abonnement Unibet Coolblue
pi_169421513
Boef is er van overtuigd dat hij een groot artiest was geweest als hij een blanke Nederlander zou zijn geweest. De rapper stoort zich er nu vooral aan dat hij pas media-aandacht heeft vergaard nu hij negatief in het nieuws is geweest.

160927_112339_WCBViyvvADAzC7uTR2HTpCbjgXxlKSVQKWpC2jnIjwePiLRz1-dXWhnQImHj7Lal7IEVvALxS7DGdzLK0bPVDws1024_800_498.jpeg

"Wat ik jammer vind: een paar weken geleden had ik ook al meer dan 100 miljoen views, meer dan 350.000 volgers op Instagram. Alleen was ik nog nooit op televisie geweest", zegt Boef dinsdag in de Volkskrant. "Niet één keer had een programma gedacht: hé, dat is tof, een Nederlands product dat zo succesvol is, wie is die man? Nederland zou ook trots op mij kunnen zijn. Pas nadat de politie erbij was gekomen, wilden ze me op de tv hebben."

"Als ik een Nederlander was, een blanke, dan zou het nog meer booming zijn, dan was ik nu overal nummer 1", vervolgt Boef, die stelt dat hij al op jonge leeftijd wist dat hij 'groot zou worden als hij ging rappen'. "Ik zeg niet dat ik de hardste ben, de beste, maar ik weet dat ik hard ben. Sowieso harder dan 80 procent van de Nederlandse rappers."

Treitervlogger
Zijn vlogs omschrijft Boef vooral als kattenkwaad. "Ik ben geen treitervlogger", zegt de rapper, die vooral niet geassocieerd wil worden met 'die gasten uit Zaandam'. "Zij zijn door mij bekend geworden. Ineens werden we in één hokje geplaatst."

Dat hij niet echt een goed voorbeeld is voor zijn vaak jeugdige kijkers, erkent Boef. "Ik blow bijvoorbeeld in die vlogs, dat zou ik niet moeten doen, ik weet dat er kinderen kijken. Een goed voorbeeld ben ik niet, maar ik denk wel dat ik een inspiratie kan zijn, door hoe ik met muziek mijn leven heb veranderd. Daar kunnen kinderen naar opkijken."

Boef: Nederland zou trots moeten zijn

Wat een boefje. Geef mij de oprechte Nederlandse Swiebertje maar. Wat ik je brom.

:P
pi_169422111
belachelijke TT
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169422932
Hij heeft deels gelijk. Als blanke Hollander was hij meer op tv geweest, daarentegen wordt je als blanke in de Nederlandse urban scene weer minder serieus genomen.
Waarschijnlijk is allochtoon zijn voor BOEF alles bij elkaar een voordeel in het internet tijdperk. Want who cares dat je niet op tv mag? Wie kijkt daar nog naar?
pi_169423863
Een deel 3 ja? :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169427086
Het is gewoon een waardeloze crimineel
pi_169427626
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 06:21 schreef Ice2015 het volgende:
Het is gewoon een waardeloze crimineel
Zijn criminele wannabe-gangster gedrag is dan ook het enige wat hem outstanding maakt. Bepaalde mensen vinden dat stoer en kijken daar naar op.
Met muzikale kwaliteit heeft het allemaal weinig te maken.

En ja, dat zeiden onze opa's vroeger ook over de Beatles, maar die hebben in de loop der jaren het tegendeel bewezen. Dat verwacht ik van deze uitwas niet.
pi_169456100
Volgepakt met harde rijms

Als me ex jarig is koop ik miss een citroen cake want ze keek zuur toen ze zag dat ik goed deed
pi_169456118
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:24 schreef riazop het volgende:
Volgepakt met harde rijms

Als me ex jarig is koop ik miss een citroen cake want ze keek zuur toen ze zag dat ik goed deed
Nou nou, hard hoor.... :Z :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169456254
Sletjes van de KLM willen met BOEF op de foto

"hollanders likken zijn schoenen"

pi_169457698
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:35 schreef riazop het volgende:
Sletjes van de KLM willen met BOEF op de foto

"hollanders likken zijn schoenen"

[ afbeelding ]
wat een kankermongool ben je ook.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169457797
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:25 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Nou nou, hard hoor.... :Z :')
Nogal :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169458050
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:35 schreef riazop het volgende:
Sletjes van de KLM willen met BOEF op de foto

"hollanders likken zijn schoenen"

[ afbeelding ]
Noem je de piloten nou 'sletjes' ? :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169458304
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:35 schreef riazop het volgende:
Sletjes van de KLM willen met BOEF op de foto

"hollanders likken zijn schoenen"

[ afbeelding ]
En dit heeft stemrecht? :')
pi_169458483
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 13:21 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

En dit heeft stemrecht?
yep, stemmen op DENK
pi_169458762
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:35 schreef riazop het volgende:
Sletjes van de KLM willen met BOEF op de foto

"hollanders likken zijn schoenen"

[ afbeelding ]
-geen persoonsgegevens posten elfletterig-

Flikker eens op met je puberale, sneue gedrag. Je uitlatingen hebben geen moer met muziek te maken. Al je gereutel draait alleen maar om het imago van al die kneuzen die je zo graag ophemelt.

Echt, houd op, anders ga ik nog veel meer over je bekend maken. En dat is geen dreigement, maar een belofte. En die zal ik zelfs invullen als FOK! me een ban geeft of als een overijverige MUZ-mod deze post weghaalt of weer eens voor je in de bres springt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bosbeetle op 12-03-2017 21:25:06 ]
pi_169483501
De NL superster rolt tot en mét Brussel

pi_169488919
BOEF is een pauper
pi_169489742
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 11:35 schreef riazop het volgende:
Sletjes van de KLM willen met BOEF op de foto

"hollanders likken zijn schoenen"

[ afbeelding ]
Dus de stewardess moest zijn handje vasthouden omdat hij vliegangst had?
pi_169498925
quote:
1s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:05 schreef cafca het volgende:

[..]

Dus de stewardess moest zijn handje vasthouden omdat hij vliegangst had?
Ik denk dat die stewardess nog een ander lichaamsdeel van Boef mocht vasthouden...
pi_169499412
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:42 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik denk dat die stewardess nog een ander lichaamsdeel van Boef mocht vasthouden...
Wat een enorm sneu geval ben jij.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_169500854

Feyenoorder tot in de dood!
pi_169525656
ook de nieuwe BOEF wordt kei en keihard.
moslimstijl met Soufiane en Boef

Deze ochtend nog alleen een geluidsclip, morgen de video


Boef brengt aanstaande vrijdag zijn langverwachte debuutalbum Slaaptekort uit. Nadat hij eerder al de intro van de plaat, genaamd Range Sessie, uitbracht, dropt hij vandaag het nummer Salam. Op de track werkt hij samen met Soufiane Eddyani en het resultaat is hier te beluisteren.
pi_169566068
De stoutste rapper van Nederland op Hilversum 3

pi_169566484
momenteel op 1 in de spotify charts

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')