Je mist er een ; vauten schrijf je ook anders.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:22 schreef Gearbest het volgende:
[..]
ps. Ook nog een puntje van ons, Let er even op niks schrijf je op deze manier
Weet je meer inmiddels?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga het zelf ook eens oppakken met onze customer service.
Ik kom erop terug!
Hoi Funky, ik heb begrepen dat het product binnen 5 dagen verzonden zou moeten zijn.quote:
Dan ben ik dubbel blij zodra ie onderweg isquote:Op donderdag 13 april 2017 22:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi Funky, ik heb begrepen dat het product binnen 5 dagen verzonden zou moeten zijn.
Tevens heb ik begrepen dat je qua compensatie nog wat extra gearbest points kan verwachten in je account
Hoi Motion,quote:Op donderdag 13 april 2017 13:21 schreef Motion10 het volgende:
Ik heb een chuwi lapbook besteld in het EU warehouse, gisteren binnen gekregen. Nu ziet ie er prima uit, maar is met geen mogelijkheid aan te krijgen. Reageert nergens op.
Wat me op viel was ook dat de verzegeling van de doos al verbroken was.
Volgens mij zit er ook een ledje naast het aansluitpunt voor de power, deze gaat ook niet aan als de lader aangesloten wordt.
Ik heb hem een tijdje aan de lader laten liggen maar helaas helemaal geen reactie.
Ik heb al een ticket aangemaakt uiteraard, maar in het Nederlands is toch even wat makkelijker uitleggen... Ik wil uiteraard graag deze laptop ruilen voor een werkende!
Nou ik heb foto's gestuurd, maar het is lastig om te laten zien dat iets niet werkt. Het apparaat reageert namelijk nergens op.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:26 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi Motion,
Wat vervelend dat het niet werkt!
ik zou je toch nog even willen verzoeken af te wachten wat onze customer service zegt.
Waarschijnlijk vragen ze om het probleem te laten zien op foto dan wel video.
Ik verwacht dat ze met een passende oplossing komen !
Ik heb je nog even gedmedquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:53 schreef Motion10 het volgende:
[..]
Nou ik heb foto's gestuurd, maar het is lastig om te laten zien dat iets niet werkt. Het apparaat reageert namelijk nergens op.
Dus nu heb ik drie opties gekregen:
1. terugsturen naar china op eigen kosten. Kan ik niet terugsturen naar het UK warehouse waar ie vandaan komt? Natuurlijk ook vreemd dat ik de kosten moet betalen voor een defect product, die duidelijk al open / gebruikt geweest is.
2. de laptop houden en 47 euro terug krijgen... Geen optie, wat heb ik aan een laptop die het niet doet? Wie betaalt er 186 - 47 = 139 euro voor een apparaat waar je niks aan hebt... Ik snap de logica hierachter niet helemaal.
3. Ze sturen een nieuwe zonder dat ik terug hoef te sturen. Of ik dan wel even 150 dollar wil betalen...
Ik weet even niet meer hoe ik hierop moet reageren
Hoi Motion,quote:Op maandag 17 april 2017 20:13 schreef Motion10 het volgende:
Nu na nogmaals aandringen en een videootje te hebben gestuurd en jullie eigen DOA voorwaarden duidelijk erbij gezet.. eindelijk een RMA nr gekregen, met toezegging dat ik de verzendkosten vergoed krijg. Dus hij gaat morgen 'terug' naar China.
Kan de vervanger wel gewoon vanuit de UK verstuurd worden, anders krijg ik alsnog douane kosten gok ik?
Die kunnen jullie absoluut verwachten!quote:Op woensdag 19 april 2017 10:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd Anne!
Veel Schoonmaakplezier met de ILIFE V1 !
Hopelijk heb je hem snel binnen, kunnen wij dan een fotootje of klein reviewtje van je verwachten ? zou leuk zijn!
Verder dank aan FOK! en alle FOK!Users die massaal mee hebben gedaan aan deze win actie! Tof om te zien dat er wederom weer veel animo voor was!
Niet gewonnen? Niet getreurd!
De ILIFE V1 is op dit moment helaas niet meer in ons EU warehouse op voorraad maar in ons Chinese warehouse is hij nog vol op verkrijgbaar ! Koop hem nu voor ¤82,15
Tot de volgende winactie
Team Gearbest
Wat leuk, we kijken er naar uit !quote:Op woensdag 19 april 2017 11:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Die kunnen jullie absoluut verwachten!
En dankjewel !
Hoi Gearbest,quote:Op donderdag 13 april 2017 22:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi Funky, ik heb begrepen dat het product binnen 5 dagen verzonden zou moeten zijn.
Tevens heb ik begrepen dat je qua compensatie nog wat extra gearbest points kan verwachten in je account
Hoi Funky,quote:Op donderdag 20 april 2017 12:32 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Hoi Gearbest,
Er gaat toch iets mis hoor. Krijg nu een mail dat er niet verzonden zou gaan worden.
Order #W1703141857243457
Voor alle duidelijkheid, ik vind het niet erg om te wachten, maar wil 'm wel gewoon geleverd krijgen. En aangezien hij gewoon nog vol in de promo zit, vind ik het ook een vreemd verhaal zo.
Kun jij regelen dat ie gewoon verzonden wordt naar mij zodra ie op voorraad is /komt? (en mij misschien ook uitleggen via dm waarom dit nou zo loopt?)
Dankjewel alvast!
Perfect opgelost, complimenten!quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:35 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi Funky,
Ik heb even contact met je opgenomen via PM.
Kijk daa aub even.
Team Gearbest
Hoi Hojdhopper,quote:Op maandag 24 april 2017 21:02 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi Gearbest,
Vorige week mijn pakketje (order W1703281640499985) ontvangen, telefoon helaas DOA. Heb een ticket geopend (T17042140333) en wordt netjes geholpen door je collega.
Vraag is, weet jij hoe het zit met terugzenden? De telefoon kwam van een Duits adres. Mocht ik hem toch echt terug moeten sturen naar China, hoe zit dat dan met douane e.d.?
Thanks!
Hojdhopper
quote:Op maandag 24 april 2017 21:44 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi Hojdhopper,
Vervelend dat de telefoon DOA was! Zit je natuurlijk niet op te wachten!
Mocht je het pakket terug willen sturen naar China heb je als verzendende partij in principe niks met douane te maken anders dan het CN23 formulier dat op het pakketje moet.
Als je online besteld krijg je deze op de volgende manier voorgeschoteld (voorbeeld PostNL)
[ afbeelding ]
Als het pakket weer wordt terug gestuurd vanuit China naar (ik neem aan) Nederland.
Dan heb je helaas wel de kans op extra kosten (belasting + Inklaring).
Groet,
Team GB
quote:Op maandag 24 april 2017 22:27 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
ik dacht dat niet dat je weer opnieuw import kosten moest betalen omdat je die dan al betaald heb
https://www.postnl.nl/kla(...)t-teruggestuurd.html
Mocht Hojdhopper de eerste keer (bij levering bestelling) geen afdracht van Inklaringskosten en belasting hebben gehad. Dan is hij deze alsnog verschuldigd aangezien hij/zij dan geen bewijs van eerdere betalingen kan overhandigen.quote:Nee, u hoeft in principe hiervoor niet te betalen. Om van een vrijstelling bij wederinvoer gebruik te kunnen maken moet PostNL wel de beschikking hebben over de originele uitvoerbescheiden (bijv. vanwege de identiteitsvaststelling). Mocht u deze niet kunnen overleggen dan kan het zijn dat de Douane geen vrijstelling verleent en u alsnog de rechten van invoer zult moeten voldoen.
Ik heb na 42 dagen nog steeds ontvangen, ik weet dat het even kan duren maar meer dan 6 week vind ik nogal watquote:Op donderdag 6 april 2017 15:12 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi TrippleDistilled,
Ook voor jou geldt onderstaand
Zodra het pakket onze warehouse heeft verlaten komt hij op de status verzonden staan.
Wij zijn helaas ook afhankelijk van de koerier waarmee het pakket wordt verzonden daarna..
Het is dus nog even afwachten tot wanneer je pakket volgbaar is bij de koerier!
Houdt er verder rekening mee dat pakketjes uit China vanaf verzenddatum nog wel eens 4 weken (in enkele uitzonderlijke gevallen zelfs langer) onderweg kunnen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |