Ik heb eigenlijk non-stop te weinig Fuel, plaats teveel explosion traps denk ikquote:Op maandag 27 maart 2017 09:17 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij moet ik eens een avondje gaan jagen. Heb chronisch tekort aan potions en wires
Ik doe eigenlijk zelden iets met die traps. Wel met wires.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:18 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk non-stop te weinig Fuel, plaats teveel explosion traps denk ik
Wat doe je dan ook in het menu.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:54 schreef MaxC het volgende:
Wat een geweldig spel
Enige verbeterpuntje dat ik kan vinden is de (irritante) psychedelische muziek in het menu
Ik bedoelde eigenlijk stiekem ook wiresquote:Op maandag 27 maart 2017 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk zelden iets met die traps. Wel met wires.
Misschien toch maar eens doen dan.
Die hunting grounds ook nog steeds niet gedaan, net als veel van die wapen quests. Die geloof ik wel. Merk dat ik er na de Main-quest wel weer redelijk klaar mee ben, de rest is een beetje vulling a la Ubisoft; hoop collectibles maar weinig wat nog echt wat toevoegt. (muv die audiologs)quote:Op zondag 26 maart 2017 19:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb een beetje hetzelfde. Quests gaan lekker, maar die hunting grounds heb ik een keer geprobeerd en sindsdien links laten liggen
- de kaart checkenquote:Wat doe je dan ook in het menu.
Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:22 schreef Bananenpap het volgende:
Na Zelda te hebben uitgespeeld Horizon weer opgepakt. Maar voelt toch opeens een stap terug ofzo. (los gezien van de graphics) Zitten weer van die typische 'openworld-games-dingetjes' in waar ik mij inmiddels best wel aan erger. Collectibles die zichtbaar zijn op je map, waar je naar toe loopt en op moet pakken. (En waar je volgens mij ook niks aan hebt qua progressie?) Ik vind dat zo waardeloos gamedesign. We plaatsen wat metalen bloemen hier en daar en de wereld is wat meer dynamischer. Ook heb ik dat klimmen a la Uncharted en Tomb Raider wel een beetje gezien, totaal niet uitdagend of van toegevoegde waarde.
Maar goed, dat terzijde. Interessant verhaal en prachtige graphics. De robots zijn echt geweldig ontworpen en vereisen veel tactiek om neer te halen. Het levelup-systeem vind ik ook wel lekker. In sommige games ben je echt aan het grinden om sterker te worden, maar in Horizon voelt elke verslagen vijand aan als een stukje progressie.
Ik vind het zo niks zeggend dat klimmen in dit soort games.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:26 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.
Gisteren uiteindelijk de main quests uitgespeeld. Nu rest mij eigenlijk nog 2 side quests die ik blijkbaar mis, en alle hunting grounds. Ik begrijp echt niet hoe iedereen bij de hunting grounds glazing suns haalt?! Die zijn echt onmogelijk in mijn ogen.
Ook bij bijv. AC?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vind het zo niks zeggend dat klimmen in dit soort games.
Of Tombraider.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ook bij bijv. AC?
Ja, ik vind het op zich wel leuk, al hoewel bij deze misschien wat minder dan bij Uncharted.
Nou, bij AC werkt het wel soepelquote:Op maandag 27 maart 2017 10:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ook bij bijv. AC?
Ja, ik vind het op zich wel leuk, al hoewel bij deze misschien wat minder dan bij Uncharted.
Dit inderdaad. Nu snap ik dat Horizon niet draait om de platform-elementen, maar ik vind dit inmiddels een beetje achterhaalt.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of Tombraider.
Daar moet je nog kijken HOE je klimt. Hier is t alleen een kant op drukken eigenlijk. Het is bijna een cutscene
Nou ja, t is gewoon een manier een berg op te komen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Nu snap ik dat Horizon niet draait om de platform-elementen, maar ik vind dit inmiddels een beetje achterhaalt.
Vond die hunting lodges wel simpelquote:Op maandag 27 maart 2017 10:26 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.
Gisteren uiteindelijk de main quests uitgespeeld. Nu rest mij eigenlijk nog 2 side quests die ik blijkbaar mis, en alle hunting grounds. Ik begrijp echt niet hoe iedereen bij de hunting grounds glazing suns haalt?! Die zijn echt onmogelijk in mijn ogen.
