Het is alleen de ondertiteling en de menu's wat in het Nederlands is hè. Als het ook daadwerkelijk Nederlands gesproken was had ik dat natuurlijk gelijk op Engels gezet.quote:Op donderdag 23 maart 2017 16:21 schreef Luuksor het volgende:
Net als Game of Thrones in het Nederlands.. Ik zou me er helemaal stuk aan ergeren
Ach ik merk het niet eens, ben er aan gewend. De gesproken taal is in ieder geval wel in het engels want anders klinkt het voor geen meter.quote:
De namen zeggen me niets zoquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:45 schreef Radjan het volgende:
[..]
Je kan ook een gewoon antwoord geven en als je het niet weet zeg dan niks.
Ik heb dit ook altijd en normaal inderdaad hetzelfde als de gesproken taal, dus ik heb geen idee waarom ik het in dit geval op nederlands heb gezet..quote:Op donderdag 23 maart 2017 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik zet bij spellen altijd de ondertiteling aan, vanwege het niet kunnen verstaan soms. maar wel altijd in dezelfde taal als de gesproken taal, in dit geval in 't engels.
Je was in de war omdat de uitgever NL isquote:Op donderdag 23 maart 2017 17:14 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik heb dit ook altijd en normaal inderdaad hetzelfde als de gesproken taal, dus ik heb geen idee waarom ik het in dit geval op nederlands heb gezet..
In het nederlands spelenquote:Op donderdag 23 maart 2017 11:33 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je door de poort bij moederuitkijk komt ? Ik moet bij het einde der schepping komen maar die poort blijft maar dicht. Is dit een bug of is er iets anders aan de hand ?
De uitgever is Sony. De ontwikkelaar is Nederlands.quote:Op donderdag 23 maart 2017 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je was in de war omdat de uitgever NL is
Had gekund, maar waarschijnlijk niet. Ik denk gewoon per ongeluk gebeurd en nog niet de moeite genomen om het om te zetten.quote:Op donderdag 23 maart 2017 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je was in de war omdat de uitgever NL is
Je snapt heel goed wat ik bedoel.quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
De uitgever is Sony. De ontwikkelaar is Nederlands.
En dan die omgevingen. Gewoon van de ene kant van de map naar de andere lopen, sluipen en af en toe rijden om een robotbeest. Gewoon omdat dat leuker is dan snel reizen. Soms vechtend met beesten of sluipend om ze juist te ontwijken. Gewoon al knokkend het verhaal afmaken. HZD ziet er zo verbluffend uit dat ik soms op een uitkijkpunt even om me heen ga staan kijken. Toppertje van Nederlands bodem. Ik wacht nu al op een prequel of een sequel.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:28 schreef Scrummie het volgende:
Man, dit verhaal . Het hele sfeertje trekt me zo . Zit de hele tijd paralellen te trekken naar onze tijd. We staan staan aan het begin van de VR periode en daarmee MR, mixed reality, en juist dát zie je zo erg terug komen, is het niet met je focus (voor ons nu zou dat de hololens zijn bijvoorbeeld ), dan wel alle hologrammen en dergelijke, ook dingen als schermen zie je niet, alles als hologram.
Geweldig .
Exact ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:39 schreef Radjan het volgende:
[..]
En dan die omgevingen. Gewoon van de ene kant van de map naar de andere lopen, sluipen en af en toe rijden om een robotbeest. Gewoon omdat dat leuker is dan snel reizen. Soms vechtend met beesten of sluipend om ze juist te ontwijken. Gewoon al knokkend het verhaal afmaken. HZD ziet er zo verbluffend uit dat ik soms op een uitkijkpunt even om me heen ga staan kijken. Toppertje van Nederlands bodem. Ik wacht nu al op een prequel of een sequel.
Ja, ik heb een beetje hetzelfde. Quests gaan lekker, maar die hunting grounds heb ik een keer geprobeerd en sindsdien links laten liggenquote:Op zondag 26 maart 2017 19:14 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ga zo direct beginnen aan de laatste main quest, maar heb wel moeite met de hunting grounds.
Ik heb eigenlijk non-stop te weinig Fuel, plaats teveel explosion traps denk ikquote:Op maandag 27 maart 2017 09:17 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij moet ik eens een avondje gaan jagen. Heb chronisch tekort aan potions en wires
Ik doe eigenlijk zelden iets met die traps. Wel met wires.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:18 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk non-stop te weinig Fuel, plaats teveel explosion traps denk ik
Wat doe je dan ook in het menu.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:54 schreef MaxC het volgende:
Wat een geweldig spel
Enige verbeterpuntje dat ik kan vinden is de (irritante) psychedelische muziek in het menu
Ik bedoelde eigenlijk stiekem ook wiresquote:Op maandag 27 maart 2017 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk zelden iets met die traps. Wel met wires.
Misschien toch maar eens doen dan.
Die hunting grounds ook nog steeds niet gedaan, net als veel van die wapen quests. Die geloof ik wel. Merk dat ik er na de Main-quest wel weer redelijk klaar mee ben, de rest is een beetje vulling a la Ubisoft; hoop collectibles maar weinig wat nog echt wat toevoegt. (muv die audiologs)quote:Op zondag 26 maart 2017 19:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb een beetje hetzelfde. Quests gaan lekker, maar die hunting grounds heb ik een keer geprobeerd en sindsdien links laten liggen
- de kaart checkenquote:Wat doe je dan ook in het menu.
Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:22 schreef Bananenpap het volgende:
Na Zelda te hebben uitgespeeld Horizon weer opgepakt. Maar voelt toch opeens een stap terug ofzo. (los gezien van de graphics) Zitten weer van die typische 'openworld-games-dingetjes' in waar ik mij inmiddels best wel aan erger. Collectibles die zichtbaar zijn op je map, waar je naar toe loopt en op moet pakken. (En waar je volgens mij ook niks aan hebt qua progressie?) Ik vind dat zo waardeloos gamedesign. We plaatsen wat metalen bloemen hier en daar en de wereld is wat meer dynamischer. Ook heb ik dat klimmen a la Uncharted en Tomb Raider wel een beetje gezien, totaal niet uitdagend of van toegevoegde waarde.
Maar goed, dat terzijde. Interessant verhaal en prachtige graphics. De robots zijn echt geweldig ontworpen en vereisen veel tactiek om neer te halen. Het levelup-systeem vind ik ook wel lekker. In sommige games ben je echt aan het grinden om sterker te worden, maar in Horizon voelt elke verslagen vijand aan als een stukje progressie.
Ik vind het zo niks zeggend dat klimmen in dit soort games.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:26 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.
Gisteren uiteindelijk de main quests uitgespeeld. Nu rest mij eigenlijk nog 2 side quests die ik blijkbaar mis, en alle hunting grounds. Ik begrijp echt niet hoe iedereen bij de hunting grounds glazing suns haalt?! Die zijn echt onmogelijk in mijn ogen.
Ook bij bijv. AC?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vind het zo niks zeggend dat klimmen in dit soort games.
Of Tombraider.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ook bij bijv. AC?
Ja, ik vind het op zich wel leuk, al hoewel bij deze misschien wat minder dan bij Uncharted.
Nou, bij AC werkt het wel soepelquote:Op maandag 27 maart 2017 10:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ook bij bijv. AC?
Ja, ik vind het op zich wel leuk, al hoewel bij deze misschien wat minder dan bij Uncharted.
Dit inderdaad. Nu snap ik dat Horizon niet draait om de platform-elementen, maar ik vind dit inmiddels een beetje achterhaalt.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of Tombraider.
Daar moet je nog kijken HOE je klimt. Hier is t alleen een kant op drukken eigenlijk. Het is bijna een cutscene
Nou ja, t is gewoon een manier een berg op te komen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Nu snap ik dat Horizon niet draait om de platform-elementen, maar ik vind dit inmiddels een beetje achterhaalt.
Vond die hunting lodges wel simpelquote:Op maandag 27 maart 2017 10:26 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.
Gisteren uiteindelijk de main quests uitgespeeld. Nu rest mij eigenlijk nog 2 side quests die ik blijkbaar mis, en alle hunting grounds. Ik begrijp echt niet hoe iedereen bij de hunting grounds glazing suns haalt?! Die zijn echt onmogelijk in mijn ogen.
