abonnementen ibood.com bol.com
pi_169429518
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:23 schreef Harlon het volgende:

[..]

Als vrouw moet je inloten want het zijn er veel te veel. Als man kan je je wel gewoon aanmelden, uiteraard een dubbele moraal want als er teveel vrouwen zijn dan hoeft het natuurlijk niet meer een 50/50 verdeling te zijn, als het in het voordeel van vrouwen is dan is het natuurlijk allemaal prima.
Je moet wel bij een huis horen uiteindelijk. Ik weet niet hoe dat bij vrouwen gaat. Volgens mij kun je gewoon beter lid worden van de roeiclub Amstel.
pi_169429520
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De dubbele moral is er. Het is heel bizar hoe men mensen ziet bij bijv. het Corps. Ik ken dan Amsterdam en Utrecht een beetje. Over vrouwen denkt men heel raar. De vrouwen ook over zichzelf. Maar daar ben je wel bij als vrouw.
Er is inderdaad een dubbele moraal, al wordt dat steeds minder. In de jaren 90 was een vrouw nog een matras als ze veel mannen afwerkte, inmiddels wordt er niet meer zo moeilijk over gedaan. Alleen als ze het heeeeeel erg bont maken, maar dan komt dat vooral van de vrouwelijke disputen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_169429536
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:25 schreef Harlon het volgende:

[..]

Er is inderdaad een dubbele moraal, al wordt dat steeds minder. In de jaren 90 was een vrouw nog een matras als ze veel mannen afwerkte, inmiddels wordt er niet meer zo moeilijk over gedaan. Alleen als ze het heeeeeel erg bont maken, maar dan komt dat vooral van de vrouwelijke disputen.
Maar wat weet jij er nu werkelijk van? Je bent een oud lid. Denk je werkelijk dat het nu anders is? Oud leden (zoals in mijn familie) maken er een mooi verhaal van. Dat werkt ook heel goed als je kijkt naar contacten
pi_169429545
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je moet wel bij een huis horen uiteindelijk. Ik weet niet hoe dat bij vrouwen gaat. Volgens mij kun je gewoon beter lid worden van de roeiclub Amstel.
Skol is inderdaad een stuk leuker naar mijn mening. Sowieso nu je eigenlijk zo snel mogelijk door je studie heen moet met 't leenstelsel lijkt me een vereniging niet helemaal meer wat je wilt. Aantal leden is echter alleen maar toegenomen
pi_169429562
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De dubbele moral is er. Het is heel bizar hoe men mensen ziet bij bijv. het Corps. Ik ken dan Amsterdam en Utrecht een beetje. Over vrouwen denkt men heel raar. De vrouwen ook over zichzelf. Maar daar ben je wel bij als vrouw.
Maar ook als vereniging zou men allang een emancipatie slag gemaakt moeten hebben. Als ik bij mijn werk vrouwen gleuf dieren of hoer noem word ik vanwege sexuele intimidatie op straat gezet. En de corpsen zouden dan juist broed plaatsen voor toekomstige bestuurders moeten zijn. Waar gaat er dan ergens iets mis? :D
  zaterdag 11 maart 2017 @ 11:29:56 #131
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169429566
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ze ziet er echt vies uit.
Inderdaad respect voor die gasten die haar aangeduwd hebben.
pi_169429588
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar wat weet jij er nu werkelijk van? Je bent een oud lid. Denk je werkelijk dat het nu anders is? Oud leden (zoals in mijn familie) maken er een mooi verhaal van. Dat werkt ook heel goed als je kijkt naar contacten
Ik ben een oud lid ja, maar ik ga nog steeds af en toe kijken. Ik zie dat die dubbele moraal er nog wel is, maar dat die vooral wordt gehandhaafd door vrouwen, mannen boeit het niet zo zeer meer. Zie ook dat die dubbele moraal flink aan het afnemen is, enige wat gewoon echt not done is is je dispuutgenoten/clubgenoten verneuken.

Vroegah was er echt de dubbele moraal waar de dame in kwestie tegen ageert. Toen had je als vrouw je knieŽn bij elkaar te houden en zo bijdehand mogelijk te doen tegen gasten die je probeerde te versieren, zoniet was je een matras en kon je de rest van je tijd daar een leuk vriendje vergeten.
pi_169429597
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:29 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Inderdaad respect voor die gasten die haar aangeduwd hebben.
Ze is zo'n type die nooit helemaal schoon wordt, hoe lang ze ook douchet ze behoud altijd een zweem van onvrijheid over haar heen.

Heeft vast ook zo'n rode kut.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_169429609
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:28 schreef Harlon het volgende:

[..]

Skol is inderdaad een stuk leuker naar mijn mening. Sowieso nu je eigenlijk zo snel mogelijk door je studie heen moet met 't leenstelsel lijkt me een vereniging niet helemaal meer wat je wilt. Aantal leden is echter alleen maar toegenomen
Nu is die tijd voor een wild studenten leven er idd niet meer. Je krijgt het van huis mee. Ook het huis. Mij lag het totaal niet. Ik mocht langs komen omdat familie lid is. Dan mag je nog eerst je 'belofte' doen aan hoge heren. Je weet waar ik het over heb.
pi_169429631
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:31 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ik ben een oud lid ja, maar ik ga nog steeds af en toe kijken. Ik zie dat die dubbele moraal er nog wel is, maar dat die vooral wordt gehandhaafd door vrouwen, mannen boeit het niet zo zeer meer. Zie ook dat die dubbele moraal flink aan het afnemen is, enige wat gewoon echt not done is is je dispuutgenoten/clubgenoten verneuken.

Vroegah was er echt de dubbele moraal waar de dame in kwestie tegen ageert. Toen had je als vrouw je knieŽn bij elkaar te houden en zo bijdehand mogelijk te doen tegen gasten die je probeerde te versieren, zoniet was je een matras en kon je de rest van je tijd daar een leuk vriendje vergeten.
Denk je dan nooit dat je wat laf was toen in het meegaan in dingen doen?
pi_169429671
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nu is die tijd voor een wild studenten leven er idd niet meer. Je krijgt het van huis mee. Ook het huis. Mij lag het totaal niet. Ik mocht langs komen omdat familie lid is. Dan mag je nog eerst je 'belofte' doen aan hoge heren. Je weet waar ik het over heb.
Hmmm dat viel bij mij heel erg mee. Zaten heel vaak knorren bij ons aan de bar of als we aan het barbecueŽn waren. Ook heel wat corporale disputen waar je als buitenstaander niet zo zeer welkom was, maar ik ben die bewust uit de weg gegaan.
pi_169429716
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Denk je dan nooit dat je wat laf was toen in het meegaan in dingen doen?
Ik zelf ging er niet zo zeer in mee, maar ik was dan ook vrij weinig op de soos, was vooral bij 't pand te vinden. Wel ladingen mensen tegen gekomen die liepen te brallen over dat soort zaken, tja, not my finest moments.

Maar hoe men er toen tegenaan keek en nu is een verschil van dag en nacht. Nu wordt die moraal vooral door vrouwen in stand gehouden.
pi_169429721
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:35 schreef Harlon het volgende:

[..]

Hmmm dat viel bij mij heel erg mee. Zaten heel vaak knorren bij ons aan de bar of als we aan het barbecueŽn waren. Ook heel wat corporale disputen waar je als buitenstaander niet zo zeer welkom was, maar ik ben die bewust uit de weg gegaan.
Dat was wel hoe het werkt. En nog steeds. Wij zijn beter dan de rest. Maar je bent wel te gast in mijn stad. Dat iemand met een hoge keel aan de bar in de Nes en daarvoor een andere plek aan je vraagt wie je bent............. Daar raak ik niet van in de war. Men wacht je wel op in het toilet. Maar je mag niet vechten met Corpsleden. Dan heb jij en de persoon die je introduceert een probleem. Blijkbaar een klein trauma van mij.
pi_169429741
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 11:38 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ik zelf ging er niet zo zeer in mee, maar ik was dan ook vrij weinig op de soos, was vooral bij 't pand te vinden. Wel ladingen mensen tegen gekomen die liepen te brallen over dat soort zaken, tja, not my finest moments.

Maar hoe men er toen tegenaan keek en nu is een verschil van dag en nacht. Nu wordt die moraal vooral door vrouwen in stand gehouden.
Je geeft het toe. Ik begrijp het ook. Ik hoop dat vrouwen nu zich niet zo laten neerzetten.
pi_169429770
De verhalen zijn hetzelfde. Ook bij ontgroening.
pi_169432556
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:43 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ze wordt door iedereen op vindicat voor van alles en nog wat uitgescholden omdat ze haar jaargroep heeft genaaid en d'r dispuutsgenootjes heeft genaaid. Waar ze haar voor uitmaken maakt op dat moment ook niet meer uit.'t is een ontiegelijk taffes wijf is dat met d'r poten aan vriendjes/scharrels van haar vriendinnen gaat zitten waar ze voor uitgescholden wordt boeit me verder echt niet meer. Als een man zich op deze manier had gedragen was die door z'n jaargroep in elkaar gerost en werd 'ie daarna net zo hard door de vereniging uitgekotst.

Moet je gewoon ff voorstellen, jouw beste maat loopt jouw chick te neuken en flikt vervolgens hetzelfde bij 3 andere vrienden van je. Ga je die daarna nog vriendelijk te woord staan en gaan anderen in zijn omgeving daarna nog steeds denken, ja fijne vent dat, laat ik er is wat biertjes mee gaan drinken, of moet gewoon niemand die van de situatie weet hem nog en wordt hij door iedereen belachelijk gemaakt? Da's namelijk precies hetzelfde als er met deze chick gebeurd is, alleen is zij vervolgens gaan janken dat iedereen gemeen deed.
Jezus man, wat wind je je op. Je doet net of ze het jou ook heeft aangedaan. Jij bent precies het soort volk waar zij een punt over probeert te maken. Dat je je ook zo laat meeslepen in van die eenzijdige verenigingsverhalen.

Het punt wat zij aankaart is gewoon goed en aan jouw reacties te zien terecht. Iedereen wordt maar met het grootste gemak uitgemaakt voor hoer of erger. Jij beoordeelt haar nu ook ontzettend hard, terwijl je niet eens met zekerheid kan zeggen hoe het gegaan is.
pi_169432604
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 01:52 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Volgensmij ben jij een beetje wereldvreemd.

Ik ben het eens met harlon, dit is gewoon oorzaak met een logisch gevolg waar mevrouw om gaat piepen. Dit is gewoon een schreeuw naar aandacht
Zij probeert bloot te stellen of dat gevolg nu echt wel zo logisch moet zijn. Waarom moet een vrouw voor hoer uitgemaakt worden als ze seks wil met een man en die man daar zelf ook mee instemt?
pi_169432852
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 10:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

omdat die kerels die vreemdgingen niet de ballen hadden om nee te zeggen tegen seks :?
Nee, omdat zij de sperma uit de relaties van haar vriendinnenclubje zoog.

Die vrienden die vreemd gingen zullen ook niet meer goed liggen bij deze meisjes denk ik.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169433799
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:16 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee, omdat zij de sperma uit de relaties van haar vriendinnenclubje zoog.

Die vrienden die vreemd gingen zullen ook niet meer goed liggen bij deze meisjes denk ik.
dat weet je niet.
Maar de moraal van de *heren* die vrijwillig meededen en zo makkelijk vreemd gingen is blijkbaar volgens de reacties hier niks mis mee
pi_169433824
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat weet je niet.
Maar de moraal van de *heren* die vrijwillig meededen en zo makkelijk vreemd gingen is blijkbaar volgens de reacties hier niks mis mee
Zou je zo'n reacite willen laten zien?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_169433893
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:14 schreef Zith het volgende:

[..]

laat het tegenovergestelde eens zien.
"Waar is de Facebook site dan waar plaatjes van die jongens worden geplaatst e.d.? En denk je werkelijk dat die jongens nu ook door wildvreemden worden gebeld/wa opgefokt door andere jongens? Ze al tijden worden uitgescholden en gedaan?"
Waar worden de heren in kwestie besproken als vies, en dat ze een permanente rood geslachtsorgaan hebben?
pi_169433905
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

"Waar is de Facebook site dan waar plaatjes van die jongens worden geplaatst e.d.? En denk je werkelijk dat die jongens nu ook door wildvreemden worden gebeld/wa opgefokt door andere jongens? Ze al tijden worden uitgescholden en gedaan?"
Waar worden de heren in kwestie besproken als vies, en dat ze een permanente rood geslachtsorgaan hebben?
De reactie(s) niet kunnen vinden dus? Jammer.
pi_169434004
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:19 schreef Zith het volgende:

[..]

De reactie(s) niet kunnen vinden dus? Jammer.
niet ingaan op mijn reactie. Jammer. Typerend wel.
pi_169434045
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:14 schreef Zith het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

niet ingaan op mijn reactie. Jammer. Typerend wel.
pi_169434075
Walgelijk dat iemand die zich zo gedragen heeft ten opzichte van de groep ook nog in de slachtofferrol gaat kruipen ook.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')