abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170186136
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:22 schreef Gearbest het volgende:

[..]
ps. Ook nog een puntje van ons, Let er even op niks schrijf je op deze manier :)
Je mist er een ; vauten schrijf je ook anders.
pi_170189165
Ik heb een chuwi lapbook besteld in het EU warehouse, gisteren binnen gekregen. Nu ziet ie er prima uit, maar is met geen mogelijkheid aan te krijgen. Reageert nergens op.
Wat me op viel was ook dat de verzegeling van de doos al verbroken was.
Volgens mij zit er ook een ledje naast het aansluitpunt voor de power, deze gaat ook niet aan als de lader aangesloten wordt.
Ik heb hem een tijdje aan de lader laten liggen maar helaas helemaal geen reactie.
Ik heb al een ticket aangemaakt uiteraard, maar in het Nederlands is toch even wat makkelijker uitleggen... Ik wil uiteraard graag deze laptop ruilen voor een werkende!
pi_170189196
Cool, gearbest op het forum!
  donderdag 13 april 2017 @ 15:03:47 #54
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_170191240
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het zelf ook eens oppakken met onze customer service.
Ik kom erop terug!
Weet je meer inmiddels? :P
pi_170201951
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:03 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Weet je meer inmiddels? :P
Hoi Funky, ik heb begrepen dat het product binnen 5 dagen verzonden zou moeten zijn.
Tevens heb ik begrepen dat je qua compensatie nog wat extra gearbest points kan verwachten in je account ;)
pi_170201960
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:23 schreef EstherMTS het volgende:
Cool, gearbest op het forum!
:)
  vrijdag 14 april 2017 @ 07:04:49 #57
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_170208050
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi Funky, ik heb begrepen dat het product binnen 5 dagen verzonden zou moeten zijn.
Tevens heb ik begrepen dat je qua compensatie nog wat extra gearbest points kan verwachten in je account ;)
Dan ben ik dubbel blij zodra ie onderweg is _O_

Dankjewel voor je interventie!
pi_170210063
quote:
9s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:21 schreef Motion10 het volgende:
Ik heb een chuwi lapbook besteld in het EU warehouse, gisteren binnen gekregen. Nu ziet ie er prima uit, maar is met geen mogelijkheid aan te krijgen. Reageert nergens op.
Wat me op viel was ook dat de verzegeling van de doos al verbroken was.
Volgens mij zit er ook een ledje naast het aansluitpunt voor de power, deze gaat ook niet aan als de lader aangesloten wordt.
Ik heb hem een tijdje aan de lader laten liggen maar helaas helemaal geen reactie.
Ik heb al een ticket aangemaakt uiteraard, maar in het Nederlands is toch even wat makkelijker uitleggen... Ik wil uiteraard graag deze laptop ruilen voor een werkende!
Hoi Motion,

Wat vervelend dat het niet werkt!
ik zou je toch nog even willen verzoeken af te wachten wat onze customer service zegt.
Waarschijnlijk vragen ze om het probleem te laten zien op foto dan wel video.

Ik verwacht dat ze met een passende oplossing komen :)!
  vrijdag 14 april 2017 @ 11:38:30 #59
420828 Bacchus1980
6 million ways to die
pi_170211166
Ik wil een Convoy S2+ zaklamp kopen. Echter gaan er geruchten dat Gearbest geen originele Convoy zou verkopen. Dit wil ik toch even controleren voor ik er een aanschaf.
Het gaat om: http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_44144.html?wid=21

Mijn bron is met name het Budget Light forum. Nu lijkt me dat Gearbest zich dit niet zal veroorloven. Nu was dit met name uit eind 2015 begin 2016. Daarna is er weinig te vinden.
pi_170213998
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:26 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi Motion,

Wat vervelend dat het niet werkt!
ik zou je toch nog even willen verzoeken af te wachten wat onze customer service zegt.
Waarschijnlijk vragen ze om het probleem te laten zien op foto dan wel video.

Ik verwacht dat ze met een passende oplossing komen :)!
Nou ik heb foto's gestuurd, maar het is lastig om te laten zien dat iets niet werkt. Het apparaat reageert namelijk nergens op.

Dus nu heb ik drie opties gekregen:
1. terugsturen naar china op eigen kosten. Kan ik niet terugsturen naar het UK warehouse waar ie vandaan komt? Natuurlijk ook vreemd dat ik de kosten moet betalen voor een defect product, die duidelijk al open / gebruikt geweest is.

2. de laptop houden en 47 euro terug krijgen... Geen optie, wat heb ik aan een laptop die het niet doet? Wie betaalt er 186 - 47 = 139 euro voor een apparaat waar je niks aan hebt... Ik snap de logica hierachter niet helemaal.

3. Ze sturen een nieuwe zonder dat ik terug hoef te sturen. Of ik dan wel even 150 dollar wil betalen...

Ik weet even niet meer hoe ik hierop moet reageren 8)7 :N
pi_170258519
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:53 schreef Motion10 het volgende:

[..]

Nou ik heb foto's gestuurd, maar het is lastig om te laten zien dat iets niet werkt. Het apparaat reageert namelijk nergens op.

Dus nu heb ik drie opties gekregen:
1. terugsturen naar china op eigen kosten. Kan ik niet terugsturen naar het UK warehouse waar ie vandaan komt? Natuurlijk ook vreemd dat ik de kosten moet betalen voor een defect product, die duidelijk al open / gebruikt geweest is.

2. de laptop houden en 47 euro terug krijgen... Geen optie, wat heb ik aan een laptop die het niet doet? Wie betaalt er 186 - 47 = 139 euro voor een apparaat waar je niks aan hebt... Ik snap de logica hierachter niet helemaal.

3. Ze sturen een nieuwe zonder dat ik terug hoef te sturen. Of ik dan wel even 150 dollar wil betalen...

Ik weet even niet meer hoe ik hierop moet reageren 8)7 :N
Ik heb je nog even gedmed
pi_170292005
Nu na nogmaals aandringen en een videootje te hebben gestuurd en jullie eigen DOA voorwaarden duidelijk erbij gezet.. eindelijk een RMA nr gekregen, met toezegging dat ik de verzendkosten vergoed krijg. Dus hij gaat morgen 'terug' naar China. :)
Kan de vervanger wel gewoon vanuit de UK verstuurd worden, anders krijg ik alsnog douane kosten gok ik?
pi_170307102
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 20:13 schreef Motion10 het volgende:
Nu na nogmaals aandringen en een videootje te hebben gestuurd en jullie eigen DOA voorwaarden duidelijk erbij gezet.. eindelijk een RMA nr gekregen, met toezegging dat ik de verzendkosten vergoed krijg. Dus hij gaat morgen 'terug' naar China. :)
Kan de vervanger wel gewoon vanuit de UK verstuurd worden, anders krijg ik alsnog douane kosten gok ik?
Hoi Motion,

Dat moet even worden bekeken vanuit customer service. Ik heb momenteel geen zicht op het feit of het product in EU/UK op voorraad is.
  Forum Admin woensdag 19 april 2017 @ 11:43:46 #64
50937 crew  Anne
Has a nice big pony.
pi_170327093
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Van harte gefeliciteerd Anne!

Veel Schoonmaakplezier met de ILIFE V1 :)!

Hopelijk heb je hem snel binnen, kunnen wij dan een fotootje of klein reviewtje van je verwachten :)? zou leuk zijn!

Verder dank aan FOK! en alle FOK!Users die massaal mee hebben gedaan aan deze win actie! Tof om te zien dat er wederom weer veel animo voor was!

Niet gewonnen? Niet getreurd!
De ILIFE V1 is op dit moment helaas niet meer in ons EU warehouse op voorraad maar in ons Chinese warehouse is hij nog vol op verkrijgbaar :)! Koop hem nu voor ¤82,15

Tot de volgende winactie *O*

Team Gearbest

Die kunnen jullie absoluut verwachten!

En dankjewel *O* !
Team Jean
pi_170329017
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:43 schreef Anne het volgende:

[..]

Die kunnen jullie absoluut verwachten!

En dankjewel *O* !
Wat leuk, we kijken er naar uit :)!
  donderdag 20 april 2017 @ 12:32:56 #66
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_170351578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi Funky, ik heb begrepen dat het product binnen 5 dagen verzonden zou moeten zijn.
Tevens heb ik begrepen dat je qua compensatie nog wat extra gearbest points kan verwachten in je account ;)
Hoi Gearbest,

Er gaat toch iets mis hoor. Krijg nu een mail dat er niet verzonden zou gaan worden. :(

Order #W1703141857243457

Voor alle duidelijkheid, ik vind het niet erg om te wachten, maar wil 'm wel gewoon geleverd krijgen. En aangezien hij gewoon nog vol in de promo zit, vind ik het ook een vreemd verhaal zo.

Kun jij regelen dat ie gewoon verzonden wordt naar mij zodra ie op voorraad is /komt? (en mij misschien ook uitleggen via dm waarom dit nou zo loopt?)

Dankjewel alvast! :s)
pi_170377209
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:32 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Hoi Gearbest,

Er gaat toch iets mis hoor. Krijg nu een mail dat er niet verzonden zou gaan worden. :(

Order #W1703141857243457

Voor alle duidelijkheid, ik vind het niet erg om te wachten, maar wil 'm wel gewoon geleverd krijgen. En aangezien hij gewoon nog vol in de promo zit, vind ik het ook een vreemd verhaal zo.

Kun jij regelen dat ie gewoon verzonden wordt naar mij zodra ie op voorraad is /komt? (en mij misschien ook uitleggen via dm waarom dit nou zo loopt?)

Dankjewel alvast! :s)
Hoi Funky,

Ik heb even contact met je opgenomen via PM.
Kijk daa aub even.

Team Gearbest
  maandag 24 april 2017 @ 19:37:33 #68
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_170460890
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:35 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi Funky,

Ik heb even contact met je opgenomen via PM.
Kijk daa aub even.

Team Gearbest
Perfect opgelost, complimenten!
pi_170463188
Hoi Gearbest,

Vorige week mijn pakketje (order W1703281640499985) ontvangen, telefoon helaas DOA. Heb een ticket geopend (T17042140333) en wordt netjes geholpen door je collega.

Vraag is, weet jij hoe het zit met terugzenden? De telefoon kwam van een Duits adres. Mocht ik hem toch echt terug moeten sturen naar China, hoe zit dat dan met douane e.d.?

Thanks!
Hojdhopper
Münchener. Met een beetje Taiwan.
pi_170464274
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 19:37 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Perfect opgelost, complimenten!
Zo horen we het graag :)!
pi_170464469
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:02 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi Gearbest,

Vorige week mijn pakketje (order W1703281640499985) ontvangen, telefoon helaas DOA. Heb een ticket geopend (T17042140333) en wordt netjes geholpen door je collega.

Vraag is, weet jij hoe het zit met terugzenden? De telefoon kwam van een Duits adres. Mocht ik hem toch echt terug moeten sturen naar China, hoe zit dat dan met douane e.d.?

Thanks!
Hojdhopper
Hoi Hojdhopper,

Vervelend dat de telefoon DOA was! Zit je natuurlijk niet op te wachten!

Mocht je het pakket terug willen sturen naar China heb je als verzendende partij in principe niks met douane te maken anders dan het CN23 formulier dat op het pakketje moet.

Als je online besteld krijg je deze op de volgende manier voorgeschoteld (voorbeeld PostNL)

rZlXGeh.png

Als het pakket weer wordt terug gestuurd vanuit China naar (ik neem aan) Nederland.
Dan heb je helaas wel de kans op extra kosten (belasting + Inklaring).

Groet,

Team GB
pi_170465768
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:44 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi Hojdhopper,

Vervelend dat de telefoon DOA was! Zit je natuurlijk niet op te wachten!

Mocht je het pakket terug willen sturen naar China heb je als verzendende partij in principe niks met douane te maken anders dan het CN23 formulier dat op het pakketje moet.

Als je online besteld krijg je deze op de volgende manier voorgeschoteld (voorbeeld PostNL)

[ afbeelding ]

Als het pakket weer wordt terug gestuurd vanuit China naar (ik neem aan) Nederland.
Dan heb je helaas wel de kans op extra kosten (belasting + Inklaring).

Groet,

Team GB
:?

ik dacht dat niet dat je weer opnieuw import kosten moest betalen omdat je die dan al betaald heb
https://www.postnl.nl/kla(...)t-teruggestuurd.html
pi_170466012
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:27 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

:?

ik dacht dat niet dat je weer opnieuw import kosten moest betalen omdat je die dan al betaald heb
https://www.postnl.nl/kla(...)t-teruggestuurd.html
quote:
Nee, u hoeft in principe hiervoor niet te betalen. Om van een vrijstelling bij wederinvoer gebruik te kunnen maken moet PostNL wel de beschikking hebben over de originele uitvoerbescheiden (bijv. vanwege de identiteitsvaststelling). Mocht u deze niet kunnen overleggen dan kan het zijn dat de Douane geen vrijstelling verleent en u alsnog de rechten van invoer zult moeten voldoen.
Mocht Hojdhopper de eerste keer (bij levering bestelling) geen afdracht van Inklaringskosten en belasting hebben gehad. Dan is hij deze alsnog verschuldigd aangezien hij/zij dan geen bewijs van eerdere betalingen kan overhandigen.

Mocht hij deze al reeds hebben betaald bij het ontvangen van het product dan is dit niet nodig over de waarde van het product. Maar wel tegen eventuele kosten van de reparatie. (Die overigens bij ons kosteloos zijn indien een product binnen garantietermijnen ter reparatie wordt aangeboden)
pi_170467462
Hm, vergeten te vermelden. Ik woon in Duitsland, maar daar zal het wel hetzelfde zijn neem ik aan?
Münchener. Met een beetje Taiwan.
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:58:08 #75
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_170476211
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi TrippleDistilled,

Ook voor jou geldt onderstaand

Zodra het pakket onze warehouse heeft verlaten komt hij op de status verzonden staan.
Wij zijn helaas ook afhankelijk van de koerier waarmee het pakket wordt verzonden daarna..

Het is dus nog even afwachten tot wanneer je pakket volgbaar is bij de koerier!

Houdt er verder rekening mee dat pakketjes uit China vanaf verzenddatum nog wel eens 4 weken (in enkele uitzonderlijke gevallen zelfs langer) onderweg kunnen zijn!
Ik heb na 42 dagen nog steeds ontvangen, ik weet dat het even kan duren maar meer dan 6 week vind ik nogal wat
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')