Ik vind die hunting lodges gewoon niet zo leuk, omdat je t dan volgens een bepaalde strategie moet doen. Terwijl ik liever zelf kies (lees: aanmodder )quote:Op maandag 27 maart 2017 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vond die hunting lodges wel simpel
Alleen die waar je 2 ravagers moest overridden(??) was kut.
Bij de meeste kan je gewoon wat doen en het lukt gewoonquote:Op maandag 27 maart 2017 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die hunting lodges gewoon niet zo leuk, omdat je t dan volgens een bepaalde strategie moet doen. Terwijl ik liever zelf kies (lees: aanmodder )
Eén Ravager "hacken" ging wel: gewoon een silent hunter outfit kiezen en op het juiste moment er achteraan sluipen (wildlife en machines horen je nauwelijks met zo'n gillysuit). De tweede ging bijna iedere keer mis omdat ie de reeds "gehackte" ravager aanviel en de trial faalde. Uiteindelijk heb ik mn ropecaster gebruikt,dat aanvallende kreng vastgelegd en daarna gehackt (is dat nu brute force hacken in de toekomst )quote:Op maandag 27 maart 2017 14:04 schreef Friday12 het volgende:
Alleen die waar je 2 ravagers moest overridden(??) was kut.
Ik had ze beiden vanuit de bosjes gehacktquote:Op maandag 27 maart 2017 15:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
Eén Ravager "hacken" ging wel: gewoon een silent hunter outfit kiezen en op het juiste moment er achteraan sluipen (wildlife en machines horen je nauwelijks met zo'n gillysuit). De tweede ging bijna iedere keer mis omdat ie de reeds "gehackte" ravager aanviel en de trial faalde. Uiteindelijk heb ik mn ropecaster gebruikt,dat aanvallende kreng vastgelegd en daarna gehackt (is dat nu brute force hacken in de toekomst )
Mongooltjes zijn hetquote:Op maandag 27 maart 2017 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Echt he van die zelda spelers die naar horizon gaan en dan zeuren dat ze niet overal op kunnen klimmen . Cmooon man
Mijn kritiek is niet dat je overal op moet klimmen zoals in Zelda, maar dat dat automatisch klimmen zoals in Uncharted en Tomb Raider en nu ook in Horizon gewoon zo achterhaalt begint te worden. Voor de rest vind ik de 'platform-elementen' ook niet zo lekker uitgewerkt, met name steile gebieden waar je zo afglijdt, niet op kunt springen of tegen een onzichtbare muur zit.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Echt he van die zelda spelers die naar horizon gaan en dan zeuren dat ze niet overal op kunnen klimmen . Cmooon man
'Ziet' inderdaad, dat zeg je goed. De wereld van Horizon ziet er grafisch beter uit. Maar je kunt je uiteindelijk afvragen wat je liever hebt. Een mooie wereld waar weinig te beleven is of een iets minder mooie wereld waar je elke steen wilt omdraaien.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mongooltjes zijn het
De Zelda wereld ziet er zo leeg uit vergeleken met horizon
Een wereld die echt aanvoelt zoals in HZDquote:Op maandag 27 maart 2017 17:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mijn kritiek is niet dat je overal op moet klimmen zoals in Zelda, maar dat dat automatisch klimmen zoals in Uncharted en Tomb Raider en nu ook in Horizon gewoon zo achterhaalt begint te worden. Voor de rest vind ik de 'platform-elementen' ook niet zo lekker uitgewerkt, met name steile gebieden waar je zo afglijdt, niet op kunt springen of tegen een onzichtbare muur zit.
Om toch de vergelijking te maken naar Zelda:
Ik kocht Horizon twee dagen voor Zelda en vond (en vind) het een briljante game en een verademing voor het openworld-genre. Alleen was het van korte duur, want Zelda doet bepaalde zaken gewoon beter (ook niet alles hoor). Dan voelt Horizon toch al weer snel als een set van herhalingen. Een collectible pakken, robot neerslaan, bandietenkamp veroveren, etc. in een iets te saaie omgeving.
[..]
'Ziet' inderdaad, dat zeg je goed. De wereld van Horizon ziet er grafisch beter uit. Maar je kunt je uiteindelijk afvragen wat je liever hebt. Een mooie wereld waar weinig te beleven is of een iets minder mooie wereld waar je elke steen wilt omdraaien.
Maar goed, combat is in Horizon vele malen beter.
Tsjah, het zijn beide avonturengames met een open wereld, in dezelfde week released. Vergelijken is prima.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een wereld die echt aanvoelt zoals in HZD
En het was niet specifiek kritiek op jou.. Ik heb al meerdere van die verhalen gelezen geschreven door Zelda fanboys
Bij mij staat de main quest nog steeds op level 12 terwijl ik al in level 28 zit. Terwijl de omliggende sidequests en geïnfecteerde gebieden wel rond de 20 liggen. Heb ook al een redelijk groot stuk van de map, dus ik snap niet waarom de mainquest zo laag blijft.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Ben er toch wel achter dat het level dat je bent en het level van de quest niet echt alles zegt.
Ik heb met sommige hogere side missies minder moeite dan met de lage main quests waar ik echt zelf t dubbele level van ben
De quest levelt niet met je mee hoor?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Bij mij staat de main quest nog steeds op level 12 terwijl ik al in level 28 zit. Terwijl de omliggende sidequests en geïnfecteerde gebieden wel rond de 20 liggen. Heb ook al een redelijk groot stuk van de map, dus ik snap niet waarom de mainquest zo laag blijft.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Bij mij staat de main quest nog steeds op level 12 terwijl ik al in level 28 zit. Terwijl de omliggende sidequests en geïnfecteerde gebieden wel rond de 20 liggen. Heb ook al een redelijk groot stuk van de map, dus ik snap niet waarom de mainquest zo laag blijft.
Precies dat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
De quest levelt niet met je mee hoor?
Dat was mijn punt ook niet echt. Meer dat de game er vanuit gaat dat je geen sidequests doet ofzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
De quest levelt niet met je mee hoor?
Ligt er ook aan wat je ligt natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Precies dat.
Maar mijn punt is meer dat, ook al staat er level 15 bij mijn mainquest (en ik 36 ben of zo), ik er meer moeite mee heb met die level 15 main, dan met level 20 side quests. Dus dat het level niet echt zo veel zegt over de moeilijkheidsgraad.
Ik had hier soms ook wel last van, maar meer met bijv. de cauldron ZETA. Die was 20 en toen ik 32 was had ik er nog een hoop moeite mee..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Ben er toch wel achter dat het level dat je bent en het level van de quest niet echt alles zegt.
Ik heb met sommige hogere side missies minder moeite dan met de lage main quests waar ik echt zelf t dubbele level van ben
Volgens mij had ik die gister gedaan en daar dan juist weer total GEEN moeite mee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 10:29 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik had hier soms ook wel last van, maar meer met bijv. de cauldron ZETA. Die was 20 en toen ik 32 was had ik er nog een hoop moeite mee..
Ja, ik heb ook werkelijk geen idee waarom ik het mezelf soms zo moeilijk maak. Ik gebruik die dingen meestal niet eens, terwijl het dat zoveel makkelijker maakt. Is inderdaad met die thunderjaw. Er was er ook eentje met een Snapmaw, die kostte me ook wat moeite.quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die gister gedaan en daar dan juist weer total GEEN moeite mee.
Met die eerste veel meer.
Zeta is toch met de thunderjaw?
Allemaal lijntjes gespannen voordat ik hem er uit liet.
Boem. Helft al weg. Dan z'n wapen er af en er zelf mee schieten. Dood.
Die eerste cauldron koste me echt veel meer moeite.
Same here. Kwestie van dat moment beter benutten voor je dat beest vrijlaatquote:Op woensdag 29 maart 2017 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die gister gedaan en daar dan juist weer total GEEN moeite mee.
Met die eerste veel meer.
Zeta is toch met de thunderjaw?
Allemaal lijntjes gespannen voordat ik hem er uit liet.
Boem. Helft al weg. Dan z'n wapen er af en er zelf mee schieten. Dood.
Die eerste cauldron koste me echt veel meer moeite.
Moet ik nog steeds geregeld dodgen en healen, maar het scheelt idd alquote:Op woensdag 29 maart 2017 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same here. Kwestie van dat moment beter benutten voor je dat beest vrijlaat
Dus idd lijntjes spannen en dat scheelt al enorm
Ik heb pas 2 cauldrons gedaan. Die Zeta en die allereerste. Ik "vergeet" t soms gewoon omdat ze niet in een main of side quest zitten verder, en ik vrijwel nooit op eigen houtje ergens heen loop.quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:15 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook werkelijk geen idee waarom ik het mezelf soms zo moeilijk maak. Ik gebruik die dingen meestal niet eens, terwijl het dat zoveel makkelijker maakt. Is inderdaad met die thunderjaw. Er was er ook eentje met een Snapmaw, die kostte me ook wat moeite.
Ja, allemaal heel herkenbaar...quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb pas 2 cauldrons gedaan. Die Zeta en die allereerste. Ik "vergeet" t soms gewoon omdat ze niet in een main of side quest zitten verder, en ik vrijwel nooit op eigen houtje ergens heen loop.
Of ja, dat PROBEER ik wel, maar dan leiden 20 sidequests me weer af EN dan zit ik uiteindelijk aan de hele andere kant van de kaart
O ik doe ff deze, want dat is een laag level quest en dichtbij.
O, track track, naar de andere kant
O een groen uitroepteken!
O, wacht deze is beter geschikt nu
O wacht, hier ben ik nu toch, dus dan ff....
O.......... 4 uur LATER!
Er zijn zoveel afleidingen, maar idd allemaal leukequote:Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, allemaal heel herkenbaar...
Aan de andere kant is het tijden geleden dat ik zo'n goede afleiding heb kunnen vinden in een game, vind het echt een toppertje.
het is een rap beest iddquote:Op woensdag 29 maart 2017 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds geregeld dodgen en healen, maar het scheelt idd al
En dat wapen van hem gebruiken dat scheelt ook echt ENORM! Alleen ik vind t altijd een beetje een klungelig gedoe dat wapen op te pakken als er een thunderjaw op je hoofd wil gaan zitten met z'n dikke reet
Die ben ik nog niet tegengekomen volgens mij.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:26 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand de infectie pijlen al geprobeerd ? Die zijn echt hilarisch. Je infecteert een paar Tramblers of Striders of desnoods een Thunderjaw en alles valt elkaar aan. Na afloop van een spectaculair schouwspel hoef je alleen de brokstukken op te rapen.
Genot ja.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:26 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand de infectie pijlen al geprobeerd ? Die zijn echt hilarisch. Je infecteert een paar Tramblers of Striders of desnoods een Thunderjaw en alles valt elkaar aan. Na afloop van een spectaculair schouwspel hoef je alleen de brokstukken op te rapen.
Dit is mijn favoriete manier om met zwermen Glinthawks af te rekenen, hoewel ze niet super efficient zijn tegen elkaar. Sowieso, overriden van Ravagers / Sawtooth / Longleg is een lifesaver in grote gevechten. Gisteren nog 2 Thunderjaws, 1 Ravager en 3 Longlegs in dezelfde locatie, 1 van de Ravagers aan laten vallen en shit ging los!quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:26 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand de infectie pijlen al geprobeerd ? Die zijn echt hilarisch. Je infecteert een paar Tramblers of Striders of desnoods een Thunderjaw en alles valt elkaar aan. Na afloop van een spectaculair schouwspel hoef je alleen de brokstukken op te rapen.
Je moet er ook de Shadow oorlogsboog voor hebben. Die kan je kopen bij handelaren maar je moet wel een Trampler hart hebben geloof ik anders kan je het vergeten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen volgens mij.
Maar nou moet ik eerlijk zijn dat ik ook niet alle exotische munities bekijk bij een verkoper.
Ik ben echt TE gewend dat dat via een sidequest of zo wel een keer voorbij komt
Ik heb wel gemerkt dat na de main quest uitgespeeld te hebben dat er weinig motivatie is om terug te komen. Ik denk dat dat iets gevoelsmatigs is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:01 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben er nu na ~50 uur en klaar met de main quest wel redelijk op uitgekeken. Over een paar maanden zit er wel een tweede play-through op hard in en de DLC natuurlijk. Desalniettemin voor mij de beste game op deze generatie consoles tot nu toe.
