abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173355490
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:32 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in, daarom probeer ik de resends nu ook te regelen. Er is al een onderzoek bezig is me verteld naar de pakjes van Azerbaijan. Helaas hebben we daar nog geen respons op. Ik wacht hierbij ook in spanning af. Al verwacht ik zelf dat we daar vrij weinig hoogte van zullen krijgen...
Na mijn reactie op het ticket kreeg ik de volgende reactie terug:

quote:
Dear Monique,

We are sorry for inconvenience and understand your frustration.
We shipped the order on July 11 , 2017 .Therefore your delivery deadline will expire on September 11, 2017 .
Since you are a valuable customer for us , we will be able to offer 2 options as a proof of good will.

1)Refund USD5.00 on your paypal or credit card.
However, there is not extral compensation for you .

2)Refund USD5.00 on your wallet(store credit).  
Ik wil gewoon een resend van m'n order, dat heb ik dus ook geantwoord, met de vraag of ze het deze keer niet via Azerbaijan air mail willen versturen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op...
Wie bij iedereen in de smaak wil vallen, moet banketbakker worden
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
my 5 minutes of fame
pi_173356431
Nog even ter info. Ik heb nog steeds geen bericht van Gearbest over het opnieuw verzenden van mijn 3 orders.
pi_173367947
quote:
2s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 08:05 schreef DJMO het volgende:

[..]

Na mijn reactie op het ticket kreeg ik de volgende reactie terug:

[..]

Ik wil gewoon een resend van m'n order, dat heb ik dus ook geantwoord, met de vraag of ze het deze keer niet via Azerbaijan air mail willen versturen :')
Mijn aanvraag was geweigerd, omdat er nog geen 2 maanden verstreken zijn....
Er ben er mee bezig, maar kan natuurlijk niks beloven. Ik hoop dat ik het snel en goed geregeld krijg.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 09:37 schreef eddepetfokt het volgende:
Nog even ter info. Ik heb nog steeds geen bericht van Gearbest over het opnieuw verzenden van mijn 3 orders.
Mijn laatste aanvraag staat nog op pending met de reden, omdat er nog geen 2 maanden verstreken zijn. De 27e heb je de laatste order geplaatst. Dan kan ik neem ik aan de resends worden goedgekeurd en verstuurd worden.
pi_173368327
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:46 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Mijn aanvraag was geweigerd, omdat er nog geen 2 maanden verstreken zijn....
Er ben er mee bezig, maar kan natuurlijk niks beloven. Ik hoop dat ik het snel en goed geregeld krijg.

[..]

Mijn laatste aanvraag staat nog op pending met de reden, omdat er nog geen 2 maanden verstreken zijn. De 27e heb je de laatste order geplaatst. Dan kan ik neem ik aan de resends worden goedgekeurd en verstuurd worden.
Ik lees op Tweakers ook dat mensen dezelfde leveringsproblemen hebben met Azerbijan orders. Ik gok erop dat er ergens een container in een hoekje staat. Jammer dat Gearbest in China dan niet verantwoordelijkheid neemt en gewoon opnieuw verzend. Ik heb orders van Banggood TomTop en Aliexpress zonder uitzondering binnen 14 dagen in huis. En dan neem ik het ruim, want een groot deel is er al binnen 10 dagen.

Hieronder nog even de orders van juni 9het zijn er meer dan ik dacht) die ik niet heb ontvangen: W1706240415356260, W1706260841347586, W1706240425398138,
W170626083748058 en W1706240525211281 allemaal van rond 24 juni.

[ Bericht 8% gewijzigd door eddepetfokt op 24-08-2017 19:17:18 ]
pi_173378879
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 18:46 schreef Gearbest het volgende:
Mijn aanvraag was geweigerd, omdat er nog geen 2 maanden verstreken zijn....
Er ben er mee bezig, maar kan natuurlijk niks beloven. Ik hoop dat ik het snel en goed geregeld krijg.
Het lijkt te zijn geregeld ;)

quote:
Dear Monique,

We sincerely apologize for this delivery issue.

As you are value customer we are happy to resend a new parcel by post registered to you free of charge though you didn't pay the shipping insurance.
There will be a tracking number.
Ik heb er één en ik ben er trots op...
Wie bij iedereen in de smaak wil vallen, moet banketbakker worden
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
my 5 minutes of fame
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 07:53:57 #281
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173379040
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 13:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

De aanvraag is ingediend en ze zullen het maandag controleren en goedkeuren. Daarna word je refund terugbetaald. Dus als het goed is zul je binnen paar dagen hiervan bericht moeten krijgen.
Kan je hier ook een update van geven?
pi_173389994
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb ook nog n pakketje die nog onderweg is:

W1706261657385281

Verzonden op 26 juni, dus dit weekend is t 2 maanden geleden.

Kunnen jullie, gearbest, iets voor mij betekenen?
pi_173391049
Helaas is ook mijn pakket nog niet in huis

W1707260853507270

27 juli besteld, AZ shipping, sinds 1 augustus geen tracking updates meer.
pi_173395415
Pakketje besteld op 18 juli, met ordernummer W1707180336375065. Laatste trackingberichten op 1 augustus. Verzendmethode Azerbaijan Post Registered. Willen jullie eens nakijken waar het pakketje ergens is? Ben vorige week hier al bij het postkantoor gaan navragen maar helaas was het daar niet.
pi_173400563
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 07:20 schreef DJMO het volgende:

[..]

Het lijkt te zijn geregeld ;)

[..]

Na wat praten is het me gelukt om een resending te regelen. Dit zie je ook terug aan het bericht wat je de support service hebt gekregen. Hopelijk gaan ze nu echt verzenden en komt je pakketje aan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 07:53 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Kan je hier ook een update van geven?
Ik heb geregeld dat al je orders opnieuw worden verstuurd. Als het goed is moet je hier nu wel een bevestiging van krijgen. Zeker omdat het nu ook al 2 maanden geleden is.


quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:10 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb ook nog n pakketje die nog onderweg is:

W1706261657385281

Verzonden op 26 juni, dus dit weekend is t 2 maanden geleden.

Kunnen jullie, gearbest, iets voor mij betekenen?
Omdat het al 2 maanden geleden is dat je besteld hebt en je order nog niet hebt ontvangen kan je kiezen voor een terugbetaling of voor een resend. Waar gaat je voorkeur naazeggen. Al lijken die naar alle waarschijnlijkheid in dezelfde container te hebben gezeten.


Voor de orige orders ga ik navraag doen. Daar kan ik nog niks over zeggen
pi_173401366
Hallo ! Inmiddels al langer dan een maand geleden een order bij jullie geplaatst. Helaas nog geen postbode met een Gearbest pakje gezien. Zouden jullie eens willen kijken waar order W1707251343364357 is ? Bedankt !
<a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a> <a href="http://www.spraakgestuurd.nl">spraakgestuurd.nl</a>
pi_173401381
Hallo, order WWP1706261513196765 is na 2 maanden nog niet binnen en de tracking werkt ook niet.
pi_173401473
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Na wat praten is het me gelukt om een resending te regelen. Dit zie je ook terug aan het bericht wat je de support service hebt gekregen. Hopelijk gaan ze nu echt verzenden en komt je pakketje aan.

Als het maar niet met azerbeijan mail wordt verstuurd B:)B
Ik heb er één en ik ben er trots op...
Wie bij iedereen in de smaak wil vallen, moet banketbakker worden
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
my 5 minutes of fame
pi_173401550
quote:
[..]

[..]

Omdat het al 2 maanden geleden is dat je besteld hebt en je order nog niet hebt ontvangen kan je kiezen voor een terugbetaling of voor een resend. Waar gaat je voorkeur naazeggen. Al lijken die naar alle waarschijnlijkheid in dezelfde container te hebben gezeten.
Doe maar n resend, ik wil dat lampje wel hebben!
pi_173405303
Hallo,

Ik heb zojuist voor 2 orders een resend gekregen.

Ik heb nog een vraag. Is PL-ED een europees warehouse? Ik wil de Ilife A4S bestellen en daar hebben ze goedkope expedited shipping. Helaas werkt de EU coupon code niet. Weet je of er een PL-ED discount code is?
pi_173428678
Hoi
kan je alsjeblieft kijken naar ticket T17082405277
ik krijg geen refund/resend omdat ze vinden dat ik hem zelf stugemaakt heb alleen viel het padje er zo opeens vanaf (slecht stiksel oid ? )
kan jij hier nog wat mee ?
pi_173429083
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Na wat praten is het me gelukt om een resending te regelen. Dit zie je ook terug aan het bericht wat je de support service hebt gekregen. Hopelijk gaan ze nu echt verzenden en komt je pakketje aan.

Ik kreeg zojuist een verzendbevestiging mét track en trace code (alleen werkt die nog niet, nog te vroeg denk ik) maar kun je me misschien vertellen hoe hij verstuurd is? (Shipping method SEPR :? )
Ik heb er één en ik ben er trots op...
Wie bij iedereen in de smaak wil vallen, moet banketbakker worden
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
my 5 minutes of fame
pi_173439057
quote:
2s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:37 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik kreeg zojuist een verzendbevestiging mét track en trace code (alleen werkt die nog niet, nog te vroeg denk ik) maar kun je me misschien vertellen hoe hij verstuurd is? (Shipping method SEPR :? )
Het pakketje is helaas verzonden op dezelfde manier. Ik had het verzoek gedaan om te verzenden via Priority Line, maar dit hebben ze geweigerd.
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:19 schreef robinjoo1 het volgende:
Hoi
kan je alsjeblieft kijken naar ticket T17082405277
ik krijg geen refund/resend omdat ze vinden dat ik hem zelf stugemaakt heb alleen viel het padje er zo opeens vanaf (slecht stiksel oid ? )
kan jij hier nog wat mee ?
Hallo Robinjoo1,
Wat vervevelend om te horen. Heb je misschien je orderdatum, ordernummer ook nog. Kan je verder wat uitgebreider vertellen hoe het pakketje binnenkwam? Hoe het kapot is gegaan? Verhaal iets uitgebreider vertellen, zodat ik een uitgebreide klacht kan neerleggen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:47 schreef eddepetfokt het volgende:
Hallo,

Ik heb zojuist voor 2 orders een resend gekregen.

Ik heb nog een vraag. Is PL-ED een europees warehouse? Ik wil de Ilife A4S bestellen en daar hebben ze goedkope expedited shipping. Helaas werkt de EU coupon code niet. Weet je of er een PL-ED discount code is?
Voor welke orders heb je een resend gekregen. Ik heb bevestiging gekregen dat ze allemaal opnieuw een resend krijgen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 11:42 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Doe maar n resend, ik wil dat lampje wel hebben!
Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 11:27 schreef Puntje013 het volgende:
Hallo, order WWP1706261513196765 is na 2 maanden nog niet binnen en de tracking werkt ook niet.
Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 11:25 schreef mvc het volgende:
Hallo ! Inmiddels al langer dan een maand geleden een order bij jullie geplaatst. Helaas nog geen postbode met een Gearbest pakje gezien. Zouden jullie eens willen kijken waar order W1707251343364357 is ? Bedankt !
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 22:25 schreef dennissch het volgende:
Pakketje besteld op 18 juli, met ordernummer W1707180336375065. Laatste trackingberichten op 1 augustus. Verzendmethode Azerbaijan Post Registered. Willen jullie eens nakijken waar het pakketje ergens is? Ben vorige week hier al bij het postkantoor gaan navragen maar helaas was het daar niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 19:07 schreef L33tSc0 het volgende:
Helaas is ook mijn pakket nog niet in huis

W1707260853507270

27 juli besteld, AZ shipping, sinds 1 augustus geen tracking updates meer.
Over deze order heb ik nog geen informatie.
Ik hoop deze zeer snel te krijgen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 07:53 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Kan je hier ook een update van geven?
Ja zal ik zeker doen mocht ik meer informatie hebben/krijgen.
pi_173439923
hoi
Jul 22, 2017 02:05:01 AMOrder number: WP1707220205028032
had hem in mijn tasje die verder helemaal leeg is zit en ik haal hem eruit
en opeens is dat ding er vanaf
pakje zag er wel normaal uit het kwam gewoon door de brievenbus
  maandag 28 augustus 2017 @ 12:30:20 #295
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173440484
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:08 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Ik heb geregeld dat al je orders opnieuw worden verstuurd. Als het goed is moet je hier nu wel een bevestiging van krijgen. Zeker omdat het nu ook al 2 maanden geleden is.
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:29 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Ja zal ik zeker doen mocht ik meer informatie hebben/krijgen.
??
Ik had om een refund gevraagd, geen resend. Ik snap dat het met alle aanvragen hier wat chaotisch is geworden maar wat is nu het plan?
pi_173444744
Hallo, ik wacht nu meer dan 2 maanden op de volgende 2 orders:

Order 1: Jun 24, 2017 14:07:17 PM Order number: W1706241407174517

Order 2: Jun 26, 2017 09:15:30 AM Order number: W1706260915318290

Van beide zou ik wel een resend willen. :s)
pi_173445311
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:04 schreef oheng het volgende:
Hallo, ik wacht nu meer dan 2 maanden op de volgende 2 orders:

Order 1: Jun 24, 2017 14:07:17 PM Order number: W1706241407174517

Order 2: Jun 26, 2017 09:15:30 AM Order number: W1706260915318290

Van beide zou ik wel een resend willen. :s)
Ik ben wel benieuwd hoeveel duizenden{?} orders er uit dit tijdsbestek zoek zijn en vooral...wie heeft die container in de tuin staan...
pi_173445952
Ik zit al heel lang te azen op een XGIMI H1 smart projector. Nu zie ik dat hij momenteel in de aanbieding is voor 646,47 euro. Ik heb er echter wel een paar vragen over:

• Kan deze projector ook vanuit een Europees land verstuurd worden zodat ik geen importkosten hoef te betalen?
• Is de XGMI ophangbeugel ook in jullie webshop te koop?
• Zijn de bijbehorende 3D-brillen ook los of in een bundel verkrijgbaar?

Sorry als dit domme vragen zijn hoor... ik ben nieuw hier :-)

Alvast dank voor de reactie!
pi_173447484
quote:
5s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:12 schreef Basvh het volgende:
Ik zit al heel lang te azen op een XGIMI H1 smart projector. Nu zie ik dat hij momenteel in de aanbieding is voor 646,47 euro. Ik heb er echter wel een paar vragen over:

• Kan deze projector ook vanuit een Europees land verstuurd worden zodat ik geen importkosten hoef te betalen?
• Is de XGMI ophangbeugel ook in jullie webshop te koop?
• Zijn de bijbehorende 3D-brillen ook los of in een bundel verkrijgbaar?

Sorry als dit domme vragen zijn hoor... ik ben nieuw hier :-)

Alvast dank voor de reactie!
Als iets uit een eu warehouse te hqlen ismkan je het zien aan een vlaggetje van de EU onder het artikel. Jouw artikel wordt alleen vanuit China verstuurd.
https://www.gearbest.com/projectors/pp_656107.html?wid=21
pi_173454544
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:30 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

[..]

??
Ik had om een refund gevraagd, geen resend. Ik snap dat het met alle aanvragen hier wat chaotisch is geworden maar wat is nu het plan?
IK bedoelde de status van de refund. Sorry voor de onduidelijkheid. Ik heb gevraagd of ze me een status update kunnen geven van de refund.

quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:04 schreef oheng het volgende:
Hallo, ik wacht nu meer dan 2 maanden op de volgende 2 orders:

Order 1: Jun 24, 2017 14:07:17 PM Order number: W1706241407174517

Order 2: Jun 26, 2017 09:15:30 AM Order number: W1706260915318290

Van beide zou ik wel een resend willen. :s)
Dat is spijtig om te horen. Ik ga een aanvraag doen voor een resend van beide orders.

quote:
5s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:12 schreef Basvh het volgende:
Ik zit al heel lang te azen op een XGIMI H1 smart projector. Nu zie ik dat hij momenteel in de aanbieding is voor 646,47 euro. Ik heb er echter wel een paar vragen over:

• Kan deze projector ook vanuit een Europees land verstuurd worden zodat ik geen importkosten hoef te betalen?
• Is de XGMI ophangbeugel ook in jullie webshop te koop?
• Zijn de bijbehorende 3D-brillen ook los of in een bundel verkrijgbaar?

Sorry als dit domme vragen zijn hoor... ik ben nieuw hier :-)

Alvast dank voor de reactie!
Hallo Basvh,
Helaas is dit product niet beschikbaar in een EU warehouse. Wel kan ik nog voor je proberen een kortingscode te regelen. Laat even weten of ik dit voor je moet doen.
De bijbehorende 3d brillen zijn in de bundel iets goedkoper erbij te bestellen. Onder het kopje Add to card staat: Buy Together & Save:
Daarbij kan je een 3d bril bijbestellen voor ¤16,13.
Helaas kan ik de bijbehorende ophangbeugel zelf niet vinden, maar ga het voor je navragen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')