abonnement Unibet Coolblue
pi_169428719

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2017 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door McTwente op 16-03-2017 09:22:28 ]
pi_169428834
Duurloop 11km.
1 ding: volgende week gaat het hoe dan ook beter. Kan niet anders.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 11 maart 2017 @ 10:40:55 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_169428876
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:38 schreef mosselmossel het volgende:
Duurloop 11km.
1 ding: volgende week gaat het hoe dan ook beter. Kan niet anders.
Mooi vooruitzicht ^O^
F means you're fucked
pi_169430310
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:38 schreef mosselmossel het volgende:
Duurloop 11km.
1 ding: volgende week gaat het hoe dan ook beter. Kan niet anders.
Perfecte generale dus!
pi_169430336
Gelukkig vandaag alleen maar zware benen. Vandaag helemaal niets buiten 100 'm wandelen naar het terras en morgen een herstel loopje. Prima weekend zo!
pi_169431337
Net een 7H-traininkje gedaan, op weg naar de bootcamp. Zou de eerste dit jaar worden, maar toen moest ik plassen. Dus maar weer richting huis gelopen. :')
Het wil nog niet echt lukken met de bootcamp.
Wordt wel mijn intensiefste week als ik morgen de duurloop voor elkaar krijg.
En dan volgende week de Stevensloop.
pi_169432151
Succes CPC lopers!

Ik heb vandaag in Dordrecht gelopen. Biesbosch 1/2 marathon. Al liep ik slechts de 10 km. Verloren van een hond :D Er liep een hond mee. Rugnummer en al. Met fles water voor zijn baasje. Net geen PR gelopen maar tevreden. Parcours was 100m langer dan waarop ik mijn PR liep. En zat er dichtbij maar meer zat er nu nog niet in.
pi_169433036
Ik heb al sinds mijn heuvels-en-wind-weekend afgelopen weekend een beetje vermoeide pezen aan de achterkant van mijn knieen. Qua energie/benen ging het loslopen prima vanochtend maar ik ben toch bang dat ik morgen niet meer netjes kan lopen als de moeheid toeslaat en ik dit meer ga voelen. Vandaag weer 1.5 uur buiten gestaan na de training zonder gegeten te hebben omdat ik weer buitengesloten was helpt ook niet echt.
Maar goed laten we hopen op dat het een slechte generale voor een goede generale was ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169433552
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:38 schreef alpeko het volgende:
Succes CPC lopers!

Ik heb vandaag in Dordrecht gelopen. Biesbosch 1/2 marathon. Al liep ik slechts de 10 km. Verloren van een hond :D Er liep een hond mee. Rugnummer en al. Met fles water voor zijn baasje. Net geen PR gelopen maar tevreden. Parcours was 100m langer dan waarop ik mijn PR liep. En zat er dichtbij maar meer zat er nu nog niet in.
Klinkt als een prima wedstrijdje. Sommige honden zijn ook gewoon beter in hardlopen dan mensen :P
pi_169433622
Herkent iemand dit? Vandaag een 6km loop gedaan, doel was uitlopen zonder wandelen, dit is ook gelukt (voor het eerst, paar jaar terug paar loopjes gedaan, maar telkens gedeeltes moeten wandelen), maar ik voel alleen teleurstelling.

Okay, mijn gehoopte netto tijd(al behoorlijk voorzichtig) op 2 seconden niet gehaald, maar ik dacht dat ik dat niet zo belangrijk vond. Ook niet allerlaatste geworden, maar liefst 5 mensen achter me gelaten...
1e drie km gingen behoorlijk moeizaam, daarna ging 't iets beter( was ook heuvelaf).

Vorige week sinds lange tijd weer 5 km aan een stuk gehaald, hier was ik toen wel erg blij mee.
Ik snap het niet?
elk oordeel heeft z'n nadeel
pi_169433757
Voor LT: 9272 is de postcode van Tromsø. Waar je nog een keer de Midzomernachtmarathon gaat lopen.
pi_169434724
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:01 schreef desub het volgende:
Herkent iemand dit? Vandaag een 6km loop gedaan, doel was uitlopen zonder wandelen, dit is ook gelukt (voor het eerst, paar jaar terug paar loopjes gedaan, maar telkens gedeeltes moeten wandelen), maar ik voel alleen teleurstelling.

Okay, mijn gehoopte netto tijd(al behoorlijk voorzichtig) op 2 seconden niet gehaald, maar ik dacht dat ik dat niet zo belangrijk vond. Ook niet allerlaatste geworden, maar liefst 5 mensen achter me gelaten...
1e drie km gingen behoorlijk moeizaam, daarna ging 't iets beter( was ook heuvelaf).

Vorige week sinds lange tijd weer 5 km aan een stuk gehaald, hier was ik toen wel erg blij mee.
Ik snap het niet?
Die 2 seconden scheelt toch niks op 6km? En je hebt je andere doel van uitlopen zonder wandelen gehaald. Nu gewoon consistent worden in trainen en je zult merken dat je vanzelf steeds sneller en verder kunt!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169434778
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:01 schreef desub het volgende:
Herkent iemand dit? Vandaag een 6km loop gedaan, doel was uitlopen zonder wandelen, dit is ook gelukt (voor het eerst, paar jaar terug paar loopjes gedaan, maar telkens gedeeltes moeten wandelen), maar ik voel alleen teleurstelling.

Waarom zou je willen wandelen? Op adem komen? Dan loop je te hard. Of last van je spieren?
Somebody that I used to know
pi_169435839
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die 2 seconden scheelt toch niks op 6km? En je hebt je andere doel van uitlopen zonder wandelen gehaald. Nu gewoon consistent worden in trainen en je zult merken dat je vanzelf steeds sneller en verder kunt!
Ik denk niet dat het die 2 seconden was, dat wist ik bij de finish niet. Had net zo goed 2 seconden eronder kunnen zitten, ik startte helemaal achteraan. En dat komt inderdaad heus wel. Misschien had ik stiekem op meer gehoopt, de 5km van vorige week in de training ging 15s/km sneller.

quote:
2s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:12 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Waarom zou je willen wandelen? Op adem komen? Dan loop je te hard. Of last van je spieren?
Te snel gestart, pijntjes. En langzamer kan bijna niet :P
elk oordeel heeft z'n nadeel
pi_169435876
Spa was super, echt gaaf om op zo'n mooi circuit te lopen.
En pittig door het hoogteverschil. Maar what goes up must come down dus lekker naar beneden knallen op zo'n breed circuit.
Nog vrij aardig doorgelopen, 1:38 op zo'n parcours zonder mezelf helemaal naar de vaantjes te lopen is gewoon prima.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169436364
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:06 schreef desub het volgende:

[..]

Te snel gestart, pijntjes. En langzamer kan bijna niet :P
Tuurlijk kan je wel langzamer. Iedereen heeft zijn persoonlijke lekkere tempo. Laat je niet opjutten door de menigte en vind jouw eigen tempo waarbij je lekker loopt.
Somebody that I used to know
pi_169436774
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:28 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je wel langzamer. Iedereen heeft zijn persoonlijke lekkere tempo. Laat je niet opjutten door de menigte en vind jouw eigen tempo waarbij je lekker loopt.
Dat heb ik ook zeker gedaan vandaag, dat andere betrof eerdere keren.
elk oordeel heeft z'n nadeel
pi_169437121
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:50 schreef desub het volgende:

[..]

Dat heb ik ook zeker gedaan vandaag, dat andere betrof eerdere keren.
Ik heb ook wel dat ik de ene keer veel tevredener ben dan de andere keer, en dat staat vaak los van de tijd. Waar dat in zit, verschilt. Maar het komt erop neer dat ik dan niet echt lekker in mijn tempo ben gekomen, of om wat voor reden dan ook aan het mopperen ben geslagen.
pi_169437143
Klinkt goed Guard!
pi_169437383
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:56 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Klinkt als een prima wedstrijdje. Sommige honden zijn ook gewoon beter in hardlopen dan mensen :P
De hond staat als 12e in de uitslag. Bij de mannen. Want mannetje. 43:19 maar zonder baasje was hij sneller geweest want hij wachtte steeds braaf :)
  zaterdag 11 maart 2017 @ 18:31:11 #21
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169437543
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:22 schreef alpeko het volgende:

[..]

De hond staat als 12e in de uitslag. Bij de mannen. Want mannetje. 43:19 maar zonder baasje was hij sneller geweest want hij wachtte steeds braaf :)
Briljant verhaal!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_169438379
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:22 schreef alpeko het volgende:

[..]

De hond staat als 12e in de uitslag. Bij de mannen. Want mannetje. 43:19 maar zonder baasje was hij sneller geweest want hij wachtte steeds braaf :)
Geniaal!
  Moderator zaterdag 11 maart 2017 @ 19:22:33 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_169438564
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:22 schreef alpeko het volgende:

[..]

De hond staat als 12e in de uitslag. Bij de mannen. Want mannetje. 43:19 maar zonder baasje was hij sneller geweest want hij wachtte steeds braaf :)
Wat leuk dat dat kon :D O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_169438846
Morgen loop ik net als vele anderen hier de cpc. Voor mij mijn eerste halve marathon. Zijn er nog ervaringsdeskundigen met parcourstechnische tips? Wat zijn de lastige stukken?
pi_169438958
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 21:48 schreef Quoi het volgende:
Ik ging vanavond meetrainen met de Koplopers in Delft en belandde in de 'herstelgroep' (geblesseerden/bevallenen/herintreders) die ging starten met 12x 1 min. "Is er geen meer gevorderden groep waar ik mee kan?" was mijn vraag. Toch meegegaan met die groep en man, dat ging nog best rap! :o Dat voelde eigenlijk best heel lekker! Denk dat ik die groep maar blijf volgen tot de Golden Ten.

Eigenlijk best hard getraind en voor het eerst weer eens noemenswaardige tempo's gelopen.

Oh en ik kende eigenlijk een kwart al wel 'uit de wandelgangen', grappig is dat hoe klein die hardloopwereld is.
Ik ben daar ook begonnen :D
Children of the night. What music they make.
pi_169439056
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:22 schreef alpeko het volgende:

[..]

De hond staat als 12e in de uitslag. Bij de mannen. Want mannetje. 43:19 maar zonder baasje was hij sneller geweest want hij wachtte steeds braaf :)
De snelste canicrosser op "mijn" loop van vandaag liep net geen 25 minuten op de 6km. Daar zou ie 8e bij de mannen mee zijn geweest. Grappig om te zien hoe hard sommige van hen wegschieten.
elk oordeel heeft z'n nadeel
pi_169439539
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:34 schreef DHRunner86 het volgende:
Morgen loop ik net als vele anderen hier de cpc. Voor mij mijn eerste halve marathon. Zijn er nog ervaringsdeskundigen met parcourstechnische tips? Wat zijn de lastige stukken?
Heb hem maar 1 keer gelopen. Vond het niet een heel zwaar parcours. Alleen het deel bij de boulevard is vervelend, dat gaat licht op en neer. Daarna loopt het lichtjes af naar de finish. Veel plezier!
pi_169439980
Die hond _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_169440220
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:34 schreef DHRunner86 het volgende:
Morgen loop ik net als vele anderen hier de cpc. Voor mij mijn eerste halve marathon. Zijn er nog ervaringsdeskundigen met parcourstechnische tips? Wat zijn de lastige stukken?
Het wordt mijn tiende cpc geloof ik, dus ik ben wel ervaringsdeskundige :P
Het overgrote deel van het parcours is vlak en er staat morgen weinig wind, dus wat dat betreft zal het niet zwaar worden. Het stuk bij de boulevard is eigenlijk de enige helling, maar dat valt ook wel mee (behalve als er zoals vorig jaar een flinke tegenwind staat en je een hagelbui op je lop krijgt.
Eigenlijk vind ik het stuk tussen scheveningen en terug naar de finish het zwaarst. Weinig publiek, soms een beetje vals plat omhoog en de finish lijkt maar niet dichterbij te komen. Maar de laatste km maakt dat dan wel weer goed

Succes morgen!
  zaterdag 11 maart 2017 @ 20:27:34 #30
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_169440272
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:07 schreef Guard het volgende:
Spa was super, echt gaaf om op zo'n mooi circuit te lopen.
En pittig door het hoogteverschil. Maar what goes up must come down dus lekker naar beneden knallen op zo'n breed circuit.
Nog vrij aardig doorgelopen, 1:38 op zo'n parcours zonder mezelf helemaal naar de vaantjes te lopen is gewoon prima.
^O^ wow super gelopen zeg!!, Spa was voor mij de zwaarste HM ooit.
maar het was echt geweldig daar.
pi_169440284
Ik heb nog nooit de halve gelopen maar ik vind het wel verraderlijk dat je denkt dat je bij de laatste bocht bij het Malieveld bent en dus bij de finish, en dan nog 400m moet :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zaterdag 11 maart 2017 @ 20:28:57 #32
155227 crew  Guppy
dus
pi_169440308
Vandaag weer eens een training afgewerkt. Begon als een dertien-in-een-dozijn-training, maar halverwege gebeurde er iets wat me nog niet eerder overkomen is. Er kwam een scooter me tegemoet, met twee jongens erop. Niks aan het handige, zou je denken.

Maar de bestuurder vond het nodig om me tijdens het passeren te bespugen -O- Gelukkig kon ik het meeste ontwijken, maar niet álles :r zo goor...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_169440385
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag weer eens een training afgewerkt. Begon als een dertien-in-een-dozijn-training, maar halverwege gebeurde er iets wat me nog niet eerder overkomen is. Er kwam een scooter me tegemoet, met twee jongens erop. Niks aan het handige, zou je denken.

Maar de bestuurder vond het nodig om me tijdens het passeren te bespugen -O- Gelukkig kon ik het meeste ontwijken, maar niet álles :r zo goor...
Pff het niveau van onfatsoen en debiliteit van sommigen blijft je toch verbazen :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169440431
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nog nooit de halve gelopen maar ik vind het wel verraderlijk dat je denkt dat je bij de laatste bocht bij het Malieveld bent en dus bij de finish, en dan nog 400m moet :P
Dat had ik bij mijn eerste HM (In EIndhoven), Gaf wat extra gas op de Markt en Stratumseind (mede door het publiek naast de kant), maar dan moet je toch nog even wat door lopen voor je echt bij de finish bent.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_169440489
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nog nooit de halve gelopen maar ik vind het wel verraderlijk dat je denkt dat je bij de laatste bocht bij het Malieveld bent en dus bij de finish, en dan nog 400m moet :P
die 400 m zijn het probleem niet, daar word je wel gedragen door het publiek.
Ik heb een beetje hetzelfde als B (al heb ik maar 2 CPC's op mijn palmares), vanaf de Badhuisweg lijkt er maar geen eind aan te komen, weinig volk langs de weg, stiekem beetje omhoog en hier en daar een slinger in het parcours terwijl je het liefst rechtdoor naar de finish gaat.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169440511
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:31 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dat had ik bij mijn eerste HM (In EIndhoven), Gaf wat extra gas op de Markt en Stratumseind (mede door het publiek naast de kant), maar dan moet je toch nog even wat door lopen voor je echt bij de finish bent.
In Eindhoven vond ik het juist extreem duidelijk hoe ver je nog moet, vanaf 2km voor de finish hoef je alleen nog maar rechtdoor? Maar dat was misschien nadat het parcours veranderd was..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169440598
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

In Eindhoven vond ik het juist extreem duidelijk hoe ver je nog moet, vanaf 2km voor de finish hoef je alleen nog maar rechtdoor? Maar dat was misschien nadat het parcours veranderd was..
Kwam meer door mijn onervarenheid/domheid. Dacht dat de finish net achter Stratumseind lag, maar dat was dus niet het geval....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_169441082
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag weer eens een training afgewerkt. Begon als een dertien-in-een-dozijn-training, maar halverwege gebeurde er iets wat me nog niet eerder overkomen is. Er kwam een scooter me tegemoet, met twee jongens erop. Niks aan het handige, zou je denken.

Maar de bestuurder vond het nodig om me tijdens het passeren te bespugen -O- Gelukkig kon ik het meeste ontwijken, maar niet álles :r zo goor...
Sommige mensen :') :r
Children of the night. What music they make.
pi_169441233
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:27 schreef Mercy het volgende:

[..]

^O^ wow super gelopen zeg!!, Spa was voor mij de zwaarste HM ooit.
maar het was echt geweldig daar.
Ik vond het echt super om te doen, maar ben wel blij dat het klaar was na ronde 3. Respect voor de marathoners die er 6 deden. Bij ronde 2 dacht ik al bij Eau Rouge: "mooi, een-na-laatste keer die takke-bult op" :D
De 14 km startte een paar minuten voordat ik voor de tweede keer bij de start finish kwam dus daar kwam ik in de laatste ronde ook nog een boel lopers van tegen, beetje als Max binnendoor over de curbs en buitenom inhalen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169442025
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:51 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik vond het echt super om te doen, maar ben wel blij dat het klaar was na ronde 3. Respect voor de marathoners die er 6 deden. Bij ronde 2 dacht ik al bij Eau Rouge: "mooi, een-na-laatste keer die takke-bult op" :D
De 14 km startte een paar minuten voordat ik voor de tweede keer bij de start finish kwam dus daar kwam ik in de laatste ronde ook nog een boel lopers van tegen, beetje als Max binnendoor over de curbs en buitenom inhalen :P
Heel herkenbaar dat van eau rouge. Na eau rouge blijft het echter klimmen. Vol ongeloof zaf ik iemand op skeelers bij de 7 km starten.
pi_169442132
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Heel herkenbaar dat van eau rouge. Na eau rouge blijft het echter klimmen. Vol ongeloof zaf ik iemand op skeelers bij de 7 km starten.
Daarna is het vals plat, hing mijn tong niet meer helemaal op de grond.
Op skeelers? Holy cheesecrackers, dat zou voor mij doodsangsten zijn in de afdalingen...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169442168
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:33 schreef La_Tramposa het volgende:
In Eindhoven vond ik het juist extreem duidelijk hoe ver je nog moet, vanaf 2km voor de finish hoef je alleen nog maar rechtdoor? Maar dat was misschien nadat het parcours veranderd was..
In 2014 en bij de M de jaren daarna was dat in ieder geval niet zo. Dan duurt het nog best lang en (voor mijn gevoel) veel lusjes voor je de finishboog ziet.

Het ergste waar ik me in heb vergist was bij de Leidsche Rijn Loop een paar jaar geleden. Ik was nog maar op de helft van de 10 toen ik dacht dat we er bijna waren. :') Ik had toen nog totaal geen kilometer- of tijdsgevoel, en ging ook veel harder dan ik toen ooit had gelopen. Ik was zo ontzettend aan het hijgen dat iedereen vanzelf opzij ging. Wel per ongeluk een PR gelopen, wat pas ruim een jaar later weer is gelukt.
pi_169442490
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:01 schreef desub het volgende:
Herkent iemand dit? Vandaag een 6km loop gedaan, doel was uitlopen zonder wandelen, dit is ook gelukt (voor het eerst, paar jaar terug paar loopjes gedaan, maar telkens gedeeltes moeten wandelen), maar ik voel alleen teleurstelling.
[...]
Ik herken het niet, want hoe kut of slecht het ook gaat, ik ben eigenlijk altijd wel blij of trots dat ik doorgezet heb. Elke loop is er toch maar weer een.
De enige loop ooit waar ik enige teleurstelling over voel is de trail die ik heb moeten afbreken toen ik echt hard mijn enkel verzwikte en niet meer kon afwikkelen.

Wel apart dat je je zo voelt. Misschien verwacht je te veel van jezelf? Pas op dat je niet te grote of onrealistische doelen stelt.
  Forum Admin zaterdag 11 maart 2017 @ 21:32:08 #44
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_169443021
Mooie verhalen over Spa en Dordrecht :) en de CPC lopers morgen veel plezier en succes! Zelf hoop ik morgen tussen de sociale verplichtingen in nog een uurtje te vinden om te lopen, het weer ziet er zo goed uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pharkus op 11-03-2017 21:40:59 ]
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_169443607
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:12 schreef Guard het volgende:

[..]

Daarna is het vals plat, hing mijn tong niet meer helemaal op de grond.
Op skeelers? Holy cheesecrackers, dat zou voor mij doodsangsten zijn in de afdalingen...
Als je al boven komt.
pi_169443655
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Als je al boven komt.
Nog erger, achterstevoren met een noodgang terug naar beneden rollen... :X
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169444992
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:19 schreef Bos81 het volgende:
Die hond _O_
Dit was al zijn 3e wedstrijd dit jaar. Zoek op uitslagen.nl maar op Elmo Border Collie _O_ Ik wist niet wat ik zag toen ik na een paar honderd meter opeens gepasseerd werd door een hond. Ben benieuwd waar de voetchip voor de tijdsregistratie zat.
pi_169449411
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:20 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik herken het niet, want hoe kut of slecht het ook gaat, ik ben eigenlijk altijd wel blij of trots dat ik doorgezet heb. Elke loop is er toch maar weer een.
Dat zou ik ook moeten zijn, aangezien opbouwen tot voor een paar weken terug zo slecht/langzaam ging dat ik toen bijna had besloten 'm niet te lopen

quote:
Wel apart dat je je zo voelt. Misschien verwacht je te veel van jezelf? Pas op dat je niet te grote of onrealistische doelen stelt.
Het stomme is dat het doel(niet wandelen) gehaald is, en de gewenste tijd op 2 seconden na, dus dat is realistisch gebleken :) . En ik weet van mezelf dat ik geen sporttalent ben

Ik ga er maar van uit dat het een eenmalig dingetje is.
elk oordeel heeft z'n nadeel
pi_169453896
quote:
2s.gif Op zondag 12 maart 2017 00:25 schreef desub het volgende:

[..]

Dat zou ik ook moeten zijn, aangezien opbouwen tot voor een paar weken terug zo slecht/langzaam ging dat ik toen bijna had besloten 'm niet te lopen

[..]

Het stomme is dat het doel(niet wandelen) gehaald is, en de gewenste tijd op 2 seconden na, dus dat is realistisch gebleken :) . En ik weet van mezelf dat ik geen sporttalent ben

Ik ga er maar van uit dat het een eenmalig dingetje is.
Ja, misschien gewoon niet goed geslapen, of spelen er wat andere dingen.
Nu lekker doortrainen en stap voor stap naar je volgende doel toewerken.
pi_169453959
Iedereen veel succes gewenst bij de CPC vandaag! ^O^

En natuurlijk ook bij andere wedstrijden die evt. op de planning staan. :P
Jack does it in real time...
pi_169454216
Veel plezier en succes in het Haagse vandaag iedereen ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169454391
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 07:39 schreef DeeBee het volgende:
Iedereen veel succes gewenst bij de CPC vandaag! ^O^

En natuurlijk ook bij andere wedstrijden die evt. op de planning staan. :P
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 08:34 schreef Guard het volgende:
Veel plezier en succes in het Haagse vandaag iedereen ^O^
Bedankt! ben benieuwd wat ik ervan bak :D
Children of the night. What music they make.
  zondag 12 maart 2017 @ 09:01:19 #53
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169454418
CPC'ers succes! Prachtige dag 8-)

En ik mág weer O+
pi_169454421
Veel plezier bij de CPC!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_169454437
Veel plezier allemaal! Lekker lopen in het zonnetje!
pi_169454604
Succes allemaal! Het is lekker weer O+

Ik stond om half 8 al buiten, want ik kon niet meer slapen. Geen last van knie *O*
  zondag 12 maart 2017 @ 09:54:24 #57
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_169455002
Gister de sallandtrail 50km gelopen. De eerste 25 te snel, de tweede 25 te langzaam. Maar al met al wel tevreden! Wel 6 uur 22 over gedaan. Dat had dus beter gekund als ik wat rustiger was gestart en een betere voorbereiding had gehad.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_169455069
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Gister de sallandtrail 50km gelopen. De eerste 25 te snel, de tweede 25 te langzaam. Maar al met al wel tevreden! Wel 6 uur 22 over gedaan. Dat had dus beter gekund als ik wat rustiger was gestart en een betere voorbereiding had gehad.
Wow, alsnog knap!

Ik moet mijn mindset nog even om weten te zetten van 'help ik ga falen' naar 'hiephoi je mag eindelijk weer een wedstrijdje lopen en oogsten van al die trainingskilometers'. Lukt bijna!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_169455205
Veel plezier voor alle lopers van de CPC en degenen die elders lopen.
  zondag 12 maart 2017 @ 10:25:14 #60
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169455356
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wow, alsnog knap!

Ik moet mijn mindset nog even om weten te zetten van 'help ik ga falen' naar 'hiephoi je mag eindelijk weer een wedstrijdje lopen en oogsten van al die trainingskilometers'. Lukt bijna!
Haha ja, kan me je gevoel wel voorstellen.

Ik heb er wel zin in. Ga in kort kort *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_169455364
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Gister de sallandtrail 50km gelopen. De eerste 25 te snel, de tweede 25 te langzaam. Maar al met al wel tevreden! Wel 6 uur 22 over gedaan. Dat had dus beter gekund als ik wat rustiger was gestart en een betere voorbereiding had gehad.
Knappe prestatie zeg! 50km is niet niks. De prachtige omgeving maakt het misschien wel makkelijker om het vol te houden. Maar niettemin _O_
pi_169455469
Succes allemaal vandaag.

Mijn HM is pas om 2 uur, dat duurt dus nog even.
pi_169456654
Veel plezier iedereen! Ben wel een tikkeltje jaloers. Hopelijk is het volgende ook zulk heerlijk weer :)
  Moderator zondag 12 maart 2017 @ 12:16:14 #64
155227 crew  Guppy
dus
pi_169456946
Allemaal even zwaaien als je langs Ferry komt he :D

FerryMingelen twitterde op zondag 12-03-2017 om 11:06:00 Ondertussen in Den Haag. De CPC loop vreedzaam in de lentezon. https://t.co/PZeZH7s9of reageer retweet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 12 maart 2017 @ 12:23:04 #65
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169457062
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:25 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Haha ja, kan me je gevoel wel voorstellen.

Ik heb er wel zin in. Ga in kort kort *O*
Jep kort kort it is!
Hier vooral onzekerheid welk tempo ik nou eigenlijk aan kan. Doet Zwabber of pijll nog aan eindtijdvoorspellingen? Dat zou me misschien wat houvast geven ;)
Als ik namelijk over nadenk was m'n eerste doel was om onder de 1:30 te duiken en ik daarna dacht dat 1:28 wel haalbaar zou zijn, om vervolgens PR's te lopen die in de rekenmodellen aangeven dat ik ruim onder de 1:25 kan lopen, ben een beetje in de war...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zondag 12 maart 2017 @ 12:43:00 #66
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_169457450
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:23 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Jep kort kort it is!
Hier vooral onzekerheid welk tempo ik nou eigenlijk aan kan. Doet Zwabber of pijll nog aan eindtijdvoorspellingen? Dat zou me misschien wat houvast geven ;)
Als ik namelijk over nadenk was m'n eerste doel was om onder de 1:30 te duiken en ik daarna dacht dat 1:28 wel haalbaar zou zijn, om vervolgens PR's te lopen die in de rekenmodellen aangeven dat ik ruim onder de 1:25 kan lopen, ben een beetje in de war...
Het ligt eraan hoe je doorgaans reageert op warmer weer dan waarin je hebt getraind.
Reageer je daar slecht op dan zou ik voor 1.29 gaan. Loop je er beter op dan zou ik voor onder de 1.28 of nog sneller gaan.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_169457484
Veel succes allemaal!

MD: zorgen dat je km tijden zo tussen de 4:00 en 4:10 liggen en als je nog wat over hebt het laatste stuk (vanaf het kurhaus, km 17 of zo) versnellen. Ik zeg 1:26:11
  zondag 12 maart 2017 @ 12:47:18 #68
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169457539
Kort kort verplicht hoor! Het. Is. Warm.

Ik ben heeeeel blij met mijn 5k O+ Elke km sneller gelopen en gewoon heel erg genoten.

Maar wat een &¤?!- loop is het verder. Volgens mij was 10% getraind en de rest... :N
pi_169457768
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:47 schreef Quoi het volgende:
Kort kort verplicht hoor! Het. Is. Warm.

Ik ben heeeeel blij met mijn 5k O+ Elke km sneller gelopen en gewoon heel erg genoten.

Maar wat een &¤?!- loop is het verder. Volgens mij was 10% getraind en de rest... :N
Goed bezig! Het maximale uit jezelf gehaald dus:)

Heb het idee dat bij veel grote evenementen de 5k als een veredelde funrun gezien wordt. Zeker als je kijk naar het verschil in gemiddelde snelheden in verhouding met de kleinere loopjes.
  zondag 12 maart 2017 @ 13:03:26 #70
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_169457904
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:44 schreef Mr.B. het volgende:
Veel succes allemaal!

MD: zorgen dat je km tijden zo tussen de 4:00 en 4:10 liggen en als je nog wat over hebt het laatste stuk (vanaf het kurhaus, km 17 of zo) versnellen. Ik zeg 1:26:11
Zoiets had ik ook al bedacht, verder niet te veel nadenken en gewoon een lekker groepje zoeken ^O^

Lekker Quoi!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_169458068
Het is echt bloedheet vind ik. Maar dan ben ik daar ook Avast weer aan gewend voor Boston haha. Maar iets behoudener weg misschien.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 maart 2017 @ 14:01:28 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_169459289
Wat een geweldig weer weer voor de CPC! Succes.
pi_169460717
Yes i did it! Wat een verschrikkelijke drukte.... Pff. Ook ruim 2/3 minuten stilgestaan door die drukte. Heb ook wel een langzame tijd maar ik heb het wel uitgelopen en ben superblij daarmee :) :)

En fijn quoi!!

Succes nog voor de hm ers! *O*
  zondag 12 maart 2017 @ 14:59:56 #74
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169460730
Welke apps gebruiken jullie bij het hardlopen? Ik zoek er nog een die je vertelt wanneer je moet wandelen/rennen voor intervaltrainingen. Maar voor al die gare apps ben je sowieso geld kwijt. Ik zoek ook nog iets om mijn actuele snelheid in km/u bij te houden want ik ga vaak veel te hard van stapel.
Fade to Black
pi_169460766
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:59 schreef xMissi het volgende:
Yes i did it! Wat een verschrikkelijke drukte.... Pff. Ook ruim 2/3 minuten stilgestaan door die drukte. Heb ook wel een langzame tijd maar ik heb het wel uitgelopen en ben superblij daarmee :) :)

En fijn quoi!!

Succes nog voor de hm ers! *O*
^O^ Nice!
Geen last van de knieën enzo?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169460948
Gisteren 23e geworden op de halve in Spa-Francorchamps :s)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169461235
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:01 schreef Guard het volgende:

[..]

^O^ Nice!
Geen last van de knieën enzo?
Heb wel last maar het was vol te houden, de napijn komt nog wel maar opzich ik heb het er voor over..Helemaal goed is het niet natuurlijk maar ik maak niks kapot dus dan is het goed. Heb wel paar keer moeten wandelen ( want blaren :/ )

En 23e is wel netjes zeg! ^O^
pi_169461314
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:59 schreef xMissi het volgende:
Yes i did it! Wat een verschrikkelijke drukte.... Pff. Ook ruim 2/3 minuten stilgestaan door die drukte. Heb ook wel een langzame tijd maar ik heb het wel uitgelopen en ben superblij daarmee :) :)

En fijn quoi!!

Succes nog voor de hm ers! *O*
Goed gedaan! Eerste 10k in lange tijd toch?
pi_169461340
En Dauwalk3r en Guard ook topprestaties!
pi_169461448
:W

Lekker gelopen, mooi weer, en voor het eerst sinds jaren een weer een wedstrijd gelopen. Ik ben tevreden.
Children of the night. What music they make.
  zondag 12 maart 2017 @ 15:33:58 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169461466
Well done Guard (al deden er misschien 24 mee :+ ), missie & Daywalk3r (flinke afstand!) :)

Ik heb juist niet het maximale uit mezelf gehaald en ben relatief fit over de finish gekomen. Nu wilde ik er ook graag een 'fijn' loopje van maken, maar... die eerste kilometer sloeg nergens op. In 7.15 min/km! Vanaf dat moment nam ik me voor om elke km sneller te lopen.

Gelukt!

quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:59 schreef Achterhoker het volgende:
Welke apps gebruiken jullie bij het hardlopen? Ik zoek er nog een die je vertelt wanneer je moet wandelen/rennen voor intervaltrainingen. Maar voor al die gare apps ben je sowieso geld kwijt. Ik zoek ook nog iets om mijn actuele snelheid in km/u bij te houden want ik ga vaak veel te hard van stapel.
Ik geloof dat iedereen wel aan horloges doet hier. Dan vervolgens wel een app om de data te uploaden :)
pi_169461486
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Allemaal even zwaaien als je langs Ferry komt he :D

FerryMingelen twitterde op zondag 12-03-2017 om 11:06:00 Ondertussen in Den Haag. De CPC loop vreedzaam in de lentezon. https://t.co/PZeZH7s9of reageer retweet
Wie is dat?
Children of the night. What music they make.
pi_169461663
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:33 schreef Quoi het volgende:
Well done Guard (al deden er misschien 24 mee :+ ), missie & Daywalk3r (flinke afstand!) :)

Ik heb juist niet het maximale uit mezelf gehaald en ben relatief fit over de finish gekomen. Nu wilde ik er ook graag een 'fijn' loopje van maken, maar... die eerste kilometer sloeg nergens op. In 7.15 min/km! Vanaf dat moment nam ik me voor om elke km sneller te lopen.

Gelukt!

[..]

Ik geloof dat iedereen wel aan horloges doet hier. Dan vervolgens wel een app om de data te uploaden :)
Ik heb ook niet het maximale uit mezelf gehaald. Hoofdzaak was om die 10 km uit te lopen en kijken hoe het ging. M'n laatste wedstrijd is toch alweer minstens 2 jaar geleden, en sindsdien heb ik ook niet getraind.

Toen we een paar honderd meter hadden gelopen stonden we weer stil en moesten we ergens op wachten :')

M'n tijd:
Children of the night. What music they make.
pi_169461783
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:33 schreef Quoi het volgende:
Well done Guard (al deden er misschien 24 mee :+ )
Dan had ik natuurlijk niks gezegd ;)
173 mannen deden er mee, dus dat is wel aardig, naar wij dachten...

quote:
Ik heb juist niet het maximale uit mezelf gehaald en ben relatief fit over de finish gekomen. Nu wilde ik er ook graag een 'fijn' loopje van maken, maar... die eerste kilometer sloeg nergens op. In 7.15 min/km! Vanaf dat moment nam ik me voor om elke km sneller te lopen.

Gelukt!

Nice. Negatieve split :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169461864
Vandaag 8+ km gelopen in 50 minuten met Evy. Bewust rustig aan gedaan en dat wierp vandaag zijn vruchten af. Ga volgende keer wel met korte broek lopen, het langebroekenweer is voorbij merk ik.
  zondag 12 maart 2017 @ 16:31:24 #86
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169462910
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik heb ook niet het maximale uit mezelf gehaald. Hoofdzaak was om die 10 km uit te lopen en kijken hoe het ging. M'n laatste wedstrijd is toch alweer minstens 2 jaar geleden, en sindsdien heb ik ook niet getraind.

Toen we een paar honderd meter hadden gelopen stonden we weer stil en moesten we ergens op wachten :')

M'n tijd:
[ afbeelding ]
Ja, wat dat betreft kun je beter niet achteraan starten, maarja... De PRs kun je beter vermorzelen bij de kleine regionale loopjes.

Guard, heel netjes in dat geval! ;)

Benieuwd hoe het de HMers is gegaan.
pi_169462987
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:33 schreef Quoi het volgende:

Dat kan natuurlijk ook, zolang je er een goed gevoel bij hebt. Volgens je strava iig een hele mooie tijd! Alleen wel balen van dat begin dan :(
pi_169463034
Baal gewoon dat er vandaag alleen een herstel van 8 km op de planning stond. Dit was echt heerlijk loopweer!
pi_169464496
De meesten hier de CPC loop in Den Haag, ik de Selfkantlauf in het Duitse dorpje Gangelt.

Mijn voorbereiding voor de HM was niet bepaald geweldig. Ik ben nu pas een week ''pijnvrij'' aan het hardlopen na 3 weken (door een knieblessure) niks te hebben gedaan. Ik hoopte dus gewoon mijn PR van 1:29:?? te kunnen evenaren.

Uiteindelijk heb ik netto 1.22:13 erover gedaan en een 5de plaats overal. Had het nooit voor mogelijk gehouden. Ik ben er echt ontzettend blij mee. Ik blijf mijzelf steeds maar verbazen.

Gefeliciteerd aan de rest van de hardlopers hier, ik heb hele mooie tijden voorbij zien komen hier en op strava.
  zondag 12 maart 2017 @ 17:40:34 #90
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169464798
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:33 schreef Quoi het volgende:

Ik geloof dat iedereen wel aan horloges doet hier. Dan vervolgens wel een app om de data te uploaden :)
Oh, dan zal ik me daar eens in verdiepen. Ik wil best eenmalig betalen voor een goede dienst. Maar dat men je telkens zo'n abonnement wil aansmeren staat me niets aan.
Fade to Black
pi_169465877
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:27 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Goed gedaan! Eerste 10k in lange tijd toch?
Nee mijn eerste 10k ooit haha! Had nog nooit verder gelopen dan 8. En dit jaar heb ik denk 6x getraind door blessure en operatie. Mijn tijd slaat ook nergens op eigenlijk maar het ging dan ook om het uitlopen en dat is gelukt :)

Ben benieuwd hoe het met de hm'ers is gegaan!!
  Forum Admin zondag 12 maart 2017 @ 18:15:53 #92
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_169465913
Wow MiG, netjes hoor!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin zondag 12 maart 2017 @ 18:17:53 #93
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_169465960
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:48 schreef DoubleDip het volgende:
Vandaag 8+ km gelopen in 50 minuten met Evy. Bewust rustig aan gedaan en dat wierp vandaag zijn vruchten af. Ga volgende keer wel met korte broek lopen, het langebroekenweer is voorbij merk ik.
Zelfs in korte broek was het warm.


Ik heb 9 km gelopen tot mijn kuit er weereens mee op hield. Ik was misschien ook door het mooie weer iets te fanatiek gegaan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_169466095
Wat een heerlijk hardloopweer dit weekend!

Gisteren mijn trail-ontmaagding gehad in Nijverdal. "Maar" 25 km, maar een lekker pittig parcours. Wat is het toch een genot om in een voorjaarszonnetje door zo'n prachtige omgeving te lopen. Ik denk dat dit van alle evenementen die ik gelopen heb wel de best georganiseerde was, vooral de erg goedgemutste vrijwilligers vielen ook op. En het toetje was natuurlijk na afloop douchen en zwemmen in het zwembad.

Ik heb alleen niet helemaal volgens plan gelopen.. Ik zou er eigenlijk een rustige duurloop van maken (6:00/km), maar door alle hoogteverschillen was ik mijn tempo volledig kwijt en zat al snel ietsje boven de 5:00/km. Maar ja, het ging lekker, ik kwam met een klein groepje te lopen en dus maar gewoon doorgezet. Net iets boven de 2 uur geëindigd met een enorme lach op mijn gezicht.

Die verdween even toen ik thuis kwam en mijn tas leegde: blijkbaar ben ik ergens mijn hartslagsensor kwijtgeraakt. Balen! Is ook (nog) niet opgedoken bij gevonden voorwerpen, dus die moet ik waarschijnlijk als verloren beschouwen.

Niet toevallig iemand hier die een Polar H7 sensor ongebruikt in de kast heeft liggen en van de hand wil doen?

Daywalk3r: netjes hoor, die 50km! Misschien iets voor volgend jaar, eerst de marathon maar eens.
Guard ook knap gedaan! (ik kwam niet verder dan de 62e plek)

En verder natuurlijk benieuwd naar alle CPC-hoogtepunten...
pi_169466278
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 18:24 schreef indepoeier het volgende:
Wat een heerlijk hardloopweer dit weekend!

Gisteren mijn trail-ontmaagding gehad in Nijverdal. "Maar" 25 km, maar een lekker pittig parcours. Wat is het toch een genot om in een voorjaarszonnetje door zo'n prachtige omgeving te lopen. Ik denk dat dit van alle evenementen die ik gelopen heb wel de best georganiseerde was, vooral de erg goedgemutste vrijwilligers vielen ook op. En het toetje was natuurlijk na afloop douchen en zwemmen in het zwembad.

Ik heb alleen niet helemaal volgens plan gelopen.. Ik zou er eigenlijk een rustige duurloop van maken (6:00/km), maar door alle hoogteverschillen was ik mijn tempo volledig kwijt en zat al snel ietsje boven de 5:00/km. Maar ja, het ging lekker, ik kwam met een klein groepje te lopen en dus maar gewoon doorgezet. Net iets boven de 2 uur geëindigd met een enorme lach op mijn gezicht.

Die verdween even toen ik thuis kwam en mijn tas leegde: blijkbaar ben ik ergens mijn hartslagsensor kwijtgeraakt. Balen! Is ook (nog) niet opgedoken bij gevonden voorwerpen, dus die moet ik waarschijnlijk als verloren beschouwen.

Niet toevallig iemand hier die een Polar H7 sensor ongebruikt in de kast heeft liggen en van de hand wil doen?

Daywalk3r: netjes hoor, die 50km! Misschien iets voor volgend jaar, eerst de marathon maar eens.
Guard ook knap gedaan! (ik kwam niet verder dan de 62e plek)

En verder natuurlijk benieuwd naar alle CPC-hoogtepunten...
Smaakt het naar meer, het trailen? :)
Goed gelopen, iets boven 2 uur op de 25 is gewoon erg netjes ^O^

En het is inderdaad altijd een feestje bij de Salland trail.
Volgend jaar ga ik denk ik ook weer, en dan de afstand die ik nog niet heb gedaan :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169466336
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 18:32 schreef Guard het volgende:

[..]

Smaakt het naar meer, het trailen? :)
Goed gelopen, iets boven 2 uur op de 25 is gewoon erg netjes ^O^

En het is inderdaad altijd een feestje bij de Salland trail.
Volgend jaar ga ik denk ik ook weer, en dan de afstand die ik nog niet heb gedaan :P
Ja, smaakt zeker naar meer. Al vind ik wegwedstrijden ook te leuk om helemaal naar The Dark Side over te stappen, dit was zeker niet de laatste trail
pi_169466377
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 18:35 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Ja, smaakt zeker naar meer. Al vind ik wegwedstrijden ook te leuk om helemaal naar The Dark Side over te stappen, dit was zeker niet de laatste trail
Och het is niet zo dat het een het ander uitsluit.
Ik doe ook nog altijd wegwedstrijden al voeren de trails wel de boventoon op de agenda.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_169466672
Pffff te weinig kunnen trainen en wat had ik het warm! Op het eind kramp en op mijn tandvlees gefinisht. Maar hij is binnen :)
pi_169467108
Ik zie mooie CPC tijden voorbij komen op Strava
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 12 maart 2017 @ 19:12:09 #100
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169467218
Ja, ik ook. Prachtige tijden. Ik wacht op de nastuiterende verhalen :P

Dapluiz, heb je de HM gedaan dan?
  Moderator zondag 12 maart 2017 @ 19:13:05 #101
155227 crew  Guppy
dus
pi_169467243
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:34 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wie is dat?
Journalist in politiek Den Haag. Is ook altijd op tv met de verkiezingen en zo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')