Die trophy probeerde ik te halen na het verhaal te hebben uitgespeeld, ik kwam er toen pas achter dat je met R2 een zware melee aanval kon doenquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:00 schreef MMaRsu het volgende:
Toch heb ik bijna alle trophy's, moet alleen nog die 25 training dummies
Ik heb ze tijdens mijn gewone playthrough ook bijna allemaal op een paar na ja.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb wel gemerkt dat na de main quest uitgespeeld te hebben dat er weinig motivatie is om terug te komen. Ik denk dat dat iets gevoelsmatigs is.
Toch heb ik bijna alle trophy's, moet alleen nog die 25 training dummies
Je kwam er NA het uitspelen pas achter wat de R2 knop deed?!quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die trophy probeerde ik te halen na het verhaal te hebben uitgespeeld, ik kwam er toen pas achter dat je met R2 een zware melee aanval kon doen
Ja Ik deed eigenlijk bijna alles met pijl en boogquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kwam er NA het uitspelen pas achter wat de R2 knop deed?!
Ik gebruik die echt heel vaak.
Mooie screens manquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een paar plaatjes, wat blijft het toch een pareltje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt ook een boog waarmee je elektrische, ijs en corruptie pijlen mee kan gebruiken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:27 schreef Bananenpap het volgende:
Zijn er eigenlijk naast die vuurpijlen nog meer pijlen met een element? Vind die katapult niet zo lekker werken.
Ah ik zie het, de war bow. Jammer dat dat niet duidelijker was.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:40 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Je hebt ook een boog waarmee je elektrische, ijs en corruptie pijlen mee kan gebruiken.
Soms willen ze nog wel melee aanvallen als ze bevroren zijn. De pijlen richten wel meer schade aan na het vriezen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:48 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Als je die boog zoveel mogelijk ijs schade laat doen, worden gevechten wel heel gemakkelijk. Robots liggen zo bevroren op de grond.
Ik deed ook veel met boog en katapult, alleen silent strikes e.d. met melee. Pas toen ik de knockdown skill had vrijgespeeld ging ik R2 vaker inzettenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kwam er NA het uitspelen pas achter wat de R2 knop deed?!
Ik gebruik die echt heel vaak.
Wanneer ik in de bosjes zit en een Strider of een Watcher ofzo lok met m'n fluitje om 'm vervolgens te Silent Striken, vind ik het bijna zieligquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:15 schreef Bananenpap het volgende:
Heb trouwens wel enorme bewondering voor de leercurve van de game. Robots die in het begin lastig zijn worden op een gegeven moment echt een stuk makkelijker wanneer je de juiste tactiek weet te vinden.
Ja ik had die knockdown best vroeg, dus ik vind t sduper fijn op R2 te rammen als t beest et dichtbij komt en dan daarna een R1 critical hit er op te leggen. Kleinere beesten zijn dan in 1 klapd dood en vanaf de sawtooth of zo krijgen ze iig al een bult schade.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:34 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik deed ook veel met boog en katapult, alleen silent strikes e.d. met melee. Pas toen ik de knockdown skill had vrijgespeeld ging ik R2 vaker inzetten
Ik zit dan echt hardop "Tss tss, koooom dan! Kooommmm maar. ja... goed zo. BAM!"quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wanneer ik in de bosjes zit en een Strider of een Watcher ofzo lok met m'n fluitje om 'm vervolgens te Silent Striken, vind ik het bijna zielig
Alleen heb ik dan altijd dat ik er eentje sneak-attack uit die bosjes en dan na die aanval buiten het stealth-gras zit en ik nog 5 anderen in m'n nek krijgquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit dan echt hardop "Tss tss, koooom dan! Kooommmm maar. ja... goed zo. BAM!"
Als een mongool
Ik kan ze pas sinds gister oveerriden (zeta!), maar nog niet gedaan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:18 schreef Gkhn het volgende:
Jammer dat je die grotere beesten zoals de sawtooth of de thunderjaw niet kan mounten.
Dat lukt wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ze pas sinds gister oveerriden (zeta!), maar nog niet gedaan.
Datt lukt vast niet door te sluipen in de bosjes, wel?
Vanavond eens doen dan. Ik denk ik moet ze eerst verdoofd op de grond krijgen en dan zo overriden. Maar blijkbaar niet dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |