Hallo ReinTheMan,quote:Op woensdag 9 augustus 2017 07:19 schreef ReinTheMan het volgende:
Beste Gearbest, ik zie dat het de Spanjaarden lukt om heel veel coupons te verkrijgen voor de Xiaomi Mi6, oftewel, Gearbest kan momenteel prima voor een lagere prijs leveren. Zie:http://www.htcmania.com/showthread.php?p=26883298
En
http://www.htcmania.com/showthread.php?t=1314335&page=60
Deze codes zijn alleen voor Spanjaarden helaas. Zou jij deze ook voor wij Nederlanders kunnen regelen? Thanks!
Ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen. Helaas hebben we deze versie niet ons assortiment. Wel hebben we 2 modellen die misschien overeenkomen met je eisen. Het eerste model is de GS63H en het andere model is de Junsun H030. Mocht je hierin interesse hebben dan zou ik nog een coupon code kunnen navragen voor je.quote:
Hallo JohnB52,quote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
Hallo Gearbest,
AEL1112532018NL Heb ik bijna anderhalve maand geleden besteld en het is nog steeds niet aangekomen.
Kunnen jullie hierin iets voor me betekenen? Bijvoorbeeld een resend?
Doe mij maar graag n resend!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 17:01 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo JohnB52,
Ik ga dit doorgeven. Ik heb wel vernomen dat er 3 pakketjes verloren zijn gegaan met de EU Express verzend methode. De klantenservice is ermee bezig en zal een het pakketje opnieuw verzenden of het geld terugboeken. Dit is afhankelijk van de eisen van de klant. Op dit moment weet ik niet of jou pakketje hierbij hoort, maar ik ga erachter aan!
Ik heb alles doorgegeven en eerst kijken we of jou pakketje tot die 3 behoort. Ik hoop spoedig een reactie terug te krijgen daarvan of waar het pakketje mogelijk is. Er is namelijk ook nog een kans dat je nog pakketje onderweg is.quote:
ordernummer WW1707061011569955quote:
Beste DJMO,quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ordernummer WW1707061011569955
shipment nr. AEL1112541700NL
Heb ik nog steeds niet binnen? Zou je kunnen kijken waar hij op dit moment is?
daarom kwam ik het ook vragen mocht mijn pakketje tot die vermiste gevallen behoren, ook voor mij graag een resend En anders wacht ik rustig af.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:52 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Beste DJMO,
Ik ga het direct voor je navragen. Bedankt voor het direct verstrekken van de gegevens. Misschien behoort je pakketje ook tot dit geval. Ik laat direct weten als ik meer weet
Beste Argo,quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:04 schreef Argo het volgende:
Afijn ik had een tablet gekocht bij Gearbest, leuk en aardig...
Helaas was het tablet defect, ik dacht tja ik kan hem terugsturen naar China of proberen zelf te maken. Mijn besluit was erop gevallen om deze terug te sturen naar China. Netjes al het papier werk in orde gemaakt, alles ging goed.
Totdat hij werd afgeleverd bij Gearbest. Hij is afgeleverd PostNL heeft alles voor me uitgezocht. Bij Gearbest op de support afdeling krijg ik als bericht:
[At 07/15/2017 06:24:48 CST
Thank you for contacting Gearbest.
We have received your information.
We need to confirm this issue with our support team and will get back to you with an update as soon as possible.
Thank you for your patience.]
Daarna vraag ik nog eens hoe het zit en ik krijg terug:
[Thank you very much for your kind reply and support.
Sorry for the inconvenience we have caused.
Please kindly wait and feel free to contact us.
Thank you for your patience and understnading.]
Hoe lang ik moet wachten en waarop wordt mij niet duidelijk. Ben ik mijn 200 euro kwijt? Ja waarschijnlijk wel. Ik vind het erg jammer. Heb het netjes terug gestuurd, postNL heeft alles uitgezocht en het is afgeleverd. Had de papieren netjes in de doos gedaan alles was gewoon prima. Gearbest kan mijn pakketje echter niet vinden en ik wacht nu al een hele tijd.
Mijn pakketje is afgeleverd op 17 juni. Nu een maand of 2 later heb ik nog niks.
Had ik maar op Aliexpress gekocht, daar wordt de klant niet aan het lijntje gehouden. Ik vind het erg jammer dat het zo moet. Of ik die refund die ik heb gekozen nog ooit krijg? Geen idee na 2 maanden moet ik er denk ik niet meer vanuit gaan. Zou een wonder zijn als ik het terug krijg.
Thanks ik heb alles gestuurd als iets mist of er nog wat nodig is laat het me weten!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Beste Argo,
Ik heb je bericht hier maar even gezet. Hier hoort het namelijk ook thuis .
Wat vervelend om te horen. Ik ga dit proberen voor jou zo goed mogelijk op te lossen. Betrof het een death on arrival of was de tablet na enige tijd defect? Wat was er precies defect? Kan je hier een precieze uitleg van geven indien mogelijk.
Heb je voor mij het ordernummer, ticket support nummer en de Track & Trace code van PostNL (Deze best even via PM sturen voor privacy). Dan kan ik er een uitgebreide melding van maken met specifieke details.
Update: Het heeft lang geduurd en ik was de hoop eigenlijk al kwijt. Iets dat ik in mei besteld had, is nu pas in augustus tot een goed eind gekomen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Beste Argo,
Ik heb je bericht hier maar even gezet. Hier hoort het namelijk ook thuis .
Wat vervelend om te horen. Ik ga dit proberen voor jou zo goed mogelijk op te lossen. Betrof het een death on arrival of was de tablet na enige tijd defect? Wat was er precies defect? Kan je hier een precieze uitleg van geven indien mogelijk.
Heb je voor mij het ordernummer, ticket support nummer en de Track & Trace code van PostNL (Deze best even via PM sturen voor privacy). Dan kan ik er een uitgebreide melding van maken met specifieke details.
Fijn om te horen dat ik een steentje bij heb kunnen dragen om dit tot een goed einde te laten komen!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Update: Het heeft lang geduurd en ik was de hoop eigenlijk al kwijt. Iets dat ik in mei besteld had, is nu pas in augustus tot een goed eind gekomen.
Met Gearbest heb ik de volgende ervaring. De klantenservice helpt wel maar je krijgt vooral standaard e-mailtjes en moet soms hemel en aarde bewegen om door te dringen.
Aan de andere kant is mijn pakket gelukkig gevonden en heb ik vanmorgen om 9 uur het bericht gekregen dat mijn pakket inderdaad door hen is ontvangen. Gelukkig eind goed al goed!
We hebben alleen je Tracking number, maar hebben ook nog je ordernummer nodig. Zou je deze even willen geven, zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedanktquote:
Ik heb bericht hierover teruggekregen. Je pakketje heeft gisteren een update gekregen als het goed is? Je pakketje is nog onderweg en zou binnen enkele dagen bij jou moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn laat het ons dan direct weten! We hebben tevens 100 GBpoints toegevoegd aan je account, omdat je toch al enige tijd op je pakketje wacht . Hopelijk kan je binnen een paar dagen het pakketje in ontvangst nemen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ordernummer WW1707061011569955
shipment nr. AEL1112541700NL
Heb ik nog steeds niet binnen? Zou je kunnen kijken waar hij op dit moment is?
Hallo ErkendFokker,quote:Op donderdag 10 augustus 2017 01:57 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik wacht ook al een tijdje op mijn pakket, verzonden met Azerbeidzjan post. Kan de tracking code ook nergens succesvol gebruiken.
Ordernummer: WB1707131721439923
Tracking: AEL1112546546NL
Mocht deze (net als de andere gevallen hierboven) Bijvoorbeeld niet tot de vermiste gevallen behoren, dan zouden jullie wel kunnen kijken waarom het zo verschrikkelijk lang duurt met Azerbeidzjan post.
Heb namelijk verder niet voor eu express gekozen ofzo.
https://imgur.com/IpDdBqWquote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat ik een steentje bij heb kunnen dragen om dit tot een goed einde te laten komen!
[..]
We hebben alleen je Tracking number, maar hebben ook nog je ordernummer nodig. Zou je deze even willen geven, zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedankt
[..]
Ik heb bericht hierover teruggekregen. Je pakketje heeft gisteren een update gekregen als het goed is? Je pakketje is nog onderweg en zou binnen enkele dagen bij jou moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn laat het ons dan direct weten! We hebben tevens 100 GBpoints toegevoegd aan je account, omdat je toch al enige tijd op je pakketje wacht . Hopelijk kan je binnen een paar dagen het pakketje in ontvangst nemen.
[..]
Hallo ErkendFokker,
Spijtig om te horen dat je pakketje ook nog niet is aangekomen. Ik heb het doorgegeven en ze gaan het voor je nakijken. Ik laat je direct iets weten als ik meer weet.
W1706261657385281 als t goed is?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
We hebben alleen je Tracking number, maar hebben ook nog je ordernummer nodig. Zou je deze even willen geven, zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedankt
[..]
JohnB52,quote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:23 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
W1706261657385281 als t goed is?
Ik baal hier wel een beetje van. Ik had hem bij jullie besteld ipv banggood omdat hij bij jullie al direct leverbaar zou zijn. Bij banggood was het nog preorder. Bleek het bij jullie ook om preorder te gaan en nou heb ik ook nog te maken met die ontzettend trage verzending.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:13 schreef Gearbest het volgende:
Hallo ErkendFokker,
Spijtig om te horen dat je pakketje ook nog niet is aangekomen. Ik heb het doorgegeven en ze gaan het voor je nakijken. Ik laat je direct iets weten als ik meer weet.
Stuur maar opnieuw op!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 14:51 schreef Gearbest het volgende:
[..]
JohnB52,
Ik heb bericht terug gekregen. Helaas is er slecht nieuws. Naar alle waarschijnlijkheid is je pakketje zoek geraakt . Ik kan voor je de order opnieuw sturen of ik kan je een full refund geven. Eerder heb je aangegeven een order opnieuw versturen. Kan je dit nogmaals bevestigen. Tevens hebben we 100GB point aan je account toegevoegd voor het ongemak.
My Points: 76 Credit Value = Credits ¤1.29quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Stuur maar opnieuw op!
Hoeveel is 100 GB point eigenlijk in Euro?
Oke heb het doorgegeven!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Stuur maar opnieuw op!
Hoeveel is 100 GB point eigenlijk in Euro?
Ik heb het weer opnieuw aangekaart, want heb nog geen terugkoppeling gevraagd. Ik ga ook kijken voor een eventuele compensatie. Al kan ik niks beloven, maar ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik baal hier wel een beetje van. Ik had hem bij jullie besteld ipv banggood omdat hij bij jullie al direct leverbaar zou zijn. Bij banggood was het nog preorder. Bleek het bij jullie ook om preorder te gaan en nou heb ik ook nog te maken met die ontzettend trage verzending.
Ondertussen is ie ook al een stuk goedkoper geworden.
Let me know, ben iig blij dat we jou hebben als aanspreekpunt bij gearbest want anders kwamen we nergensquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 13:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oke heb het doorgegeven!
[..]
Ik heb het weer opnieuw aangekaart, want heb nog geen terugkoppeling gevraagd. Ik ga ook kijken voor een eventuele compensatie. Al kan ik niks beloven, maar ga mijn best doen.
Hallo eddepetfokt,quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:48 schreef eddepetfokt het volgende:
hallo Gearbest,
Ik wacht helaas al sinds 26 juni op 2 orders, namelijk W1706260841347586, W1706240415356260 en W1706260837480581
Alle order zijn verzonden met Azerbijan Mail.
Een ticket aanmaken had geen effect, ik kreeg hetzelfde oude riedeltje en of ik maar even op het postkantoor wil gaan kijken.
Nu bestel ik heel veel in het verre China en het valt me op dat alleen de pakjes van GB wegblijven. Ali pakjes zijn er binnen 2 weken en ook BG lukt het om in een acceptabele tijd te verzenden.
Ik zou graag willen vragen of je de orders opnieuw wilt laten versturen en als ze dat echt niet willen, mijn geld retourneren. Het gaat maar om heel kleine bedragen, maar principe enzo.
Alvast bedankt voor je hulp.
ErkendFokker,quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 14:34 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Let me know, ben iig blij dat we jou hebben als aanspreekpunt bij gearbest want anders kwamen we nergens
kunnen jullie ook nog even hiernaar kijken? Ik heb nog steeds niks binnen namelijk.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://imgur.com/IpDdBqW
Estimated time of delivery between 9 september / 29 september? Excuse me?
Beste DJMO,quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
kunnen jullie ook nog even hiernaar kijken? Ik heb nog steeds niks binnen namelijk.
[..]
Nee maar volgens jullie hoefde ik maar enkele 'dagen' te wachten, dit lijkt meer op een maand.quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:57 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Beste DJMO,
Ik kan helaas niet meer voor je doen dan dit. Ik weet nu dat de verzending wel heel erg lang duurt en heb dit ook aangekaart. Helaas kan ik de verzending niet laten versnellen. Sorry.....
Ik weet het DJMO. Ik kreeg enkele dagen door. Dit bleek dus niet geval te zijn dus hem mijn onvrede ook even geuit naar mijn contactpersoon voor dit geval. Nogmaals sorry voor de onjuist informatie.quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee maar volgens jullie hoefde ik maar enkele 'dagen' te wachten, dit lijkt meer op een maand.
Hallo eddepetfokt,quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:48 schreef eddepetfokt het volgende:
hallo Gearbest,
Ik wacht helaas al sinds 26 juni op 2 orders, namelijk W1706260841347586, W1706240415356260 en W1706260837480581
Alle order zijn verzonden met Azerbijan Mail.
Een ticket aanmaken had geen effect, ik kreeg hetzelfde oude riedeltje en of ik maar even op het postkantoor wil gaan kijken.
Nu bestel ik heel veel in het verre China en het valt me op dat alleen de pakjes van GB wegblijven. Ali pakjes zijn er binnen 2 weken en ook BG lukt het om in een acceptabele tijd te verzenden.
Ik zou graag willen vragen of je de orders opnieuw wilt laten versturen en als ze dat echt niet willen, mijn geld retourneren. Het gaat maar om heel kleine bedragen, maar principe enzo.
Alvast bedankt voor je hulp.
Edit: ik bedoel natuurlijk 3 orders.
Die link hierboven was op mobiel. Als ik nu op de website m'n track en trace invul staat er nog steeds verwachte bezorgdatum tussen 29-7 / 8-8. https://track24.ru/?code=AEL1112541700NLquote:Op maandag 14 augustus 2017 12:03 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik weet het DJMO. Ik kreeg enkele dagen door. Dit bleek dus niet geval te zijn dus hem mijn onvrede ook even geuit naar mijn contactpersoon voor dit geval. Nogmaals sorry voor de onjuist informatie.
[..]
Hallo eddepetfokt,
We gaan alle 3 de orders opnieuw versturen. De verzending duurt toch wel heel lang dus we gaan ze alle 3 opnieuw versturen. Hopelijk ontvang je ze over enige tijd dan toch.
Dank je wel GB. Ik krijg zojuist een engelse mail van GB voor order W1706260841347586 met wederom de vraag om het bij het postkantoor na te vragen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 12:03 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik weet het DJMO. Ik kreeg enkele dagen door. Dit bleek dus niet geval te zijn dus hem mijn onvrede ook even geuit naar mijn contactpersoon voor dit geval. Nogmaals sorry voor de onjuist informatie.
[..]
Hallo eddepetfokt,
We gaan alle 3 de orders opnieuw versturen. De verzending duurt toch wel heel lang dus we gaan ze alle 3 opnieuw versturen. Hopelijk ontvang je ze over enige tijd dan toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |