abonnement Unibet Coolblue
pi_169429490
Stel hier je vragen aan Hero Brinkman, Ondernemers Partij

Zondag 12 maart, zal Hero Brinkman van 16.00 tot 17.00 uur live op FOK! in dit topic aanwezig zijn om jullie vragen te beantwoorden. Hij heeft hiervoor tijd vrij gemaakt in deze drukke campagnetijd van de Ondernemers Partij in de aanloop naar de verkiezingen, waarvoor wij hem uiteraard erkentelijk zijn.

170311_50937_hero-02-zw-200x300.jpg

Lees HIER het politieke programma van de Ondernemers Partij.

Laten we het netjes houden: hij waagt zich in het hol van de leeuw.
Dat verdient respect, wat je onder andere kunt uiten door normaal te reageren.

Doe je dat niet, zit er een team van moderators klaar om daar snel op te reageren. Het bederven van een discussie dupeert de velen die wel inhoudelijk op dit gesprek in willen gaan.

We hopen op een verhelderende, kritische en pittige discussie!

Dit topic zal zondag om 16.00 uur openen voor het live gesprek!

[ Bericht 0% gewijzigd door hugecooll op 12-03-2017 16:07:52 ]
pi_169462111
Hero Brinkman, goedemiddag en van harte welkom op FOK! Leuk dat je er bent!
Wij gaan hier van 16:00 tot 17:00 uur een vraaggesprek houden waar jou het hemd van het lijf gevraagd zal worden.

Ik trap af met een vraag, die alvast gesteld is door de user Maraca:

Op basis van de uitkomsten van de stemwijzer heb ik de meeste overeenkomsten met uw partij. Om te besluiten of ik wellicht op uw partij zou stemmen heb ik uw website bezocht. Alleen viel mij het volgende op: u richt zich volledig op ondernemers! Dat is gezien de naam van uw partij ook niet vreemd, maar ik voel mij daardoor als niet-ondernemer niet aangesproken.

Blijkbaar kan ik mij vinden in de standpunten van uw partij, maar heb ik niet het gevoel dat u mijn belangen zult behartigen in de tweede kamer. Ik ben immers geen ondernemer. Waarom zou ik als niet-ondernemer toch op u moeten stemmen?
pi_169462234
Goedemiddag!
pi_169462411
Beste Hero,

Op wie zou je zelf stemmen als de Ondernemers Partij niet mee zou doen?
pi_169462464
Als je als ondernemer je klanten een kwartier laat wachten dan kan je snel je tent sluiten.
pi_169462476
quote:
99s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:14 schreef Mr.Ping het volgende:
Als je als ondernemer je klanten een kwartier laat wachten dan kan je snel je tent sluiten.
:D
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169462487
We hebben netjes even 15 minuten gewacht, maar helaas is Hero Brinkman nog niet ingelogd geweest en is hij telefonisch of per e-mail op dit moment ook niet te bereiken voor mij. Dit zal vast en zeker zijn valide redenen hebben, maar het heeft geen nut om dit topic nu open te houden.

Ik ga daarom bij deze dit vraaggesprek beëindigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')