abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172520195
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 06:52 schreef tomm1ed het volgende:

[..]

Het wordt nog leuker, ik heb contact gezocht en nu krijg ik het antwoord dat de laptop zelf niet verzonden is maar een adapter (?)
'Dear Tomm1ed,

We have known view you mentioned.

From your reply, we need to explain that we will ship the Xiaomi Air 12 Notebook and adapter by 2 packages.

So there is only information about adapter. When the Xiaomi Air 12 Notebook is sent out, we can show correct delivery information again.

Once again we apologize for any inconvenience caused.'
Heb ook net een update ontvangen. Ze hebben de xiaomi verzonden met DHL en als compensatie sturen ze een adapter -gratis- met een andere transporteur. Waarschijnlijk een tikfout door de customer service. Houd je me op de hoogte?
pi_172520255
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Heb ook net een update ontvangen. Ze hebben de xiaomi verzonden met DHL en als compensatie sturen ze een adapter -gratis- met een andere transporteur. Waarschijnlijk een tikfout door de customer service. Houd je me op de hoogte?
Ah, dat klinkt al beter. weet je ook of (en wanneer) ik een Trackingcode krijg toevallig?

Dank je voor je inzet trouwens, wordt zeer op prijs gesteld :)
pi_172543522
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 09:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Heb vandaag inderdaad een verzendcode ontvangen, werkt op dit moment echter niet.
DHL zegt:
quote:
(Not found): No result found for your DHL query. Please try again.
Hopelijk werkt ie snel wel :)
pi_172546153
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:48 schreef tomm1ed het volgende:

[..]

Heb vandaag inderdaad een verzendcode ontvangen, werkt op dit moment echter niet.
DHL zegt:

[..]

Hopelijk werkt ie snel wel :)
Dit kan idd even duren voordat ie beschikbaar is. Kan je het in de gaten houden?
pi_172547060
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 11:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit kan idd even duren voordat ie beschikbaar is. Kan je het in de gaten houden?
Status is inmiddels: Zending opgehaald. verwachte levering 25-7-2017 :)
pi_172567411
Hebben jullie ook problemen met iDeal betalingen(via ING in mijn geval) die niet binnen komen bij Gearbest?
Ik heb in de afgelopen dagen een paar bestellingen gedaan via iDeal waarvan de betaling nog steeds niet binnen is(2x Xiaomi Mi6 en Elektrische tandenborstel+accessoires), terwijl het geld wel afgeschreven is van mijn rekening. Erg vreemd, want iDeal is meestal direct overgeschreven.

De orders staan op Paid in het systeem maar Gearbest geeft aan dat ze nog geen geld hebben ontvangen.

Ik heb gister een andere order geplaatst(wederom voor een Xiaomi Mi6) en die betaald via Paypal, die staat inmiddels wel al op Processing.

Gearbest, kan jij hier bij assisteren? Hartelijk dank.
pi_172568466
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 08:05 schreef ReinTheMan het volgende:
Hebben jullie ook problemen met iDeal betalingen(via ING in mijn geval) die niet binnen komen bij Gearbest?
Ik heb in de afgelopen dagen een paar bestellingen gedaan via iDeal waarvan de betaling nog steeds niet binnen is(2x Xiaomi Mi6 en Elektrische tandenborstel+accessoires), terwijl het geld wel afgeschreven is van mijn rekening. Erg vreemd, want iDeal is meestal direct overgeschreven.

De orders staan op Paid in het systeem maar Gearbest geeft aan dat ze nog geen geld hebben ontvangen.

Ik heb gister een andere order geplaatst(wederom voor een Xiaomi Mi6) en die betaald via Paypal, die staat inmiddels wel al op Processing.

Gearbest, kan jij hier bij assisteren? Hartelijk dank.
Zeker, heb even navraag gedaan en zou je mij via pb de bestelnummers door kunnen geven?
pi_172569593
Bedankt voor je snelle reactie. Ook al is mijn account hier meerdere jaren oud, heb ik nog geen 10 posts :) Ik kan nog geen PB sturen. Kan ik je op een andere manier benaderen?
pi_172569755
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 10:55 schreef ReinTheMan het volgende:
Bedankt voor je snelle reactie. Ook al is mijn account hier meerdere jaren oud, heb ik nog geen 10 posts :) Ik kan nog geen PB sturen. Kan ik je op een andere manier benaderen?
Ja hoor, zet de bestelnummers maar hier neer
pi_172569976
Account 1:
Order No.: DELETED

Account 2: betreft een annulering waar ik al wel voor betaald heb, deze betaling is gedaan via ideal op 18 juli en is nog niet ontvangen door GB, dus annulering kan ook nog niet plaats vinden)
Order No.: W1707181444465053

Hartelijk dank voor je hulp.

[ Bericht 3% gewijzigd door ReinTheMan op 22-07-2017 10:21:42 ]
pi_172582471
Ik kan je helaas niet PMen, heb je toevallig al meer duidelijkheid?
pi_172585930
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 20:44 schreef ReinTheMan het volgende:
Ik kan je helaas niet PMen, heb je toevallig al meer duidelijkheid?
Nee nog niet, heb het doorgeven. Zal in de loop van morgen zijn.
pi_172587906
Super, bedankt voor je hulp!
pi_172591781
Ik heb in juni vorig jaar deze mini PC bij Gearbest gekocht . Leuk ding, klein en goedkoop en bedoelt voor openbaar gebruik in een gebouw van een sport vereniging. Voor de zekerheid gecheckt via Gearbest support mails of de windows op dit device officieel geactiveerd is en dat werd bevestigd. Je weet maar nooit bij een Chinese shop, maar Gearbest lijkt (/leek) me toch betrouwbaar. Bij ontvangst bleek de windows inderdaad netjes geactiveerd.

Windows defender virusscanner gaf echter aan dat er KMSpico opzat, geen idee wat dat was dus maar laten verwijderen. Wat blijkt nu, dat was een illegale manier om Windows te activeren. Ik heb veel contact gehad met Microsoft hierover en zij geven eigenlijk aan dat de windows nooit legal is geactiveerd.

Na contact met Gearbest (ordernumemr W1606091602181618) komen zij niet verder dan helaas, garantie is over. Volgens Gearbeast wil de supplier niets meer doen (dat is dus blijkbaar Gearbest niet), terwijl Gearbest 100punten aanbied ter compensatie. Terwijl het apparaat met de illegale windows nog steeds te koop is. Ik had iets van een aanbod verwacht om een legale windows key te leveren en/of in ieder geval het product uit de shop te halen.

Ik dacht dat gearbest juist wat betrouwbaarder wou zijn en geen fake dan wel illegale producten zou verkopen.
pi_172604597
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 11:14 schreef ReinTheMan het volgende:
Account 1:

Account 2: betreft een annulering waar ik al wel voor betaald heb, deze betaling is gedaan via ideal op 18 juli en is nog niet ontvangen door GB, dus annulering kan ook nog niet plaats vinden)
Order No.: W1707181444465053

Hartelijk dank voor je hulp.
Heb antwoord ontvangen en ze melden dat de eerste 2 opgelost waren, ik zag je edit al.
Order W1707181444465053, ze vragen of je deze order wilt annuleren. Kan je dit hier doorgeven?
pi_172608669
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Heb antwoord ontvangen en ze melden dat de eerste 2 opgelost waren, ik zag je edit al.
Order W1707181444465053, ze vragen of je deze order wilt annuleren. Kan je dit hier doorgeven?
Hey, thanks voor je terugkoppeling! Ik zag inderdaad al dat de status van paid eindelijk gewijzigd was in packing. Goed nieuws dus!

De order W1707181444465053 wil ik inderdaad annuleren en een refund voor ontvangen. Kan jij dit doorgeven? Bedankt voor je hulp!
pi_172608751
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 10:31 schreef wildcheese het volgende:
Ik heb in juni vorig jaar deze mini PC bij Gearbest gekocht . Leuk ding, klein en goedkoop en bedoelt voor openbaar.....
Ik dacht dat gearbest juist wat betrouwbaarder wou zijn en geen fake dan wel illegale producten zou verkopen.
Kleine tip: in het geval dat gearbest je geen vergoeding wil geven kan je via ebay een legale key voor rond de 2 euro kopen. Zoek dan op:Windows 10 scrap

Succes!
pi_172610295
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 23:12 schreef ReinTheMan het volgende:

[..]

