abonnementen ibood.com bol.com
pi_169421144
registreer om deze reclame te verbergen
Ha ik had ooit een kater, een witte, en die had zijn balletjes nog, maar op een dag kwam er een tweede kater wonen bij mij , en de vrouwtjes poezen vonden die nieuwe leuker, dus de eerste kater werd depri, en ook zo van : Possetje jij hebt mij veraden,

Is ie weggelopen na klein tijdje, gaan zwerven

Ja en ik was in die tijd te wauz om gelijk de asiel te bellen,

Kom ik hem 2 jaar later op straat tegen, ik herkende hem, en hij mij vaag, en ik zag gelijk ( ik ben beetje kattenexpert ) dat zijn balletjes eraf waren,

Ik probeerde hem nog te lokken, maar het lukte niet,

En toen? Toen was het kutsprookje uit! :(
pi_169421288
Ha ik had ooit een kater, een witte, en die had zijn balletjes nog, maar op een dag kwam er een tweede kater wonen bij mij , en de vrouwtjes poezen vonden die nieuwe leuker, dus de eerste kater werd depri, en ook zo van : Possetje jij hebt mij veraden,

Is ie weggelopen na klein tijdje, gaan zwerven

Ja en ik was in die tijd te wauz om gelijk de asiel te bellen,

Kom ik hem 2 jaar later op straat tegen, ik herkende hem, en hij mij vaag, en ik zag gelijk ( ik ben beetje kattenexpert ) dat zijn balletjes eraf waren,

Ik probeerde hem nog te lokken, maar het lukte niet,

En toen? Toen was het kutsprookje uit! :(
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169421579
Jezus wat kut voor je GGMM.
Op vrijdag 14 april 2017 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je te lomp bent om een witte lijn op een zwart stuk asfalt te zien kun je beter van onze zuurstof afblijven.
pi_169421758
Dat waren vier balletjes. 8)7
Ik wil mod worden.
pi_169422029
Ja het allerstomste is nog

in rotterdam bij het asiel

zien ze dan niet het verschil tussen een kat die een hoofdrol in een disney film kan spelen of zomaar een kat

( bestaan zomaar katten? ik weet het niet, maar disney katten bestaan iig wel! )
pi_169422952
Ik had ooit een kater.

En toen heb ik wat paracetamolletjes genomen met een flink glas water. Toen was 'ie weg. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')