abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170951903
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2017 13:21 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Ik kan de extensie veranderen als ik de naam aan pas. Moet je denk ik wel in de mapopties iets aanpassen dat je extensies kan veranderen.
nee sub/sup is echt fucked om om te zetten. een .srt is gewoon een tekstbestandje met de regels maar zo'n .sub bestand is een of ander onhandig ding dat ge-render-d moet worden met een font enzo.

je kan het alleen omzetten met OCR-software maar dan zitten er altijd fouten in.

Zou gewoon in alle gevallen dat er geen subs bij zitten zoeken via www.subtitleseeker.com -> engels -> show releases -> een release downloaden die gelijk is aan jouwe of in ieder geval zelfde soort rip (web-dl of blu-ray of whatever).
𝓔𝓮𝓷 🅵🆁🅸🅴🆃🆅🅾🆁🅺🅹🅴 𝓸𝓯 🅿🅰🆃🅰🆃🆅🅾🆁🅺🅹🅴
pi_170953052
quote:
7s.gif Op maandag 15 mei 2017 00:14 schreef racerdkb het volgende:

[..]

nee sub/sup is echt fucked om om te zetten. een .srt is gewoon een tekstbestandje met de regels maar zo'n .sub bestand is een of ander onhandig ding dat ge-render-d moet worden met een font enzo.

je kan het alleen omzetten met OCR-software maar dan zitten er altijd fouten in.

Zou gewoon in alle gevallen dat er geen subs bij zitten zoeken via www.subtitleseeker.com -> engels -> show releases -> een release downloaden die gelijk is aan jouwe of in ieder geval zelfde soort rip (web-dl of blu-ray of whatever).
Nooit last van gehad. Gewoon .srt veranderd in .sub en het werkte direct :P
¤181.000 boete, licentie behouden en in de Eredivisie mogen blijven.
Genot.
Twente Enschede Olé
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')