Hey, thanks voor je terugkoppeling! Ik zag inderdaad al dat de status van paid eindelijk gewijzigd was in packing. Goed nieuws dus!

De order W1707181444465053 wil ik inderdaad annuleren en een refund voor ontvangen. Kan jij dit doorgeven? Bedankt voor je hulp!
Check! Doorgegeven? Als ik iets hoor, laat ik je weten

Edit; order is geannuleerd!!! Heb net bericht ontvangen!

[ Bericht 4% gewijzigd door Gearbest op 23-07-2017 00:47:26 ]
pi_172610376
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 10:31 schreef wildcheese het volgende:
Ik heb in juni vorig jaar deze mini PC bij Gearbest gekocht......
Doorgeven! Kom er bij je op terug!

[ Bericht 4% gewijzigd door Gearbest op 23-07-2017 00:46:58 ]
pi_172628530
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 23:15 schreef ReinTheMan het volgende:

[..]

Kleine tip: in het geval dat gearbest je geen vergoeding wil geven kan je via ebay een legale key voor rond de 2 euro kopen. Zoek dan op:Windows 10 scrap

Succes!
2 euro.. :o dat wist ik niet. Ik ging van 15-20 Euro uit. Toch vreemd dat voor een zo klein bedrag Gearbest zelf niet gewoon de licentie erbij doet

Dank voor de tip! :)
pi_172629050
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Doorgeven! Kom er bij je op terug!
Dank! Ik heb eerder antwoord gekregen van Gearbest dat helaas de garantie verlopen is en ze dus niets meer doen. Alleen 200 punten ter compensatie. Lijkt me dat illegale software niet echt iets met garantie te maken heeft
pi_172630226
Beste Gearbest,

De OnePlus 5, is die bij jullie nu op voorraad of niet? http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_627537.html Deze versie. Want verzenden staat pas op een week later.
pi_172646566
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 20:40 schreef wildcheese het volgende:

[..]

Dank! Ik heb eerder antwoord gekregen van Gearbest dat helaas de garantie verlopen is en ze dus niets meer doen. Alleen 200 punten ter compensatie. Lijkt me dat illegale software niet echt iets met garantie te maken heeft
Ik heb een terugkoppeling. Het blijkt dat deze normaliter met Android worden afgeleverd en dat er Windows 10 opgezet wordt (hetzij vanuit de leverancier of vanuit gearbest). Op de vraag waarom een illegale versie wordt niet eens eenduidig geantwoord.
Ze adviseren een minipc te nemen wanneer je echt Windows 10 wilt gebruiken....sorry dat ik geen beter antwoord voor je heb...
pi_172648688
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 17:40 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb een terugkoppeling. Het blijkt dat deze normaliter met Android worden afgeleverd en dat er Windows 10 opgezet wordt (hetzij vanuit de leverancier of vanuit gearbest). Op de vraag waarom een illegale versie wordt niet eens eenduidig geantwoord.
Ze adviseren een minipc te nemen wanneer je echt Windows 10 wilt gebruiken....sorry dat ik geen beter antwoord voor je heb...
Android? Het ding heet WINtel pro...in de beschrijving staat heel duidelijk dat het om een Win10 Mini PC gaat...Ik denk dat we hier weer te maken gaan krijgen met cultuur verschil...of is het gwn slechte support van Gearbest? Kop in het zand, hard zingen, dan gaat de klacht vanzelf over.

En misschien doet ie dat wel nu ik weet dat je voor 2 5 euro een key kan kopen. Al hou ik mijn Paypal claim maar open, eens kijken hoe die hiermee omgaan. Blif het raar vinden dat het apparaat met de illegale windows nog steeds bij GB verkocht wordt.

Hier loopt mijn vertrouwen in GB een flinke deuk op. Ik heb best dure spullen hier gekocht, met een dergelijke support ga ik me bij de komende aankopen toch maar beraden.

2drwf3l.png

[ Bericht 4% gewijzigd door wildcheese op 24-07-2017 20:06:34 ]
  Moderator maandag 24 juli 2017 @ 20:33:02 #175
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_172650398
Wintel kastjes kregen vanuit de fabrikant eerst wel een legale key mee begreep ik. Later is dat gewijzigd.

Overigens komt het bij 90% van de goedkoopste kastjes neer op een foute activatie.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')