abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 maart 2017 @ 09:18:33 #226
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_169808026
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:17 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij moet ik eens een avondje gaan jagen. Heb chronisch tekort aan potions en wires :o
Ik heb eigenlijk non-stop te weinig Fuel, plaats teveel explosion traps denk ik :P
  maandag 27 maart 2017 @ 09:24:04 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169808075
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:18 schreef Vinno het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk non-stop te weinig Fuel, plaats teveel explosion traps denk ik :P
Ik doe eigenlijk zelden iets met die traps. Wel met wires.
Misschien toch maar eens doen dan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169808228
traps en wires zijn goed tegen beesten die veel sluipen (stalker bv) of die veel hetzelfde patroon lopen.

Hunting grounds zitten een paar leuke tussen, maar ook een paar gruwelijk moeilijke. Leuk incentive is dat je een Lodge-wapen kan verdienen als je genoeg Suns scoort
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_169808251
quote:
0s.gif Op zondag 26 maart 2017 17:54 schreef MaxC het volgende:
Wat een geweldig spel _O_

Enige verbeterpuntje dat ik kan vinden is de (irritante) psychedelische muziek in het menu
Wat doe je dan ook in het menu. 8)7
Zsm play aanklikken en gaan met die banaan.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  maandag 27 maart 2017 @ 09:43:24 #230
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_169808319
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 09:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik doe eigenlijk zelden iets met die traps. Wel met wires.
Misschien toch maar eens doen dan.
Ik bedoelde eigenlijk stiekem ook wires :X O-)
pi_169808714
quote:
10s.gif Op zondag 26 maart 2017 19:42 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, ik heb een beetje hetzelfde. Quests gaan lekker, maar die hunting grounds heb ik een keer geprobeerd en sindsdien links laten liggen :+
Die hunting grounds ook nog steeds niet gedaan, net als veel van die wapen quests. Die geloof ik wel. Merk dat ik er na de Main-quest wel weer redelijk klaar mee ben, de rest is een beetje vulling a la Ubisoft; hoop collectibles maar weinig wat nog echt wat toevoegt. (muv die audiologs)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169808775
Die hunting grounds heb ik ook weinig mee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_169808824
quote:
Wat doe je dan ook in het menu.
- de kaart checken
- traps en potions craften
- checken welk wildlife ik overhoop moet knallen om meer ammunitie mee te slepen
- checken welke robots ik moet slopen voor brandstof, sparkers of draad (chronisch tekort wegens mijn liefde voor vuurpijlen en de sharpshotbow)
- wapens en outfits modifyen
- quests langslopen die nog uitstaan (veel te veel in mijn geval)

Kortom, je zit vaker in dat menu dan je denkt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_169808929
Na Zelda te hebben uitgespeeld Horizon weer opgepakt. Maar voelt toch opeens een stap terug ofzo. (los gezien van de graphics) Zitten weer van die typische 'openworld-games-dingetjes' in waar ik mij inmiddels best wel aan erger. Collectibles die zichtbaar zijn op je map, waar je naar toe loopt en op moet pakken. (En waar je volgens mij ook niks aan hebt qua progressie?) Ik vind dat zo waardeloos gamedesign. :') We plaatsen wat metalen bloemen hier en daar en de wereld is wat meer dynamischer. Ook heb ik dat klimmen a la Uncharted en Tomb Raider wel een beetje gezien, totaal niet uitdagend of van toegevoegde waarde.

Maar goed, dat terzijde. Interessant verhaal en prachtige graphics. De robots zijn echt geweldig ontworpen en vereisen veel tactiek om neer te halen. Het levelup-systeem vind ik ook wel lekker. In sommige games ben je echt aan het grinden om sterker te worden, maar in Horizon voelt elke verslagen vijand aan als een stukje progressie.
pi_169808995
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:22 schreef Bananenpap het volgende:
Na Zelda te hebben uitgespeeld Horizon weer opgepakt. Maar voelt toch opeens een stap terug ofzo. (los gezien van de graphics) Zitten weer van die typische 'openworld-games-dingetjes' in waar ik mij inmiddels best wel aan erger. Collectibles die zichtbaar zijn op je map, waar je naar toe loopt en op moet pakken. (En waar je volgens mij ook niks aan hebt qua progressie?) Ik vind dat zo waardeloos gamedesign. :') We plaatsen wat metalen bloemen hier en daar en de wereld is wat meer dynamischer. Ook heb ik dat klimmen a la Uncharted en Tomb Raider wel een beetje gezien, totaal niet uitdagend of van toegevoegde waarde.

Maar goed, dat terzijde. Interessant verhaal en prachtige graphics. De robots zijn echt geweldig ontworpen en vereisen veel tactiek om neer te halen. Het levelup-systeem vind ik ook wel lekker. In sommige games ben je echt aan het grinden om sterker te worden, maar in Horizon voelt elke verslagen vijand aan als een stukje progressie.
Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.

Gisteren uiteindelijk de main quests uitgespeeld. Nu rest mij eigenlijk nog 2 side quests die ik blijkbaar mis, en alle hunting grounds. Ik begrijp echt niet hoe iedereen bij de hunting grounds glazing suns haalt?! Die zijn echt onmogelijk in mijn ogen. :')
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_169809057
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:26 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.

Gisteren uiteindelijk de main quests uitgespeeld. Nu rest mij eigenlijk nog 2 side quests die ik blijkbaar mis, en alle hunting grounds. Ik begrijp echt niet hoe iedereen bij de hunting grounds glazing suns haalt?! Die zijn echt onmogelijk in mijn ogen. :')
Ik vind het zo niks zeggend dat klimmen in dit soort games.
pi_169809284
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:31 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind het zo niks zeggend dat klimmen in dit soort games.
Ook bij bijv. AC?
Ja, ik vind het op zich wel leuk, al hoewel bij deze misschien wat minder dan bij Uncharted.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  maandag 27 maart 2017 @ 10:52:43 #238
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169809350
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Ook bij bijv. AC?
Ja, ik vind het op zich wel leuk, al hoewel bij deze misschien wat minder dan bij Uncharted.
Of Tombraider.
Daar moet je nog kijken HOE je klimt. Hier is t alleen een kant op drukken eigenlijk. Het is bijna een cutscene :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169809354
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Ook bij bijv. AC?
Ja, ik vind het op zich wel leuk, al hoewel bij deze misschien wat minder dan bij Uncharted.
Nou, bij AC werkt het wel soepel ;)
Idem met Tomb Raider.
Merk dat ik bij HZD vaker zit te vloeken op de klimmechanics dan bij die andere 2 games.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_169809389
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Of Tombraider.
Daar moet je nog kijken HOE je klimt. Hier is t alleen een kant op drukken eigenlijk. Het is bijna een cutscene :D
Dit inderdaad. Nu snap ik dat Horizon niet draait om de platform-elementen, maar ik vind dit inmiddels een beetje achterhaalt.
  maandag 27 maart 2017 @ 11:17:52 #241
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169809711
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Nu snap ik dat Horizon niet draait om de platform-elementen, maar ik vind dit inmiddels een beetje achterhaalt.
Nou ja, t is gewoon een manier een berg op te komen.
Of t nu via een kronkelend pad is, of zo omhoog.
Verder voegt t klimmen an sich niks toe nee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 27 maart 2017 @ 14:04:43 #242
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169812873
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:26 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.

Gisteren uiteindelijk de main quests uitgespeeld. Nu rest mij eigenlijk nog 2 side quests die ik blijkbaar mis, en alle hunting grounds. Ik begrijp echt niet hoe iedereen bij de hunting grounds glazing suns haalt?! Die zijn echt onmogelijk in mijn ogen. :')
Vond die hunting lodges wel simpel :P

Alleen die waar je 2 ravagers moest overridden(??) was kut.
  maandag 27 maart 2017 @ 15:01:18 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169814154
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:04 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Vond die hunting lodges wel simpel :P

Alleen die waar je 2 ravagers moest overridden(??) was kut.
Ik vind die hunting lodges gewoon niet zo leuk, omdat je t dan volgens een bepaalde strategie moet doen. Terwijl ik liever zelf kies (lees: aanmodder :') )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 27 maart 2017 @ 15:17:15 #244
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169814409
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 15:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind die hunting lodges gewoon niet zo leuk, omdat je t dan volgens een bepaalde strategie moet doen. Terwijl ik liever zelf kies (lees: aanmodder :') )
Bij de meeste kan je gewoon wat doen en het lukt gewoon :P
pi_169814558
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 14:04 schreef Friday12 het volgende:
Alleen die waar je 2 ravagers moest overridden(??) was kut.
Eén Ravager "hacken" ging wel: gewoon een silent hunter outfit kiezen en op het juiste moment er achteraan sluipen (wildlife en machines horen je nauwelijks met zo'n gillysuit). De tweede ging bijna iedere keer mis omdat ie de reeds "gehackte" ravager aanviel en de trial faalde. Uiteindelijk heb ik mn ropecaster gebruikt,dat aanvallende kreng vastgelegd en daarna gehackt (is dat nu brute force hacken in de toekomst ;) )
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 27 maart 2017 @ 15:41:54 #246
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169814840
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 15:26 schreef Sabata het volgende:

[..]

Eén Ravager "hacken" ging wel: gewoon een silent hunter outfit kiezen en op het juiste moment er achteraan sluipen (wildlife en machines horen je nauwelijks met zo'n gillysuit). De tweede ging bijna iedere keer mis omdat ie de reeds "gehackte" ravager aanviel en de trial faalde. Uiteindelijk heb ik mn ropecaster gebruikt,dat aanvallende kreng vastgelegd en daarna gehackt (is dat nu brute force hacken in de toekomst ;) )
Ik had ze beiden vanuit de bosjes gehackt :P
  maandag 27 maart 2017 @ 16:01:17 #247
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_169815157
Echt he van die zelda spelers die naar horizon gaan en dan zeuren dat ze niet overal op kunnen klimmen :'). Cmooon man
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 27 maart 2017 @ 16:18:51 #248
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169815493
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Echt he van die zelda spelers die naar horizon gaan en dan zeuren dat ze niet overal op kunnen klimmen :'). Cmooon man
Mongooltjes zijn het :')

De Zelda wereld ziet er zo leeg uit vergeleken met horizon
pi_169816435
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Echt he van die zelda spelers die naar horizon gaan en dan zeuren dat ze niet overal op kunnen klimmen :'). Cmooon man
Mijn kritiek is niet dat je overal op moet klimmen zoals in Zelda, maar dat dat automatisch klimmen zoals in Uncharted en Tomb Raider en nu ook in Horizon gewoon zo achterhaalt begint te worden. Voor de rest vind ik de 'platform-elementen' ook niet zo lekker uitgewerkt, met name steile gebieden waar je zo afglijdt, niet op kunt springen of tegen een onzichtbare muur zit.

Om toch de vergelijking te maken naar Zelda:
Ik kocht Horizon twee dagen voor Zelda en vond (en vind) het een briljante game en een verademing voor het openworld-genre. Alleen was het van korte duur, want Zelda doet bepaalde zaken gewoon beter (ook niet alles hoor). Dan voelt Horizon toch al weer snel als een set van herhalingen. Een collectible pakken, robot neerslaan, bandietenkamp veroveren, etc. in een iets te saaie omgeving.

quote:
6s.gif Op maandag 27 maart 2017 16:18 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Mongooltjes zijn het :')

De Zelda wereld ziet er zo leeg uit vergeleken met horizon
'Ziet' inderdaad, dat zeg je goed. De wereld van Horizon ziet er grafisch beter uit. Maar je kunt je uiteindelijk afvragen wat je liever hebt. Een mooie wereld waar weinig te beleven is of een iets minder mooie wereld waar je elke steen wilt omdraaien.

Maar goed, combat is in Horizon vele malen beter.
  maandag 27 maart 2017 @ 17:15:48 #250
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169816632
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 17:04 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Mijn kritiek is niet dat je overal op moet klimmen zoals in Zelda, maar dat dat automatisch klimmen zoals in Uncharted en Tomb Raider en nu ook in Horizon gewoon zo achterhaalt begint te worden. Voor de rest vind ik de 'platform-elementen' ook niet zo lekker uitgewerkt, met name steile gebieden waar je zo afglijdt, niet op kunt springen of tegen een onzichtbare muur zit.

Om toch de vergelijking te maken naar Zelda:
Ik kocht Horizon twee dagen voor Zelda en vond (en vind) het een briljante game en een verademing voor het openworld-genre. Alleen was het van korte duur, want Zelda doet bepaalde zaken gewoon beter (ook niet alles hoor). Dan voelt Horizon toch al weer snel als een set van herhalingen. Een collectible pakken, robot neerslaan, bandietenkamp veroveren, etc. in een iets te saaie omgeving.

[..]

'Ziet' inderdaad, dat zeg je goed. De wereld van Horizon ziet er grafisch beter uit. Maar je kunt je uiteindelijk afvragen wat je liever hebt. Een mooie wereld waar weinig te beleven is of een iets minder mooie wereld waar je elke steen wilt omdraaien.

Maar goed, combat is in Horizon vele malen beter.
Een wereld die echt aanvoelt zoals in HZD :P

En het was niet specifiek kritiek op jou.. Ik heb al meerdere van die verhalen gelezen geschreven door Zelda fanboys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')