abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 maart 2017 @ 16:21:16 #201
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_169724061
Net als Game of Thrones in het Nederlands.. Ik zou me er helemaal stuk aan ergeren
pi_169724087
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:21 schreef Luuksor het volgende:
Net als Game of Thrones in het Nederlands.. Ik zou me er helemaal stuk aan ergeren
Het is alleen de ondertiteling en de menu's wat in het Nederlands is hè. Als het ook daadwerkelijk Nederlands gesproken was had ik dat natuurlijk gelijk op Engels gezet.
Flesje bier
  donderdag 23 maart 2017 @ 16:28:13 #203
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_169724157
quote:
4s.gif Op donderdag 23 maart 2017 15:04 schreef Leonos het volgende:
Moederuitkijk :D
Ach ik merk het niet eens, ben er aan gewend. De gesproken taal is in ieder geval wel in het engels want anders klinkt het voor geen meter. :N
PSN: SneakyDutchDude
  donderdag 23 maart 2017 @ 16:35:32 #204
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169724269
Ik zet bij spellen altijd de ondertiteling aan, vanwege het niet kunnen verstaan soms. maar wel altijd in dezelfde taal als de gesproken taal, in dit geval in 't engels.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 23 maart 2017 @ 16:59:56 #205
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169724748
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:45 schreef Radjan het volgende:

[..]

Je kan ook een gewoon antwoord geven en als je het niet weet zeg dan niks.
De namen zeggen me niets zo :P
pi_169725022
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik zet bij spellen altijd de ondertiteling aan, vanwege het niet kunnen verstaan soms. maar wel altijd in dezelfde taal als de gesproken taal, in dit geval in 't engels.
Ik heb dit ook altijd en normaal inderdaad hetzelfde als de gesproken taal, dus ik heb geen idee waarom ik het in dit geval op nederlands heb gezet..
That dude there. I need his prosthetic leg.
  donderdag 23 maart 2017 @ 17:28:02 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169725306
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:14 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Ik heb dit ook altijd en normaal inderdaad hetzelfde als de gesproken taal, dus ik heb geen idee waarom ik het in dit geval op nederlands heb gezet..
Je was in de war omdat de uitgever NL is ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 23 maart 2017 @ 20:39:39 #208
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169729591
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:33 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je door de poort bij moederuitkijk komt ? Ik moet bij het einde der schepping komen maar die poort blijft maar dicht. Is dit een bug of is er iets anders aan de hand ?
In het nederlands spelen :D :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_169731729
Platinum gehaald. Heel tof spel, lang geleden dat ik zo lang van een spel heb kunnen genieten.
  donderdag 23 maart 2017 @ 22:06:37 #210
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_169732403
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je was in de war omdat de uitgever NL is ;)
De uitgever is Sony. De ontwikkelaar is Nederlands.
pi_169735281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je was in de war omdat de uitgever NL is ;)
Had gekund, maar waarschijnlijk niet. Ik denk gewoon per ongeluk gebeurd en nog niet de moeite genomen om het om te zetten.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 08:23:10 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169739245
quote:
2s.gif Op donderdag 23 maart 2017 22:06 schreef Tijn het volgende:

[..]

De uitgever is Sony. De ontwikkelaar is Nederlands.
Je snapt heel goed wat ik bedoel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:40:36 #213
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_169745216
Net uitgespeeld, wat een meesterwerk van een game _O_

En ook nog een oud-huisgenoot van me in de credits :D
Flesje bier
pi_169751029
Net mijn eerste Tallneck gespot en beklommen, machtig mooi gemaakt die beesten.
En gaaf hoe soepel die bewegingen zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_169751960
Man, dit verhaal _O_. Het hele sfeertje trekt me zo _O_. Zit de hele tijd paralellen te trekken naar onze tijd. We staan staan aan het begin van de VR periode en daarmee MR, mixed reality, en juist dát zie je zo erg terug komen, is het niet met je focus (voor ons nu zou dat de hololens zijn bijvoorbeeld :P), dan wel alle hologrammen en dergelijke, ook dingen als schermen zie je niet, alles als hologram.

Geweldig _O_.
  zaterdag 25 maart 2017 @ 08:39:17 #216
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_169761432
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 20:28 schreef Scrummie het volgende:
Man, dit verhaal _O_. Het hele sfeertje trekt me zo _O_. Zit de hele tijd paralellen te trekken naar onze tijd. We staan staan aan het begin van de VR periode en daarmee MR, mixed reality, en juist dát zie je zo erg terug komen, is het niet met je focus (voor ons nu zou dat de hololens zijn bijvoorbeeld :P), dan wel alle hologrammen en dergelijke, ook dingen als schermen zie je niet, alles als hologram.

Geweldig _O_.
En dan die omgevingen. Gewoon van de ene kant van de map naar de andere lopen, sluipen en af en toe rijden om een robotbeest. Gewoon omdat dat leuker is dan snel reizen. Soms vechtend met beesten of sluipend om ze juist te ontwijken. Gewoon al knokkend het verhaal afmaken. HZD ziet er zo verbluffend uit dat ik soms op een uitkijkpunt even om me heen ga staan kijken. Toppertje van Nederlands bodem. Ik wacht nu al op een prequel of een sequel. *O*
PSN: SneakyDutchDude
pi_169765276
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 maart 2017 08:39 schreef Radjan het volgende:

[..]

En dan die omgevingen. Gewoon van de ene kant van de map naar de andere lopen, sluipen en af en toe rijden om een robotbeest. Gewoon omdat dat leuker is dan snel reizen. Soms vechtend met beesten of sluipend om ze juist te ontwijken. Gewoon al knokkend het verhaal afmaken. HZD ziet er zo verbluffend uit dat ik soms op een uitkijkpunt even om me heen ga staan kijken. Toppertje van Nederlands bodem. Ik wacht nu al op een prequel of een sequel. *O*
Exact ja. _O_
pi_169765868
Ik heb alleen wel het idee dat de avonden/nachten in de game langer lijken te duren dan de ochtenden/middagen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_169772906
Vanmiddag mijn eerste bandit camp gedaan, erg toffe quest om te doen.
En nu op weg naar mijn eerste Cauldron *O*

Maar die sfeer, die soundtrack, die beelden, de soepelheid van deze game _O_ _O_ _O_

Guerilla Games mag hier toch wel heel erg trots op zijn :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 26 maart 2017 @ 16:19:16 #220
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169792399
Jazeker, en het verhaal is ook heerlijk.

Ik moet nog 1 trophy voor de plat, vanmiddag maar ff halen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_169794542
Wat een geweldig spel _O_

Enige verbeterpuntje dat ik kan vinden is de (irritante) psychedelische muziek in het menu
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_169794991
Level 40 inmiddels, en nu al 3 quests gehad waarvan ik dacht "oh, dat zou best wel eens het einde kunnen betekenen" :').

54 uur played overigens.
  zondag 26 maart 2017 @ 19:14:54 #223
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_169796321
Ga zo direct beginnen aan de laatste main quest, maar heb wel moeite met de hunting grounds.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  zondag 26 maart 2017 @ 19:42:20 #224
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_169796867
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:14 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ga zo direct beginnen aan de laatste main quest, maar heb wel moeite met de hunting grounds.
Ja, ik heb een beetje hetzelfde. Quests gaan lekker, maar die hunting grounds heb ik een keer geprobeerd en sindsdien links laten liggen :+
  maandag 27 maart 2017 @ 09:17:04 #225
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169808015
Volgens mij moet ik eens een avondje gaan jagen. Heb chronisch tekort aan potions en wires :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 27 maart 2017 @ 09:18:33 #226
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_169808026
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:17 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij moet ik eens een avondje gaan jagen. Heb chronisch tekort aan potions en wires :o
Ik heb eigenlijk non-stop te weinig Fuel, plaats teveel explosion traps denk ik :P
  maandag 27 maart 2017 @ 09:24:04 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169808075
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:18 schreef Vinno het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk non-stop te weinig Fuel, plaats teveel explosion traps denk ik :P
Ik doe eigenlijk zelden iets met die traps. Wel met wires.
Misschien toch maar eens doen dan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169808228
traps en wires zijn goed tegen beesten die veel sluipen (stalker bv) of die veel hetzelfde patroon lopen.

Hunting grounds zitten een paar leuke tussen, maar ook een paar gruwelijk moeilijke. Leuk incentive is dat je een Lodge-wapen kan verdienen als je genoeg Suns scoort
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_169808251
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:54 schreef MaxC het volgende:
Wat een geweldig spel _O_

Enige verbeterpuntje dat ik kan vinden is de (irritante) psychedelische muziek in het menu
Wat doe je dan ook in het menu. 8)7
Zsm play aanklikken en gaan met die banaan.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  maandag 27 maart 2017 @ 09:43:24 #230
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_169808319
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik doe eigenlijk zelden iets met die traps. Wel met wires.
Misschien toch maar eens doen dan.
Ik bedoelde eigenlijk stiekem ook wires :X O-)
pi_169808714
quote:
10s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:42 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, ik heb een beetje hetzelfde. Quests gaan lekker, maar die hunting grounds heb ik een keer geprobeerd en sindsdien links laten liggen :+
Die hunting grounds ook nog steeds niet gedaan, net als veel van die wapen quests. Die geloof ik wel. Merk dat ik er na de Main-quest wel weer redelijk klaar mee ben, de rest is een beetje vulling a la Ubisoft; hoop collectibles maar weinig wat nog echt wat toevoegt. (muv die audiologs)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169808775
Die hunting grounds heb ik ook weinig mee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_169808824
quote:
Wat doe je dan ook in het menu.
- de kaart checken
- traps en potions craften
- checken welk wildlife ik overhoop moet knallen om meer ammunitie mee te slepen
- checken welke robots ik moet slopen voor brandstof, sparkers of draad (chronisch tekort wegens mijn liefde voor vuurpijlen en de sharpshotbow)
- wapens en outfits modifyen
- quests langslopen die nog uitstaan (veel te veel in mijn geval)

Kortom, je zit vaker in dat menu dan je denkt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_169808929
Na Zelda te hebben uitgespeeld Horizon weer opgepakt. Maar voelt toch opeens een stap terug ofzo. (los gezien van de graphics) Zitten weer van die typische 'openworld-games-dingetjes' in waar ik mij inmiddels best wel aan erger. Collectibles die zichtbaar zijn op je map, waar je naar toe loopt en op moet pakken. (En waar je volgens mij ook niks aan hebt qua progressie?) Ik vind dat zo waardeloos gamedesign. :') We plaatsen wat metalen bloemen hier en daar en de wereld is wat meer dynamischer. Ook heb ik dat klimmen a la Uncharted en Tomb Raider wel een beetje gezien, totaal niet uitdagend of van toegevoegde waarde.

Maar goed, dat terzijde. Interessant verhaal en prachtige graphics. De robots zijn echt geweldig ontworpen en vereisen veel tactiek om neer te halen. Het levelup-systeem vind ik ook wel lekker. In sommige games ben je echt aan het grinden om sterker te worden, maar in Horizon voelt elke verslagen vijand aan als een stukje progressie.
pi_169808995
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:22 schreef Bananenpap het volgende:
Na Zelda te hebben uitgespeeld Horizon weer opgepakt. Maar voelt toch opeens een stap terug ofzo. (los gezien van de graphics) Zitten weer van die typische 'openworld-games-dingetjes' in waar ik mij inmiddels best wel aan erger. Collectibles die zichtbaar zijn op je map, waar je naar toe loopt en op moet pakken. (En waar je volgens mij ook niks aan hebt qua progressie?) Ik vind dat zo waardeloos gamedesign. :') We plaatsen wat metalen bloemen hier en daar en de wereld is wat meer dynamischer. Ook heb ik dat klimmen a la Uncharted en Tomb Raider wel een beetje gezien, totaal niet uitdagend of van toegevoegde waarde.

Maar goed, dat terzijde. Interessant verhaal en prachtige graphics. De robots zijn echt geweldig ontworpen en vereisen veel tactiek om neer te halen. Het levelup-systeem vind ik ook wel lekker. In sommige games ben je echt aan het grinden om sterker te worden, maar in Horizon voelt elke verslagen vijand aan als een stukje progressie.
Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.

Gisteren uiteindelijk de main quests uitgespeeld. Nu rest mij eigenlijk nog 2 side quests die ik blijkbaar mis, en alle hunting grounds. Ik begrijp echt niet hoe iedereen bij de hunting grounds glazing suns haalt?! Die zijn echt onmogelijk in mijn ogen. :')
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_169809057
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:26 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.

Gisteren uiteindelijk de main quests uitgespeeld. Nu rest mij eigenlijk nog 2 side quests die ik blijkbaar mis, en alle hunting grounds. Ik begrijp echt niet hoe iedereen bij de hunting grounds glazing suns haalt?! Die zijn echt onmogelijk in mijn ogen. :')
Ik vind het zo niks zeggend dat klimmen in dit soort games.
pi_169809284
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:31 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind het zo niks zeggend dat klimmen in dit soort games.
Ook bij bijv. AC?
Ja, ik vind het op zich wel leuk, al hoewel bij deze misschien wat minder dan bij Uncharted.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  maandag 27 maart 2017 @ 10:52:43 #238
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169809350
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Ook bij bijv. AC?
Ja, ik vind het op zich wel leuk, al hoewel bij deze misschien wat minder dan bij Uncharted.
Of Tombraider.
Daar moet je nog kijken HOE je klimt. Hier is t alleen een kant op drukken eigenlijk. Het is bijna een cutscene :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169809354
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Ook bij bijv. AC?
Ja, ik vind het op zich wel leuk, al hoewel bij deze misschien wat minder dan bij Uncharted.
Nou, bij AC werkt het wel soepel ;)
Idem met Tomb Raider.
Merk dat ik bij HZD vaker zit te vloeken op de klimmechanics dan bij die andere 2 games.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169809389
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Of Tombraider.
Daar moet je nog kijken HOE je klimt. Hier is t alleen een kant op drukken eigenlijk. Het is bijna een cutscene :D
Dit inderdaad. Nu snap ik dat Horizon niet draait om de platform-elementen, maar ik vind dit inmiddels een beetje achterhaalt.
  maandag 27 maart 2017 @ 11:17:52 #241
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169809711
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Nu snap ik dat Horizon niet draait om de platform-elementen, maar ik vind dit inmiddels een beetje achterhaalt.
Nou ja, t is gewoon een manier een berg op te komen.
Of t nu via een kronkelend pad is, of zo omhoog.
Verder voegt t klimmen an sich niks toe nee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 27 maart 2017 @ 14:04:43 #242
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169812873
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:26 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.

Gisteren uiteindelijk de main quests uitgespeeld. Nu rest mij eigenlijk nog 2 side quests die ik blijkbaar mis, en alle hunting grounds. Ik begrijp echt niet hoe iedereen bij de hunting grounds glazing suns haalt?! Die zijn echt onmogelijk in mijn ogen. :')
Vond die hunting lodges wel simpel :P

Alleen die waar je 2 ravagers moest overridden(??) was kut.
  maandag 27 maart 2017 @ 15:01:18 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169814154
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:04 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Vond die hunting lodges wel simpel :P

Alleen die waar je 2 ravagers moest overridden(??) was kut.
Ik vind die hunting lodges gewoon niet zo leuk, omdat je t dan volgens een bepaalde strategie moet doen. Terwijl ik liever zelf kies (lees: aanmodder :') )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 27 maart 2017 @ 15:17:15 #244
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169814409
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 15:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind die hunting lodges gewoon niet zo leuk, omdat je t dan volgens een bepaalde strategie moet doen. Terwijl ik liever zelf kies (lees: aanmodder :') )
Bij de meeste kan je gewoon wat doen en het lukt gewoon :P
pi_169814558
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:04 schreef Friday12 het volgende:
Alleen die waar je 2 ravagers moest overridden(??) was kut.
Eén Ravager "hacken" ging wel: gewoon een silent hunter outfit kiezen en op het juiste moment er achteraan sluipen (wildlife en machines horen je nauwelijks met zo'n gillysuit). De tweede ging bijna iedere keer mis omdat ie de reeds "gehackte" ravager aanviel en de trial faalde. Uiteindelijk heb ik mn ropecaster gebruikt,dat aanvallende kreng vastgelegd en daarna gehackt (is dat nu brute force hacken in de toekomst ;) )
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 27 maart 2017 @ 15:41:54 #246
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169814840
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 15:26 schreef Sabata het volgende:

[..]

Eén Ravager "hacken" ging wel: gewoon een silent hunter outfit kiezen en op het juiste moment er achteraan sluipen (wildlife en machines horen je nauwelijks met zo'n gillysuit). De tweede ging bijna iedere keer mis omdat ie de reeds "gehackte" ravager aanviel en de trial faalde. Uiteindelijk heb ik mn ropecaster gebruikt,dat aanvallende kreng vastgelegd en daarna gehackt (is dat nu brute force hacken in de toekomst ;) )
Ik had ze beiden vanuit de bosjes gehackt :P
  maandag 27 maart 2017 @ 16:01:17 #247
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169815157
Echt he van die zelda spelers die naar horizon gaan en dan zeuren dat ze niet overal op kunnen klimmen :'). Cmooon man
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 27 maart 2017 @ 16:18:51 #248
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169815493
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Echt he van die zelda spelers die naar horizon gaan en dan zeuren dat ze niet overal op kunnen klimmen :'). Cmooon man
Mongooltjes zijn het :')

De Zelda wereld ziet er zo leeg uit vergeleken met horizon
pi_169816435
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Echt he van die zelda spelers die naar horizon gaan en dan zeuren dat ze niet overal op kunnen klimmen :'). Cmooon man
Mijn kritiek is niet dat je overal op moet klimmen zoals in Zelda, maar dat dat automatisch klimmen zoals in Uncharted en Tomb Raider en nu ook in Horizon gewoon zo achterhaalt begint te worden. Voor de rest vind ik de 'platform-elementen' ook niet zo lekker uitgewerkt, met name steile gebieden waar je zo afglijdt, niet op kunt springen of tegen een onzichtbare muur zit.

Om toch de vergelijking te maken naar Zelda:
Ik kocht Horizon twee dagen voor Zelda en vond (en vind) het een briljante game en een verademing voor het openworld-genre. Alleen was het van korte duur, want Zelda doet bepaalde zaken gewoon beter (ook niet alles hoor). Dan voelt Horizon toch al weer snel als een set van herhalingen. Een collectible pakken, robot neerslaan, bandietenkamp veroveren, etc. in een iets te saaie omgeving.

quote:
6s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:18 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Mongooltjes zijn het :')

De Zelda wereld ziet er zo leeg uit vergeleken met horizon
'Ziet' inderdaad, dat zeg je goed. De wereld van Horizon ziet er grafisch beter uit. Maar je kunt je uiteindelijk afvragen wat je liever hebt. Een mooie wereld waar weinig te beleven is of een iets minder mooie wereld waar je elke steen wilt omdraaien.

Maar goed, combat is in Horizon vele malen beter.
  maandag 27 maart 2017 @ 17:15:48 #250
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169816632
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:04 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Mijn kritiek is niet dat je overal op moet klimmen zoals in Zelda, maar dat dat automatisch klimmen zoals in Uncharted en Tomb Raider en nu ook in Horizon gewoon zo achterhaalt begint te worden. Voor de rest vind ik de 'platform-elementen' ook niet zo lekker uitgewerkt, met name steile gebieden waar je zo afglijdt, niet op kunt springen of tegen een onzichtbare muur zit.

Om toch de vergelijking te maken naar Zelda:
Ik kocht Horizon twee dagen voor Zelda en vond (en vind) het een briljante game en een verademing voor het openworld-genre. Alleen was het van korte duur, want Zelda doet bepaalde zaken gewoon beter (ook niet alles hoor). Dan voelt Horizon toch al weer snel als een set van herhalingen. Een collectible pakken, robot neerslaan, bandietenkamp veroveren, etc. in een iets te saaie omgeving.

[..]

'Ziet' inderdaad, dat zeg je goed. De wereld van Horizon ziet er grafisch beter uit. Maar je kunt je uiteindelijk afvragen wat je liever hebt. Een mooie wereld waar weinig te beleven is of een iets minder mooie wereld waar je elke steen wilt omdraaien.

Maar goed, combat is in Horizon vele malen beter.
Een wereld die echt aanvoelt zoals in HZD :P

En het was niet specifiek kritiek op jou.. Ik heb al meerdere van die verhalen gelezen geschreven door Zelda fanboys
pi_169816834
quote:
6s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:15 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Een wereld die echt aanvoelt zoals in HZD :P

En het was niet specifiek kritiek op jou.. Ik heb al meerdere van die verhalen gelezen geschreven door Zelda fanboys
Tsjah, het zijn beide avonturengames met een open wereld, in dezelfde week released. Vergelijken is prima.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 09:52:54 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169831062
Ben er toch wel achter dat het level dat je bent en het level van de quest niet echt alles zegt.
Ik heb met sommige hogere side missies minder moeite dan met de lage main quests waar ik echt zelf t dubbele level van ben :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169831444
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Ben er toch wel achter dat het level dat je bent en het level van de quest niet echt alles zegt.
Ik heb met sommige hogere side missies minder moeite dan met de lage main quests waar ik echt zelf t dubbele level van ben :')
Bij mij staat de main quest nog steeds op level 12 terwijl ik al in level 28 zit. Terwijl de omliggende sidequests en geïnfecteerde gebieden wel rond de 20 liggen. Heb ook al een redelijk groot stuk van de map, dus ik snap niet waarom de mainquest zo laag blijft. :P
pi_169831462
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:20 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Bij mij staat de main quest nog steeds op level 12 terwijl ik al in level 28 zit. Terwijl de omliggende sidequests en geïnfecteerde gebieden wel rond de 20 liggen. Heb ook al een redelijk groot stuk van de map, dus ik snap niet waarom de mainquest zo laag blijft. :P
De quest levelt niet met je mee hoor?
  dinsdag 28 maart 2017 @ 10:25:06 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169831520
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:20 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Bij mij staat de main quest nog steeds op level 12 terwijl ik al in level 28 zit. Terwijl de omliggende sidequests en geïnfecteerde gebieden wel rond de 20 liggen. Heb ook al een redelijk groot stuk van de map, dus ik snap niet waarom de mainquest zo laag blijft. :P
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:21 schreef Leonos het volgende:

[..]

De quest levelt niet met je mee hoor?
Precies dat.

Maar mijn punt is meer dat, ook al staat er level 15 bij mijn mainquest (en ik 36 ben of zo), ik er meer moeite mee heb met die level 15 main, dan met level 20 side quests. Dus dat het level niet echt zo veel zegt over de moeilijkheidsgraad.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169831538
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:21 schreef Leonos het volgende:

[..]

De quest levelt niet met je mee hoor?
Dat was mijn punt ook niet echt. Meer dat de game er vanuit gaat dat je geen sidequests doet ofzo.
pi_169831544
Had van de week wel een toffe actie. Zag een groepje grazers staan in het donker, er heel erg dichtbij geslopen. Ropecaster gepakt, slowmo aan, en poef poef poef poef het groepje stond vast. Slowmo uit: beesten in paniek, maar ik kon rustig elke grazer kapot maken.
pi_169831588
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 10:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[..]

Precies dat.

Maar mijn punt is meer dat, ook al staat er level 15 bij mijn mainquest (en ik 36 ben of zo), ik er meer moeite mee heb met die level 15 main, dan met level 20 side quests. Dus dat het level niet echt zo veel zegt over de moeilijkheidsgraad.
Ligt er ook aan wat je ligt natuurlijk.
  woensdag 29 maart 2017 @ 09:42:36 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169855648
En dan kom je op een moment dat je ff genoeg hebt van t geren over en weer en de sidequestjes, en dus maar doorgaat met het verhaal. Wat dan ineens weer fantastisch is O+ En dat je daarna niet TE hard wil gaan met t verhaal en dus maar een cauldron doet, die ook heerlijk is!

O+ Afwisseling O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169856470
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Ben er toch wel achter dat het level dat je bent en het level van de quest niet echt alles zegt.
Ik heb met sommige hogere side missies minder moeite dan met de lage main quests waar ik echt zelf t dubbele level van ben :')
Ik had hier soms ook wel last van, maar meer met bijv. de cauldron ZETA. Die was 20 en toen ik 32 was had ik er nog een hoop moeite mee..
That dude there. I need his prosthetic leg.
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:03:26 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169856955
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:29 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Ik had hier soms ook wel last van, maar meer met bijv. de cauldron ZETA. Die was 20 en toen ik 32 was had ik er nog een hoop moeite mee..
Volgens mij had ik die gister gedaan en daar dan juist weer total GEEN moeite mee.
Met die eerste veel meer.

Zeta is toch met de thunderjaw?
Allemaal lijntjes gespannen voordat ik hem er uit liet.
Boem. Helft al weg. Dan z'n wapen er af en er zelf mee schieten. Dood.

Die eerste cauldron koste me echt veel meer moeite.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169857135
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Volgens mij had ik die gister gedaan en daar dan juist weer total GEEN moeite mee.
Met die eerste veel meer.

Zeta is toch met de thunderjaw?
Allemaal lijntjes gespannen voordat ik hem er uit liet.
Boem. Helft al weg. Dan z'n wapen er af en er zelf mee schieten. Dood.

Die eerste cauldron koste me echt veel meer moeite.
Ja, ik heb ook werkelijk geen idee waarom ik het mezelf soms zo moeilijk maak. Ik gebruik die dingen meestal niet eens, terwijl het dat zoveel makkelijker maakt. Is inderdaad met die thunderjaw. Er was er ook eentje met een Snapmaw, die kostte me ook wat moeite.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_169857179
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Volgens mij had ik die gister gedaan en daar dan juist weer total GEEN moeite mee.
Met die eerste veel meer.

Zeta is toch met de thunderjaw?
Allemaal lijntjes gespannen voordat ik hem er uit liet.
Boem. Helft al weg. Dan z'n wapen er af en er zelf mee schieten. Dood.

Die eerste cauldron koste me echt veel meer moeite.
Same here. Kwestie van dat moment beter benutten voor je dat beest vrijlaat
Dus idd lijntjes spannen en dat scheelt al enorm _O_
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:46:50 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169857698
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:17 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Same here. Kwestie van dat moment beter benutten voor je dat beest vrijlaat
Dus idd lijntjes spannen en dat scheelt al enorm _O_
Moet ik nog steeds geregeld dodgen en healen, maar het scheelt idd al :D
En dat wapen van hem gebruiken dat scheelt ook echt ENORM! Alleen ik vind t altijd een beetje een klungelig gedoe dat wapen op te pakken als er een thunderjaw op je hoofd wil gaan zitten met z'n dikke reet :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:48:16 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169857732
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:15 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook werkelijk geen idee waarom ik het mezelf soms zo moeilijk maak. Ik gebruik die dingen meestal niet eens, terwijl het dat zoveel makkelijker maakt. Is inderdaad met die thunderjaw. Er was er ook eentje met een Snapmaw, die kostte me ook wat moeite.
Ik heb pas 2 cauldrons gedaan. Die Zeta en die allereerste. Ik "vergeet" t soms gewoon omdat ze niet in een main of side quest zitten verder, en ik vrijwel nooit op eigen houtje ergens heen loop.

Of ja, dat PROBEER ik wel, maar dan leiden 20 sidequests me weer af :D EN dan zit ik uiteindelijk aan de hele andere kant van de kaart :')

O ik doe ff deze, want dat is een laag level quest en dichtbij.
O, track track, naar de andere kant
O een groen uitroepteken!
O, wacht deze is beter geschikt nu
O wacht, hier ben ik nu toch, dus dan ff....
O.......... 4 uur LATER!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169859566
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb pas 2 cauldrons gedaan. Die Zeta en die allereerste. Ik "vergeet" t soms gewoon omdat ze niet in een main of side quest zitten verder, en ik vrijwel nooit op eigen houtje ergens heen loop.

Of ja, dat PROBEER ik wel, maar dan leiden 20 sidequests me weer af :D EN dan zit ik uiteindelijk aan de hele andere kant van de kaart :')

O ik doe ff deze, want dat is een laag level quest en dichtbij.
O, track track, naar de andere kant
O een groen uitroepteken!
O, wacht deze is beter geschikt nu
O wacht, hier ben ik nu toch, dus dan ff....
O.......... 4 uur LATER!

Ja, allemaal heel herkenbaar... :')
Aan de andere kant is het tijden geleden dat ik zo'n goede afleiding heb kunnen vinden in een game, vind het echt een toppertje.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:19:51 #267
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169859844
Ik wil naar Meridian voor die goeie gear.
wooblabalurg
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:31:43 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169860075
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Ja, allemaal heel herkenbaar... :')
Aan de andere kant is het tijden geleden dat ik zo'n goede afleiding heb kunnen vinden in een game, vind het echt een toppertje.
Er zijn zoveel afleidingen, maar idd allemaal leuke :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169861394
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Moet ik nog steeds geregeld dodgen en healen, maar het scheelt idd al :D
En dat wapen van hem gebruiken dat scheelt ook echt ENORM! Alleen ik vind t altijd een beetje een klungelig gedoe dat wapen op te pakken als er een thunderjaw op je hoofd wil gaan zitten met z'n dikke reet :')
:D _O- het is een rap beest idd
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:26:57 #270
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_169864186
Heeft iemand de infectie pijlen al geprobeerd ? Die zijn echt hilarisch. Je infecteert een paar Tramblers of Striders of desnoods een Thunderjaw en alles valt elkaar aan. Na afloop van een spectaculair schouwspel hoef je alleen de brokstukken op te rapen. :')
PSN: SneakyDutchDude
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:33:25 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169864324
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:26 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand de infectie pijlen al geprobeerd ? Die zijn echt hilarisch. Je infecteert een paar Tramblers of Striders of desnoods een Thunderjaw en alles valt elkaar aan. Na afloop van een spectaculair schouwspel hoef je alleen de brokstukken op te rapen. :')
Die ben ik nog niet tegengekomen volgens mij.
Maar nou moet ik eerlijk zijn dat ik ook niet alle exotische munities bekijk bij een verkoper.
Ik ben echt TE gewend dat dat via een sidequest of zo wel een keer voorbij komt :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169864546
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:26 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand de infectie pijlen al geprobeerd ? Die zijn echt hilarisch. Je infecteert een paar Tramblers of Striders of desnoods een Thunderjaw en alles valt elkaar aan. Na afloop van een spectaculair schouwspel hoef je alleen de brokstukken op te rapen. :')
Genot ja.

Al had ik laatst ook wel iets grappigs. 2 Ravagers (dacht ik), waarvan 1 ik er 1 overridden had, maar ze starten allebei tegenlijk hun aanval. Het was een gevecht in spiegelbeeld, elke actie werd ongeveer gelijk gestart. Dat was echt een dolkomisch gezicht, maar het was leuker als je er bij was als ik het zo lees ;).
  woensdag 29 maart 2017 @ 19:18:22 #273
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_169867592
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:26 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand de infectie pijlen al geprobeerd ? Die zijn echt hilarisch. Je infecteert een paar Tramblers of Striders of desnoods een Thunderjaw en alles valt elkaar aan. Na afloop van een spectaculair schouwspel hoef je alleen de brokstukken op te rapen. :')
Dit is mijn favoriete manier om met zwermen Glinthawks af te rekenen, hoewel ze niet super efficient zijn tegen elkaar. Sowieso, overriden van Ravagers / Sawtooth / Longleg is een lifesaver in grote gevechten. Gisteren nog 2 Thunderjaws, 1 Ravager en 3 Longlegs in dezelfde locatie, 1 van de Ravagers aan laten vallen en shit ging los!
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:01:15 #274
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_169868836
Ik ben er nu na ~50 uur en klaar met de main quest wel redelijk op uitgekeken. Over een paar maanden zit er wel een tweede play-through op hard in en de DLC natuurlijk. Desalniettemin voor mij de beste game op deze generatie consoles tot nu toe. _O_
Flesje bier
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:28:03 #275
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_169869726
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die ben ik nog niet tegengekomen volgens mij.
Maar nou moet ik eerlijk zijn dat ik ook niet alle exotische munities bekijk bij een verkoper.
Ik ben echt TE gewend dat dat via een sidequest of zo wel een keer voorbij komt :@
Je moet er ook de Shadow oorlogsboog voor hebben. Die kan je kopen bij handelaren maar je moet wel een Trampler hart hebben geloof ik anders kan je het vergeten.
PSN: SneakyDutchDude
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:00:54 #276
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169870749
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:01 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben er nu na ~50 uur en klaar met de main quest wel redelijk op uitgekeken. Over een paar maanden zit er wel een tweede play-through op hard in en de DLC natuurlijk. Desalniettemin voor mij de beste game op deze generatie consoles tot nu toe. _O_
Ik heb wel gemerkt dat na de main quest uitgespeeld te hebben dat er weinig motivatie is om terug te komen. Ik denk dat dat iets gevoelsmatigs is.

Toch heb ik bijna alle trophy's, moet alleen nog die 25 training dummies
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Frontpage woensdag 29 maart 2017 @ 21:07:53 #277
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169870944
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:00 schreef MMaRsu het volgende:
Toch heb ik bijna alle trophy's, moet alleen nog die 25 training dummies
Die trophy probeerde ik te halen na het verhaal te hebben uitgespeeld, ik kwam er toen pas achter dat je met R2 een zware melee aanval kon doen :') :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:27:39 #278
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_169871685
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik heb wel gemerkt dat na de main quest uitgespeeld te hebben dat er weinig motivatie is om terug te komen. Ik denk dat dat iets gevoelsmatigs is.

Toch heb ik bijna alle trophy's, moet alleen nog die 25 training dummies
Ik heb ze tijdens mijn gewone playthrough ook bijna allemaal op een paar na ja. :Y
Flesje bier
  woensdag 29 maart 2017 @ 22:16:01 #279
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169873249
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Die trophy probeerde ik te halen na het verhaal te hebben uitgespeeld, ik kwam er toen pas achter dat je met R2 een zware melee aanval kon doen :') :@
Je kwam er NA het uitspelen pas achter wat de R2 knop deed?!

Ik gebruik die echt heel vaak.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Redactie Frontpage woensdag 29 maart 2017 @ 22:19:51 #280
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169873389
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je kwam er NA het uitspelen pas achter wat de R2 knop deed?!

Ik gebruik die echt heel vaak.
Ja :@ Ik deed eigenlijk bijna alles met pijl en boog :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 29 maart 2017 @ 23:06:41 #281
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_169875204
Nog even een paar plaatjes, wat blijft het toch een pareltje O+








Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 30 maart 2017 @ 09:24:41 #282
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_169879478
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een paar plaatjes, wat blijft het toch een pareltje O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie screens man O+
pi_169880579
Zijn er eigenlijk naast die vuurpijlen nog meer pijlen met een element? Vind die katapult niet zo lekker werken.
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:40:21 #284
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_169880909
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:27 schreef Bananenpap het volgende:
Zijn er eigenlijk naast die vuurpijlen nog meer pijlen met een element? Vind die katapult niet zo lekker werken.
Je hebt ook een boog waarmee je elektrische, ijs en corruptie pijlen mee kan gebruiken.
pi_169880951
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:40 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Je hebt ook een boog waarmee je elektrische, ijs en corruptie pijlen mee kan gebruiken.
Ah ik zie het, de war bow. Jammer dat dat niet duidelijker was. :P
  donderdag 30 maart 2017 @ 10:48:16 #286
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_169881056
Als je die boog zoveel mogelijk ijs schade laat doen, worden gevechten wel heel gemakkelijk. Robots liggen zo bevroren op de grond.
pi_169881358
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 10:48 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Als je die boog zoveel mogelijk ijs schade laat doen, worden gevechten wel heel gemakkelijk. Robots liggen zo bevroren op de grond.
Soms willen ze nog wel melee aanvallen als ze bevroren zijn. De pijlen richten wel meer schade aan na het vriezen.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169881500
Heb trouwens wel enorme bewondering voor de leercurve van de game. Robots die in het begin lastig zijn worden op een gegeven moment echt een stuk makkelijker wanneer je de juiste tactiek weet te vinden.
pi_169881815
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je kwam er NA het uitspelen pas achter wat de R2 knop deed?!

Ik gebruik die echt heel vaak.
Ik deed ook veel met boog en katapult, alleen silent strikes e.d. met melee. Pas toen ik de knockdown skill had vrijgespeeld ging ik R2 vaker inzetten
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 30 maart 2017 @ 11:43:18 #290
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_169881969
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:15 schreef Bananenpap het volgende:
Heb trouwens wel enorme bewondering voor de leercurve van de game. Robots die in het begin lastig zijn worden op een gegeven moment echt een stuk makkelijker wanneer je de juiste tactiek weet te vinden.
Wanneer ik in de bosjes zit en een Strider of een Watcher ofzo lok met m'n fluitje om 'm vervolgens te Silent Striken, vind ik het bijna zielig ;( :D
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:46:35 #291
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169883256
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:34 schreef Sabata het volgende:

[..]

Ik deed ook veel met boog en katapult, alleen silent strikes e.d. met melee. Pas toen ik de knockdown skill had vrijgespeeld ging ik R2 vaker inzetten
Ja ik had die knockdown best vroeg, dus ik vind t sduper fijn op R2 te rammen als t beest et dichtbij komt en dan daarna een R1 critical hit er op te leggen. Kleinere beesten zijn dan in 1 klapd dood en vanaf de sawtooth of zo krijgen ze iig al een bult schade.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 30 maart 2017 @ 12:47:10 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169883268
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:43 schreef Tijn het volgende:

[..]

Wanneer ik in de bosjes zit en een Strider of een Watcher ofzo lok met m'n fluitje om 'm vervolgens te Silent Striken, vind ik het bijna zielig ;( :D
Ik zit dan echt hardop "Tss tss, koooom dan! Kooommmm maar. ja... goed zo. BAM!"

Als een mongool :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:14:29 #293
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_169883783
Of je sluipt vlak naast eentje in de struiken, fluit en je trekt de aandacht van ene aan de overkant van het veld. Die dan op zijn dooie gemak effe naar je toe wandelt.

Ik krijg altijd een beetje medelijden als ik een sawtooth met een paar vuurpijlen raak. Dan gaan ze zo zielig rond springen :{
pi_169883876
Jammer dat je die grotere beesten zoals de sawtooth of de thunderjaw niet kan mounten.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_169884019
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 12:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zit dan echt hardop "Tss tss, koooom dan! Kooommmm maar. ja... goed zo. BAM!"

Als een mongool :')
Alleen heb ik dan altijd dat ik er eentje sneak-attack uit die bosjes en dan na die aanval buiten het stealth-gras zit en ik nog 5 anderen in m'n nek krijg :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 30 maart 2017 @ 13:52:04 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169884507
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:18 schreef Gkhn het volgende:
Jammer dat je die grotere beesten zoals de sawtooth of de thunderjaw niet kan mounten.
Ik kan ze pas sinds gister oveerriden (zeta!), maar nog niet gedaan.
Datt lukt vast niet door te sluipen in de bosjes, wel? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 30 maart 2017 @ 14:28:38 #297
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_169885157
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 13:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik kan ze pas sinds gister oveerriden (zeta!), maar nog niet gedaan.
Datt lukt vast niet door te sluipen in de bosjes, wel? :D
Dat lukt wel.
  donderdag 30 maart 2017 @ 15:28:13 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169886126
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 14:28 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Dat lukt wel.
Vanavond eens doen dan. Ik denk ik moet ze eerst verdoofd op de grond krijgen en dan zo overriden. Maar blijkbaar niet dus.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169888937
Hoe ziek zou het idd zijn als je een Thunderjaw kon berijden/besturen _O_

DLC-potentieel :7
Flesje bier
  donderdag 30 maart 2017 @ 19:41:58 #300
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_169890943
Net die Corrupted Thunderjaw moeten afmaken tijdens Queen's Gambit, maar ik had geen potions meer, geen pijlen en geen wire dus ik kon niks. Uiteindelijk even fast travel gedaan, en kon ik zo van bovenaf die klojo killen zonder dat ik een keer geraakt werd. Super cheesy, maar wel even lekker haha
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')