abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper woensdag 26 april 2017 @ 17:07:52 #76
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_170502970
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm, vergeten te vermelden. Ik woon in Duitsland, maar daar zal het wel hetzelfde zijn neem ik aan?
Durf ik eerlijk gezegd weinig over te zeggen, excuus!
  CHI shopkeeper woensdag 26 april 2017 @ 17:09:13 #77
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_170502987
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:58 schreef TrippleDistilled het volgende:

[..]

Ik heb na 42 dagen nog steeds ontvangen, ik weet dat het even kan duren maar meer dan 6 week vind ik nogal wat
Hoi,

Vervelend!

je kan het beste contact opnemen met de desbetreffende koerier.
Wij kunnen zoals eerder vermeld, weinig met pakketjes die onze warehouses hebben verlaten helaas!
pi_170739671
mijn Xiaomi gateway binnen, http://www.gearbest.com/living-appliances/pp_344667.html, maar deze is niet zoals beloofd verstuurd incl power converter. Dus nu kan ik er nog niks mee!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 7 mei 2017 @ 13:32:07 #79
74056 crew  ToT
pi_170742712
Edit: Ik wacht toch nog even het nieuwe antwoord af van support zelf, ook al baal ik enorm van de gang van zaken rondom mijn bestelling!
Als er een onderdeel ontbreekt en je hebt bewijs dat het gewicht van de zending lager is als wat het zou moeten zijn, heb je toch gewoon recht op dat het nagestuurd wordt? Dat staat zelfs in de algemene voorwaarden!

[ Bericht 21% gewijzigd door ToT op 07-05-2017 13:38:27 ]
pi_170783690
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 10:38 schreef diadakan het volgende:
mijn Xiaomi gateway binnen, http://www.gearbest.com/living-appliances/pp_344667.html, maar deze is niet zoals beloofd verstuurd incl power converter. Dus nu kan ik er nog niks mee!
thnx voor de reactie, het gaat hier al net zo snel als op de facebook messenger support :7

Nog een probleempje. Ik heb een paar weken geleden een chuwi lapbook 4 besteld die begin mei zou worden verzonden. Is dat uitgesteld? http://www.gearbest.com/laptops/pp_602696.html of geldt dat alleen voor nieuwe kopers?
pi_170792108
Beste GearBest,

8 dagen geleden heb ik een telefoon besteld. Deze was op voorraad en werd verscheept met DHL vanuit een Warehouse in Azie. Na 8 dagen staat de telefoon nog steeds in processsing.

Ordernummer:W1705011410573463

Kunt u mij vertellen waarom het best lang duurt om dit pakketje op de post te doen?

Met vriendelijke groet,

Arnold
  CHI shopkeeper dinsdag 9 mei 2017 @ 12:14:01 #82
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_170795774
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 08:53 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Beste GearBest,

8 dagen geleden heb ik een telefoon besteld. Deze was op voorraad en werd verscheept met DHL vanuit een Warehouse in Azie. Na 8 dagen staat de telefoon nog steeds in processsing.

Ordernummer:W1705011410573463

Kunt u mij vertellen waarom het best lang duurt om dit pakketje op de post te doen?

Met vriendelijke groet,

Arnold
Ik heb je even een PM gestuurd.
pi_170796492
Beste GearBest,
Ik zie helaas geen bericht in mijn postvak.
Met vriendelijke groet,

Arnold
pi_170805493
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb je even een PM gestuurd.
ik heb wel een pm, waarin staat dat ik punten zou krijgen op my gearbest account, alleen heb ik mijn account niet gedeeld...


Gearbest zou ik nog reactie mogen op mijn twee posts in dit topic? Aangaande Chuwi lapbook 14 en de xiaomi gateway power plug???

CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie! post 1
CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie! post 2

Alvast bedankt.
  CHI shopkeeper dinsdag 9 mei 2017 @ 21:48:31 #85
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_170812786
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:10 schreef diadakan het volgende:

[..]

ik heb wel een pm, waarin staat dat ik punten zou krijgen op my gearbest account, alleen heb ik mijn account niet gedeeld...

Gearbest zou ik nog reactie mogen op mijn twee posts in dit topic? Aangaande Chuwi lapbook 14 en de xiaomi gateway power plug???

CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie! post 1
CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie! post 2

Alvast bedankt.
Dag Diadakan,

Er zijn wat leveringsproblemen aangaande de Chuwi tablets en laptops.
Ons is beloofd dat we ze begin mei zouden krijgen, dit staat overigens nog steeds.
Prognose van Chuwi is dat ze eerdaags een batch kunnen leveren, dan zullen de eerste orders worden verscheept. Nieuwe order zijn inderdaad nu standaard al op eind mei leveringstijd gezet.

Je berichtje van de Power converter had ik even gemist, excuus!
Neem even contact op met onze customer service, zij zullen je dan verder helpen met dit probleem. Ik verwacht dat ze hem alsnog naar je toe zullen sturen of je eventueel wat korting geven zodat je hem alsnog zelf kunt kopen (eventueel in NL zelf?).

Team GB
pi_170816030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dag Diadakan,

Er zijn wat leveringsproblemen aangaande de Chuwi tablets en laptops.
Ons is beloofd dat we ze begin mei zouden krijgen, dit staat overigens nog steeds.
Prognose van Chuwi is dat ze eerdaags een batch kunnen leveren, dan zullen de eerste orders worden verscheept. Nieuwe order zijn inderdaad nu standaard al op eind mei leveringstijd gezet.

Je berichtje van de Power converter had ik even gemist, excuus!
Neem even contact op met onze customer service, zij zullen je dan verder helpen met dit probleem. Ik verwacht dat ze hem alsnog naar je toe zullen sturen of je eventueel wat korting geven zodat je hem alsnog zelf kunt kopen (eventueel in NL zelf?).

Team GB
Thnx voor je reactie. Ik ga de customer service wel contacten.
  CHI shopkeeper dinsdag 9 mei 2017 @ 22:44:38 #87
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_170816165
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:41 schreef diadakan het volgende:

[..]

Thnx voor je reactie. Ik ga de customer service wel contacten.
^O^
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 10 mei 2017 @ 11:52:48 #88
74056 crew  ToT
pi_170824633
^O^ Bedankt voor je hulp in mijn situatie. :)
  CHI shopkeeper woensdag 10 mei 2017 @ 17:56:26 #89
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_170832157
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 11:52 schreef ToT het volgende:
^O^ Bedankt voor je hulp in mijn situatie. :)
Geen dank ;)!
pi_170885285
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dag Diadakan,

Er zijn wat leveringsproblemen aangaande de Chuwi tablets en laptops.
Ons is beloofd dat we ze begin mei zouden krijgen, dit staat overigens nog steeds.
Prognose van Chuwi is dat ze eerdaags een batch kunnen leveren, dan zullen de eerste orders worden verscheept. Nieuwe order zijn inderdaad nu standaard al op eind mei leveringstijd gezet.

Je berichtje van de Power converter had ik even gemist, excuus!
Neem even contact op met onze customer service, zij zullen je dan verder helpen met dit probleem. Ik verwacht dat ze hem alsnog naar je toe zullen sturen of je eventueel wat korting geven zodat je hem alsnog zelf kunt kopen (eventueel in NL zelf?).

Team GB
De chuwi is nog niet verzonden!

wat betreft de power coverter, je vriendelijke collega's reageren met:
Please
note that if our products are clearly marked on the Internet what the
specifications plug is, then there will be a adapter in the package;
If there is no information regarding the plug, then there will no adapter.
Kindly note that the three products of your order are not marked with plug, so there will is no adapter in the package.

En geven dan wat GB points, niet dat die al in mijn account staan.....

maar het antwoord is weer van een lekker niveau als in de question & answers het volgende staat: By Thomas Herward Apr-22/2017 08:04:29
Question:
Will this come with a plug adapter for the uk?
Reply:
Hi, we will ship a adapter according to your country.

Gaat we het fixen of eromheen blijven draaien?
  CHI shopkeeper maandag 15 mei 2017 @ 14:18:19 #91
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_170959043
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:27 schreef diadakan het volgende:

[..]

De chuwi is nog niet verzonden!

wat betreft de power coverter, je vriendelijke collega's reageren met:
Please
note that if our products are clearly marked on the Internet what the
specifications plug is, then there will be a adapter in the package;
If there is no information regarding the plug, then there will no adapter.
Kindly note that the three products of your order are not marked with plug, so there will is no adapter in the package.

En geven dan wat GB points, niet dat die al in mijn account staan.....

maar het antwoord is weer van een lekker niveau als in de question & answers het volgende staat: By Thomas Herward Apr-22/2017 08:04:29
Question:
Will this come with a plug adapter for the uk?
Reply:
Hi, we will ship a adapter according to your country.

Gaat we het fixen of eromheen blijven draaien?
De plug wordt bij gevoegd als het bekend is inderdaad.

Ik weet niet hoeveel punten je hebt gekregen, maar is dit niet voldoende om de EU plug te kopen?

Zoniet, zou je me dan nog even je ordernummer(s) door kunnen sturen?
(dan zal ik er nog maals voor je achter aan gaan!)

Groet,

GB
pi_171002669
Hallo GB,

wanneer ik de fijne Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch wil bestellen met de discount code BandG2, komt de melding dat de code expired is en de prijs springt naar het originele bedrag van ¤32,61. Dat laatste is natuurlijk te verhelpen door de discount code te verwijderen, maar dan kom ik alsnog op ¤20,07 uit ipv ¤17,69 ;(
  CHI shopkeeper woensdag 17 mei 2017 @ 22:22:21 #93
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_171015689
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 13:52 schreef MaxMark het volgende:
Hallo GB,

wanneer ik de fijne Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch wil bestellen met de discount code BandG2, komt de melding dat de code expired is en de prijs springt naar het originele bedrag van ¤32,61. Dat laatste is natuurlijk te verhelpen door de discount code te verwijderen, maar dan kom ik alsnog op ¤20,07 uit ipv ¤17,69 ;(
De code had een limiet van 500x. Deze zijn allemaal verbruikt.
Het stond niet helemaal duidelijk in de tekst, excuus!

Wie weet komt hij binnenkort wel weer in de aanbieding ;)
pi_171177871
Ik wil hierbij even mijn dank uitspreken voor het gearbest support team hier! Laat ik het zo zeggen: ik had wat communicatie probleempjes met de vrienden uit china, en het support team heeft dat zo goed mogelijk opgelost!
pi_171178130


[ Bericht 100% gewijzigd door oheng op 24-05-2017 19:53:41 (Suggestie voor oude spinner actie) ]
  maandag 5 juni 2017 @ 22:27:51 #96
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_171486791
Ik probeer een chuwi laptop aan te kopen icm met een powerbank uit de $1.99 actie die momenteel loopt http://www.gearbest.com/p(...)ml?123&lkid=10793803 maar wanneer ik deze dan in men mandje leg is de notebook niet meer aangevinkt en kan ik deze ook niet meer manueel aanvinken https://imgur.com/a/f44ll
  maandag 5 juni 2017 @ 22:48:58 #97
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_171487523
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:27 schreef VdBorght het volgende:
Ik probeer een chuwi laptop aan te kopen icm met een powerbank uit de $1.99 actie die momenteel loopt http://www.gearbest.com/p(...)ml?123&lkid=10793803 maar wanneer ik deze dan in men mandje leg is de notebook niet meer aangevinkt en kan ik deze ook niet meer manueel aanvinken https://imgur.com/a/f44ll
Ik gok dat als je deze guide volgt het wel moet lukken:
http://www.gearbest.com/p(...)de-special-1209.html
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 5 juni 2017 @ 22:56:30 #98
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_171487804
quote:
16s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik gok dat als je deze guide volgt het wel moet lukken:
http://www.gearbest.com/p(...)de-special-1209.html
Al geprobeerd maar Dat werkt al helemaal niet. Op deze manier word de powerbank nieteens in het mandje gelegd, en als ik dan verder klik op merge order kom ik gwn op een pagina waarop staat dat ik in aanmerking jom voor de aanbieding met een link naar hoe, maar verder kom ik dus niet
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 6 juni 2017 @ 14:01:21 #99
74056 crew  ToT
pi_171497964
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 11:52 schreef ToT het volgende:
^O^ Bedankt voor je hulp in mijn situatie. :)
Kleine maand later inmiddels; ik baalde al dat het zo lang duurde dat het ontbrekende onderdeel binnen zou komen (ZEKER na al die moeite die ik er voor heb moeten doen om het eindelijk een keer te zullen krijgen), maar nu krijg ik net een e-mail binnen van dat ze het vandaag pas verstuurd hebben! WTF???

De medewerker hier is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar over de service van de winkel zelf ben ik absoluut niet te spreken!
  CHI shopkeeper woensdag 7 juni 2017 @ 10:33:46 #100
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_171518717
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 19:44 schreef diadakan het volgende:
Ik wil hierbij even mijn dank uitspreken voor het gearbest support team hier! Laat ik het zo zeggen: ik had wat communicatie probleempjes met de vrienden uit china, en het support team heeft dat zo goed mogelijk opgelost!
Thanks :)!
Daarvoor zijn we hier ;)!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')