abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 10 maart 2017 @ 22:50:08 #51
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169422881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]

In Texas mag je al beschoten worden als je op iemands terrein bent!
Wat een rechtvaardige staat is dat!
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 10 maart 2017 @ 22:50:35 #52
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169422889
Dus als ik naar de supermarkt ga en ondertussen breken een stel zigeuners mijn woning binnen kan NIEMAND daar iets aan doen? :')

Belgie..... :')
  vrijdag 10 maart 2017 @ 22:51:08 #53
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169422900
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:49 schreef asco het volgende:

[..]

En terecht.
Nee niet terecht. Want dat voorrecht bestaat niet voor iedereen daar.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 10 maart 2017 @ 22:51:36 #54
22565 asco
Los in deze tent
pi_169422908
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat een rechtvaardige staat is dat!
Nee, hier is het allemaal geweldig rechtvaardig.

Maarja, Amerika hè, snel boehoe roepen want zo is je dat tenslotte geleerd. :')
pi_169422916
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:50 schreef RedFever007 het volgende:
Dus als ik naar de supermarkt ga en ondertussen breken een stel zigeuners mijn woning binnen kan NIEMAND daar iets aan doen? :')

Belgie..... :')
Er wordt niet echt gezegd hoe lang die mensen al in Vietnam zitten. Ik weet niet of er daar een tijdslimiet aanzit, misschien zitten ze al wel een half jaar in Vietnam en houden de Roma's keurig de tijd bij, en dan is het uiteindelijk tijd om er maar in te trekken en de boel te verbouwen.
standaarddrinker
  vrijdag 10 maart 2017 @ 22:53:12 #56
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_169422948
Krakers sowieso :r
  vrijdag 10 maart 2017 @ 22:58:58 #57
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169423070
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:51 schreef asco het volgende:

[..]

Nee, hier is het allemaal geweldig rechtvaardig.

Maarja, Amerika hè, snel boehoe roepen want zo is je dat tenslotte geleerd. :')
Dat het rechtssysteem daar oneerlijk is lijkt me duidelijk.

De agressie zal vele onschuldigen treffen, inclusief mensen in een rolstoel. Zoals in Texas.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169423082
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Er wordt niet echt gezegd hoe lang die mensen al in Vietnam zitten. Ik weet niet of er daar een tijdslimiet aanzit, misschien zitten ze al wel een half jaar in Vietnam en houden de Roma's keurig de tijd bij, en dan is het uiteindelijk tijd om er maar in te trekken en de boel te verbouwen.
Dus? Het is JOUW huis, jouw eigendom, jij betaald hypotheek en voorzieningen. Misschien heb je wel een half jaar vrij genomen om te backpacken. Misschien ben je verhuist en krijg je je huis niet verkocht en staat dat dus al een half jaar leeg.

Oprotten met dit soort tuig. Uitvreters zijn dit. Ik zou idd proberen zoveel mogelijk man op te trommelen en eens serieus met die mensen gaan praten
  vrijdag 10 maart 2017 @ 23:01:06 #59
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169423127
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:38 schreef Toga het volgende:

[..]

Natuurlijk, (bescherming van) eigendom heeft er niets mee te maken.
Als de politie niets kan doen moet het inderdaad maar op een andere manier, een hardhandige.
De steeds maar toenemende cyclus van haat, onderdrukking en agressie in de maatschappij (met Texas als schoolvoorbeeld) moet eens gekeerd worden. Ongelijkheid en geweld correleren sterk met elkaar.

http://news.stanford.edu/(...)nequality-millennia/
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169423217
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:59 schreef alopio het volgende:

[..]

Dus? Het is JOUW huis, jouw eigendom, jij betaald hypotheek en voorzieningen. Misschien heb je wel een half jaar vrij genomen om te backpacken. Misschien ben je verhuist en krijg je je huis niet verkocht en staat dat dus al een half jaar leeg.

Oprotten met dit soort tuig. Uitvreters zijn dit. Ik zou idd proberen zoveel mogelijk man op te trommelen en eens serieus met die mensen gaan praten
Ja, maar, als de rijken op een gegeven moment de hele aarde hebben opgekocht, hebben de paupers nergens meer om te wonen. Dus er moet wel af en toe gekraakt worden om mensen niet teveel onnodig huizen in bezit te laten hebben.
standaarddrinker
  vrijdag 10 maart 2017 @ 23:04:43 #61
21467 franske19
Hit the deck!
pi_169423220
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:27 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Kraken is juist illegaal geworden ten bate van de speculanten, omkopers, kadaster vervalsers en mensen met diepe zakken.
Krakers zijn dan ook gewoon criminelen. Ze slopen woningen, brengen voor tienduizenden euros aan schade aan, zorgen voor overlast en onveilige situaties. Als ze zonodig onderdak zoeken dan zijn er nog wel een paar gevangenissen waar ze terecht kunnen.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  vrijdag 10 maart 2017 @ 23:05:18 #62
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  vrijdag 10 maart 2017 @ 23:05:50 #63
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169423258
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:59 schreef alopio het volgende:

[..]

Dus? Het is JOUW huis, jouw eigendom, jij betaald hypotheek en voorzieningen. Misschien heb je wel een half jaar vrij genomen om te backpacken. Misschien ben je verhuist en krijg je je huis niet verkocht en staat dat dus al een half jaar leeg.

Oprotten met dit soort tuig. Uitvreters zijn dit. Ik zou idd proberen zoveel mogelijk man op te trommelen en eens serieus met die mensen gaan praten
De grond in Nederland of België is beperkt en eindig.

'No man is an Island' zei een wijs man ooit. Dat geldt ook voor huizen, eigenaren en de financiering van dat alles.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169423267
standaarddrinker
  vrijdag 10 maart 2017 @ 23:07:07 #65
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_169423287
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 23:04 schreef franske19 het volgende:

[..]

Krakers zijn dan ook gewoon criminelen. Ze slopen woningen, brengen voor tienduizenden euros aan schade aan, zorgen voor overlast en onveilige situaties. Als ze zonodig onderdak zoeken dan zijn er nog wel een paar gevangenissen waar ze terecht kunnen.
Ja, de criminalisering van de onschuldige medemens (en ze gratis laten werken) is Texas ook goed in.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 10 maart 2017 @ 23:12:09 #66
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_169423419
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 22:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Er wordt niet echt gezegd hoe lang die mensen al in Vietnam zitten. Ik weet niet of er daar een tijdslimiet aanzit, misschien zitten ze al wel een half jaar in Vietnam en houden de Roma's keurig de tijd bij, en dan is het uiteindelijk tijd om er maar in te trekken en de boel te verbouwen.
Als je nou gewoon eens de moeite nam om de hier eerder gepostte links te lezen was je erachter gekomen dat dit niet de eerste keer is. Het is zelfs voorgekomen dat een vrouw na 3 weken ziekenhuisopname bij terugkomst haar woning zag gekraakt...
pi_169423997
En straks als extreemrechts aan de macht komt zeggen mensen opeens verbaast hoe kan dit gebeuren?! Door dit soort kut dingen :r Wat is dit nou voor onzin? Dit is gewoon inbraak! Gelijk oppakken en alle schade terug moeten betalen + onkosten van de huiseigenaar. Dit is toch niet normaal :r Sowieso kraken :r Je bent echt niet normaal in je hoofd als je het lef hebt om iemand anders zijn huis binnen te breken en dan claimen dat dit nu jouw huis is. Weet je ik ga wel even naar een miljoenenpand en claim het voor mezelf :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2017 23:31:20 ]
pi_169424186
De wetgeving mbt kraken in België is nog al vaag.
Inbreken en/of aan de haal gaan met de spullen van de eigenaar mag niet en is strafbaar (net als in NL), maar kraken is in België niet bij wet verboden maar wel illegaal.

Staat een pand leeg en er zijn geen duidelijk verbouw/sloop plannen (dit kan men bij de gemeente navragen). dan kan het pand gekraakt worden en als je niet wordt betrapt op het inbreken en je pleurt er een bed, tafel en een stoel neer dan wordt je in België beschermd door de wet "onschendbaarheid van de woning"

Om de krakers uit het pand te krijgen dient een civiele procedure te worden gestart.

Wat gebeurt er af en toe in Belgie:
Brutale krakers (Roma gajes) zoeken een woning met inboedel uit welke onbewoond is.
1. Breken de woning openen en de krakers zorgen er voor dat de woning in een paar nachten leeg is. of slopen de boel zodanig dat het als onbewoonbaar kan worden geclassificeerd. Als krakers niet worden betrapt kan je hier helaas weinig aan doen.
2. Krakers maken dan foto's om aan te tonen dat het pand onbewoond/onbewoonbaar is om de rechtsgang te vertragen
3. Krakers vervangen de sloten en barricaderen de deuren.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 23:53:41 #69
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_169424655
quote:
Wat gebeurt er af en toe in Belgie:
Brutale krakers (Roma gajes) zoeken een woning met inboedel uit welke onbewoond is.
1. Breken de woning openen en de krakers zorgen er voor dat de woning in een paar nachten leeg is. of slopen de boel zodanig dat het als onbewoonbaar kan worden geclassificeerd. Als krakers niet worden betrapt kan je hier helaas weinig aan doen.
2. Krakers maken dan foto's om aan te tonen dat het pand onbewoond/onbewoonbaar is om de rechtsgang te vertragen
3. Krakers vervangen de sloten en barricaderen de deuren.
Dit is dus niet iets wat voor het eerst voorkomt?

Wat een verschrikking, kom je terug uit Vietnam en zit je met een schadepost van tienduizenden euro's.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_169424885
Dit soort zaken overkomen Belgen met familie in de politiek niet.
pi_169424935
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 23:53 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dit is dus niet iets wat voor het eerst voorkomt?

Wat een verschrikking, kom je terug uit Vietnam en zit je met een schadepost van tienduizenden euro's.
Jup dat is klote.

Vergeet echter niet dat we niet weten hoelang het pand al leeg stond en dat de Belgische eigenaars bekend zouden moeten zijn met de kraak wet.

Desalniettemin ben ik voorstander dat je krakers eigenhandig uit je woning mag verwijderen.
pi_169425188
Roma, heb er het grootste deel van mijn leven bij in de buurt gewoond. Wat een prachtvolk zeg.

:r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_169425559
Man man man. Hebben die mensen geen familie die even langs kan gaan om ze hardhandig het huis uit te trappen? Hadden ze niet bij mij moeten proberen, dan had ik nu waarschijnlijk levenslang gehad.
pi_169426041
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 00:36 schreef Infection het volgende:
Man man man. Hebben die mensen geen familie die even langs kan gaan om ze hardhandig het huis uit te trappen? Hadden ze niet bij mij moeten proberen, dan had ik nu waarschijnlijk levenslang gehad.
Dat had ik er niet voor over
standaarddrinker
pi_169426171
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 21:57 schreef Klopkoek het volgende:
Kraken zou in Nederland gewoon weer legaal moeten zijn. Zeker in een enorm klein land. De enigen die echt beter worden van een verbod is de vastgoedmaffia en hun handlangers in de politiek.

Natuurlijk vervalt dat 'recht' bij gebruik van geaccumuleerd eigendom.

Mens centraal, niet stenen.
Krakers ergens naar buiten slaan zou ook volledig legaal moeten zijn. Ongeacht het letsel dat ze daar bij oplopen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')