abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 maart 2017 @ 22:16:07 #1
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169422077


SLOWCHAT TOPIC


Veelgestelde vragen
Wat ís Bitcoin nou eigenlijk?
Op de (officiële?) website van Bitcoin (bitcoin.org) vind je veel informatie over de Bitcoin. Ook vind je daar hoe je een wallet maakt, wat de valkuilen zijn, en nog veel meer informatie die voor beginners erg handig is om te weten.

Welke crypto-coins zijn er behalve Bitcoin nog meer?
Een overzichtje van alle crypto-coins vind je hier.
Een nog mooier overzicht vind je hier
Let op voor zogenaamde scamcoins; coins waar je niets aan hebt, en enkel de portemonnee van de oprichter/bedenker spekt.

Waar kan ik Bitcoins (ver)kopen?
1. Via een exchange (bijvoorbeeld bitstamp.net of btc-e.com). Voordelen: altijd kopen en verkopen tegen de marktprijs. Nadelen: duurt lang voor je geld op een exchange hebt staan, en je hebt te maken met soms hoge fees.
2. Via een site als bitonic.nl. Voordelen: je hebt direct je bitcoins en kunt afrekenen met iDEAL. nadelen: je betaalt doorgaans ietsje meer dan je op een exchange zou betalen.

Ik kan geen betaling versturen terwijl ik wel genoeg BTC in mijn wallet heb?
Bovenop je betaling komt (niet altijd automatisch!!!) nog een fee (van meestal 0,0001 BTC), houd er dus rekening mee dat je maximaal je saldo min de fee kunt overboeken. Je kan ook zonder fee overboeken, maar dan kan een overboeking dagen duren.

Welke exchanges zijn er?
Er zijn enkele grote exchanges:
Poloniex.com Een belangrijke exchange voor het traden van verschillende altcoins. (Grootste volume voor Ether)
btc-e.com: Handelen in de meest bekende coins; je moet minimaal 2000,- storten als je geld wil storten.
bitstamp.net: handelen in Bitcoin.
Yobit.net Een belangrijke exchange voor het traden van verschillende altcoins.
Bittrex Een belangrijke exchange voor het traden van verschillende altcoins.
Kraken Een Europese exchange voor Bitcoins en een klein aantal altcoins.
Coinbase Een Amerikaanse exchange voor Bitcoins.
BL3P Een Nederlandse exchange voor Bitcoins (op dit moment nog invite only).
OKcoin.com Een grote Chinese exchange.

Meer exchanges plus de marktposities vind je hier.


Hoe koop ik snel Ethereum of andere Altcoins?
Koop Bitcoins bij een site als bitonic.nl, stuur je Bitcoins naar een exchange (bijvoorbeeld btc-e, en 'ruil' ze daar in voor de coins die je wil.

Waar houden jullie de koersen in de gaten?
https://bitcoinwisdom.com (Hier een pagina met alle exchanges overzichten in één)
http://www.preev.com
http://coinmarketcap.com/


Ik heb Bitcoins verzonden, maar ze komen niet aan!
Zoek het nummer van je transactie op, of je persoonlijke Bitcoinadres als je je transactienummer niet kunt vinden. Vul die hier in de zoekbalk in, klik op Search, en kijk hoeveel keer je transactie is bevestigd.


Is het veilig al mijn coins op een exchange te laten staan?
Je geeft daarmee je coins in handen van iemand die je niet kent. Over het algemeen wordt in deze topicreeks iedereen op het hart gedrukt de coins in eigen beheer te houden. Er zijn voorbeelden te noemen van exchanges of online wallets die er plots met alle coins vandoor gingen, zonder ook maar een spoor achter te laten.

Populaire coins onder SC'ers:
ETH (Ethereum)
ORLY (waardeloze coin, gelanceerd door MaGNeT)
WAVES (Waves Platform)
BTC (Bitcoin) (deze ertussen zetten :') )
LISK (Lisk)
SOLAR (roislecxecoin)





BTC 1000 Dollar
Spatieboos
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2017 @ 22:19:59 #2
230491 Zith
pls tip
pi_169422189
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:11 schreef NatteBever het volgende:
Ik snap niet dat er mensen uitstappen als het afgekeurd wordt. Wat is daar het nut van (anders dan speculeren dat andere mensen het ook doen). Lijkt me dat dat al ingeprijsd zit, maar nee.
Dan weet je niet echt hoe inprijzen werkt.

Stel er was 50% kans dat het geaccepteerd zou worden, en men denkt dat bitcoin 500 USD erop zal stijgen. Dan gaat men de basisprijs 250 USD hoger inprijzen. Bij accept gaat het 250 USD hoger, bij reject gaat het 250 USD lager.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 22:22:54 #3
42184 crew  DaMart
pi_169422285
ETH gaat wel lekker nu *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_169422549
Hier het SEC document met de afkeuring: https://www.sec.gov/rules/sro/batsbzx/2017/34-80206.pdf

quote:
As discussed further below, the Commission is disapproving this proposed rule change because it does not find the proposal to be consistent with Section 6(b)(5) of the Exchange Act, which requires, among other things, that the rules of a national securities exchange be designed to prevent fraudulent and manipulative acts and practices and to protect investors and the public interest.
5 The Commission believes that, in order to meet this standard, an exchange that lists and trades shares of commodity-trust exchange-traded products ("ETPs") must, in addition to other applicable requirements, satisfy two requirements that are dispositive in this matter. First, the exchange must have surveillance-sharing agreements with significant markets for trading the underlying commodity or derivatives on that commodity. And second, those markets must be regulated.
6 Based on the record before it, the Commission believes that the significant markets for
bitcoin are unregulated
. Therefore, as the Exchange has not entered into, and would currently be unable to enter into, the type of surveillance-sharing agreement that has been in place with
respect to all previously approved commodity-trust ETPs--agreements that help address
concerns about the potential for fraudulent or manipulative acts and practices in this market--the
Commission does not find the proposed rule change to be consistent with the Exchange Act.
Slagveld valt me mee tot nu toe!
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2017 @ 22:34:54 #5
230491 Zith
pls tip
pi_169422582
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
Hier het SEC document met de afkeuring: https://www.sec.gov/rules/sro/batsbzx/2017/34-80206.pdf

Slagveld valt me mee tot nu toe!
Ja valt me ook mee.. op het niveau van enkele weken terug.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169422939
Vraagteken kan wel weg uit de TT trouwens. ;)
pi_169423250
Nice. Ik ben blij. Er is nog maar plek voor twee; ETH en XRP en de rest moet kapot!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169423264
Tijd voor een biertje nu. Proost
XRP - To tha moon motherf#cker!
  Eindredactie Games vrijdag 10 maart 2017 @ 23:20:01 #9
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169423647
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:34 schreef Zith het volgende:

[..]

Ja valt me ook mee.. op het niveau van enkele weken terug.
eind februari. Had erger verwacht.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169424041
Na de SEC afkeuring zojuist toch maar besloten een paar BTC te verkopen voor de zekerheid. Ik HODL al sinds eind 2013 waarvan het meeste gekocht in 2014 en 2015 ruim onder de huidige prijs, dus wilde nu wel even winst pakken voor het geval dit een nieuwe bear fase inluid. De grote influx van geld uit Wall Street gaat voorlopig niet komen nu. Balen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_169425775
Afgekeurd, jammer maar niet heel erg voor de koers van bitcoin zo te zien.
pi_169426103
Hihi, art. 6 van het statement: "unregulated"
Ik haalde t vanavond ook nog aan, eind vorige topic (en al zovaak eerder)
Mijns inziens 1 van de grootste remmmers om btc mainstream te krijgen
  Eindredactie Games zaterdag 11 maart 2017 @ 01:18:59 #13
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169426249
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169427195
Ik zat er niet ver naast door te zeggen dat het binnen 2 weken onder de 1000 zou komen :P
Forcefield City Bewoner
pi_169428066
Ne etf pas... Ok.
జ్ఞ‌ా
pi_169428082
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:22 schreef DaMart het volgende:
ETH gaat wel lekker nu *O*.
Ja, dat was een breakout uit de flag "uit het boekje"
Je ziet nu weer hetzelfde patroon ontstaan: agressieve move up (impulse) gevolg door een corrigerend verloop (kleine candles die langzaam naar beneden gaan)...een nieuwe flag dus.

Als ik zo'n patroon in forex zie, durf ik er vol in te gaan met een long positie. Duidelijker dan dit krijg je ze niet. Maar ja, dit is cryptos.....toch net effe wat meer tricky om puur op TA korte termijn te traden.
pi_169428624
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Dan weet je niet echt hoe inprijzen werkt.

Stel er was 50% kans dat het geaccepteerd zou worden, en men denkt dat bitcoin 500 USD erop zal stijgen. Dan gaat men de basisprijs 250 USD hoger inprijzen. Bij accept gaat het 250 USD hoger, bij reject gaat het 250 USD lager.
Zo te zien zat ik er niet zover naast ;-)
[P]otverdorie
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2017 @ 14:26:52 #18
230491 Zith
pls tip
pi_169433013
We gaan weer lekker omhoog _O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169433043
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:26 schreef Zith het volgende:
We gaan weer lekker omhoog _O-
Nee hoor, het stabiliseert juist vlak onder 1200 dollar.
pi_169433128
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 07:46 schreef roislecxe het volgende:
Ik zat er niet ver naast door te zeggen dat het binnen 2 weken onder de 1000 zou komen :P
Ho even, dat moeten we even factchecken. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 01:25 schreef roislecxe het volgende:
Ik denk BTC binnen 7 dagen sub 1000.
Nope, dat heb je niet gezegd.
pi_169433729
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:35 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ho even, dat moeten we even factchecken. ;)

[..]

Nope, dat heb je niet gezegd.
Oh excuus...
Was zelf te lui om m'n post terug te zoeken :@
Forcefield City Bewoner
pi_169435884
Ik werk nu alweer een heel tijdje met Fibonacci levels en haal er goede resultaten mee, je zou denken dat het met BTC wat minder goed zou werken, maar kijk eens naar deze grafieken:

Berekenen van de mogelijke top. Blauw vak is waar ik een terugval zou verwachten.


Berekenen van de mogelijke terugval. De ETF crash landt exact op fibo level 61,8%....een nivo dat het meest voorkomt bij retracements:


Berekenen van de bounce. Hier zie je dat de prijs moeite heeft om de 1,272 grens te doorbreken.... De extensie 1,272 wordt bijna altijd wel gehaald om van daaruit weer terug te vallen


Mocht de prijs toch dat level doorbreken, dan kan ie naar het blauwe vak.


Na de ETF-crash is er een correctie gaande, wat resulteert in een flag-pattern. Normaliter is dat een trend continuation pattern (zoals ik ook al schreef over ETH), dus verder naar beneden. Dat kan vanaf hier of vanaf het blauwe vak.
Lettende op wat andere indicatoren, denk ik dat het doorstijgt tot het blauwe vlak. Als dat doorgaat op dezelfde rustige wijze zoals de koers nu opkrabbelt, verwacht ik een flinke correctie naar het blauwe vak onderin de grafiek.


Zakken we rond dit nivo door die opgaande trendlijn, dan is de terugval nog iets dieper, ik verwacht dan de zone 889-805.
Die trendlijn moet dan wel met een impuls gebroken worden, dus een sterke beweging, paar dikke, lange rode candles
.
  Eindredactie Games zaterdag 11 maart 2017 @ 18:35:57 #23
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169437637
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:29 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Nee hoor, het stabiliseert juist vlak onder 1200 dollar.
het is zaterdag, dan wordt het altijd veel gedumpt
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169439326
Eth O+
pi_169439772
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eth O+
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
[P]otverdorie
pi_169442035
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:07 schreef edraket31 het volgende:
Ik werk nu alweer een heel tijdje met Fibonacci levels en haal er goede resultaten mee, je zou denken dat het met BTC wat minder goed zou werken, maar kijk eens naar deze grafieken:

Berekenen van de mogelijke top. Blauw vak is waar ik een terugval zou verwachten.
[ afbeelding ]

Berekenen van de mogelijke terugval. De ETF crash landt exact op fibo level 61,8%....een nivo dat het meest voorkomt bij retracements:
[ afbeelding ]

Berekenen van de bounce. Hier zie je dat de prijs moeite heeft om de 1,272 grens te doorbreken.... De extensie 1,272 wordt bijna altijd wel gehaald om van daaruit weer terug te vallen
[ afbeelding ]

Mocht de prijs toch dat level doorbreken, dan kan ie naar het blauwe vak.
[ afbeelding ]

Na de ETF-crash is er een correctie gaande, wat resulteert in een flag-pattern. Normaliter is dat een trend continuation pattern (zoals ik ook al schreef over ETH), dus verder naar beneden. Dat kan vanaf hier of vanaf het blauwe vak.
Lettende op wat andere indicatoren, denk ik dat het doorstijgt tot het blauwe vlak. Als dat doorgaat op dezelfde rustige wijze zoals de koers nu opkrabbelt, verwacht ik een flinke correctie naar het blauwe vak onderin de grafiek.
[ afbeelding ]

Zakken we rond dit nivo door die opgaande trendlijn, dan is de terugval nog iets dieper, ik verwacht dan de zone 889-805.
Die trendlijn moet dan wel met een impuls gebroken worden, dus een sterke beweging, paar dikke, lange rode candles
.
EdRaket, dankjewel voor het delen van je bevindingen. Je verwacht dus dat Bitcoin voorbij de $900 dollar zakt?

Dit zal je wellicht ook interesseren: http://www.coindesk.com/u(...)itcoin-price-bubbles
pi_169443111
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:09 schreef TourOfData het volgende:

[..]

EdRaket, dankjewel voor het delen van je bevindingen. Je verwacht dus dat Bitcoin voorbij de $900 dollar zakt?

Dit zal je wellicht ook interesseren: http://www.coindesk.com/u(...)itcoin-price-bubbles
Btc is zojuist door die trendlijn gezakt, even zien of die daling doorzet en dan zie ik wel een flinke correctie gebeuren. Maar mijn bevindingen zijn puur op basis van TA en dat wil btc nog wel eens negeren.
Daarom ook mijn post: ondanks dat btc nog wel eens eigenwijs wil doen, is het toch erg verrassend om te zien hoe nauwkeurig die Fibonacci levels kunnen werken (waarbij opgemerkt dat t niet de holy graal is)

Ik trade zelf niet (meer) in btc, bevindingen zijn puur op basis van TA (ik probeer patronen te herkennen en combineer dat met wat andere indicatoren). Andere fundamentele zaken, sentiment of Google trends zijn voor mij dus niet interessant. Ik kijk alleen naar de chart, meer voor de lol om te kijken of mijn systeem ook op btc werkt
pi_169448002
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:34 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Btc is zojuist door die trendlijn gezakt, even zien of die daling doorzet en dan zie ik wel een flinke correctie gebeuren.
Niet mee eens. Wat mij betreft kan je die dag van gister niet eens mee nemen in je TA. We zien dan ook dat we op dit moment gewoon weer op hetzelfde punt zitten als voor de ETF hype van gister en ik denk dan ook dat we gewoon verder gaan met de trend, oftewel het maken van nieuwe ATH's
pi_169448393
Yes baby!
[P]otverdorie
pi_169453432
Bitcoin is na de afwijzing zo kort onder de 1000 geweest dat ik het niet eens heb gezien, en kijk Bitcoin nu eens, alweer terug aan het vechten naar de top positie.
Die ETF komt er, het is onzekerheid en onwetendheid dat angst inboezemt bij de gene die er over beslissen, best zielig eigenlijk.

Uiteindelijk komt die tracker er gewoon.
pi_169453962
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 23:47 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Niet mee eens. Wat mij betreft kan je die dag van gister niet eens mee nemen in je TA. We zien dan ook dat we op dit moment gewoon weer op hetzelfde punt zitten als voor de ETF hype van gister en ik denk dan ook dat we gewoon verder gaan met de trend, oftewel het maken van nieuwe ATH's
Zit wat in, maar als ik ze wel meeneem zie je dat het plaatje klopt met Elliott Wave (5e leg up, nieuwe high, gevolgd door een abc-correctie) en Fibo (levels worden exact gehaald). Het zou ook nog zo kunnen zijn dat de abc correctie al voltooid is en we weer omhoog gaan. Daarom heb ik ook wat reserves ingebouwd (trade what you see, not what you think).
Als koers in een corrigerend patroon omhoog blijft kruipen en de door mij genoemde levels niet overtuigend breekt, DAN volgt die correctie. Ik heb geen glazen bol, bekijk en beschrijf alleen een mogelijk scenario.
pi_169453978
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 03:05 schreef ZetaOS het volgende:
Bitcoin is na de afwijzing zo kort onder de 1000 geweest dat ik het niet eens heb gezien, en kijk Bitcoin nu eens, alweer terug aan het vechten naar de top positie.
Die ETF komt er, het is onzekerheid en onwetendheid dat angst inboezemt bij de gene die er over beslissen, best zielig eigenlijk.

Uiteindelijk komt die tracker er gewoon.
Jij bent veel beter ingevoerd in de btc scène, maar dat zorgt er m.i. ook voor dat je niet objectief bent en te positief.
De uitspraak van de SEC komt op een aantal punten overeen met wat ik hier al 1,5 jaar loop te prediken: zolang BTC nog een wild west is (ongereguleerd en forse koersschommelingen) zal het niet mainstream worden en zal de SEC het niet goedkeuren. Ik vermoed dat zij daarbij ook ingelfuisterd worden door de machtige financiële wereld die niet zit te wachten op een betalingsmiddel waar ze geen grip op hebben.
pi_169455097
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eth O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:11 schreef NatteBever het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
  zondag 12 maart 2017 @ 10:50:24 #34
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_169455638
ETH gaat goed inderdaad. *O*.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_169457486
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:50 schreef Mattt het volgende:
ETH gaat goed inderdaad. *O*.
Zien we dit jaar nog de $60? Zou top zijn.
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 maart 2017 @ 12:51:33 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169457644
Kut ETH
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169457700
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Kut ETH
Is je buyorder al aangetikt?
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 maart 2017 @ 12:55:00 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169457728
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:54 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Is je buyorder al aangetikt?
Die staat inmiddels op de helft van de huidige koers.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169457756
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die staat inmiddels op de helft van de huidige koers.
I know :(
[P]otverdorie
pi_169459413
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Kut ETH
Hihi, Katje...history repeats.
Ik heb hier ook slechts 4 goede instapmomenten genoemd
Rond 0,008 - 0.0106 - 0,014 en 0,016 met 1e target 0,015 en 2e 0,020

Maar ETH is kut.... _O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 maart 2017 @ 14:08:33 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169459450
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:06 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Hihi, Katje...history repeats.
Ik heb hier ook slechts 4 goede instapmomenten genoemd
Rond 0,008 - 0.0106 - 0,014 en 0,016 met 1e target 0,015 en 2e 0,020

Maar ETH is kut.... _O-
Ik plaatste die buy op het moment dat de koers 0.0100 was op 0.0095. In principe gewoon een prima idee. Probleem is dat de dip waar ik op anticipeerde nooit gekomen is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169459691
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik plaatste die buy op het moment dat de koers 0.0100 was op 0.0095. In principe gewoon een prima idee. Probleem is dat de dip waar ik op anticipeerde nooit gekomen is.
Ik kan t me nog herinneren, An sich had dat een goede buy kunnen zijn maar ging de koers toen meteen door naar 0,012 of zo.

Goedgeboeld advies: probeer de volgende keer iets minder eigenwijs te zijn en pas je strategie aan de ontwikkelingen aan. In de afgelopen jaren heb ik t meerdere keren gezien dat je vasthoudt aan je oorspronkelijke instapmoment die gemist wordt en vervolgens loop je tientallen procenten profit mis.
Niet dat je mijn calls blind moet volgen (please not), maar t leek mij destijds overduidelijk dat ie niet meer onder de 0,01 zou komen. Een buy op 0.011-0.0105 en je zou nu happy zijn.

En buy op de bodem en sell op de ultieme top is haast ondoenlijk in cryptos
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 maart 2017 @ 14:22:38 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169459765
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:19 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik kan t me nog herinneren, An sich had dat een goede buy kunnen zijn maar ging de koers toen meteen door naar 0,012 of zo.

Goedgeboeld advies: probeer de volgende keer iets minder eigenwijs te zijn en pas je strategie aan de ontwikkelingen aan. In de afgelopen jaren heb ik t meerdere keren gezien dat je vasthoudt aan je oorspronkelijke instapmoment die gemist wordt en vervolgens loop je tientallen procenten profit mis.
Niet dat je mijn calls blind moet volgen (please not), maar t leek mij destijds overduidelijk dat ie niet meer onder de 0,01 zou komen. Een buy op 0.011-0.0105 en je zou nu happy zijn.

En buy op de bodem en sell op de ultieme top is haast ondoenlijk in cryptos
Ik had om eerlijk te zijn ook totaal niet verwacht dat de koers zo zou exploderen. Die buy was om een beetje op te bouwen richting 0.011, dan ga je niet kopen op 0.0105.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169462979
Via welke exchange trade je, EdRaket?

Deze thread is overigens ook leuk om te volgen: https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/50540343
pi_169464283
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:34 schreef TourOfData het volgende:
Via welke exchange trade je, EdRaket?

Deze thread is overigens ook leuk om te volgen: https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/50540343
Ik trade geen cryptos meer, ongeveer 2jr geleden overgestapt naar forex (fulltime). Half jaar geleden alle btc eruit .....
Dat ik hier mijn zegje doe is meer uit nieuwsgierigheid in hoeverre mijn TA ook van toepassing is op btc en ETH en omdat de blockchain ontwikkelingen mij interesseren.

Bovendien wel goed om af en toe tegengas te geven aan de btc hype hier >:)
Ik merk namelijk dat ik er objectief insta en dus ook correcties/crashes eerder zie aankomen dan voorheen.
Uiteraard is mijnTA kennis ook beter geworden in de loop der jaren maar ik merk dat de objectiviteit een groot voordeel is (als het puur op technische analyse aankomt). Ik zit nog regelmatig verkeerd met mijn verwachtingen hoor, maar dat zou geen probleem moeten zijn als ik er naar zou traden aangezien ik uitga van pas handelen als de verwachting uitkomt (wave patterns met breakouts)
  zondag 12 maart 2017 @ 19:11:34 #46
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169467205
Kut, ETH blijft maar stijgen ;(

Te vroeg uitgestapt.. er zou toch nog wel een dip komen? :{
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zondag 12 maart 2017 @ 19:40:14 #47
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169467996
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:11 schreef Sosa het volgende:
Kut, ETH blijft maar stijgen ;(

Te vroeg uitgestapt.. er zou toch nog wel een dip komen? :{
Nooit meer, tenzij er weer iets gebeurt als een hardfork of enorm smartcontract met een foutje ofzo

Jammer, ik heb ook het meeste te vroeg verkocht. Ach winst is winst.
Spatieboos
pi_169468234
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:11 schreef Sosa het volgende:
Kut, ETH blijft maar stijgen ;(

Te vroeg uitgestapt.. er zou toch nog wel een dip komen? :{
Waarom ben je uitgestapt!!!???? Van alle mensen hier had ik deze set niet van jou verwacht!
Ethereum wordt zeker 100 Dollar in de toekomst, grote tech bedrijven hebben allemaal links jet Ethereum. Stap weer in, ik weet dat je veel geld hebt verdient, dit zal je weinig pijn doen.
pi_169468250
Wie wilt er 100gh/s gratis "mining" power?
stuur me een pm.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2017 19:53:16 ]
  Eindredactie Games zondag 12 maart 2017 @ 19:53:53 #50
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169468280
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:40 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Nooit meer, tenzij er weer iets gebeurt als een hardfork of enorm smartcontract met een foutje ofzo

Jammer, ik heb ook het meeste te vroeg verkocht. Ach winst is winst.
ik heb mijn stop los maar weer ok 20 euro gezet :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 12 maart 2017 @ 20:55:31 #51
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169470456
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:52 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Waarom ben je uitgestapt!!!???? Van alle mensen hier had ik deze set niet van jou verwacht!
Ethereum wordt zeker 100 Dollar in de toekomst, grote tech bedrijven hebben allemaal links jet Ethereum. Stap weer in, ik weet dat je veel geld hebt verdient, dit zal je weinig pijn doen.
Ja ik weet het.. het was een ondoordachte actie op de zondagochtend. Dacht even snel wat te kunnen verdienen.

Heb de hele dag zenuwachtig de koers bijgehouden. Net toch maar weer teruggekocht. ' Slechts' 6 ETH verlies tov mijn vorig aantal.

Heb daarentegen mijn paar duizend waves maar verkocht.

Rust weer terug, thanks voor het zetje ;)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169470513
Is coinbase een goede 'broker' / wallet om ETH in te kopen?
pi_169474794
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:55 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ja ik weet het.. het was een ondoordachte actie op de zondagochtend. Dacht even snel wat te kunnen verdienen.

Heb de hele dag zenuwachtig de koers bijgehouden. Net toch maar weer teruggekocht. ' Slechts' 6 ETH verlies tov mijn vorig aantal.

Heb daarentegen mijn paar duizend waves maar verkocht.

Rust weer terug, thanks voor het zetje ;)
Ah, dat soort dagen ken ik wel, denk je even snel kleine winst op short te kunnen pakken, niet dus
pi_169474829
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 20:57 schreef MAHL het volgende:
Is coinbase een goede 'broker' / wallet om ETH in te kopen?
In ieder geval 1 van de grootste en ze hebben een bitlecentie. Prijs is wel wat hoger, maar dat is dan ook wel weer bij verkoop in je voordeel.

Kortom why not!

(ik heb er mijn ethereums staan)
pi_169475871
Gewoon dit doen de komende tijd

[P]otverdorie
pi_169477309
ETH: het lijkt mij dat een cyclus van 5 waves up voorlopig aan zijn top zit.
Captain Hindsight: op basis van de bewegingen in het weekend heb ik een voorlopige top op 0,02299.
Daar issie iets over heen gegaan. Ik heb geen flauw idee qua sentiment en of ETF gepumped wordt, maar als ik puur TA toepas, dan zou ie nu kunnen/moeten corrigeren. Alle indicatatoren geven "overbought", tot aan de daily aan toe.

Indien het idd corrigeert en onder de 0,02 komt, is het eerste target 0,0188 en vervolgens 0,0178 wat mij ook wel de max lijkt qua correctie.

ETH holders hebben in ieder geval een lekker begin van de week ^O^
pi_169477332
Ik heb er net 4 gekocht :')
  maandag 13 maart 2017 @ 08:31:11 #58
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_169477356
Mijn god had ik maar vorig week ETH gekocht :')
Maar goed, better safe than sorry!
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  maandag 13 maart 2017 @ 08:50:25 #59
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169477451
Potver, wilde gisteravond voor 22 doller ETH inkopen, maar was druk dus dacht wellicht maandag een dip.... eh nee 26 dollar dus.
pi_169477530
FCT gaat ook lekker
  maandag 13 maart 2017 @ 10:26:37 #61
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169478560
Misschien een slecht moment om in te stappen, maar heb toch maar alles omgezet in ETH. Wil iets hebben voor het langere termijn, dan maar ff met een dip tussendoor. We zullen zien. ETH heeft in elk geval wel toekomst. Bitcoin is voor velen te duur geworden en zoeken een alternatief met een hoger rendement, althans zo redeneer ik.

[ Bericht 20% gewijzigd door Apekoek op 13-03-2017 11:01:49 ]
  maandag 13 maart 2017 @ 11:04:35 #62
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169479111
Ik heb nog steeds medelijden met die kerel die in 2010 voor 10.000 bitcoins 2 pizzas kocht. Wellicht zit hij nu uitzichtloos in de bijstand en beseft hij elke dag weer dat hij nu meer dan 10 miljoen dollar had kunnen hebben. Er zijn mensen die voor minder een intercity gekopt hebben.
pi_169479376
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 10:26 schreef Apekoek het volgende:
Misschien een slecht moment om in te stappen, maar heb toch maar alles omgezet in ETH. Wil iets hebben voor het langere termijn, dan maar ff met een dip tussendoor. We zullen zien. ETH heeft in elk geval wel toekomst. Bitcoin is voor velen te duur geworden en zoeken een alternatief met een hoger rendement, althans zo redeneer ik.
Goede keus. :7 ^O^
[P]otverdorie
pi_169479394
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:04 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb nog steeds medelijden met die kerel die in 2010 voor 10.000 bitcoins 2 pizzas kocht. Wellicht zit hij nu uitzichtloos in de bijstand en beseft hij elke dag weer dat hij nu meer dan 10 miljoen dollar had kunnen hebben. Er zijn mensen die voor minder een intercity gekopt hebben.
Dat valt geloof ik wel mee, alhoewel niet heel recent staat hier een artikel over Laszlo Hanyecz, de koper van de pizza's en hier een interview met Jeremy Sturdivant, de verkoper.

Je kunt ook stellen dat die transactie als katalysator heeft gewerkt voor Bitcoin. Wellicht was de prijs nooit gestegen als die deal nooit had plaatsgevonden. :P
  maandag 13 maart 2017 @ 11:54:50 #65
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169479900
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:22 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat valt geloof ik wel mee, alhoewel niet heel recent staat hier een artikel over Laszlo Hanyecz, de koper van de pizza's en hier een interview met Jeremy Sturdivant, de verkoper.

Je kunt ook stellen dat die transactie als katalysator heeft gewerkt voor Bitcoin. Wellicht was de prijs nooit gestegen als die deal nooit had plaatsgevonden. :P
Dan had ik toch op z'n max even 1 pizza voor 5000 bitcoins besteld, dan had ik er nu nog 5000 over :7
  maandag 13 maart 2017 @ 12:06:18 #66
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169480114
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:21 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Goede keus. :7 ^O^
Hoop ik, ach het gaat ook maar om 300 euro ipv duizenden. ;)
  Eindredactie Games maandag 13 maart 2017 @ 12:44:02 #67
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169480690
Het gaat nog steeds kut met TIME
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 12:46:44 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169480730
Het gaat nog steeds kut met ETH. Dit was niet de afspraak :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169480759
Oelala, we gaan de .023 over. Dat ziet er goed uit.
[P]otverdorie
  Eindredactie Games maandag 13 maart 2017 @ 12:55:21 #70
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169480843
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:46 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat nog steeds kut met ETH. Dit was niet de afspraak :(
Ik ben zo blij dat ik ETH heb gekocht toen ze nog 8 euro waren :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 13:02:19 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169480946
quote:
4s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:55 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik ETH heb gekocht toen ze nog 8 euro waren :P
GRMBL
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 13 maart 2017 @ 13:03:15 #72
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169480957
quote:
4s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:55 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik ETH heb gekocht toen ze nog 8 euro waren :P
Jep de ETH dip der dips. Waren we er toen maar bij.
pi_169480989
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:03 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Jep de ETH dip der dips. Waren we er toen maar bij.
Het heeft toen een aantal weken zijwaards gelopen. Tijd zat om in te stappen toch? ;)
[P]otverdorie
  maandag 13 maart 2017 @ 13:06:13 #74
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169481019
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:05 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Het heeft toen een aantal weken zijwaards gelopen. Tijd zat om in te stappen toch? ;)
Ja maar probleem was dat ik er toen niet mee bezig was, ik zat te wachten op Lisk.
pi_169481041
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:06 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja maar probleem was dat ik er toen niet mee bezig was, ik zat te wachten op Lisk.
Lisk :'( :'( :'(
[P]otverdorie
  maandag 13 maart 2017 @ 13:07:24 #76
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169481054
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:06 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Lisk :'( :'( :'(
Als het allemaal zo voorspelbaar was waren we allemaal miljonair (ja of juist niet).

Maar idd verspeelde tijd en moeite was dat. helaas.
  Eindredactie Games maandag 13 maart 2017 @ 13:08:04 #77
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169481070
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:05 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Het heeft toen een aantal weken zijwaards gelopen. Tijd zat om in te stappen toch? ;)
ik wou net zeggen. stond maanden rond de 10 euro
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 13 maart 2017 @ 13:09:25 #78
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169481091
quote:
4s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:08 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ik wou net zeggen. stond maanden rond de 10 euro
Tja nogmaals, als je je op iets ander focussed en daar vertrouwen in hebt koop je geen ETH. En ja baal daar ook wel van.
pi_169481195
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 08:21 schreef edraket31 het volgende:
ETH: het lijkt mij dat een cyclus van 5 waves up voorlopig aan zijn top zit.
Captain Hindsight: op basis van de bewegingen in het weekend heb ik een voorlopige top op 0,02299.
Daar issie iets over heen gegaan. Ik heb geen flauw idee qua sentiment en of ETF gepumped wordt, maar als ik puur TA toepas, dan zou ie nu kunnen/moeten corrigeren. Alle indicatatoren geven "overbought", tot aan de daily aan toe.

Indien het idd corrigeert en onder de 0,02 komt, is het eerste target 0,0188 en vervolgens 0,0178 wat mij ook wel de max lijkt qua correctie.

ETH holders hebben in ieder geval een lekker begin van de week ^O^
dit kan de prullenbak in, ETH is niet te stoppen (lijkt het) .... TA werkt dan niet
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 13:16:48 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169481258
Nattekatsyndroom op z'n best.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 13 maart 2017 @ 13:18:28 #81
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169481300
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Nattekatsyndroom op z'n best.
Ik baal met je mee.

Maar wel in de toekomst proberen te kijken, wellicht dat ETH op een dag zo maar 500 dollar is. Dan is het nu ronduit goedkoop (8> :')
pi_169481311
Zit MaGnEt alweer in ETH inmiddels? Dacht laatst te lezen dat hij alleen nog in LISK zat, of..?
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 13:20:14 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169481348
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:18 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik baal met je mee.

Maar wel in de toekomst proberen te kijken, wellicht dat ETH op een dag zo maar 500 dollar is. Dan is het nu ronduit goedkoop (8> :')
Ik wilde ook daadwerkelijk instappen, alleen weigerde ETH om te dippen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169481394
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:18 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik baal met je mee.

Maar wel in de toekomst proberen te kijken, wellicht dat ETH op een dag zo maar 500 dollar is.
Exact dit. Dont'be this guy:



Be this guy:

[P]otverdorie
  maandag 13 maart 2017 @ 13:26:04 #85
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169481510
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik wilde ook daadwerkelijk instappen, alleen weigerde ETH om te dippen :')
De eerste busstop is misschien wel 50 dollar :') met een dip naar 45 hehe
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 13:31:08 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169481628
Correctie: er was één dip. Die dip eindigde alleen nipt boven mijn buy.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 13 maart 2017 @ 13:37:57 #87
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169481799
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Correctie: er was één dip. Die dip eindigde alleen nipt boven mijn buy.
Absoluut shit idd

pi_169481976
Bitcoin doet het goed 8-)
pi_169482209
Vrijdagavond wat ETH opgepikt op ¤17, nu toch maar even uitgestapt op ¤26,25 en nu hopen op wat afkoeling.
  maandag 13 maart 2017 @ 14:15:24 #90
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_169482785
ETH moet haast zometeen wel een beetje gaan afkoelen, dan mooi moment om weer in te stappen denk ik :)
And there are still no americans in Bagdad !!
  Eindredactie Games maandag 13 maart 2017 @ 15:18:06 #91
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169484186
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:09 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Tja nogmaals, als je je op iets ander focussed en daar vertrouwen in hebt koop je geen ETH. En ja baal daar ook wel van.
Dat snap ik. Maar ik kies elke maand een projectje uit. Dat was verlede maand die stomme Chronocoin, maar die doet geen reet. Hij is iig niet zo spannend als TRUMP en dump in januari
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169485227
Hoppa, $30 gepasseerd inmiddels. Lekker lekker!

[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 16:07:38 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169485251
Ik hoor het niet, ik hoor het niet, ik hoor het niet
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169485265
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoor het niet, ik hoor het niet, ik hoor het niet
Trek die portemonnee open en stap in. Hatsa.
[P]otverdorie
pi_169485293
Allemaal in TIPS!!
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 16:12:15 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169485340
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:08 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Trek die portemonnee open en stap in. Hatsa.
Buy high sell low?

Je bent gek als je na zo'n pump nog koopt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 16:12:43 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169485348
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:10 schreef Toto69 het volgende:
Allemaal in TIPS!!
Goed plan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169485428
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Buy high sell low?

Je bent gek als je na zo'n pump nog koopt.
(ik heb er net 47 verkocht idd)
[P]otverdorie
  maandag 13 maart 2017 @ 16:22:58 #99
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_169485592
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Buy high sell low?

Je bent gek als je na zo'n pump nog koopt.
Buy high sell high!
  maandag 13 maart 2017 @ 18:04:53 #100
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169487362
Bijna al mijn altcoins groen ondanks dat BTC niet zakt :)
Spatieboos
  maandag 13 maart 2017 @ 18:05:19 #101
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169487373
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 16:10 schreef Toto69 het volgende:
Allemaal in TIPS!!
_O_ TOTO _O_

*tips fedora*
Spatieboos
  maandag 13 maart 2017 @ 18:06:15 #102
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169487397
Ik heb het gevoel alsof ik nog ergens ETH heb verstopt maar geen idee waar :')
Spatieboos
pi_169487601
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:06 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik nog ergens ETH heb verstopt maar geen idee waar :')
Ik had er vorig jaar 6000 :D
pi_169488522
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 18:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik had er vorig jaar 6000 :D
Mooi was die tijd :')
[P]otverdorie
  Eindredactie Games maandag 13 maart 2017 @ 18:38:22 #105
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169488565
Zelf mij dogecoins zijn gestegen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169489970
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 14:15 schreef Mattt het volgende:
ETH moet haast zometeen wel een beetje gaan afkoelen, dan mooi moment om weer in te stappen denk ik :)
Gaat ie al.
  maandag 13 maart 2017 @ 19:17:47 #107
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_169490193
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:12 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Gaat ie al.
Zie het inderdaad. Gok richting de ¤23-24
And there are still no americans in Bagdad !!
  Eindredactie Games maandag 13 maart 2017 @ 19:18:09 #108
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169490207
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:17 schreef Mattt het volgende:

[..]

Zie het inderdaad. Gok richting de ¤23-24
24 staat een dikke wall
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games maandag 13 maart 2017 @ 20:50:13 #109
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169493350
En weer aan het pumpen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169493709
quote:
4s.gif Op maandag 13 maart 2017 20:50 schreef Oscar. het volgende:
En weer aan het pumpen
Je zou een correctie verwachten, maar dit kan ook zomaar doorschieten naar $35
[P]otverdorie
pi_169493965
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 23:17 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

In ieder geval 1 van de grootste en ze hebben een bitlecentie. Prijs is wel wat hoger, maar dat is dan ook wel weer bij verkoop in je voordeel.

Kortom why not!

(ik heb er mijn ethereums staan)
Ja, denk dat ik hem gewoon ga gebruiken als broker. Buy and hold, voor de lol. Wallet doe ik dan blockchain.info (of accepteert deze nog geen ETH?)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2017 21:10:15 ]
pi_169494728
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:09 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ja, denk dat ik hem gewoon ga gebruiken als broker. Buy and hold, voor de lol. Wallet doe ik dan blockchain.info (of accepteert deze nog geen ETH?)
Nee, en blockchain.info is onveiliger dan Coinbase.

P.s Bitpay heeft ook een hele mooie veilige wallet app.
pi_169494947
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:30 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Nee, en blockchain.info is onveiliger dan Coinbase.

P.s Bitpay heeft ook een hele mooie veilige wallet app.
Kan ik dan beter Coinbase als zowel wallet / broker gebruiken?
pi_169495066
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

Kan ik dan beter Coinbase als zowel wallet / broker gebruiken?
Jep. En je hebt dan ook meteen toegang tot Gdax exchange :-)
  † In Memoriam † maandag 13 maart 2017 @ 21:52:28 #115
230491 Zith
pls tip
pi_169495483
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:30 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Nee, en blockchain.info is onveiliger dan Coinbase.
Waarom vindt je dat? (eerlijke vraag)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169496996
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:52 schreef Zith het volgende:

[..]

Waarom vindt je dat? (eerlijke vraag)
Meer kwetsbaar voor een xml attack geloof ik.
  Eindredactie Games maandag 13 maart 2017 @ 22:47:38 #117
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169497261
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:40 schreef ZetaOS het volgende:
Gdax
het is niet alsof Gdax nooit gehackt is :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169497706
Ik weet wat XML is, maar wat is een XML attack?
pi_169497890
quote:
4s.gif Op maandag 13 maart 2017 22:47 schreef Oscar. het volgende:

[..]

het is niet alsof Gdax nooit gehackt is :P
Ah, maar daar zit het verschil. Bij blockchain ben je het kwijt, en bij Coinbase/gdax wordt het gewoon voor je betaald. Ze hebben zelfs verzekeringen voor afgesloten heb ik wel eens gelezen.

Vandaar een blockchain wallet de mindere wallet is,

Dat is het verschil :)
pi_169501531
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:08 schreef ZetaOS het volgende:

[..]
Ze hebben zelfs verzekeringen voor afgesloten heb ik wel eens gelezen.
Dat klopt, met de kanttekening dat alleen de online storage is verzekerd. Dat is 2% van het totaal.
pi_169503329
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 13:06 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Lisk :'( :'( :'(
Lisk _O_ _O_ _O_
pi_169508346
Lisk :D
pi_169508922
Snel verkopen die handel :') Waar moet 'ie komen zodat je er een beetje winst op kunt maken?
[P]otverdorie
  Eindredactie Games dinsdag 14 maart 2017 @ 19:06:04 #124
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169512740
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 15:24 schreef NatteBever het volgende:
Snel verkopen die handel :') Waar moet 'ie komen zodat je er een beetje winst op kunt maken?
10 euro ofzo :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169512896
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 06:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat klopt, met de kanttekening dat alleen de online storage is verzekerd. Dat is 2% van het totaal.
De bitcoin kluis alleen? bedoel je dat?
pi_169513145
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:06 schreef Oscar. het volgende:

[..]

10 euro ofzo :P
Bij ¤5 gaan ze alle 100.000 eruit
  dinsdag 14 maart 2017 @ 19:39:04 #127
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169513577
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bij ¤5 gaan ze alle 100.000 eruit
En je TIME? Ga je verlies pakken of hodl je?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169513785
Maar zijn er nou nog steeds altcoins die lucratief zijn? Als in: nu heel weinig waard, maar potentie om wel x10/x20 etc. te gaan zoals in 2013/2014 met heel veel altcoins gebeurdE?

Ik weet dat dit een lompe vraag is, maar er is vast iemand die hem wil beantwoorden
pi_169513799
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:39 schreef Sosa het volgende:

[..]

En je TIME? Ga je verlies pakken of hodl je?
Geduld.
pi_169514071
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:12 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

De bitcoin kluis alleen? bedoel je dat?
De online wallets, dus niet de cold storage.
pi_169514495
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De online wallets, dus niet de cold storage.
Interessant. Dat zou betekenen dat je beter je btc in de wallet kan houden ipv de 48 uurs kluis.
pi_169514660
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:46 schreef Toto69 het volgende:
Maar zijn er nou nog steeds altcoins die lucratief zijn? Als in: nu heel weinig waard, maar potentie om wel x10/x20 etc. te gaan zoals in 2013/2014 met heel veel altcoins gebeurdE?

Ik weet dat dit een lompe vraag is, maar er is vast iemand die hem wil beantwoorden
Als we dat nou eens wisten he
pi_169514846
Wanneer gaat Lisk nou de 1 dollar aantikken.

Btw, volgende week 'training' over Blockchain en Ethereum. Ben benieuwd :)
pi_169515427
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:25 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer gaat Lisk nou de 1 dollar aantikken.

Btw, volgende week 'training' over Blockchain en Ethereum. Ben benieuwd :)
Training? Vertel.
[P]otverdorie
pi_169515499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:25 schreef xaban06 het volgende:
Wanneer gaat Lisk nou de 1 dollar aantikken.

Btw, volgende week 'training' over Blockchain en Ethereum. Ben benieuwd :)
Cool, op je werk of zo?
pi_169515558
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:39 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Training? Vertel.
Ons bedrijf heeft meegedaan aan de blockchain hackathon. Organiseren nu een inhouse 'training' met als onderwerp blockchain en ethereum.
pi_169516126
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:13 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Interessant. Dat zou betekenen dat je beter je btc in de wallet kan houden ipv de 48 uurs kluis.
quote:
How deposits are insured on GDAX

Digital Assets

All digital assets that we hold in online storage are fully insured. This means that if we were to suffer a breach of online storage, the insurance policy would pay out to cover any customer funds lost as a result.

The insurance policy covers any losses resulting from a breach of physical security, cyber security, or by employee theft. The policy is provided by a syndicate of insurers through Lloyd’s of London.

We hold less than 2% of customer funds in online storage. The rest is held in offline storage.

This insurance policy does not cover any losses resulting from the compromise of your individual account. It is your responsibility to use a strong password and maintain control of all login credentials you use to access GDAX.

USD, GBP, and EUR Balances

We store all customer USD, GBP, and EUR in segregated custodial bank accounts. The funds held in those accounts belong to the relevant customers.

If you are a United States resident, your USD balance is covered by FDIC insurance, up to a maximum of $250,000.
How deposits are insured
pi_169516228
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ons bedrijf heeft meegedaan aan de blockchain hackathon. Organiseren nu een inhouse 'training' met als onderwerp blockchain en ethereum.
Tof. Hoeveel werknemers heeft het bedrijf als ik vragen mag?
[P]otverdorie
  dinsdag 14 maart 2017 @ 20:54:35 #139
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169516296
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geduld.
Hmmm

schone zaak

Lucratief hoop ik ook
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169516310
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:53 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Tof. Hoeveel werknemers heeft het bedrijf als ik vragen mag?
Geen idee wat de exacte cijfers zijn. Ik schat +/- 200. Hoezo :P
pi_169516627
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 20:54 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Geen idee wat de exacte cijfers zijn. Ik schat +/- 200. Hoezo :P
Ivm de mogelijke impact van zo'n training :) Top dat jullie die training krijgen in ieder geval. Have fun!
[P]otverdorie
pi_169519793
Bug in Bitcoin unlimited, te exploiten met deze script: https://ghostbin.com/paste/36hhq

En hop, daar gaat de hashrate van BU zo.



Mag overigens ook wel. Hun code is 1 grote grap. https://github.com/Bitcoi(...)se/src/miner.cpp#L84

Overal worden de variabelen veranderd naar Blockstream, om ze te trollen. Daardoor is de code steeds moeilijker te onderhouden met die van Core.

Dit is overigens ook interessant: https://www.reddit.com/r/(...)s_critical_problems/ BU code door C++ developer reviewed.
  Eindredactie Games dinsdag 14 maart 2017 @ 21:58:01 #143
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169520311
ook wel mooi

quote:
else if (inv.type == MSG_THINBLOCK)
{
//irrelevant
} else {
assert(0);
}
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 14 maart 2017 @ 21:58:30 #144
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169520336
Maargoed, de komende tijd wordt het dus rustig
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 15 maart 2017 @ 00:20:16 #145
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169525856
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 19:46 schreef Toto69 het volgende:
Maar zijn er nou nog steeds altcoins die lucratief zijn? Als in: nu heel weinig waard, maar potentie om wel x10/x20 etc. te gaan zoals in 2013/2014 met heel veel altcoins gebeurdE?

Ik weet dat dit een lompe vraag is, maar er is vast iemand die hem wil beantwoorden
Ik denk het wel. Het is denk ik alleen zo dat het nu eerder x5 is dan x20 en zijn ze wat zeldzamer. Maar pas had ik met Shift een x8 en TRUMP een x20, helaas had ik van Trump niet heel veel. Misschien LEPEN (van de Franse verkiezingen , is nu 6/7 satoshi). Of ORLY (is helemaal terug gezakt naar 20 satoshi, terwijl hij ooit 900 was en misschien als de dev (MaGNeT) ooit terug keert dat hij weer zo hoog komt, nee denk het niet, kut hoge PoS)
Spatieboos
pi_169527377
Als ik af en toe 0.1 BTC en wat Ethereums wil bijkopen om voor langere termijn te hodlen, wat is dan de beste manier om ze op te slaan? Ik heb nu nog wat BTC via Electrum wallet met een lange key van 12 woorden staan, maar die wil ik houden voor wat ie is (kan ik vanuit mijn hoofd overal en altijd recreaten, of ik moet de originele encrypted USB stick die ergens aan de andere kant v/d wereld is gebruiken). Vind dat recreaten wel een mooi systeem, maar één zo'n key onthouden is genoeg.

Dus: welke wallet/wat voor systeem is veilig en handig en futureproof voor BTC en ETH? :)
pi_169527705
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 01:26 schreef kthxbye het volgende:
Als ik af en toe 0.1 BTC en wat Ethereums wil bijkopen om voor langere termijn te hodlen, wat is dan de beste manier om ze op te slaan? Ik heb nu nog wat BTC via Electrum wallet met een lange key van 12 woorden staan, maar die wil ik houden voor wat ie is (kan ik vanuit mijn hoofd overal en altijd recreaten, of ik moet de originele encrypted USB stick die ergens aan de andere kant v/d wereld is gebruiken). Vind dat recreaten wel een mooi systeem, maar één zo'n key onthouden is genoeg.

Dus: welke wallet/wat voor systeem is veilig en handig en futureproof voor BTC en ETH? :)
Ledger Nano S vanaf 69 dollar met schermpje en die zonder schermpje voor een paar tientjes.
http://amzn.to/2lYz4om
pi_169527763
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 02:57 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ledger Nano S vanaf 69 dollar met schermpje en die zonder schermpje voor een paar tientjes.
http://amzn.to/2lYz4om
Looks nice, thanks voor de tip! Maar, als ik dat ding kwijt ben dan ben ik dus ook alles kwijt?

Is er een wallet die BTC én ETH ondersteunt en bijvoorbeeld met zo'n random 12 word key werkt waarmee je em kan recoveren?
pi_169527776
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 04:41 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Looks nice, thanks voor de tip! Maar, als ik dat ding kwijt ben dan ben ik dus ook alles kwijt?

Is er een wallet die BTC én ETH ondersteunt en bijvoorbeeld met zo'n random 12 word key werkt waarmee je em kan recoveren?
Dat is exact wat de Nano S van de link hierboven doet. Hij genereert ook de 12 worden waarmee je je wallet kunt herstellen zelfs als het ding kwijt is geraakt.
Het is 1 van de veiligste wallets samen met de wel bekende (duurdere)trezor.

Bij papier wallets maken mensen nog wel eens foutjes, zoals te denken 0.1 btc van een papier wallet van een bitcoin af te kunnen trekken en er dan achter te komen dat 0.9btc ook weg is.
  woensdag 15 maart 2017 @ 11:20:44 #150
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_169531538
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef TourOfData het volgende:
Bug in Bitcoin unlimited, te exploiten met deze script: https://ghostbin.com/paste/36hhq

En hop, daar gaat de hashrate van BU zo.

[ afbeelding ]

Mag overigens ook wel. Hun code is 1 grote grap. https://github.com/Bitcoi(...)se/src/miner.cpp#L84

Overal worden de variabelen veranderd naar Blockstream, om ze te trollen. Daardoor is de code steeds moeilijker te onderhouden met die van Core.

Dit is overigens ook interessant: https://www.reddit.com/r/(...)s_critical_problems/ BU code door C++ developer reviewed.
Obvious troll is obvious...

This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_169532495
quote:
7s.gif Op woensdag 15 maart 2017 11:20 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Obvious troll is obvious...

[ afbeelding ]
Objectieve bron dat nodecounter. :P check die PUBLIC SERVICE ANNOUNCEMENT als je naar www.nodecounter.com gaat. :D

Die daling is bij hun trouwens ook gewoon zichtbaar als je naar de BU Nodes chart gaat. Momenteel lijkt het weer wat te herstellen.

https://coin.dance/nodes kende ik trouwens nog niet, maar handige site.
  woensdag 15 maart 2017 @ 12:49:52 #152
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_169533465
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:04 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Objectieve bron dat nodecounter. :P check die PUBLIC SERVICE ANNOUNCEMENT als je naar www.nodecounter.com gaat. :D

Die daling is bij hun trouwens ook gewoon zichtbaar als je naar de BU Nodes chart gaat. Momenteel lijkt het weer wat te herstellen.

https://coin.dance/nodes kende ik trouwens nog niet, maar handige site.
Bij deze de bron uit jouw post: https://coin.dance/blocks :)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_169537147
Hup eth
  woensdag 15 maart 2017 @ 15:54:06 #154
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_169537406
Gelukkig gister nog 22 ETH bijgekocht *O*
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_169538221
Lol dash heeft de 100$ aangetikt. Best netjes in 1 maand van 15 naar 100
pi_169538430
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 16:26 schreef brombeer_ het volgende:
Lol dash heeft de 100$ aangetikt. Best netjes in 1 maand van 15 naar 100
"natural growth" :X
pi_169539295
Shadow cash gaat dash volgen! Vreemd genoeg voor de pump toevallig gekocht.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169539355
5 van 6 investeringen in de plus stratis/nav/ardor/ethereum/sdc maar xrp wil nog niet echt. Maar die krijgt zijn aandacht nog wel.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_169541788
Ethereum

[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 maart 2017 @ 18:59:09 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169541821
#stillwaitingfordip
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games woensdag 15 maart 2017 @ 19:00:11 #161
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169541842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:59 schreef Nattekat het volgende:
#stillwaitingfordip
komt vast wel
* Oscar. stelt weer zijn stop loss bij
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169541845
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:59 schreef Nattekat het volgende:
#stillwaitingfordip
:') Komt vanzelf!
[P]otverdorie
  Eindredactie Games woensdag 15 maart 2017 @ 19:00:53 #163
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169541851
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 18:57 schreef NatteBever het volgende:
Ethereum

[ afbeelding ]
maar wel een dikke wall op 30 euro :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games woensdag 15 maart 2017 @ 19:24:34 #164
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169542456
Door de 30 euro heen gebroken :Y
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 15 maart 2017 @ 19:30:18 #165
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_169542631
Gaat lekker inderdaad. Gewoon 20 euro gestegen in 1 maand!
And there are still no americans in Bagdad !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 maart 2017 @ 19:35:19 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169542783
Ik heb echt enorm veel geduld gehad met die munt...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169543057
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt enorm veel geduld gehad met die munt...
Stap nou gewoon ihinnnnnn!
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 maart 2017 @ 19:46:30 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169543125
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:44 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Stap nou gewoon ihinnnnnn!
Dan krijg je een crash.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169543222
Wat doen jullie nu op het moment met bijv Ethereum? Heb het 1,5 week geleden gekocht, is nu iets van 80% (!) erbij.. Ik ga dan altijd op twitter zoeken of er iets mee aan de hand is. Wil er verder ook op de iets langere termijn er iets mee, maar nu bijkopen voelt gewoon als van jezelf stelen - 3 ETH ipv 6 per 100 euro..
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_169543271
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wat doen jullie nu op het moment met bijv Ethereum? Heb het 1,5 week geleden gekocht, is nu iets van 80% (!) erbij.. Ik ga dan altijd op twitter zoeken of er iets mee aan de hand is. Wil er verder ook op de iets langere termijn er iets mee, maar nu bijkopen voelt gewoon als van jezelf stelen - 3 ETH ipv 6 per 100 euro..
Mt 80% rendement was ik uitgestapt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169543439
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mt 80% rendement was ik uitgestapt.
Blijft lastig, week ervoor had ik dat namelijk gedaan, maar blij dat ik toen weer alles had omgeze, je weet gewoon niet waar het ophoudt.

[ Bericht 28% gewijzigd door Nappeklapperapper op 15-03-2017 20:22:03 ]
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  Eindredactie Games woensdag 15 maart 2017 @ 19:57:50 #172
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169543501
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mt 80% rendement was ik uitgestapt.
ik heb 300 procent en blij lekker erin.
Stop-los instellen en afentoe naar boven bijstellen en niet voor het snelle geld gaan, maar alleen maar balen dat ik er niet meer geld heb ingestoken :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169543610
quote:
4s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:57 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ik heb 300 procent en blij lekker erin.
Stop-los instellen en afentoe naar boven bijstellen en niet voor het snelle geld gaan, maar alleen maar balen dat ik er niet meer geld heb ingestoken :P
Wel kut dat het dan altijd op een exchange staat
[P]otverdorie
  Eindredactie Games woensdag 15 maart 2017 @ 20:02:22 #174
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169543653
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:01 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Wel kut dat het dan altijd op een exchange staat
Dit is inderdaad niet het geld wat ik nodig heb voor de boodschappen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_169543706
quote:
4s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:02 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Dit is inderdaad niet het geld wat ik nodig heb voor de boodschappen
Doel meer op dat het wat minder veilig is dan als je het in een wallet hebt gepropt :)
[P]otverdorie
  Eindredactie Games woensdag 15 maart 2017 @ 20:05:29 #176
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169543759
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:03 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Doel meer op dat het wat minder veilig is dan als je het in een wallet hebt gepropt :)
True, maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik een paar maanden geleden al mijn oude schijven heb doorzocht waar mijn papieren wallet was gebleven :@
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:13:58 #177
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169544000
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan krijg je een crash.
Graag, dan ga ik shorten en laag terugkopen.
Spatieboos
pi_169544563
sow, ETH is al lekker doorgeschoten! ik zat vanmiddag even te kijken en had berekend dat volgende top op 0,0318 ongeveer ligt.
Was daarna afgeleid door andere zaken (sterfgeval + rentebesluit USA) waardoor ik het nu pas post als een beetje mosterd na de maaltijd.
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:38:13 #179
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169544893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:31 schreef edraket31 het volgende:
sow, ETH is al lekker doorgeschoten! ik zat vanmiddag even te kijken en had berekend dat volgende top op 0,0318 ongeveer ligt.
Was daarna afgeleid door andere zaken (sterfgeval + rentebesluit USA) waardoor ik het nu pas post als een beetje mosterd na de maaltijd.
Wat denk je dat DASH gaat doen, wijze Ethraket _O_ ?
Spatieboos
pi_169544936
Dag allemaal,

Na maanden dit topic gevolgd te hebben - en bepaalde usernames voor mij langzaam vertrouwd beginnen aan te voelen - heb ik mij vandaag dan eindelijk ook maar even aangemeld op FOK.

Even iets over mijzelf: Ik zie crypto currency als een uit de hand gelopen hobby. Begin 2010 begonnen met Bitcoin (als ik toen had geweten wat ik nu weet dan had ik meerdere tesla's gehad, en niet te vergeten een landhuis met slotgracht gewoon omdat het kon). Ook heb ik meegedaan aan de ETH ico waarbij ik bijna 2000 eth's heb gekregen. Daarna blijven doorlezen in de materie, geëxperimenteerd wat wel kan (en vooral ook wat niet...).

Kelder omgebouwd gehad tot BTCmining facility, daarna ETH mining totdat de vriendin het welletjes vond.
In die periode veel leuke dingen meegemaakt, het prutsen met de apparatuur en het daadwerkelijk 'minen' was een plezierige bezigheid.

Tot zover het 'voorstellen', nu ter zake met mijn eerste post.

Daar de koers van Dash zo gestegen is, hoe denken jullie over mining contracten? Enkele grotere en betrouwbaar(dere) mining firma's bieden nog steeds Dash contracten aan tegen relatief goedkope prijzen, 2 jarige contracten zonder maintenance fee's waarbij je na een half jaar al break even hebt. Natuurlijk zijn er veel variabelen zoals de koers en de graad maar laten we even in de utopie leven dat je dan na 1 jaar break even bent, dan heb je 1 jaar 'pure' winst.

Too good to be true of is het een gecalculeerde gok?
Iemand van jullie die mining contracten heeft lopen?
pi_169545046
quote:
3s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:39 schreef coinfreak het volgende:
Dag allemaal,

Na maanden dit topic gevolgd te hebben - en bepaalde usernames voor mij langzaam vertrouwd beginnen aan te voelen - heb ik mij vandaag dan eindelijk ook maar even aangemeld op FOK.

Even iets over mijzelf: Ik zie crypto currency als een uit de hand gelopen hobby. Begin 2010 begonnen met Bitcoin (als ik toen had geweten wat ik nu weet dan had ik meerdere tesla's gehad, en niet te vergeten een landhuis met slotgracht gewoon omdat het kon). Ook heb ik meegedaan aan de ETH ico waarbij ik bijna 2000 eth's heb gekregen. Daarna blijven doorlezen in de materie, geëxperimenteerd wat wel kan (en vooral ook wat niet...).

Kelder omgebouwd gehad tot BTCmining facility, daarna ETH mining totdat de vriendin het welletjes vond.
In die periode veel leuke dingen meegemaakt, het prutsen met de apparatuur en het daadwerkelijk 'minen' was een plezierige bezigheid.

Tot zover het 'voorstellen', nu ter zake met mijn eerste post.

Daar de koers van Dash zo gestegen is, hoe denken jullie over mining contracten? Enkele grotere en betrouwbaar(dere) mining firma's bieden nog steeds Dash contracten aan tegen relatief goedkope prijzen, 2 jarige contracten zonder maintenance fee's waarbij je na een half jaar al break even hebt. Natuurlijk zijn er veel variabelen zoals de koers en de graad maar laten we even in de utopie leven dat je dan na 1 jaar break even bent, dan heb je 1 jaar 'pure' winst.

Too good to be true of is het een gecalculeerde gok?
Iemand van jullie die mining contracten heeft lopen?
Nattekat heeft een goed contract lopen, hij zal zich wel melden
pi_169545098
Bedankt Ed. Jouw TA's zijn altijd mooie stof om door te nemen :-)
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:43:01 #183
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169545142
quote:
3s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:39 schreef coinfreak het volgende:
Dag allemaal,

Na maanden dit topic gevolgd te hebben - en bepaalde usernames voor mij langzaam vertrouwd beginnen aan te voelen - heb ik mij vandaag dan eindelijk ook maar even aangemeld op FOK.

Even iets over mijzelf: Ik zie crypto currency als een uit de hand gelopen hobby. Begin 2010 begonnen met Bitcoin (als ik toen had geweten wat ik nu weet dan had ik meerdere tesla's gehad, en niet te vergeten een landhuis met slotgracht gewoon omdat het kon). Ook heb ik meegedaan aan de ETH ico waarbij ik bijna 2000 eth's heb gekregen. Daarna blijven doorlezen in de materie, geëxperimenteerd wat wel kan (en vooral ook wat niet...).

Kelder omgebouwd gehad tot BTCmining facility, daarna ETH mining totdat de vriendin het welletjes vond.
In die periode veel leuke dingen meegemaakt, het prutsen met de apparatuur en het daadwerkelijk 'minen' was een plezierige bezigheid.

Tot zover het 'voorstellen', nu ter zake met mijn eerste post.

Daar de koers van Dash zo gestegen is, hoe denken jullie over mining contracten? Enkele grotere en betrouwbaar(dere) mining firma's bieden nog steeds Dash contracten aan tegen relatief goedkope prijzen, 2 jarige contracten zonder maintenance fee's waarbij je na een half jaar al break even hebt. Natuurlijk zijn er veel variabelen zoals de koers en de graad maar laten we even in de utopie leven dat je dan na 1 jaar break even bent, dan heb je 1 jaar 'pure' winst.

Too good to be true of is het een gecalculeerde gok?
Iemand van jullie die mining contracten heeft lopen?
2000 ETH _O_

Welkom.
hoeveel ETH heb je nog over?
Spatieboos
pi_169545265
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:38 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Wat denk je dat DASH gaat doen, wijze Ethraket _O_ ?
geen flauw idee....heb ik niet gevolgd, heb alleen opgevangen dat er een grote pumpgroup achterzit (heb ook wel een vermoeden welke). Koers kan dus ieder willekeurig moment crashen, laat je na die crash dan niet verleiden om te kopen als ie weer omhoog schiet (suckerrally), komt dan gewoon nog een brute dump.
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:46:18 #185
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169545303
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:45 schreef edraket31 het volgende:

[..]

geen flauw idee....heb ik niet gevolgd, heb alleen opgevangen dat er een grote pumpgroup achterzit (heb ook wel een vermoeden welke). Koers kan dus ieder willekeurig moment crashen, laat je na die crash dan niet verleiden om te kopen als ie weer omhoog schiet (suckerrally), komt dan gewoon nog een brute dump.
Bedankt. Hoe ken je die pumpgroepen en hoe weet je wie er achter zit? :o
Spatieboos
pi_169545314
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:43 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

2000 ETH _O_

Welkom.
hoeveel ETH heb je nog over?
500... De rest verkocht op 17 dollar omdat ik dacht dat dat de top was.

Rob de Geus, kom d'r maar in. Man Man Man Man............
  woensdag 15 maart 2017 @ 20:49:11 #187
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169545434
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:46 schreef coinfreak het volgende:

[..]

500... De rest verkocht op 17 dollar omdat ik dacht dat dat de top was.

Rob de Geus, kom d'r maar in. Man Man Man Man............
Toch aardig wat winst dan _O_

En je hebt vast ook honderden ETH gemined
Spatieboos
pi_169545575
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:49 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Toch aardig wat winst dan _O_

En je hebt vast ook honderden ETH gemined
Ik mag op zich niet klagen. De verbouwing en de kosten koper vh huis heb ik ervan kunnen bekostigen.

Kwa minen viel het wel mee, geloof dat ik er destijds in ETH Frontier een stuk of 30 heb gemined maar de difficulty ging daarna al snel omhoog.
pi_169545680
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:46 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Bedankt. Hoe ken je die pumpgroepen en hoe weet je wie er achter zit? :o
Ik had vroegah een vrij goed netwerk in de scene, in chatrooms gezeten met wat grote namen (zeg maar 5000+ volgers op twitter). enerzijds was dat 1 grote show off (wie heeft de beste info) en anderzijds ook weer dat niemand elkaar vertrouwde. elke chatgroep had wel weer een select groepje dat de info eerst met elkaar deelde
  Eindredactie Games woensdag 15 maart 2017 @ 21:11:34 #190
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169547085
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 19:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dan krijg je een crash.
heb je gekocht?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 maart 2017 @ 21:16:52 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169547522
quote:
4s.gif Op woensdag 15 maart 2017 21:11 schreef Oscar. het volgende:

[..]

heb je gekocht?
Nee
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 15 maart 2017 @ 22:43:38 #192
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169553293
quote:
3s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:39 schreef coinfreak het volgende:
Dag allemaal,

Na maanden dit topic gevolgd te hebben - en bepaalde usernames voor mij langzaam vertrouwd beginnen aan te voelen - heb ik mij vandaag dan eindelijk ook maar even aangemeld op FOK.

Even iets over mijzelf: Ik zie crypto currency als een uit de hand gelopen hobby. Begin 2010 begonnen met Bitcoin (als ik toen had geweten wat ik nu weet dan had ik meerdere tesla's gehad, en niet te vergeten een landhuis met slotgracht gewoon omdat het kon). Ook heb ik meegedaan aan de ETH ico waarbij ik bijna 2000 eth's heb gekregen. Daarna blijven doorlezen in de materie, geëxperimenteerd wat wel kan (en vooral ook wat niet...).

Kelder omgebouwd gehad tot BTCmining facility, daarna ETH mining totdat de vriendin het welletjes vond.
In die periode veel leuke dingen meegemaakt, het prutsen met de apparatuur en het daadwerkelijk 'minen' was een plezierige bezigheid.

Tot zover het 'voorstellen', nu ter zake met mijn eerste post.

Daar de koers van Dash zo gestegen is, hoe denken jullie over mining contracten? [b] Enkele grotere en betrouwbaar(dere) mining firma's bieden nog steeds Dash contracten aan tegen relatief goedkope prijzen, 2 jarige contracten zonder maintenance fee's waarbij je na een half jaar al break even hebt. Natuurlijk zijn er veel variabelen zoals de koers en de graad maar laten we even in de utopie leven dat je dan na 1 jaar break even bent, dan heb je 1 jaar 'pure' winst.

Too good to be true of is het een gecalculeerde gok?
Iemand van jullie die mining contracten heeft lopen?
2-jarige contracten? Garanderen ze je de laatste hardware-upgrades (GPU/ASIC)? Ik ga geen 2 jaar vooruit betalen voor een bedrijf, wat mogelijk over 2 jaar niet meer bestaat in deze markt :?
Klinkt meer als bedrijven, die flink wat investeringen nodig hebben om hun "projectje" te kunnen financieren en er dan tussenuitknijpen met hun "winst".

Hoe zit dat in mekaar?
The best firms advertise the least...
  woensdag 15 maart 2017 @ 22:51:27 #193
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169553715
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 20:45 schreef edraket31 het volgende:

[..]

geen flauw idee....heb ik niet gevolgd, heb alleen opgevangen dat er een grote pumpgroup achterzit (heb ook wel een vermoeden welke). Koers kan dus ieder willekeurig moment crashen, laat je na die crash dan niet verleiden om te kopen als ie weer omhoog schiet (suckerrally), komt dan gewoon nog een brute dump.
Pumpers voor Dash zijn iig actief op btc-e: Ken ze uit het verleden en waarschijnlijk hebben ze hun netwerk uitgebreid.
The best firms advertise the least...
pi_169553830
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:43 schreef edcetera het volgende:

[..]

2-jarige contracten? Garanderen ze je de laatste hardware-upgrades (GPU/ASIC)? Ik ga geen 2 jaar vooruit betalen voor een bedrijf, wat mogelijk over 2 jaar niet meer bestaat in deze markt :?
Klinkt meer als bedrijven, die flink wat investeringen nodig hebben om hun "projectje" te kunnen financieren en er dan tussenuitknijpen met hun "winst".

Hoe zit dat in mekaar?
In dit geval gaat het over genesis mining. Je koopt een x-aantal eenheden rekenkracht, het maakt niet uit of dat met oude of nieuwe hardware gaat zolang je de rekenkracht maar krijgt. Ze bestaan toch al een poosje, de BTC contracten leveren erg weinig op. Dash op dit moment wel, zelfs een koers halvering naar 50 dollar zou het de pret niet mogen drukken. Ethereum contracten zijn redelijk, maar er spelen veel variabelen zoals difficulty en prijs vd munt mee.
pi_169553996
Ik zou niet minen maar op een dip kopen, dan heb je de coins meteen.

Minen is een langdurig risico.

En stijgt de koers, zit je goed, daalt het dan ben je sowieso de bok.
  woensdag 15 maart 2017 @ 22:57:51 #196
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169554018
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:53 schreef coinfreak het volgende:

[..]

In dit geval gaat het over genesis mining. Je koopt een x-aantal eenheden rekenkracht, het maakt niet uit of dat met oude of nieuwe hardware gaat zolang je de rekenkracht maar krijgt. Ze bestaan toch al een poosje, de BTC contracten leveren erg weinig op. Dash op dit moment wel, zelfs een koers halvering naar 50 dollar zou het de pret niet mogen drukken. Ethereum contracten zijn redelijk, maar er spelen veel variabelen zoals difficulty en prijs vd munt mee.
Mij lijkt zo'n investering vaak te riskant vergeleken het simpelweg kopen van de coin. Vaak als de prijs omhoog gaat gaat de difficulty ook, maar als de prijs daarna weer zakt, zakt de difficulty meestal ietsje minder. En dan kan het ook zijn dat er ineens een nieuwe videokaart of ASIC miner komt die efficiënter mined en daardoor de difficulty ook verhoogd, of gewoon een nieuw mining bedrijf dat ineens begint. Het idee van ''samen staan we sterker'' is in theorie heel goed, het probleem is alleen dat zij vooral de winst maken en jij het risico neemt.
Spatieboos
pi_169554637
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:57 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zou niet minen maar op een dip kopen, dan heb je de coins meteen.

Minen is een langdurig risico.

En stijgt de koers, zit je goed, daalt het dan ben je sowieso de bok.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:57 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Mij lijkt zo'n investering vaak te riskant vergeleken het simpelweg kopen van de coin. Vaak als de prijs omhoog gaat gaat de difficulty ook, maar als de prijs daarna weer zakt, zakt de difficulty meestal ietsje minder. En dan kan het ook zijn dat er ineens een nieuwe videokaart of ASIC miner komt die efficiënter mined en daardoor de difficulty ook verhoogd, of gewoon een nieuw mining bedrijf dat ineens begint. Het idee van ''samen staan we sterker'' is in theorie heel goed, het probleem is alleen dat zij vooral de winst maken en jij het risico neemt.
Duidelijk. Wat vinden jullie van Waves? Laats wat nieuws vanuit de devs dat er wat nieuwe dingen gaan komen en de roadmap is bijgewerkt. Doet het goed, 40% stijging in de afgelopen 7 dagen, maar dat is niet alleen voor waves. Mijn gevoel zegt mij dat er iets niet klopt, er stroomt over alle coins gezien teveel geld binnen. Er moet toch een aannemelijke verklaring zijn waarom zoveel coins al dagen toppen? Een mega pump? Goed opgezet dan, ben nieuwsgierig wie er verantwoordelijk voor is.
  woensdag 15 maart 2017 @ 23:12:53 #198
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169554771
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 22:57 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Mij lijkt zo'n investering vaak te riskant vergeleken het simpelweg kopen van de coin. Vaak als de prijs omhoog gaat gaat de difficulty ook, maar als de prijs daarna weer zakt, zakt de difficulty meestal ietsje minder. En dan kan het ook zijn dat er ineens een nieuwe videokaart of ASIC miner komt die efficiënter mined en daardoor de difficulty ook verhoogd, of gewoon een nieuw mining bedrijf dat ineens begint. Het idee van ''samen staan we sterker'' is in theorie heel goed, het probleem is alleen dat zij vooral de winst maken en jij het risico neemt.
Toch ff de site van Genesis bekeken en het is dus gewoon een pre-paid contract: Dan deel ik jou mening en is het niet interessant: Situaties veranderen in de crypto-wereld zo snel, dat je niet voor 2 jaar aan een provider vast wilt zitten voor zulke bedragen: Traden is dan interessanter.
The best firms advertise the least...
pi_169555889
Ik heb het hier al eens vaker gesproken over het traden op basis van de breakout van een "flag"
Zo'n breakout gebeurd 9/10 met een sterke upmove.......

het aantal flags bij ETH is eigenlijk belachtelijk.....kinderspel om te traden

http://stockcharts.com/sc(...)pennant_continuation

pi_169556740
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 23:31 schreef edraket31 het volgende:
Ik heb het hier al eens vaker gesproken over het traden op basis van de breakout van een "flag"
Zo'n breakout gebeurd 9/10 met een sterke upmove.......

het aantal flags bij ETH is eigenlijk belachtelijk.....kinderspel om te traden

http://stockcharts.com/sc(...)pennant_continuation

[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of zie je zo'n vlag nu alleen maar achteraf? dan ben je toch al te laat om iets te doen of niet...
pi_169557245
Ed, verwacht je op korte termijn een correctie? zo ja, tot welk niveau denk je dat hij kan corrigeren?
pi_169558320
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 23:44 schreef coinfreak het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of zie je zo'n vlag nu alleen maar achteraf? dan ben je toch al te laat om iets te doen of niet...
Een flag is een continuation pattern....na een sterke upmove volgt er een correctie die gekenmerkt wordt door kleinere candles die een patroon vormen in de andere richting (in dit geval omlaag)..... Als je dat patroon ziet ontstaan, weet je dat de prijs 9/10 verder omhoog zal gaan.
Het is dan een kwestie van trendlijntje trekken en je kunt een buyorder net boven die lijn plaatsen. Als die uitbraak dan komt, wordt je order direct aangetikt. Let wel dat je buyorder ver genoeg boven het lijntje ligt om te voorkomen dat ie gefilled wordt bij een false breakout.
Ik gebruik dit soort patronen graag omdat het een bevestiging is van een trend en je handelt op basis van wat er daadwerkelijk gebeurd (break out) ipv dat je meer risico neemt en eerder koopt waarna de koers evt nog flink corrigeert.

Zo'n flag moet dus meerdere raakpunten hebben om een trendlijn te kunnen maken.

Met behulp van Fibonacci-extensions kun je vaak nog uitrekenen tot hoever de correctie gaat en als je echt zeker bent van je zaak, kun je dan op de bodem van de correctie kopen. Is een techniek die ik veel gebruik, maar vind ik toch te tricky voor altcoins.

In onderstaand voorbeeld heb ik zo'n flag getekekend (blauwe trendlijn) waarbij je duidelijk ziet dat ie meerdere keren geraakt wordt, voordat ie sterk uitbreekt.
De gele lijnen zijn de Fibo levels, ik hanteer altijd 1-1.27 voor een correctie. In dit geval zie je dat de bodem exact op 1 ligt.



disclaimer: dit was de eerste flag die ik uitkoos, en mijn theorie klopt meteen. Ik zit het vorig topic nog eens door te lezen, daar had ik op dit punt gezegd dat ik een correctie tot aan 0,0147 verwachtte. Daar zat ik dus duidelijk mis omdat ik dat zei aan het begin van de correctie en die zich verder ontwikkelde waarbij er in de praktijk nog geen probleem zou zijn ALS je na de breakout koopt.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 23:55 schreef coinfreak het volgende:
Ed, verwacht je op korte termijn een correctie? zo ja, tot welk niveau denk je dat hij kan corrigeren?
Dat riep ik al toen de prijs de 0,022 naderde....je ziet dat ie daar even wat stagneerde en weer vrolijk door ging met stijgen.
De indicatoren die ik gebruik (macd, RSI, stoch RSI) geven allemaal aan dat het overbought is op grote timeframes een correctie is dan wel logisch maar geen garantie.

Ik schreef eerder vandaag dat ik een volgende top rond 0.0318 verwacht en ja dan zou ie wel eens flink kunnen corrigeren richting 0.023-0.021 maar voor t zelfde geld knal ie flink door.
Ik zou verrast zijn als ie doorknalt......
pi_169560762
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 23:55 schreef coinfreak het volgende:
Ed, verwacht je op korte termijn een correctie? zo ja, tot welk niveau denk je dat hij kan corrigeren?
Een correctie kan ook naar boven toe zijn..
pi_169561078
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 01:26 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Een correctie kan ook naar boven toe zijn..
Probeer mij dat eens uit te leggen aub
pi_169561596
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 01:38 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Probeer mij dat eens uit te leggen aub
Het is ook een grapje. Maar wat wel kan is dat een munt ondergewaardeerd is en daarom een "correctie" naar boven krijgt. Uiteraard is correctie altijd negatief en dus naar beneden.

Dash trouwens gezien, net wel of net niet de 100usd gehaald :P
  donderdag 16 maart 2017 @ 09:27:59 #206
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169564399
potver, ik zit nu toch wel te twijfelen mijn ETH te verkopen. Alweer. Maar nu voor ruim het dubbele.

Ik zou mijzelf echter behoorlijk voor mijn kop slaan als we alsnog naar de 100 gaan.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169564572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:27 schreef Sosa het volgende:
potver, ik zit nu toch wel te twijfelen mijn ETH te verkopen. Alweer. Maar nu voor ruim het dubbele.

Ik zou mijzelf echter behoorlijk voor mijn kop slaan als we alsnog naar de 100 gaan.
Proft is profit......

Maar ik zou dan kiezen om telkens een gedeelte te verkopen zodat je een evt verdere stijging ook meepakt en je een ondergrens instelt om alles eruit te kieperen..
  donderdag 16 maart 2017 @ 10:02:06 #208
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169564796
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:43 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Proft is profit......

Maar ik zou dan kiezen om telkens een gedeelte te verkopen zodat je een evt verdere stijging ook meepakt en je een ondergrens instelt om alles eruit te kieperen..
:) Ik heb toev nét op de top verkocht, nu dalende 8-)

weliswaar de helft, maar eens kijken of ik op een goeie prijs kan terugkopen

profit is profit idd
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169565018
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 09:27 schreef Sosa het volgende:
potver, ik zit nu toch wel te twijfelen mijn ETH te verkopen. Alweer. Maar nu voor ruim het dubbele.

Ik zou mijzelf echter behoorlijk voor mijn kop slaan als we alsnog naar de 100 gaan.
Of ETH doet een litecointje en duikt volledig in elkaar na de $43 te hebben aangetikt.
  Moderator donderdag 16 maart 2017 @ 10:19:24 #210
42184 crew  DaMart
pi_169565071
ETH :D.

Net toch maar mijn 121% winst gepakt *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_169565079
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 10:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Of ETH doet een litecointje en duikt volledig in elkaar na de $43 te hebben aangetikt.
Litecoin biedt niet veel meer dan dat Bitcoin doet.
ETH wel.

Lisk lijkt nu ook de weg naar boven gevonden te hebben.
50% omhoog in een week, vanaf een bodemprijs.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheFreshPrince op 16-03-2017 10:56:20 ]
pi_169565967
Niet alles verkopen dudes en dudettes. We gaan dit jaar nog die $100 aantikken :D
[P]otverdorie
  Moderator donderdag 16 maart 2017 @ 11:12:28 #213
42184 crew  DaMart
pi_169566038
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:09 schreef NatteBever het volgende:
Niet alles verkopen dudes en dudettes. We gaan dit jaar nog die $100 aantikken :D
Ik koop ETH ook weer terug als het wat gezakt is ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_169566081
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:12 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik koop ETH ook weer terug als het wat gezakt is ;).
Ahhh oke. Ik probeer zo weinig mogelijk meer te traden. Best wat winst op gemaakt, maar ook wat missers. Als ik nu iets verkoop dan doe ik dat voor euro's :)
[P]otverdorie
pi_169566233
Had ik t gisteren over flags waarbij de correctie in tegenovergestelde beweging was tov de impulse (impulse up/correctie down), nu zie je een zgn "trend reversal channel" ontstaan.....

Impulse verliest power (loss of momentum), het gaat nog wel omhoog maar in een veel minder sterke beweging.
Normaliter duidt dit altijd op een verandering van de trend; in dit geval een mogelijke terugval.
Prijs kan in dit geval nog rustig voortkabbelen omhoog, maar als ie onder de trendlijn valt (met een impulse) kan het flink terugvallen.

Let wel: dit is in normale situaties, als de pumpers er anders over denken kan het ook weer omhoog knallen, maar t zou me verbazen.....

pi_169566262
Edje valt van de ene in de andere verbazing de afgelopen dagen ;)
[P]otverdorie
pi_169566362
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:22 schreef NatteBever het volgende:
Edje valt van de ene in de andere verbazing de afgelopen dagen ;)
Mooi toch, ik vind het wel fascinerend.
Maar is ook 1 van de redenen waarom ik geen cryptos meer trade....te manipulatief als je op basis van Ta trade...
pi_169566656
Vorige week liet ik deze BTC chart met een mogelijke terugval.....



Huidige situatie:



Ook hier weer een flag.....flinke push down gevolgd door een veel minder sterke beweging naar boven. In mijn ogen is dat een correctie, prijs heeft de eerder door mij genoemde "potential reversal zone" gehaald (blauwe vak) en daarna de flag aan de onderzijde gebroken voor evt een vervolg verder naar beneden....

mogelijk scenario: nog effe up als test van de trendlijn om daarna weg te zakken.
pi_169567104
Lisk :D
  donderdag 16 maart 2017 @ 12:08:47 #220
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169567198
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 12:04 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk :D
;( alles verkocht voor de helft 2 weken geleden
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169567243
Lisk mag nog wel even 10 x

Ik zit nu in BTC, ETH, ETC, LISK, NAV, XRP en een klein beetje TIME
Alleen XRP doet even niet mee aan de rally
pi_169567417
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 12:08 schreef Sosa het volgende:

[..]

;( alles verkocht voor de helft 2 weken geleden
Ja verdomme ik ook zo'n beetje, heb er wel direct ETH voor terug gekocht dus hoef niet enorm te klagen.
  donderdag 16 maart 2017 @ 12:27:41 #223
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169567558
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 12:20 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja verdomme ik ook zo'n beetje, heb er wel direct ETH voor terug gekocht dus hoef niet enorm te klagen.
Ik heb er een lang weekend Ardennen mee gekocht met mijn vrouw, maar das ook al voorbij }:|
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169570466
Ik heb zojuist op 41 dollar toch maar mijn winst gepakt bij ETH. Ik wacht op een daling en koop dan eventueel weer in. Mijn aantal waves wil ik graag nog upgraden naar 5000.
pi_169570564
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:15 schreef coinfreak het volgende:
Ik heb zojuist op 41 dollar toch maar mijn winst gepakt bij ETH. Ik wacht op een daling en koop dan eventueel weer in. Mijn aantal waves wil ik graag nog upgraden naar 5000.
Ik heb 250 ETH verkocht op een stop-loss, en wat NAV en ETC. De rest hou ik nog aan voor als de stijging doorzet. Daalt ie, dan koop ik wel weer bij.
pi_169570820
Op $28 dacht ik, niet kopen na een stijging, dadelijk stort het weer in. Crypto blijft me constant pijn doen, zo irritant, blegh.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
  donderdag 16 maart 2017 @ 20:21:30 #228
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169575872
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 12:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lisk mag nog wel even 10 x

Ik zit nu in BTC, ETH, ETC, LISK, NAV, XRP en een klein beetje TIME
Alleen XRP doet even niet mee aan de rally
Heef Ripple dan ooit een rally gehad? (geen vertrouwen in het project)

Zat tot vanmiddag voor 70% in ETH, 25% BTC en resterende 5% DSH. Ff voor 90% uit ETH gestapt (gok op een weekend-dip): Van 0.018 naar 0.033 in een week tijd is prima ^O^

Geloof jij trouwens nog in ETC? Bestaat die 2-strijd na die fork nog steeds? (die mijn winst bijna heeft gehalveerd :( )

De ETH-rally komt trouwens goed uit gezien mijn vakantieplanning + KLM-AirFrance stuurde me een aantrekkelijke aanbieding voor een ticket in April: Die BTC kan ik met de prijscorrectie wel even missen tot het einde van de maand.

[ Bericht 3% gewijzigd door edcetera op 16-03-2017 20:39:48 ]
The best firms advertise the least...
  donderdag 16 maart 2017 @ 21:08:03 #229
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169577339
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 15:15 schreef coinfreak het volgende:
Ik heb zojuist op 41 dollar toch maar mijn winst gepakt bij ETH. Ik wacht op een daling en koop dan eventueel weer in. Mijn aantal waves wil ik graag nog upgraden naar 5000.
Ik wacht mee. Maar ben er bang voor dat de stijging doorzet. Mss nog een weekenddipje, lets hope so.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169577446
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 20:21 schreef edcetera het volgende:

[..]

Heef Ripple dan ooit een rally gehad? (geen vertrouwen in het project)
Nou nee, dat is ook speculatief. Maar ik zit er maar voor een halve BTC in dus als dat niks wordt is het het eind van de wereld niet.

quote:
Zat tot vanmiddag voor 70% in ETH, 25% BTC en resterende 5% DSH. Ff voor 90% uit ETH gestapt (gok op een weekend-dip): Van 0.018 naar 0.033 in een week tijd is prima ^O^
Ik heb nog wel wat ETH. Dat is mijn holding stack waar ik gemiddeld iets van 0.006 BTC per stuk voor heb betaald maar waar ik niet mee wil speculeren.

quote:
Geloof jij trouwens nog in ETC? Bestaat die 2-strijd na die fork nog steeds? (die mijn winst bijna heeft gehalveerd :( )
Nope, maar ik vond er een paar maanden terug nog een paar honderd in een Mist wallet die ik met de ETC chain synchroniseerde.

quote:
De ETH-rally komt trouwens goed uit gezien mijn vakantieplanning + KLM-AirFrance stuurde me een aantrekkelijke aanbieding voor een ticket in April: Die BTC kan ik met de prijscorrectie wel even missen tot het einde van de maand.
In mijn crypto's zit sowieso geld dat ik niet nodig heb om van te leven. Als het morgen allemaal niks meer waard is dan is het wel even janken, maar ik zal er geen boterham minder om hoeven te eten en geen dag korter op vakantie gaan. Mocht het toevallig gebeuren dat ik mijn hypotheek er mee kan aflossen dan is dat mooi meegenomen, maar ik heb gelukkig werk waar ik prima van kan rondkomen.
  donderdag 16 maart 2017 @ 21:20:31 #231
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169577779
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169578120
We knallen gewoon nog even lekker door hoor, mensen! Toettoet.
[P]otverdorie
pi_169578574
Jaaaaa hoor, bijna 0.4 nu
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 maart 2017 @ 21:42:27 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169578625
HOU OP
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169578729
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:42 schreef Nattekat het volgende:
HOU OP
Is je buy-ord...laat maar :'(
[P]otverdorie
  donderdag 16 maart 2017 @ 21:53:44 #236
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169579068
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:42 schreef Nattekat het volgende:
HOU OP
Hoeveel eth ging het eig? Die je verkocht had?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169579112
Hopelijk een dipje, dan koop ik 150 ETH
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 maart 2017 @ 21:56:12 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169579164
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:53 schreef Sosa het volgende:

[..]

Hoeveel eth ging het eig? Die je verkocht had?
25.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169579192
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:42 schreef Nattekat het volgende:
HOU OP
Goh en ik maar denken dat ik laat was bij 27 dollar. :')
  donderdag 16 maart 2017 @ 22:03:34 #240
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169579405
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Nou nee, dat is ook speculatief. Maar ik zit er maar voor een halve BTC in dus als dat niks wordt is het het eind van de wereld niet.
Meer als een restantje dus: Meer als "restanten van een crypto in een inactief account".

quote:
Ik heb nog wel wat ETH. Dat is mijn holding stack waar ik gemiddeld iets van 0.006 BTC per stuk voor heb betaald maar waar ik niet mee wil speculeren.
Ben januari/februari vorig jaar voor 0.0016 ingestapt, na het weekend van de eerste rally (stond oen nog op 0.0013x voor het weekend), Leuke rally tot 0.038? Tussentijds iets uitgecashed, maar meeste gehold (tot die fork kwam) en veel profit zien verdampen.

Part of the game.
quote:
Nope, maar ik vond er een paar maanden terug nog een paar honderd in een Mist wallet die ik met de ETC chain synchroniseerde.
Tja "een paar honderd", ga ik je verder niet over vragen: Daar kon ik over ruim een jaar terug ook over spreken (maar geen restant, behalve 0,6 op Polo)

quote:
In mijn crypto's zit sowieso geld dat ik niet nodig heb om van te leven. Als het morgen allemaal niks meer waard is dan is het wel even janken, maar ik zal er geen boterham minder om hoeven te eten en geen dag korter op vakantie gaan. Mocht het toevallig gebeuren dat ik mijn hypotheek er mee kan aflossen dan is dat mooi meegenomen, maar ik heb gelukkig werk waar ik prima van kan rondkomen.
Definitie van "leven" is persoonlijk. Ik heb geen schulden, maar als je nu moet kiezen tussen een spaarrekening bij een reguliere bank met vrijwel niks (+geen controle over je marge ) of een investering in een account met meer winst + interessante hobby: Dan ga ik voor het laatste.
The best firms advertise the least...
  donderdag 16 maart 2017 @ 22:08:54 #241
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169579600
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 21:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

25.
Ah dat was een leuk bedrag geweest. Hopen op een dipje maar. Wanneer koop je in?

Ik heb ook 2 btc klaar staan voor de dip...
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Eindredactie Games donderdag 16 maart 2017 @ 22:10:36 #242
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_169579665
BTC 1010E aangetikt...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 16 maart 2017 @ 22:11:01 #243
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169579680
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 22:03 schreef edcetera het volgende:

[..]

Meer als een restantje dus: Meer als "restanten van een crypto in een inactief account".

[..]

Ben januari/februari vorig jaar voor 0.0016 ingestapt, na het weekend van de eerste rally (stond oen nog op 0.0013x voor het weekend), Leuke rally tot 0.038? Tussentijds iets uitgecashed, maar meeste gehold (tot die fork kwam) en veel profit zien verdampen.

Part of the game.

[..]

Tja "een paar honderd", ga ik je verder niet over vragen: Daar kon ik over ruim een jaar terug ook over spreken (maar geen restant, behalve 0,6 op Polo)

[..]

Definitie van "leven" is persoonlijk. Ik heb geen schulden, maar als je nu moet kiezen tussen een spaarrekening bij een reguliere bank met vrijwel niks (+geen controle over je marge ) of een investering in een account met meer winst + interessante hobby: Dan ga ik voor het laatste.

+ Ik werk voor een baas, kan veel flikken, want zaken gaan goed, maar neem mijn business serieus, dus kan niet 24/7 mijn concentratie hebben op exchanges ;)
The best firms advertise the least...
pi_169579771
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 11:40 schreef edraket31 het volgende:
Vorige week liet ik deze BTC chart met een mogelijke terugval.....

[ afbeelding ]

Huidige situatie:
[ afbeelding ]


Ook hier weer een flag.....flinke push down gevolgd door een veel minder sterke beweging naar boven. In mijn ogen is dat een correctie, prijs heeft de eerder door mij genoemde "potential reversal zone" gehaald (blauwe vak) en daarna de flag aan de onderzijde gebroken voor evt een vervolg verder naar beneden....

mogelijk scenario: nog effe up als test van de trendlijn om daarna weg te zakken.
Misschien moet ik toch maar weer btc gaan traden ;-)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 maart 2017 @ 22:24:30 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169580167
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 22:08 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ah dat was een leuk bedrag geweest. Hopen op een dipje maar. Wanneer koop je in?

Ik heb ook 2 btc klaar staan voor de dip...
In het dipje. Eentje waar ik al sinds 0,012 op wacht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 16 maart 2017 @ 22:33:35 #246
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169580469
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 22:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In het dipje. Eentje waar ik al sinds 0,012 op wacht.
Nouja, ik zou onder de 40$ weer inkopen

Mocht dat nog gebeuren. Kans is er dat er net zoals bij dash het richting de 100 gaat
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 maart 2017 @ 22:34:10 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169580487
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2017 22:33 schreef Sosa het volgende:

[..]

Nouja, ik zou onder de 40$ weer inkopen

Mocht dat nog gebeuren. Kans is er dat er net zoals bij dash het richting de 100 gaat
Dit is de grens van de vorige pump geweest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169580552
BTC zit op een interessant level.....
Op een trendlijn dat ongeveer overeen komt met fibo 38% (support).
Zakt ie daar doorheen dan kan t richting of onder de $1000,-

  donderdag 16 maart 2017 @ 22:45:23 #249
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169580870
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 22:36 schreef edraket31 het volgende:
BTC zit op een interessant level.....
Op een trendlijn dat ongeveer overeen komt met fibo 38% (support).
Zakt ie daar doorheen dan kan t richting of onder de $1000,-

[ afbeelding ]
Gelden deze grafieken nog, als er ineens gekke dingen met altcoins gebeuren (ETH/DSH)?
The best firms advertise the least...
pi_169581003
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 22:45 schreef edcetera het volgende:

[..]

Gelden deze grafieken nog, als er ineens gekke dingen met altcoins gebeuren (ETH/DSH)?
Ik weet niet of ik je vraag snap, maar iedere grafiek staat op zichzelf.
Je ziet wel dat bijv ETH en BTC vaak een tegenovergestelde beweging laten zien...
Je ziet BTC vanavond flink dalen en ETH daardoor weer omhoog schieten.
  donderdag 16 maart 2017 @ 23:12:47 #251
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169581836
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 22:50 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik je vraag snap, maar iedere grafiek staat op zichzelf.
Je ziet wel dat bijv ETH en BTC vaak een tegenovergestelde beweging laten zien...
Je ziet BTC vanavond flink dalen en ETH daardoor weer omhoog schieten.
Omdat BTC de laatste 1-2 weken stilstaat, Dus motivatie naar andere coins.

Dus: Met een substanciele market cap van ETH+DSH (25%)

Hoe kloppen je grafieken dan nog (niet afgezet tegen stabielere coins zoals EUR/USD)
?

Dat is/was mijn vraag

[ Bericht 0% gewijzigd door edcetera op 16-03-2017 23:18:38 ]
The best firms advertise the least...
pi_169582085
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:12 schreef edcetera het volgende:

[..]

Hoe kloppen je grafieken dan nog (niet afgezet tegen stabielere coins zoals EUR/USD)
?

Dat is/was mijn vraag
Omdat iedere coin zijn eigen grafiek heeft en zijn eigen patronen vormt.
ETH en BTC reageren vaak op elkaar maar dat is dan meer een toevalligheidje die je niet meeneemt in je analyse.
  donderdag 16 maart 2017 @ 23:33:23 #253
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169582582
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:19 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Omdat iedere coin zijn eigen grafiek heeft en zijn eigen patronen vormt.
ETH en BTC reageren vaak op elkaar maar dat is dan meer een toevalligheidje die je niet meeneemt in je analyse.
Je noemt het "een toevalligheid", maar ik ben dan ook niet op het "diepere anaylyse" niveau zoals jij mogelijk, maa ik zie wel een wisselwerking: Voorbeeld in de afgelopen dagen: Kleine downswing, zorgt voor een up in de andere koers (ETH/DSH met eigen wisselingen in koersen vor de shorters), BTC naar beneden, want meer cash gaat naar "alts".

Als volume weggaat/ andere procesen dit verstoren (buitenstaande invloed), dan beinvloedt dat toch het model? Moet de/jouw analyse toch aangpast worden, of mis ik iets?
The best firms advertise the least...
pi_169583126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:33 schreef edcetera het volgende:

[..]

Je noemt het "een toevalligheid", maar ik ben dan ook niet op het "diepere anaylyse" niveau zoals jij mogelijk, maa ik zie wel een wisselwerking: Voorbeeld in de afgelopen dagen: Kleine downswing, zorgt voor een up in de andere koers (ETH/DSH met eigen wisselingen in koersen vor de shorters), BTC naar beneden, want meer cash gaat naar "alts".

Als volume weggaat/ andere procesen dit verstoren (buitenstaande invloed), dan beinvloedt dat toch het model? Moet de/jouw analyse toch aangpast worden, of mis ik iets?
Mijns inziens kun je bij de ene coin geen rekening houden met wat de ander doet.
Een paar posts terug schreef je zelf al dat BTC redelijk stil lag, terwijl op dat moment ETh flink omhoog spurtte. Vaak is het echter zo dat de 1 daalt en de ander stijgt....dus kun je nooit inschatten wat de ene coin doet en het patroon van de ander daar op baseren (ik niet tenminste)
  vrijdag 17 maart 2017 @ 00:18:27 #255
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_169583851
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2017 23:51 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Mijns inziens kun je bij de ene coin geen rekening houden met wat de ander doet.
Een paar posts terug schreef je zelf al dat BTC redelijk stil lag, terwijl op dat moment ETh flink omhoog spurtte. Vaak is het echter zo dat de 1 daalt en de ander stijgt....dus kun je nooit inschatten wat de ene coin doet en het patroon van de ander daar op baseren (ik niet tenminste)
Dat probeer ik uit te leggen: Bekijk het breder: Je originele "analyse" via 1 coin worden daarmee omver gegooid, andere coins, die dat model beinvloeden, en correcties naar de nieuwe situatie (met behulp van je eigen inzicht/ervaring, welke ik hoog inschat) moet dus aangepast worden.

Misschien begrijpen we mekaar nog steeds niet, maar daar komen we wel uit ;)
The best firms advertise the least...
pi_169584178
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 00:18 schreef edcetera het volgende:

[..]

Dat probeer ik uit te leggen: Bekijk het breder: Je originele "analyse" via 1 coin worden daarmee omver gegooid, andere coins, die dat model beinvloeden, en correcties naar de nieuwe situatie (met behulp van je eigen inzicht/ervaring, welke ik hoog inschat) moet dus aangepast worden.

Misschien begrijpen we mekaar nog steeds niet, maar daar komen we wel uit ;)
ik gebruik dat in forex wel veel waar veel currencies met elkaar correleren, of ze reageren sterk op grondstoffen (Canadian Dollar + Noorse Kroon reageren bijvoorbeeld sterk op de olieprijs, australian + nieuw zeeland dollar reageert op goud/koper etc) maar in cryptocountry is dat te tricky omdat prijzen veel makkelijker manipuleerbaar zijn waardoor TA wat minder betrouwbaar is.

Vandaag een mooi voorbeeld. We gingen toch uit van ETH en BTC tegenovergesteld reageren?
Op basis van mijn TA leek het dat zowel ETH als BTC zouden zakken, dan weet ik eiglk al dat dat normaliter niet gaat gebeuren en idd: BTC ging onderuit en ETH steeg vrolijk door.
Beide grafieken toonden hetzelfde patroon op een gegeven moment....een flag die vooraf ging door een impuls naar beneden, maar toch reageerden ze verschillend. Dat zie je in forex eigenlijk nooit.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 04:43:58 #257
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_169584902
ETH gaat weer hard :D
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_169585006
:D
pi_169585252
Het door mij geschetste scenario van een flinke terugval in BTC loopt nog volgens plan....
Als dat doorzet kunnen de ETH holders alvast een Tesla poefrit gaan aanvragen *O*
pi_169585348
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 07:50 schreef edraket31 het volgende:
Het door mij geschetste scenario van een flinke terugval in BTC loopt nog volgens plan....
Als dat doorzet kunnen de ETH holders alvast een Tesla poefrit gaan aanvragen *O*
Een proefrit zal wel lukken ;)
Om de car configurator aan te slingeren moet ie nog iets verder omhoog.
pi_169585512
Ik hold mijn 33 ETH nog even.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169585694
Zijn hier nog mensen met een grote (+700 oid) hoeveelheid ETH? Heb het gevoel dat de meeste hier bijna alles verkocht hebben in de afgelopen tijd?
[P]otverdorie
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:08:12 #263
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169585882
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 08:47 schreef NatteBever het volgende:
Zijn hier nog mensen met een grote (+700 oid) hoeveelheid ETH? Heb het gevoel dat de meeste hier bijna alles verkocht hebben in de afgelopen tijd?
Ik had er ooit 500+ voor een schijntje gekocht. Helaas nu nog maar een fractie.

Gelukkig laatst nog wel teruggekocht wat ik op een labiele zondagochtend verkocht. Nu wacht ik op het juiste moment om tóch nog wat bij te kopen en dan blijf ik er het komende jaar met mijn tengels vanaf.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:45:35 #264
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_169586410
Eth correctie dump :D
Spatieboos
  vrijdag 17 maart 2017 @ 09:51:46 #265
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169586491
*O*
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169586504
Bijna instapmoment!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169586527
Mensen, niet meteen kopen als ie weer opkrabbelt...... Een correctie gaat 9/10 in 3 waves (down-up-down)en laat m goed "uitbodemen"

TA technisch gezien kan de correctie naar 0.0305....zakt ie verder dan kan de bodem rond 0.0265 liggen
pi_169586580
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:54 schreef edraket31 het volgende:
Mensen, niet meteen kopen als ie weer opkrabbelt...... Een correctie gaat 9/10 in 3 waves (down-up-down)en laat m goed "uitbodemen"

TA technisch gezien kan de correctie naar 0.0305....zakt ie verder dan kan de bodem rond 0.0265 liggen
Ed jij moet ons gewoon ff het sein geven, lijkt me een veel beter plan.

#AllForEd
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169586615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 09:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ed jij moet ons gewoon ff het sein geven, lijkt me een veel beter plan.

#AllForEd
Dat wil ik niet op mijn geweten hebben :@

Kan dat zelf ook slecht handelen hoor, tips geven die dan evt niet goed uitpakken......
Ik dank god dan ook op mijn blote knietjes dat ik Vochtige Bever bij 0.008 adviseerde om zijn ETH toch vast te houden *O*
pi_169586675
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:01 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Dat wil ik niet op mijn geweten hebben :@

Kan dat zelf ook slecht handelen hoor, tips geven die dan evt niet goed uitpakken......
Ik dank god dan ook op mijn blote knietjes dat ik Vochtige Bever bij 0.008 adviseerde om zijn ETH toch vast te houden *O*
Hahaha :D
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 maart 2017 @ 10:07:49 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169586696
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:01 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Dat wil ik niet op mijn geweten hebben :@

Kan dat zelf ook slecht handelen hoor, tips geven die dan evt niet goed uitpakken......
Ik dank god dan ook op mijn blote knietjes dat ik Vochtige Bever bij 0.008 adviseerde om zijn ETH toch vast te houden *O*
Kon je dat niet bij mij doen op 0.009? :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169586700
ja, stel je voor dat ik gezegd had: "dump het idd maar want Natte Poes heeft ook gedumpt, tis dood, tis een kutcoin"
pi_169586711
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kon je dat niet bij mij doen op 0.009? :{
Skad....ik heb t een paar keer gemeld in het topic destijds


Ik loop je dan wel af en toe te plagen, maar vind t serieus KUT voor je kerel
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:09:33 #274
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169586719
hmmm had ik maar gekocht op 0.034 :'(
nu weer .041
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169586739
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:08 schreef edraket31 het volgende:
ja, stel je voor dat ik gezegd had: "dump het idd maar want Natte Poes heeft ook gedumpt, tis dood, tis een kutcoin"
Weet idd nog wel dat in mijn hoofd redelijk klaar was met dat maandenlange gekut met ETH. Ging alleen maar horizontaal en toen die aankondigingen van de BTC ETF steeds vaker boven kwamen drijven wilde ik alles inzetten op BTC. Edje heeft toen even wat helderheid geschept, waarvoor dank O+ _O_
[P]otverdorie
pi_169586746
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:09 schreef Sosa het volgende:
hmmm had ik maar gekocht op 0.034 :'(
nu weer .041
Haha, het is ook nooit goed he (en idd kak dat je niet bent ingestapt op 034). Maar zoals gezegd schijnt het in 3 waves te gaan. We'll see waar het heen gaat :)
[P]otverdorie
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:11:54 #277
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169586760
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:11 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Haha, het is ook nooit goed he (en idd kak dat je niet bent ingestapt op 034)
Ik vertrouw op de post van edraket en wacht de vlgde downtrend af
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169586776
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:09 schreef Sosa het volgende:
hmmm had ik maar gekocht op 0.034 :'(
nu weer .041
Je krijgt zo een herkansing hoor.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169586777
effe kijken wat ie nu doet, zit op een level dat ie weer down kan....dan kan ik ook inschatting maken van de bodem
pi_169586779
Bitcoin ¤1000!
pi_169586813
BTC gaat sub $900 op termijn, ik raak er steeds meer van overtuigd
pi_169586831
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:14 schreef edraket31 het volgende:
BTC gaat sub $900 op termijn, ik raak er steeds meer van overtuigd
The Flippening is happening, peoples! ETH > BTC binnen een jaar.
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 maart 2017 @ 10:21:05 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169586901
Bitcoin neemt ETH gewoon mee.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169586907
daar gaan we weer!
pi_169586911
Oke, komt ie: als ETH nu niet boven de 0.04158 komt, zou ik zelf bij 0.02685 kijken om wat ETH op te pikken
pi_169586923
welke currency pair bedoel je daar trouwens mee? ETH/BTC? ETH/EUR?
pi_169586928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:22 schreef kthxbye het volgende:
welke currency pair bedoel je daar trouwens mee? ETH/BTC? ETH/EUR?
ETH | BTC
[P]otverdorie
pi_169586934
Lijkt me Eth/Btc, scheelt een nul
pi_169586939
EUR is (voor mij) geen currencie pair in cryptos....da's alleen voor types als die mafklappers die zich gek hebben laten maken om Guldencoin te kopen ooit
pi_169586954
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:21 schreef edraket31 het volgende:
Oke, komt ie: als ETH nu niet boven de 0.04158 komt, zou ik zelf bij 0.02685 kijken om wat ETH op te pikken
Hypotheek afgesloten en ben vol ingegaan op dit advies. Bedankt Ed, dankzij jou ben ik straks rijk!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169586959
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Hypotheek afgesloten en ben vol ingegaan op dit advies. Bedankt Ed, dankzij jou ben ik straks rijk!
:')
pi_169587002
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:21 schreef edraket31 het volgende:
Oke, komt ie: als ETH nu niet boven de 0.04158 komt, zou ik zelf bij 0.02685 kijken om wat ETH op te pikken
Als je de boot niet wil missen: 0.02806 kan ook een keerpunt zijn met een iets andere rekenmethode.
Ik prefereer de andere methode die 0.02654 geeft (iets lager als in mijn quote, ik had verkeerd keerpunt genomen)
pi_169587082
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:29 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Als je de boot niet wil missen: 0.02806 kan ook een keerpunt zijn met een iets andere rekenmethode.
Ik prefereer de andere methode die 0.02654 geeft (iets lager als in mijn quote, ik had verkeerd keerpunt genomen)
Top. Dan kan ik weer richting de 1000 900 ETH *O*
[P]otverdorie
  vrijdag 17 maart 2017 @ 10:41:16 #294
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_169587138
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:36 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Top. Dan kan ik weer richting de 1000 900 ETH *O*
damn

dat zijn leuke aantallen!
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_169587143
ik moet eiglk wel enorm om mijzelf lachen.....was vroeg wakker en zit sinds 05.30u achter 4 schermen........in mijn badjas :D
pi_169587157
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:41 schreef edraket31 het volgende:
ik moet eiglk wel enorm om mijzelf lachen.....was vroeg wakker en zit sinds 05.30u achter 4 schermen........in mijn badjas :D
ach er zijn slechtere manieren om je geld te verdienen, toch?
pi_169587161
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:41 schreef edraket31 het volgende:
ik moet eiglk wel enorm om mijzelf lachen.....was vroeg wakker en zit sinds 05.30u achter 4 schermen........in mijn badjas :D
Ed, niet ons lopen af te leiden met al die beelden van een Raket in zijn badjas #roawrrrr
[P]otverdorie
pi_169587181
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:42 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Ed, niet ons lopen af te leiden met al die beelden van een Raket in zijn badjas #roawrrrr
ga gvd zelf leren traden, kan ik tenminste relaxed douchen!!! ~O>

Nah, zit zelf ook flink te traden
pi_169587205
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 10:44 schreef edraket31 het volgende:

[..]

ga gvd zelf leren traden, kan ik tenminste relaxed douchen!!! ~O>

Nah, zit zelf ook flink te traden
Hehe ik trade niks. Heb er deze week 60 verkocht voor wat euro's. Heb simpelweg te weinig knowhow van de markt om effectief te kunnen traden in andere coins. Daar ben ik dus een beetje mee gestopt vooralsnog :)
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 maart 2017 @ 10:51:41 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169587264
Buy op 0.027
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169587784
:O
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')