Durf ik eerlijk gezegd weinig over te zeggen, excuus!quote:Op maandag 24 april 2017 23:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm, vergeten te vermelden. Ik woon in Duitsland, maar daar zal het wel hetzelfde zijn neem ik aan?
Hoi,quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:58 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik heb na 42 dagen nog steeds ontvangen, ik weet dat het even kan duren maar meer dan 6 week vind ik nogal wat
thnx voor de reactie, het gaat hier al net zo snel als op de facebook messenger supportquote:Op zondag 7 mei 2017 10:38 schreef diadakan het volgende:
mijn Xiaomi gateway binnen, http://www.gearbest.com/living-appliances/pp_344667.html, maar deze is niet zoals beloofd verstuurd incl power converter. Dus nu kan ik er nog niks mee!
Ik heb je even een PM gestuurd.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:53 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Beste GearBest,
8 dagen geleden heb ik een telefoon besteld. Deze was op voorraad en werd verscheept met DHL vanuit een Warehouse in Azie. Na 8 dagen staat de telefoon nog steeds in processsing.
Ordernummer:W1705011410573463
Kunt u mij vertellen waarom het best lang duurt om dit pakketje op de post te doen?
Met vriendelijke groet,
Arnold
ik heb wel een pm, waarin staat dat ik punten zou krijgen op my gearbest account, alleen heb ik mijn account niet gedeeld...quote:
Dag Diadakan,quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:10 schreef diadakan het volgende:
[..]
ik heb wel een pm, waarin staat dat ik punten zou krijgen op my gearbest account, alleen heb ik mijn account niet gedeeld...
Gearbest zou ik nog reactie mogen op mijn twee posts in dit topic? Aangaande Chuwi lapbook 14 en de xiaomi gateway power plug???
CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie! post 1
CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie! post 2
Alvast bedankt.
Thnx voor je reactie. Ik ga de customer service wel contacten.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dag Diadakan,
Er zijn wat leveringsproblemen aangaande de Chuwi tablets en laptops.
Ons is beloofd dat we ze begin mei zouden krijgen, dit staat overigens nog steeds.
Prognose van Chuwi is dat ze eerdaags een batch kunnen leveren, dan zullen de eerste orders worden verscheept. Nieuwe order zijn inderdaad nu standaard al op eind mei leveringstijd gezet.
Je berichtje van de Power converter had ik even gemist, excuus!
Neem even contact op met onze customer service, zij zullen je dan verder helpen met dit probleem. Ik verwacht dat ze hem alsnog naar je toe zullen sturen of je eventueel wat korting geven zodat je hem alsnog zelf kunt kopen (eventueel in NL zelf?).
Team GB
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:41 schreef diadakan het volgende:
[..]
Thnx voor je reactie. Ik ga de customer service wel contacten.
De chuwi is nog niet verzonden!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dag Diadakan,
Er zijn wat leveringsproblemen aangaande de Chuwi tablets en laptops.
Ons is beloofd dat we ze begin mei zouden krijgen, dit staat overigens nog steeds.
Prognose van Chuwi is dat ze eerdaags een batch kunnen leveren, dan zullen de eerste orders worden verscheept. Nieuwe order zijn inderdaad nu standaard al op eind mei leveringstijd gezet.
Je berichtje van de Power converter had ik even gemist, excuus!
Neem even contact op met onze customer service, zij zullen je dan verder helpen met dit probleem. Ik verwacht dat ze hem alsnog naar je toe zullen sturen of je eventueel wat korting geven zodat je hem alsnog zelf kunt kopen (eventueel in NL zelf?).
Team GB
De plug wordt bij gevoegd als het bekend is inderdaad.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:27 schreef diadakan het volgende:
[..]
De chuwi is nog niet verzonden!
wat betreft de power coverter, je vriendelijke collega's reageren met:
Please
note that if our products are clearly marked on the Internet what the
specifications plug is, then there will be a adapter in the package;
If there is no information regarding the plug, then there will no adapter.
Kindly note that the three products of your order are not marked with plug, so there will is no adapter in the package.
En geven dan wat GB points, niet dat die al in mijn account staan.....
maar het antwoord is weer van een lekker niveau als in de question & answers het volgende staat: By Thomas Herward Apr-22/2017 08:04:29
Question:
Will this come with a plug adapter for the uk?
Reply:
Hi, we will ship a adapter according to your country.
Gaat we het fixen of eromheen blijven draaien?
De code had een limiet van 500x. Deze zijn allemaal verbruikt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 13:52 schreef MaxMark het volgende:
Hallo GB,
wanneer ik de fijne Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch wil bestellen met de discount code BandG2, komt de melding dat de code expired is en de prijs springt naar het originele bedrag van ¤32,61. Dat laatste is natuurlijk te verhelpen door de discount code te verwijderen, maar dan kom ik alsnog op ¤20,07 uit ipv ¤17,69
Ik gok dat als je deze guide volgt het wel moet lukken:quote:Op maandag 5 juni 2017 22:27 schreef VdBorght het volgende:
Ik probeer een chuwi laptop aan te kopen icm met een powerbank uit de $1.99 actie die momenteel loopt http://www.gearbest.com/p(...)ml?123&lkid=10793803 maar wanneer ik deze dan in men mandje leg is de notebook niet meer aangevinkt en kan ik deze ook niet meer manueel aanvinken https://imgur.com/a/f44ll
Al geprobeerd maar Dat werkt al helemaal niet. Op deze manier word de powerbank nieteens in het mandje gelegd, en als ik dan verder klik op merge order kom ik gwn op een pagina waarop staat dat ik in aanmerking jom voor de aanbieding met een link naar hoe, maar verder kom ik dus nietquote:Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik gok dat als je deze guide volgt het wel moet lukken:
http://www.gearbest.com/p(...)de-special-1209.html
Kleine maand later inmiddels; ik baalde al dat het zo lang duurde dat het ontbrekende onderdeel binnen zou komen (ZEKER na al die moeite die ik er voor heb moeten doen om het eindelijk een keer te zullen krijgen), maar nu krijg ik net een e-mail binnen van dat ze het vandaag pas verstuurd hebben! WTF???quote:
Thanks !quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:44 schreef diadakan het volgende:
Ik wil hierbij even mijn dank uitspreken voor het gearbest support team hier! Laat ik het zo zeggen: ik had wat communicatie probleempjes met de vrienden uit china, en het support team heeft dat zo goed mogelijk opgelost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |