cherrycoke | zaterdag 11 maart 2017 @ 14:59 |
de renault 5 maxi turbo en de turbo 2 dat waren nog eens auto's 160 paardenkracht op nog geen 1000 kilo, ik zou er niet in passen met mijn twee meters maar stiekem ben ik toch een klein beetje verliefd op deze kleine monsters alleen al dat geluid | |
derLudolf | zaterdag 11 maart 2017 @ 15:06 |
Even stampen op de bodem dan heb je meer ruimte | |
Juup© | zaterdag 11 maart 2017 @ 15:43 |
Tot de turbo het begeeft, dan is dat 1.4 gebakje niet voorruit te branden | |
0108daniel | zaterdag 11 maart 2017 @ 16:09 |
Lelijk ding sorry. | |
NeuNeu | zaterdag 11 maart 2017 @ 16:20 |
Vette bak! En nu? | |
OpgeFOKt1991 | zaterdag 11 maart 2017 @ 16:51 |
Ik houd het op de MG Metro 6R4. 410 pk op 1040 kg. Groep B. Dat waren nog eens wagens. Maar een ur quattro zeg ik ook geen nee tegen. | |
oldford | zaterdag 11 maart 2017 @ 17:19 |
Als we de keuze hebben uit groep B dan houd ik het op een Lancia Delta S4. Die had 480 pk (500 werd gefluisterd) bij 890 kilo wagen gewicht.. Op de voet gevolgd door een Peugeot 205 T16 Evo 2. Die had zelfs 550pk bij 910 kilo wagen gewicht. | |
Charged | zondag 12 maart 2017 @ 10:21 |
RS 200..omdat Ford. | |
frumslegnulk | maandag 13 maart 2017 @ 01:00 |
Ik ben bijna 1,90 en pas met gemak in mijn R4, heb zelfs de stoel niet maximaal naar achteren staan. Zou best kunnen dat jij verrassend goed in een Vijfje past. De echte R5 Turbo's met middenmotor zijn onbetaalbaar maar er zitten veel aardig sportieve modellen tussen de 850cc oerversie en de Turbo in, die redelijk te verkrijgen zijn. | |
Melvinhoo | donderdag 30 maart 2017 @ 10:54 |
Samen met de RS200 is dit (wat mij betreft) het mooiste wat de homologatie regelgeving ons gebracht heeft | |
Patrice_Consigny | donderdag 30 maart 2017 @ 13:25 |
De Delta S4 is het summum van Group B, die auto die ook het einde betekende van de klasse. | |
oldford | donderdag 30 maart 2017 @ 15:10 |
Het is een beetje eenzijdig om de Delta S4 alleen de schuld te geven van het einde van de Groep B. Uiteindelijk speelde de RS200 in onderstaand filmpje daar ook een grote rol in. | |
vaduz | donderdag 30 maart 2017 @ 17:28 |
En ik denken dat de TS er zelf een had gekocht. | |
Stokken_en_stenen | donderdag 30 maart 2017 @ 18:00 |
¤ 84.500.00 mag je jezelf eigenaar noemen https://www.prinsclassics(...)?order=datum-nieuwst | |
Stokken_en_stenen | zaterdag 22 april 2017 @ 00:34 |
Koop mijn tip dan!!!!! | |
cherrycoke | zaterdag 22 april 2017 @ 00:44 |
voor dat geld kun je een ferrari 355 kopen | |
Stokken_en_stenen | zaterdag 22 april 2017 @ 00:53 |
Maar das geen 5 Turbo | |
cherrycoke | zaterdag 22 april 2017 @ 01:14 |
zeker | |
Hyperdude | zaterdag 22 april 2017 @ 09:47 |
Belachelijke prijzen. Paar jaar geleden kocht je 2 stuks Porsche 930 (911 Turbo) voor dit geld. En daar durf je wel in te rijden. En TS past er in. on-topic: Zo'n 5 is natuurlijk veel zeldzamer, want alle achterkanten liggen nog in ravijn/sloot. Geluidje is wel top |