TLOU moet ik nog steeds een keertje kopenquote:
Tlou valt niet tegenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
TLOU moet ik nog steeds een keertje kopen
Ben eigenlijk een beetje bang dat alle spellen die ik hierna ga spelen tegen gaan vallen
Dat vond ik bij Witcher ook irritant, niet kunnen looten vanaf je mount. Hier ook. Steeds op en af stappenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:25 schreef Thrilled het volgende:
Heb hem op Hard staan, maar valt nog af en toe best tegen net de mount gekregen, maar vraag mij af hoe handig ik het vind. Ik stap veels te vaak af om wat te looten of om te voorkomen dat ik ergens een kudde scrappers binnen ren ofzo
Nee, zit veel meer diepte in.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Is dit spel wat of is het Far Cry: Primal. Beetje nutteloze dingen verzamelen om saaie dingen te kunnen upgraden.
Nahquote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Is dit spel wat of is het Far Cry: Primal. Beetje nutteloze dingen verzamelen om saaie dingen te kunnen upgraden.
Zit mobiel en dan kan dat niet. Hoop dat een collega het oppikt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 16:33 schreef Scrummie het volgende:
GAM / Horizon: Zero Dawn
TR gemaakt om die andere te reeksen aangezien die al dagen open is
Dus die andere reeksen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zit mobiel en dan kan dat niet. Hoop dat een collega het oppikt.
! Spannend manquote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb een achter een muurtje gezeten, was die bugged en kon die mij niet raken
haha moest wel lachen ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
! Spannend man
Denk dat je wel veel voldoening voelde toen die dood was
level 28 en nog niet in Meridian geweest. Het heeft geen haast.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet echt eens verder met de mainquest. Ben nu level 21 en mijn quest zegt nog steeds "Level 12: go te Meridian". Jaaahaaa, ben al dagen onderweg, maar er is zoveel afleiding!
Gebruik je ropecasterquote:
Je moet z'n wapens op z'n rug eraf schieten en die tegen hem gebruiken.quote:
Als je ermee op een machine schiet wordt 'ie vanzelf aan de grond vastgemaakt. Als je een machine met een paar van die kabels raakt kan hij geen kant meer op.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:50 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik heb zojuist een touwwerper gekregen, maar ik snap er niks van? Moet ik dat ding aan een beest bevestigen en ergens anders aan? Ik probeer dat, maar de tutorial lijkt niet te tellen.
Ik ga het nog eens proberen.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als je ermee op een machine schiet wordt 'ie vanzelf aan de grond vastgemaakt. Als je een machine met een paar van die kabels raakt kan hij geen kant meer op.
Ik heb constant rollen tot een kunst verheven. Als je het telkens goed timet word je zelden geraakt.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:58 schreef Tijn het volgende:
Zonder goede verstopplek, is zo'n lopende deathbringer aardig lastig
nondejuquote:Op zondag 12 maart 2017 16:00 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik ben inmiddels 29,5 uur bezig, level 33 en op +/- 45%.
Ben gister ff op bezoek gegaan. Meteen wat sidequests verzameld, dus voorlopig ben ik weer ff zoetquote:Op zondag 12 maart 2017 12:53 schreef truedestiny het volgende:
[..]
level 28 en nog niet in Meridian geweest. Het heeft geen haast.
Toch niet zo gek?quote:
In het overzicht scherm helemaal rechts en dan game statistics.quote:
Is dat positief of negatief?quote:
Ja, wacht maar afquote:Op dinsdag 14 maart 2017 08:25 schreef solidslayer het volgende:
Vol goede moed begon ik ook maar aan de Deathbringer, maar het kostte me minder moeite dan een het afmaken van een strider.. Ik begon met de cultists af te schieten een voor een tot ik werd gespot en ze op me af kwamen rennen, er volgde een grote explosie waarbij ik een cultists voorbij zag vliegen letterlijk en de deathbringer had nog maar halve bar aan leven over terwijl ik nog niet eens aan hem begonnen was, het kostte dan uiteindelijk weinig moeite om hem neer te halen,
weet niet of dat zo hoort?
Ga je geen spijt van krijgen!quote:Op dinsdag 14 maart 2017 10:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ben benieuwd, speciaal voor dit spel dat ps4 1tb slim + horizon zero dawn pakket gekocht.
Hoor zoveel goeie verhalen, dat kan ik niet laten liggen.
Zat eerst nog te twijfelen een pro te kopen maar ik zie eigenlijk niet echt de meerwaarde zonder een 4k tv.
... waar blijft die fucking postnl.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik kom even terug op dat ik stelde dat dit ook een makkelijk spel was.
Ik dacht alles wel te kunnen pwnen maar ben toch bij meerdere machines weer gillend weggerend, net zoals met sommige van die cauldrons. Later maar weer terug komen
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik kom even terug op dat ik stelde dat dit ook een makkelijk spel was.
Ik dacht alles wel te kunnen pwnen maar ben toch bij meerdere machines weer gillend weggerend, net zoals met sommige van die cauldrons. Later maar weer terug komen
Ik heb vaak dat ik denk "ooooo, is maar 1 snapmaw (of ander beest)" en dat er dan binnen de kortste keren 6 om je heen staanquote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik kom even terug op dat ik stelde dat dit ook een makkelijk spel was.
Ik dacht alles wel te kunnen pwnen maar ben toch bij meerdere machines weer gillend weggerend, net zoals met sommige van die cauldrons. Later maar weer terug komen
Toch maakt het spel het je best makkelijk met de beschikbare skills en items. Het beste werkt door de beesten te scannen em dam daar je wapens en outfit op aanpassen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 12:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik kom even terug op dat ik stelde dat dit ook een makkelijk spel was.
Ik dacht alles wel te kunnen pwnen maar ben toch bij meerdere machines weer gillend weggerend, net zoals met sommige van die cauldrons. Later maar weer terug komen
Ja, eerst komt er een Watcher bij. Dat gaat nog wel. Dan nog twee Watchers, mkay. Dan nog een Longleg of zo'n schildpad, of zo'n tijger. Dan verstop je je maar in de bosjes, komen er een stel van die kutvogels bij. Wat een feestquote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik denk "ooooo, is maar 1 snapmaw (of ander beest)" en dat er dan binnen de kortste keren 6 om je heen staan
Ik op very hard. Maar bij die Cauldrons vind ik wel ene beetje valsspelerij though.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Toch maakt het spel het je best makkelijk met de beschikbare skills en items. Het beste werkt door de beesten te scannen em dam daar je wapens en outfit op aanpassen.
Ik speel op normal trouwens want redenen.
Jat het wapen van de ravager.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik op very hard. Maar bij die Cauldrons vind ik wel ene beetje valsspelerij though.
Zie je één zo'n snapjaw onder dat schild staan dus dacht ik: die pwn ik wel even. Gaat dat schild weg en ineens spawned daar nog een zgn. "Ravager" er naast.
Telkens maar met die tripcaster als een gek van die touwtjes maken. Maar als die ravager al niet constant op me af rent dan is die gare krokodil alweer rotzooi op mij aan het afspuwen.
Zit nog op mijn werk maar ik bedenk mij met bovenstaande dat ik misschien die ravager aan de grond kan zetten met van die touwen.
En dan ondertussen die krokodil in de vuur zetten.
Ja ik zit nu in een gebied waar de glinthawks als een sort aasgieren op je af duiken na een killquote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, eerst komt er een Watcher bij. Dat gaat nog wel. Dan nog twee Watchers, mkay. Dan nog een Longleg of zo'n schildpad, of zo'n tijger. Dan verstop je je maar in de bosjes, komen er een stel van die kutvogels bij. Wat een feest
Welkom bij de club :p. Het is het 100% waardquote:Op dinsdag 14 maart 2017 10:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ben benieuwd, speciaal voor dit spel dat ps4 1tb slim + horizon zero dawn pakket gekocht.
Hoor zoveel goeie verhalen, dat kan ik niet laten liggen.
Zat eerst nog te twijfelen een pro te kopen maar ik zie eigenlijk niet echt de meerwaarde zonder een 4k tv.
Tjaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Toch maakt het spel het je best makkelijk met de beschikbare skills en items.
Ik speel op normal trouwens
Je weet wel wat "normal" inhoudt he?quote:
Nou, niet per se hoor. Doom is bijvoorbeeld ontwikkeld voor "ultra violence", dat is de difficulty waar ze het spel destijds rondom ontwikkeld hebben. Uiteindelijk is dat de een na hoogste difficulty setting in the game geworden, niet de middelste.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet wel wat "normal" inhoudt he?
Ik bedoel, allemaal leuk en aardig dat jij hem op t max level wil spelen. maar het spel is natuurlijk oorspronkelijk bedoelt op "normal". Hence the word: Normal. Dus dat zou de normale spelervaring moeten zijn.
Ik heb eigenlijk pas 2 keer mijn outfit aangepast, 1 keer van de standaard naar een shadow stealth ding en later nog een keer naar de speciale armor. Zou niet weten waarom je dat constant zou willen aanpassen, haalt je alleen maar uit de flow.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Toch maakt het spel het je best makkelijk met de beschikbare skills en items. Het beste werkt door de beesten te scannen em dam daar je wapens en outfit op aanpassen.
Ik speel op normal trouwens want redenen.
Dit is helemaal niet waar.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet wel wat "normal" inhoudt he?
Ik bedoel, allemaal leuk en aardig dat jij hem op t max level wil spelen. maar het spel is natuurlijk oorspronkelijk bedoelt op "normal". Hence the word: Normal. Dus dat zou de normale spelervaring moeten zijn.
Omdat elke armor speciale voordelen heeft? De ene is goed tegen corruption, ander tegen andere elementen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk pas 2 keer mijn outfit aangepast, 1 keer van de standaard naar een shadow stealth ding en later nog een keer naar de speciale armor. Zou niet weten waarom je dat constant zou willen aanpassen, haalt je alleen maar uit de flow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aankwam, vanaf daar de Carja Silks Heavy voornamelijk gedragen :pwelcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Moet zeggen, denk het ook.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welkom bij de club :p. Het is het 100% waard
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat elke armor speciale voordelen heeft? De ene is goed tegen corruption, ander tegen andere elementen.
Ik heb trouwens t meeste gespeeld met de Nora Survivor Heavy, totdat ik inGa maar eens met die ancient armor spelen die je met 5 power cells kan halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aankwam, vanaf daar de Carja Silks Heavy voornamelijk gedragen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mja ik heb die pas net voor de laatste missie gehaald. Maar ik vind het enorm lelijk en het effect is constant irritant, vooral in photo mode. Dus ik heb die nooit gedragen :p.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 17:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ga maar eens met die ancient armor spelen die je met 5 power cells kan halen
Echt idioot sterkquote:Op woensdag 15 maart 2017 01:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja ik heb die pas net voor de laatste missie gehaald. Maar ik vind het enorm lelijk en het effect is constant irritant, vooral in photo mode. Dus ik heb die nooit gedragen :p.
Cauldron Rho. Daar zat ik tot gisteren vast ja. Ze komen te snel op je af om goed te kunnen mikken met bogen. Dus mn laatste vallen en struikeldraden gebruikt voor vertraging. Die ravager liep in een blast trap en met drie vuurpijlen was zn kanon eraf. Kroko had ik intussen klem met die ropecaster (het duurt niet eeuwig en je hebt ca. 6 lijntjes nodig), maar het was nuttig. Want intussen was die ravager met nog een paar pijlen ontploft, kanon opgepakt en Ol'Painless style Kroko opgeblazen. Ain't got time to bleed!quote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik op very hard. Maar bij die Cauldrons vind ik wel ene beetje valsspelerij though.
Zie je één zo'n snapjaw onder dat schild staan dus dacht ik: die pwn ik wel even. Gaat dat schild weg en ineens spawned daar nog een zgn. "Ravager" er naast.
Telkens maar met die tripcaster als een gek van die touwtjes maken. Maar als die ravager al niet constant op me af rent dan is die gare krokodil alweer rotzooi op mij aan het afspuwen.
Zit nog op mijn werk maar ik bedenk mij met bovenstaande dat ik misschien die ravager aan de grond kan zetten met van die touwen.
En dan ondertussen die krokodil in de vuur zetten.
hier idem met een beetje hulp aangezien ik maar waardeloos ben in gamen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 17:42 schreef megamandy het volgende:
Gister eindelijk weer een de controller van mijn vriend afgepakt En eindelijk mijn eerste Cauldron bezocht. Wow!
Had hier gelezen dat het vet uit zag maar dit had ik niet verwacht! Super mooi design
Ik heb die cauldron eerst helemaal volgezet met shock traps -> verdoving en blast en explosive traps. Daarna de ropecaster gebruiken en de explosive katapult op ze spammen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 11:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Cauldron Rho. Daar zat ik tot gisteren vast ja. Ze komen te snel op je af om goed te kunnen mikken met bogen. Dus mn laatste vallen en struikeldraden gebruikt voor vertraging. Die ravager liep in een blast trap en met drie vuurpijlen was zn kanon eraf. Kroko had ik intussen klem met die ropecaster (het duurt niet eeuwig en je hebt ca. 6 lijntjes nodig), maar het was nuttig. Want intussen was die ravager met nog een paar pijlen ontploft, kanon opgepakt en Ol'Painless style Kroko opgeblazen. Ain't got time to bleed!
PS: later er achter gekomen dat Kroko inderdaad niet tegen vuur kan, dus vuurpijlen erop afschieten. Geeft een nieuwe dimensie aan de term Opblaaskrokodil
Zit er geen maximum aantal aan die traps?quote:Op woensdag 15 maart 2017 13:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb die cauldron eerst helemaal volgezet met shock traps -> verdoving en blast en explosive traps. Daarna de ropecaster gebruiken en de explosive katapult op ze spammen.
Ik bedoel meer van; stél je hebt de resources om bij te craften, en je zet ze ingame neer; verdwijnen ze dan niet?quote:Op woensdag 15 maart 2017 16:15 schreef Sabata het volgende:
hangt ervan af hoeveel wildlife je afgeknald hebt om als grondstof voor je carrying capacity te gebruiken
Hmm, honderd heb ik nog niet probeerd. Dat @#$%%^banditcamp van een paar dagen terug. Ik heb bij een uitgang iets van vijftien vallen neergepoot toen uit frustatie, zowel struikel draden als vallen en dat liet ie allemaal mooi zien. Wat een mooi mijnenveld werd dat toen er een clubje boze bandieten in liep.quote:Op woensdag 15 maart 2017 16:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van; stél je hebt de resources om bij te craften, en je zet ze ingame neer; verdwijnen ze dan niet?
In de zin van: kan je dan bij wijze van 100 van die dingen neerzetten? (Wat ik me niet kan voorstellen ivm framerate enzo)
Nice. Omdat je vroeger van die spellen had, dan wilde je voor de lol bijvoorbeeld meer dan tien bommen leggen, maar de eerste bom die je dan legde verdween bij de elfde bom die je legde.quote:Op woensdag 15 maart 2017 16:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hmm, honderd heb ik nog niet probeerd. Dat @#$%%^banditcamp van een paar dagen terug. Ik heb bij een uitgang iets van vijftien vallen neergepoot toen uit frustatie, zowel struikel draden als vallen en dat liet ie allemaal mooi zien. Wat een mooi mijnenveld werd dat toen er een clubje boze bandieten in liep.
Ik zag trouwens in de skill tree dat je vallen weer opnieuw kan gebruiken als je de juiste tree kiest.
Ik ook niet. Normale boog en de scherpschutter boog of hoe dat ding ook heet.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:27 schreef Gezicht het volgende:
Ik gebruik die tripcaster, ropecaster en vallen eigenlijk vrijwel nooit
Die heb ik nog nietquote:Op donderdag 16 maart 2017 03:34 schreef MMaRsu het volgende:
Die ropecaster is juist genius, heerlijk om die robots mee naar de grond te krijgen
Tripcaster en vallen gebruikte ik eerst ook weinig. Totdat ik er achterkwam dat het best leuk is om het pad vol te leggen met trips. Ook vallen combineren zoals shock en explosief is praktisch. Of eerst explosief en een stukje verderop shock.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:27 schreef Gezicht het volgende:
Ik gebruik die tripcaster, ropecaster en vallen eigenlijk vrijwel nooit
De enige legitieme reden is als je de Nintendo Switch met Zelda hebt gekocht en daardoor wat krap bij kas zit .quote:Op donderdag 16 maart 2017 15:07 schreef Baconbus het volgende:
Iemand een goede reden om Horizon Zero Dawn niet te halen? Ik twijfel nog.
Je wil nog wat tijd overhouden voor andere zaken?quote:Op donderdag 16 maart 2017 15:07 schreef Baconbus het volgende:
Iemand een goede reden om Horizon Zero Dawn niet te halen? Ik twijfel nog.
- De hoofdpersonage is een roodharige bad-ass chickquote:Op donderdag 16 maart 2017 15:07 schreef Baconbus het volgende:
Iemand een goede reden om Horizon Zero Dawn niet te halen? Ik twijfel nog.
Naar het schijnt heb ik me laten vertellen dat als je echt heel snel bent je het spel binnen 4 uur uit kan spelenquote:Op donderdag 16 maart 2017 15:07 schreef Baconbus het volgende:
Iemand een goede reden om Horizon Zero Dawn niet te halen? Ik twijfel nog.
quote:CRITICALLY ACCLAIMED PLAYSTATION®4 EXCLUSIVE DEBUTS WITH OVER 2.6 MILLION COPIES SOLD THROUGH IN TWO WEEKS
SAN MATEO, CA, March 16, 2017 – Sony Interactive Entertainment (SIE) today announced global sales of Horizon Zero Dawn exceeded 2.6 million units during its two weeks of launch*1. The PlayStation®4 (PS4™) system exclusive, developed by Guerrilla, was released globally beginning February 28 to widespread critical acclaim. Praised for its unique world design, wide array of strategic action and fascinating story line, it instantly became one of the most celebrated games of the current generation. The impressive launch also makes Horizon Zero Dawn the best-selling new first party IP launch on the PS4 system to date and Guerrilla’s biggest debut ever.
Horizon Zero Dawn is an exhilarating new action role playing game where you play as Aloy, a young hunter on a quest to discover her destiny among the remnants of the ancient past. The game is set in a lush, post-post-apocalyptic world where machines roam the land and mankind is no longer the dominant species.
“We knew Horizon Zero Dawn was going to be something special, so to see the incredible critical reaction to a brand new game world translate into this level of sales is really gratifying,” said Shawn Layden, Chairman of SIE Worldwide Studios. “Guerrilla has created a game that is nothing short of exceptional, and the reaction we have seen from fans – from hours and hours of gameplay streaming to endless photo sharing – shows just how impactful it has been.”
“We’re thrilled that Horizon Zero Dawn has been embraced by critics and players alike. Developing the game was a labor of love, so it’s extremely satisfying to see that it elicits the same passion and enthusiasm from the gaming public that we felt during its development,” said Guerrilla Managing Director Hermen Hulst. “This is only the beginning of Aloy’s story and our exploration of the world of Horizon Zero Dawn, with the team already hard at work on an expansion to the story.”
SIE is committed to the continuous expansion of the world of PS4 through the introduction of attractive software titles and network services.
Blijkbaar zat er een fan van Ygritte / actrice Rose Lesley bij de character designersquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
- De hoofdpersonage is een roodharige bad-ass chick
Het spel is al 6 jaar in ontwikkeling, al heel lang voordat Ygritte uberhaupt waa gecast.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Blijkbaar zat er een fan van Ygritte / actrice Rose Lesley bij de character designers
Leuk feitje: Aloy's stemactrice Ashley Burch sprak ook Tiny Tina uit Borderlands in
Aloy is qua uiterlijk de Nederlandse actrice Hannah Hoekstra.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Blijkbaar zat er een fan van Ygritte / actrice Rose Lesley bij de character designers
Leuk feitje: Aloy's stemactrice Ashley Burch sprak ook Tiny Tina uit Borderlands in
Dat betekent dus sinds 2011, hetzelfde jaar dat Game of Thrones met uitzendingen begon. Ygritte kwam in seizoen 2 in beeld, in 2012. Het ontloopt elkaar helemaal niet veelquote:Op vrijdag 17 maart 2017 10:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het spel is al 6 jaar in ontwikkeling, al heel lang voordat Ygritte uberhaupt waa gecast.
Gaat je heel veel tijd kostenquote:Op donderdag 16 maart 2017 15:07 schreef Baconbus het volgende:
Iemand een goede reden om Horizon Zero Dawn niet te halen? Ik twijfel nog.
Nintendoquote:Op donderdag 16 maart 2017 15:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De enige legitieme reden is als je de Nintendo Switch met Zelda hebt gekocht en daardoor wat krap bij kas zit .
Het was toch al wel min of meer bekend dat ze al bezig waren met nieuwe content? Ook al met deel 2 overigens.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Niemand blij met de uitbreiding "aankondiging"?
Kom maar opquote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Niemand blij met de uitbreiding "aankondiging"?
Niks van gehoord!?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Niemand blij met de uitbreiding "aankondiging"?
quote:
https://www.guerrilla-gam(...)s-exceed-2-6-millionquote:CRITICALLY ACCLAIMED PLAYSTATION®4 EXCLUSIVE DEBUTS WITH OVER 2.6 MILLION COPIES SOLD THROUGH IN TWO WEEKS
SAN MATEO, CA, March 16, 2017 – Sony Interactive Entertainment (SIE) today announced global sales of Horizon Zero Dawn exceeded 2.6 million units during its two weeks of launch*1. The PlayStation®4 (PS4™) system exclusive, developed by Guerrilla, was released globally beginning February 28 to widespread critical acclaim. Praised for its unique world design, wide array of strategic action and fascinating story line, it instantly became one of the most celebrated games of the current generation. The impressive launch also makes Horizon Zero Dawn the best-selling new first party IP launch on the PS4 system to date and Guerrilla’s biggest debut ever.
Horizon Zero Dawn is an exhilarating new action role playing game where you play as Aloy, a young hunter on a quest to discover her destiny among the remnants of the ancient past. The game is set in a lush, post-post-apocalyptic world where machines roam the land and mankind is no longer the dominant species.
“We knew Horizon Zero Dawn was going to be something special, so to see the incredible critical reaction to a brand new game world translate into this level of sales is really gratifying,” said Shawn Layden, Chairman of SIE Worldwide Studios. “Guerrilla has created a game that is nothing short of exceptional, and the reaction we have seen from fans – from hours and hours of gameplay streaming to endless photo sharing – shows just how impactful it has been.”
“We’re thrilled that Horizon Zero Dawn has been embraced by critics and players alike. Developing the game was a labor of love, so it’s extremely satisfying to see that it elicits the same passion and enthusiasm from the gaming public that we felt during its development,” said Guerrilla Managing Director Hermen Hulst. “This is only the beginning of Aloy’s story and our exploration of the world of Horizon Zero Dawn, with the team already hard at work on an expansion to the story.”
SIE is committed to the continuous expansion of the world of PS4 through the introduction of attractive software titles and network services.
Ik ben voorlopig nog wel ff zoet met deze hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:31 schreef Scrummie het volgende:
Niemand blij met de uitbreiding "aankondiging"?
Welk level ongeveer?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:27 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben volgens mij bij de laatste main quest nu
Mooi! Dan zit ik nog wel even goed met m'n leveltje 25quote:Op vrijdag 17 maart 2017 16:56 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik ben nu 41 en ben volgens mij nog lang niet bij het einde
Ik ben nu zelf level 41. Geloof dat het level van de quest ergens in de 20 is.quote:
SPOILER: verhaalspoiler!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]Ah, tof. Daar ben ik nog lang niet, denk ikSPOILER: verhaalspoiler!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, tof. Daar ben ik nog lang niet, denk ikDaar zitten nog wel een stuk of 3 a 4 lange quests tussen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Na de laatste quest word je weer in de wereld geplaatst net voor de laatste quest en kan je weer meer doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:37 schreef Scrummie het volgende:
Is de game na het uitspelen nog leuk overigens? Kan je bijvoorbeeld nog gewoon verder spelen en beestjes vermoorden? Weet niet hoe lang dat leuk blijft, maar dat je in elk geval gewoon nog dingen kan doen? (zonder spoilers graag )
Nice, thanks.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 18:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Na de laatste quest word je weer in de wereld geplaatst net voor de laatste quest en kan je weer meer doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar...maakt eigenlijk niks uit, want WAT EEN GAME
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 01:56 schreef NothingHappened het volgende:
HZD uitgespeeld... ... op 'very hard'...en dan wachten, huh? Is mijn game bugged? Wat?Komt door je naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar...maakt eigenlijk niks uit, want WAT EEN GAMEIt's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
Dit inderdaad, en side-quests die daadwerkelijk iets toevoegen aan de wereld waar in je speelt. Dat vond ik ook een verademing.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Voor het eerst in een week weer tijd om te spelen. Het blijft ook gewoon een geweldige game he, allemachtig. Groots, divers, het verhaal..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Rolstoelvandaal op 18-03-2017 12:42:15 ]
En? Wat vind je ervan?quote:Op zondag 19 maart 2017 08:24 schreef StateOfMind het volgende:
Gistermiddag ook maar HZD gekocht, ik ga er vanmiddag aan beginnen
Ben reuze benieuwd
Wauw dekt de lading welquote:
Veel plezier man, 1 van de beste ps4 gamesquote:
Enige plekken waar je nieuwe wapens verplicht nodig hebt is bij de Hunting Groundsquote:Op maandag 20 maart 2017 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb eindelijk een ropecaster gekocht.
Ik denk dat komt wel ergens een keer voorbij in een sidequest of zo, dat je 'm nodig hebt. Maar nog niet gezien.
Ik heb 'm nog niet heel erg gemist, maar ik ga er vanaf nu eens mee testenquote:
Dat is me per ongeluk met een kudde grazers gelukt in een van de hunting grounds. ik moest voor een van die trials de blaze canister eraf schieten, maar kwam na vijf mislukte schoten pijlen tekort en schoot daarom met een sling op die groep. Lekkere knal gaf dat :pquote:Op maandag 20 maart 2017 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg die van de blast sling trouwens maar niet gedaan: kill 3 enemies at once with a blast sling.
Dat moet zeker bij watchers of humans of zo? Want ik krijg er echt niet met 1 zo'n ding 3 tegelijk dood.
Met klimmen heb ik net te vaak dat die miep niet de kant op wil die ze moet gaan. (om naar boven te gaan pook naar links/rechts of andersom)quote:Op maandag 20 maart 2017 14:43 schreef Gkhn het volgende:
Klimmen vind ik ook echt knudde. Je kan alleen vastgrijpen aan die gele obstakels en sommige richels. Ik had gehoopt dat je overal op kon klimmen zoals bomen, rotsen en huizen
Dat ga ik dan ook maar eens proberen. Al ze zo lekker dicht bij elkaar staan in t begin zeker.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:19 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat is me per ongeluk met een kudde grazers gelukt in een van de hunting grounds. ik moest voor een van die trials de blaze canister eraf schieten, maar kwam na vijf mislukte schoten pijlen tekort en schoot daarom met een sling op die groep. Lekkere knal gaf dat :p
Ja precies.quote:Op maandag 20 maart 2017 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Met klimmen heb ik net te vaak dat die miep niet de kant op wil die ze moet gaan. (om naar boven te gaan pook naar links/rechts of andersom)
Of 5 pogingen moeten doen om in een guard tower te klimmen omdat ze weigerde op het platform te klimmen...
Gelukkig komt dat maar zelden voor, maar als je een Assassin's Creed of Tomb Raider gewend bent werkt de klim-mechanic dan weer net wat minder soepel.
Of met een gemodificeerde Tear blast pijl schieten en je heb er wel meer dan de benodigde cannisters binnen 10 secondequote:Op maandag 20 maart 2017 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ga ik dan ook maar eens proberen. Al ze zo lekker dicht bij elkaar staan in t begin zeker.
Klopt ja, dat merk je behoorlijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:02 schreef Tijn het volgende:
Kheb mezelf gisteren even een Shadow Sharpshot en Shadow Hunter's bow kado gedaan. Gelijk wat mods erop gezet voor extra damage enzo. Scheelt een hoop
Gebruik je wel harvester arrows?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt ja, dat merk je behoorlijk.
Ik schiet me alleen een slag in de rondte voor de resources voor de Shadow War Bow... ik krijg het maar niet voor elkaar om zo'n hart te laten droppen wat ik nodig heb. Weet niet of de RNG nu tegen me is of dat ik gewoon iets stoms doe.
Ja, maar vast verkeerd. Die mik ik 1 op ieder van die beesten die ik moet harvesten. Vervolgens leg ik ze om maar krijg ik er geen harten uit. En dat is alleen bij die beesten waar er nooit een heart dropt.quote:
Ja, dat klinkt als een beter ideequote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:38 schreef Gezicht het volgende:
Die speciale onderdelen kun je gewoon kopen in Meridian he. Ik dacht eerst ook zelf wel ff een Shell-Walker hart te scoren voor een nieuwe outfit, 15 Shell-Walkers later toch maar gekocht
Volgens mij is het zo dat voor elke harvester pijl die een beest raakt, de kans op een goede drop wordt verhoogd.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, maar vast verkeerd. Die mik ik 1 op ieder van die beesten die ik moet harvesten.
o serieus?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:38 schreef Gezicht het volgende:
Die speciale onderdelen kun je gewoon kopen in Meridian he. Ik dacht eerst ook zelf wel ff een Shell-Walker hart te scoren voor een nieuwe outfit, 15 Shell-Walkers later toch maar gekocht
Ga in Meridian wel ff kijken, heb nog 1 miljard credits ofzoquote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat voor elke harvester pijl die een beest raakt, de kans op een goede drop wordt verhoogd.
Ja, bij zo'n speciale merchant onder aan een trap ergens. Als je op de kaart met de cursor over die speciale merchants hovert kun je zien in wat voor items ze handelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
o serieus?
[..]
Ga in Meridian wel ff kijken, heb nog 1 miljard credits ofzo
Hoe kom je aan 1 miljard credits?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
o serieus?
[..]
Ga in Meridian wel ff kijken, heb nog 1 miljard credits ofzo
door te overdrijven hoeveel geld ik hebquote:
Nice. Ik heb ook zoietsquote:Op dinsdag 21 maart 2017 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
door te overdrijven hoeveel geld ik heb
maar het is over de 20K iig, ik koop nooit wat.
Ja die heb ik al, maar t ging me om de tutorial quest van de blast sling. Dus die moet je dan ook gebruiken.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 11:02 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Of met een gemodificeerde Tear blast pijl schieten en je heb er wel meer dan de benodigde cannisters binnen 10 seconde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grinnik een bekend gevoel. Ik was ineens héél blij zoveel shards aan een silent hunter heavy outfit te hebben uitgegeven (soort gillysuit voor sluipschutters) zodat ik tenminste weg kon sneaken. Later kwam ik "Grimlock" zoals ik m ben gaan noemen helaas 10x achter elkaar tegen in een hunting challenge. Ravagers overnemen is het probleem niet, je moet het alleen niet toen met Grimlock in de buurtquote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:10 schreef Luuksor het volgende:
Vandaag mn eerste Thunderjaw tegen gekomen, holy shit.. na 7 pogingen maar links laten liggen. Op level 31 door naar Meridian, wow wow wow!
Dat is niet echt een point of no return. Gewoon verder gaanquote:Op woensdag 22 maart 2017 10:15 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Mij lukt eigenlijk op dit moment even niks meer. Moeite met de verschillende hunting grounds, moeite met de ZETA-cauldron en met de main quests kan ik denk ik nog niet door, omdat ik op het punt ben van no return.
Daar ben ik ook naar op zoek ja Wat een harteloze beesten. heb nog steeds niks!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 12:38 schreef Gezicht het volgende:
Die speciale onderdelen kun je gewoon kopen in Meridian he. Ik dacht eerst ook zelf wel ff een Shell-Walker hart te scoren voor een nieuwe outfit, 15 Shell-Walkers later toch maar gekocht
Ja da's idd een optie. Die glinthawks vind ik bv vaak slechts lasting omdat ze zo beweeglijk zijn en in de lucht zitten. Die camera er naartoe zwaaien kost dan teveel tijd steeds. Maar kan ze natuurlijk idd vastzetten. Heb de ropecaster pas net gekocht.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
Gewoon naar beneden halen met de ropecaster
10+ explosive traps (ropecaster) wil ook wel helpen moet je dat wapen wel upgraden natuurlijk.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:04 schreef Gkhn het volgende:
Ach zo'n Thunderjaw stelt toch niks voor. Alle wapens afschieten -> vastbinden -> rapen met zn eigen wapens.
Ik moet zeggen, ik vind Glinthawks wel meevallen.. Twee fire arrows en een critical hit en ze zijn bijna klaar. Ze komen alleen altijd op het verkeerde moment..quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:10 schreef Tijn het volgende:
Glinthawks zijn kutbeesten, maar je kan ze wel mooi in de fik zetten
Heb ik nog niet echt last van gehad?quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:13 schreef Gkhn het volgende:
Glinthawks zijn het meest irritant als ze zo hoog vliegen dat je niet op ze kan mikken. Misschien een bug?
Laatst mijn eerste confrontatie met een Thunderjaw. Met veel pijn en moeite bijna dood gemaakt, komen er een stel Carja traders die hem de definitieve doosteek geven. Geen EXP voor mij dus. Bastards!quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:04 schreef Gkhn het volgende:
Ach zo'n Thunderjaw stelt toch niks voor. Alle wapens afschieten -> vastbinden -> rapen met zn eigen wapens.
Nohhhquote:Op woensdag 22 maart 2017 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst mijn eerste confrontatie met een Thunderjaw. Met veel pijn en moeite bijna dood gemaakt, komen er een stel Carja traders die hem de definitieve doosteek geven. Geen EXP voor mij dus. Bastards!
Die armour ga je toch niet kunnen krijgen tot vlak voor het einde, dus die grot kun je gewoon inquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb altijd de neiging om te gaan freeroamen, maar het risico is dan dat je te snel levelt en te snel overpowered raakt.
Ik ben level 8 of 9 en ik was op zoek naar een Metal Flower en toen kwam ik in een groot/bunker terecht waar een level 25 quest aan vast hing, met een Ancient Armor.
Toen ben ik maar weer weggegaan, anders heb ik te vroeg te sterke armour.
Is dat die waar je 2 energie dingen voor nodig hebt? Op lvl 18 kan je die dus nog niet halen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die armour ga je toch niet kunnen krijgen tot vlak voor het einde, dus die grot kun je gewoon in
Je moet in het begin gewoon die borstplaat aan stukken schieten met zo'n break arrow. Daarna kan hij je praktisch niet meer aanvallen. Hangt hij maar boven je een beetje te fladderen. Later kom je er bij een quest ook nog 1 tegen, die is wel wat moeilijker. Met meerder touwen naar de grond halen wil ook wel helpen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:35 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind Stormbirds lastiger dan Thunderjaws krijg het maar nooit voor elkaar om die weakspots op hun vleugels te raken.
Mwoah, je was niet ver gekomen hoor, want je hebt voor dat armor 5 powercells nodig die je alleen op locaties kan vinden als je de main quest volgt.quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben level 8 of 9 en ik was op zoek naar een Metal Flower en toen kwam ik in een groot/bunker terecht waar een level 25 quest aan vast hing, met een Ancient Armor.
Toen ben ik maar weer weggegaan, anders heb ik te vroeg te sterke armour.
Die ja, stiekem zijn het er ook meer dan 2quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:52 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Is dat die waar je 2 energie dingen voor nodig hebt? Op lvl 18 kan je die dus nog niet halen?
Ditquote:Op woensdag 22 maart 2017 20:44 schreef Tim_G het volgende:
Zijn er nog handelaren die iets anders verkopen dan de items die iedere handelaar heeft? Of zijn er maar een paar paarse items en verkoopt iedere handelaar die?
Ligt eraan hoe ver je bent in de spelwereld, in het begin heb je niet zoveel keuze. Rond Meridian kun je geloof ik het meeste kopen, iets van 8 shadow wapens en ook zoiets aan outfits.quote:
Maar het is overal hetzelfde en daar gaat het omquote:Op woensdag 22 maart 2017 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ver je bent in de spelwereld, in het begin heb je niet zoveel keuze. Rond Meridian kun je geloof ik het meeste kopen, iets van 8 shadow wapens en ook zoiets aan outfits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt wcht niet uit qua levels, daar zit de uitdaging en stat boost niet echt. Die vind je idd meer in armors. Die armor kan je toch nog lang niet krijgen .quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb altijd de neiging om te gaan freeroamen, maar het risico is dan dat je te snel levelt en te snel overpowered raakt.
Ik ben level 8 of 9 en ik was op zoek naar een Metal Flower en toen kwam ik in een groot/bunker terecht waar een level 25 quest aan vast hing, met een Ancient Armor.
Toen ben ik maar weer weggegaan, anders heb ik te vroeg te sterke armour.
quote:Op donderdag 23 maart 2017 00:02 schreef Tijn het volgende:
Holy shitBeetje rare spoiler tag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet klikken en dan krijg je alsnog te zien wat je niet wilt zien, of wel.
quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die armour ga je toch niet kunnen krijgen tot vlak voor het einde, dus die grot kun je gewoon in
O die power cell dingen?quote:Op woensdag 22 maart 2017 19:52 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Is dat die waar je 2 energie dingen voor nodig hebt? Op lvl 18 kan je die dus nog niet halen?
Begin met het spel op engels te zetten.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:33 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je door de poort bij moederuitkijk komt ? Ik moet bij het einde der schepping komen maar die poort blijft maar dicht. Is dit een bug of is er iets anders aan de hand ?
Je kan ook een gewoon antwoord geven en als je het niet weet zeg dan niks.quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Begin met het spel op engels te zetten.
Ik heb het gisteren inderdaad gemerkt ja.quote:Op woensdag 22 maart 2017 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is niet echt een point of no return. Gewoon verder gaan
Moet je dan niet juist net wat verder naar links lopen? Er is inderdaad één plaats waar de poort niet van opengaat, maar als je er dan wat naar links loopt staat er om het hoekje een deur open waar je doorheen kunt.quote:Op donderdag 23 maart 2017 11:33 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je door de poort bij moederuitkijk komt ? Ik moet bij het einde der schepping komen maar die poort blijft maar dicht. Is dit een bug of is er iets anders aan de hand ?
Het is alleen de ondertiteling en de menu's wat in het Nederlands is hè. Als het ook daadwerkelijk Nederlands gesproken was had ik dat natuurlijk gelijk op Engels gezet.quote:Op donderdag 23 maart 2017 16:21 schreef Luuksor het volgende:
Net als Game of Thrones in het Nederlands.. Ik zou me er helemaal stuk aan ergeren
Ach ik merk het niet eens, ben er aan gewend. De gesproken taal is in ieder geval wel in het engels want anders klinkt het voor geen meter.quote:
De namen zeggen me niets zoquote:Op donderdag 23 maart 2017 14:45 schreef Radjan het volgende:
[..]
Je kan ook een gewoon antwoord geven en als je het niet weet zeg dan niks.
Ik heb dit ook altijd en normaal inderdaad hetzelfde als de gesproken taal, dus ik heb geen idee waarom ik het in dit geval op nederlands heb gezet..quote:Op donderdag 23 maart 2017 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik zet bij spellen altijd de ondertiteling aan, vanwege het niet kunnen verstaan soms. maar wel altijd in dezelfde taal als de gesproken taal, in dit geval in 't engels.
Je was in de war omdat de uitgever NL isquote:Op donderdag 23 maart 2017 17:14 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik heb dit ook altijd en normaal inderdaad hetzelfde als de gesproken taal, dus ik heb geen idee waarom ik het in dit geval op nederlands heb gezet..
In het nederlands spelenquote:Op donderdag 23 maart 2017 11:33 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je door de poort bij moederuitkijk komt ? Ik moet bij het einde der schepping komen maar die poort blijft maar dicht. Is dit een bug of is er iets anders aan de hand ?
De uitgever is Sony. De ontwikkelaar is Nederlands.quote:Op donderdag 23 maart 2017 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je was in de war omdat de uitgever NL is
Had gekund, maar waarschijnlijk niet. Ik denk gewoon per ongeluk gebeurd en nog niet de moeite genomen om het om te zetten.quote:Op donderdag 23 maart 2017 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je was in de war omdat de uitgever NL is
Je snapt heel goed wat ik bedoel.quote:Op donderdag 23 maart 2017 22:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
De uitgever is Sony. De ontwikkelaar is Nederlands.
En dan die omgevingen. Gewoon van de ene kant van de map naar de andere lopen, sluipen en af en toe rijden om een robotbeest. Gewoon omdat dat leuker is dan snel reizen. Soms vechtend met beesten of sluipend om ze juist te ontwijken. Gewoon al knokkend het verhaal afmaken. HZD ziet er zo verbluffend uit dat ik soms op een uitkijkpunt even om me heen ga staan kijken. Toppertje van Nederlands bodem. Ik wacht nu al op een prequel of een sequel.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 20:28 schreef Scrummie het volgende:
Man, dit verhaal . Het hele sfeertje trekt me zo . Zit de hele tijd paralellen te trekken naar onze tijd. We staan staan aan het begin van de VR periode en daarmee MR, mixed reality, en juist dát zie je zo erg terug komen, is het niet met je focus (voor ons nu zou dat de hololens zijn bijvoorbeeld ), dan wel alle hologrammen en dergelijke, ook dingen als schermen zie je niet, alles als hologram.
Geweldig .
Exact ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 08:39 schreef Radjan het volgende:
[..]
En dan die omgevingen. Gewoon van de ene kant van de map naar de andere lopen, sluipen en af en toe rijden om een robotbeest. Gewoon omdat dat leuker is dan snel reizen. Soms vechtend met beesten of sluipend om ze juist te ontwijken. Gewoon al knokkend het verhaal afmaken. HZD ziet er zo verbluffend uit dat ik soms op een uitkijkpunt even om me heen ga staan kijken. Toppertje van Nederlands bodem. Ik wacht nu al op een prequel of een sequel.
Ja, ik heb een beetje hetzelfde. Quests gaan lekker, maar die hunting grounds heb ik een keer geprobeerd en sindsdien links laten liggenquote:Op zondag 26 maart 2017 19:14 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ga zo direct beginnen aan de laatste main quest, maar heb wel moeite met de hunting grounds.
Ik heb eigenlijk non-stop te weinig Fuel, plaats teveel explosion traps denk ikquote:Op maandag 27 maart 2017 09:17 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij moet ik eens een avondje gaan jagen. Heb chronisch tekort aan potions en wires
Ik doe eigenlijk zelden iets met die traps. Wel met wires.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:18 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk non-stop te weinig Fuel, plaats teveel explosion traps denk ik
Wat doe je dan ook in het menu.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:54 schreef MaxC het volgende:
Wat een geweldig spel
Enige verbeterpuntje dat ik kan vinden is de (irritante) psychedelische muziek in het menu
Ik bedoelde eigenlijk stiekem ook wiresquote:Op maandag 27 maart 2017 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk zelden iets met die traps. Wel met wires.
Misschien toch maar eens doen dan.
Die hunting grounds ook nog steeds niet gedaan, net als veel van die wapen quests. Die geloof ik wel. Merk dat ik er na de Main-quest wel weer redelijk klaar mee ben, de rest is een beetje vulling a la Ubisoft; hoop collectibles maar weinig wat nog echt wat toevoegt. (muv die audiologs)quote:Op zondag 26 maart 2017 19:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb een beetje hetzelfde. Quests gaan lekker, maar die hunting grounds heb ik een keer geprobeerd en sindsdien links laten liggen
- de kaart checkenquote:Wat doe je dan ook in het menu.
Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:22 schreef Bananenpap het volgende:
Na Zelda te hebben uitgespeeld Horizon weer opgepakt. Maar voelt toch opeens een stap terug ofzo. (los gezien van de graphics) Zitten weer van die typische 'openworld-games-dingetjes' in waar ik mij inmiddels best wel aan erger. Collectibles die zichtbaar zijn op je map, waar je naar toe loopt en op moet pakken. (En waar je volgens mij ook niks aan hebt qua progressie?) Ik vind dat zo waardeloos gamedesign. We plaatsen wat metalen bloemen hier en daar en de wereld is wat meer dynamischer. Ook heb ik dat klimmen a la Uncharted en Tomb Raider wel een beetje gezien, totaal niet uitdagend of van toegevoegde waarde.
Maar goed, dat terzijde. Interessant verhaal en prachtige graphics. De robots zijn echt geweldig ontworpen en vereisen veel tactiek om neer te halen. Het levelup-systeem vind ik ook wel lekker. In sommige games ben je echt aan het grinden om sterker te worden, maar in Horizon voelt elke verslagen vijand aan als een stukje progressie.
Ik vind het zo niks zeggend dat klimmen in dit soort games.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:26 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.
Gisteren uiteindelijk de main quests uitgespeeld. Nu rest mij eigenlijk nog 2 side quests die ik blijkbaar mis, en alle hunting grounds. Ik begrijp echt niet hoe iedereen bij de hunting grounds glazing suns haalt?! Die zijn echt onmogelijk in mijn ogen.
Ook bij bijv. AC?quote:Op maandag 27 maart 2017 10:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vind het zo niks zeggend dat klimmen in dit soort games.
Of Tombraider.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ook bij bijv. AC?
Ja, ik vind het op zich wel leuk, al hoewel bij deze misschien wat minder dan bij Uncharted.
Nou, bij AC werkt het wel soepelquote:Op maandag 27 maart 2017 10:48 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ook bij bijv. AC?
Ja, ik vind het op zich wel leuk, al hoewel bij deze misschien wat minder dan bij Uncharted.
Dit inderdaad. Nu snap ik dat Horizon niet draait om de platform-elementen, maar ik vind dit inmiddels een beetje achterhaalt.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of Tombraider.
Daar moet je nog kijken HOE je klimt. Hier is t alleen een kant op drukken eigenlijk. Het is bijna een cutscene
Nou ja, t is gewoon een manier een berg op te komen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:55 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Nu snap ik dat Horizon niet draait om de platform-elementen, maar ik vind dit inmiddels een beetje achterhaalt.
Vond die hunting lodges wel simpelquote:Op maandag 27 maart 2017 10:26 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hm, niet echt last van deze ergernissen, m.u.v. de data points (want die staan volgens mij wel echt los van de progressie). Het klimmen vind ik verder ook wel leuk.
Gisteren uiteindelijk de main quests uitgespeeld. Nu rest mij eigenlijk nog 2 side quests die ik blijkbaar mis, en alle hunting grounds. Ik begrijp echt niet hoe iedereen bij de hunting grounds glazing suns haalt?! Die zijn echt onmogelijk in mijn ogen.
Ik vind die hunting lodges gewoon niet zo leuk, omdat je t dan volgens een bepaalde strategie moet doen. Terwijl ik liever zelf kies (lees: aanmodder )quote:Op maandag 27 maart 2017 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vond die hunting lodges wel simpel
Alleen die waar je 2 ravagers moest overridden(??) was kut.
Bij de meeste kan je gewoon wat doen en het lukt gewoonquote:Op maandag 27 maart 2017 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die hunting lodges gewoon niet zo leuk, omdat je t dan volgens een bepaalde strategie moet doen. Terwijl ik liever zelf kies (lees: aanmodder )
Eén Ravager "hacken" ging wel: gewoon een silent hunter outfit kiezen en op het juiste moment er achteraan sluipen (wildlife en machines horen je nauwelijks met zo'n gillysuit). De tweede ging bijna iedere keer mis omdat ie de reeds "gehackte" ravager aanviel en de trial faalde. Uiteindelijk heb ik mn ropecaster gebruikt,dat aanvallende kreng vastgelegd en daarna gehackt (is dat nu brute force hacken in de toekomst )quote:Op maandag 27 maart 2017 14:04 schreef Friday12 het volgende:
Alleen die waar je 2 ravagers moest overridden(??) was kut.
Ik had ze beiden vanuit de bosjes gehacktquote:Op maandag 27 maart 2017 15:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
Eén Ravager "hacken" ging wel: gewoon een silent hunter outfit kiezen en op het juiste moment er achteraan sluipen (wildlife en machines horen je nauwelijks met zo'n gillysuit). De tweede ging bijna iedere keer mis omdat ie de reeds "gehackte" ravager aanviel en de trial faalde. Uiteindelijk heb ik mn ropecaster gebruikt,dat aanvallende kreng vastgelegd en daarna gehackt (is dat nu brute force hacken in de toekomst )
Mongooltjes zijn hetquote:Op maandag 27 maart 2017 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Echt he van die zelda spelers die naar horizon gaan en dan zeuren dat ze niet overal op kunnen klimmen . Cmooon man
Mijn kritiek is niet dat je overal op moet klimmen zoals in Zelda, maar dat dat automatisch klimmen zoals in Uncharted en Tomb Raider en nu ook in Horizon gewoon zo achterhaalt begint te worden. Voor de rest vind ik de 'platform-elementen' ook niet zo lekker uitgewerkt, met name steile gebieden waar je zo afglijdt, niet op kunt springen of tegen een onzichtbare muur zit.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:01 schreef MMaRsu het volgende:
Echt he van die zelda spelers die naar horizon gaan en dan zeuren dat ze niet overal op kunnen klimmen . Cmooon man
'Ziet' inderdaad, dat zeg je goed. De wereld van Horizon ziet er grafisch beter uit. Maar je kunt je uiteindelijk afvragen wat je liever hebt. Een mooie wereld waar weinig te beleven is of een iets minder mooie wereld waar je elke steen wilt omdraaien.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mongooltjes zijn het
De Zelda wereld ziet er zo leeg uit vergeleken met horizon
Een wereld die echt aanvoelt zoals in HZDquote:Op maandag 27 maart 2017 17:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mijn kritiek is niet dat je overal op moet klimmen zoals in Zelda, maar dat dat automatisch klimmen zoals in Uncharted en Tomb Raider en nu ook in Horizon gewoon zo achterhaalt begint te worden. Voor de rest vind ik de 'platform-elementen' ook niet zo lekker uitgewerkt, met name steile gebieden waar je zo afglijdt, niet op kunt springen of tegen een onzichtbare muur zit.
Om toch de vergelijking te maken naar Zelda:
Ik kocht Horizon twee dagen voor Zelda en vond (en vind) het een briljante game en een verademing voor het openworld-genre. Alleen was het van korte duur, want Zelda doet bepaalde zaken gewoon beter (ook niet alles hoor). Dan voelt Horizon toch al weer snel als een set van herhalingen. Een collectible pakken, robot neerslaan, bandietenkamp veroveren, etc. in een iets te saaie omgeving.
[..]
'Ziet' inderdaad, dat zeg je goed. De wereld van Horizon ziet er grafisch beter uit. Maar je kunt je uiteindelijk afvragen wat je liever hebt. Een mooie wereld waar weinig te beleven is of een iets minder mooie wereld waar je elke steen wilt omdraaien.
Maar goed, combat is in Horizon vele malen beter.
Tsjah, het zijn beide avonturengames met een open wereld, in dezelfde week released. Vergelijken is prima.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een wereld die echt aanvoelt zoals in HZD
En het was niet specifiek kritiek op jou.. Ik heb al meerdere van die verhalen gelezen geschreven door Zelda fanboys
Bij mij staat de main quest nog steeds op level 12 terwijl ik al in level 28 zit. Terwijl de omliggende sidequests en geïnfecteerde gebieden wel rond de 20 liggen. Heb ook al een redelijk groot stuk van de map, dus ik snap niet waarom de mainquest zo laag blijft.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Ben er toch wel achter dat het level dat je bent en het level van de quest niet echt alles zegt.
Ik heb met sommige hogere side missies minder moeite dan met de lage main quests waar ik echt zelf t dubbele level van ben
De quest levelt niet met je mee hoor?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Bij mij staat de main quest nog steeds op level 12 terwijl ik al in level 28 zit. Terwijl de omliggende sidequests en geïnfecteerde gebieden wel rond de 20 liggen. Heb ook al een redelijk groot stuk van de map, dus ik snap niet waarom de mainquest zo laag blijft.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Bij mij staat de main quest nog steeds op level 12 terwijl ik al in level 28 zit. Terwijl de omliggende sidequests en geïnfecteerde gebieden wel rond de 20 liggen. Heb ook al een redelijk groot stuk van de map, dus ik snap niet waarom de mainquest zo laag blijft.
Precies dat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
De quest levelt niet met je mee hoor?
Dat was mijn punt ook niet echt. Meer dat de game er vanuit gaat dat je geen sidequests doet ofzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
De quest levelt niet met je mee hoor?
Ligt er ook aan wat je ligt natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Precies dat.
Maar mijn punt is meer dat, ook al staat er level 15 bij mijn mainquest (en ik 36 ben of zo), ik er meer moeite mee heb met die level 15 main, dan met level 20 side quests. Dus dat het level niet echt zo veel zegt over de moeilijkheidsgraad.
Ik had hier soms ook wel last van, maar meer met bijv. de cauldron ZETA. Die was 20 en toen ik 32 was had ik er nog een hoop moeite mee..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Ben er toch wel achter dat het level dat je bent en het level van de quest niet echt alles zegt.
Ik heb met sommige hogere side missies minder moeite dan met de lage main quests waar ik echt zelf t dubbele level van ben
Volgens mij had ik die gister gedaan en daar dan juist weer total GEEN moeite mee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 10:29 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik had hier soms ook wel last van, maar meer met bijv. de cauldron ZETA. Die was 20 en toen ik 32 was had ik er nog een hoop moeite mee..
Ja, ik heb ook werkelijk geen idee waarom ik het mezelf soms zo moeilijk maak. Ik gebruik die dingen meestal niet eens, terwijl het dat zoveel makkelijker maakt. Is inderdaad met die thunderjaw. Er was er ook eentje met een Snapmaw, die kostte me ook wat moeite.quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die gister gedaan en daar dan juist weer total GEEN moeite mee.
Met die eerste veel meer.
Zeta is toch met de thunderjaw?
Allemaal lijntjes gespannen voordat ik hem er uit liet.
Boem. Helft al weg. Dan z'n wapen er af en er zelf mee schieten. Dood.
Die eerste cauldron koste me echt veel meer moeite.
Same here. Kwestie van dat moment beter benutten voor je dat beest vrijlaatquote:Op woensdag 29 maart 2017 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die gister gedaan en daar dan juist weer total GEEN moeite mee.
Met die eerste veel meer.
Zeta is toch met de thunderjaw?
Allemaal lijntjes gespannen voordat ik hem er uit liet.
Boem. Helft al weg. Dan z'n wapen er af en er zelf mee schieten. Dood.
Die eerste cauldron koste me echt veel meer moeite.
Moet ik nog steeds geregeld dodgen en healen, maar het scheelt idd alquote:Op woensdag 29 maart 2017 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Same here. Kwestie van dat moment beter benutten voor je dat beest vrijlaat
Dus idd lijntjes spannen en dat scheelt al enorm
Ik heb pas 2 cauldrons gedaan. Die Zeta en die allereerste. Ik "vergeet" t soms gewoon omdat ze niet in een main of side quest zitten verder, en ik vrijwel nooit op eigen houtje ergens heen loop.quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:15 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook werkelijk geen idee waarom ik het mezelf soms zo moeilijk maak. Ik gebruik die dingen meestal niet eens, terwijl het dat zoveel makkelijker maakt. Is inderdaad met die thunderjaw. Er was er ook eentje met een Snapmaw, die kostte me ook wat moeite.
Ja, allemaal heel herkenbaar...quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb pas 2 cauldrons gedaan. Die Zeta en die allereerste. Ik "vergeet" t soms gewoon omdat ze niet in een main of side quest zitten verder, en ik vrijwel nooit op eigen houtje ergens heen loop.
Of ja, dat PROBEER ik wel, maar dan leiden 20 sidequests me weer af EN dan zit ik uiteindelijk aan de hele andere kant van de kaart
O ik doe ff deze, want dat is een laag level quest en dichtbij.
O, track track, naar de andere kant
O een groen uitroepteken!
O, wacht deze is beter geschikt nu
O wacht, hier ben ik nu toch, dus dan ff....
O.......... 4 uur LATER!
Er zijn zoveel afleidingen, maar idd allemaal leukequote:Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, allemaal heel herkenbaar...
Aan de andere kant is het tijden geleden dat ik zo'n goede afleiding heb kunnen vinden in een game, vind het echt een toppertje.
het is een rap beest iddquote:Op woensdag 29 maart 2017 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds geregeld dodgen en healen, maar het scheelt idd al
En dat wapen van hem gebruiken dat scheelt ook echt ENORM! Alleen ik vind t altijd een beetje een klungelig gedoe dat wapen op te pakken als er een thunderjaw op je hoofd wil gaan zitten met z'n dikke reet
Die ben ik nog niet tegengekomen volgens mij.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:26 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand de infectie pijlen al geprobeerd ? Die zijn echt hilarisch. Je infecteert een paar Tramblers of Striders of desnoods een Thunderjaw en alles valt elkaar aan. Na afloop van een spectaculair schouwspel hoef je alleen de brokstukken op te rapen.
Genot ja.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:26 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand de infectie pijlen al geprobeerd ? Die zijn echt hilarisch. Je infecteert een paar Tramblers of Striders of desnoods een Thunderjaw en alles valt elkaar aan. Na afloop van een spectaculair schouwspel hoef je alleen de brokstukken op te rapen.
Dit is mijn favoriete manier om met zwermen Glinthawks af te rekenen, hoewel ze niet super efficient zijn tegen elkaar. Sowieso, overriden van Ravagers / Sawtooth / Longleg is een lifesaver in grote gevechten. Gisteren nog 2 Thunderjaws, 1 Ravager en 3 Longlegs in dezelfde locatie, 1 van de Ravagers aan laten vallen en shit ging los!quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:26 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand de infectie pijlen al geprobeerd ? Die zijn echt hilarisch. Je infecteert een paar Tramblers of Striders of desnoods een Thunderjaw en alles valt elkaar aan. Na afloop van een spectaculair schouwspel hoef je alleen de brokstukken op te rapen.
Je moet er ook de Shadow oorlogsboog voor hebben. Die kan je kopen bij handelaren maar je moet wel een Trampler hart hebben geloof ik anders kan je het vergeten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen volgens mij.
Maar nou moet ik eerlijk zijn dat ik ook niet alle exotische munities bekijk bij een verkoper.
Ik ben echt TE gewend dat dat via een sidequest of zo wel een keer voorbij komt
Ik heb wel gemerkt dat na de main quest uitgespeeld te hebben dat er weinig motivatie is om terug te komen. Ik denk dat dat iets gevoelsmatigs is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 20:01 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben er nu na ~50 uur en klaar met de main quest wel redelijk op uitgekeken. Over een paar maanden zit er wel een tweede play-through op hard in en de DLC natuurlijk. Desalniettemin voor mij de beste game op deze generatie consoles tot nu toe.
Die trophy probeerde ik te halen na het verhaal te hebben uitgespeeld, ik kwam er toen pas achter dat je met R2 een zware melee aanval kon doenquote:Op woensdag 29 maart 2017 21:00 schreef MMaRsu het volgende:
Toch heb ik bijna alle trophy's, moet alleen nog die 25 training dummies
Ik heb ze tijdens mijn gewone playthrough ook bijna allemaal op een paar na ja.quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb wel gemerkt dat na de main quest uitgespeeld te hebben dat er weinig motivatie is om terug te komen. Ik denk dat dat iets gevoelsmatigs is.
Toch heb ik bijna alle trophy's, moet alleen nog die 25 training dummies
Je kwam er NA het uitspelen pas achter wat de R2 knop deed?!quote:Op woensdag 29 maart 2017 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die trophy probeerde ik te halen na het verhaal te hebben uitgespeeld, ik kwam er toen pas achter dat je met R2 een zware melee aanval kon doen
Ja Ik deed eigenlijk bijna alles met pijl en boogquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kwam er NA het uitspelen pas achter wat de R2 knop deed?!
Ik gebruik die echt heel vaak.
Mooie screens manquote:Op woensdag 29 maart 2017 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Nog even een paar plaatjes, wat blijft het toch een pareltje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt ook een boog waarmee je elektrische, ijs en corruptie pijlen mee kan gebruiken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:27 schreef Bananenpap het volgende:
Zijn er eigenlijk naast die vuurpijlen nog meer pijlen met een element? Vind die katapult niet zo lekker werken.
Ah ik zie het, de war bow. Jammer dat dat niet duidelijker was.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:40 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Je hebt ook een boog waarmee je elektrische, ijs en corruptie pijlen mee kan gebruiken.
Soms willen ze nog wel melee aanvallen als ze bevroren zijn. De pijlen richten wel meer schade aan na het vriezen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:48 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Als je die boog zoveel mogelijk ijs schade laat doen, worden gevechten wel heel gemakkelijk. Robots liggen zo bevroren op de grond.
Ik deed ook veel met boog en katapult, alleen silent strikes e.d. met melee. Pas toen ik de knockdown skill had vrijgespeeld ging ik R2 vaker inzettenquote:Op woensdag 29 maart 2017 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kwam er NA het uitspelen pas achter wat de R2 knop deed?!
Ik gebruik die echt heel vaak.
Wanneer ik in de bosjes zit en een Strider of een Watcher ofzo lok met m'n fluitje om 'm vervolgens te Silent Striken, vind ik het bijna zieligquote:Op donderdag 30 maart 2017 11:15 schreef Bananenpap het volgende:
Heb trouwens wel enorme bewondering voor de leercurve van de game. Robots die in het begin lastig zijn worden op een gegeven moment echt een stuk makkelijker wanneer je de juiste tactiek weet te vinden.
Ja ik had die knockdown best vroeg, dus ik vind t sduper fijn op R2 te rammen als t beest et dichtbij komt en dan daarna een R1 critical hit er op te leggen. Kleinere beesten zijn dan in 1 klapd dood en vanaf de sawtooth of zo krijgen ze iig al een bult schade.quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:34 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik deed ook veel met boog en katapult, alleen silent strikes e.d. met melee. Pas toen ik de knockdown skill had vrijgespeeld ging ik R2 vaker inzetten
Ik zit dan echt hardop "Tss tss, koooom dan! Kooommmm maar. ja... goed zo. BAM!"quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wanneer ik in de bosjes zit en een Strider of een Watcher ofzo lok met m'n fluitje om 'm vervolgens te Silent Striken, vind ik het bijna zielig
Alleen heb ik dan altijd dat ik er eentje sneak-attack uit die bosjes en dan na die aanval buiten het stealth-gras zit en ik nog 5 anderen in m'n nek krijgquote:Op donderdag 30 maart 2017 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit dan echt hardop "Tss tss, koooom dan! Kooommmm maar. ja... goed zo. BAM!"
Als een mongool
Ik kan ze pas sinds gister oveerriden (zeta!), maar nog niet gedaan.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:18 schreef Gkhn het volgende:
Jammer dat je die grotere beesten zoals de sawtooth of de thunderjaw niet kan mounten.
Dat lukt wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ze pas sinds gister oveerriden (zeta!), maar nog niet gedaan.
Datt lukt vast niet door te sluipen in de bosjes, wel?
Vanavond eens doen dan. Ik denk ik moet ze eerst verdoofd op de grond krijgen en dan zo overriden. Maar blijkbaar niet dus.quote:
Hmm. Zijn het die corruption pijlen?quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:26 schreef Radjan het volgende:
Heeft iemand de infectie pijlen al geprobeerd ? Die zijn echt hilarisch. Je infecteert een paar Tramblers of Striders of desnoods een Thunderjaw en alles valt elkaar aan. Na afloop van een spectaculair schouwspel hoef je alleen de brokstukken op te rapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |