Even stampen op de bodem dan heb je meer ruimtequote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:59 schreef cherrycoke het volgende:
ik zou er niet in passen met mijn twee meters
Ik ben bijna 1,90 en pas met gemak in mijn R4, heb zelfs de stoel niet maximaal naar achteren staan. Zou best kunnen dat jij verrassend goed in een Vijfje past.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:59 schreef cherrycoke het volgende:
ik zou er niet in passen met mijn twee meters
De Delta S4 is het summum van Group B, die auto die ook het einde betekende van de klasse.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:19 schreef oldford het volgende:
Als we de keuze hebben uit groep B dan houd ik het op een Lancia Delta S4.
Die had 480 pk (500 werd gefluisterd) bij 890 kilo wagen gewicht..
Het is een beetje eenzijdig om de Delta S4 alleen de schuld te geven van het einde van de Groep B.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Delta S4 is het summum van Group B, die auto die ook het einde betekende van de klasse.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:59 schreef cherrycoke het volgende:
de renault 5 maxi turbo en de turbo 2 dat waren nog eens auto's 160 paardenkracht op nog geen 1000 kilo, ik zou er niet in passen met mijn twee meters maar stiekem ben ik toch een klein beetje verliefd op deze kleine monsters
alleen al dat geluid
Koop mijn tip dan!!!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:59 schreef cherrycoke het volgende:
de renault 5 maxi turbo en de turbo 2 dat waren nog eens auto's 160 paardenkracht op nog geen 1000 kilo, ik zou er niet in passen met mijn twee meters maar stiekem ben ik toch een klein beetje verliefd op deze kleine monsters
alleen al dat geluid
Maar das geen 5 Turboquote:Op zaterdag 22 april 2017 00:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
voor dat geld kun je een ferrari 355 kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |