abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169424436
registreer om deze reclame te verbergen
Dag members van FOK!

We zijn weer terug met een eigen sectie binnen het forum van FOK!. (Met dank aan Rene90! *O*)

Ons doel is om binnen ons eigen gedeelte support te geven bij alle vragen m.b.t. Gearbest.
Denk hierbij aan aan vragen over producten, je bestellingen, levertijden etc.!

Verder zullen we natuurlijk ook de nodige acties en coupons beschikbaar stellen!
De aankomende maanden zullen wij zorgen dat we met ons team de vragen zullen monitoren en zo snel mogelijk te beantwoorden!

Verder hopen wij ook op jullie support, wij hopen dat jullie aangeschafte producten zullen reviewen en stellen zo nu en dan ook review samples ter beschikking aan actieve forumleden!

Schoom niet om een topic aan te maken of ons te PM'en met vragen, suggesties of feedback!
We zullen wellicht niet op al je vragen een antwoord hebben, maar we doen ons best om er voor je te zijn :)!

Met vriendelijke groet,

Gearbest Team

Check ook onze website!
http://www.gearbest.com/?lkid=10422847

Er zijn tevens nu al wat coupons beschikbaar voor meerdere categorieën en merken
http://www.gearbest.com/coupon.html?lkid=10422847

Wij hopen in de toekomst een topic te openen waarin jullie zelf aanvragen kunnen doen voor coupons voor bepaalde producten! :)

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 02-04-2017 11:12:48 ]
pi_169427257
Welkom Gearbest :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 11 maart 2017 @ 10:48:29 #3
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_169429010
Welkom 👍 Eergister nog wat besteld bij jullie 😁
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:02:28 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_169431463
registreer om deze reclame te verbergen
Welcome back! ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_169478047
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 08:00 schreef RobertNL het volgende:
Welkom Gearbest :)
Dag RobertNL!

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:48 schreef Sjechov het volgende:
Welkom 👍 Eergister nog wat besteld bij jullie 😁
Leuk! is alles naar wens gegaan?

quote:
16s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:02 schreef tokko1 het volgende:
Welcome back! ;)
Leuk dat je je meld in dit topic :), jij ook welkom back! :)
pi_169478550
Wij hopen eerdaags met de eerste Give Away te komen, Stay tuned en hou onze sectie in de gaten! *O*
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 12:38:27 #7
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_169480601
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:25 schreef Gearbest het volgende:
Wij hopen eerdaags met de eerste Give Away te komen, Stay tuned en hou onze sectie in de gaten! *O*
Tof :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_169485072
Nog een coupon voor eu warehouse (voor robot stofzuiger)?
ver weg is duur betaald maar wel lekker
pi_169486636
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 15:58 schreef -wtf- het volgende:
Nog een coupon voor eu warehouse (voor robot stofzuiger)?
We hebben inmiddels meerder verzoeken gehad voor Robot stofzuigers.
Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen.

Wij zijn nog aan het opstarten met onze eigen sectie. We proberen zo snel mogelijk een topic te maken waarin je eigen coupons kunt aan vragen! :)
pi_169486954
Geweldig wachten rustig af.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
pi_169504939
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 17:36 schreef -wtf- het volgende:
Geweldig wachten rustig af.
^O^
pi_169512452
Hoi, ik heb 28 januari een order geplaatst met ordernr: W1701280703515248
Als ik het trackingnummer na ga zie ik dat het pakketje in Nederland is en al 35 dagen in Transit zit. Ik heb hiervoor contact opgenomen met PostNL maar die zeggen dat ik de verzender moet contacteren. Weet jij waar het pakje is of wat ik kan doen? Alvast bedankt!
  dinsdag 14 maart 2017 @ 18:56:10 #13
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_169512560
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:52 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dag RobertNL!

[..]

Leuk! is alles naar wens gegaan?

[..]

Als gebruikelijk. Nu afwachten wanneer het binnen komt :)
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_169530126
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:56 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Als gebruikelijk. Nu afwachten wanneer het binnen komt :)
Mooi, helaas zijn wij na verzending ook afhankelijk van de PostNL etc.
Hopelijk komt het snel binnen!
pi_169538236
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:49 schreef TKU het volgende:
Hoi, ik heb 28 januari een order geplaatst met ordernr: W1701280703515248
Als ik het trackingnummer na ga zie ik dat het pakketje in Nederland is en al 35 dagen in Transit zit. Ik heb hiervoor contact opgenomen met PostNL maar die zeggen dat ik de verzender moet contacteren. Weet jij waar het pakje is of wat ik kan doen? Alvast bedankt!
En net als ik dat erop zet komt hij de volgende dag in huis vallen :P
pi_169570333
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:27 schreef TKU het volgende:

[..]

En net als ik dat erop zet komt hij de volgende dag in huis vallen :P
We hebben PostNL even op hun vingers getikt.. ~O>

haha, fijn dat het binnen is gekomen!
pi_169604529
Cool, al weer een tijdje geleden dat ik bij GearBest heb besteld, maar wellicht met leuke aanbiedingen dan komt er wel een bestelling ;)
pi_169641747
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 09:38 schreef DoctorV64 het volgende:
Cool, al weer een tijdje geleden dat ik bij GearBest heb besteld, maar wellicht met leuke aanbiedingen dan komt er wel een bestelling ;)
*O*
  maandag 20 maart 2017 @ 11:10:20 #19
416020 K44S
The bearded man
pi_169647629
Holla! Is er ook een manier om via je bank, dus in mijn geval de ING te betalen?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 20 maart 2017 @ 18:12:15 #20
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_169657375
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 11:10 schreef K44S het volgende:
Holla! Is er ook een manier om via je bank, dus in mijn geval de ING te betalen?
Met paypal kan je bankbetalingen doen ;) Is het ook nog is verzekerd, en kan je tergusturen vaak terugkrijgen van paypal.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_169673849
Paypal is inderdaad dan het makkelijkst.

Daarmee kun je gewoon met Ideal geld over maken naar je paypalrekening of je bankrekening koppelen.

Middels PayPal heb je daarnaast ook kopersbescherming.
pi_169739422
Afgelopen donderdag deze laptop besteld voor 144-, uit het EU Warehouse.
http://www.gearbest.com/laptops/pp_603954.html?wid=3

Hij was er afgelopen dinsdag al :D !
Ben er erg blij mee, een heel erg leuk ding voor dat bedrag !

Nog een vraagje, waar kan ik de factuur vinden voor garantie mocht dat nodig zijn ?
En hoe lang is de garantie die er op zit ?
pi_169742730
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:46 schreef So_Surreal het volgende:
Afgelopen donderdag deze laptop besteld voor 144-, uit het EU Warehouse.
http://www.gearbest.com/laptops/pp_603954.html?wid=3

Hij was er afgelopen dinsdag al :D !
Ben er erg blij mee, een heel erg leuk ding voor dat bedrag !

Nog een vraagje, waar kan ik de factuur vinden voor garantie mocht dat nodig zijn ?
En hoe lang is de garantie die er op zit ?
Fijn dat je hem zo snel binnen hebt gehad, dat is het voordeel van bestellingen uit ons EU warehouse.

Als je inlogd op onze website en naar https://user.gearbest.com/my-orders.html gaat.
Zul je daar je orders zien die je bij ons hebt geplaatst.

Zoek dan de desbetreffende order op en kies daar voor de optie View more>
dan zul je op een pagina komen zoals onderstaande afbeelding.

TU8BGuZ.png
(afbeelding is aanklikbaar voor origineel)

Boven aan zie je wat verschillende tabbladen, waaronder Track your Shipment.
Klik je deze aan dan zul je daar de optie 'Download Invoice' vinden.

Je hebt in principe 2 jaar garantie op het product!

Veel plezier met je aankoop!

Groet,

Team Gearbest
pi_169822064
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor ik mijn bestelling kan verwachten (ordernr W1703200827320414) . Ik weet dat ik met vijf dagen wachten ongeduldig ben, maar met een eta ben ik al tevreden ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op...
Wie bij iedereen in de smaak wil vallen, moet banketbakker worden
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
my 5 minutes of fame
pi_169837870
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 21:02 schreef DJMO het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor ik mijn bestelling kan verwachten (ordernr W1703200827320414) . Ik weet dat ik met vijf dagen wachten ongeduldig ben, maar met een eta ben ik al tevreden ;)
Hoi DJIMO,

Als het pakket bij ons is verzonden hebben wij er helaas geen grip meer op en zijn wij net als jou afhankelijk van de koerier.

5 dagen is inderdaad wat aan de ongeduldige kant, gemiddeld hebben zien wij een levertijd van 14 dagen naar Nederland.

Soms sneller, soms langzamer. Mocht je bestellen bij het EU warehouse dan zijn levertijden binnen 7 dagen geen unicum :)!
pi_169838183
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:24 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi DJIMO,

Als het pakket bij ons is verzonden hebben wij er helaas geen grip meer op en zijn wij net als jou afhankelijk van de koerier.

5 dagen is inderdaad wat aan de ongeduldige kant, gemiddeld hebben zien wij een levertijd van 14 dagen naar Nederland.

Soms sneller, soms langzamer. Mocht je bestellen bij het EU warehouse dan zijn levertijden binnen 7 dagen geen unicum :)!
Dank je wel!
Ik heb er één en ik ben er trots op...
Wie bij iedereen in de smaak wil vallen, moet banketbakker worden
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
my 5 minutes of fame
pi_169903294
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:41 schreef DJMO het volgende:

[..]

Dank je wel!
:)
pi_169941787
Wij zijn tot 5 april gesloten i.v.m. het China Qingming Festival (Tomb-Sweeping Day).

Na 5 april worden alle orders weer op de normale manier opgepakt ;)!
qingming-festival.jpg
  maandag 3 april 2017 @ 15:12:16 #29
416020 K44S
The bearded man
pi_169972015
Is er geen andere manier van betalen dan PayPal? :@ .

Ik ben nogal vatbaar voor slechter berichten wat aangaat veiligheid betalen enz.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  Moderator maandag 3 april 2017 @ 15:47:45 #30
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_169972940
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 15:12 schreef K44S het volgende:
Is er geen andere manier van betalen dan PayPal? :@ .

Ik ben nogal vatbaar voor slechter berichten wat aangaat veiligheid betalen enz.
Enkele shops hebben Ideal. Maar Paypal is veiliger door de 180 dagen kopersbescherming.
Je kan Paypal opladen via Ideal dus je hoeft je bankrekening niet te koppelen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 3 april 2017 @ 15:48:45 #31
416020 K44S
The bearded man
pi_169972969
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 15:47 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Enkele shops hebben Ideal. Maar Paypal is veiliger door de 180 dagen kopersbescherming.
Je kan Paypal opladen via Ideal dus je hoeft je bankrekening niet te koppelen.
Thx! Just the info i need :).

Wat tof dat je artikelen "gratis" kan krijgen door een review te geven zeg!

Ps: wat apart dat de app van gearbest producten weer geeft die stuk prijziger zijn (of komt dat automatisch door de dollar die wordt aangegeven? )

[ Bericht 8% gewijzigd door K44S op 04-04-2017 18:21:57 ]
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_170014825
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 15:48 schreef K44S het volgende:

[..]

Thx! Just the info i need :).

Wat tof dat je artikelen "gratis" kan krijgen door een review te geven zeg!

Ps: wat apart dat de app van gearbest producten weer geeft die stuk prijziger zijn (of komt dat automatisch door de dollar die wordt aangegeven? )
Paypal is inderdaad ook op te waarderen via Ideal.

PayPal heeft verder zoals RobertNL al aangaf een kopersbescherming en de ontvangende partij ziet geen Financiële gegevens.

Je vraag over de app; De dollar prijs is inderdaad duurder dan de euro, maar het kan ook zijn dat je in verschillende warehouses kijkt. Let daar even op!
  woensdag 5 april 2017 @ 11:35:45 #33
416020 K44S
The bearded man
pi_170015784
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 10:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Paypal is inderdaad ook op te waarderen via Ideal.

PayPal heeft verder zoals RobertNL al aangaf een kopersbescherming en de ontvangende partij ziet geen Financiële gegevens.

Je vraag over de app; De dollar prijs is inderdaad duurder dan de euro, maar het kan ook zijn dat je in verschillende warehouses kijkt. Let daar even op!
thx !
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_170018031
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 11:35 schreef K44S het volgende:

[..]

thx !
Geen probleem :)
pi_170031832
Hey Gearbest,

Kun je even nakijken wat er met mijn bestelling aan de hand is? Vorige week op verzonden gezet maar de berichten bij Hermes geeft aan dat ze nog wachten tot het daadwerkelijk verzonden wordt?

Ordernummer: W1703281640499985 en hier de Hermes link.

Thanks alvast!
Münchener. Met een beetje Taiwan.
pi_170036251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 22:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Hey Gearbest,

Kun je even nakijken wat er met mijn bestelling aan de hand is? Vorige week op verzonden gezet maar de berichten bij Hermes geeft aan dat ze nog wachten tot het daadwerkelijk verzonden wordt?

Ordernummer: W1703281640499985 en hier de Hermes link.

Thanks alvast!
Hoi,

Zodra het pakket onze warehouse heeft verlaten komt hij op de status verzonden staan.
Wij zijn helaas ook afhankelijk van de koerier waarmee het pakket wordt verzonden daarna..

Het is dus nog even afwachten tot wanneer je pakket volgbaar is bij de koerier!
pi_170037006
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi,

Zodra het pakket onze warehouse heeft verlaten komt hij op de status verzonden staan.
Wij zijn helaas ook afhankelijk van de koerier waarmee het pakket wordt verzonden daarna..

Het is dus nog even afwachten tot wanneer je pakket volgbaar is bij de koerier!
Bedankt, ik wacht het nog even af.
Münchener. Met een beetje Taiwan.
pi_170037043
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 10:48 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Bedankt, ik wacht het nog even af.
^O^
  donderdag 6 april 2017 @ 12:32:41 #39
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_170039240
Hey,

14 maart een bestelling geplaatst (WW1703141259327478) maar ik heb nog steeds niks ontvangen en mijn trackingnumber (Swiss Post,GEGMY00071915)) geeft helemaal niks. Kun jij nakijken waar mijn pakket is?
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
pi_170042295
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 12:32 schreef TrippleDistilled het volgende:
Hey,

14 maart een bestelling geplaatst (WW1703141259327478) maar ik heb nog steeds niks ontvangen en mijn trackingnumber (Swiss Post,GEGMY00071915)) geeft helemaal niks. Kun jij nakijken waar mijn pakket is?
Hoi TrippleDistilled,

Ook voor jou geldt onderstaand

Zodra het pakket onze warehouse heeft verlaten komt hij op de status verzonden staan.
Wij zijn helaas ook afhankelijk van de koerier waarmee het pakket wordt verzonden daarna..

Het is dus nog even afwachten tot wanneer je pakket volgbaar is bij de koerier!

Houdt er verder rekening mee dat pakketjes uit China vanaf verzenddatum nog wel eens 4 weken (in enkele uitzonderlijke gevallen zelfs langer) onderweg kunnen zijn!
pi_170122670
ik heb onlangs de ulefone gemini besteld, maar nu zoek ik een passend hoesje.
past deze er ook omheen? http://www.gearbest.com/cases-leather/pp_566734.html?wid=21
en zo niet, welke past er dan wél omheen? ik kan geen matchende vinden namelijk.
Ik heb er één en ik ben er trots op...
Wie bij iedereen in de smaak wil vallen, moet banketbakker worden
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
my 5 minutes of fame
pi_170125117
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 09:45 schreef DJMO het volgende:
ik heb onlangs de ulefone gemini besteld, maar nu zoek ik een passend hoesje.
past deze er ook omheen? http://www.gearbest.com/cases-leather/pp_566734.html?wid=21
en zo niet, welke past er dan wél omheen? ik kan geen matchende vinden namelijk.
Hoi DJMO,

Ulefone heeft officieel nog geen eigen hoesjes uitgebracht voor de gemini.
Kijk maar eens op de officiele website
http://ulefone.com/accessories.html

Wij hebben daarom ook nog niks in onze shop, excuus!

Wat je kan proberen is om te kijken op ebay of bijvoorbeeld aliexpress.
bijv. https://www.aliexpress.co(...)=ulefone+gemini+case

Groet,

Team Gearbest!
pi_170135823
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi DJMO,

Ulefone heeft officieel nog geen eigen hoesjes uitgebracht voor de gemini.
Kijk maar eens op de officiele website
http://ulefone.com/accessories.html

Wij hebben daarom ook nog niks in onze shop, excuus!

Wat je kan proberen is om te kijken op ebay of bijvoorbeeld aliexpress.
bijv. https://www.aliexpress.co(...)=ulefone+gemini+case

Groet,

Team Gearbest!
Jammer, ik kan alleen via paypal betalen en aliexpress accepteert dat zo te zien niet. Zal eens op ebay kijken, thanks!
Ik heb er één en ik ben er trots op...
Wie bij iedereen in de smaak wil vallen, moet banketbakker worden
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
my 5 minutes of fame
  dinsdag 11 april 2017 @ 08:04:49 #44
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_170141587
Hi, ik wacht al een week of vier op verzending van bestelling W1703141857243457. Kun jij me zeggen wanneer jullie verwachten te verzenden? Het contact met support is vriendelijk, maar ik krijg niet echt antwoord op mijn vragen :)

Toevoeging:nu zou het zelfs niet meer leverbaar zijn noch leverbaar worden, maar ondertussen staat ie gewoon nog vrolijk hier:

http://m.gearbest.com/action-cameras/pp_612753.html

Nu al twee keer dat er wordt geschermd met 'niet meer leverbaar', maar soms denk ik dat jullie niet meer _willen_ leveren omdat ik m voor een mooie lage prijs heb ge-preordered. :'(

[ Bericht 24% gewijzigd door funky_fart op 11-04-2017 09:26:28 ]
  woensdag 12 april 2017 @ 07:32:31 #45
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_170160825
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 12:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Groet,

Team Gearbest!
Hi Gearbest,

Zou je mijn vraag van hierboven willen oppikken? Ik begin een beetje moedeloos te raken van de ontwijkende reacties op de support afdeling :')
pi_170162029
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 07:32 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Hi Gearbest,

Zou je mijn vraag van hierboven willen oppikken? Ik begin een beetje moedeloos te raken van de ontwijkende reacties op de support afdeling :')
Ik ga het zelf ook eens oppakken met onze customer service.
Ik kom erop terug!
  woensdag 12 april 2017 @ 11:04:15 #47
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_170163215
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het zelf ook eens oppakken met onze customer service.
Ik kom erop terug!
Alvast bedankt! :)
pi_170165198
Kleine tip

Als ik bij mijn account kijk op orders en dan track your shipment, zie je in de tijdlijn staan Shiped Out.
Verander dat alsjeblieft. Nix ergelijkers dan een webshop met taalvauten

En verder, gewledig, die volslagen nixzeggende, wazig foto met zgn mijn pakketje er op. Is echt een giller.
  Moderator woensdag 12 april 2017 @ 13:52:37 #49
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_170165816
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:07 schreef maartend het volgende:
En verder, gewledig, die volslagen nixzeggende, wazig foto met zgn mijn pakketje er op. Is echt een giller.
die zgn kan je weglaten hoor, ze maken gewoon van veel pakketjes netjes een foto. Doen ze niet alleen daar maar ook bij Buyincoins.Ben het wel met je eens dat ze niet allemaal even duidelijk zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_170169968
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 13:07 schreef maartend het volgende:
Kleine tip

Als ik bij mijn account kijk op orders en dan track your shipment, zie je in de tijdlijn staan Shiped Out.
Verander dat alsjeblieft. Nix ergelijkers dan een webshop met taalvauten

En verder, gewledig, die volslagen nixzeggende, wazig foto met zgn mijn pakketje er op. Is echt een giller.
Ik ga het doorgeven aan ons tech team :). Thanks voor je feedback!


Wat betreft voor de foto van je pakketje, dat heeft ook een stukje met onze administratie te maken. Ik ben het er overigens mee eens dat je aan een wazige/out of focus foto weinig hebt ;).

ps. Ook nog een puntje van ons, Let er even op niks schrijf je op deze manier :)
pi_170186136
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 17:22 schreef Gearbest het volgende:

[..]
ps. Ook nog een puntje van ons, Let er even op niks schrijf je op deze manier :)
Je mist er een ; vauten schrijf je ook anders.
pi_170189165
Ik heb een chuwi lapbook besteld in het EU warehouse, gisteren binnen gekregen. Nu ziet ie er prima uit, maar is met geen mogelijkheid aan te krijgen. Reageert nergens op.
Wat me op viel was ook dat de verzegeling van de doos al verbroken was.
Volgens mij zit er ook een ledje naast het aansluitpunt voor de power, deze gaat ook niet aan als de lader aangesloten wordt.
Ik heb hem een tijdje aan de lader laten liggen maar helaas helemaal geen reactie.
Ik heb al een ticket aangemaakt uiteraard, maar in het Nederlands is toch even wat makkelijker uitleggen... Ik wil uiteraard graag deze laptop ruilen voor een werkende!
pi_170189196
Cool, gearbest op het forum!
  donderdag 13 april 2017 @ 15:03:47 #54
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_170191240
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het zelf ook eens oppakken met onze customer service.
Ik kom erop terug!
Weet je meer inmiddels? :P
pi_170201951
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2017 15:03 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Weet je meer inmiddels? :P
Hoi Funky, ik heb begrepen dat het product binnen 5 dagen verzonden zou moeten zijn.
Tevens heb ik begrepen dat je qua compensatie nog wat extra gearbest points kan verwachten in je account ;)
pi_170201960
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:23 schreef EstherMTS het volgende:
Cool, gearbest op het forum!
:)
  vrijdag 14 april 2017 @ 07:04:49 #57
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_170208050
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi Funky, ik heb begrepen dat het product binnen 5 dagen verzonden zou moeten zijn.
Tevens heb ik begrepen dat je qua compensatie nog wat extra gearbest points kan verwachten in je account ;)
Dan ben ik dubbel blij zodra ie onderweg is _O_

Dankjewel voor je interventie!
pi_170210063
quote:
9s.gif Op donderdag 13 april 2017 13:21 schreef Motion10 het volgende:
Ik heb een chuwi lapbook besteld in het EU warehouse, gisteren binnen gekregen. Nu ziet ie er prima uit, maar is met geen mogelijkheid aan te krijgen. Reageert nergens op.
Wat me op viel was ook dat de verzegeling van de doos al verbroken was.
Volgens mij zit er ook een ledje naast het aansluitpunt voor de power, deze gaat ook niet aan als de lader aangesloten wordt.
Ik heb hem een tijdje aan de lader laten liggen maar helaas helemaal geen reactie.
Ik heb al een ticket aangemaakt uiteraard, maar in het Nederlands is toch even wat makkelijker uitleggen... Ik wil uiteraard graag deze laptop ruilen voor een werkende!
Hoi Motion,

Wat vervelend dat het niet werkt!
ik zou je toch nog even willen verzoeken af te wachten wat onze customer service zegt.
Waarschijnlijk vragen ze om het probleem te laten zien op foto dan wel video.

Ik verwacht dat ze met een passende oplossing komen :)!
  vrijdag 14 april 2017 @ 11:38:30 #59
420828 Bacchus1980
6 million ways to die
pi_170211166
Ik wil een Convoy S2+ zaklamp kopen. Echter gaan er geruchten dat Gearbest geen originele Convoy zou verkopen. Dit wil ik toch even controleren voor ik er een aanschaf.
Het gaat om: http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_44144.html?wid=21

Mijn bron is met name het Budget Light forum. Nu lijkt me dat Gearbest zich dit niet zal veroorloven. Nu was dit met name uit eind 2015 begin 2016. Daarna is er weinig te vinden.
pi_170213998
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 10:26 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi Motion,

Wat vervelend dat het niet werkt!
ik zou je toch nog even willen verzoeken af te wachten wat onze customer service zegt.
Waarschijnlijk vragen ze om het probleem te laten zien op foto dan wel video.

Ik verwacht dat ze met een passende oplossing komen :)!
Nou ik heb foto's gestuurd, maar het is lastig om te laten zien dat iets niet werkt. Het apparaat reageert namelijk nergens op.

Dus nu heb ik drie opties gekregen:
1. terugsturen naar china op eigen kosten. Kan ik niet terugsturen naar het UK warehouse waar ie vandaan komt? Natuurlijk ook vreemd dat ik de kosten moet betalen voor een defect product, die duidelijk al open / gebruikt geweest is.

2. de laptop houden en 47 euro terug krijgen... Geen optie, wat heb ik aan een laptop die het niet doet? Wie betaalt er 186 - 47 = 139 euro voor een apparaat waar je niks aan hebt... Ik snap de logica hierachter niet helemaal.

3. Ze sturen een nieuwe zonder dat ik terug hoef te sturen. Of ik dan wel even 150 dollar wil betalen...

Ik weet even niet meer hoe ik hierop moet reageren 8)7 :N
pi_170258519
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 april 2017 13:53 schreef Motion10 het volgende:

[..]

Nou ik heb foto's gestuurd, maar het is lastig om te laten zien dat iets niet werkt. Het apparaat reageert namelijk nergens op.

Dus nu heb ik drie opties gekregen:
1. terugsturen naar china op eigen kosten. Kan ik niet terugsturen naar het UK warehouse waar ie vandaan komt? Natuurlijk ook vreemd dat ik de kosten moet betalen voor een defect product, die duidelijk al open / gebruikt geweest is.

2. de laptop houden en 47 euro terug krijgen... Geen optie, wat heb ik aan een laptop die het niet doet? Wie betaalt er 186 - 47 = 139 euro voor een apparaat waar je niks aan hebt... Ik snap de logica hierachter niet helemaal.

3. Ze sturen een nieuwe zonder dat ik terug hoef te sturen. Of ik dan wel even 150 dollar wil betalen...

Ik weet even niet meer hoe ik hierop moet reageren 8)7 :N
Ik heb je nog even gedmed
pi_170292005
Nu na nogmaals aandringen en een videootje te hebben gestuurd en jullie eigen DOA voorwaarden duidelijk erbij gezet.. eindelijk een RMA nr gekregen, met toezegging dat ik de verzendkosten vergoed krijg. Dus hij gaat morgen 'terug' naar China. :)
Kan de vervanger wel gewoon vanuit de UK verstuurd worden, anders krijg ik alsnog douane kosten gok ik?
pi_170307102
quote:
14s.gif Op maandag 17 april 2017 20:13 schreef Motion10 het volgende:
Nu na nogmaals aandringen en een videootje te hebben gestuurd en jullie eigen DOA voorwaarden duidelijk erbij gezet.. eindelijk een RMA nr gekregen, met toezegging dat ik de verzendkosten vergoed krijg. Dus hij gaat morgen 'terug' naar China. :)
Kan de vervanger wel gewoon vanuit de UK verstuurd worden, anders krijg ik alsnog douane kosten gok ik?
Hoi Motion,

Dat moet even worden bekeken vanuit customer service. Ik heb momenteel geen zicht op het feit of het product in EU/UK op voorraad is.
pi_170327093
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Van harte gefeliciteerd Anne!

Veel Schoonmaakplezier met de ILIFE V1 :)!

Hopelijk heb je hem snel binnen, kunnen wij dan een fotootje of klein reviewtje van je verwachten :)? zou leuk zijn!

Verder dank aan FOK! en alle FOK!Users die massaal mee hebben gedaan aan deze win actie! Tof om te zien dat er wederom weer veel animo voor was!

Niet gewonnen? Niet getreurd!
De ILIFE V1 is op dit moment helaas niet meer in ons EU warehouse op voorraad maar in ons Chinese warehouse is hij nog vol op verkrijgbaar :)! Koop hem nu voor ¤82,15

Tot de volgende winactie *O*

Team Gearbest

Die kunnen jullie absoluut verwachten!

En dankjewel *O* !
Team Jean
pi_170329017
quote:
14s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:43 schreef Anne het volgende:

[..]

Die kunnen jullie absoluut verwachten!

En dankjewel *O* !
Wat leuk, we kijken er naar uit :)!
  donderdag 20 april 2017 @ 12:32:56 #66
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_170351578
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 22:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi Funky, ik heb begrepen dat het product binnen 5 dagen verzonden zou moeten zijn.
Tevens heb ik begrepen dat je qua compensatie nog wat extra gearbest points kan verwachten in je account ;)
Hoi Gearbest,

Er gaat toch iets mis hoor. Krijg nu een mail dat er niet verzonden zou gaan worden. :(

Order #W1703141857243457

Voor alle duidelijkheid, ik vind het niet erg om te wachten, maar wil 'm wel gewoon geleverd krijgen. En aangezien hij gewoon nog vol in de promo zit, vind ik het ook een vreemd verhaal zo.

Kun jij regelen dat ie gewoon verzonden wordt naar mij zodra ie op voorraad is /komt? (en mij misschien ook uitleggen via dm waarom dit nou zo loopt?)

Dankjewel alvast! :s)
pi_170377209
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:32 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Hoi Gearbest,

Er gaat toch iets mis hoor. Krijg nu een mail dat er niet verzonden zou gaan worden. :(

Order #W1703141857243457

Voor alle duidelijkheid, ik vind het niet erg om te wachten, maar wil 'm wel gewoon geleverd krijgen. En aangezien hij gewoon nog vol in de promo zit, vind ik het ook een vreemd verhaal zo.

Kun jij regelen dat ie gewoon verzonden wordt naar mij zodra ie op voorraad is /komt? (en mij misschien ook uitleggen via dm waarom dit nou zo loopt?)

Dankjewel alvast! :s)
Hoi Funky,

Ik heb even contact met je opgenomen via PM.
Kijk daa aub even.

Team Gearbest
  maandag 24 april 2017 @ 19:37:33 #68
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_170460890
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:35 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi Funky,

Ik heb even contact met je opgenomen via PM.
Kijk daa aub even.

Team Gearbest
Perfect opgelost, complimenten!
pi_170463188
Hoi Gearbest,

Vorige week mijn pakketje (order W1703281640499985) ontvangen, telefoon helaas DOA. Heb een ticket geopend (T17042140333) en wordt netjes geholpen door je collega.

Vraag is, weet jij hoe het zit met terugzenden? De telefoon kwam van een Duits adres. Mocht ik hem toch echt terug moeten sturen naar China, hoe zit dat dan met douane e.d.?

Thanks!
Hojdhopper
Münchener. Met een beetje Taiwan.
pi_170464274
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 19:37 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Perfect opgelost, complimenten!
Zo horen we het graag :)!
pi_170464469
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:02 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi Gearbest,

Vorige week mijn pakketje (order W1703281640499985) ontvangen, telefoon helaas DOA. Heb een ticket geopend (T17042140333) en wordt netjes geholpen door je collega.

Vraag is, weet jij hoe het zit met terugzenden? De telefoon kwam van een Duits adres. Mocht ik hem toch echt terug moeten sturen naar China, hoe zit dat dan met douane e.d.?

Thanks!
Hojdhopper
Hoi Hojdhopper,

Vervelend dat de telefoon DOA was! Zit je natuurlijk niet op te wachten!

Mocht je het pakket terug willen sturen naar China heb je als verzendende partij in principe niks met douane te maken anders dan het CN23 formulier dat op het pakketje moet.

Als je online besteld krijg je deze op de volgende manier voorgeschoteld (voorbeeld PostNL)

rZlXGeh.png

Als het pakket weer wordt terug gestuurd vanuit China naar (ik neem aan) Nederland.
Dan heb je helaas wel de kans op extra kosten (belasting + Inklaring).

Groet,

Team GB
pi_170465768
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 21:44 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi Hojdhopper,

Vervelend dat de telefoon DOA was! Zit je natuurlijk niet op te wachten!

Mocht je het pakket terug willen sturen naar China heb je als verzendende partij in principe niks met douane te maken anders dan het CN23 formulier dat op het pakketje moet.

Als je online besteld krijg je deze op de volgende manier voorgeschoteld (voorbeeld PostNL)

[ afbeelding ]

Als het pakket weer wordt terug gestuurd vanuit China naar (ik neem aan) Nederland.
Dan heb je helaas wel de kans op extra kosten (belasting + Inklaring).

Groet,

Team GB
:?

ik dacht dat niet dat je weer opnieuw import kosten moest betalen omdat je die dan al betaald heb
https://www.postnl.nl/kla(...)t-teruggestuurd.html
pi_170466012
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:27 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

:?

ik dacht dat niet dat je weer opnieuw import kosten moest betalen omdat je die dan al betaald heb
https://www.postnl.nl/kla(...)t-teruggestuurd.html
quote:
Nee, u hoeft in principe hiervoor niet te betalen. Om van een vrijstelling bij wederinvoer gebruik te kunnen maken moet PostNL wel de beschikking hebben over de originele uitvoerbescheiden (bijv. vanwege de identiteitsvaststelling). Mocht u deze niet kunnen overleggen dan kan het zijn dat de Douane geen vrijstelling verleent en u alsnog de rechten van invoer zult moeten voldoen.
Mocht Hojdhopper de eerste keer (bij levering bestelling) geen afdracht van Inklaringskosten en belasting hebben gehad. Dan is hij deze alsnog verschuldigd aangezien hij/zij dan geen bewijs van eerdere betalingen kan overhandigen.

Mocht hij deze al reeds hebben betaald bij het ontvangen van het product dan is dit niet nodig over de waarde van het product. Maar wel tegen eventuele kosten van de reparatie. (Die overigens bij ons kosteloos zijn indien een product binnen garantietermijnen ter reparatie wordt aangeboden)
pi_170467462
Hm, vergeten te vermelden. Ik woon in Duitsland, maar daar zal het wel hetzelfde zijn neem ik aan?
Münchener. Met een beetje Taiwan.
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:58:08 #75
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_170476211
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 15:12 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi TrippleDistilled,

Ook voor jou geldt onderstaand

Zodra het pakket onze warehouse heeft verlaten komt hij op de status verzonden staan.
Wij zijn helaas ook afhankelijk van de koerier waarmee het pakket wordt verzonden daarna..

Het is dus nog even afwachten tot wanneer je pakket volgbaar is bij de koerier!

Houdt er verder rekening mee dat pakketjes uit China vanaf verzenddatum nog wel eens 4 weken (in enkele uitzonderlijke gevallen zelfs langer) onderweg kunnen zijn!
Ik heb na 42 dagen nog steeds ontvangen, ik weet dat het even kan duren maar meer dan 6 week vind ik nogal wat
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
pi_170502970
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 23:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm, vergeten te vermelden. Ik woon in Duitsland, maar daar zal het wel hetzelfde zijn neem ik aan?
Durf ik eerlijk gezegd weinig over te zeggen, excuus!
pi_170502987
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 13:58 schreef TrippleDistilled het volgende:

[..]

Ik heb na 42 dagen nog steeds ontvangen, ik weet dat het even kan duren maar meer dan 6 week vind ik nogal wat
Hoi,

Vervelend!

je kan het beste contact opnemen met de desbetreffende koerier.
Wij kunnen zoals eerder vermeld, weinig met pakketjes die onze warehouses hebben verlaten helaas!
pi_170739671
mijn Xiaomi gateway binnen, http://www.gearbest.com/living-appliances/pp_344667.html, maar deze is niet zoals beloofd verstuurd incl power converter. Dus nu kan ik er nog niks mee!
  zondag 7 mei 2017 @ 13:32:07 #79
74056 ToT
The Gothfather
pi_170742712
Edit: Ik wacht toch nog even het nieuwe antwoord af van support zelf, ook al baal ik enorm van de gang van zaken rondom mijn bestelling!
Als er een onderdeel ontbreekt en je hebt bewijs dat het gewicht van de zending lager is als wat het zou moeten zijn, heb je toch gewoon recht op dat het nagestuurd wordt? Dat staat zelfs in de algemene voorwaarden!

[ Bericht 21% gewijzigd door ToT op 07-05-2017 13:38:27 ]
pi_170783690
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 10:38 schreef diadakan het volgende:
mijn Xiaomi gateway binnen, http://www.gearbest.com/living-appliances/pp_344667.html, maar deze is niet zoals beloofd verstuurd incl power converter. Dus nu kan ik er nog niks mee!
thnx voor de reactie, het gaat hier al net zo snel als op de facebook messenger support :7

Nog een probleempje. Ik heb een paar weken geleden een chuwi lapbook 4 besteld die begin mei zou worden verzonden. Is dat uitgesteld? http://www.gearbest.com/laptops/pp_602696.html of geldt dat alleen voor nieuwe kopers?
pi_170792108
Beste GearBest,

8 dagen geleden heb ik een telefoon besteld. Deze was op voorraad en werd verscheept met DHL vanuit een Warehouse in Azie. Na 8 dagen staat de telefoon nog steeds in processsing.

Ordernummer:W1705011410573463

Kunt u mij vertellen waarom het best lang duurt om dit pakketje op de post te doen?

Met vriendelijke groet,

Arnold
pi_170795774
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 08:53 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Beste GearBest,

8 dagen geleden heb ik een telefoon besteld. Deze was op voorraad en werd verscheept met DHL vanuit een Warehouse in Azie. Na 8 dagen staat de telefoon nog steeds in processsing.

Ordernummer:W1705011410573463

Kunt u mij vertellen waarom het best lang duurt om dit pakketje op de post te doen?

Met vriendelijke groet,

Arnold
Ik heb je even een PM gestuurd.
pi_170796492
Beste GearBest,
Ik zie helaas geen bericht in mijn postvak.
Met vriendelijke groet,

Arnold
pi_170805493
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 12:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb je even een PM gestuurd.
ik heb wel een pm, waarin staat dat ik punten zou krijgen op my gearbest account, alleen heb ik mijn account niet gedeeld...


Gearbest zou ik nog reactie mogen op mijn twee posts in dit topic? Aangaande Chuwi lapbook 14 en de xiaomi gateway power plug???

CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie! post 1
CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie! post 2

Alvast bedankt.
pi_170812786
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 19:10 schreef diadakan het volgende:

[..]

ik heb wel een pm, waarin staat dat ik punten zou krijgen op my gearbest account, alleen heb ik mijn account niet gedeeld...

Gearbest zou ik nog reactie mogen op mijn twee posts in dit topic? Aangaande Chuwi lapbook 14 en de xiaomi gateway power plug???

CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie! post 1
CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie! post 2

Alvast bedankt.
Dag Diadakan,

Er zijn wat leveringsproblemen aangaande de Chuwi tablets en laptops.
Ons is beloofd dat we ze begin mei zouden krijgen, dit staat overigens nog steeds.
Prognose van Chuwi is dat ze eerdaags een batch kunnen leveren, dan zullen de eerste orders worden verscheept. Nieuwe order zijn inderdaad nu standaard al op eind mei leveringstijd gezet.

Je berichtje van de Power converter had ik even gemist, excuus!
Neem even contact op met onze customer service, zij zullen je dan verder helpen met dit probleem. Ik verwacht dat ze hem alsnog naar je toe zullen sturen of je eventueel wat korting geven zodat je hem alsnog zelf kunt kopen (eventueel in NL zelf?).

Team GB
pi_170816030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dag Diadakan,

Er zijn wat leveringsproblemen aangaande de Chuwi tablets en laptops.
Ons is beloofd dat we ze begin mei zouden krijgen, dit staat overigens nog steeds.
Prognose van Chuwi is dat ze eerdaags een batch kunnen leveren, dan zullen de eerste orders worden verscheept. Nieuwe order zijn inderdaad nu standaard al op eind mei leveringstijd gezet.

Je berichtje van de Power converter had ik even gemist, excuus!
Neem even contact op met onze customer service, zij zullen je dan verder helpen met dit probleem. Ik verwacht dat ze hem alsnog naar je toe zullen sturen of je eventueel wat korting geven zodat je hem alsnog zelf kunt kopen (eventueel in NL zelf?).

Team GB
Thnx voor je reactie. Ik ga de customer service wel contacten.
pi_170816165
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 22:41 schreef diadakan het volgende:

[..]

Thnx voor je reactie. Ik ga de customer service wel contacten.
^O^
  woensdag 10 mei 2017 @ 11:52:48 #88
74056 ToT
The Gothfather
pi_170824633
^O^ Bedankt voor je hulp in mijn situatie. :)
pi_170832157
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 11:52 schreef ToT het volgende:
^O^ Bedankt voor je hulp in mijn situatie. :)
Geen dank ;)!
pi_170885285
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dag Diadakan,

Er zijn wat leveringsproblemen aangaande de Chuwi tablets en laptops.
Ons is beloofd dat we ze begin mei zouden krijgen, dit staat overigens nog steeds.
Prognose van Chuwi is dat ze eerdaags een batch kunnen leveren, dan zullen de eerste orders worden verscheept. Nieuwe order zijn inderdaad nu standaard al op eind mei leveringstijd gezet.

Je berichtje van de Power converter had ik even gemist, excuus!
Neem even contact op met onze customer service, zij zullen je dan verder helpen met dit probleem. Ik verwacht dat ze hem alsnog naar je toe zullen sturen of je eventueel wat korting geven zodat je hem alsnog zelf kunt kopen (eventueel in NL zelf?).

Team GB
De chuwi is nog niet verzonden!

wat betreft de power coverter, je vriendelijke collega's reageren met:
Please
note that if our products are clearly marked on the Internet what the
specifications plug is, then there will be a adapter in the package;
If there is no information regarding the plug, then there will no adapter.
Kindly note that the three products of your order are not marked with plug, so there will is no adapter in the package.

En geven dan wat GB points, niet dat die al in mijn account staan.....

maar het antwoord is weer van een lekker niveau als in de question & answers het volgende staat: By Thomas Herward Apr-22/2017 08:04:29
Question:
Will this come with a plug adapter for the uk?
Reply:
Hi, we will ship a adapter according to your country.

Gaat we het fixen of eromheen blijven draaien?
pi_170959043
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 17:27 schreef diadakan het volgende:

[..]

De chuwi is nog niet verzonden!

wat betreft de power coverter, je vriendelijke collega's reageren met:
Please
note that if our products are clearly marked on the Internet what the
specifications plug is, then there will be a adapter in the package;
If there is no information regarding the plug, then there will no adapter.
Kindly note that the three products of your order are not marked with plug, so there will is no adapter in the package.

En geven dan wat GB points, niet dat die al in mijn account staan.....

maar het antwoord is weer van een lekker niveau als in de question & answers het volgende staat: By Thomas Herward Apr-22/2017 08:04:29
Question:
Will this come with a plug adapter for the uk?
Reply:
Hi, we will ship a adapter according to your country.

Gaat we het fixen of eromheen blijven draaien?
De plug wordt bij gevoegd als het bekend is inderdaad.

Ik weet niet hoeveel punten je hebt gekregen, maar is dit niet voldoende om de EU plug te kopen?

Zoniet, zou je me dan nog even je ordernummer(s) door kunnen sturen?
(dan zal ik er nog maals voor je achter aan gaan!)

Groet,

GB
pi_171002669
Hallo GB,

wanneer ik de fijne Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch wil bestellen met de discount code BandG2, komt de melding dat de code expired is en de prijs springt naar het originele bedrag van ¤32,61. Dat laatste is natuurlijk te verhelpen door de discount code te verwijderen, maar dan kom ik alsnog op ¤20,07 uit ipv ¤17,69 ;(
pi_171015689
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 13:52 schreef MaxMark het volgende:
Hallo GB,

wanneer ik de fijne Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch wil bestellen met de discount code BandG2, komt de melding dat de code expired is en de prijs springt naar het originele bedrag van ¤32,61. Dat laatste is natuurlijk te verhelpen door de discount code te verwijderen, maar dan kom ik alsnog op ¤20,07 uit ipv ¤17,69 ;(
De code had een limiet van 500x. Deze zijn allemaal verbruikt.
Het stond niet helemaal duidelijk in de tekst, excuus!

Wie weet komt hij binnenkort wel weer in de aanbieding ;)
pi_171177871
Ik wil hierbij even mijn dank uitspreken voor het gearbest support team hier! Laat ik het zo zeggen: ik had wat communicatie probleempjes met de vrienden uit china, en het support team heeft dat zo goed mogelijk opgelost!
pi_171178130


[ Bericht 100% gewijzigd door oheng op 24-05-2017 19:53:41 (Suggestie voor oude spinner actie) ]
  maandag 5 juni 2017 @ 22:27:51 #96
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_171486791
Ik probeer een chuwi laptop aan te kopen icm met een powerbank uit de $1.99 actie die momenteel loopt http://www.gearbest.com/p(...)ml?123&lkid=10793803 maar wanneer ik deze dan in men mandje leg is de notebook niet meer aangevinkt en kan ik deze ook niet meer manueel aanvinken https://imgur.com/a/f44ll
  maandag 5 juni 2017 @ 22:48:58 #97
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_171487523
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:27 schreef VdBorght het volgende:
Ik probeer een chuwi laptop aan te kopen icm met een powerbank uit de $1.99 actie die momenteel loopt http://www.gearbest.com/p(...)ml?123&lkid=10793803 maar wanneer ik deze dan in men mandje leg is de notebook niet meer aangevinkt en kan ik deze ook niet meer manueel aanvinken https://imgur.com/a/f44ll
Ik gok dat als je deze guide volgt het wel moet lukken:
http://www.gearbest.com/p(...)de-special-1209.html
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 5 juni 2017 @ 22:56:30 #98
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_171487804
quote:
16s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik gok dat als je deze guide volgt het wel moet lukken:
http://www.gearbest.com/p(...)de-special-1209.html
Al geprobeerd maar Dat werkt al helemaal niet. Op deze manier word de powerbank nieteens in het mandje gelegd, en als ik dan verder klik op merge order kom ik gwn op een pagina waarop staat dat ik in aanmerking jom voor de aanbieding met een link naar hoe, maar verder kom ik dus niet
  dinsdag 6 juni 2017 @ 14:01:21 #99
74056 ToT
The Gothfather
pi_171497964
quote:
2s.gif Op woensdag 10 mei 2017 11:52 schreef ToT het volgende:
^O^ Bedankt voor je hulp in mijn situatie. :)
Kleine maand later inmiddels; ik baalde al dat het zo lang duurde dat het ontbrekende onderdeel binnen zou komen (ZEKER na al die moeite die ik er voor heb moeten doen om het eindelijk een keer te zullen krijgen), maar nu krijg ik net een e-mail binnen van dat ze het vandaag pas verstuurd hebben! WTF???

De medewerker hier is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar over de service van de winkel zelf ben ik absoluut niet te spreken!
pi_171518717
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 19:44 schreef diadakan het volgende:
Ik wil hierbij even mijn dank uitspreken voor het gearbest support team hier! Laat ik het zo zeggen: ik had wat communicatie probleempjes met de vrienden uit china, en het support team heeft dat zo goed mogelijk opgelost!
Thanks :)!
Daarvoor zijn we hier ;)!
pi_171518936
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:27 schreef VdBorght het volgende:
Ik probeer een chuwi laptop aan te kopen icm met een powerbank uit de $1.99 actie die momenteel loopt http://www.gearbest.com/p(...)ml?123&lkid=10793803 maar wanneer ik deze dan in men mandje leg is de notebook niet meer aangevinkt en kan ik deze ook niet meer manueel aanvinken https://imgur.com/a/f44ll
Dat is inderdaad een leuke.. Niet handig. Je kan inderdaad de producten niet combineren omdat de Batterij via een speciale verzendmethode moet worden verzonden i.v.m. veiligheid.

Ik ga dit eens even navragen voor je!
Ben overigens ook benieuwd of de 100 stuks nog beschikbaar zijn..

Excuus voor het ongemak!
pi_171568659
Weten jullie toevallig of deze ook te koppelen zijn via Homebridge?
Heb een Pi draaien met Homebridge, maar zou tof zijn deze te kunnen koppelen en via Siri te kunnen bedienen.

http://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_644095.html
pi_171570106
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 10:58 schreef mug89 het volgende:
Weten jullie toevallig of deze ook te koppelen zijn via Homebridge?
Heb een Pi draaien met Homebridge, maar zou tof zijn deze te kunnen koppelen en via Siri te kunnen bedienen.

http://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_644095.html
Ik heb eerlijk gezegd geen idee :@ !

Wellicht dat een andere user hier antwoord op kan geven?

Groet,
GB
pi_171729954
Hoi Gearbest,

Had het ook al in het robotstofzuiger geplaatst, ik vraag mij af of ik een losse afstandsbediening voor de Alfawise B3000 Smart Robotic Vacuum Cleaner
http://www.gearbest.com/r(...)wid=21&lkid=10744307 kan kopen?
pi_171740337
Hoi gearbest, ik vroeg me af wanneer mn order verzonden wordt? Ik heb ruim een week geleden iets besteld.
Mn ordernr. is W1706090304199872
Bedankt alvast
pi_171778676
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoi Gearbest,

Had het ook al in het robotstofzuiger geplaatst, ik vraag mij af of ik een losse afstandsbediening voor de Alfawise B3000 Smart Robotic Vacuum Cleaner
http://www.gearbest.com/r(...)wid=21&lkid=10744307 kan kopen?
Hoi Yasmin23,

Die hebben wij helaas niet in ons assortiment.
Ik verwacht dat je bij aliexpress mee kans maakt op onderdelen van je stofzuiger ;)!
pi_171778699
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 21:45 schreef julius123 het volgende:
Hoi gearbest, ik vroeg me af wanneer mn order verzonden wordt? Ik heb ruim een week geleden iets besteld.
Mn ordernr. is W1706090304199872
Bedankt alvast
Ik zal morgen eens navraag doen bij mijn contactpersoon qua verzendingen!
Kom ik op terug ;)!
pi_171780831
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:51 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik zal morgen eens navraag doen bij mijn contactpersoon qua verzendingen!
Kom ik op terug ;)!
Dankje!
pi_171809052
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 21:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hoi Yasmin23,

Die hebben wij helaas niet in ons assortiment.
Ik verwacht dat je bij aliexpress mee kans maakt op onderdelen van je stofzuiger ;)!
Heb het gevonden, bedankt!
pi_171810669
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb het gevonden, bedankt!
^O^
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')