abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171518936
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:27 schreef VdBorght het volgende:
Ik probeer een chuwi laptop aan te kopen icm met een powerbank uit de $1.99 actie die momenteel loopt http://www.gearbest.com/p(...)ml?123&lkid=10793803 maar wanneer ik deze dan in men mandje leg is de notebook niet meer aangevinkt en kan ik deze ook niet meer manueel aanvinken https://imgur.com/a/f44ll
Dat is inderdaad een leuke.. Niet handig. Je kan inderdaad de producten niet combineren omdat de Batterij via een speciale verzendmethode moet worden verzonden i.v.m. veiligheid.

Ik ga dit eens even navragen voor je!
Ben overigens ook benieuwd of de 100 stuks nog beschikbaar zijn..

Excuus voor het ongemak!
pi_171568659
Weten jullie toevallig of deze ook te koppelen zijn via Homebridge?
Heb een Pi draaien met Homebridge, maar zou tof zijn deze te kunnen koppelen en via Siri te kunnen bedienen.

http://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_644095.html
pi_171570106
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 10:58 schreef mug89 het volgende:
Weten jullie toevallig of deze ook te koppelen zijn via Homebridge?
Heb een Pi draaien met Homebridge, maar zou tof zijn deze te kunnen koppelen en via Siri te kunnen bedienen.

http://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_644095.html
Ik heb eerlijk gezegd geen idee :@ !

Wellicht dat een andere user hier antwoord op kan geven?

Groet,
GB
pi_171729954
registreer om deze reclame te verbergen
Hoi Gearbest,

Had het ook al in het robotstofzuiger geplaatst, ik vraag mij af of ik een losse afstandsbediening voor de Alfawise B3000 Smart Robotic Vacuum Cleaner
http://www.gearbest.com/r(...)wid=21&lkid=10744307 kan kopen?
pi_171740337
Hoi gearbest, ik vroeg me af wanneer mn order verzonden wordt? Ik heb ruim een week geleden iets besteld.
Mn ordernr. is W1706090304199872
Bedankt alvast
pi_171778676
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoi Gearbest,

Had het ook al in het robotstofzuiger geplaatst, ik vraag mij af of ik een losse afstandsbediening voor de Alfawise B3000 Smart Robotic Vacuum Cleaner
http://www.gearbest.com/r(...)wid=21&lkid=10744307 kan kopen?
Hoi Yasmin23,

Die hebben wij helaas niet in ons assortiment.
Ik verwacht dat je bij aliexpress mee kans maakt op onderdelen van je stofzuiger ;)!
pi_171778699
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:45 schreef julius123 het volgende:
Hoi gearbest, ik vroeg me af wanneer mn order verzonden wordt? Ik heb ruim een week geleden iets besteld.
Mn ordernr. is W1706090304199872
Bedankt alvast
Ik zal morgen eens navraag doen bij mijn contactpersoon qua verzendingen!
Kom ik op terug ;)!
pi_171780831
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:51 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik zal morgen eens navraag doen bij mijn contactpersoon qua verzendingen!
Kom ik op terug ;)!
Dankje!
pi_171809052
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi Yasmin23,

Die hebben wij helaas niet in ons assortiment.
Ik verwacht dat je bij aliexpress mee kans maakt op onderdelen van je stofzuiger ;)!
Heb het gevonden, bedankt!
pi_171810669
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb het gevonden, bedankt!
^O^
  dinsdag 4 juli 2017 @ 13:50:35 #111
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_172163258
Ik volg jullie al enige tijd op facebook (Gearbest Shopping en Gearbest nederland) en ik zie regelmatig advertenties die al maanden niet meer geldig zijn, ik krijg bv nog steeds advertenties over die lucky bags van een paar maanden terug, moet toch iets aan gedaan kunnen worden? Zo zag ik een paar weken terug een aanbieding van een MI6 die werd geplaatst met een afbeelding van een Galaxy S8, en aan de comments te zien was ik zeker niet de enige. Ook vandaag zag ik weer een aanbieding van een MI6 (gepost door Gearbest Shoping op hun profiel, "Todays deal", een uur geleden gepost volgens facebook) met een code voor $385, dan kijk ik op de website maar is er een flash sale aan de gang waarbij de 64GB versie momenteel $430 kost en kan je die code nieteens gebruiken. Lijkt me toch dat er ergens iets misgaat.

[ Bericht 13% gewijzigd door VdBorght op 04-07-2017 14:05:00 ]
pi_172304902
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:50 schreef VdBorght het volgende:
Ik volg jullie al enige tijd op facebook (Gearbest Shopping en Gearbest nederland) en ik zie regelmatig advertenties die al maanden niet meer geldig zijn, ik krijg bv nog steeds advertenties over die lucky bags van een paar maanden terug, moet toch iets aan gedaan kunnen worden? Zo zag ik een paar weken terug een aanbieding van een MI6 die werd geplaatst met een afbeelding van een Galaxy S8, en aan de comments te zien was ik zeker niet de enige. Ook vandaag zag ik weer een aanbieding van een MI6 (gepost door Gearbest Shoping op hun profiel, "Todays deal", een uur geleden gepost volgens facebook) met een code voor $385, dan kijk ik op de website maar is er een flash sale aan de gang waarbij de 64GB versie momenteel $430 kost en kan je die code nieteens gebruiken. Lijkt me toch dat er ergens iets misgaat.
Hoi VdBorght.

Het vervelende bij Facebook is dat je een bepaald bereik koopt.
Het kan dus zijn dat je betaald voor bijvoorbeeld een gepromoot bericht voor 5000 mensen en dat hij dus daar enkele weken over doet. De actie kan dan inderdaad inmiddels al voorbij zijn..

Op welke Facebookpagina zag je de foute berichten staan? (Zoals foto Samsung S8 etc.)
Gearbest of Gearbest Nederland?

Groert,

GB
pi_172305544
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:26 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi VdBorght.

Het vervelende bij Facebook is dat je een bepaald bereik koopt.
Het kan dus zijn dat je betaald voor bijvoorbeeld een gepromoot bericht voor 5000 mensen en dat hij dus daar enkele weken over doet. De actie kan dan inderdaad inmiddels al voorbij zijn..

Op welke Facebookpagina zag je de foute berichten staan? (Zoals foto Samsung S8 etc.)
Gearbest of Gearbest Nederland?

Groert,

GB
Die promoties kun je ook afsluiten, zodat ze niet meer worden weergegeven.
Ik heb er n en ik ben er trots op...
Wie bij iedereen in de smaak wil vallen, moet banketbakker worden
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
my 5 minutes of fame
pi_172334340
Beste Gearbest,

Hebben jullie de OnePlus 5 echt op voorraad?

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_656559.html En wat zijn de eventuele douane kosten bij deze telefoon?
pi_172336636
Beste Gearbest,

Heb 2-7 bij jullie een Xiaomi Notebook Air 12 besteld, gisteren stond DHL al aan de voordeur. Lekker snel dus :)
Helaas bevatte het pakketje geen Notebook maar een Mi Box (schijnbaar een apparaat om Netflix mee te kijken?)
Kunnen jullie wellicht assisteren? Het ordernummer is W1707021502198694
pi_172357166
Krijgen we nog reactie 😳?
  woensdag 12 juli 2017 @ 11:16:32 #117
418784 Teasenz
Elke dag een gezond kopje thee
pi_172360147
Ik will voor mijn dochter een digital posture device kopen voor haar houding. Die zie ik alleen bij een concurrent? Komt deze ook bij jullie in de shop?
Teasenz.nl: Authentieke Chinese thee direct van de theetuin tot in jouw kopje.
pi_172371383
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 05:48 schreef radeloosje1987 het volgende:
Krijgen we nog reactie 😳?
we zijn aan het kijken, verwacht morgen een antwoord!
Excuses voor de vertraging!
pi_172371393
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:16 schreef Teasenz het volgende:
Ik will voor mijn dochter een digital posture device kopen voor haar houding. Die zie ik alleen bij een concurrent? Komt deze ook bij jullie in de shop?
heb je een link van wat je bedoeld? dan zullen we dit even navragen
pi_172380668
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

we zijn aan het kijken, verwacht morgen een antwoord!
Excuses voor de vertraging!
Krijg ik ook een antwoord? Tot nog toe is er nog altijd geen vervangend apparaat verzonden en ter compensatie van de gemaakte importkosten (ruim 60) is me nu $3 store credit aangeboden :'(
Zit echt verlegen om de laptop omdat mijn oude laptop echt op zijn laatste benen loopt.
pi_172380962
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

we zijn aan het kijken, verwacht morgen een antwoord!
Excuses voor de vertraging!
Hoop nog wat te horen!
pi_172397143
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 05:48 schreef radeloosje1987 het volgende:
Krijgen we nog reactie 😳?
heb antwoord ontvangen! De oneplus 5 is in voorraad!
Sterker nog, er is een mooie actie!

De oneplus 5 met 64GB, te bestellen via:
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_656559.html?lkid=10976864

Is met code: Plus54GS, geen 499.99 maar 444.99 Dollar!

De oneplus 5 met 128GB, te bestellen via:
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_627537.html?lkid=10976868

Is met code: Plus54GF, geen 589.99, maar 549.99 Dollar!

Succes met je aankoop!!
pi_172397204
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:01 schreef tomm1ed het volgende:

[..]

Krijg ik ook een antwoord? Tot nog toe is er nog altijd geen vervangend apparaat verzonden en ter compensatie van de gemaakte importkosten (ruim 60) is me nu $3 store credit aangeboden :'(
Zit echt verlegen om de laptop omdat mijn oude laptop echt op zijn laatste benen loopt.
Ik heb het even nagevraagd en ze zien dat er inderdaad een order aan je verzonden is, maar ze vragen om je even te melden met je ordernummer bij de klantenservice. Dit kan via:

https://support.gearbest.(...)ex?lang=en&st=1?st=1

Sorry dat ik je geen direct antwoord kan geven maar dit willen ze op de klantenservice doen.
pi_172397275
Trouwens.....wisten jullie dat er -speciaal voor de Nederlanders- een gave actie op touw gezet is?
Alle goedlopende producten in Nederland zijn in een speciale sale gezet, speciaal voor de Nederlanders!

Kijk snel op:
http://www.gearbest.com/p(...)0.html?lkid=10972152

Happy shopping, er zit vast iets voor jullie tussen!
pi_172401792
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb het even nagevraagd en ze zien dat er inderdaad een order aan je verzonden is, maar ze vragen om je even te melden met je ordernummer bij de klantenservice. Dit kan via:

https://support.gearbest.(...)ex?lang=en&st=1?st=1

Sorry dat ik je geen direct antwoord kan geven maar dit willen ze op de klantenservice doen.
Dat heb ik uiteraard al gedaan, is onder T17070504206 in behandeling maar er is weinig progressie. Maandag avond me gemeld, maar tot op heden is er nog steeds geen vervangend apparaat onderweg. Zou je kunnen kijken wat er precies aan de hand is? Het lijkt mij niet meer dan normaal dat er gewoon zsm alsnog het juiste item verzonden wordt.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')