abonnement Unibet Coolblue
pi_169431568


Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.

“Het verkiezingscircus en alle trucs die daarbij horen zijn de thema's van de uitzendingen. We praten niet alleen iedere dag met de politici, maar ook met de mensen die de verkiezingen van een afstandje kunnen beschouwen. Alle rumoer rondom de verkiezingen komt bij ons samen", laat Jeroen Pauw alvast weten.

Pauw & Jinek: De Verkiezingen is van maandag 27 februari t/m vrijdag 17 maart, iedere werkdag live te zien rond 23.00 uur bij de VARA en KRO-NCRV op NPO 1.

http://pauw.vara.nl/nieuw(...)ezamenlijke-talkshow

[ Bericht 13% gewijzigd door Specularium op 11-03-2017 13:18:20 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 maart 2017 @ 13:13:21 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169431641
Elfletterig is het hier niet mee eens.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:14:38 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169431669
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Elfletterig is het hier niet mee eens.
Elfletterig is Monasch? :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169431674
Beetje jammer dat er vanavond geen showtje is ivm het gedoe ik Turkije.
Hadden ze wat boze Turken kunnen uitnodigen in het publiek.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:16:31 #5
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169431704
Baudet gaat geen reet oplossen en alleen maar dingen verergeren. Racial profiling enzo is er al. De wet Nederlandse waarden is overbodig (sinds 2004).

Compleet debiel hoe links overal de schuld van krijgt terwijl neoliberaal rechts aan de macht is geweest.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169431717
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 12:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Rechts beleid is verantwoordelijk voor de ghetto vorming, niet links.

Rechts is ook verantwoordelijk voor de migratie.
Lees het laatste zinnetje nog eens van hetgeen waar ik op reageerde.
standaarddrinker
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:18:25 #7
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169431744
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Lees het laatste zinnetje nog eens van hetgeen waar ik op reageerde.
Als er iemand in illusies gelooft dan zijn het de hatemongers wel.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169431816
Baudet is de nieuwe Fortuyn. Met zijn charisma en intellect kan hij ooit de grootste partij worden.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:23:16 #9
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169431839
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:24:26 #10
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169431859
@klopkoek

Het is alleen wel totaal lachwekkend dat homohater Baudet

Heb je hier ook een bron van? Of ben je gewoon keihard aan het liegen?

Je weet dat je nu keihard door de mand valt he?

Baudet over zijn middelbare schooltijd.

Had je wel vriendschappen in die tijd?

‘Ja, ik had een heel dierbare vriend. Die vriendschap is uiteindelijk op een heel nare manier afgelopen, omdat hij ervan overtuigd raakte dat ik homo zou zijn. Hij kwam uit een nogal kleinburgerlijk milieu en dat beeld was voor hem een horreur.

Vond je het beledigend dat hij dacht je homo was?

‘Nee. Ik vond het oordeel kwetsend. Hij spuugde mijn liefde eigenlijk uit. En het isolement dat er de consequentie van was vond ik heel naar. Ik ben niet seksueel geïnteresseerd in mannen, maar ik ben wel van het omhelzen en knuffelen van mijn vrienden – een beetje zoals mannen in Zuid-Europa met elkaar omgaan.’

[ Bericht 41% gewijzigd door Gohf046 op 11-03-2017 13:33:31 ]
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_169431870
Ik kan niet wachten op de dag dat P&J in de boeien geslagen worden.
pi_169431997
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:24 schreef LelijKnap het volgende:
Ik kan niet wachten op de dag dat P&J in de boeien geslagen worden.
Door wie?
pi_169432038
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:31 schreef Tem het volgende:

[..]

Door wie?
De cultuurpolitie.
pi_169432072
Ben blij als de verkiezingen voorbij zijn. Dan hoef ik al die moreel-superieure, volgevreten, salonsocialitische, deugende smoelen van Pauw, Jinek, Matthijs en Twan Huys voorlopig niet meer te zien.
pi_169432073
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De cultuurpolitie.
Is dat een afsplitsing van de de dierenpolitie van Dion?
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:35:16 #16
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169432077
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169432085
Was wel een schaamteloze vertoning gisteren. Redelijk tenenkrommend.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:36:49 #18
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169432106
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:24 schreef Gohf046 het volgende:
@klopkoek

Het is alleen wel totaal lachwekkend dat homohater Baudet

Heb je hier ook een bron van? Of ben je gewoon keihard aan het liegen?

Je weet dat je nu keihard door de mand valt he?

Baudet over zijn middelbare schooltijd.

Had je wel vriendschappen in die tijd?

‘Ja, ik had een heel dierbare vriend. Die vriendschap is uiteindelijk op een heel nare manier afgelopen, omdat hij ervan overtuigd raakte dat ik homo zou zijn. Hij kwam uit een nogal kleinburgerlijk milieu en dat beeld was voor hem een horreur.

Vond je het beledigend dat hij dacht je homo was?

‘Nee. Ik vond het oordeel kwetsend. Hij spuugde mijn liefde eigenlijk uit. En het isolement dat er de consequentie van was vond ik heel naar. Ik ben niet seksueel geïnteresseerd in mannen, maar ik ben wel van het omhelzen en knuffelen van mijn vrienden – een beetje zoals mannen in Zuid-Europa met elkaar omgaan.’
Ik ga het zoekwerk niet weer over doen. Uit zijn daden blijkt dat hij en zijn Russische makkers homohaters zijn. Punt.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:37:46 #19
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169432130
quote:
Kun je op zijn minst het fatsoen hebben om toe te geven dat je Baudet onterecht een homp hater hebt genoemd? Je hebt aantoonbaar gelogen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:38:51 #20
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_169432153
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:35 schreef Tem het volgende:
Was wel een schaamteloze vertoning gisteren. Redelijk tenenkrommend.
Eens. Wat een slecht programma.
Bedankt Hans.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:38:55 #21
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_169432154
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik ga het zoekwerk niet weer over doen. Uit zijn daden blijkt dat hij en zijn Russische makkers homohaters zijn. Punt.
Haha, zielig figuur man :'). Echt sneu.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_169432222
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:13 schreef Nattekat het volgende:
Elfletterig is het hier niet mee eens.
Ja hoor, ik ben het volledig eens met de TT. Nieuwe Wegen gaat woensdag geen zetel halen. Onbekend maakt onbemind. Net als een aantal andere partijen heeft Nieuwe Wegen op geen enkel moment een serieuze kans / gelegenheid gehad om hun standpunten bij een breed publiek onder de aandacht te brengen. Ze zijn actief door de media buitengesloten. Dit zijn moedwillige keuzes, van bijvoorbeeld de gekleurde NPO die de PvdA niet al te veel wil beschadigen.

Er zijn deze campagne absoluut momenten geweest waarop het inhoudelijk was gerechtvaardigd om Nieuwe Wegen uit te nodigen. Bijvoorbeeld na de uitlatingen van Dijsselbloem over Fortuyn en die van Bos over Wilders. Een kernpunt van Nieuwe Wegen is juist het wegkijken van partijen als de PvdA op onderwerpen als integratie en immigratie.

Maar je ziet de media andere keuzes maken. Aboutaleb - burgemeester van Rotterdam, Marijnissen; een niet-verkiesbare oud-partijleider van de SP, noem maar op... Kleine partijen zijn zwaar en ernstig onderbelicht. Nieuwe Wegen hoort bij de partijen die daar het meest last van heeft gehad. Andere kleine partijen, zoals DENK, VNL en Forum voor de Democratie kregen wel wat aandacht, maar zijn extreem fel aangepakt.

In het verleden stemde ik op grotere partijen, maar nu ik bewust op een kleine partij stem, valt me pas écht op hoe de media de campagne dicteren. We leven in een mediacratie, waarbij we van soundbite naar soundbite huppelen en waarbij media bepalen welke partijen wél acceptabel zijn en welke niet.

Woensdag gaan weer miljoenen slecht geïnformeerde, of zelfs totaal niet-geïnformeerde kiezers naar de stembus. Kiezers die niet eens weten welke partijen zoal meedoen en wat hun standpunten zijn. Partijen die geen media-aandacht hebben gehad, maken geen enkele kans op een zetel.
pi_169432247
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:15 schreef tralalala het volgende:
Beetje jammer dat er vanavond geen showtje is ivm het gedoe ik Turkije.
Hadden ze wat boze Turken kunnen uitnodigen in het publiek.
En dan met kendenkedenk Kuzu als gast. Hoewel ik na gisterenavond trouwens steeds beter begrijp waarom Graaf Denkula heeft afgezegd. Die zag de bui al hangen...
pi_169432293
https://medium.com/@sande(...)4b8efdc91#.6vntnefl6
Zo conclusies trekken aan het in de kast hebben staan van boeken :')
pi_169432306
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:35 schreef Tem het volgende:
Was wel een schaamteloze vertoning gisteren. Redelijk tenenkrommend.
Een programma als P&J zou gewoon objectief moeten zijn. Ze vervullen een belangrijke maatschappelijk rol op kosten van de belastingbetaler. Dan kan het niet zo zijn dat het zo'n politiek gekleurd platform is.
pi_169432310
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja hoor, ik ben het volledig eens met de TT. Nieuwe Wegen gaat woensdag geen zetel halen. Onbekend maakt onbemind. Net als een aantal andere partijen heeft Nieuwe Wegen op geen enkel moment een serieuze kans / gelegenheid gehad om hun standpunten bij een breed publiek onder de aandacht te brengen. Ze zijn actief door de media buitengesloten. Dit zijn moedwillige keuzes, van bijvoorbeeld de gekleurde NPO die de PvdA niet al te veel wil beschadigen.

Er zijn deze campagne absoluut momenten geweest waarop het inhoudelijk was gerechtvaardigd om Nieuwe Wegen uit te nodigen. Bijvoorbeeld na de uitlatingen van Dijsselbloem over Fortuyn en die van Bos over Wilders. Een kernpunt van Nieuwe Wegen is juist het wegkijken van partijen als de PvdA op onderwerpen als integratie en immigratie.

Maar je ziet de media andere keuzes maken. Aboutaleb - burgemeester van Rotterdam, Marijnissen; een niet-verkiesbare oud-partijleider van de SP, noem maar op... Kleine partijen zijn zwaar en ernstig onderbelicht. Nieuwe Wegen hoort bij de partijen die daar het meest last van heeft gehad. Andere kleine partijen, zoals DENK, VNL en Forum voor de Democratie kregen wel wat aandacht, maar zijn extreem fel aangepakt.

In het verleden stemde ik op grotere partijen, maar nu ik bewust op een kleine partij stem, valt me pas écht op hoe de media de campagne dicteren. We leven in een mediacratie, waarbij we van soundbite naar soundbite huppelen en waarbij media bepalen welke partijen wél acceptabel zijn en welke niet.

Woensdag gaan weer miljoenen slecht geïnformeerde, of zelfs totaal niet-geïnformeerde kiezers naar de stembus. Kiezers die niet eens weten welke partijen zoal meedoen en wat hun standpunten zijn. Partijen die geen media-aandacht hebben gehad, maken geen enkele kans op een zetel.
Exacte analyse.

De dubieuze rol die de media spelen is dit keer wel erg opvallend.

Nieuwe Wegen zie ik ook geen kans meer maken. Heeft weinig zin meer.
pi_169432389
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:46 schreef Webschip het volgende:

[..]

Exacte analyse.

De dubieuze rol die de media spelen is dit keer wel erg opvallend.

Nieuwe Wegen zie ik ook geen kans meer maken. Heeft weinig zin meer.
Ik stem er trouwens wel degelijk op. En voor de vorm laat ik mijn UI ook staan tot woensdagavond 21:00 uur.

Maar de race is gelopen. Hoewel Monasch nog mag optreden in het smurfendebat van de NOS, kunnen we vaststellen dat Nieuwe Wegen wekenlang totaal is genegeerd. De Ondernemerspartij trouwens ook; nagenoeg geen aandacht, ondanks deelname in alle 20 kieskringen.

Het gaat me trouwens niet alleen om tv-uitzendingen, maar ook om online aandacht. Neem de verkiezingsblogs van NOS en AD. Inhoudsloze bulllshit als "Buma zegt tegen het Jeugdjournaal dat -ie van tuinieren houdt" krijgt daarin wél aandacht.

De media hebben weer eens gefaald. Zeker de mainstream media en hun stuitende bias.
pi_169432416
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik stem er trouwens wel degelijk op. En voor de vorm laat ik mijn UI ook staan tot woensdagavond 21:00 uur.

Maar de race is gelopen. Hoewel Monasch nog mag optreden in het smurfendebat van de NOS, kunnen we vaststellen dat Nieuwe Wegen wekenlang totaal is genegeerd. De Ondernemerspartij trouwens ook; nagenoeg geen aandacht, ondanks deelname in alle 20 kieskringen.

Het gaat me trouwens niet alleen om tv-uitzendingen, maar ook om online aandacht. Neem de verkiezingsblogs van NOS en AD. Inhoudsloze bulllshit als "Buma zegt tegen het Jeugdjournaal dat -ie van tuinieren houdt" krijgt daarin wél aandacht.

De media hebben weer eens gefaald. Zeker de mainstream media en hun stuitende bias.
En de nieuwe poezen van Geert Wilders blijken ook veel belangrijker.
pi_169432600
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:35 schreef Tem het volgende:

[..]

Is dat een afsplitsing van de de dierenpolitie van Dion?
Ja, laten we daar op houden.
pi_169432644
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Een programma als P&J zou gewoon objectief moeten zijn. Ze vervullen een belangrijke maatschappelijk rol op kosten van de belastingbetaler. Dan kan het niet zo zijn dat het zo'n politiek gekleurd platform is.
Als ze iemand uitnodigen om alleen maar af te zeiken vind ik dat niet echt thuishoren in een politiek verkiezingsprogramma. Ten eerste laat je je dan ontzettend kennen en ten tweede geef je aan dat je het profiel van je eigen programma niet helemaal begrijpt. Maak dan een soort ironisch programma waar je mensen belachelijk wil maken, dan weet men ook gelijk waar ze wel en niet heen gaan. Viel mij echt een beetje tegen terwijl ik die Baudet ook maar een rare aap vind en kan me niet vinden in zijn standpunten, maar als je iemand uitnodigt voor zo'n programma moet je hem wel respectvol en zonder vooringenomenheid behandelen. Maar goed, op een of andere manier wekt Baudet dat op want bij Buitenhof of nieuwsuur schiet men ook direct in een soort kramp. Aboutaleb was nog het meest respectvol in zijn benadering.
pi_169432742
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:04 schreef Tem het volgende:
Maar goed, op een of andere manier wekt Baudet dat op want bij Buitenhof of nieuwsuur schiet men ook direct in een soort kramp. Aboutaleb was nog het meest respectvol in zijn benadering.

Dit was ook zo tenenkrommend.
pi_169432761
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:04 schreef Tem het volgende:

[..]

Als ze iemand uitnodigen om alleen maar af te zeiken vind ik dat niet echt thuishoren in een politiek verkiezingsprogramma. Ten eerste laat je je dan ontzettend kennen en ten tweede geef je aan dat je het profiel van je eigen programma niet helemaal begrijpt. Maak dan een soort ironisch programma waar je mensen belachelijk wil maken, dan weet men ook gelijk waar ze wel en niet heen gaan. Viel mij echt een beetje tegen terwijl ik die Baudet ook maar een rare aap vind en kan me niet vinden in zijn standpunten, maar als je iemand uitnodigt voor zo'n programma moet je hem wel respectvol en zonder vooringenomenheid behandelen. Maar goed, op een of andere manier wekt Baudet dat op want bij Buitenhof of nieuwsuur schiet men ook direct in een soort kramp. Aboutaleb was nog het meest respectvol in zijn benadering.
Dat komt misschien deels door zijn open houding; zijn gewilligheid om te discussiëren. Dat wil men namelijk helemaal niet, niet echt, ook niet bij Buitenhof. Dus hij is eng en hanteert men de gebruikelijke tactiek; aanvallen en ondermijnen.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 15:01:56 #33
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169433636
TT gaat kloppen. Geloof mij maar jongens. Keihard.
pi_169434304
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
TT gaat kloppen. Geloof mij maar jongens. Keihard.
De stelling is ongeveer even gewaagd als zeggen dat PEC Zwolle dit seizoen geen kampioen wordt.
pi_169434478
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja hoor, ik ben het volledig eens met de TT. Nieuwe Wegen gaat woensdag geen zetel halen. Onbekend maakt onbemind. Net als een aantal andere partijen heeft Nieuwe Wegen op geen enkel moment een serieuze kans / gelegenheid gehad om hun standpunten bij een breed publiek onder de aandacht te brengen. Ze zijn actief door de media buitengesloten. Dit zijn moedwillige keuzes, van bijvoorbeeld de gekleurde NPO die de PvdA niet al te veel wil beschadigen.

Er zijn deze campagne absoluut momenten geweest waarop het inhoudelijk was gerechtvaardigd om Nieuwe Wegen uit te nodigen. Bijvoorbeeld na de uitlatingen van Dijsselbloem over Fortuyn en die van Bos over Wilders. Een kernpunt van Nieuwe Wegen is juist het wegkijken van partijen als de PvdA op onderwerpen als integratie en immigratie.

Maar je ziet de media andere keuzes maken. Aboutaleb - burgemeester van Rotterdam, Marijnissen; een niet-verkiesbare oud-partijleider van de SP, noem maar op... Kleine partijen zijn zwaar en ernstig onderbelicht. Nieuwe Wegen hoort bij de partijen die daar het meest last van heeft gehad. Andere kleine partijen, zoals DENK, VNL en Forum voor de Democratie kregen wel wat aandacht, maar zijn extreem fel aangepakt.

In het verleden stemde ik op grotere partijen, maar nu ik bewust op een kleine partij stem, valt me pas écht op hoe de media de campagne dicteren. We leven in een mediacratie, waarbij we van soundbite naar soundbite huppelen en waarbij media bepalen welke partijen wél acceptabel zijn en welke niet.

Woensdag gaan weer miljoenen slecht geïnformeerde, of zelfs totaal niet-geïnformeerde kiezers naar de stembus. Kiezers die niet eens weten welke partijen zoal meedoen en wat hun standpunten zijn. Partijen die geen media-aandacht hebben gehad, maken geen enkele kans op een zetel.
Waarom lukt het andere partijen dan wel om in de media te komen? 50PLUS, PvdD zijn op eigen kracht in de Kamer gekomen. VNL, FvD en de PiratenPartij krijgen redelijk wat aandacht. Je kunt niet alles op de media afschuiven en je kunt als partij ook niet wachten tot je een keer wordt uitgenodigd.
pi_169434569
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik stem er trouwens wel degelijk op. En voor de vorm laat ik mijn UI ook staan tot woensdagavond 21:00 uur.

Maar de race is gelopen. Hoewel Monasch nog mag optreden in het smurfendebat van de NOS, kunnen we vaststellen dat Nieuwe Wegen wekenlang totaal is genegeerd. De Ondernemerspartij trouwens ook; nagenoeg geen aandacht, ondanks deelname in alle 20 kieskringen.

Het gaat me trouwens niet alleen om tv-uitzendingen, maar ook om online aandacht. Neem de verkiezingsblogs van NOS en AD. Inhoudsloze bulllshit als "Buma zegt tegen het Jeugdjournaal dat -ie van tuinieren houdt" krijgt daarin wél aandacht.

De media hebben weer eens gefaald. Zeker de mainstream media en hun stuitende bias.
Nee die partijen hebben gefaald, het is hun campagne.
pi_169435161
Het is ook niet zo dat een optreden bij Jinek je gegarandeerd zetels oplevert. Je moet van goede huize komen wil je dat spervuur aan smadelijke filmpjes, suggestieve vragen, linkse cabaretiers die het moreel geweten uithangen, verdraaide uitspraken uit je verleden en opgevoerde politieke acteurs die boze burgers spelen doorstaan. Ik weet niet of Monasch daartegen opgewassen zou zijn, die man heeft het charisma van een natte krant en van Jan Roos hebben we na zijn Jinek-optreden ook nooit meer iets vernomen.
standaarddrinker
  Moderator zaterdag 11 maart 2017 @ 17:03:52 #38
446930 crew  ESF1Gamer
pi_169435792
ik zit de aflevering van gisteravond terug te kijken.

de rutte-wilders rap is een pareltje
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_169435889
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:04 schreef Tem het volgende:

[..]

Als ze iemand uitnodigen om alleen maar af te zeiken vind ik dat niet echt thuishoren in een politiek verkiezingsprogramma. Ten eerste laat je je dan ontzettend kennen en ten tweede geef je aan dat je het profiel van je eigen programma niet helemaal begrijpt. Maak dan een soort ironisch programma waar je mensen belachelijk wil maken, dan weet men ook gelijk waar ze wel en niet heen gaan. Viel mij echt een beetje tegen terwijl ik die Baudet ook maar een rare aap vind en kan me niet vinden in zijn standpunten, maar als je iemand uitnodigt voor zo'n programma moet je hem wel respectvol en zonder vooringenomenheid behandelen. Maar goed, op een of andere manier wekt Baudet dat op want bij Buitenhof of nieuwsuur schiet men ook direct in een soort kramp. Aboutaleb was nog het meest respectvol in zijn benadering.
Maar je denkt wel dat zo iemand te porren is voor een Q&A op FOK!, Tem? ;) Interessant.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 17:08:54 #40
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169435915
Ik vind het te makkelijk om het op media af te schuiven dat je geen aandacht krijgt. Ik heb verder niet het idee dat de kleine partijen uitvoerig campagne voeren. Als je op een unieke manier campagne voert ga je heus wel aandacht krijgen. Ik heb hier in buurt ook nul posters van kleine partijen gezien. Ik bedoel, je kan toch moeilijk gaan wachten tot er een programma is die jou wel wil spreken.

Doe zelf iets, doe iets alternatiefs.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 17:15:32 #41
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169436086
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De stelling is ongeveer even gewaagd als zeggen dat PEC Zwolle dit seizoen geen kampioen wordt.
Daar ben ik ook niet meer zo zeker van. :N
pi_169436988
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Baudet is de nieuwe Fortuyn. Met zijn charisma en intellect kan hij ooit de grootste partij worden.
Ik denk dat Fortuyn heel wat meer ervaring en concrete plannen had dan rechtsfilosoof Baudet.
pi_169440830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:51 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Waarom lukt het andere partijen dan wel om in de media te komen? 50PLUS, PvdD zijn op eigen kracht in de Kamer gekomen. VNL, FvD en de PiratenPartij krijgen redelijk wat aandacht. Je kunt niet alles op de media afschuiven en je kunt als partij ook niet wachten tot je een keer wordt uitgenodigd.
Dit.

In de periode voor de registratie hebben die kleine partijen best wel aandacht gehad. Helaas voor hun hebben ze daar geen momentum uit kunnen creëren. Kennelijk hebben ze toen te weinig te vertellen wat boeiend genoeg is.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 maart 2017 @ 20:42:32 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169440891
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik denk dat Fortuyn heel wat meer ervaring en concrete plannen had dan rechtsfilosoof Baudet.
Als Baudet één ding wel heeft, zijn dat concrete plannen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 11 maart 2017 @ 20:57:21 #45
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169441528
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik denk dat Fortuyn heel wat meer ervaring en concrete plannen had dan rechtsfilosoof Baudet.
Baudet heeft wel veel betere mensen om zich heen verzameld. Ik heb soms nog nachtmerries van Mat Herben, Herman Heinsbroek, Hilbrand Nawijn, Winnie de Jong. :')
pi_169441934
Ik snap niet dat Baudet gister zei dat zijn opmerking zou gaan over cultuur ipv bevolking. Als het echt cultuur zou zijn, zou hij dat woord wel gebruiken en het past ook precies binnen zijn denkbeelden. Hij neemt z'n woorden ook niet terug, want hij staat er compleet achter. Beetje slappe hap. Dacht dat hij niet hield van politieke correctheid.

Bovendien zou het woord cultuur niet kloppen in zijn uitspraak.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_169443642
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Baudet heeft wel veel betere mensen om zich heen verzameld. Ik heb soms nog nachtmerries van Mat Herben, Herman Heinsbroek, Hilbrand Nawijn, Winnie de Jong. :')
De mensen van Fortuyn waren niet per se slecht. Het was meer het feit dat de leider, waar alles om heen was gebouwd, vermoord werd.

Als forum 25 zetels haalt, en Baudet en Hiddema verdwijnen plots, krijg je precies hetzelfde.
pi_169443965
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De mensen van Fortuyn waren niet per se slecht. Het was meer het feit dat de leider, waar alles om heen was gebouwd, vermoord werd.

Als forum 25 zetels haalt, en Baudet en Hiddema verdwijnen plots, krijg je precies hetzelfde.
Die lui vochten elkaar de tent uit. Ja, als de inspirator weg valt is dat lastig maar dan mag je best binnen een paar maanden de structuur weer op orde hebben. Dat elkaar de tent uit vechten maakt duidelijk dat het voornamelijk opportunisten waren die er gewoon voor zichzelf zaten en niet voor een gezamenlijk doel.
pi_169443992
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:58 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Die lui vochten elkaar de tent uit. Ja, als de inspirator weg valt is dat lastig maar dan mag je best binnen een paar maanden de structuur weer op orde hebben. Dat elkaar de tent uit vechten maakt duidelijk dat het voornamelijk opportunisten waren die er gewoon voor zichzelf zaten en niet voor een gezamenlijk doel.
Meestal met politici, dat het opportunisten zijn die er vooral voor zichzelf zitten.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 22:39:43 #50
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169445290
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als forum 25 zetels haalt, en Baudet en Hiddema verdwijnen plots, krijg je precies hetzelfde.
Oh, dat heb je gezien in je grote glazen bol?

Lul niet zo dom.
pi_169445456
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Oh, dat heb je gezien in je grote glazen bol?

Lul niet zo dom.
Deze mensen zijn om het ego van Baudet heen geselecteerd. Hiddema voor media-technische redenen.

Ik zie geen enkele reden waarom deze mensen in zo'n situatie wel goed zouden presteren.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 22:59:14 #52
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169446092
quote:
Het is niet alsof dankzij de opkomst van Baudet het racisme op het internet is toegenomen. Niet om de comments goed te praten, maar dat is toch vooral te danken aan de aanslagen en hoe de regering daar tot nu toe mee is omgegaan.
  zondag 12 maart 2017 @ 09:02:07 #53
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169454427
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:59 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Het is niet alsof dankzij de opkomst van Baudet het racisme op het internet is toegenomen. Niet om de comments goed te praten, maar dat is toch vooral te danken aan de aanslagen en hoe de regering daar tot nu toe mee is omgegaan.
Het racisme was er al vóór de aanslagen. En hoe bedoel je 'de regering ermee om gaan'?

Er is een heel scala aan privacy-afbrekende, rechtsstaat slopende maatregelen genomen. Identificatieplicht, racial profiling, cameratoezicht en noem maar op. Repressie wordt de maatschappij niet vrolijker van en het helpt niet. De tegenreactie is de radicalisering van Denk.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169459422
Net de aflevering pas teruggekeken. Baudet krijgt echt geen kans om iets te zeggen, iedereen schreeuwt er doorheen.
En wat is Frits Wester toch een irritant figuur. Een van de weinige mannen die nog lelijker zijn dan Dolf Jansen. Ik moet bij Wester altijd aan een leguaan denken.
pi_169461334
Morgen en overmorgen natuurlijk 2 pro-Turkije afleveringen met nationaal moreel kompas Peter R. aan tafel (à 2500,-) en veel huilende Turken.

_O_
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Moderator zondag 12 maart 2017 @ 15:34:41 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169461492
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Morgen en overmorgen natuurlijk 2 pro-Turkije afleveringen met nationaal moreel kompas Peter R. aan tafel (à 2500,-) en veel huilende Turken.

_O_
Ok, dan hoeven we niet te kijken dus...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 12 maart 2017 @ 16:14:31 #57
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169462458

Voor de geïnteresseerden. Dit was een interview op 3 maart.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169465194
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Morgen en overmorgen natuurlijk 2 pro-Turkije afleveringen met nationaal moreel kompas Peter R. aan tafel (à 2500,-) en veel huilende Turken.

_O_
Even ome Geert verketteren.
pi_169466867
Peter R. heb ik nog maar weinig zijn moreel oordeel zien geven in deze campagne.
  zondag 12 maart 2017 @ 20:17:39 #60
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169469014
Had de aflevering met Baudet nog niet gezien. Snap wel dat hij pissed is.. jeetje wat een beschuldigingen en dan geeneens de kans geven om hem uit te laten leggen wat hij bedoelde -O- heb wel vaker het gevoel dat hem dat overkomt
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169473469
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:14 schreef monkyyy het volgende:

Voor de geïnteresseerden. Dit was een interview op 3 maart.
Daar doet Wester een stuk minder irritant tegen 'm, want Baudet blijft goed door praten. Waarschijnlijk was vorige week bij Jinek dus een "goedmakertje" met wat vrienden aan tafel.

[ Bericht 1% gewijzigd door RemcoW23 op 12-03-2017 22:40:44 ]
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_169474211
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:17 schreef Maraca het volgende:
Had de aflevering met Baudet nog niet gezien. Snap wel dat hij pissed is.. jeetje wat een beschuldigingen en dan geeneens de kans geven om hem uit te laten leggen wat hij bedoelde -O- heb wel vaker het gevoel dat hem dat overkomt
Ja en dan zet Pauw doodleuk op twitter dat Baudet terugkomt op zijn uitspraak.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169474320

Hiddema zet Frits even op zijn plaats, de sukkel.
standaarddrinker
pi_169474366
Frits Wester is lid van het CDA. Het zegt vrijwel alles over de man.
  zondag 12 maart 2017 @ 23:04:27 #65
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_169474491
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:51 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Waarom lukt het andere partijen dan wel om in de media te komen? 50PLUS, PvdD zijn op eigen kracht in de Kamer gekomen. VNL, FvD en de PiratenPartij krijgen redelijk wat aandacht. Je kunt niet alles op de media afschuiven en je kunt als partij ook niet wachten tot je een keer wordt uitgenodigd.
Klopt, maar van de NPO kan je toch wel verwachten dat ze de tijd nemen om alle partijen te belichten. Er zijn 3 zenders die 24/7 uitzenden, op kosten van de belastingbetaler. In plaats van voorlichting en enigszins objectieve aandacht voor alle partijen, wordt er wel veel tijd besteedt aan entertainment en claimen ze te weinig tijd te hebben om alle partijen fatsoenlijke zendtijd te geven. Dat ergert mij behoorlijk, ook al zijn er nieuwe partijen die er inderdaad met de pet naar lijken te gooien.
  zondag 12 maart 2017 @ 23:09:16 #66
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_169474621
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Deze mensen zijn om het ego van Baudet heen geselecteerd. Hiddema voor media-technische redenen.

Ik zie geen enkele reden waarom deze mensen in zo'n situatie wel goed zouden presteren.
De meesten die op de lijst staan zijn mensen die al gelieerd waren aan FvD toen het een denktank was. Daarnaast zijn het veelal mensen die op een bepaald vakgebied bekwaam zijn en juist door hun expertise op de lijst zijn gekomen. Hun voorgeschiedenis is ook niet opportunistisch, voor zover ik kan nagaan.
pi_169474635
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:57 schreef DrDentz het volgende:

Hiddema zet Frits even op zijn plaats, de sukkel.
Gelukkig was Harry Mens wél kritisch maar zo kennen we Harry.
pi_169474932
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Deze mensen zijn om het ego van Baudet heen geselecteerd. Hiddema voor media-technische redenen.

Ik zie geen enkele reden waarom deze mensen in zo'n situatie wel goed zouden presteren.
Hoe kom je aan deze wijsheid?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169474969
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

weisheid?
:D
pi_169475013
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:26 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

:D
Het is bedtijd. :'(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169475924
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:09 schreef Nober het volgende:

[..]

Gelukkig was Harry Mens wél kritisch maar zo kennen we Harry.
Business Class, het enige programma waar je eens lekker uit mag praten, een kwartiertje uitweiden zonder onderbroken te worden, dat red je niet aan tafel bij Matthijs of Eva Jinek.
standaarddrinker
pi_169475991
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:27 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Business Class, het enige programma waar je eens lekker uit mag praten, een kwartiertje uitweiden zonder onderbroken te worden, dat red je niet aan tafel bij Matthijs of Eva Jinek.
Wester is geen kritische journalist, Harry wel. :')
pi_169476215
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:27 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Business Class, het enige programma waar je eens lekker uit mag praten, een kwartiertje uitweiden zonder onderbroken te worden, dat red je niet aan tafel bij Matthijs of Eva Jinek.
Bij Eva mag je gewoon uitspreken als je haar een goeie beurt hebt gegeven.
pi_169476225
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:56 schreef Atak het volgende:

[..]

Bij Eva mag je gewoon uitspreken als je haar een goeie beurt hebt gegeven.
Oh daarom krijgt Jort zoveel spreektijd
standaarddrinker
  Trouwste user 2022 maandag 13 maart 2017 @ 12:40:00 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_169480616
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:27 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Business Class, het enige programma waar je eens lekker uit mag praten, een kwartiertje uitweiden zonder onderbroken te worden, dat red je niet aan tafel bij Matthijs of Eva Jinek.
Het kost je dan ook wat. :D

Iemand een linkje naar Mens en Hiddema ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 13 maart 2017 @ 12:40:25 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_169480625
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 00:56 schreef Atak het volgende:

[..]

Bij Eva mag je gewoon uitspreken als je haar een goeie beurt hebt gegeven.
Moet je wel op je beurt wachten.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169480628
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het kost je dan ook wat. :D

Iemand een linkje naar Mens en Hiddema ?

:P
Scroll 3 reacties naar boven
standaarddrinker
  Trouwste user 2022 maandag 13 maart 2017 @ 12:41:22 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_169480640
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Scroll 3 reacties naar boven
Sorry, dacht dat het uit Jinek was.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_169482214
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 22:57 schreef DrDentz het volgende:

Hiddema zet Frits even op zijn plaats, de sukkel.
Hiddema = EindGod

"Emielke, trek je er niks van aan, zegt moeke."
pi_169482627
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:52 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Hiddema = EindGod

"Emielke, trek je er niks van aan, zegt moeke."
_O-
standaarddrinker
pi_169482739
standaarddrinker
pi_169482784
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:13 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hij is leuker dan Peter Pannekoek
Kan er godverdomme eindeloos naar luisteren.
  User die overal opduikt 2022 maandag 13 maart 2017 @ 16:15:58 #84
186611 Haags
pi_169485431
Wie zijn er vanavond te gast?
Zonder wrijving geen glans
pi_169486455
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie zijn er vanavond te gast?
Buma en Pechtold
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  User die overal opduikt 2022 maandag 13 maart 2017 @ 17:10:33 #86
186611 Haags
pi_169486469
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:09 schreef superniger het volgende:

[..]

Buma en Pechtold
Thanks.
Zonder wrijving geen glans
pi_169486577
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:09 schreef superniger het volgende:

[..]

Buma en Pechtold
Wederom een avondje knallen dus daar aan tafel.
pi_169486788
Geen Peter R? Voor het frisse tegengeluid.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_169497458
Jair Fietsketting mag ik oversteken ja of nee?
pi_169497464
w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_169497500
VKZ HOOLS zijn we er weer?
standaarddrinker
pi_169497530
Pechgod
pi_169497532
Kin.jpg
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 22:58:18 #94
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169497533
Het premiersdebat
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169497534
gijsGOD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 22:58:35 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169497541
Laatste keer dit showtje voor mij
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169497542
NeEEE niet martijn koning :')
pi_169497557
Humberto sloopte net Rutte.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 13 maart 2017 @ 22:59:19 #99
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169497563


Hij zit er weer!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169497564
Turkije. :')
pi_169497565
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste keer dit showtje voor mij
Morgen? Overmorgen?
pi_169497567
Gewoon negeren die Turken. Worden ze nog kwader van.
  maandag 13 maart 2017 @ 22:59:43 #103
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169497575
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:59 schreef superniger het volgende:
Humberto sloopte net Rutte.
Wat een onzin. Het is een typisch RTL LN-gesprek tot nu toe.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_169497577
Laat de premier even zijn excuses aanbieden aan Turkije anders kunnen we binnenkort geen kapsalon meer bestellen
standaarddrinker
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 22:59:49 #105
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169497579
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:59 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Morgen? Overmorgen?
morgen ben ik er niet, overmorgen is dit er niet meer lijkt me.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169497589
Zo lang Ron er is hoeven we niks te fresen.
pi_169497593
Hallo allemaal.. Joezi ook van de partij?
  maandag 13 maart 2017 @ 23:00:28 #108
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169497595
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

morgen ben ik er niet, overmorgen is dit er niet meer lijkt me.
Morgen nog een aflevering P&J om 23.00. Ah ja, overmorgen doelde je op. Dan inderdaad niet volgens TVGids
pi_169497598
ff Buma afslachten op zijn zieke geloof hopelijk, ownee ncrv.kro :r
pi_169497606
quote:
16s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:00 schreef Befbekje het volgende:
Hallo allemaal.. Joezi ook van de partij?
JoeziGod is er altijd.
pi_169497611
Turkije :')
Noord-Korea _O_
pi_169497615
quote:
16s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:00 schreef Befbekje het volgende:
Hallo allemaal.. Joezi ook van de partij?
Hallon
pi_169497619
quote:
16s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:00 schreef Befbekje het volgende:
Hallo allemaal.. Joezi ook van de partij?
Gelukkig niet.
pi_169497625
quote:
6s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Gelukkig niet.
Koest.
pi_169497629
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:00 schreef Joezi het volgende:
ff Buma afslachten op zijn zieke geloof hopelijk, ownee ncrv.kro :r
Ah kijk, daar is 'ie al.. Livetopics met Joezi zijn beter..
pi_169497634
quote:
6s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Gelukkig niet.
Ik dacht dat we vrienden waren :?
  maandag 13 maart 2017 @ 23:01:14 #117
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169497638
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
Turkije :')
Noord-Korea _O_
Zonet nog Noord Koreaanse muziek zitten luisteren.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169497649
quote:
16s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:01 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Ah kijk, daar is 'ie al.. Livetopics met Joezi zijn beter..
Joezi moeten ze preventief opsluiten.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:02:07 #119
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169497669
Het CDA gaat winnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169497674
Die Gijs toch.
pi_169497675
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:01 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Zonet nog Noord Koreaanse muziek zitten luisteren.
Pop of klassiek?
pi_169497679
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:01 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Joezi moeten ze preventief opsluiten.
Hij heeft meer humor en trefzekere typeringen dan de gemiddelde CDA'er..
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:02:24 #123
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169497682
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het CDA gaat winnen.
Niet mijn partij, maar kan ik mee leven
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169497683
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het CDA gaat winnen.
Lijkt mij ook.
pi_169497690
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het CDA gaat winnen.
VVD wint wel
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
pi_169497692
Buma en Pechtold premierkandidaten noemen :')..
pi_169497700
Pechtgod gaat huilen
pi_169497701
Hij blijft Peilen die idioot. Onze eigen Nate Silver.
pi_169497702
FvD op 1 zetel bij Rademaker. Dit kan niet kloppen :{w
pi_169497714
Peiling War.
  FOK!fotograaf maandag 13 maart 2017 @ 23:03:22 #131
842 Zorro
Z
pi_169497716
Ik zie Hiddema in de kamer *O*
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:03:26 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169497719
Als de VVD of PVV wint kunnen we dit land net zo goed opheffen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169497720
Je keuze laten afhangen van dit Turkije relletje :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_169497722
quote:
16s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef Befbekje het volgende:
Buma en Pechtold premierkandidaten noemen :')..
PSV maakt ook nog kans op de titel.
pi_169497727
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169497729
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:01 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Joezi moeten ze preventief opsluiten.
Ha die gristengekkie, gristenen de grondleggers van de islam :r
  maandag 13 maart 2017 @ 23:04:11 #137
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169497734
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Pop of klassiek?

Eeeh... Klassiek?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:04:13 #138
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169497736
Niet.Nooit.Niet.

Doe.Normaal.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169497738
quote:
Vaderlandsliefde die wij zo graag zouden willen #jaloers
pi_169497746
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
FvD op 1 zetel bij Rademaker. Dit kan niet kloppen :{w
Dat moet minstens 10 zijn,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169497747
Had Rademakertje nou exact dezelfde peiling als Hondje?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 13 maart 2017 @ 23:04:35 #142
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169497751
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Je keuze laten afhangen van dit Turkije relletje :')
Gecreëerd door Rutte zelf ja.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 13 maart 2017 @ 23:04:35 #143
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169497753
quote:
6s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:03 schreef Zorro het volgende:
Ik zie Hiddema in de kamer *O*
Dat zou fantastisch zijn *O*
Fade to Black
pi_169497755
quote:
Daar weten die herdershonden wel raad mee.
pi_169497758
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat moet minstens 10 zijn,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thierry heeft dyscalculie..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2017 23:04:59 ]
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:04:58 #146
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169497765
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef marcodej het volgende:
Had Rademakertje nou exact dezelfde peiling als Hondje?
Nee, hij liet alleen die van De Hond zien. Zal zo nog wel uitgebreider aan het woord komen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 23:05:17 #147
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169497775
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef marcodej het volgende:
Had Rademakertje nou exact dezelfde peiling als Hondje?
Nee, De Hond zette VVD op +3 naar 27, Rademaker had VVD en PVV beide op 24
  maandag 13 maart 2017 @ 23:05:29 #148
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169497778
SYBRAND GOD ZIT ER!

DE NIEUWE PREMIER!

Ik ben geen CDA'er overigens.
  maandag 13 maart 2017 @ 23:05:29 #149
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169497779
Haha Pechtgod
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 13 maart 2017 @ 23:05:30 #150
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_169497780
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dat moet minstens 10 zijn,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Lavendel ga je hallucineren
Order! Ordeeeeeeeeer!
  FOK!fotograaf maandag 13 maart 2017 @ 23:05:39 #151
842 Zorro
Z
pi_169497784
Volgens de teller in beeld kunnen we om 12:00 s nachts al stemmen :')
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:05:43 #152
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169497787
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nee, De Hond zette VVD op +3 naar 27, Rademaker had VVD en PVV beide op 24
Dat is de EenVandaag peiling, hij had ook nog een peiling voor dit programma zei hij toch?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 23:05:49 #154
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169497790
Pechthold: sterrrker
Fade to Black
pi_169497795
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:04 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Gecreëerd door Rutte zelf ja.
Maar kom op, dan ben je ook echt volslagen debiel en handelingsonbekwaam als je als een windvaan zo je keuze laat sturen door dergelijke non-issues.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_169497797
quote:
6s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:05 schreef Zorro het volgende:
Volgens de teller in beeld kunnen we om 12:00 s nachts al stemmen :')
Scherp.
pi_169497802
Flikker op met die VVD
  maandag 13 maart 2017 @ 23:06:52 #158
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169497825
Huh.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 13 maart 2017 @ 23:06:54 #159
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169497827
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:05 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat is de EenVandaag peiling, hij had ook nog een peiling voor dit programma zei hij toch?
Ja, bij debat waren ze beide op 24. Kennelijk heeft hij na debat nog een keer gepeild.

Maar om eerlijk te zijn moest ik wel beetje fronsen toen ik hoorde dat De Hond een peiling heeft van 5000 mensen. Dat vond ik toch wel vrij weinig
pi_169497832
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:06 schreef Stefanovich het volgende:
Flikker op met die VVD
tja liever hiv dan aids
pi_169497833
quote:
6s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:05 schreef Zorro het volgende:
Volgens de teller in beeld kunnen we om 12:00 s nachts al stemmen :')
Is een enkel stembureau waar dat volgens mij al kan ja.
pi_169497834
Eva ziet er heerlijk uit vanavond.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_169497836
opRUTTE!! ONS land terug WIJ zijn hier de baas
standaarddrinker
  FOK!fotograaf maandag 13 maart 2017 @ 23:07:14 #164
842 Zorro
Z
pi_169497840
Ik zei het in het 1vandaag topic ook al:
Mein Kampf was ook verboden. Is daar een Mein Kampf politie voor geweest?

Wat een slap gelul.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_169497856
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:07 schreef marcodej het volgende:
Eva ziet er heerlijk uit vanavond.
Zou haar beffen
10/10
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:07:49 #166
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169497859
Niemand in Nederland gelooft Geert Wilders nog.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169497869
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:07 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Zou haar beffen
10/10
Laat dat maar aan de experts over, gappie..
pi_169497870
Geert had een kogelvrijvest aangetrokken ,verkiezingsstuntje
  maandag 13 maart 2017 @ 23:08:06 #169
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169497872
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar kom op, dan ben je ook echt volslagen debiel en handelingsonbekwaam als je als een windvaan zo je keuze laat sturen door dergelijke non-issues.
Tsja, zo gaat het al 20 jaar helaas
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:08:10 #170
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169497875
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ja, bij debat waren ze beide op 24. Kennelijk heeft hij na debat nog een keer gepeild.

Maar om eerlijk te zijn moest ik wel beetje fronsen toen ik hoorde dat De Hond een peiling heeft van 5000 mensen. Dat vond ik toch wel vrij weinig
Daar zijn allerlei leuke regeltjes binnen de statistiek voor die ik helaas alweer vergeten ben

Waar is Mexicanobakker als je hem nodig hebt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169497876
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:07 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Zou haar beffen
10/10
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
pi_169497878
Buma :-(
  maandag 13 maart 2017 @ 23:08:17 #173
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169497879
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:07 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Zou haar beffen
10/10
:') :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_169497881
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:07 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Zou haar beffen
10/10
Beffen doe je maar in het stemhokje.
pi_169497883
Tegenwoordig mik je zo met een laserstraaltje tussen de oogjes
pi_169497887
Buma weer spot on.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 13 maart 2017 @ 23:08:33 #177
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_169497889
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:08 schreef Joezi het volgende:
Geert had een kogelvrijvest aangetrokken ,verkiezingsstuntje
Mijn vest is ook kogelvrij.
  maandag 13 maart 2017 @ 23:08:42 #178
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169497895
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand in Nederland gelooft Geert Wilders nog.
Helaas is dat niet waar
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169497904
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:08 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Mijn vest is ook kogelvrij.
Is jouw vest ook notes vrij?
pi_169497910
Als Wilders een dikke jas aantrekt dan schiet je hem ook niet dood met de uzi van Johan
standaarddrinker
pi_169497914
Ron sloopt Buma.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:09:17 #182
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169497915
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:08 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Daar zijn allerlei leuke regeltjes binnen de statistiek voor die ik helaas alweer vergeten ben

Waar is Mexicanobakker als je hem nodig hebt
5000 is op zich wel voldoende.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 maart 2017 @ 23:09:22 #183
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169497917
Wilders wilde toch niet het torentje in?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:09:37 #184
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169497924
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

5000 is op zich wel voldoende.
God.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169497929
BUMABAMBAMBAM
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_169497930
quote:
9s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:08 schreef richolio het volgende:

[..]

Helaas is dat niet waar
Alleen laagopgeleide tokkies, die niemand serieus neemt.
  maandag 13 maart 2017 @ 23:09:46 #187
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169497931
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Wilders wilde toch niet het torentje in?
Tuurlijk niet. Politieke zelfmoord.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169497936
Hoeveel gaat Buma dat RTL debat nog uitmelken, zwakte bod :r
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
  maandag 13 maart 2017 @ 23:09:58 #189
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169497937
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

5000 is op zich wel voldoende.
Groter is beter. Eenvandaag doet vaak iets van 30.000+ man
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  maandag 13 maart 2017 @ 23:10:04 #190
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169497940
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:08 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Daar zijn allerlei leuke regeltjes binnen de statistiek voor die ik helaas alweer vergeten ben

Waar is Mexicanobakker als je hem nodig hebt
Je werkt inderdaad met betrouwbaarheidsintervallen, significante veranderingen tov vorige peilingen. Maar De Hond gaf toe dat hij bijvoorbeeld weinig moslims in zijn peiling meeneemt waardoor het al een vertekend beeld geeft. Daarnaast heb je ook nog zwevende kiezers.
pi_169497942
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Wilders wilde toch niet het torentje in?
Beetje lastig om het torentje tot een bunker om te bouwen.
pi_169497948
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:08 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Is jouw vest ook notes vrij?
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:10:29 #193
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169497949
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:09 schreef Tagliano het volgende:

[..]

God.
Mits je een random sample hebt natuurlijk. Dus het moet een redelijke afspiegeling zijn van de populatie. Het is meer daar waar Maurice de mist in gaat.

Maar 5000 is wel voldoende groot voor significante analyses.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169497951
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:09 schreef Drolflap het volgende:
Hoeveel gaat Buma dat RTL debat nog uitmelken, zwakte bod :r
Terecht punt, minachting van de kiezer.
pi_169497952
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:09 schreef Drolflap het volgende:
Hoeveel gaat Buma dat RTL debat nog uitmelken, zwakte bod :r
Is zijn manier van politiek bedrijven.. Het moet vroeger echt op school zo'n type klikspaan zijn geweest..
pi_169497953
CBS fake data
  maandag 13 maart 2017 @ 23:10:46 #197
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169497955
Wat een arrogante bal is die Pechthold toch ook.
Fade to Black
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:10:49 #198
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169497957
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je werkt inderdaad met betrouwbaarheidsintervallen, significante veranderingen tov vorige peilingen. Maar De Hond gaf toe dat hij bijvoorbeeld weinig moslims in zijn peiling meeneemt waardoor het al een vertekend beeld geeft. Daarnaast heb je ook nog zwevende kiezers.
Dat klopt ja, maar al zou je er 10.000 nemen dan nog zou je logisch redenerend verwachten dat moslims ondervertegenwoordigd zijn aangezien ze nou eenmaal minder deelnemen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169497961
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:10 schreef Achterhoker het volgende:
Wat een arrogante bal is die Pechthold toch ook.
Hier ben ik het wel mee eens.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:11:00 #200
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169497962
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je werkt inderdaad met betrouwbaarheidsintervallen, significante veranderingen tov vorige peilingen. Maar De Hond gaf toe dat hij bijvoorbeeld weinig moslims in zijn peiling meeneemt waardoor het al een vertekend beeld geeft. Daarnaast heb je ook nog zwevende kiezers.
De Hond heeft simpelweg geen random sample, als je het mij vraagt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169497964
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:10 schreef Joezi het volgende:
CBS fake data
Stem Piratenpartij.
  maandag 13 maart 2017 @ 23:11:04 #202
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169497966
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:11:13 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169497968
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:09 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Groter is beter. Eenvandaag doet vaak iets van 30.000+ man
Vanzelfsprekend. Het best peil je 12 miljoen man natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169497969
quote:
16s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:10 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Is zijn manier van politiek bedrijven.. Het moet vroeger echt op school zo'n type klikspaan zijn geweest..
En was het lievelingetje van de leraar
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:11:22 #205
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169497972
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mits je een random sample hebt natuurlijk. Dus het moet een redelijke afspiegeling zijn van de populatie. Het is meer daar waar Maurice de mist in gaat.

Maar 5000 is wel voldoende groot voor significante analyses.
Ja precies, dat dan weer wel inderdaad
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169497975
Goh klopte echt niet, had Rutte af moeten maken
  maandag 13 maart 2017 @ 23:11:33 #207
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169497977
45 duizend, oftewel 200 duizend.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169497979
Pauw snapt er weer niks van.
pi_169497986
Wat een walgelijk mannetje ook die Pechtold.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:11:50 #210
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169497987
Halbe Zoolstra.

Pechgod.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 maart 2017 @ 23:11:55 #211
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169497988
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De Hond heeft simpelweg geen random sample, als je het mij vraagt.
Dat denk ik ook niet nee. Ik vind zijn peilingen net iets te veel verschillen met andere peilers. EenVandaag is wat betrouwbaarder, grotere sample ook en wellicht ook beter verdeeld.
  maandag 13 maart 2017 @ 23:12:03 #212
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169497993
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Beetje lastig om het torentje tot een bunker om te bouwen.
Zo'n extra safehouse erbij bouwen met patatkraam en een minibar moet wel lukken :')
pi_169497994
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:11 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

En was het lievelingetje van de leraar
Zo'n type dat ik graag op de muil had willen stompen..
pi_169497997
Namen en rugnummers, D666.
  maandag 13 maart 2017 @ 23:12:11 #215
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169498000
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halbe Zoolstra.

Pechgod.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169498005
8)7 8)7 8)7
pi_169498007
Jinek, DOE RUSTIG!
  maandag 13 maart 2017 @ 23:12:44 #218
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169498010
Pechtold ken de cijfertjes niet.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169498015
quote:
quote:
Wilders (PVV): ’69 procent van de Turken in Nederland koos voor Erdogan’

Deze stelling heeft NRC al eerder gecheckt toen GroenLinks-leider Jesse Klaver een vergelijkbare uitspraak deed. Volgens de cijfers van het Turkse kiesbureau stemde 69,66 procent van de stemmers in Nederland op de AK-partij van president Erdogan, bij de parlementsverkiezingen in 2015.

Maar: nog niet de helft (46 procent) van de 245.000 stemgerechtigden stemde. En er zijn nog ongeveer 55.000 Turkse Nederlanders die niet geregistreerd staan als stemgerechtigd. Daarom kun je niet zeggen dat 69 procent van de Turken, of Turkse Nederlanders, koos voor Erdogan. Wij beoordelen deze stelling als grotendeels onwaar.
Niet stemmers hoef je ook niet mee te rekenen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169498018
Zijlstra _O_
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:12:56 #221
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169498020
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet nee. Ik vind zijn peilingen net iets te veel verschillen met andere peilers. EenVandaag is wat betrouwbaarder, grotere sample ook en wellicht ook beter verdeeld.
EenVandaag lijkt mij een betere afspiegeling ja. Ben benieuwd wat er werkelijk gaat gebeuren, ik hoop dat een van de 4 partijen eronder nog een leuke verrassing kan verzorgen, upsets zijn altijd leuk

(hoewel de SP dan weer niet hoeft van mij)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169498027
Links zootje daarzo
pi_169498028
Ik denk niet dat Pechtold en Buma elkaar vanavond nog op de bek gaan slaan.. Verloren uitzending dit.. Gaan alleen maar Rutte en Wilders downplayen om hun eigen zo achter de ellebogen op te pimpen..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2017 23:13:39 ]
pi_169498030
Ach Pechtold en Buma gaan straks vrolijk regeren met de VVD
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:13:36 #225
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169498034
Wel een prima uitzending zo. Beetje discussie, geen geforceerde interviewtjes en geen al te populistisch geneuzel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 23:13:42 #226
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169498035
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

EenVandaag lijkt mij een betere afspiegeling ja. Ben benieuwd wat er werkelijk gaat gebeuren, ik hoop dat een van de 4 partijen eronder nog een leuke verrassing kan verzorgen, upsets zijn altijd leuk

(hoewel de SP dan weer niet hoeft van mij)
Ik verwacht dat PVV toch iets wegzakt. Zij hebben wel vaker problemen met opkomst en switchende kiezers vlak voor de verkiezingen. Morgenavond is er ook nog een debat, wellicht dat er dan wel een GAMECHANGER is
pi_169498038
Alsof alle gezins- of familieleden binnen een jaar in Nederland zijn...
pi_169498043
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Ach Pechtold en Buma gaan straks vrolijk regeren met de VVD
Dat is helaas wel zo..
pi_169498045
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Wel een prima uitzending zo. Beetje discussie, geen geforceerde interviewtjes en een al te populistisch geneuzel
En om 23:50 afzetten want martijn koning.
pi_169498046
Ik wil een asielzoeker in huis. Wat kost dat?

#DTV
pi_169498049
Ik hoop dat deze man na morgen in de vergetelheid raakt.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:14:16 #232
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169498051
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En om 23:50 afzetten want martijn koning.
Mooi nog even aan de scriptie
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169498053
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Ach Pechtold en Buma gaan straks vrolijk regeren met de VVD
Wordt lachen
  maandag 13 maart 2017 @ 23:14:17 #234
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_169498054
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Ach Pechtold en Buma gaan straks vrolijk regeren met de VVD
Daar zou helemaal niks mis mee zijn. Hopelijk halen ze samen minimaal 76 zetels.
  maandag 13 maart 2017 @ 23:14:19 #235
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169498056
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
geen geforceerde interviewtjes
Helaas krijg je deze jongen weer nu.

Dat interview van hem met Buma laatst was ongelofelijk pijnlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:14:23 #236
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169498059
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik verwacht dat PVV toch iets wegzakt. Zij hebben wel vaker problemen met opkomst en switchende kiezers vlak voor de verkiezingen. Morgenavond is er ook nog een debat, wellicht dat er dan wel een GAMECHANGER is
VVD zal helaas wel winnen.

Nouja als het dan een VVD/CDA/D66 kabinetje wordt vind ik het helemaal prima
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 maart 2017 @ 23:14:24 #237
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169498060
Zendtijd voor knoop in je zakdoek.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169498065
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Ik wil een asielzoeker in huis. Wat kost dat?

#DTV
Hangt er vanaf wat je in je huis hebt staan.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:14:38 #239
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169498069
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:14 schreef richolio het volgende:

[..]

Helaas krijg je deze jongen weer nu.

Dat interview van hem met Buma laatst was ongelofelijk pijnlijk
Gelukkig heb ik dat dan even gemist :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 23:14:40 #240
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169498070
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Daar zou helemaal niks mis mee zijn. Hopelijk halen ze samen minimaal 76 zetels.
Daar zal GL nog wel bijkomen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 13 maart 2017 @ 23:14:51 #241
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169498073
Het is wel duidelijk dat D66 eigenlijk alleen nog maar zetels van de VVD af kan snoepen.
Fade to Black
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:15:07 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169498079
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:14 schreef Achterhoker het volgende:
Het is wel duidelijk dat D66 eigenlijk alleen nog maar zetels van de VVD af kan snoepen.
GroenLinks wellicht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 maart 2017 @ 23:15:07 #243
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169498080
Kert Wijldurs.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169498082
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Daar zou helemaal niks mis mee zijn. Hopelijk halen ze samen minimaal 76 zetels.
Daar is ook niks mis mee, maar dan nu zo verontwaardigd doen.
pi_169498090
quote:
14s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:14 schreef richolio het volgende:

[..]

Daar zal GL nog wel bijkomen.
:'(
Beter PvdD of ChristenUnie
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:15:25 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169498091
Was dat debat in Rotterdam?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:15:40 #247
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169498093
Wat een pracht van een gebouwen hebben we toch op de campus
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169498096
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dat debat in Rotterdam?
Utrecht..
pi_169498099
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dat debat in Rotterdam?
Op de Erasmus ja
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:15:53 #250
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169498100
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dat debat in Rotterdam?
Absoluut
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169498102
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:14 schreef Achterhoker het volgende:
Het is wel duidelijk dat D66 eigenlijk alleen nog maar zetels van de VVD af kan snoepen.
Ik hoop dat mensen die groenlinks overwegen eventjes nadenken en D66 stemmen.
pi_169498104
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:14 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat je in je huis hebt staan.
^O^
  maandag 13 maart 2017 @ 23:16:08 #253
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169498107
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:14 schreef Achterhoker het volgende:
Het is wel duidelijk dat D66 eigenlijk alleen nog maar zetels van de VVD af kan snoepen.
Kan nog wel van VVD, GL, PvdA en CDA.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169498109
Leuke grietjes zeg
pi_169498111
BOSMA
pi_169498112
Oeh paar leukjes
  maandag 13 maart 2017 @ 23:16:37 #257
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169498118
Leuk meisje gespot
  maandag 13 maart 2017 @ 23:16:38 #258
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169498119
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:14 schreef Achterhoker het volgende:
Het is wel duidelijk dat D66 eigenlijk alleen nog maar zetels van de VVD af kan snoepen.
  maandag 13 maart 2017 @ 23:16:39 #259
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_169498120
Rutte groupies.
Haters everywhere but I don't really care.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:16:40 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169498122
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:15 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Absoluut
Waarom niet in Tilburg? :{

Erg matig dit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 maart 2017 @ 23:16:48 #261
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169498123
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dat debat in Rotterdam?
Of je vraagt of het debat in de mooiste stad, tevens het centrum van de wereld, ooit was? Ja.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169498129
Scheve cracktanden die Bosman
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:17:09 #263
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169498133
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Waarom niet in Tilburg? :{

Erg matig dit.
Omdat Erasmus > _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169498135
Bosma moet eens naar de tandarts.
pi_169498138
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:16 schreef richolio het volgende:

[..]

Of je vraagt of het debat in de mooiste stad, tevens het centrum van de wereld, ooit was? Ja.
Lik me reet..
pi_169498140
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:16 schreef richolio het volgende:

[..]

Of je vraagt of het debat in de mooiste stad, tevens het centrum van de wereld, ooit was? Ja.
Als mod niet schijtlollig gaan doen in dit serieuze deel he
pi_169498141
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:16 schreef richolio het volgende:

[..]

Of je vraagt of het debat in de mooiste stad, tevens het centrum van de wereld, ooit was? Ja.
Rotterdam is de anus van Europa.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169498143
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Zipportal het volgende:
Bosma moet eens naar de tandarts.
gecapt?
pi_169498144
Hand in de broek
pi_169498148
Die meisjes mochten er wel zijn :D
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
  maandag 13 maart 2017 @ 23:17:38 #271
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169498149
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik hoop dat mensen die groenlinks overwegen eventjes nadenken en D66 stemmen.
De multinational partij.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:17:39 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169498151
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Omdat Erasmus > _O_
Ik had ook naar Rotterdam kunnen gaan :o
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 maart 2017 @ 23:17:45 #273
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169498153
Gijs Rademaker heeft een pyjama met brandweerautootjes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169498155
Zinloze peilingen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_169498156
Doet me denken aan die turkse dame van laatst
  maandag 13 maart 2017 @ 23:17:46 #276
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169498157
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Rotterdam is de anus van Europa.
Jules Deelder is het hier niet mee eens.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169498162
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Joezi het volgende:

[..]

gecapt?
Heb wel de zus van Bosma klaar staan.
  maandag 13 maart 2017 @ 23:17:59 #278
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_169498163
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Zipportal het volgende:
Bosma moet eens naar de tandarts.
Daar redt hij het niet mee.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:18:00 #279
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169498164
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik had ook naar Rotterdam kunnen gaan :o
Erg jammer dat je dit niet gedaan hebt :{
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 13 maart 2017 @ 23:18:00 #280
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169498165
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Afgevinkt.
Hehehe
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169498169
:')
  maandag 13 maart 2017 @ 23:18:03 #282
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169498170
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zinloze peilingen.
Onzin, ik heb meegedaan bij deze peiling.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169498175
Never nooit in tilburg studeren mensen,

vandaag ingeschreven daar voor meeloopdag, programma net gekregen.... Eerste gastles gaat over "gender in organizations"
  maandag 13 maart 2017 @ 23:18:16 #284
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169498176
quote:
16s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Lik me reet..
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Als mod niet schijtlollig gaan doen in dit serieuze deel he
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Rotterdam is de anus van Europa.
Nou nou nou
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 13 maart 2017 @ 23:18:28 #285
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169498179
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Martinello het volgende:

[..]

Daar redt hij het niet mee.
Bosma heeft een exorcist nodig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169498181
Weer die Gijs :')
pi_169498183
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Never nooit in tilburg studeren mensen,

vandaag ingeschreven daar voor meeloopdag, programma net gekregen.... Eerste gastles gaat over "gender in organizations"
Welke studie?
  maandag 13 maart 2017 @ 23:18:35 #288
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_169498185
Die rotkop van Pechtold.
Haters everywhere but I don't really care.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 23:18:35 #289
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169498186
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Never nooit in tilburg studeren mensen,

vandaag ingeschreven daar voor meeloopdag, programma net gekregen.... Eerste gastles gaat over "gender in organizations"
Liberal Arts and Sciences :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 maart 2017 @ 23:18:35 #290
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169498187
Pechtold en Buma zien er allebei een beetje moe uit.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 13 maart 2017 @ 23:18:41 #291
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_169498188
quote:
6s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Onzin, ik heb meegedaan bij deze peiling.
:')
pi_169498190
Deze poll troll weer :') :')
  maandag 13 maart 2017 @ 23:18:47 #293
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169498191
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Never nooit in tilburg studeren mensen,

vandaag ingeschreven daar voor meeloopdag, programma net gekregen.... Eerste gastles gaat over "gender in organizations"
Ik ben bang dat dat inmiddels overal zo is.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169498192
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Never nooit in tilburg studeren mensen,

vandaag ingeschreven daar voor meeloopdag, programma net gekregen.... Eerste gastles gaat over "gender in organizations"
Feministisch geneuzel :r
pi_169498197
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef richolio het volgende:
Pechtold en Buma zien er allebei een beetje moe uit.
Wat wil je met Gijs aan het woord.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 23:19:05 #296
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_169498198
Ik heb een tyfushekel aan Gijs Rademakers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')