Ik vind die hunting lodges gewoon niet zo leuk, omdat je t dan volgens een bepaalde strategie moet doen. Terwijl ik liever zelf kies (lees: aanmodder )quote:Op maandag 27 maart 2017 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vond die hunting lodges wel simpel
Alleen die waar je 2 ravagers moest overridden(??) was kut.
Bij de meeste kan je gewoon wat doen en het lukt gewoonquote:Op maandag 27 maart 2017 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die hunting lodges gewoon niet zo leuk, omdat je t dan volgens een bepaalde strategie moet doen. Terwijl ik liever zelf kies (lees: aanmodder )
Eén Ravager "hacken" ging wel: gewoon een silent hunter outfit kiezen en op het juiste moment er achteraan sluipen (wildlife en machines horen je nauwelijks met zo'n gillysuit). De tweede ging bijna iedere keer mis omdat ie de reeds "gehackte" ravager aanviel en de trial faalde. Uiteindelijk heb ik mn ropecaster gebruikt,dat aanvallende kreng vastgelegd en daarna gehackt (is dat nu brute force hacken in de toekomst )quote:Op maandag 27 maart 2017 14:04 schreef Friday12 het volgende:
Alleen die waar je 2 ravagers moest overridden(??) was kut.
Ik had ze beiden vanuit de bosjes gehacktquote:Op maandag 27 maart 2017 15:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
Eén Ravager "hacken" ging wel: gewoon een silent hunter outfit kiezen en op het juiste moment er achteraan sluipen (wildlife en machines horen je nauwelijks met zo'n gillysuit). De tweede ging bijna iedere keer mis omdat ie de reeds "gehackte" ravager aanviel en de trial faalde. Uiteindelijk heb ik mn ropecaster gebruikt,dat aanvallende kreng vastgelegd en daarna gehackt (is dat nu brute force hacken in de toekomst )
Mongooltjes zijn hetquote:Op maandag 27 maart 2017 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Echt he van die zelda spelers die naar horizon gaan en dan zeuren dat ze niet overal op kunnen klimmen . Cmooon man
Mijn kritiek is niet dat je overal op moet klimmen zoals in Zelda, maar dat dat automatisch klimmen zoals in Uncharted en Tomb Raider en nu ook in Horizon gewoon zo achterhaalt begint te worden. Voor de rest vind ik de 'platform-elementen' ook niet zo lekker uitgewerkt, met name steile gebieden waar je zo afglijdt, niet op kunt springen of tegen een onzichtbare muur zit.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Echt he van die zelda spelers die naar horizon gaan en dan zeuren dat ze niet overal op kunnen klimmen . Cmooon man
'Ziet' inderdaad, dat zeg je goed. De wereld van Horizon ziet er grafisch beter uit. Maar je kunt je uiteindelijk afvragen wat je liever hebt. Een mooie wereld waar weinig te beleven is of een iets minder mooie wereld waar je elke steen wilt omdraaien.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mongooltjes zijn het
De Zelda wereld ziet er zo leeg uit vergeleken met horizon
Een wereld die echt aanvoelt zoals in HZDquote:Op maandag 27 maart 2017 17:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mijn kritiek is niet dat je overal op moet klimmen zoals in Zelda, maar dat dat automatisch klimmen zoals in Uncharted en Tomb Raider en nu ook in Horizon gewoon zo achterhaalt begint te worden. Voor de rest vind ik de 'platform-elementen' ook niet zo lekker uitgewerkt, met name steile gebieden waar je zo afglijdt, niet op kunt springen of tegen een onzichtbare muur zit.
Om toch de vergelijking te maken naar Zelda:
Ik kocht Horizon twee dagen voor Zelda en vond (en vind) het een briljante game en een verademing voor het openworld-genre. Alleen was het van korte duur, want Zelda doet bepaalde zaken gewoon beter (ook niet alles hoor). Dan voelt Horizon toch al weer snel als een set van herhalingen. Een collectible pakken, robot neerslaan, bandietenkamp veroveren, etc. in een iets te saaie omgeving.
[..]
'Ziet' inderdaad, dat zeg je goed. De wereld van Horizon ziet er grafisch beter uit. Maar je kunt je uiteindelijk afvragen wat je liever hebt. Een mooie wereld waar weinig te beleven is of een iets minder mooie wereld waar je elke steen wilt omdraaien.
Maar goed, combat is in Horizon vele malen beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |