoNuf het volgende:
Nou, hier het resultaat.
Ik draag nooit een pak dus ik weet ook niet of het goed zit, dus geef je mening. Overhemd en stropdas horen er niet bij trouwens.

http://imgur.com/a/rddjM
ik heb er geen verstand van, maar het lijkt iets aan de grote kant?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_169747872
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:50 schreef ShoNuf het volgende:
Nou, hier het resultaat.
Ik draag nooit een pak dus ik weet ook niet of het goed zit, dus geef je mening. Overhemd en stropdas horen er niet bij trouwens.

http://imgur.com/a/rddjM
hij zit errug lelijk
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  vrijdag 24 maart 2017 @ 17:52:03 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169748397
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:50 schreef ShoNuf het volgende:
Nou, hier het resultaat.
Ik draag nooit een pak dus ik weet ook niet of het goed zit, dus geef je mening. Overhemd en stropdas horen er niet bij trouwens.

http://imgur.com/a/rddjM
Het moet duidelijk geperst worden, ziet er nu uit alsof je er in hebt geslapen. Maar dat is niet het ergste. Die kleur! Ziet er uit als een kleurenblinde Las Vegas bezoeker
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 17:53:18 #31
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169748416
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 17:05 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

ik heb er geen verstand van, maar het lijkt iets aan de grote kant?
Mouwen zijn iig te lang
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169748463
Met maatpakken geen ervaring, maar kocht laatst een maatdildo voor de vrouw op AliExpress en die was prima van formaat.
pi_169750553
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 16:50 schreef ShoNuf het volgende:
Nou, hier het resultaat......
Mi is het pak aan de grote kant (oa het jasje is te lang en de broekspijpen aan de achterzijde zitten losjes) en zit het niet echt netjes. Hij trekt enigszins bij de knoopsluiting van het jasje en de bij de broekband.
Ik heb het niet over de vouwen en kreukels, want dat is een kwestie van persen, maar het kan wel van invloed zijn op de beoordeling van de pasvorm.
pi_169750578
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:45 schreef ShoNuf het volgende:
Ben al een tijdje op zoek naar een pak, veel gezocht via google afbeeldingen. Uiteindelijk kwam ik bij aliexpress terecht. Wilde in eerste instantie een pak in Nederland kopen maar heb zojuist een pak gekocht voor 78 euro inclusief verzendkosten.

Ik ben benieuwd of het iets is en ik wilde eigenlijk jullie ervaringen weten met betrekking tot het kopen van pakken in China via bijvoorbeeld Aliexpress.
Voor die prijs kan je er ook een krijgen in NL. China zou ik trouwens niet vertrouwen als het over stof gaat.
pi_169752715
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 17:57 schreef Poepz0r het volgende:
Met maatpakken geen ervaring, maar kocht laatst een maatdildo voor de vrouw op AliExpress en die was prima van formaat.
die chineese maatjes zijn prima voor de minderjarigen hier ja :{
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_169755113
Oke, bedankt voor de meningen en dan nu hopelijk een mogelijke oplossing: Kan de kleermaker dit nog aanpassen of is dit onbegonnen werk?

Graag hoor ik van jullie.
pi_169757177
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 21:54 schreef ShoNuf het volgende:
............Kan de kleermaker dit nog aanpassen of is dit onbegonnen werk?............
Dat kan alleen de kleermaker zelf beoordelen, maar ik zie het somber in.
pi_169874488
Lijkt idd niet zo'n succes. Zag het online beter uit dan? Ik neem aan dat je de kleur zelf hebt uitgezocht.

Ik heb zelf ook een pak uit China, die ik als bruidsjongen tijdens een chinese bruiloft moest dragen. Moest ook zelf van alles opmeten en noteren op deze manier:

Ik was al bezorgd dat het niet ging passen, maar colbert zat verrassend best goed. Alleen mijn broek zat wel enorm strak xD. Gelukkig heb ik die hier bij de kleermaker nog een beetje kunnen laten uitnemen (zat nog een beetje extra stof aan de binnenkant).
  donderdag 30 maart 2017 @ 07:26:53 #39
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169878627
Zou hem sowieso eerst eens naar de reiniging brengen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170215660
Heb net even op de iTailor website gekeken, maar die prijzen zijn echt laag vergeleken met de normale Nederlandse winkels.
Think happy, be happy!
  vrijdag 14 april 2017 @ 19:19:53 #41
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_170220592
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 april 2017 15:21 schreef JatineLove het volgende:
Heb net even op de iTailor website gekeken, maar die prijzen zijn echt laag vergeleken met de normale Nederlandse winkels.
Het ziet er dan ook niet uit. Mooie goede kleding kost gewoon geld.
  vrijdag 14 april 2017 @ 19:21:56 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_170220644
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:19 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Het ziet er dan ook niet uit. Mooie goede kleding kost gewoon geld.
Heb best eens regelijk iTailor spul gezien. Maar geweldig is het niet inderdaad :). Hangt ook af van hoe goed je de boel opmeet natuurlijk :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 14 april 2017 @ 19:27:10 #43
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170220773
Vergeleken met confectie van twee keer de prijs is het duidelijk beter.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 16 april 2017 @ 23:08:18 #44
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_170274272
78 euro wilken betaken voor een maatpak man man man man
pi_170278484
Mooie kleur ook :')
pi_170278642
nooit echt goede ervaringen gehad met kledij uit china
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_170299927
Tvp.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 12 juni 2017 @ 14:37:08 #48
418784 Teasenz
Elke dag een gezond kopje thee
pi_171642820
Ik woon al 5 jaar in China, nog nooit een kind zien werken in fabrieken van klein tot groot. De nieuwe generatie is verwend en willen niet een in een fabriek werken. Ze lopen met iPhones rond en spenderen het geld dat de ouders met zweet en tranen verdienen. Ik ken 3 vrienden die fabrieken hebben. Ze willen helemaal geen tieners aannemen. Die zijn opstandig en luisteren niet. De ouderen kunnen ze als robots aansturen. Maarja, de bevolking vergrijst, de ouderen gaan op pensioen, en de nieuwe generatie, die gaan ze met echte robots vervangen.
Teasenz.nl: Authentieke Chinese thee direct van de theetuin tot in jouw kopje.
pi_171643114
Kinderarbeid boeie! de vraag is: is het degelijke kwaliteit?
pi_171643139
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:34 schreef Yiha3 het volgende:
nooit echt goede ervaringen gehad met kledij uit china
Ik wel maar dat verschilt wel. Ene site houdt wel de aangegeven CM's aan (Gearbest) maar andere site wijken erg af en kan het meteen in de prullenbak. En ik ben 203cm hoog dus kies vaak 4xl ofzo :P
  maandag 12 juni 2017 @ 14:54:08 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171643166
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 08:34 schreef Yiha3 het volgende:
nooit echt goede ervaringen gehad met kledij uit china
Waar komt jouw kledij vandaan? Bangladesh? Vietnam? Noord Korea?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')